SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Superbadeendje op 16-05-2021 22:56:48 ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!![]()
FHappiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.![]()
ipoHappiness seems to be loneliness
Goed hequote:
Happiness seems to be loneliness
Hoeveel maanden ben je?quote:Happiness seems to be loneliness
@SuperwormJim
Daarom rennen alle mods hier weg zeker@Faux @flippie @alle anderen die hier ooit mod waren.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Terwijl mods hier zelden hoeven in te grijpen.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:47 schreef engine het volgende:
@:superwormjim
Daarom rennen alle mods hier weg zeker@:faux @:flippie @:alle anderen die hier ooit mod waren.
![]()
1 puntje aub.Happiness seems to be loneliness
flippie is nog mod hier hee hoor heequote:Op zondag 16 mei 2021 22:47 schreef engine het volgende:
@:superwormjim
Daarom rennen alle mods hier weg zeker@:faux @:flippie @:alle anderen die hier ooit mod waren.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Gelukkig niet. Er is ook niet veel aan de hand. Niet slotwaardig.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ah we zijn er nog, ik dacht dat DTS op slot was gegooid.![]()
dacht ik ook ff toen er maar geen post 301 kwamquote:Op zondag 16 mei 2021 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ah we zijn er nog, ik dacht dat DTS op slot was gegooid.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht ik ook ff toen er maar geen post 301 kwamMod was aan het verwijderen in een gesloten topic, dan gaat ie stuk.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Er is ook niet veel aan de hand. Niet slotwaardig.![]()
![]()
Dat bedoel ik toch...die is in 2018 voor het laatst online geweestquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik heb gewacht en Fokcrew zien niet dat ze de lapo hebben.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!![]()
Prima toch zo?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb gewacht en Fokcrew zien niet dat ze de lapo hebben.![]()
je hebt gekaapt van @SuperwormJimquote:Op zondag 16 mei 2021 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb gewacht en Fokcrew zien niet dat ze de lapo hebben.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Nog altijd éen vd leukste avatars die ik heb gemaakt.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Niks mis mee.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog altijd éen vd leukste avatars die ik heb gemaakt.Happiness seems to be loneliness
1 is genoeg.quote:Happiness seems to be loneliness
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: