abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199702416
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 22:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik vind het gehalte raar nog wel mee vallen.

Was raarder als dit gebeurde:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)am-vrouw-aangehouden
Doet mij denken aan iemand die hier vaak post over al zijn escapades in het bos. _O-
pi_199724472
Is het okee om na een derde date (dan zij we zo’n 11/12 uur bij elkaar geweest) te vragen hoe het tussen ons zit en wat zij ervan vind? Gezien ik daar benieuwd naar ben maar haar niet direct wil afschrikken. Als doel hebben we beide een relatie.
pi_199724934
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 22:29 schreef synsysterstylo het volgende:
Is het okee om na een derde date (dan zij we zo’n 11/12 uur bij elkaar geweest) te vragen hoe het tussen ons zit en wat zij ervan vind? Gezien ik daar benieuwd naar ben maar haar niet direct wil afschrikken. Als doel hebben we beide een relatie.
Ja joh, natuurlijk. Dat doe je toch ook na je eerste date al?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199725560
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 22:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja joh, natuurlijk. Dat doe je toch ook na je eerste date al?
True, true, twee keer gevraagd maar dan blijft het oppervlakkig bij dat het erg gezellig was en dat er een vervolg inzit. Dacht nu meer aan om te vertellen dat het wel een klik voor mij is en of ze nog andere date.
pi_199725589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:29 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

True, true, twee keer gevraagd maar dan blijft het oppervlakkig bij dat het erg gezellig was en dat er een vervolg inzit. Dacht nu meer aan om te vertellen dat het wel een klik voor mij is en of ze nog andere date.
Ik zou gewoon alles zeggen wat jij voor haar voelt of denkt na afloop. Kan makkelijk. Dan ben je ook al wel beetje binnen als het je derde date al is lijkt me. Anders zeggen ze echt wel na date één of twee geen vervolg.
pi_199725765
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 22:29 schreef synsysterstylo het volgende:
Welke informatie heb je nog meer nodig los gezien van het feit dat je net 12 uur hebt doorgebracht met haar?

Wie brengt er nou 12 uur met iemand door zonder dat hij/zij diegene leuk vindt? Moet je het in drievoud ondertekend zien dat ze je leuk vindt?

Kerel, kijk gewoon naar haar acties. Ze spreekt met je af. Ze investeert tijd in je. Ga gewoon zo door, en wacht tot zij een beetje hints geeft. Dan weet je zeker dat ze een relatie wil met je, en is dit echt een makkelijk bespreekpunt. Alleen dit is pas je derde date. Als je continu gaat zitten vragen hoe het zit tussen jullie heb je alleen maar kans dat het haar afschrikt. Het levert je weinig op en killt de spanning juist.

Het enige wat je imo moet doen, is gewoon zo doorgaan als dat je nu doet. Op een gegeven moment kan zij niet meer wachten, en wil ze je binden. Dat merk je wel, en dan komt de rest vanzelf. Schiet jezelf nu niet in de voet man ;)
pi_199725799
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik zou gewoon alles zeggen wat jij voor haar voelt of denkt na afloop. Kan makkelijk. Dan ben je ook al wel beetje binnen als het je derde date al is lijkt me. Anders zeggen ze echt wel na date één of twee geen vervolg.
Beetje binnen? Je kent elkaar nauwelijks man. Het enige wat je kan zeggen, is dat er initiële aantrekkingskracht is. Ik zou hem juist aanraden die aantrekkingskracht niet weg te gooien door constant naar duidelijkheid te vissen.
pi_199725894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 00:02 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Beetje binnen? Je kent elkaar nauwelijks man. Het enige wat je kan zeggen, is dat er initiële aantrekkingskracht is. Ik zou hem juist aanraden die aantrekkingskracht niet weg te gooien door constant naar duidelijkheid te vissen.
9 van de 10 keer stopt het bij de eerste date als die initiële aantrekkingskracht er niet is. Ken zo veel mensen die bij de 2e of 3e dat al gezoend hebben of seks hebben gehad. Dat noem ik wel een beetje binnen hoor. Wat doe jij dan, gevoelens uitten bij de 9e date en seks als jullie getrouwd zijn?

Je moet niet als een wijf zo'n mysterieus gevoelspelletje gaan spelen. Duidelijkheid kan best na de derde date.
pi_199725963
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Okee thanks, ik zal het eens overwegen. Wil wel een bepaald soort duidelijkheid over mijn intenties dat ze me niet als een vriend ziet straks. Een kus of echt aanraking zijn er niet veel geweest de afgelopen dates. In term van langzaam aandoen, maar nu heb ik het idee dat aanwezig moet zijn ofzo bij de derde.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:58 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Welke informatie heb je nog meer nodig los gezien van het feit dat je net 12 uur hebt doorgebracht met haar?

Wie brengt er nou 12 uur met iemand door zonder dat hij/zij diegene leuk vindt? Moet je het in drievoud ondertekend zien dat ze je leuk vindt?

Kerel, kijk gewoon naar haar acties. Ze spreekt met je af. Ze investeert tijd in je. Ga gewoon zo door, en wacht tot zij een beetje hints geeft. Dan weet je zeker dat ze een relatie wil met je, en is dit echt een makkelijk bespreekpunt. Alleen dit is pas je derde date. Als je continu gaat zitten vragen hoe het zit tussen jullie heb je alleen maar kans dat het haar afschrikt. Het levert je weinig op en killt de spanning juist.

Het enige wat je imo moet doen, is gewoon zo doorgaan als dat je nu doet. Op een gegeven moment kan zij niet meer wachten, en wil ze je binden. Dat merk je wel, en dan komt de rest vanzelf. Schiet jezelf nu niet in de voet man ;)
Welke informatie ik nodig heb? Vooral hoe zij erin staat, iets dieper dan de oppervlakkige praat van ‘erg gezellig, nog een date?’. Een soort bevestiging, omdat ik het erg leuk vind en hoop dat zij er hetzelfde in staat. Of ze wellicht andere date. Gezien ze vgm soms nog op datingapp online is (haar keuze en wil dr niks verbieden natuurlijk). Zie ook een beetje de reactie hierboven, betreft met het blijven doorgaan zo. Je hebt gelijk dat drie dates en 12 uur een goed teken zijn, maar in het verleden heb ik ook weleens gehad dat de derde date er eentje was van; ‘ik wou ‘t nog één kans geven’.

Het is overigens de eerste keer dat ik ‘t vraag dan. Snap wat je bedoeld met spanning. Hints en acties zijn er nog niet geheel van haar. En ja ik kan d’r ook op d’r bek pakken, ik peil alleen dat zij niet helemaal het type daar voor is.
pi_199725969
Ik denk dat een vrouwelijke user het beter kan beantwoorden of adviseren. Het antwoord zal wel netjes tussen de extremen liggen van @TucoRamirez en mij.
pi_199727769
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 00:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

9 van de 10 keer stopt het bij de eerste date als die initiële aantrekkingskracht er niet is. Ken zo veel mensen die bij de 2e of 3e dat al gezoend hebben of seks hebben gehad. Dat noem ik wel een beetje binnen hoor. Wat doe jij dan, gevoelens uitten bij de 9e date en seks als jullie getrouwd zijn?

Je moet niet als een wijf zo'n mysterieus gevoelspelletje gaan spelen. Duidelijkheid kan best na de derde date.
Je mist erg veel nuance hier.

Het ligt helemaal aan met welke intentie hij het zegt. Dat bepaalt of je 'als een wijf' overkomt. Als jij wil weten hoe zij er in staat vanuit een bepaalde onzekerheid (en dat is wat ik bij hem proef), is het juist ontzettend vrouwelijk om dat te vragen. Dat gaat je niet verder brengen.

Als je het zegt vanuit een bepaald zelfvertrouwen en om het gewoon puur te uiten (hey ik vind jou leuk, en dat is het) is dat juist erg mannelijk. Je verwacht niet perse iets terug maar je wil je gewoon uiten omdat je dat wil.

Alleen dat is hier niet het geval. Hij wil het vragen om zijn eigen stemmetje te laten zwijgen dat zij hem misschien wel als een vriend gaat zien. Dat is onzekerheid, vandaar dat ik hem zou aanraden dat juist niet te vragen, en juist te handelen. Hieronder lees ik al dat hij weinig gezoend of aangeraakt heeft. Dan is DAT wat je moet doen. Handelen, ipv vragen.
pi_199727847
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 00:35 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Okee thanks, ik zal het eens overwegen. Wil wel een bepaald soort duidelijkheid over mijn intenties dat ze me niet als een vriend ziet straks. Een kus of echt aanraking zijn er niet veel geweest de afgelopen dates. In term van langzaam aandoen, maar nu heb ik het idee dat aanwezig moet zijn ofzo bij de derde.
[..]

Welke informatie ik nodig heb? Vooral hoe zij erin staat, iets dieper dan de oppervlakkige praat van ‘erg gezellig, nog een date?’. Een soort bevestiging, omdat ik het erg leuk vind en hoop dat zij er hetzelfde in staat. Of ze wellicht andere date. Gezien ze vgm soms nog op datingapp online is (haar keuze en wil dr niks verbieden natuurlijk). Zie ook een beetje de reactie hierboven, betreft met het blijven doorgaan zo. Je hebt gelijk dat drie dates en 12 uur een goed teken zijn, maar in het verleden heb ik ook weleens gehad dat de derde date er eentje was van; ‘ik wou ‘t nog één kans geven’.

Het is overigens de eerste keer dat ik ‘t vraag dan. Snap wat je bedoeld met spanning. Hints en acties zijn er nog niet geheel van haar. En ja ik kan d’r ook op d’r bek pakken, ik peil alleen dat zij niet helemaal het type daar voor is.
Echt, het enige wat je moet doen is haar versieren. Zorg dat je dat lichaamscontact krijgt, en dat je haar zoent (en uiteindelijk meer). Bouw het gewoon rustig op (rustig arm om haar heen, en zo verder). Die duidelijkheid over je intenties laat je blijken door haar te versieren, niet door te praten.

Met vragen hoe zij erin staat ga je echt helemaal niks bereiken als je dat lichaamscontact niet regelt. Sterker nog, ze zal je JUIST eerder als een vriend zien. Ze gaat je als zwak zien, omdat je blijkbaar de ballen niet hebt om haar te versieren (en dat is wat ze wil).

Ik zal je wat vertellen, ze is nu al 3 dates met jou bezig, waaronder eentje van 12 uur. En dan zeg je mij dat je nauwelijks zoent en aanraakt. Geloof mij maar, zij WACHT en HOOPT dat jij een move maakt. Doe je dat niet, dan zit je binnen afzienbare tijd in de friendzone.
pi_199727965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:27 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Echt, het enige wat je moet doen is haar versieren. Zorg dat je dat lichaamscontact krijgt, en dat je haar zoent (en uiteindelijk meer). Bouw het gewoon rustig op (rustig arm om haar heen, en zo verder).

Met vragen hoe zij erin staat ga je echt helemaal niks bereiken als je dat lichaamscontact niet regelt. Sterker nog, ze zal je JUIST eerder als een vriend zien. Ze gaat je als zwak zien, omdat je blijkbaar de ballen niet hebt om haar te versieren (en dat is wat ze wil).

Ik zal je wat vertellen, ze is nu al 3 dates met jou bezig, waaronder eentje van 12 uur. En dan zeg je mij dat je nauwelijks zoent en aanraakt. Geloof mij maar, zij WACHT en HOOPT dat jij een move maakt. Doe je dat niet, dan zit je binnen afzienbare tijd in de friendzone.
Derde date moet nog komen. Meer van nadat we dan na alle 3 de dates 11-12 uur bij elkaar zijn geweest. Soms duren dates een uurtje, onze ongeveer 3-4 uur, puur om ff dat beeld te schetsen. Thanks voor je tips iig, ik weet hoe ik de aanstaande derde date anders moet gaan aanpakken betreft fysiek contact, opbouwend en subtiel beginnen. Wat betreft het vragen maak je een duidelijk punt, dat ga ik niet doen, en beter zelf het initiatief tonen en zeggen dat ik haar gewoon echt leuk vind.
pi_199728350
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:39 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]
Wat betreft het vragen maak je een duidelijk punt, dat ga ik niet doen, en beter zelf het initiatief tonen en zeggen dat ik haar gewoon echt leuk vind.
Beter is nog voor nu als je gewoon laat MERKEN dat je haar leuk vindt. Zij zal die signalen oppikken. Dus raak haar aan, en zoen haar na een tijdje. Dat geeft haar de bevestiging al hoe jij erin staat.

Als je nu gaat zeggen wat je voelt zonder dat je iets hebt gedaan riskeer je de friendzone alsnog. Dus als aanvulling, doe dat pas als je echt intiem bent geweest en zij het ook echt verdient ;)

Al met al hoef je dus helemaal niks hierover te zeggen nu, alleen handelen. Dat houdt je uit de friendzone en zorgt ervoor dat ze alleen maar meer voor je gaat voelen. En het geeft jou de bevestiging als ze je terugzoent.
pi_199728675
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:27 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Echt, het enige wat je moet doen is haar versieren. Zorg dat je dat lichaamscontact krijgt, en dat je haar zoent (en uiteindelijk meer). Bouw het gewoon rustig op (rustig arm om haar heen, en zo verder). Die duidelijkheid over je intenties laat je blijken door haar te versieren, niet door te praten.

Hier ben ik het gewoon helemaal mee eens hoor. Even reagerende op je vorige post op mij. Het kan op meerdere manieren, maar vooral een combinatie van die twee. Communiceren is niks mis mee, vanuit zelfvertrouwen zeggen ik vind je leuk en that's it.
pi_199728684
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:14 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Beter is nog voor nu als je gewoon laat MERKEN dat je haar leuk vindt. Zij zal die signalen oppikken. Dus raak haar aan, en zoen haar na een tijdje. Dat geeft haar de bevestiging al hoe jij erin staat.

Als je nu gaat zeggen wat je voelt zonder dat je iets hebt gedaan riskeer je de friendzone alsnog. Dus als aanvulling, doe dat pas als je echt intiem bent geweest en zij het ook echt verdient ;)

Al met al hoef je dus helemaal niks hierover te zeggen nu, alleen handelen. Dat houdt je uit de friendzone en zorgt ervoor dat ze alleen maar meer voor je gaat voelen. En het geeft jou de bevestiging als ze je terugzoent.
Punt waarop ik hier dus wat huiveriger ben mbt tot het zoenen, ik voel aan dat zij wat terughoudender daarop is. Als in: ze is erg gelovig, houdt zich ermee bezig, deels in dr werk, familiemens, groot gezin etc, om effe een beeld te schetsen. Normaal gezien had ik het wel aangepakt met eerst te zoenen of daarheen te werken, alleen bij haar ben ik er dus wat voorzichtiger mee en heb ik het idee dat ze eerst verbale communicatie waardeert. Ik wil het ook wel graag zeggen, in combinatie met een aanraking van dr hand bijvoorbeeld als ik zeg dat ik r leuk vind. Maar goed, kan ook zijn dat dit een verkeerde aanname is natuurlijk :) Nogmaals thanks: ik weet wat ik bij de derde moet doen, iig meer aanrakingen.
pi_199729050
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:43 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Punt waarop ik hier dus wat huiveriger ben mbt tot het zoenen, ik voel aan dat zij wat terughoudender daarop is. Als in: ze is erg gelovig, houdt zich ermee bezig, deels in dr werk, familiemens, groot gezin etc, om effe een beeld te schetsen. Normaal gezien had ik het wel aangepakt met eerst te zoenen of daarheen te werken, alleen bij haar ben ik er dus wat voorzichtiger mee en heb ik het idee dat ze eerst verbale communicatie waardeert. Ik wil het ook wel graag zeggen, in combinatie met een aanraking van dr hand bijvoorbeeld als ik zeg dat ik r leuk vind. Maar goed, kan ook zijn dat dit een verkeerde aanname is natuurlijk :) Nogmaals thanks: ik weet wat ik bij de derde moet doen, iig meer aanrakingen.
Die religieuze wijven willen juist intens gezoend worden. Nee grapje, is geouwehoer. Maar misschien is het wel zo? :P

Dus doe dat idd, meer aanrakingen. En wat mij betreft kun je ook wel gewoon zelfverzekerd zeggen van ik vind je leuk.
pi_199729771
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:43 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal aannames he. Daar kom je alleen achter door het te proberen.

Je kan iets voorzichter zijn, maar uiteindelijk willen alle vrouwen in deze context gewoon hetzelfde: versierd worden door een man. Ga daarbij gewoon af op hoe ze reageert. Als ze geen arm om zich heen wil, doe je een stapje terug en probeer je het later nog een keer. Zo bouw je het gewoon langzaam op, daarbij rekening houdend met haar. Dan kan je eigenlijk niks fout doen.

Vraag is wel - als ze helemaal niks wil - of jij dat dan moet willen. Maar dat is een hele andere discussie en vooral aan jou :P
pi_199730267
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Die religieuze wijven willen juist intens gezoend worden. Nee grapje, is geouwehoer. Maar misschien is het wel zo? :P

Dus doe dat idd, meer aanrakingen. En wat mij betreft kun je ook wel gewoon zelfverzekerd zeggen van ik vind je leuk.
LOL, zou zomaar kunnen, je hoort er weleens verschillende verhalen over :P
Thanks betreft het tweede, daar ga ik voor.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:15 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal aannames he. Daar kom je alleen achter door het te proberen.

Je kan iets voorzichter zijn, maar uiteindelijk willen alle vrouwen in deze context gewoon hetzelfde: versierd worden door een man. Ga daarbij gewoon af op hoe ze reageert. Als ze geen arm om zich heen wil, doe je een stapje terug en probeer je het later nog een keer. Zo bouw je het gewoon langzaam op, daarbij rekening houdend met haar. Dan kan je eigenlijk niks fout doen.

Vraag is wel - als ze helemaal niks wil - of jij dat dan moet willen. Maar dat is een hele andere discussie en vooral aan jou :P
True ja, ik zal het wel peilen met die aanrakingen, in hoeverre ze er comfortabel bij is, kijken hoe dat gaat gezien er een picknick geplant staat. Bedankt voor het nuttige advies. Ik zie wel hoe het loopt, misschien moet ik er ook niet te veel bij nadenken nu :P Betreft het laatste, klopt zeker, mis ze het wellicht wel rustig aan wil doen qua opbouw, maar als ze na een tijdje niks wil, nee, geen interesse idd.
  donderdag 3 juni 2021 @ 15:45:02 #270
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199731272
Volgende week een nieuwe date. Niet zo aantrekkelijk als die van vorige week, maar wel weer een klik op de chat. Dit keer ben ik wel van plan om wat te plannen, want ik denk nog steeds dat dat de reden was dat het laatste keer dramatisch ging.
pi_199731675
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 15:45 schreef Ciclon het volgende:
Volgende week een nieuwe date. Niet zo aantrekkelijk als die van vorige week, maar wel weer een klik op de chat. Dit keer ben ik wel van plan om wat te plannen, want ik denk nog steeds dat dat de reden was dat het laatste keer dramatisch ging.
Wat dan? Wat ging er dramatisch?
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:59:29 #272
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199734696
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 16:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat dan? Wat ging er dramatisch?
Geen gesprekstof, het kwam niet los. Veel stiltes. The nightmare.
pi_199734879
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:59 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Geen gesprekstof, het kwam niet los. Veel stiltes. The nightmare.
Ja, lastig. Wat doe je er aan? :{

Ik had dat laatst een beetje op proberen te lossen door moeilijke vragen te stellen over haarzelf, bijv "Wat zijn drie dingen die je echt nog eens in je leven wil doen" oid. dan kun jij weer nadenken over gespreksstof. Mja, dat was ook gewoon iets opgooien.

Vraag me wel af hoe je dat een beetje goed oplost of dat het altijd gedoemd te falen is.
  donderdag 3 juni 2021 @ 23:05:31 #274
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_199737634
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, lastig. Wat doe je er aan? :{

Ik had dat laatst een beetje op proberen te lossen door moeilijke vragen te stellen over haarzelf, bijv "Wat zijn drie dingen die je echt nog eens in je leven wil doen" oid. dan kun jij weer nadenken over gespreksstof. Mja, dat was ook gewoon iets opgooien.

Vraag me wel af hoe je dat een beetje goed oplost of dat het altijd gedoemd te falen is.
Ik heb altijd op voorhand wel een stuk of 3 vragen klaarliggen om te stellen mocht het stilvallen. Valt het daarna nog vaker stil, dan klikt het gewoon niet.

Moet ook zeggen dat het app contact van te voren er ook invloed op heeft. Soms kan je daarop lekker verder bouwen, soms heb je de meeste ‘kennismaking gespreksonderwerpen’ al besproken en val je daarmee in de herhaling. Dan is het net wel wat lastiger om gespreksstof te bedenken op een eerste ontmoeting.

[ Bericht 3% gewijzigd door warp995 op 03-06-2021 23:11:22 ]
pi_199737789
Nou mijn date van zondag die met een afwijzing eindigde begint ineens weer heel veel tegen me te praten. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')