doe normaal johquote:Op zondag 16 mei 2021 23:38 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Is het raar als ik echt denk dat hij mij gewoon wil afmaken?
Je eerste bezoek hier in DTS? Dan heb je eigenlijk wel een verkeerd moment want het is erg rustig hier.quote:
Hoi, Paul wil verkering met jou.quote:
Keihard hierheen geroepen met een mention.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Yep! Werd hierheen gelokt op subtiele wijze
Was het uit dan?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi, Paul wil verkering met jou.
Goffer.quote:
Ik ken GOTC van vroeger op FOK toen MSN nog in de mode was en ik ging dan vaak naast Fok ook met haar MSNen en webcammenquote:Op zondag 16 mei 2021 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Keihard hierheen geroepen met een mention.![]()
MSN. Maar dat is al een tijd terug....quote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken GOTC van vroeger op FOK toen MSN nog in de mode was en ik ging dan vaak naast Fok ook met haar MSNen en webcammenWAT EEN GILLLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
MSN. Maar dat is al een tijd terug....
JA maar GOTC en ik zitten ook al van 2004 ofzo op fok heequote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
MSN. Maar dat is al een tijd terug....
Cammen op MSNquote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken GOTC van vroeger op FOK toen MSN nog in de mode was en ik ging dan vaak naast Fok ook met haar MSNen en webcammenWAT EEN GILLLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Alleen de 30+ers kennen MSN volgens mij heequote:
Da's al een hele lange tijd...quote:Op zondag 16 mei 2021 23:45 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
JA maar GOTC en ik zitten ook al van 2004 ofzo op fok hee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |