SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Superbadeendje op 16-05-2021 22:56:48 ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!![]()
FHappiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.![]()
ipoHappiness seems to be loneliness
Goed hequote:
Happiness seems to be loneliness
Hoeveel maanden ben je?quote:Happiness seems to be loneliness
@SuperwormJim
Daarom rennen alle mods hier weg zeker@Faux @flippie @alle anderen die hier ooit mod waren.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Terwijl mods hier zelden hoeven in te grijpen.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:47 schreef engine het volgende:
@:superwormjim
Daarom rennen alle mods hier weg zeker@:faux @:flippie @:alle anderen die hier ooit mod waren.
![]()
1 puntje aub.Happiness seems to be loneliness
flippie is nog mod hier hee hoor heequote:Op zondag 16 mei 2021 22:47 schreef engine het volgende:
Daarom rennen alle mods hier weg zeker@:faux @:flippie @:alle anderen die hier ooit mod waren.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Gelukkig niet. Er is ook niet veel aan de hand. Niet slotwaardig.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ah we zijn er nog, ik dacht dat DTS op slot was gegooid.![]()
dacht ik ook ff toen er maar geen post 301 kwamquote:Op zondag 16 mei 2021 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ah we zijn er nog, ik dacht dat DTS op slot was gegooid.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht ik ook ff toen er maar geen post 301 kwamMod was aan het verwijderen in een gesloten topic, dan gaat ie stuk.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Er is ook niet veel aan de hand. Niet slotwaardig.![]()
![]()
Dat bedoel ik toch...die is in 2018 voor het laatst online geweestquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik heb gewacht en Fokcrew zien niet dat ze de lapo hebben.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!![]()
Prima toch zo?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb gewacht en Fokcrew zien niet dat ze de lapo hebben.![]()
je hebt gekaapt van @SuperwormJimquote:Op zondag 16 mei 2021 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb gewacht en Fokcrew zien niet dat ze de lapo hebben.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog altijd éen vd leukste avatars die ik heb gemaakt.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Niks mis mee.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog altijd éen vd leukste avatars die ik heb gemaakt.Happiness seems to be loneliness
1 is genoeg.quote:Happiness seems to be loneliness
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:55 schreef Phoenyx-God het volgende:
Jullie kunnen ook doen wat ik deed, mensen coordineren om om de beurt punten te scoren
laters Gizmo en slaap welquote:Op zondag 16 mei 2021 22:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Truste voor later of een fijne nacht verder.
Laters.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Slaap lekker Giz.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Laters.
Slaapsequote:Op zondag 16 mei 2021 22:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Laters.
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Een random figuur die van de hemarookworst genietdeze emoji doet me denken aan jou
quote:Op zondag 16 mei 2021 23:01 schreef engine het volgende:
slaap je alweer? kunnen we zo even losgaan
Jij denkt echt aan van alles bij iedereen hier, mij koppel je aan een liedje, een ander koppel je aan een emoji en vast wel nog meer ook.quote:![]()
![]()
sorry mijn brein is soms een beetje raarquote:Op zondag 16 mei 2021 23:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij denkt echt aan van alles bij iedereen hier, mij koppel je aan een liedje, een ander koppel je aan een emoji en vast wel nog meer ook.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
dus geen latertje vanavond?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
ff nachthapje en dan weer voorbereiden op mijn werk hoorAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Voor een vrouw ben je vrij normaal, was je een man geweest dan waren er al aardige mannen in het wit jou een jasje met zeer lange mouwen aandoen.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry mijn brein is soms een beetje raar![]()
Ik moet je een geheimpje vertellen.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
In mijn gedachten ziet @:Rob er uit als die man van mijn UI
Mijn avatar is geen selfie.
Heb ik geprobeerd maar ze stribbelt tegenquote:Op zondag 16 mei 2021 23:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor een vrouw ben je vrij normaal, was je een man geweest dan waren er al aardige mannen in het wit jou een jasje met zeer lange mouwen aandoen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
jij hebt wel een gek beeld van vrouwen of niet?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor een vrouw ben je vrij normaal, was je een man geweest dan waren er al aardige mannen in het wit jou een jasje met zeer lange mouwen aandoen.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Verdovingsgeweer.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar ze stribbelt tegen![]()
![]()
Sommige mannen zijn raar.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt wel een gek beeld van vrouwen of niet?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Deze manquote:
Eeen goede vuistslag wil ook wel werken.quote:
Vast wel.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eeen goede vuistslag wil ook wel werken.![]()
Hou dan ook je kop dicht.quote:
ik denk dat het een eikel is die van de boom valtquote:Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hoor miemiemiemie en geen gepiep?![]()
Ik kan prima autorijden maar inparkeren is nog altijd een gedoe voor mij. Ook vooral omdat ik het perfect wil doen![]()
Wijfquote:Op zondag 16 mei 2021 23:17 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik kan prima autorijden maar inparkeren is nog altijd een gedoe voor mij. Ook vooral omdat ik het perfect wil doenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
jammer dat er geen emoji is die een geluidje lijkt te horenAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Als @GotC hier ook reageert kan ik vredig stervenGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Tijd voor rijlessen dus.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja maar naast al het andere lukt me het wel![]()
Ik heb alle afleveringen.quote:
Wie is dat dan? En waarom ben jij plots zo verliefd op hem?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:18 schreef Paul het volgende:
Als @:gotc hier ook reageert kan ik vredig sterven![]()
Kap daar nou eens mee.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:18 schreef Paul het volgende:
Als @:gotc hier ook reageert kan ik vredig sterven
GOTC is een vrouw ja en ik ging vroeger met haar MSNenquote:Op zondag 16 mei 2021 23:19 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Wie is dat dan? En waarom ben jij plots zo verliefd op hem?en ze is weer terug op FOK
@GotC
Ik ben even slapen.. Tot straks
The Muppets blijven baas.quote:
Denk je echt dat ze interesse heeft tenzij ik haar introduceer?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:20 schreef Paul het volgende:
[..]
GOTC is een vrouw ja en ik ging vroeger met haar MSNenen ze is weer terug op FOK
@:gotc
![]()
Of over treintjes.quote:![]()
![]()
onbeschaafdquote:Op zondag 16 mei 2021 23:24 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hand voor de mond anders ben je ongeschaafd![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 23:24 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hand voor de mond anders ben je ongeschaafd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat dusquote:
maar meneer(daarmee bedoel ik dus niet jou ) wijst liever zelf iemand op spelfouten.. want alleen die zijn dom![]()
![]()
Nou jullie zijn niet dom vanwege je spelfouten als je dat bedoeltquote:Op zondag 16 mei 2021 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
maar meneer(daarmee bedoel ik dus niet jou ) wijst liever zelf iemand op spelfouten.. want alleen die zijn dom![]()
![]()
![]()
Huilen over spelvouten.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
![]()
Kan de slechtste overkomenquote:Op zondag 16 mei 2021 23:28 schreef greysbones het volgende:
soms lees je ook alleen nog maar bla bla bla![]()
Dronken zijn moet je nooit als excuus gebruikenAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Gelukkig weet ik dat de wc rechts is en de trap links.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je dronken bent maak je sneller fouten, dat is waar.
quote:Op zondag 16 mei 2021 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat de wc rechts is en de trap links.![]()
![]()
Lieffffquote:Op zondag 16 mei 2021 23:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt eraan, momentje ... [ afbeelding ]
heb hem gevraagd in de livechat of hij het wilquote:![]()
Oh haiquote:Op zondag 16 mei 2021 23:20 schreef Paul het volgende:
[..]
GOTC is een vrouw ja en ik ging vroeger met haar MSNenen ze is weer terug op FOK
@:gotc
![]()
![]()
Anders krijg je van die Johan Derksen taferelen - dat je zo het trapgat in duvelt...quote:Op zondag 16 mei 2021 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat de wc rechts is en de trap links.![]()
Das pijnlijk en domquote:Op zondag 16 mei 2021 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Anders krijg je van die Johan Derksen taferelen - dat je zo het trapgat in duvelt...
Geen zin om weer in de kreukels te belanden. Hoewel ik wel een leuke verpleegster had.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Anders krijg je van die Johan Derksen taferelen - dat je zo het trapgat in duvelt...
Dat is dan weer een tref.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen zin om weer in de kreukels te belanden. Hoewel ik wel een leuke verpleegster had.![]()
OMEGOD DE CIRKEL IS ROND GOTC IS WEER IN ONZZZZZquote:GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Geen tijd voor kreukels.. een mooie mannelijke verpleger zou leuk zijnAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
doe normaal johquote:Op zondag 16 mei 2021 23:38 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Is het raar als ik echt denk dat hij mij gewoon wil afmaken?GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Je eerste bezoek hier in DTS? Dan heb je eigenlijk wel een verkeerd moment want het is erg rustig hier.quote:![]()
Hoi, Paul wil verkering met jou.quote:
Keihard hierheen geroepen met een mention.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Yep! Werd hierheen gelokt op subtiele wijze![]()
![]()
Was het uit dan?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi, Paul wil verkering met jou.![]()
![]()
![]()
Goffer.quote:
Ik ken GOTC van vroeger op FOK toen MSN nog in de mode was en ik ging dan vaak naast Fok ook met haar MSNen en webcammenquote:Op zondag 16 mei 2021 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Keihard hierheen geroepen met een mention.![]()
WAT EEN GILLLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
MSN. Maar dat is al een tijd terug....quote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken GOTC van vroeger op FOK toen MSN nog in de mode was en ik ging dan vaak naast Fok ook met haar MSNen en webcammenWAT EEN GILLLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
MSN. Maar dat is al een tijd terug....JA maar GOTC en ik zitten ook al van 2004 ofzo op fok heequote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
MSN. Maar dat is al een tijd terug....GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Cammen op MSNquote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken GOTC van vroeger op FOK toen MSN nog in de mode was en ik ging dan vaak naast Fok ook met haar MSNen en webcammenWAT EEN GILLLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
![]()
Mooie tijden![]()
Alleen de 30+ers kennen MSN volgens mij heequote:GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Da's al een hele lange tijd...quote:Op zondag 16 mei 2021 23:45 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
JA maar GOTC en ik zitten ook al van 2004 ofzo op fok hee![]()
Misschien kun je via hem jouw views wat opkrikken...quote:Op zondag 16 mei 2021 23:47 schreef Phoenyx-God het volgende:
Naar hem kijken nu 29 mensen, naar mij max 10![]()
weet je waarom? Jij gaat 20 minuten schaken of eitjes schieten DAT BOEIT ECHT NIEMAND je moet gewoon net als braddie beetje praten ofzoquote:Op zondag 16 mei 2021 23:47 schreef Phoenyx-God het volgende:
Naar hem kijken nu 29 mensen, naar mij max 10![]()
![]()
Ja maar dan is het voor mij weer minder leukquote:Op zondag 16 mei 2021 23:49 schreef Paul het volgende:
[..]
weet je waarom? Jij gaat 20 minuten schaken of eitjes schieten DAT BOEIT ECHT NIEMAND je moet gewoon net als braddie beetje praten ofzo![]()
![]()
![]()
Ik ken fok al voordat het begon.quote:
Maar nu heb ik er 1 die precies weet hoe het moetAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
In de BB tijd, in 1999? Ik leerde het pas in 2004 kennen.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken fok al voordat het begon.![]()
JA MAAR JE DOET HET VOOR JE KIJKERS als je gaat schaken zet ik hem uitquote:Op zondag 16 mei 2021 23:49 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja maar dan is het voor mij weer minder leukGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Eh wat?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:50 schreef greysbones het volgende:
Maar nu heb ik er 1 die precies weet hoe het moet![]()
Jep, begon op tweakers. Danny vond het raar dat er geen nieuwssite voor de jeugd was. Zo ontstond Fok.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de BB tijd, in 1999? Ik leerde het pas in 2004 kennen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nou misschien komt het ervan, hij gaat mij niet slaanquote:Op zondag 16 mei 2021 23:51 schreef Paul het volgende:
[..]
JA MAAR JE DOET HET VOOR JE KIJKERS als je gaat schaken zet ik hem uit![]()
Ah. Ja, FOK! en Tweakers schurken tegen elkaar aan inderdaad. Hopen dat FOK! nog een tijd blijft bestaan.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, begon op tweakers. Danny vond het raar dat er geen nieuwssite voor de jeugd was. Zo ontstond Fok.![]()
quote:
Dat niet, linkje beste man?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:56 schreef pieterdegallier het volgende:
phoenix heb je al gezien dat ik je genoemd heb in mijn liedje![]()
Valt wel mee. Fok werd vooral groot door BB.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Ja, FOK! en Tweakers schurken tegen elkaar aan inderdaad. Hopen dat FOK! nog een tijd blijft bestaan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Pieter in DTSquote:Op zondag 16 mei 2021 23:56 schreef pieterdegallier het volgende:
phoenix heb je al gezien dat ik je genoemd heb in mijn liedje![]()
![]()
ik snap ook niet hoe je bij die ideeen komtquote:Op zondag 16 mei 2021 23:55 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou misschien komt het ervan, hij gaat mij niet slaanGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Actie reactiequote:Op zondag 16 mei 2021 23:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe je bij die ideeen komt![]()
Stond FOK niet ook eerst op de servers van Tweakers?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Fok werd vooral groot door BB.![]()
Allebei Truserver toch?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stond FOK niet ook eerst op de servers van Tweakers?![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem.quote:![]()
![]()
Nou dat komt alleen maar omdat jij niet zo erg gehaat wordt als ik. Mensen zijn echt gek hoorquote:Op zondag 16 mei 2021 23:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe je bij die ideeen komt![]()
Badeentjes niet.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:01 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou dat komt alleen maar omdat jij niet zo erg gehaat wordt als ik. Mensen zijn echt gek hoor![]()
![]()
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1862274#1862274quote:Op zondag 16 mei 2021 23:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stond FOK niet ook eerst op de servers van Tweakers?![]()
Betekent niet dat ze niet het onderspit zouden delven trouwens, ik zie er erg aardig uit en ben ook erg aardig maar heb wel gewoon normale spieren en kom uit Groningen in plaats van de randstadpussies![]()
Braddie en PHoenyx gaan binnenkorst samen op youtube als het goed is, maar phoenyx denkt dat braddie gaat haten jegens hemquote:Op maandag 17 mei 2021 00:02 schreef JochemSjakie het volgende:
Paul heeft mij nog nooit voor 'aap' in DM uitgemaakt. Paul is liefGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Knap gevonden.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1862274#1862274
Later kreeg FOK! eigen servers.![]()
Heeft Phoenyx hem al verteld dat hij Braddie een ban aangenaaid heeft?quote:Op maandag 17 mei 2021 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Braddie en PHoenyx gaan binnenkorst samen op youtube als het goed is, maar phoenyx denkt dat braddie gaat haten jegens hem![]()
Maar kunnen we dual streamen?quote:Op maandag 17 mei 2021 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Braddie en PHoenyx gaan binnenkorst samen op youtube als het goed is, maar phoenyx denkt dat braddie gaat haten jegens hem![]()
mag ik de stream begeleiden op mijn gitaarquote:Op maandag 17 mei 2021 00:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Heeft Phoenyx hem al verteld dat hij Braddie een ban aangenaaid heeft?![]()
Ik wist toevallig de servernaam nog. Ik was toen best actief op GoT.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Knap gevonden.
Later kreeg FOK! eigen servers.![]()
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:05 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
mag ik de stream begeleiden op mijn gitaar![]()
![]()
Dat moet wel een klassieker wordenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:05 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
mag ik de stream begeleiden op mijn gitaar![]()
Kut, slaaptijd voor mij dus.quote:
Ja tuurlijk ik zou mezelf niet zijn als ik niet zoiets zou meldenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Heeft Phoenyx hem al verteld dat hij Braddie een ban aangenaaid heeft?![]()
Vallen er punten te scoren nu?I'm surrounded by morons!
TRV 2021: Oslo, Montreal, Nederland
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
TRV plannen/geboekt 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Kroatie, Toronto, New York, Nederland, Gdansk![]()
heb wat opgenomenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat moet wel een klassieker worden![]()
Jammer.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
TRV plannen/geboekt 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Kroatie, Toronto, New York, Nederland, Gdansk![]()
Misschien morgen (eigenlijk vandaag) overdag eens kijken. Heb lekker vrij *wappert met een Noorse vlag*quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Kroatie, Toronto, New York, Nederland, Gdansk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: