Valt wel mee. Fok werd vooral groot door BB.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Ja, FOK! en Tweakers schurken tegen elkaar aan inderdaad. Hopen dat FOK! nog een tijd blijft bestaan.
Pieter in DTSquote:Op zondag 16 mei 2021 23:56 schreef pieterdegallier het volgende:
phoenix heb je al gezien dat ik je genoemd heb in mijn liedje
ik snap ook niet hoe je bij die ideeen komtquote:Op zondag 16 mei 2021 23:55 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou misschien komt het ervan, hij gaat mij niet slaan
Actie reactiequote:Op zondag 16 mei 2021 23:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe je bij die ideeen komt
Stond FOK niet ook eerst op de servers van Tweakers?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Fok werd vooral groot door BB.
Allebei Truserver toch?quote:Op zondag 16 mei 2021 23:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stond FOK niet ook eerst op de servers van Tweakers?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem.quote:
Nou dat komt alleen maar omdat jij niet zo erg gehaat wordt als ik. Mensen zijn echt gek hoorquote:Op zondag 16 mei 2021 23:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe je bij die ideeen komt
Badeentjes niet.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:01 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou dat komt alleen maar omdat jij niet zo erg gehaat wordt als ik. Mensen zijn echt gek hoor
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1862274#1862274quote:Op zondag 16 mei 2021 23:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stond FOK niet ook eerst op de servers van Tweakers?
Braddie en PHoenyx gaan binnenkorst samen op youtube als het goed is, maar phoenyx denkt dat braddie gaat haten jegens hemquote:Op maandag 17 mei 2021 00:02 schreef JochemSjakie het volgende:
Paul heeft mij nog nooit voor 'aap' in DM uitgemaakt. Paul is lief
Knap gevonden.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1862274#1862274
Heeft Phoenyx hem al verteld dat hij Braddie een ban aangenaaid heeft?quote:Op maandag 17 mei 2021 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Braddie en PHoenyx gaan binnenkorst samen op youtube als het goed is, maar phoenyx denkt dat braddie gaat haten jegens hem
Maar kunnen we dual streamen?quote:Op maandag 17 mei 2021 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Braddie en PHoenyx gaan binnenkorst samen op youtube als het goed is, maar phoenyx denkt dat braddie gaat haten jegens hem
mag ik de stream begeleiden op mijn gitaarquote:Op maandag 17 mei 2021 00:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Heeft Phoenyx hem al verteld dat hij Braddie een ban aangenaaid heeft?
Ik wist toevallig de servernaam nog. Ik was toen best actief op GoT.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Knap gevonden.
Later kreeg FOK! eigen servers.
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:05 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
mag ik de stream begeleiden op mijn gitaar
Dat moet wel een klassieker wordenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:05 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
mag ik de stream begeleiden op mijn gitaar
Kut, slaaptijd voor mij dus.quote:
Ja tuurlijk ik zou mezelf niet zijn als ik niet zoiets zou meldenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Heeft Phoenyx hem al verteld dat hij Braddie een ban aangenaaid heeft?
heb wat opgenomenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat moet wel een klassieker worden
Jammer.quote:
Misschien morgen (eigenlijk vandaag) overdag eens kijken. Heb lekker vrij *wappert met een Noorse vlag*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |