Is ie een keer nuttigquote:
Remember Hungary, mate.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Haal verdomme Max naar binnen, die tactieken bij RB geeft me buikpijn keer op keer.
Dit had RBR alle voorgaande races al kunnen gebruiken.quote:
Moet zij weten.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:47 schreef Kickinalfa het volgende:
Terecht dat Lewis hier uit zijn dak gaat
Hij had tenminste een soepele pitstop.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:46 schreef Gezicht het volgende:
Walgelijk hie vies mad Lewis weer eens is als niet alles in zijn voordeel werkt
Nee hoor!! Dit is gvd de eerste keer in jaren dat ie verkeer voor zich heeft !!quote:Op zondag 23 mei 2021 15:47 schreef Kickinalfa het volgende:
Terecht dat Lewis hier uit zijn dak gaat
quote:
Ik zit me af te vragen hoe ze dat in vredesnaam geflikt hebbenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Lekker gewerkt van RBR, Perez van 9 naar 4.
Hamilton is er zelfs 1 verloren ondanks dat Bottas is uitgevallenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Starflyer het volgende:
Perez pakt drie plekken met de strategie die Hamilton wilde
Dit ging zappen en kwam over een uur terug, toch? Heeft vast een potje wat anders te doenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Zipportal het volgende:
@:Potjecreme is verdacht stil.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Perez pakt 4 plekken op strategie (nou ja eigenlijk 3 ivm bottas), en Lewis blijft stekenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee hoor!! Dit is gvd de eerste keer in jaren dat ie verkeer voor zich heeft !!
Langer doorrijden en in die rondes sneller rijden, lijkt me simpel.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe ze dat in vredesnaam geflikt hebben![]()
2.8 pit + snelle rondjes.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Langer doorrijden dan de rest en profiteren van de vrije lucht.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Vettel blokkeerde wel wat snelheid natuurlijk, maar zoveel?quote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Van mij mag hele top 5 het podium pakken, gun het Seb echt wel na al die ellende. Maar mooi om te zien dat die echt nog wel een potje kan sturen.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 15:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
We? Ik ben niet voor verstappen. Sowieso in 'we' spreken
quote:Op zondag 23 mei 2021 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky: Hamilton redt de eer van een waardeloos Mercedes.
Op z'n yacht net als Kimi toen.quote:
Dan ben je ook wel blind hoorquote:Op zondag 23 mei 2021 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Het kan gewoon dit jaar gebeurenquote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is mijn kat😮quote:
Op z’n buik op de ic.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:54 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft Sjek weekenddienst in de praktijk ofzo? Waar istie?
Op z'n buik op de IC.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:54 schreef Keukendrol het volgende:
De staatsloterijquote:
Ja!!! Waarom geen mooie hont ?quote:
Zal wel weer een 10 krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Positief verrast. Got the vid.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:54 schreef Keukendrol het volgende:
Thuisquote:Op zondag 23 mei 2021 15:54 schreef Keukendrol het volgende:
Door het spannendste moment te missen?quote:
Komt door verkeer.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Olav Mol mist volledig dat Sainz erg snel dichterbij komt.
Gat is nog maar 3 seconden, was bijna 6 seconden.
Had een paar races terug ook al dat hij dacht dat iedereen wel blauwe vlaggen zou krijgen. Beetje van de wereld geraakt.quote:
Batterijtje opladen, bandjes sparen, niks aan de hand.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij kan er toch niet langsquote:Op zondag 23 mei 2021 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, dat wordt straks druk erop, al lijkt het erop dat Verstappen wat meer last had van de achterblijvers.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij Perez zelfs volgens mijquote:Op zondag 23 mei 2021 15:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Had een paar races terug ook al dat hij dacht dat iedereen wel blauwe vlaggen zou krijgen. Beetje van de wereld geraakt.
Ja max verliest op iedereen, niet alleen sainz.quote:
+ die harde band is lastig op temp krijgenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja max verliest op iedereen, niet alleen sainz.
Ik ook jaquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Komen wel terug, komen altijd weer bovendrijven. En van mij mag het, samen met Ferrari, RB en Merc vechten voor het kampioenschap. Ik teken ervoor.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef TjjWester het volgende:
Jaja mclaren het meest succesvolle team in monaco. Vergeet wel dat het een heel ander team is.........
Liever Norrisquote:Op zondag 23 mei 2021 15:58 schreef Breekfast het volgende:
Voor de feeststemming bij Red Bull zou het leuk zijn als Perez nog P3 zou pakken.
Laat die regen maar komen.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton gefrustreerd maakt vaak fouten, zie hem nog wel bij Gasly in de zijkant klappen
Nee daar is hij te slim voor. Gaat geen risico nemen in de strijd om het kampioenschap.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton gefrustreerd maakt vaak fouten, zie hem nog wel bij Gasly in de zijkant klappen
Ja maar uiteindelijk heeft dit team weinig te maken met het mclaren-mercedes team dat hier zo succesvol was.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Komen wel terug, komen altijd weer bovendrijven. En van mij mag het, samen met Ferrari, RB en Merc vechten voor het kampioenschap. Ik teken ervoor.
Perez niet? Omdat ie nu bij rbr zit?quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef Gruj0 het volgende:
Ik gun Norris, Sainz en Vettel wel een podium.![]()
![]()
BTW, Norris momenteel gewoon 3e in het WK.![]()
Ik was nooit echt fan van Perez.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Perez niet? Omdat ie nu bij rbr zit?
En Norris op 3. Lol.quote:
Zit daar niet ook een Nederlander?quote:
Lelijke shit. Full orange is the way to go.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:01 schreef Sabata het volgende:
Die John Wyer Gulf Livery mag gewoon blijven hoor bij Mclaren. Schitterend
Ja ik ben ook voor Max maaaaaaaaarquote:Op zondag 23 mei 2021 16:01 schreef Tjacka het volgende:
Echt saaie race.
Maakt niet uit.
WE worden kampioen
Nee nee, daar zal Toto dan wel een stokje voorsteken.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
Als Hamilton zo doorgaat dan wordt hij nog ingehaald door Stroll ook.
quote:Op zondag 23 mei 2021 16:01 schreef Tjacka het volgende:
Echt saaie race.
Maakt niet uit.
WE worden kampioen
Jij snapt er niks vanquote:Op zondag 23 mei 2021 16:01 schreef m0nkm0nk het volgende:
[..]
Ja ik ben ook voor Max maaaaaaaaar
Volgende race weer janken want MERC snel.
Net als Ricciardo ook geen echte topper.quote:
quote:
Op deze baan kan je sws niet echt veel. HAM kan echt wel rijden.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nee nee, daar zal Toto dan wel een stokje voorsteken.
Maar valt wel op dat als Lewis niet als eerste start of strontgeluk heeft het ook niet veel is.
de masked simmer?quote:
Hamilton is weldegelijk een van de besten maar het is ook al jaren duidelijk dat het ook gewoon grotendeels de auto is.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nee nee, daar zal Toto dan wel een stokje voorsteken.
Maar valt wel op dat als Lewis niet als eerste start of strontgeluk heeft het ook niet veel is.
quote:Op zondag 23 mei 2021 16:03 schreef fietsie het volgende:
Waar zijn die irrelevante gifjes voor nodig ?
Doe dat ff in je eigen DM ofzo of stuur jezelf een lekkere lange PM met gifjes ?
Jemig. Slecht geslapen?quote:Op zondag 23 mei 2021 16:03 schreef fietsie het volgende:
Doe dat ff in je eigen DM ofzo of stuur jezelf een lekkere lange PM met gifjes ?
Wat een unit.quote:
Max zit in het verkeer.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton is weldegelijk een van de besten maar het is ook al jaren duidelijk dat het ook gewoon grotendeels de auto is.
Die mag nog wel even stoppen.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
Als Hamilton zo doorgaat dan wordt hij nog ingehaald door Stroll ook.
Lekker tussen toppers Gasly en Stroll rijdenquote:Op zondag 23 mei 2021 16:04 schreef Gruj0 het volgende:
@:potjecreme? Sop je al bij dit "wereldsucces" van HAM?![]()
![]()
Veel van die gifs voegen ook niks toe, bovendien gaat @Nattekat 's zijn internetbundel dan vliegensvlug op.quote:
Wie?quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 16:03 schreef fietsie het volgende:
En de volgende race rijdt verstappen ertussen en doen we allemaal weer huilie huilie 😉quote:Op zondag 23 mei 2021 16:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lekker tussen toppers Gasly en Stroll rijden
En.....banquote:
Kan 'ie z'n poleband in doen en mee naar huis nemen...quote:Op zondag 23 mei 2021 16:05 schreef Rianne84 het volgende:
Die koffer kan Max wel aan HAM geven, als troost
En Hamilton die viesmad is. Heerlijkquote:Op zondag 23 mei 2021 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Ergens ook wel triest dat het spannendste moment uit heel de race een wielmoer die niet loskwam is
Altijd weer dat kut geld.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:07 schreef Tjacka het volgende:
Wat een leuke race. Ga hier zeker 50 euro per maand voor betalen.
Beter dan Mick en Monaco als baan is best moeilijk en die auto van hen is ook een en al kutzooi.quote:
Zal wel een chihuahua worden in Monacoquote:
Truequote:Op zondag 23 mei 2021 16:06 schreef Mothzor het volgende:
[..]
En de volgende race rijdt verstappen ertussen en doen we allemaal weer huilie huilie 😉
Een van de besten van het veld waarin hij rijdt ja. En dan niet bepaald de beste in maximaliseren.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton is weldegelijk een van de besten maar het is ook al jaren duidelijk dat het ook gewoon grotendeels de auto is.
Norris gevaarlijkste man van de hele grid. Een ware underdog!quote:Op zondag 23 mei 2021 16:09 schreef Gezicht het volgende:
Ric en de McLaren dit jaar gaat echt niet lekker he
Het is beter zo. Waarom Max's zijn poedel zijn? Niemand wil dat.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Ricciardo had nooit bij RBR weg moeten gaan.
Nu is hij de poedel van Norrisquote:Op zondag 23 mei 2021 16:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is beter zo. Waarom Max's zijn poedel zijn? Niemand wil dat.
Perez heeft 5 posities goed gemaakt!quote:Op zondag 23 mei 2021 16:10 schreef Breekfast het volgende:
Op hoeveel inhaalacties staan we tot nu toe?
Heeft zijn tafel kapotgeslagen, koptelefoon weggegooid en is weggelopen. Hamilton, Volwes en Bonnington mogen het zelf oplossenquote:
Nee dit is het wel, daar had hij veel meer kans gehad dan bij Renault en McLaren nu.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is beter zo. Waarom Max's zijn poedel zijn? Niemand wil dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |