Vettel blokkeerde wel wat snelheid natuurlijk, maar zoveel?quote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe ze dat in vredesnaam geflikt hebben![]()
Van mij mag hele top 5 het podium pakken, gun het Seb echt wel na al die ellende. Maar mooi om te zien dat die echt nog wel een potje kan sturen.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 15:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
We? Ik ben niet voor verstappen. Sowieso in 'we' spreken
quote:Op zondag 23 mei 2021 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky: Hamilton redt de eer van een waardeloos Mercedes.
Op z'n yacht net als Kimi toen.quote:
Dan ben je ook wel blind hoorquote:Op zondag 23 mei 2021 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Het kan gewoon dit jaar gebeurenquote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is mijn kat😮quote:
Op z’n buik op de ic.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:54 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft Sjek weekenddienst in de praktijk ofzo? Waar istie?
Op z'n buik op de IC.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:54 schreef Keukendrol het volgende:
De staatsloterijquote:
Ja!!! Waarom geen mooie hont ?quote:
Zal wel weer een 10 krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Positief verrast. Got the vid.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:54 schreef Keukendrol het volgende:
Thuisquote:Op zondag 23 mei 2021 15:54 schreef Keukendrol het volgende:
Door het spannendste moment te missen?quote:
Komt door verkeer.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Olav Mol mist volledig dat Sainz erg snel dichterbij komt.
Gat is nog maar 3 seconden, was bijna 6 seconden.
Had een paar races terug ook al dat hij dacht dat iedereen wel blauwe vlaggen zou krijgen. Beetje van de wereld geraakt.quote:
Batterijtje opladen, bandjes sparen, niks aan de hand.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij kan er toch niet langsquote:Op zondag 23 mei 2021 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, dat wordt straks druk erop, al lijkt het erop dat Verstappen wat meer last had van de achterblijvers.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij Perez zelfs volgens mijquote:Op zondag 23 mei 2021 15:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Had een paar races terug ook al dat hij dacht dat iedereen wel blauwe vlaggen zou krijgen. Beetje van de wereld geraakt.
+ die harde band is lastig op temp krijgenquote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja max verliest op iedereen, niet alleen sainz.
Ik ook jaquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe ze dat in vredesnaam geflikt hebben![]()
Komen wel terug, komen altijd weer bovendrijven. En van mij mag het, samen met Ferrari, RB en Merc vechten voor het kampioenschap. Ik teken ervoor.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef TjjWester het volgende:
Jaja mclaren het meest succesvolle team in monaco. Vergeet wel dat het een heel ander team is.........
Liever Norrisquote:Op zondag 23 mei 2021 15:58 schreef Breekfast het volgende:
Voor de feeststemming bij Red Bull zou het leuk zijn als Perez nog P3 zou pakken.
Laat die regen maar komen.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton gefrustreerd maakt vaak fouten, zie hem nog wel bij Gasly in de zijkant klappen
Nee daar is hij te slim voor. Gaat geen risico nemen in de strijd om het kampioenschap.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton gefrustreerd maakt vaak fouten, zie hem nog wel bij Gasly in de zijkant klappen
Ja maar uiteindelijk heeft dit team weinig te maken met het mclaren-mercedes team dat hier zo succesvol was.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Komen wel terug, komen altijd weer bovendrijven. En van mij mag het, samen met Ferrari, RB en Merc vechten voor het kampioenschap. Ik teken ervoor.
Perez niet? Omdat ie nu bij rbr zit?quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef Gruj0 het volgende:
Ik gun Norris, Sainz en Vettel wel een podium.![]()
![]()
BTW, Norris momenteel gewoon 3e in het WK.![]()
Ik was nooit echt fan van Perez.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Perez niet? Omdat ie nu bij rbr zit?
En Norris op 3. Lol.quote:
Zit daar niet ook een Nederlander?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |