Tuurlijk ligt het niet aan de UK, maar aan al die UK-hatende Europeanenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, aan de UK zal het niet liggen.
Ok prima, maar alleen grijs en lichtbruin is wel erg weinig kleur.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:39 schreef Redefine het volgende:
Je had het over te weinig kleur voor een ESF bed. Wij doen niet aan clichés als regenboogkleuren
Ik had nog net zo'n leuke regenboogsprei besteldquote:Op maandag 17 mei 2021 00:39 schreef Redefine het volgende:
Je had het over te weinig kleur voor een ESF bed. Wij doen niet aan clichés als regenboogkleuren
Roze?quote:Op maandag 17 mei 2021 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok prima, maar alleen grijs en lichtbruin is wel erg weinig kleur.
Dat is altijd nog aan te passen.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok prima, maar alleen grijs en lichtbruin is wel erg weinig kleur.
Dan wikkel je jezelf daar in.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had nog net zo'n leuke regenboogsprei besteld
Dat is het mooie van die virtuele bedden, je hebt zo veel ruimte als je kan bedenken. Je kan vlak naast iemand liggen met toch meters ruimte ertussen. Dichtbij genoeg zijn om de zachtste fluister te horen en toch een heel land van elkaar verwijderd zijn.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:47 schreef Meridiaan het volgende:
Mensen van het goede ESF-leven, ik ga even voor mijn eigen bed en sprei hoor. Tenzij iemand een 1,5-meter-afstand-bewaren bed heeft, wil niet deze week nog ziek raken
We hebben een speciaal snurkbed in het kamertje ernaast, die ook voor andere doeleinden gebruikt mogen wordenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:47 schreef Meridiaan het volgende:
Mensen van het goede ESF-leven, ik ga even voor mijn eigen bed en sprei hoor. Tenzij iemand een 1,5-meter-afstand-bewaren bed heeft, wil niet deze week nog ziek raken
Moet je wel tegenaan kijken dan, want wij liggen naast elkaarquote:
Aan alles is gedachtquote:
Ik zie nu James Newman ergens in de verte roeptoeterenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is het mooie van die virtuele bedden, je hebt zo veel ruimte als je kan bedenken. Je kan vlak naast iemand liggen met toch meters ruimte ertussen. Dichtbij genoeg zijn om de zachtste fluister te horen en toch een heel land van elkaar verwijderd zijn.
quote:Op maandag 17 mei 2021 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat een van deze kleuren?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want dan graag.
Zeg hem even dat die kabels aan zijn roeptoeters heel lelijk zijnquote:Op maandag 17 mei 2021 00:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zie nu James Newman ergens in de verte roeptoeteren
Dat is toch geen roze joh, dat is bubblegumkleur.quote:
Wat iedereen afzonderlijk doet moet iedereen lekker zelf wetenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet je wel tegenaan kijken dan, want wij liggen naast elkaar
Dat is een shade van rozequote:Op maandag 17 mei 2021 00:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is toch geen roze joh, dat is bubblegumkleur.
Eh, ik zal het niet snel op de muren smeren, laat ik dat zeggen.quote:Op maandag 17 mei 2021 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een shade van rozeMaar je vindt het dus niet mooi?
quote:Op maandag 17 mei 2021 01:07 schreef Redefine het volgende:
Dat nog niemand het gezegd heeft: We zitten officieel in de festival week![]()
![]()
Je mag altijd opschuiven natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2021 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat iedereen afzonderlijk doet moet iedereen lekker zelf weten
Yeah, party time!quote:Op maandag 17 mei 2021 01:07 schreef Redefine het volgende:
Dat nog niemand het gezegd heeft: We zitten officieel in de festival week![]()
![]()
Als ik opschuif lig ik ernaast.quote:
Oké, die dus nietquote:Op maandag 17 mei 2021 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ik zal het niet snel op de muren smeren, laat ik dat zeggen.
Oef, ja, das waar ookquote:
Cyaankleurig klinkt als een zeer aantrekkelijke kleur.quote:Op maandag 17 mei 2021 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, die dus nietMet pijn in mijn hart
Cyaankleurig, is dat wat?
Oké dan hebben we een deal!quote:Op maandag 17 mei 2021 01:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Cyaankleurig klinkt als een zeer aantrekkelijke kleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ditquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
ESFWEEK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 17 mei 2021 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
ESFWEEK
Oh ja. ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Goodmorning Dave, what a wonderful show!quote:
And good evening Australia!quote:
Yes, it was me the little night well hè?quote:Op maandag 17 mei 2021 08:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goodmorning Dave, what a wonderful show!
Succes!quote:
Flo Rida is ook nog niet in zijn bubbel zag ikquote:Op maandag 17 mei 2021 08:37 schreef Dave het volgende:
Ik dacht dat de hosts al in een bubble zaten, maar Jan gaat vandaag pas de bubble in zegt ie net via een met-schoolgaande-kinderen-knuffelende-foto op Twitter.
Die gaan na 2 weken vakantie vandaag weer naar school, dus kan meevallen.quote:Op maandag 17 mei 2021 08:37 schreef Dave het volgende:
Ik dacht dat de hosts al in een bubble zaten, maar Jan gaat vandaag pas de bubble in zegt ie net via een met-schoolgaande-kinderen-knuffelende-foto op Twitter.
Hoi Koosquote:
Succes!quote:
Dat valt op zich mee, en op zich staan de host vrij los van de artiesten denk ik (maar niet van elkaar). Neem aan dat ie eerst getest wordt, laten we hopen dat ie negatief is. (Geldt overigens ook voor de andere hosts, neem aan dat die dan ook nog niet in een bubble zaten)quote:Op maandag 17 mei 2021 08:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die gaan na 2 weken vakantie vandaag weer naar school, dus kan meevallen.
Mijn dochter is 3 weken niet op school geweest (vakantie en online les) maar deze week moet ze wel 3 dagen naar school. Ik hoop echt dat alle kuchende klasgenoten thuisblijven. Er zijn momenteel veel van haar bekenden (meisjes in hetzelfde jaar maar andere vriendengroepen) die corona hebben, zij hebben het juist in de vakantie opgedaan. Mijn woonplaats staat in de top 10 van coronabesmettingen van afgelopen week. En dat net voor het ESF, ik hoop zo dat het goed blijft gaanquote:Op maandag 17 mei 2021 08:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat valt op zich mee, en op zich staan de host vrij los van de artiesten denk ik (maar niet van elkaar). Neem aan dat ie eerst getest wordt, laten we hopen dat ie negatief is. (Geldt overigens ook voor de andere hosts, neem aan dat die dan ook nog niet in een bubble zaten)
Hier is het nu droog. Ik staar naar mijn laptop en ik denk alleen maar aan dat ik nog steeds niet verder kan.quote:Op maandag 17 mei 2021 08:48 schreef Arizona het volgende:
Het plenst hier, ik staar naar mijn werklaptop en ik denk alleen maar aan het ESF
quote:Op maandag 17 mei 2021 08:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is 3 weken niet op school geweest (vakantie en online les) maar deze week moet ze wel 3 dagen naar school. Ik hoop echt dat alle kuchende klasgenoten thuisblijven. Er zijn momenteel veel van haar bekenden (meisjes in hetzelfde jaar maar andere vriendengroepen) die corona hebben, zij hebben het juist in de vakantie opgedaan. Mijn woonplaats staat in de top 10 van coronabesmettingen van afgelopen week. En dat net voor het ESF, ik hoop zo dat het goed blijft gaan
quote:Op maandag 17 mei 2021 09:00 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan vrijdag nog even een zelftest doen trouwens, stel dat we dan al positief testen dan is de teleurstelling minder groot dan dat dat op zaterdagochtend gebeurt
Sterkte en succes! Of wat je iemand in een teststraat ook moet wensen.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Nu in de rij in de teststraat. Aaah spannend.
Rustig doorademen, het is snel voorbijquote:Op maandag 17 mei 2021 09:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Succes!quote:Op maandag 17 mei 2021 09:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Komt goed!quote:Op maandag 17 mei 2021 09:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja verstandig lijkt mequote:Op maandag 17 mei 2021 09:00 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan vrijdag nog even een zelftest doen trouwens, stel dat we dan al positief testen dan is de teleurstelling minder groot dan dat dat op zaterdagochtend gebeurt
Ik ook (nog)quote:
Heb je het al es geprobeerd? Krijg je zelf die stok zo ver in je snavel dan? Lijkt me best lastig.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:00 schreef Arizona het volgende:
@H_T @egeltje1985 @Lucky_Strike en @Soof123quote:Op maandag 17 mei 2021 09:39 schreef Dave het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar die jury show?
Ik dacht dat die zelftesten veel minder diep gaan.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je het al es geprobeerd? Krijg je zelf die stok zo ver in je snavel dan? Lijkt me best lastig.
Dat is een van de redenen dat ik het persoonlijk ook niet zou durven. Dan hou ik mezelf mentaal tegen om dat ook echt te gaan doenquote:Op maandag 17 mei 2021 09:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je het al es geprobeerd? Krijg je zelf die stok zo ver in je snavel dan? Lijkt me best lastig.
Die zelftesten hoef je minder ver in je snavel te duwen, mijn dochter heeft het al eens geprobeerd.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:39 schreef Dave het volgende:
[..]
waar kijken we naar?quote:Op maandag 17 mei 2021 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt hoor, houd op!
[ afbeelding ]
Noooquote:Op maandag 17 mei 2021 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt hoor, houd op!
[ afbeelding ]
Oh, dat valt mee. In je neus, of echt in de neusholte? (Dat laatste zou me zelf denk ik nooit lukken...)quote:Op maandag 17 mei 2021 09:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zelftesten hoef je minder ver in je snavel te duwen, mijn dochter heeft het al eens geprobeerd.
Ongeveer 2,5 cm staat in de instructie.
Misschien interpreteer ik het verkeerd, maar temperatuur? En dan wordt het dus fokking koudquote:
Temperatuur verwachting van 27 mei 2021quote:
In je neus. Je moet meer richting je keelholte richten in plaats van richting je hersenen.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dat valt mee. In je neus, of echt in de neusholte? (Dat laatste zou me zelf denk ik nooit lukken...)
Maar dat kan niet, want dan is de IJsheiligen al geweest, en mogen de plantjes naar buiten!quote:Op maandag 17 mei 2021 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Temperatuur verwachting van 27 mei 2021
quote:Op maandag 17 mei 2021 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt hoor, houd op!
[ afbeelding ]
M'n arme plantjes.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar dat kan niet, want dan is de IJsheiligen al geweest, en mogen de plantjes naar buiten!
Laten we hopen dat ik het nog een maandje of wat volhoud zonder testen. Tegen die tijd hoop ik op z'n minst een uitnodiging te hebben gehad voor vaksinatie.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
In je neus. Je moet meer richting je keelholte richten in plaats van richting je hersenen.
Oh, in dat geval, komt het goed.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar dat kan niet, want dan is de IJsheiligen al geweest, en mogen de plantjes naar buiten!
Dat is de 850 hPa temperatuur, die druk ligt vaak op 1,5 km hoogte.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt hoor, houd op!
[ afbeelding ]
Zijn wij hier getuigen van het ontstaan van nepnieuws?quote:Op maandag 17 mei 2021 09:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is de 850 hPa temperatuur, die druk ligt vaak op 1,5 km hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |