Niks mis mee.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog altijd éen vd leukste avatars die ik heb gemaakt.
1 is genoeg.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:55 schreef Phoenyx-God het volgende:
Jullie kunnen ook doen wat ik deed, mensen coordineren om om de beurt punten te scoren
Ik moet naar de woonkamer op mijn laptop mijn vriendin gaat slapen 1 momentquote:
laters Gizmo en slaap welquote:Op zondag 16 mei 2021 22:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Truste voor later of een fijne nacht verder.
Laters.
Slaap lekker Giz.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Laters.
Slaapsequote:Op zondag 16 mei 2021 22:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Laters.
Vraag ik me ook af. Een random figuur die van de hemarookworst genietquote:
deze emoji doet me denken aan jouquote:Op zondag 16 mei 2021 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Een random figuur die van de hemarookworst geniet
Omdat het lijkt alsof hij een worst eet?quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 23:01 schreef engine het volgende:
@:superwormjim
slaap je alweer? kunnen we zo even losgaan
Jij denkt echt aan van alles bij iedereen hier, mij koppel je aan een liedje, een ander koppel je aan een emoji en vast wel nog meer ook.quote:
quote:
sorry mijn brein is soms een beetje raarquote:Op zondag 16 mei 2021 23:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij denkt echt aan van alles bij iedereen hier, mij koppel je aan een liedje, een ander koppel je aan een emoji en vast wel nog meer ook.
dus geen latertje vanavond?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
ff nachthapje en dan weer voorbereiden op mijn werk hoor
Voor een vrouw ben je vrij normaal, was je een man geweest dan waren er al aardige mannen in het wit jou een jasje met zeer lange mouwen aandoen.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry mijn brein is soms een beetje raar
Ik moet je een geheimpje vertellen.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
In mijn gedachten ziet @:Rob er uit als die man van mijn UI
Ik ben hier al maanden niet meer echt laatquote:
Heb ik geprobeerd maar ze stribbelt tegenquote:Op zondag 16 mei 2021 23:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor een vrouw ben je vrij normaal, was je een man geweest dan waren er al aardige mannen in het wit jou een jasje met zeer lange mouwen aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |