Ik ook. Niet helemaal goed vocaalquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vond ik erg tegenvallen vanavond.
Het is toch een beetje teveel act/gunfactor/dansje, dan dat het echt meedoet voor het lied inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:21 schreef grazz het volgende:
Ik hoor niemand meer over IJsland?
Ik vond ze heel leuk, maar het is voor mij geen winnend lied.
Het is de minst toeristische hoofdstad van Europa.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe zijn de hotels in Chisinau eigenlijk? Weet iemand dit?
Denk dat Bulgarije, IJsland en Oekraïne nu de liedjes die hoog bij de bookies staan en ook wel onderscheiden genoeg zijn om niet echt last te hebben van andere liedjes. Maar denk dus dat het nog alle kanten op kan gaan!quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
...Bulgarije? Daar zie ik zo geen tegenhanger van.
En Finland en Italië zouden elkaar ook in de weg kunnen zitten. Zwitserland of Bulgarije zouden dan wel eens kunnen profiteren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:15 schreef Strani het volgende:
Wat ik wel denk is dat Portugal en Frankrijk punten van elkaar zouden kunnen afsnoepen; ik heb de indruk dat die twee veel fans zullen delen. Dus ik hou het nog steeds op Italië voor de winst.
Dat is ie welquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:22 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is de loting nu niet tijdens de persconferentie?
Mijn moeder dacht dat Anastacia op het podium stond te zingenquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:21 schreef Guanabana het volgende:
Mijn moeder, die ik wel ingeschat had als Portugalfan, vond die stem wat apart en onprettig, dus kan nog zijn dat dat mensen wat afhoudt.
Ze loten de helft bij de persco zo, later wordt die door iemand precies in elkaar gezet.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:22 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is de loting nu niet tijdens de persconferentie?
Nee. Nu ik het zo heb gezien zie ik ook de top vijf niet gebeuren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:21 schreef grazz het volgende:
Ik hoor niemand meer over IJsland?
Ik vond ze heel leuk, maar het is voor mij geen winnend lied.
Ik ook ja. Sowieso wel een handvol landen die ik kan zien winnen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denk dat Bulgarije, IJsland en Oekraïne nu de liedjes die hoog bij de bookies staan en ook wel onderscheiden genoeg zijn om niet echt last te hebben van andere liedjes. Maar denk dus dat het nog alle kanten op kan gaan!
Onbegrijpelijk!quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is de minst toeristische hoofdstad van Europa.
Portugal gaat verrassen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En Finland en Italië zouden elkaar ook in de weg kunnen zitten. Zwitserland of Bulgarije zouden dan wel eens kunnen profiteren.
In de songfestival app heeft Portugal trouwens de hoogste waardering gehaald (7.0) en dan laat ik Griekeland met een 7.1 even buiten beschouwing omdat ze nederlands is.
Jeangu!quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Frankrijk heeft last van Portugal, en misschien ook Zwitserland? Italië heeft last van Finland, Malta gaat vast ook wel last hebben van al die andere uptempo liedjes met schaars geklede vrouwen...
We kunnen best weleens een verrassende winnaar gaan krijgen, hoor!
Die was heel mooi ja.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:22 schreef Em31 het volgende:
Die staging van Portugal is wel echt prachtig
Maastricht 2022quote:
Gelijk flashbacks naar de bekendmaking van Anoukquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:24 schreef Em31 het volgende:
En hoe de hele zaal om Finland riep trouwens![]()
Dat denk ik ook wel. Waarbij we ook al zeker kunnen zijn dat ze onderaan staan bij de Italiaanse jury.quote:
Laatste keer was volgens mij met Anouk in 2013quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:24 schreef Em31 het volgende:
Ik ging nog twijfelen ook op het laatstquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:24 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |