doe normaal johquote:Op zondag 16 mei 2021 23:38 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Is het raar als ik echt denk dat hij mij gewoon wil afmaken?
Je eerste bezoek hier in DTS? Dan heb je eigenlijk wel een verkeerd moment want het is erg rustig hier.quote:
Hoi, Paul wil verkering met jou.quote:
Keihard hierheen geroepen met een mention.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Yep! Werd hierheen gelokt op subtiele wijze
Was het uit dan?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi, Paul wil verkering met jou.
Goffer.quote:
Ik ken GOTC van vroeger op FOK toen MSN nog in de mode was en ik ging dan vaak naast Fok ook met haar MSNen en webcammenquote:Op zondag 16 mei 2021 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Keihard hierheen geroepen met een mention.![]()
MSN. Maar dat is al een tijd terug....quote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken GOTC van vroeger op FOK toen MSN nog in de mode was en ik ging dan vaak naast Fok ook met haar MSNen en webcammenWAT EEN GILLLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
MSN. Maar dat is al een tijd terug....
JA maar GOTC en ik zitten ook al van 2004 ofzo op fok heequote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
MSN. Maar dat is al een tijd terug....
Cammen op MSNquote:Op zondag 16 mei 2021 23:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken GOTC van vroeger op FOK toen MSN nog in de mode was en ik ging dan vaak naast Fok ook met haar MSNen en webcammenWAT EEN GILLLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Alleen de 30+ers kennen MSN volgens mij heequote:
Da's al een hele lange tijd...quote:Op zondag 16 mei 2021 23:45 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
JA maar GOTC en ik zitten ook al van 2004 ofzo op fok hee
Misschien kun je via hem jouw views wat opkrikken...quote:Op zondag 16 mei 2021 23:47 schreef Phoenyx-God het volgende:
Naar hem kijken nu 29 mensen, naar mij max 10
weet je waarom? Jij gaat 20 minuten schaken of eitjes schieten DAT BOEIT ECHT NIEMAND je moet gewoon net als braddie beetje praten ofzoquote:Op zondag 16 mei 2021 23:47 schreef Phoenyx-God het volgende:
Naar hem kijken nu 29 mensen, naar mij max 10
Ja maar dan is het voor mij weer minder leukquote:Op zondag 16 mei 2021 23:49 schreef Paul het volgende:
[..]
weet je waarom? Jij gaat 20 minuten schaken of eitjes schieten DAT BOEIT ECHT NIEMAND je moet gewoon net als braddie beetje praten ofzo![]()
![]()
Ik ken fok al voordat het begon.quote:
In de BB tijd, in 1999? Ik leerde het pas in 2004 kennen.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken fok al voordat het begon.
JA MAAR JE DOET HET VOOR JE KIJKERS als je gaat schaken zet ik hem uitquote:Op zondag 16 mei 2021 23:49 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja maar dan is het voor mij weer minder leuk
Eh wat?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:50 schreef greysbones het volgende:
Maar nu heb ik er 1 die precies weet hoe het moet
Jep, begon op tweakers. Danny vond het raar dat er geen nieuwssite voor de jeugd was. Zo ontstond Fok.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de BB tijd, in 1999? Ik leerde het pas in 2004 kennen.
Nou misschien komt het ervan, hij gaat mij niet slaanquote:Op zondag 16 mei 2021 23:51 schreef Paul het volgende:
[..]
JA MAAR JE DOET HET VOOR JE KIJKERS als je gaat schaken zet ik hem uit
Ah. Ja, FOK! en Tweakers schurken tegen elkaar aan inderdaad. Hopen dat FOK! nog een tijd blijft bestaan.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, begon op tweakers. Danny vond het raar dat er geen nieuwssite voor de jeugd was. Zo ontstond Fok.
quote:
Dat niet, linkje beste man?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:56 schreef pieterdegallier het volgende:
phoenix heb je al gezien dat ik je genoemd heb in mijn liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |