abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199645095
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo :? ;(

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.

Wtf is er mis met mij :'(
Je hebt meer Faxie nodig in je leven 8-)
pi_199645110
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:56 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes. _O- Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Je hebt het licht gezien :o
pi_199645114
quote:
17s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:29 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Er is nog hoop in deze wereld!
Met vlieger-meisje?
Niet helemaal, maar ze neemt momenteel wel lessen toevallig :P
pi_199645237
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet helemaal, maar ze neemt momenteel wel lessen toevallig :P
Al wat gepland met haar?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199645266
Wederom een date gehad dinsdag avond, wederom woensdag het bericht dat ze het daarbij wil laten.
In mijn ogen was het super gezellig, we zouden een gezelschapsspel gaan spelen maar dat is er niet van gekomen omdat we continue hebben gekletst.

En toch voor de zoveelste keer krijg ik de dag erop een negatief bericht.
Ergens weet ik gewoon dat ik iets verkeerds doe. Mijn houding?? mijn gesprekken?? ik weet het niet, maar ergens gaat het fout en dat begint echt frustrerend te worden.

Er loopt nog een andere date, waarmee ik maandag al had afgesproken, die vond ik zelf minder vlot verlopen en dacht ik dus zelf al dat ze zou afzeggen. Dit was dus niet het geval en hebben we het weekend weer afgesproken.
Leuk natuurlijk maar ergens al weer bang dat het wederom op hetzelfde gaat uitkomen.

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een langere tijd met een dame te daten, ze rennen allemaal weg na 1, 2 of 3 dates. ;( ;( ;(
pi_199645551
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Al wat gepland met haar?
Nog niet concreet
pi_199645718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:28 schreef snoesje45 het volgende:
Wederom een date gehad dinsdag avond, wederom woensdag het bericht dat ze het daarbij wil laten.
In mijn ogen was het super gezellig, we zouden een gezelschapsspel gaan spelen maar dat is er niet van gekomen omdat we continue hebben gekletst.

Ergens weet ik gewoon dat ik iets verkeerds doe. Mijn houding?? mijn gesprekken?? ik weet het niet, maar ergens gaat het fout en dat begint echt frustrerend te worden.

Er loopt nog een andere date, waarmee ik maandag al had afgesproken, die vond ik zelf minder vlot verlopen en dacht ik dus zelf al dat ze zou afzeggen. Dit was dus niet het geval en hebben we het weekend weer afgesproken.
Leuk natuurlijk maar ergens al weer bang dat het wederom op hetzelfde gaat uitkomen.

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een langere tijd met een dame te daten, ze rennen allemaal weg na 1, 2 of 3 dates. ;( ;( ;(
Is er naast gezelligheid wel aantrekkingskracht?
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199645786
B
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Is er naast gezelligheid wel aantrekkingskracht?
Blijkbaar niet dan, ik ben er gewoon slecht in, versieren van vrouwen.
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:33:57 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199646138
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:56 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes. _O- Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Mwah, je hapt iig wel lekker O-)

Jij zoekt ook geen leuke lieverds, jij zoekt kerels die je onder je kont durven te schoppen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:38:51 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199646238
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Avianflu het volgende:
Still no reaction :'( . Na hoeveel tijd kan ik er vanuit gaan dat ik het compleet verpest heb :{ .
Forgot to say the magic word? :P

Beetje geduld.. soms helpt smeken.. maar.. je hebt het over berichtjes... je hebt ook gewoon zijn nummer toch? doe es geak :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:40:29 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199646261
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nog niet concreet
'Als jij de M&M's meeneemt, geef ik je les'
pi_199646869
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Forgot to say the magic word? :P

Beetje geduld.. soms helpt smeken.. maar.. je hebt het over berichtjes... je hebt ook gewoon zijn nummer toch? doe es geak :)
Nee had zijn gegevens verder gewist. Sowieso is hij niet het type dat van druk houdt denk ik. Als hij nog komt komt hij zelf.
pi_199646974
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:07 schreef snoesje45 het volgende:
B
[..]

Blijkbaar niet dan, ik ben er gewoon slecht in, versieren van vrouwen.
Er zijn wel wat trucjes voor, om aantrekkingskracht te creëren. Zolang je geen enge PUA wordt kan het m.i. geen kwaad om enkele daarvan aan te leren....
pi_199647203
quote:

Van elke date leer je wel iets. Het zal vast niet aan jou liggen maar meer dat het niet matched tussen jullie in dat geval. Shit happens. Was het gezellig? Mooi meegenomen. Dat is ook wel de keerzijde van online daten, je flikkert 2 vreemds bij elkaar op hoopt op iets moois. Dan kan er een kans zijn dat het de ware is, maar die is wel klein.
pi_199647234
quote:

[..]

Nog niet concreet
Wat is er mis met jou?
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:41:54 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199647292
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee had zijn gegevens verder gewist. Sowieso is hij niet het type dat van druk houdt denk ik. Als hij nog komt komt hij zelf.
Oh, niet handig :P

Dan is het idd gewoon even laten sudderen.. misschien komt ie ook wel gewoon niet.. dan heb je je best gedaan toch? :)
pi_199647341
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh, niet handig :P

Dan is het idd gewoon even laten sudderen.. misschien komt ie ook wel gewoon niet.. dan heb je je best gedaan toch? :)
Ja precies, heb er weer wat van geleerd :’).
Baal er alleen van, maar ja “lo que paso paso”.
Ben ook niet het type dat gaat smeken of hem op gaat zoeken.
pi_199647350
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:20 schreef Avianflu het volgende:
Er zijn wel wat trucjes voor, om aantrekkingskracht te creëren.
Noem eens een paar. Ben wel benieuwd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199647366
quote:

[..]

Nog niet concreet
Regel het ;).

Maar serieus, probeer een concrete datum/date te regelen.
pi_199647423
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Noem eens een paar. Ben wel benieuwd.
Volg wat foute pua figuren op YouTube. Het is over de top maar sommige dingen werken wel gewoon.

Het is gewoon een bepaalde attitude.
pi_199647447
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:50 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Volg wat foute pua figuren op YouTube. Het is over de top maar sommige dingen werken wel gewoon.

Het is gewoon een bepaalde attitude.
Wat is een pua nou weer? :)

Edit: Ah, heb wat gevonden.
pi_199647471
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat is een pua nou weer? :)
Pick up artist 8-) , soort van player maar dan niet een natuurtalent maar iemand die trucjes heeft geleerd.
Vreselijk toxisch allemaal. Maar het werkt.
pi_199647704
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Pick up artist 8-) , soort van player maar dan niet een natuurtalent maar iemand die trucjes heeft geleerd.
Die dingen moeten IMO ook gewoon een beetje vanzelf gaan. Die tijd daarna is natuurlijk veel belangrijker. Hoe onderhoudt je een langdurige relatie met iemand? Ken genoeg mensen die het op die manier heel goed deden, maar het is altijd na een aantal maand weer klaar. Ik vind vooral dat het een beetje vanzelf moet gaan, maar er zijn ook andere dingen belangrijk.
pi_199647755
quote:

[..]

Ja, om een keer sex te hebben zal het prima werken bij sommige vrouwen. Geen trucjes om iets op te bouwen.
pi_199647791
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Die dingen moeten IMO ook gewoon een beetje vanzelf gaan. Die tijd daarna is natuurlijk veel belangrijker. Hoe onderhoudt je een langdurige relatie met iemand? Ken genoeg mensen die het op die manier heel goed deden, maar het is altijd na een aantal maand weer klaar. Ik vind vooral dat het een beetje vanzelf moet gaan, maar er zijn ook andere dingen belangrijk.
Klopt beide. Maar als je nooit voorbij de eerste date komt of zelfs niet tot een eerste date komt kan het geen kwaad om dit eens nader te bekijken.

Ik doe het goed met “versieren” maar daarna gaat het inderdaad mis. Probeer ik ook wat aan te doen....
pi_199648055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:37 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Wat is er mis met jou?
Ik kreeg een ondeugend berichtje van je moeder, dus nu twijfel ik een beetje.
pi_199648322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kreeg een ondeugend berichtje van je moeder, dus nu twijfel ik een beetje.
Ik moet het daar toch eens met haar over hebben. :')
pi_199650322
quote:

[..]

Zo een hebben we in deze topics weleens gehad. Had later een algemeen PUA topic geopend :')
pi_199650329
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:39 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik moet het daar toch eens met haar over hebben. :')
_O-

Nou vooruit... ze heeft momenteel nog kitelessen, maar we hebben afgesproken na die lessen samen op kitedate te gaan. Maar daar is dus nog geen datum van.
pi_199650839
Je moet haar gewoon privé-lessen aanbieden _O_
Het is wat.......
pi_199651610
Geen idee hoelang kitelessen duren, maar waarom zou je daar op wachten?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 mei 2021 @ 09:23:52 #132
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_199652076
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

_O-

Nou vooruit... ze heeft momenteel nog kitelessen, maar we hebben afgesproken na die lessen samen op kitedate te gaan. Maar daar is dus nog geen datum van.
Samen lekker uitwaaien O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 28 mei 2021 @ 09:28:54 #133
108913 Godshand
guide4you
pi_199652142
quote:

Wij zitten ook niet bij je dates. Dus vraag het ze.

"Jammer dat je niet meer wil afspreken, ik vond het wel gezellig en je leek nog op je foto's ook ;) Voor mijn nieuwsgierigheid:wat ontbreekt er aan dat ik niet je type ben, wat je types wel hebben?"

Je krijgt niet altijd een antwoord, of alleen een sociaal gewenst antwoord ("leuke man ben je maar ik val op blond, sorry"), maar de recht voor haar raap types zullen het zeker zeggen..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199652720
quote:

[..]

_O-

Mijn tip, leg iets vast voor die tijd. Van uitstel komt afstel.
pi_199653987
quote:

Probeer je wel een spanning te creëeren? Bijvoorbeeld door aanraking of op een bepaalde manier naar haar te kijken.

Een gezelschapsspel is iets wat je kan doen als je eenmaal samen bent, maar voor een eerste date is dat toch echt een dooddoener. Je word gewoon meteen gefriendzoned.
pi_199654076
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Probeer je wel een spanning te creëeren? Bijvoorbeeld door aanraking of op een bepaalde manier naar haar te kijken.

Een gezelschapsspel is iets wat je kan doen als je eenmaal samen bent, maar voor een eerste date is dat toch echt een dooddoener. Je word gewoon meteen gefriendzoned.
Aanraking is wel een goed punt. Al is dat wel iets lastigs in deze tijd. Vrouwen die je aankijken alsof ze je kleren van je lijf willen scheuren, al ben je dan meestal geen relatie materiaal meer. :9
pi_199654086
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:19 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mijn tip, leg iets vast voor die tijd. Van uitstel komt afstel.
Dat dus. Of dan weet je zeker dat het vriendschappelijk is.
pi_199656073
quote:

[..]

_O-

Ik zou haar zeillessen geven en dan leer je haar hoe ze het zeil om je mast moet hijsen.
pi_199656085
quote:

[..]

Niet iedereen date op dezelfde manier en verwacht de 1e date al helemaal ondersteboven van de ander te zijn.
pi_199656145
quote:

[..]

_O-

Doe maar lekker rustig aan, jullie wachten wel op elkaar.
pi_199657709
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niet iedereen date op dezelfde manier en verwacht de 1e date al helemaal ondersteboven van de ander te zijn.
Ik ben nog niet veel tegen gekomen die niet meteen de prins op het witte paard verwachte. Maarja.. niet iedereen is het zelfde idd. Als het de eerste date leuk(klik, aantrekkingskracht, uitstraling, uiterlijk klopt met foto) is dan zie ik niet in waarom er geen 2e zou komen van mijn kant. Al weet je na verschillende dates (met andere vrouwen) wel wat wel en niet werkt, zodat je niet zinloos x aantal dates hebt waar je de roos als nog redelijk vroeg stadium alsnog knakt.
pi_199657852
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mwah, je hapt iig wel lekker O-)

Jij zoekt ook geen leuke lieverds, jij zoekt kerels die je onder je kont durven te schoppen.
Dat is helemaal waar.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:24:40 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199657877
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 06:15 schreef gooddaddy het volgende:
Je moet haar gewoon privé-lessen aanbieden _O_
told him, maar hij is volgens mij meer van de 'kat uit de boom'.. in deze wacht hij tot de kat hém uit de boom heeft gekeken :P
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:52:26 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199658169
quote:

[..]

First date - opties zijn nog steeds best wel limited.. ik wilde er vh weekend eentje mee door de dierentuin sleuren, maja, reserveren, bepaalde tijdvakken, en die meuk is nog niet zo lang open, het was een beetje matig weer, en vh weekend gaat de zon los.. niet echt een goed plan denk ik.. dus het wordt een rondje bos :')
pi_199658600
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef snoesje45 het volgende:
Hebben jullie het ooit meegemaakt dat je de ander wilde zoenen op eerste date maar dat het een blauwtje werd?

En hoe is dat vervolg gegaan, zat er alsnog een 2e date in?
Ik had een leuke, eerste date met een vrouw, het klikte, dus op een gegeven moment had ik zin om haar te zoenen. Zij wilde dat niet. Jammer, maar het was een gezellige date, dus ik kon het loslaten en een leuke avond hebben zonder verdere verwachtingen.
Ik was op bezoek in haar stad en aan het eind van de avond liepen we richting het station, haar huis was op de route. Vlakbij haar huis wilde ze nog even samen op een bankje gaan zitten en begon me vervolgens hartstochtelijk te zoenen. Dat ging een tijdje zo door, steeds verder en toen ik even met mijn hand in haar slipje ging, voelde ik dat ze drijfnat was. Ze wilde dat ik meeging naar haar huis, maar aangezien het al laat was en ik de dag erna vroeg op moest, sloeg ik haar aanbod af. Daar was ze zacht gezegd niet zo blij mee, maar we spraken af om een paar dagen later samen te gaan eten en daarna verder te gaan waar we gebleven waren.

Dat laatste is er natuurlijk niet meer van gekomen, maar gelukkig kan ik nog wel lachen om mijn eigen klunzigheid als ik eraan terugdenk. 😅
pi_199659721
quote:

[..]

Dit ook idd.
pi_199660589
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:09 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik ben nog niet veel tegen gekomen die niet meteen de prins op het witte paard verwachte. Maarja.. niet iedereen is het zelfde idd. Als het de eerste date leuk(klik, aantrekkingskracht, uitstraling, uiterlijk klopt met foto) is dan zie ik niet in waarom er geen 2e zou komen van mijn kant. Al weet je na verschillende dates (met andere vrouwen) wel wat wel en niet werkt, zodat je niet zinloos x aantal dates hebt waar je de roos als nog redelijk vroeg stadium alsnog knakt.
Een prins/prinses verwachten op de 1e date, ik vind het nogal wat. Waarom zou je he-le-maal uitpakken voor iemand die je amper kent? Wees jezelf en als het klikt zit er misschien meer in, anders niet.

Bestaat zo'n prins of prinses uberhaupt wel? Hoeveel mensen dachten wel niet de hunne ((prins(es), koning(in)) te hebben gevonden en na een kind of 2 zich flink bestolen te voelen. :')

De lat meteen (te) hoog leggen vind ik niet zo verstandig. Wat heb je zelf in te brengen? Ik kom vaak profielen van vrouwen tegen met een hele waslijst aan eisen en die zitten er dan al een behoorlijke tijd op of maken constant nieuwe profielen aan. Of die prins bestaat niet of zij voldoet niet aan zijn eisen. 8)7
pi_199663967
Voelt toch wel wat meer zelfverzekerder om mensen echt af te wijzen. Helpt mij wel merk ik.

Ik ben zo'n iemand die iedereen eigenlijk wel te vriend wil zijn of het altijd wel wil proberen, een kans geven, ondanks dat een gesprek of date misschien niet helemaal loopt. Maar dat is ook niet goed.
pi_199664072
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:04 schreef Discombobulate het volgende:
Voelt toch wel wat meer zelfverzekerder om mensen echt af te wijzen. Helpt mij wel merk ik.

Ik ben zo'n iemand die iedereen eigenlijk wel te vriend wil zijn of het altijd wel wil proberen, een kans geven, ondanks dat een gesprek of date misschien niet helemaal loopt. Maar dat is ook niet goed.
Het is goed bedoeld van je idd, maar je schiet er niks mee op. Je tijd is kostbaar, je kan het niet blijven verspillen.
pi_199667188
quote:

[..]

Prima, maar aangezien hij elke keer weer word afgewezen met het excuus dat ze toch niet meer wilt zal je toch iets moeten veranderen.

Of je moet het prima vinden om constant te blijven Nexten. Alleen win je daar nog steeds niks mee.
pi_199667273
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Prima, maar aangezien hij elke keer weer word afgewezen met het excuus dat ze toch niet meer wilt zal je toch iets moeten veranderen.

Of je moet het prima vinden om constant te blijven Nexten. Alleen win je daar nog steeds niks mee.
Je kunt het altijd vragen als er geen opvolging komt naar 2e date, mogelijk krijg je een eerlijk antwoord waar je aan kunt werken. Maar goed, hoe groot is de kans dat het klikt op romantischvlak bij een 'koude ontmoeting'?
pi_199667562
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:42 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Je kunt het altijd vragen als er geen opvolging komt naar 2e date, mogelijk krijg je een eerlijk antwoord waar je aan kunt werken. Maar goed, hoe groot is de kans dat het klikt op romantischvlak bij een 'koude ontmoeting'?
Er zijn genoeg mensen die wel tweede en meerdere dates krijgen. Anders waren er nooit stelletjes.
pi_199667701
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:42 schreef koffief1lter het volgende:
Maar goed, hoe groot is de kans dat het klikt op romantischvlak bij een 'koude ontmoeting'?
Je moet gewoon af en toe wat lieve dingetjes zeggen; of iemand aanraken ofzo. Simpel, maar het werkt gewoon.

Toen ik gewoon face to face zei "Weet je, ik vind het ontzettend fijn om je te zien" blabla was ik al binnen als het ware. Dan ga je van gewoon ineens naar 'normaal' naar een heel andere setting binnen 1 seconde.
pi_199667766
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die wel tweede en meerdere dates krijgen. Anders waren er nooit stelletjes.
Dat bedoelde ik ook niet. Ik heb genoeg tweede, Derde en relatie gehad vanuit Tinder. De kans is gewoon kleiner via online dan iemand gelijk IRL ontmoeten.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:23:42 #155
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199668129
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:42 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook niet. Ik heb genoeg tweede, Derde en relatie gehad vanuit Tinder. De kans is gewoon kleiner via online dan iemand gelijk IRL ontmoeten.
Logisch, want de fysieke check (en die is belangrijker dan je misschien denkt) is dan je beginpunt.. die hele voorselectie en chatten en bellen sla je dan domweg over. zat dates gehad die on first sight al klaar waren bij wijze van spreken.. iemands motoriek is (voor mij) best wel belangrijk heb ik ontdekt :)

Gisteravond/vannacht weer een videochat gehad van een uurtje of 4. Morgen wandeluh volgens planning, maar het zou me niks verbazen als het vanavond al daten wordt :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Sounddragon op 29-05-2021 12:55:47 ]
pi_199668664
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Logisch, want de fysieke check (en die is belangrijker dan je misschien denkt) is dan je beginpunt.. die hele voorselectie en chatten en bellen sla je dan domweg over. zat dates gehad die on first sight al klaar waren bij wijze van spreken.. iemands motoriek is (voor mij) best wel belangrijk heb ik ontdekt :)

Gisteravond/vannacht weer een videochat gehad van een uurtje of 4. Morgen wandeluh volgens planning, maar het zou me niks verbazen als het vanavond al daten wordt :+
Motoriek is misschien naast uiterlijk en stem voor mij het meest belangrijk. Je kunt nog zo fotogeniek zijn, maar als je motoriek 'off' is dan is dit zeker een afknapper..

Maarja, ik ben gestopt met die apps. Voelt voor mij toch als het vullen van lege hulzen met matches die ik toch vroegtijdig afschiet. Zonde van mijn tijd en die van de vrouw in dat geval.
pi_199668881
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:35 schreef koffief1lter het volgende:
Motoriek is misschien naast uiterlijk en stem voor mij het meest belangrijk. Je kunt nog zo fotogeniek zijn, maar als je motoriek 'off' is dan is dit zeker een afknapper..
Motoriek? Date je iemand die gehandicapt is ofzo?

Wat bedoel je in godsnaam met motoriek?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 14:30:56 #158
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199669034
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Een vrouw die beweegt als een bouwvakker is niet voor iedereen aantrekkelijk :)
pi_199669302
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een vrouw die beweegt als een bouwvakker is niet voor iedereen aantrekkelijk :)
Nou, in mijn ervaring heeft iedereen een soort van wel dezelfde motoriek of je moet echt gehandicapt zijn ofzo. Nog nooit echt bewust meegemaakt. Andere dingen zijn veel explicieter.
pi_199669336
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Haha nee gek!
Hoe iemand beweegt inderdaad zoals Sound aangeeft. Best lastig uit te leggen.. dus denk gewoon dat het sommige wel boeied en andere niet. :)
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:28:39 #161
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199669878
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 15:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nou, in mijn ervaring heeft iedereen een soort van wel dezelfde motoriek of je moet echt gehandicapt zijn ofzo. Nog nooit echt bewust meegemaakt. Andere dingen zijn veel explicieter.
Ehm nee, not really.. kijk maar eens goed rond op een gemiddelde dansvloer _O-
Houding, schouders, hoe 'draag' je je hoofd, schouders en armen.. O-benen/X-benen.. gaat allemaal in de computer die 'yes' or 'no' beslist.

Maar.. zoals koffie ook al zegt; misschien dat niet iedereen daar op die manier naar kijkt, maar bij mij bepaalt dat echt voor een serieus deel iemands aantrekkingskracht. Doorgaans val ik op de vrouwelijkere types, maar toevallig had ik vd week op cursus een chick voor het klimgedeelte, en dat was een beetje een tomboy tiepje, en tot mijn verbazing vond ik d'r heel aantrekkelijk op de een of andere manier.
Er liep ook een heel knap blondje bij, echt zo'n snoepie, maar die liep als een bouwvakker, instant turnoff.
pi_199670304
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Houding, schouders, hoe 'draag' je je hoofd, schouders en armen.. O-benen/X-benen.. gaat allemaal in de computer die 'yes' or 'no' beslist.

Maar.. zoals koffie ook al zegt; misschien dat niet iedereen daar op die manier naar kijkt, maar bij mij bepaalt dat echt voor een serieus deel iemands aantrekkingskracht. Doorgaans val ik op de vrouwelijkere types, maar toevallig had ik vd week op cursus een chick voor het klimgedeelte, en dat was een beetje een tomboy tiepje, en tot mijn verbazing vond ik d'r heel aantrekkelijk op de een of andere manier.
Er liep ook een heel knap blondje bij, echt zo'n snoepie, maar die liep als een bouwvakker, instant turnoff.
Dat wordt er bij mij denk ik uitgefilterd. Máár, ja op de dansvloer snap ik het natuurlijk, alleen is dat weer een heel andere context.
pi_199670875
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja ze moet er natuurlijk wel een beetje vrouwelijk uitzien qua manier van doen en laten. Oud collega liep en stond ook als een bouwvakker, bleek ook lesbisch te zijn, dat verraden wel iets. _O- 'One of the guys' zoals Geraldine Kemper vindt ik dan wel weer aantrekkelijk, maar die is dan wel qua doen en laten verder vrouwelijk.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:14:49 #164
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199670887
Ik keek er heel erg tegen op vanwege twijfels om op date te gaan, maar zojuist teruggekomen van mijn afspraakje met een mooie dame. 10 dagen intensief contact gehad op Whatsapp wat enorm goed ging, veel lol. Dus vandaag afgesproken, schitterende verschijning, maar helaas kwam het gesprek niet op gang en uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat er geen klik was. De omgeving was erg druk en konden elkaar niet verstaan. Ik werd ook wat zenuwachtig hierdoor, veel stiltes. Normaal heb ik dat niet echt op dates..

Maar nu baal ik toch wel een beetje, bij mijn vorige dates was ik bij het ontbreken van een klik blij dat ik er vanaf was, maar dat is nu totaal niet het geval. We hebben nu nog wat whatsapp contact gek genoeg, beetje lollen weer als voorheen.

Drama dit. Beste is dat ik dit op zn beloop laat denk. Wat denken jullie?
pi_199670952
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:14 schreef Ciclon het volgende:
Ik keek er heel erg tegen op vanwege twijfels om op date te gaan, maar zojuist teruggekomen van mijn afspraakje met een mooie dame. 10 dagen intensief contact gehad op Whatsapp wat enorm goed ging, veel lol. Dus vandaag afgesproken, schitterende verschijning, maar helaas kwam het gesprek niet op gang en uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat er geen klik was. De omgeving was erg druk en konden elkaar niet verstaan. Ik werd ook wat zenuwachtig hierdoor, veel stiltes. Normaal heb ik dat niet echt op dates..

Maar nu baal ik toch wel een beetje, bij mijn vorige dates was ik bij het ontbreken van een klik blij dat ik er vanaf was, maar dat is nu totaal niet het geval. We hebben nu nog wat whatsapp contact gek genoeg, beetje lollen weer als voorheen.

Tweede of eerste date? Ik ben toch meer van bij een tweede date even te gaan wandelen ofzo en dan thuis afspreken om samen te gaan koken oid als het klikt. Dan heb je toch wat persoonlijker en dieper contact en dat vind ik persoonlijk fijner. Ten tweede omdat je misschien nog wel wat meer kan doen dan koken. :P
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:21:19 #166
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199670960
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Tweede of eerste date? Ik ben toch meer van bij een tweede date even te gaan wandelen ofzo en dan thuis afspreken om samen te gaan koken oid als het klikt. Dan heb je toch wat persoonlijker en dieper contact en dat vind ik persoonlijk fijner. Ten tweede omdat je misschien nog wel wat meer kan doen dan koken. :P
eerste..
pi_199671079
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:21 schreef Ciclon het volgende:

[..]

eerste..
Nou, dan klikte het gewoon niet denk ik?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:33:49 #168
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199671090
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nou, dan klikte het gewoon niet denk ik?
Nee idd, maar toch een klote gevoel er aan over houden. Brrrrr.
pi_199671218
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:33 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Nee idd, maar toch een klote gevoel er aan over houden. Brrrrr.
Misschien niet in een drukke omgeving afspreken dan als dat voor jou beter is.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:48:54 #170
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199671233
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Misschien niet in een drukke omgeving afspreken dan als dat voor jou beter is.
Klopt, maar dat weet je van te voren ook niet. Wel spijtig dat die drukte zo'n invloed heeft gehad voor mijn gevoel. Het beste is nog steeds korte wandel en vervolgens een drankje doen in een bar oid. werkt altijd..
pi_199671365
Precies, dan kun je ook nog 'alle kanten op', zoals op tijd afscheid nemen of daarna nog iets drinken oid. :)
pi_199671385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:58 schreef synsysterstylo het volgende:
Tijdje niet gedate door corona en focus op afstuderen/werk. Maar laatst een date gehad die erg gezellig was, 4 uur lang non stop zitten praten over onzin tot aan serieuze onderwerpen toe. Heb ik niet vaak gehad. Aan het einde van de date vroeg ze gelijk of ik nog eens wilde afspreken. Zelf merkte ik wel dat er een klik inzit. Zaterdag staat de tweede geplant.

Eerste keer gaf ik bij de ontmoeting een elleboog als groet. Is het ‘geaccepteerd’ om een knuffel voor te stellen qua gebaar voor de tweede keer? Vind dat voor daten net wel wat persoonlijker. Schoot me nog te binnen, niets groots maar vorige keer heb ik niet echt complimentjes gemaakt etc., hoor dat vaak wel als tip om te doen. Iemand een advies hoe je dat goed kan brengen?

Als de tweede date ook goed uitpakt, kan ik dan gelijk het initiatief nemen om aan het einde een derde voor te stellen? Leek me wel leuk om eens te picknicken ofzo dan, weer net wat anders dan ‘t wandelen :)
Date was vandaag erg gezellig. Leuk wandelingetje van een paar uur gemaakt, en over van alles zitten praten. Date nummer 3 gaat er ook komen, de picknick voorgesteld ter afwisseling van het wandelen🙂
pi_199671405
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:11 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Date was vandaag erg gezellig. Leuk wandelingetje van een paar uur gemaakt, en over van alles zitten praten. Date nummer 3 gaat er ook komen, de picknick voorgesteld ter afwisseling van het wandelen🙂
Kijk, leuk nieuws! *O*
Iets doen met iets wat statisch is (drankje/eten) of andersom is altijd wel het leukst :)
pi_199671446
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:21 schreef Ciclon het volgende:

[..]

eerste..
Als jullie nog leuk app contact hebben waarom niet nog eens gaan wandelen om goed af te sluiten? Kan is groot dat je gefriendzoned word.. maarja.. misschien wel slwcht advies maar zo zou ik het debk ik doen..
  zaterdag 29 mei 2021 @ 19:20:30 #175
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199671465
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:18 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Als jullie nog leuk app contact hebben waarom niet nog eens gaan wandelen om goed af te sluiten? Kan is groot dat je gefriendzoned word.. maarja.. misschien wel slwcht advies maar zo zou ik het debk ik doen..
Dat zou ik niet eens erg vinden, omdat het contact voorheen zo leuk was. Het is bizar dat irl het tegenovergestelde lijkt te zijn. Heb veel dates gehad in het verleden maar zoiets als dit nooit meegemaakt...
pi_199671518
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:20 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Dat zou ik niet eens erg vinden, omdat het contact voorheen zo leuk was. Het is bizar dat irl het tegenovergestelde lijkt te zijn. Heb veel dates gehad in het verleden maar zoiets als dit nooit meegemaakt...
Daarom, je hebt niets te verliezen in dat geval op dikgedrukte na. Ik ben zelf daarin meestal te rigoureus en trek de stekker eruit als het 'nee' of twijfel is. Dus trek vooral je eigen conclusies. :)
pi_199671694
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 15:06 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, in mijn ervaring heeft iedereen een soort van wel dezelfde motoriek of je moet echt gehandicapt zijn ofzo.
Eh nee. Misschien dat jij mentaal gehandicapt bent dat je de subtiele verschillen niet kan oppikken.

Motoriek + stem + hoe iemand uit haar ogen kijkt allemaal heel belangrijk voor mij.
pi_199671750
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Eh nee. Misschien dat jij mentaal gehandicapt bent dat je de subtiele verschillen niet kan oppikken.

Motoriek + stem + hoe iemand uit haar ogen kijkt allemaal heel belangrijk voor mij.
Nou, nou, nou, niet meteen zo..
Verder wel volkomen met je eens. Als dat plaatje niet klopt dan word het niets.
pi_199671756
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Gast, zo zullen er ongetwijfeld ook dingen zijn waarin jij mentaal gehandicapt bent.
pi_199671820
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Gast, zo zullen er ongetwijfeld ook dingen zijn waarin jij mentaal gehandicapt bent.
ja
pi_199671877
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja
Mooi.
pi_199672788
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:20 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Eerste date ben je meestal wat zenuwachtig en niet helemaal jezelf, dus je zou kunnen voorstellen om met elkaar om te blijven gaan. Op de app ben ik wss ook veel vrijer om te praten dan dat ik hem op een eerste date zou ontmoeten. Dan moet je soms toch even wennen aan elkaar.
pi_199675576
Er is contact *O* .

We zullen zien. Zo niet dan kan ik het iig op een fatsoenlijke manier afsluiten :) .
In zijn respons trouwens ook wel wat aannames tussen de regels door.
Mocht het nog wat worden dan is een keertje echt communiceren buiten de lakens wellicht verstandig. :')
  zaterdag 29 mei 2021 @ 22:32:47 #184
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199675838
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:26 schreef Avianflu het volgende:
Er is contact *O* .

We zullen zien. Zo niet dan kan ik het iig op een fatsoenlijke manier afsluiten :) .
In zijn respons trouwens ook wel wat aannames tussen de regels door.
Mocht het nog wat worden dan is een keertje echt communiceren buiten de lakens wellicht verstandig. :')
Nice ^O^

Ik zou éérst communiceren, en daarna evt tussen de lakens afmaken :P
pi_199676461
Mwah, denk niet dat dit hem nog gaat worden :') :'(.

Niet meer dan een FWB constructie iig, maar mss ben ik weer te snel met mijn aannames.

[ Bericht 16% gewijzigd door Avianflu op 29-05-2021 23:04:19 ]
pi_199677244
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven.
pi_199677322
quote:

Klote, herkenbaar. Klikt via de app maar in het echt niet.

Waarom had je twijfels? Omdat zij misschien te mooi voor jou zou zijn? Ik doe een aanname natuurlijk, maar je schrijft zelf "met een mooie dame" en "schitterende verschijning" wat al zegt dat deze "league" niet gebruikelijk voor je is. Maar zij wilde met jou op date he? En misschien vond zij het zoals jij ook lastig, zo'n 1e date.

Zou nog een date voorstellen, maar dan een date in een omgeving waar je elkaar goed kan verstaan. Vraag haar wat haar interesses zijn (als je die al niet kent of van haar profiel hebt) en probeer een "doe iets samen" date te organiseren, dan krijg je vanzelf gespreksstof en is er minder druk op "moeten improviseren" of "moeten entertainen".

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 29-05-2021 23:32:54 ]
pi_199677912
quote:

Verwachtingen te hoog gespannen? Te graag willen? Werkt contra-productief.
Als het op de app wel klikt misschien nog een 2e date proberen? Jullie zit er nu waarschijnlijk heel anders, en daardoor kansrijker, in?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199679632
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:50 schreef Avianflu het volgende:
Mwah, denk niet dat dit hem nog gaat worden :') :'(.

Niet meer dan een FWB constructie iig, maar mss ben ik weer te snel met mijn aannames.
Why not?
pi_199679697
Als je meer wil dan fwb dan is het handig om geen fwb aanpak te hanteren en gewoon duidelijk te zijn in je intenties.
pi_199680169
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:42 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Why not?
Even face to face gesprek afwachten maar ik kreeg gewoon die indruk nav wat er gezegd is.
Toen ik daar iets over zei reageerde hij weer enigszins beledigd. Dus af gesproken om het gesprek F2F voor te zetten want onze communicatie skills per telefoon/whatsapp zijn slecht.

Rode draad van het verhaal is dat hij denk ik niet toe is aan een relatie (snap zijn redenen, lijkt op mijn achtergrond) maar er is wel een klik is die meer is als lust.
Als mijn indruk van dit gesprek klopt weet ik sws niet of ik wel meer met hem zou willen. Klinkt als drama en hartzeer. Maar wil niet op de zaken vooruit lopen.
pi_199680943
Hoe definiëren jullie eigenlijk een klik?

De keren dat ik een klik voelde had dat vooral te maken met vertrouwdheid. Herkenning van gelijke ervaringen, of karaktertrekken van mijn naasten. Daar ben je dan mee gepokt en gemazelt, maar of het de ingrediënten zijn voor een duurzaam gelukkige relatie? Mijn ervaring is in ieder geval van niet.

Een tijdje geleden had ik weer zo'n klik met iemand. Al snel werd me duidelijk, door haar, dat ze een voorkeur had van iemand die tegenpool van haar was, juist geen herkenbaarheid en dergelijke.

Wat drijft jullie in een zoektocht naar een partner? Waar bestaat die klik uit?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199681708
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:34 schreef Hineni het volgende:
Hoe definiëren jullie eigenlijk een klik?
Dat het contact heel erg automatisch gaat.
pi_199681764
Nou, heb deze week date met iemand die eigenlijk helemaal niet mijn type is maar wel heel erg aardig is, en we praten ook heel veel. Ben benieuwd. Weet eigenlijk wel zeker dat het uiteindelijk geen relatie gaat worden omdat de uiterlijke aantrekkingskracht mist, maar laten we het eerst gewoon leuk hebben. Beetje dubbel gevoel; aan de ene kant is er niets mis met gewoon wat daten en afspreken, het leuk hebben, maar ik weet stiekem ook wel dat ik er na verloop van tijd een punt achter ga zetten.
pi_199681965
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 12:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat het contact heel erg automatisch gaat.
Autopilot inderdaad, elkaar aanvoelen zonder dat er woorden aan te pas komen. Elkaar aankijken en weten dat het goed zit. O+
pi_199682014
quote:

[..]

Voor vanavond dus een 2e date gepland om een gezelschapsspel spelen. Jij zegt dus ga naar de plaatselijke ijsco zaak, leg wat ijsjes in de vriezer en zodra ze hier is verander het in een wandeling met ijsje? Misschien ook wel als verrassing voor haar samen met het mooie weer
  zondag 30 mei 2021 @ 14:38:59 #197
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_199683129
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 12:59 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Voor vanavond dus een 2e date gepland om een gezelschapsspel spelen. Jij zegt dus ga naar de plaatselijke ijsco zaak, leg wat ijsjes in de vriezer en zodra ze hier is verander het in een wandeling met ijsje? Misschien ook wel als verrassing voor haar samen met het mooie weer
Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t :@)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken) ;)
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
pi_199683326
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t :@)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken) ;)
Meestal is het de ander die zich bezwaard voelt (niet altijd). Als we dan weglopen/doorlopen dat ze dan zegt "mensen zaten te kijken". Lekker boeiend, het gaat toch om ons niet die andere mensen. :')
pi_199683345
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Even face to face gesprek afwachten maar ik kreeg gewoon die indruk nav wat er gezegd is.
Toen ik daar iets over zei reageerde hij weer enigszins beledigd. Dus af gesproken om het gesprek F2F voor te zetten want onze communicatie skills per telefoon/whatsapp zijn slecht.

Rode draad van het verhaal is dat hij denk ik niet toe is aan een relatie (snap zijn redenen, lijkt op mijn achtergrond) maar er is wel een klik is die meer is als lust.
Als mijn indruk van dit gesprek klopt weet ik sws niet of ik wel meer met hem zou willen. Klinkt als drama en hartzeer. Maar wil niet op de zaken vooruit lopen.
Drama, hartzeer en beledigd voelen (en dit ook aangeven), lijkt mij allemaal prima wenselijk, zoek vooral niet iets waarbij alles gestroomlijnd loopt.
pi_199683490
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Maar als je tegenover elkaar gaat zitten tijdens een spelletje maakt het dat ook niet makkelijker denk ik.
Tijdens een wandeling kan je nog haar hand vast pakken en een richting kiezen waar je heen loopt.

Twijfel nog of die wandeling inc ijsjes of gewoon bij spel laten zoals besproken. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')