Denk je echt dat ze interesse heeft tenzij ik haar introduceer?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:20 schreef Paul het volgende:
[..]
GOTC is een vrouw ja en ik ging vroeger met haar MSNenen ze is weer terug op FOK
@:gotc
Of over treintjes.quote:
onbeschaafdquote:Op zondag 16 mei 2021 23:24 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hand voor de mond anders ben je ongeschaafd
quote:Op zondag 16 mei 2021 23:24 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hand voor de mond anders ben je ongeschaafd
dat dusquote:
Nou jullie zijn niet dom vanwege je spelfouten als je dat bedoeltquote:Op zondag 16 mei 2021 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
maar meneer(daarmee bedoel ik dus niet jou ) wijst liever zelf iemand op spelfouten.. want alleen die zijn dom![]()
![]()
Huilen over spelvouten.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
maar meneer(daarmee bedoel ik dus niet jou ) wijst liever zelf iemand op spelfouten.. want alleen die zijn dom![]()
![]()
Kan de slechtste overkomenquote:Op zondag 16 mei 2021 23:28 schreef greysbones het volgende:
soms lees je ook alleen nog maar bla bla bla
Gelukkig weet ik dat de wc rechts is en de trap links.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je dronken bent maak je sneller fouten, dat is waar.
quote:Op zondag 16 mei 2021 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat de wc rechts is en de trap links.
Lieffffquote:Op zondag 16 mei 2021 23:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt eraan, momentje ... [ afbeelding ]
heb hem gevraagd in de livechat of hij het wilquote:
Oh haiquote:Op zondag 16 mei 2021 23:20 schreef Paul het volgende:
[..]
GOTC is een vrouw ja en ik ging vroeger met haar MSNenen ze is weer terug op FOK
@:gotc
Anders krijg je van die Johan Derksen taferelen - dat je zo het trapgat in duvelt...quote:Op zondag 16 mei 2021 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat de wc rechts is en de trap links.
Das pijnlijk en domquote:Op zondag 16 mei 2021 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Anders krijg je van die Johan Derksen taferelen - dat je zo het trapgat in duvelt...
Geen zin om weer in de kreukels te belanden. Hoewel ik wel een leuke verpleegster had.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Anders krijg je van die Johan Derksen taferelen - dat je zo het trapgat in duvelt...
Dat is dan weer een tref.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen zin om weer in de kreukels te belanden. Hoewel ik wel een leuke verpleegster had.
OMEGOD DE CIRKEL IS ROND GOTC IS WEER IN ONZZZZZquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |