Daarom, je hebt niets te verliezen in dat geval op dikgedrukte na. Ik ben zelf daarin meestal te rigoureus en trek de stekker eruit als het 'nee' of twijfel is. Dus trek vooral je eigen conclusies.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:20 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens erg vinden, omdat het contact voorheen zo leuk was. Het is bizar dat irl het tegenovergestelde lijkt te zijn. Heb veel dates gehad in het verleden maar zoiets als dit nooit meegemaakt...
Eh nee. Misschien dat jij mentaal gehandicapt bent dat je de subtiele verschillen niet kan oppikken.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 15:06 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, in mijn ervaring heeft iedereen een soort van wel dezelfde motoriek of je moet echt gehandicapt zijn ofzo.
Nou, nou, nou, niet meteen zo..quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Eh nee. Misschien dat jij mentaal gehandicapt bent dat je de subtiele verschillen niet kan oppikken.
Motoriek + stem + hoe iemand uit haar ogen kijkt allemaal heel belangrijk voor mij.
Gast, zo zullen er ongetwijfeld ook dingen zijn waarin jij mentaal gehandicapt bent.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Eh nee. Misschien dat jij mentaal gehandicapt bent dat je de subtiele verschillen niet kan oppikken.
Motoriek + stem + hoe iemand uit haar ogen kijkt allemaal heel belangrijk voor mij.
jaquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gast, zo zullen er ongetwijfeld ook dingen zijn waarin jij mentaal gehandicapt bent.
Eerste date ben je meestal wat zenuwachtig en niet helemaal jezelf, dus je zou kunnen voorstellen om met elkaar om te blijven gaan. Op de app ben ik wss ook veel vrijer om te praten dan dat ik hem op een eerste date zou ontmoeten. Dan moet je soms toch even wennen aan elkaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:20 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens erg vinden, omdat het contact voorheen zo leuk was. Het is bizar dat irl het tegenovergestelde lijkt te zijn. Heb veel dates gehad in het verleden maar zoiets als dit nooit meegemaakt...
Nicequote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:26 schreef Avianflu het volgende:
Er is contact.
We zullen zien. Zo niet dan kan ik het iig op een fatsoenlijke manier afsluiten.
In zijn respons trouwens ook wel wat aannames tussen de regels door.
Mocht het nog wat worden dan is een keertje echt communiceren buiten de lakens wellicht verstandig.![]()
Daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Prima, maar aangezien hij elke keer weer word afgewezen met het excuus dat ze toch niet meer wilt zal je toch iets moeten veranderen.
Of je moet het prima vinden om constant te blijven Nexten. Alleen win je daar nog steeds niks mee.
Klote, herkenbaar. Klikt via de app maar in het echt niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:14 schreef Ciclon het volgende:
Ik keek er heel erg tegen op vanwege twijfels om op date te gaan, maar zojuist teruggekomen van mijn afspraakje met een mooie dame. 10 dagen intensief contact gehad op Whatsapp wat enorm goed ging, veel lol. Dus vandaag afgesproken, schitterende verschijning, maar helaas kwam het gesprek niet op gang en uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat er geen klik was. De omgeving was erg druk en konden elkaar niet verstaan. Ik werd ook wat zenuwachtig hierdoor, veel stiltes. Normaal heb ik dat niet echt op dates..
Maar nu baal ik toch wel een beetje, bij mijn vorige dates was ik bij het ontbreken van een klik blij dat ik er vanaf was, maar dat is nu totaal niet het geval. We hebben nu nog wat whatsapp contact gek genoeg, beetje lollen weer als voorheen.
Drama dit. Beste is dat ik dit op zn beloop laat denk. Wat denken jullie?
Verwachtingen te hoog gespannen? Te graag willen? Werkt contra-productief.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:14 schreef Ciclon het volgende:
Ik keek er heel erg tegen op vanwege twijfels om op date te gaan, maar zojuist teruggekomen van mijn afspraakje met een mooie dame. 10 dagen intensief contact gehad op Whatsapp wat enorm goed ging, veel lol. Dus vandaag afgesproken, schitterende verschijning, maar helaas kwam het gesprek niet op gang en uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat er geen klik was. De omgeving was erg druk en konden elkaar niet verstaan. Ik werd ook wat zenuwachtig hierdoor, veel stiltes. Normaal heb ik dat niet echt op dates..
Maar nu baal ik toch wel een beetje, bij mijn vorige dates was ik bij het ontbreken van een klik blij dat ik er vanaf was, maar dat is nu totaal niet het geval. We hebben nu nog wat whatsapp contact gek genoeg, beetje lollen weer als voorheen.
Drama dit. Beste is dat ik dit op zn beloop laat denk. Wat denken jullie?
Why not?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:50 schreef Avianflu het volgende:
Mwah, denk niet dat dit hem nog gaat worden![]()
.
Niet meer dan een FWB constructie iig, maar mss ben ik weer te snel met mijn aannames.
Even face to face gesprek afwachten maar ik kreeg gewoon die indruk nav wat er gezegd is.quote:
Dat het contact heel erg automatisch gaat.quote:
Autopilot inderdaad, elkaar aanvoelen zonder dat er woorden aan te pas komen. Elkaar aankijken en weten dat het goed zit.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat het contact heel erg automatisch gaat.
Voor vanavond dus een 2e date gepland om een gezelschapsspel spelen. Jij zegt dus ga naar de plaatselijke ijsco zaak, leg wat ijsjes in de vriezer en zodra ze hier is verander het in een wandeling met ijsje? Misschien ook wel als verrassing voor haar samen met het mooie weerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Probeer je wel een spanning te creëeren? Bijvoorbeeld door aanraking of op een bepaalde manier naar haar te kijken.
Een gezelschapsspel is iets wat je kan doen als je eenmaal samen bent, maar voor een eerste date is dat toch echt een dooddoener. Je word gewoon meteen gefriendzoned.
Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet tquote:Op zondag 30 mei 2021 12:59 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Voor vanavond dus een 2e date gepland om een gezelschapsspel spelen. Jij zegt dus ga naar de plaatselijke ijsco zaak, leg wat ijsjes in de vriezer en zodra ze hier is verander het in een wandeling met ijsje? Misschien ook wel als verrassing voor haar samen met het mooie weer
Meestal is het de ander die zich bezwaard voelt (niet altijd). Als we dan weglopen/doorlopen dat ze dan zegt "mensen zaten te kijken". Lekker boeiend, het gaat toch om ons niet die andere mensen.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken)
Drama, hartzeer en beledigd voelen (en dit ook aangeven), lijkt mij allemaal prima wenselijk, zoek vooral niet iets waarbij alles gestroomlijnd loopt.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Even face to face gesprek afwachten maar ik kreeg gewoon die indruk nav wat er gezegd is.
Toen ik daar iets over zei reageerde hij weer enigszins beledigd. Dus af gesproken om het gesprek F2F voor te zetten want onze communicatie skills per telefoon/whatsapp zijn slecht.
Rode draad van het verhaal is dat hij denk ik niet toe is aan een relatie (snap zijn redenen, lijkt op mijn achtergrond) maar er is wel een klik is die meer is als lust.
Als mijn indruk van dit gesprek klopt weet ik sws niet of ik wel meer met hem zou willen. Klinkt als drama en hartzeer. Maar wil niet op de zaken vooruit lopen.
Maar als je tegenover elkaar gaat zitten tijdens een spelletje maakt het dat ook niet makkelijker denk ik.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |