Wat deden ze dan?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het nog rijkelijk beloond na hun arrogante gedrag van vorig jaar.
Eens. Maar op zich leuk dat zo'n liedje dus ook gewoon kan winnen. Dit heeft allemaal niet zoveel met kwaliteit te maken. Meer met timing, smaak, gevoel en emotie van het moment.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:20 schreef Challi het volgende:
[..]
Het simpele rockdeuntje van Italie vond ik in elk geval niet beter dan de inzending van NL.
Goed kunnen zingen zegt geen bal. Tig prima zangers en zangeressen hebben het vanavond afgelegd tegen een bak bagger uit Italië.quote:
Saskia/Serge en Martin Garrixquote:
Wat ordinairquote:Op zondag 23 mei 2021 01:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die wil ik wel ‘s op z’n Grieks verwennen.
En hoe je je als band profileert rondom het festival.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eens. Maar op zich leuk dat zo'n liedje dus ook gewoon kan winnen. Dit heeft allemaal niet zoveel met kwaliteit te maken. Meer met timing, smaak, gevoel en emotie van het moment.
Als enige vertikken om mee te werken aan een gezamenlijke uitvoering van "Love Shine A Light" door alle deelnemers.quote:
Neusring = kreezie @Cocoquote:Op zondag 23 mei 2021 01:24 schreef Hexagon het volgende:
Ik vond Victoria uit Bulgarije de lekkerste
Als vrouwen zulke lelijke schoenen dragen dan zijn ze nooit lekkerquote:Op zondag 23 mei 2021 01:24 schreef Hexagon het volgende:
Ik vond Victoria uit Bulgarije de lekkerste
Ik kijk niet meer, maar ik gok zomaar dat iedereen elkaar gewéldig vond?quote:
Je weet wat ze zeggen, grote handen.... grote handschoenenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als vrouwen zulke lelijke schoenen dragen dan zijn ze nooit lekkerSchoenen in maat 55
quote:Op zondag 7 maart 2021 17:55 schreef DJ11 het volgende:
Na de fraaie en goed scorende inzendingen van de afgelopen jaren is dit een flinke stap terug. Generieke rock, totaal niet boeiend. We hoeven niet bang te zijn dat het Songfestival in 2022 in Italië plaatsvindt. Sterker nog: dit is gedoemd om ergens helemaal onderaan te eindigen in de finale.
Ja natuurlijk en Sietse Bakker loopt te spuiten alles is geweldigquote:Op zondag 23 mei 2021 01:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, maar ik gok zomaar dat iedereen elkaar gewéldig vond?
Deze man weetquote:
Dat dusquote:Op zondag 23 mei 2021 01:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het nog rijkelijk beloond na hun arrogante gedrag van vorig jaar.
Oh, ik kan dat wel waarderen eigenlijkquote:Op zondag 23 mei 2021 01:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als enige vertikken om mee te werken aan een gezamenlijke uitvoering van "Love Shine A Light" door alle deelnemers.
Het lag ook niet op tafel, maar zoals een goede cokegebruiker betaamt op de bovenkant van zn hand.,quote:
Schoenen kunnen uitquote:Op zondag 23 mei 2021 01:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als vrouwen zulke lelijke schoenen dragen dan zijn ze nooit lekkerSchoenen in maat 55
Ja natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2021 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast ontkent nu dat hij drugs gebruikt bij de persco
Vrouwen horen op naaldhakken te lopen ouwe reus. Daarom Chantalgodin en die kleine meid van Azerbaijan.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouwen horen op naaldhakken te lopen ouwe reus. Daarom Chantalgodin en die kleine meid van Azerbaijan.
Laat de leeuw niet in z'n hempie staanquote:Op zondag 23 mei 2021 01:29 schreef trein2000 het volgende:
De leeuw staat daar wel heel ongemakkelijk…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |