Of gewoon kijken wat scoort. Zelfs België heeft ons bijvoorbeeld ingehaald. En IJsland won niet, maar was wel uniek qua vibe.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:16 schreef Hexagon het volgende:
Jeangu was weer gewoon een gevalletje hoogmoed en daardoor in oude NL-gewoontes vervallen door met een oersaai en bloedeloos nummer te komen.
Misschien moeten ze eens goed kijken wat er wel wint. Dingen die authentiek overkomen en afwijken van de grauwe middelmaat.
Volgens mij zat die niet eens daadwerkelijk te snuivenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:16 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Overigens dat snuiven op tv. Is volgens mij gewoon onderdeel van de stoere act.
Dat deden ze toch? Duncan won 2 jaar terug. De songfestival was in Nederland gehouden. Dit nummer was gewoon veel minder dan Arcade.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:16 schreef Hexagon het volgende:
Jeangu was weer gewoon een gevalletje hoogmoed en daardoor in oude NL-gewoontes vervallen door met een oersaai en bloedeloos nummer te komen.
Misschien moeten ze eens goed kijken wat er wel wint. Dingen die authentiek overkomen en afwijken van de grauwe middelmaat.
Doe dat lekker een andere keer, niet een seconde na het optreden. Dat hadden ze beter in de afgelopen maanden kunnen doenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
Op1 allemaal trots op Jeangu goed gedaan dit datWees nu eens kritisch. Het was NIET goed, stel eens een kritische vraag, altijd dat gedeug.
Niets nou en, weet je niet hoeveel mensen sterven bij die criminaliteitquote:Op zondag 23 mei 2021 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij zat die niet eens daadwerkelijk te snuiven
En zo ja: nou en.
Nee dit is weer een (hopelijk tijdelijke) terugkeer naar de duistere jaren tussen Edsilia en Anouk.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof we al tien jaar bij de onderste 3 eindigen.
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Ben hier niet echt actief geweest maar heb er wel weer van genotenHopelijk jullie ook!
Rock and roll never dies
Het is ook allemaal een vorm van zelfbevlekking natuurlijk.quote:
Entertainmentindustrie is wel DE industrie die bekend staat om het mega drugsgebruik onder artiesten.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Niets nou en, weet je niet hoeveel mensen sterven bij die criminaliteit
Ik vind het nog rijkelijk beloond na hun arrogante gedrag van vorig jaar.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:17 schreef Hexagon het volgende:
Wel bizar dat Hooverphonic maar 3 publiekspunten kreeg. Hopelijk heeft mijn stem nog geholpen.
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Davina Michelle deed een open sollicitatie.
2023 gewoon weer NLquote:Op zondag 23 mei 2021 01:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Davina Michelle deed een open sollicitatie.
Ik vind dit toch wel heel wat anders dan biertjes drinken of een jointje roken, en dan ook nog met camera's bovenop je...quote:
Het simpele rockdeuntje van Italie vond ik in elk geval niet beter dan de inzending van NL.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet winnen, maar 8e of zo was ook mooi.
Al was het liedje gewoon niet supergoed.
SADquote:Op zondag 23 mei 2021 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Entertainmentindustrie is wel DE industrie die bekend staat om het mega drugsgebruik onder artiesten.
Tja misschien is het niet zo het moment na te trappen op tv.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
Op1 allemaal trots op Jeangu goed gedaan dit datWees nu eens kritisch. Het was NIET goed, stel eens een kritische vraag, altijd dat gedeug.
je ziet geen enkel bewijsquote:Op zondag 23 mei 2021 01:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel heel wat anders dan biertjes drinken of een jointje roken, en dan ook nog met camera's bovenop je...
Want?quote:
Dat doet de poco-brigade niet. Gelukkig spreken de cijfers boekdelen: NUL punten van het publiek.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
Kritisch zijn staat niet gelijk aan trappen.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja misschien is het niet zo het moment na te trappen op tv.
Ja waarna dus hoogmoed kwam en toen dus Jeangu's nummerquote:Op zondag 23 mei 2021 01:18 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Dat deden ze toch? Duncan won 2 jaar terug. De songfestival was in Nederland gehouden. Dit nummer was gewoon veel minder dan Arcade.
Maar of het nou handig is om dat live te doen voor 200.000.000 kijkersquote:Op zondag 23 mei 2021 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Entertainmentindustrie is wel DE industrie die bekend staat om het mega drugsgebruik onder artiesten.
Uhuh, hij was zn neus aan 't ophalen tegen de tafel zekerquote:
+1quote:Op zondag 23 mei 2021 00:51 schreef Cheeseburgert het volgende: Oekraïne hard genaaid door de jury's
![]()
Hij wist niet dat die camera op hem stond. Die ander tikt hem nog aanquote:Op zondag 23 mei 2021 01:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Maar of het nou handig is om dat live te doen voor 200.000.000 kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |