Ik ook jaquote:Op zondag 23 mei 2021 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe ze dat in vredesnaam geflikt hebben![]()
Komen wel terug, komen altijd weer bovendrijven. En van mij mag het, samen met Ferrari, RB en Merc vechten voor het kampioenschap. Ik teken ervoor.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef TjjWester het volgende:
Jaja mclaren het meest succesvolle team in monaco. Vergeet wel dat het een heel ander team is.........
Liever Norrisquote:Op zondag 23 mei 2021 15:58 schreef Breekfast het volgende:
Voor de feeststemming bij Red Bull zou het leuk zijn als Perez nog P3 zou pakken.
Laat die regen maar komen.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton gefrustreerd maakt vaak fouten, zie hem nog wel bij Gasly in de zijkant klappen
Nee daar is hij te slim voor. Gaat geen risico nemen in de strijd om het kampioenschap.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton gefrustreerd maakt vaak fouten, zie hem nog wel bij Gasly in de zijkant klappen
Ja maar uiteindelijk heeft dit team weinig te maken met het mclaren-mercedes team dat hier zo succesvol was.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Komen wel terug, komen altijd weer bovendrijven. En van mij mag het, samen met Ferrari, RB en Merc vechten voor het kampioenschap. Ik teken ervoor.
Perez niet? Omdat ie nu bij rbr zit?quote:Op zondag 23 mei 2021 15:57 schreef Gruj0 het volgende:
Ik gun Norris, Sainz en Vettel wel een podium.![]()
![]()
BTW, Norris momenteel gewoon 3e in het WK.![]()
Ik was nooit echt fan van Perez.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Perez niet? Omdat ie nu bij rbr zit?
En Norris op 3. Lol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |