abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199671518
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:20 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Dat zou ik niet eens erg vinden, omdat het contact voorheen zo leuk was. Het is bizar dat irl het tegenovergestelde lijkt te zijn. Heb veel dates gehad in het verleden maar zoiets als dit nooit meegemaakt...
Daarom, je hebt niets te verliezen in dat geval op dikgedrukte na. Ik ben zelf daarin meestal te rigoureus en trek de stekker eruit als het 'nee' of twijfel is. Dus trek vooral je eigen conclusies. :)
pi_199671694
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 15:06 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, in mijn ervaring heeft iedereen een soort van wel dezelfde motoriek of je moet echt gehandicapt zijn ofzo.
Eh nee. Misschien dat jij mentaal gehandicapt bent dat je de subtiele verschillen niet kan oppikken.

Motoriek + stem + hoe iemand uit haar ogen kijkt allemaal heel belangrijk voor mij.
pi_199671750
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Eh nee. Misschien dat jij mentaal gehandicapt bent dat je de subtiele verschillen niet kan oppikken.

Motoriek + stem + hoe iemand uit haar ogen kijkt allemaal heel belangrijk voor mij.
Nou, nou, nou, niet meteen zo..
Verder wel volkomen met je eens. Als dat plaatje niet klopt dan word het niets.
pi_199671756
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Gast, zo zullen er ongetwijfeld ook dingen zijn waarin jij mentaal gehandicapt bent.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199671820
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Gast, zo zullen er ongetwijfeld ook dingen zijn waarin jij mentaal gehandicapt bent.
ja
pi_199671877
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja
Mooi.
pi_199672788
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:20 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Dat zou ik niet eens erg vinden, omdat het contact voorheen zo leuk was. Het is bizar dat irl het tegenovergestelde lijkt te zijn. Heb veel dates gehad in het verleden maar zoiets als dit nooit meegemaakt...
Eerste date ben je meestal wat zenuwachtig en niet helemaal jezelf, dus je zou kunnen voorstellen om met elkaar om te blijven gaan. Op de app ben ik wss ook veel vrijer om te praten dan dat ik hem op een eerste date zou ontmoeten. Dan moet je soms toch even wennen aan elkaar.
pi_199675576
Er is contact *O* .

We zullen zien. Zo niet dan kan ik het iig op een fatsoenlijke manier afsluiten :) .
In zijn respons trouwens ook wel wat aannames tussen de regels door.
Mocht het nog wat worden dan is een keertje echt communiceren buiten de lakens wellicht verstandig. :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 22:32:47 #184
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199675838
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:26 schreef Avianflu het volgende:
Er is contact *O* .

We zullen zien. Zo niet dan kan ik het iig op een fatsoenlijke manier afsluiten :) .
In zijn respons trouwens ook wel wat aannames tussen de regels door.
Mocht het nog wat worden dan is een keertje echt communiceren buiten de lakens wellicht verstandig. :')
Nice ^O^

Ik zou éérst communiceren, en daarna evt tussen de lakens afmaken :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199676461
Mwah, denk niet dat dit hem nog gaat worden :') :'(.

Niet meer dan een FWB constructie iig, maar mss ben ik weer te snel met mijn aannames.

[ Bericht 16% gewijzigd door Avianflu op 29-05-2021 23:04:19 ]
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199677244
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Prima, maar aangezien hij elke keer weer word afgewezen met het excuus dat ze toch niet meer wilt zal je toch iets moeten veranderen.

Of je moet het prima vinden om constant te blijven Nexten. Alleen win je daar nog steeds niks mee.
Daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven.
pi_199677322
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:14 schreef Ciclon het volgende:
Ik keek er heel erg tegen op vanwege twijfels om op date te gaan, maar zojuist teruggekomen van mijn afspraakje met een mooie dame. 10 dagen intensief contact gehad op Whatsapp wat enorm goed ging, veel lol. Dus vandaag afgesproken, schitterende verschijning, maar helaas kwam het gesprek niet op gang en uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat er geen klik was. De omgeving was erg druk en konden elkaar niet verstaan. Ik werd ook wat zenuwachtig hierdoor, veel stiltes. Normaal heb ik dat niet echt op dates..

Maar nu baal ik toch wel een beetje, bij mijn vorige dates was ik bij het ontbreken van een klik blij dat ik er vanaf was, maar dat is nu totaal niet het geval. We hebben nu nog wat whatsapp contact gek genoeg, beetje lollen weer als voorheen.

Drama dit. Beste is dat ik dit op zn beloop laat denk. Wat denken jullie?
Klote, herkenbaar. Klikt via de app maar in het echt niet.

Waarom had je twijfels? Omdat zij misschien te mooi voor jou zou zijn? Ik doe een aanname natuurlijk, maar je schrijft zelf "met een mooie dame" en "schitterende verschijning" wat al zegt dat deze "league" niet gebruikelijk voor je is. Maar zij wilde met jou op date he? En misschien vond zij het zoals jij ook lastig, zo'n 1e date.

Zou nog een date voorstellen, maar dan een date in een omgeving waar je elkaar goed kan verstaan. Vraag haar wat haar interesses zijn (als je die al niet kent of van haar profiel hebt) en probeer een "doe iets samen" date te organiseren, dan krijg je vanzelf gespreksstof en is er minder druk op "moeten improviseren" of "moeten entertainen".

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 29-05-2021 23:32:54 ]
pi_199677912
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:14 schreef Ciclon het volgende:
Ik keek er heel erg tegen op vanwege twijfels om op date te gaan, maar zojuist teruggekomen van mijn afspraakje met een mooie dame. 10 dagen intensief contact gehad op Whatsapp wat enorm goed ging, veel lol. Dus vandaag afgesproken, schitterende verschijning, maar helaas kwam het gesprek niet op gang en uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat er geen klik was. De omgeving was erg druk en konden elkaar niet verstaan. Ik werd ook wat zenuwachtig hierdoor, veel stiltes. Normaal heb ik dat niet echt op dates..

Maar nu baal ik toch wel een beetje, bij mijn vorige dates was ik bij het ontbreken van een klik blij dat ik er vanaf was, maar dat is nu totaal niet het geval. We hebben nu nog wat whatsapp contact gek genoeg, beetje lollen weer als voorheen.

Drama dit. Beste is dat ik dit op zn beloop laat denk. Wat denken jullie?
Verwachtingen te hoog gespannen? Te graag willen? Werkt contra-productief.
Als het op de app wel klikt misschien nog een 2e date proberen? Jullie zit er nu waarschijnlijk heel anders, en daardoor kansrijker, in?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199679632
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:50 schreef Avianflu het volgende:
Mwah, denk niet dat dit hem nog gaat worden :') :'(.

Niet meer dan een FWB constructie iig, maar mss ben ik weer te snel met mijn aannames.
Why not?
pi_199679697
Als je meer wil dan fwb dan is het handig om geen fwb aanpak te hanteren en gewoon duidelijk te zijn in je intenties.
pi_199680169
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:42 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Why not?
Even face to face gesprek afwachten maar ik kreeg gewoon die indruk nav wat er gezegd is.
Toen ik daar iets over zei reageerde hij weer enigszins beledigd. Dus af gesproken om het gesprek F2F voor te zetten want onze communicatie skills per telefoon/whatsapp zijn slecht.

Rode draad van het verhaal is dat hij denk ik niet toe is aan een relatie (snap zijn redenen, lijkt op mijn achtergrond) maar er is wel een klik is die meer is als lust.
Als mijn indruk van dit gesprek klopt weet ik sws niet of ik wel meer met hem zou willen. Klinkt als drama en hartzeer. Maar wil niet op de zaken vooruit lopen.
pi_199680943
Hoe definiëren jullie eigenlijk een klik?

De keren dat ik een klik voelde had dat vooral te maken met vertrouwdheid. Herkenning van gelijke ervaringen, of karaktertrekken van mijn naasten. Daar ben je dan mee gepokt en gemazelt, maar of het de ingrediënten zijn voor een duurzaam gelukkige relatie? Mijn ervaring is in ieder geval van niet.

Een tijdje geleden had ik weer zo'n klik met iemand. Al snel werd me duidelijk, door haar, dat ze een voorkeur had van iemand die tegenpool van haar was, juist geen herkenbaarheid en dergelijke.

Wat drijft jullie in een zoektocht naar een partner? Waar bestaat die klik uit?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199681708
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:34 schreef Hineni het volgende:
Hoe definiëren jullie eigenlijk een klik?
Dat het contact heel erg automatisch gaat.
pi_199681764
Nou, heb deze week date met iemand die eigenlijk helemaal niet mijn type is maar wel heel erg aardig is, en we praten ook heel veel. Ben benieuwd. Weet eigenlijk wel zeker dat het uiteindelijk geen relatie gaat worden omdat de uiterlijke aantrekkingskracht mist, maar laten we het eerst gewoon leuk hebben. Beetje dubbel gevoel; aan de ene kant is er niets mis met gewoon wat daten en afspreken, het leuk hebben, maar ik weet stiekem ook wel dat ik er na verloop van tijd een punt achter ga zetten.
pi_199681965
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 12:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat het contact heel erg automatisch gaat.
Autopilot inderdaad, elkaar aanvoelen zonder dat er woorden aan te pas komen. Elkaar aankijken en weten dat het goed zit. O+
pi_199682014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Probeer je wel een spanning te creëeren? Bijvoorbeeld door aanraking of op een bepaalde manier naar haar te kijken.

Een gezelschapsspel is iets wat je kan doen als je eenmaal samen bent, maar voor een eerste date is dat toch echt een dooddoener. Je word gewoon meteen gefriendzoned.
Voor vanavond dus een 2e date gepland om een gezelschapsspel spelen. Jij zegt dus ga naar de plaatselijke ijsco zaak, leg wat ijsjes in de vriezer en zodra ze hier is verander het in een wandeling met ijsje? Misschien ook wel als verrassing voor haar samen met het mooie weer
  zondag 30 mei 2021 @ 14:38:59 #197
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_199683129
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 12:59 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Voor vanavond dus een 2e date gepland om een gezelschapsspel spelen. Jij zegt dus ga naar de plaatselijke ijsco zaak, leg wat ijsjes in de vriezer en zodra ze hier is verander het in een wandeling met ijsje? Misschien ook wel als verrassing voor haar samen met het mooie weer
Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t :@)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken) ;)
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
pi_199683326
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t :@)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken) ;)
Meestal is het de ander die zich bezwaard voelt (niet altijd). Als we dan weglopen/doorlopen dat ze dan zegt "mensen zaten te kijken". Lekker boeiend, het gaat toch om ons niet die andere mensen. :')
pi_199683345
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Even face to face gesprek afwachten maar ik kreeg gewoon die indruk nav wat er gezegd is.
Toen ik daar iets over zei reageerde hij weer enigszins beledigd. Dus af gesproken om het gesprek F2F voor te zetten want onze communicatie skills per telefoon/whatsapp zijn slecht.

Rode draad van het verhaal is dat hij denk ik niet toe is aan een relatie (snap zijn redenen, lijkt op mijn achtergrond) maar er is wel een klik is die meer is als lust.
Als mijn indruk van dit gesprek klopt weet ik sws niet of ik wel meer met hem zou willen. Klinkt als drama en hartzeer. Maar wil niet op de zaken vooruit lopen.
Drama, hartzeer en beledigd voelen (en dit ook aangeven), lijkt mij allemaal prima wenselijk, zoek vooral niet iets waarbij alles gestroomlijnd loopt.
pi_199683490
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Maar als je tegenover elkaar gaat zitten tijdens een spelletje maakt het dat ook niet makkelijker denk ik.
Tijdens een wandeling kan je nog haar hand vast pakken en een richting kiezen waar je heen loopt.

Twijfel nog of die wandeling inc ijsjes of gewoon bij spel laten zoals besproken. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')