Is ie een keer nuttigquote:
Remember Hungary, mate.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Haal verdomme Max naar binnen, die tactieken bij RB geeft me buikpijn keer op keer.
Dit had RBR alle voorgaande races al kunnen gebruiken.quote:
Moet zij weten.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:47 schreef Kickinalfa het volgende:
Terecht dat Lewis hier uit zijn dak gaat
Hij had tenminste een soepele pitstop.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:46 schreef Gezicht het volgende:
Walgelijk hie vies mad Lewis weer eens is als niet alles in zijn voordeel werkt
Nee hoor!! Dit is gvd de eerste keer in jaren dat ie verkeer voor zich heeft !!quote:Op zondag 23 mei 2021 15:47 schreef Kickinalfa het volgende:
Terecht dat Lewis hier uit zijn dak gaat
quote:
Ik zit me af te vragen hoe ze dat in vredesnaam geflikt hebbenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Lekker gewerkt van RBR, Perez van 9 naar 4.
Hamilton is er zelfs 1 verloren ondanks dat Bottas is uitgevallenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Starflyer het volgende:
Perez pakt drie plekken met de strategie die Hamilton wilde
Dit ging zappen en kwam over een uur terug, toch? Heeft vast een potje wat anders te doenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Zipportal het volgende:
@:Potjecreme is verdacht stil.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Perez pakt 4 plekken op strategie (nou ja eigenlijk 3 ivm bottas), en Lewis blijft stekenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee hoor!! Dit is gvd de eerste keer in jaren dat ie verkeer voor zich heeft !!
Langer doorrijden en in die rondes sneller rijden, lijkt me simpel.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe ze dat in vredesnaam geflikt hebben![]()
2.8 pit + snelle rondjes.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Langer doorrijden dan de rest en profiteren van de vrije lucht.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |