abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199683673
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:59 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Drama, hartzeer en beledigd voelen (en dit ook aangeven), lijkt mij allemaal prima wenselijk, zoek vooral niet iets waarbij alles gestroomlijnd loopt.
Daarom. Maar wil ff face2face gesprek afwachten/aangaan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199683864
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t :@)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken) ;)
Niets mis met die preutsheid buiten. Heb dat op openlijk knuffelen na ook wel redelijk. Maar, dat is juíst een aangelegenheid om spanning op te bouwen. Hoe stiekemer en onopvallender bepaalde blikken en aanrakingen, hoe leuker. Dat je dan beiden knalt van verlangen maar niet direct kunt handelen naar die spanning maakt het juist. Voor de buitenwereld een net en keurig uitziend stelletje dat ondertussen een hele andere agenda heeft. :D

Het perfecte voorspel als je het mij vraagt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Azula op 30-05-2021 15:49:02 ]
pi_199684190
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:59 schreef scrupuleus het volgende:
Drama, hartzeer en beledigd voelen (en dit ook aangeven), lijkt mij allemaal prima wenselijk
Tot op zekere hoogte. Ik vind dat soort dingen vreselijk.

Toen het uit was met mijn ex-vriendin was ik echt letterlijk ziek. Ik hoef dat niet meer mee te maken. Doe mij maar een gebroken been ipv een gebroken hart. Kan heel slecht tegen die dingen. Heel slecht. Kijk er nu al naar uit om weer die dingen te gaan meemaken in de toekomst. Domme menselijke gevoelens ook.

Mede daarom ben ik ook heel erg voorzichtig en wil ik alleen een relatie aangaan met mensen die écht mijn type zijn en waar ik écht een gevoel voor heb.

Dat geouwehoer met drama 'hoort' er dan misschien bij, het is wel onzinnig en toegeven aan irrationele gevoelens. Kost je veel mentale energie, althans mij. Is niet goed voor je steeds zo'n stressreactie van het lichaam.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199684299
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte. Ik vind dat soort dingen vreselijk.

Toen het uit was met mijn ex-vriendin was ik echt letterlijk ziek. Ik hoef dat niet meer mee te maken. Doe mij maar een gebroken been ipv een gebroken hart. Kan heel slecht tegen die dingen. Heel slecht. Kijk er nu al naar uit om weer die dingen te gaan meemaken in de toekomst. Domme menselijke gevoelens ook.

Mede daarom ben ik ook heel erg voorzichtig en wil ik alleen een relatie aangaan met mensen die écht mijn type zijn en waar ik écht een gevoel voor heb.

Dat geouwehoer met drama 'hoort' er dan misschien bij, het is wel onzinnig en toegeven aan irrationele gevoelens. Kost je veel mentale energie, althans mij. Is niet goed voor je steeds zo'n stressreactie van het lichaam.
Niet iedereen heeft borderline
pi_199684423
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:29 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft borderline
Ik ook niet hoor. :')

Hoe kom je daar nou weer bij.

Edit: Wat communiceren sommige mensen vervelend in dit topic zeg. Kneus.
pi_199684452
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor. :')

Hoe kom je daar nou weer bij.
Je ex wellicht maat ;)

Ik dacht dat jij laatst zei dat je mensen goed kon inschatten (wellicht was het een ander), wat ging er mis bij die ex?
Grenzen bewaken?
pi_199684460
Ja schelden is leuk
pi_199684475
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:44 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Je ex wellicht maat ;)

Ik dacht dat jij laatst zei dat je mensen goed kon inschatten (wellicht was het een ander), wat ging er mis bij die ex?
Grenzen bewaken?
Mijn ex ook niet. Wat wil je nou zeggen? Je weet 't zelf niet eens.

Wat er mis ging was gewoon een relatie die na een jaar langzaam kapot ging. Niets meer, niets minder. Heel normaal.

Het enige wat ik zonet zei was dat ik ontzettend slecht tegen die mentale pijn kon. Vandaar doe mij maar een gebroken been ipv een gebroken hart. Ieder mens heeft nou eenmaal bepaalde dingen. Jij begint gelijk over borderline... :')
pi_199684481
quote:
10s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:45 schreef scrupuleus het volgende:
Ja schelden is leuk
Gast, communiceer dan gewoon normaal. Ik deel gewoon eerlijk mijn ervaring.
pi_199684514
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Mijn ex ook niet. Wat wil je nou zeggen? Je weet 't zelf niet eens.

Wat er mis ging was gewoon een relatie die na een jaar langzaam kapot ging. Niets meer, niets minder. Heel normaal.

Het enige wat ik zonet zei was dat ik ontzettend slecht tegen die mentale pijn kon. Vandaar doe mij maar een gebroken been ipv een gebroken hart. Ieder mens heeft nou eenmaal bepaalde dingen. Jij begint gelijk over borderline... :')
Ziek worden voldoet wel aan de omschrijving mbt een borderline partner hoor

Stel je verder niet zo aan zeg
pi_199684534
De 1 is wat drukker met associëren dan de ander waarschijnlijk en wellicht ook wat destructiever
pi_199684555
Zoek vooral een relatie waarbij je geen pijn gaat voelen, klinkt wel als mijn leven, als in dan maar geen relatie zoeken.
pi_199684560
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
Ziek worden voldoet wel aan de omschrijving mbt een borderline partner hoor
Natuurlijk niet. :')

Er is gewoon bekend dat dat kan in een bepaald deel van de populatie. Heeft niets met borderline te maken. Er zijn ook mensen die ziek worden als een dierbare overlijdt. Is dat borderline? Nee, gewoon normaal menselijk gedrag als een relatie die je hebt opgebouwd ineens kapot gaat.
pi_199684625
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. :')

Er is gewoon bekend dat dat kan in een bepaald deel van de populatie. Heeft niets met borderline te maken. Er zijn ook mensen die ziek worden als een dierbare overlijdt. Is dat borderline? Nee, gewoon normaal menselijk gedrag als een relatie die je hebt opgebouwd ineens kapot gaat.
Ja dus maar iets zoeken zonder pijn?

Dat kan toch niet.
pi_199684680
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:03 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja dus maar iets zoeken zonder pijn?

Dat kan toch niet.
Waar zeg ik dat? :') Ik wil dolgraag wel weer een relatie. Kijk er alleen naar uit om dat weer kapot te zien gaan mocht het gebeuren, want die mentale pijn trek ik altijd heel slecht. Misschien heb jij wel weer issues met andere dingen, moeite met weet ik veel wat. Ik deel gewoon m'n ervaring, niets meer niets minder. Je weet van te voren nooit of je voor heel lang bij iemand gaat blijven.
pi_199684702
Helaas, date zegt alsnog af. Haar recht natuurlijk maar wel beetje laf aangezien ze daar hele week de tijd voor had.
pi_199684749
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:10 schreef snoesje45 het volgende:
Helaas, date zegt alsnog af. Haar recht natuurlijk maar wel beetje laf aangezien ze daar hele week de tijd voor had.
Typisch. Ook aantal keer meegemaakt.
pi_199684797
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? :') Ik wil dolgraag wel weer een relatie. Kijk er alleen naar uit om dat weer kapot te zien gaan mocht het gebeuren, want die mentale pijn trek ik altijd heel slecht. Misschien heb jij wel weer issues met andere dingen, moeite met weet ik veel wat. Ik deel gewoon m'n ervaring, niets meer niets minder. Je weet van te voren nooit of je voor heel lang bij iemand gaat blijven.
En die mentale pijn is een vaststaand iets?
De triggers die het veroorzaakten zijn onoverkomelijk?
Je gaat weer diezelfde pijn ervaren?
Zou kunnen hoor.

Jij deelt je ervaring, helemaal fijn en ik geef daar een reactie op.
Ik val je niet aan ofzo.

Een issue van mij zou kunnen zijn dat ik moeilijk om kan gaan met dogma's...
Nou dat klopt sowieso wel.
pi_199684823
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Typisch. Ook aantal keer meegemaakt.
Ik nog nooit, wel pijnlijk opzich... Maar goed uiteindelijk liever dit dan dat ze het wel door laat gaan en uiteindelijk al weet dat het niks wordt
pi_199684846
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
En die mentale pijn is een vaststaand iets?
De triggers die het veroorzaakten zijn onoverkomelijk?
Je gaat weer diezelfde pijn ervaren?
Zou kunnen hoor.
Ja, that's life toch? En op het einde ga je dood.

Het is geen praktisch probleem ofzo wat je opgelost kan worden. Het is gewoon het leven.
pi_199684863
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:20 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik nog nooit, wel pijnlijk opzich... Maar goed uiteindelijk liever dit dan dat ze het wel door laat gaan en uiteindelijk al weet dat het niks wordt
Morgen ben je het weer vergeten of boeit het je niet meer. Gewoon veel met mensen praten en veel proberen te daten. Dan gaat het vanzelf makkelijker.
pi_199684893
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Morgen ben je het weer vergeten of boeit het je niet meer. Gewoon veel met mensen praten en veel proberen te daten. Dan gaat het vanzelf makkelijker.
Zeker, maar moet zeggen dat tinder de laatste tijd ook niet echt meewerkt. Heb idee dat ik een jaar terug meer matches haalde dan tegenwoordig
pi_199684920
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:25 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Zeker, maar moet zeggen dat tinder de laatste tijd ook niet echt meewerkt. Heb idee dat ik een jaar terug meer matches haalde dan tegenwoordig
Kan ook aan je ELO score liggen. Ik doe Tinder om de 1 -2 maanden resetten. Volgens mij heb ik nu een redelijk hoge ELO score want zit nu op +100 likes en elke dag 1-2 likes erbij.

Vorige reset had ik maar max 30 matches en na 1 week helemaal niks meer erbij.
pi_199684958
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Kan ook aan je ELO score liggen. Ik doe Tinder om de 1 -2 maanden resetten. Volgens mij heb ik nu een redelijk hoge ELO score want zit nu op +100 likes en elke dag 1-2 likes erbij.

Vorige reset had ik maar max 30 matches en na 1 week helemaal niks meer erbij.
En wat is een ELO score en hoe krijg je die hoog of laag?
Heb het nu weer een weekje na een reset en die teller blijft nu bij mij al paar dagen hangen
pi_199684990
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:30 schreef snoesje45 het volgende:
En wat is een ELO score en hoe krijg je die hoog of laag?
Als je Tinder installeert reset krijg je van de software een score 0 - 10 toegekend. Hoe hoger, hoe hoger op in de stapel en hoe meer mensen je te zien krijgen. Hoe het helemaal precies werkt weet ik ook niet, volgens mij weet alleen Tinder dat zelf.

Ik heb zelf Tinder Gold en heb ook iets meer likes en matches, dus betalen werkt ook om je score iets omhoog te doen. Voor de rest, volgens mij 3 van de 10 naar rechts swipen, dus niet alles naar links of rechts. Alle foto slots vol hebben. Ik weet het echt niet zo goed, typ eens in op reddit.com/r/Tinder 'ELO score' en je vindt wel wat dingetjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')