Daarom. Maar wil ff face2face gesprek afwachten/aangaan.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Drama, hartzeer en beledigd voelen (en dit ook aangeven), lijkt mij allemaal prima wenselijk, zoek vooral niet iets waarbij alles gestroomlijnd loopt.
Niets mis met die preutsheid buiten. Heb dat op openlijk knuffelen na ook wel redelijk. Maar, dat is juíst een aangelegenheid om spanning op te bouwen. Hoe stiekemer en onopvallender bepaalde blikken en aanrakingen, hoe leuker. Dat je dan beiden knalt van verlangen maar niet direct kunt handelen naar die spanning maakt het juist. Voor de buitenwereld een net en keurig uitziend stelletje dat ondertussen een hele andere agenda heeft.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken)
Tot op zekere hoogte. Ik vind dat soort dingen vreselijk.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:59 schreef scrupuleus het volgende:
Drama, hartzeer en beledigd voelen (en dit ook aangeven), lijkt mij allemaal prima wenselijk
Niet iedereen heeft borderlinequote:Op zondag 30 mei 2021 16:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Ik vind dat soort dingen vreselijk.
Toen het uit was met mijn ex-vriendin was ik echt letterlijk ziek. Ik hoef dat niet meer mee te maken. Doe mij maar een gebroken been ipv een gebroken hart. Kan heel slecht tegen die dingen. Heel slecht. Kijk er nu al naar uit om weer die dingen te gaan meemaken in de toekomst. Domme menselijke gevoelens ook.
Mede daarom ben ik ook heel erg voorzichtig en wil ik alleen een relatie aangaan met mensen die écht mijn type zijn en waar ik écht een gevoel voor heb.
Dat geouwehoer met drama 'hoort' er dan misschien bij, het is wel onzinnig en toegeven aan irrationele gevoelens. Kost je veel mentale energie, althans mij. Is niet goed voor je steeds zo'n stressreactie van het lichaam.
Ik ook niet hoor.quote:
Je ex wellicht maatquote:Op zondag 30 mei 2021 16:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.![]()
Hoe kom je daar nou weer bij.
Mijn ex ook niet. Wat wil je nou zeggen? Je weet 't zelf niet eens.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je ex wellicht maat
Ik dacht dat jij laatst zei dat je mensen goed kon inschatten (wellicht was het een ander), wat ging er mis bij die ex?
Grenzen bewaken?
Gast, communiceer dan gewoon normaal. Ik deel gewoon eerlijk mijn ervaring.quote:
Ziek worden voldoet wel aan de omschrijving mbt een borderline partner hoorquote:Op zondag 30 mei 2021 16:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mijn ex ook niet. Wat wil je nou zeggen? Je weet 't zelf niet eens.
Wat er mis ging was gewoon een relatie die na een jaar langzaam kapot ging. Niets meer, niets minder. Heel normaal.
Het enige wat ik zonet zei was dat ik ontzettend slecht tegen die mentale pijn kon. Vandaar doe mij maar een gebroken been ipv een gebroken hart. Ieder mens heeft nou eenmaal bepaalde dingen. Jij begint gelijk over borderline...
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
Ziek worden voldoet wel aan de omschrijving mbt een borderline partner hoor
Ja dus maar iets zoeken zonder pijn?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.![]()
Er is gewoon bekend dat dat kan in een bepaald deel van de populatie. Heeft niets met borderline te maken. Er zijn ook mensen die ziek worden als een dierbare overlijdt. Is dat borderline? Nee, gewoon normaal menselijk gedrag als een relatie die je hebt opgebouwd ineens kapot gaat.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 30 mei 2021 17:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja dus maar iets zoeken zonder pijn?
Dat kan toch niet.
Typisch. Ook aantal keer meegemaakt.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:10 schreef snoesje45 het volgende:
Helaas, date zegt alsnog af. Haar recht natuurlijk maar wel beetje laf aangezien ze daar hele week de tijd voor had.
En die mentale pijn is een vaststaand iets?quote:Op zondag 30 mei 2021 17:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?Ik wil dolgraag wel weer een relatie. Kijk er alleen naar uit om dat weer kapot te zien gaan mocht het gebeuren, want die mentale pijn trek ik altijd heel slecht. Misschien heb jij wel weer issues met andere dingen, moeite met weet ik veel wat. Ik deel gewoon m'n ervaring, niets meer niets minder. Je weet van te voren nooit of je voor heel lang bij iemand gaat blijven.
Ik nog nooit, wel pijnlijk opzich... Maar goed uiteindelijk liever dit dan dat ze het wel door laat gaan en uiteindelijk al weet dat het niks wordtquote:Op zondag 30 mei 2021 17:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Typisch. Ook aantal keer meegemaakt.
Ja, that's life toch? En op het einde ga je dood.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
En die mentale pijn is een vaststaand iets?
De triggers die het veroorzaakten zijn onoverkomelijk?
Je gaat weer diezelfde pijn ervaren?
Zou kunnen hoor.
Morgen ben je het weer vergeten of boeit het je niet meer. Gewoon veel met mensen praten en veel proberen te daten. Dan gaat het vanzelf makkelijker.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:20 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ik nog nooit, wel pijnlijk opzich... Maar goed uiteindelijk liever dit dan dat ze het wel door laat gaan en uiteindelijk al weet dat het niks wordt
Zeker, maar moet zeggen dat tinder de laatste tijd ook niet echt meewerkt. Heb idee dat ik een jaar terug meer matches haalde dan tegenwoordigquote:Op zondag 30 mei 2021 17:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Morgen ben je het weer vergeten of boeit het je niet meer. Gewoon veel met mensen praten en veel proberen te daten. Dan gaat het vanzelf makkelijker.
Kan ook aan je ELO score liggen. Ik doe Tinder om de 1 -2 maanden resetten. Volgens mij heb ik nu een redelijk hoge ELO score want zit nu op +100 likes en elke dag 1-2 likes erbij.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:25 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Zeker, maar moet zeggen dat tinder de laatste tijd ook niet echt meewerkt. Heb idee dat ik een jaar terug meer matches haalde dan tegenwoordig
En wat is een ELO score en hoe krijg je die hoog of laag?quote:Op zondag 30 mei 2021 17:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan ook aan je ELO score liggen. Ik doe Tinder om de 1 -2 maanden resetten. Volgens mij heb ik nu een redelijk hoge ELO score want zit nu op +100 likes en elke dag 1-2 likes erbij.
Vorige reset had ik maar max 30 matches en na 1 week helemaal niks meer erbij.
Als je Tinder installeert reset krijg je van de software een score 0 - 10 toegekend. Hoe hoger, hoe hoger op in de stapel en hoe meer mensen je te zien krijgen. Hoe het helemaal precies werkt weet ik ook niet, volgens mij weet alleen Tinder dat zelf.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:30 schreef snoesje45 het volgende:
En wat is een ELO score en hoe krijg je die hoog of laag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |