Nee hoor!! Dit is gvd de eerste keer in jaren dat ie verkeer voor zich heeft !!quote:Op zondag 23 mei 2021 15:47 schreef Kickinalfa het volgende:
Terecht dat Lewis hier uit zijn dak gaat
quote:
Ik zit me af te vragen hoe ze dat in vredesnaam geflikt hebbenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Lekker gewerkt van RBR, Perez van 9 naar 4.
Hamilton is er zelfs 1 verloren ondanks dat Bottas is uitgevallenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Starflyer het volgende:
Perez pakt drie plekken met de strategie die Hamilton wilde
Dit ging zappen en kwam over een uur terug, toch? Heeft vast een potje wat anders te doenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Zipportal het volgende:
@:Potjecreme is verdacht stil.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Perez pakt 4 plekken op strategie (nou ja eigenlijk 3 ivm bottas), en Lewis blijft stekenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee hoor!! Dit is gvd de eerste keer in jaren dat ie verkeer voor zich heeft !!
Langer doorrijden en in die rondes sneller rijden, lijkt me simpel.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe ze dat in vredesnaam geflikt hebben![]()
2.8 pit + snelle rondjes.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Langer doorrijden dan de rest en profiteren van de vrije lucht.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |