SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was gezellig in de kuip zag ik, en weer lekker met Ajax bezig in de spreekkoren.
[ Bericht 2% gewijzigd door tim020hoorn op 16-05-2021 17:23:52 (Aanpassing) ]![]()
Tsja.. waar het hart vol van is..quote:Op zondag 16 mei 2021 17:23 schreef tim020hoorn het volgende:
Was gezellig in de kuip zag ik, en weer lekker met Ajax bezig in de spreekkoren.![]()
En dat terwijl PSV in januari in de rust van Ajax-PSV (virtueel) bovenaan stondquote:Op zondag 16 mei 2021 19:06 schreef Ramboetan het volgende:
Best genant met 16 punten verschil en een dubbel zo goed doelsaldo op de nummer 2 kampioen worden.![]()
![]()
Dat hinten naar Wijndal blijft wel spelen zo. Hoop ook wel dat hij komt, want Tagliafico gaat toch wel weg. En om de 18-jarige Rensch daar nou op basis van 2 wedstrijden neerzetten is wel snel vind ik. Al helemaal al Mazraoui mocht weggaan, wat ik niet hoop.
Mazraoui/Klaiber - Timber/Schuurs - Blind/Martinez - Wijndal/Rensch.zou je dan hebben. Waarbij Rensch wel de voorkeur moet krijgen boven Klaiber als Mazraoui weer eens geblesseerd is.![]()
Ik zie Ajax geen 15 tot 20 miljoen betalen voor Wijndal.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat hinten naar Wijndal blijft wel spelen zo. Hoop ook wel dat hij komt, want Tagliafico gaat toch wel weg. En om de 18-jarige Rensch daar nou op basis van 2 wedstrijden neerzetten is wel snel vind ik. Al helemaal al Mazraoui mocht weggaan, wat ik niet hoop.
Mazraoui/Klaiber - Timber/Schuurs - Blind/Martinez - Wijndal/Rensch.zou je dan hebben. Waarbij Rensch wel de voorkeur moet krijgen boven Klaiber als Mazraoui weer eens geblesseerd is.![]()
Martinez zou ook nog een optie kunnen zijn als LB? Ik zou het wel echt kut vinden als hij weer op de bank terecht komt. En ben bang dat AZ hoog in de boom gaat zitten.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vraag me af of Martinez voldoende offensieve kwaliteiten heeft om als back te spelen.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Martinez zou ook nog een optie kunnen zijn als LB? Ik zou het wel echt kut vinden als hij weer op de bank terecht komt. En ben bang dat AZ hoog in de boom gaat zitten.
Het zal sowieso wel puzzelen worden als iedereen fit is.![]()
ik ga ondertussen verder met k-dramas kijken.quote:
wat ga jij de komende 3 maanden doen? @JR-Style-93graag op anoniem![]()
Hetzelfde als met Scherpen denk ik (die ze wel zullen verhuren?). Keepen in Jong eerst.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd wat voor constructie ze dan in gedachten hebben.![]()
Had Ajax niet ook die keeper van Sparta gehaald of was dat een gerucht?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat tweede.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:57 schreef Caland het volgende:
Had Ajax niet ook die keeper van Sparta gehaald of was dat een gerucht?![]()
Ah oké, die vind ik naast Bijlow misschien nog wel het meest talentvol.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb je Gorter vaak zien keepen dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oké, die vind ik naast Bijlow misschien nog wel het meest talentvol.![]()
Ja op het schakelkanaaltje. En dat is sowieso weer een ander niveau natuurlijk.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat zeker ja, al zou ik het voor dit geld altijd doen.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op het schakelkanaaltje. En dat is sowieso weer een ander niveau natuurlijk.![]()
Steek en Pasveer voor Ajax 1, Gorter keept in Jong en Scherpen verhuren om zich te ontwikkelen, en dan kunnen ze het samen uitvechten wie de nieuwe Ajax 1-keeper wordt als de oudjes afzwaaienOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik ben bang dat Scherpen echt tekort komt voor Ajax 1. En datzelfde geldt voor Pasveer.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Steek en Pasveer voor Ajax 1, Gorter keept in Jong en Scherpen verhuren om zich te ontwikkelen, en dan kunnen ze het samen uitvechten wie de nieuwe Ajax 1-keeper wordt als de oudjes afzwaaienWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zou kunnen, maar ik heb Scherpen nog niet opgegeven, Onana maakte ook fouten toen ie jonger was en doet dat af en toe nog steeds...quote:Op maandag 17 mei 2021 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Scherpen echt tekort komt voor Ajax 1. En datzelfde geldt voor Pasveer.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zeker, maar in tegenstelling tot Scherpen kon die wel voetballen. Scherpen kan niet zo goed voetballen. Prima lijnkeeper verder.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb Scherpen nog niet opgegeven, Onana maakte ook fouten toen ie jonger was en doet dat af en toe nog steeds...Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Verschil is wel dat die fouten van Scherpen bijna altijd cruciaal zijn. Onana vaak als we toch al dik voorstaanquote:Op maandag 17 mei 2021 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb Scherpen nog niet opgegeven, Onana maakte ook fouten toen ie jonger was en doet dat af en toe nog steeds...No bitch to me![]()
ze kunnen hem beter gewoon aan Go Ahead verhuren, krijgt hij veel te doenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Scherpen denk ik (die ze wel zullen verhuren?). Keepen in Jong eerst.![]()
Dat denk ik ook ja. Pasveer is gewoon een stabiele 2e keeper, hoewel hij die rol geloof ik bij PSV niet zo leuk vond.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Scherpen echt tekort komt voor Ajax 1. En datzelfde geldt voor Pasveer.![]()
Dat zou ook nog wel een constructie kunnen zijn, al zal de trainingskwaliteit bij Ajax wel wat hoger liggen denk ik...quote:Op maandag 17 mei 2021 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen hem beter gewoon aan Go Ahead verhuren, krijgt hij veel te doenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
In eerste instantie wel. Maar toen Zoet beduidend minder begon te keepen vond hij dat hij een kans verdiende. En dat kan ik wel met hem eens zijn.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Pasveer is gewoon een stabiele 2e keeper, hoewel hij die rol geloof ik bij PSV niet zo leuk vond.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Totaal niet onder de indruk van Bijlow. Of hij moet gewoon altijd alleen tegen Ajax ruk zijn. Dan snap ik deze opmerking en ben ik blij met dat patroon.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oké, die vind ik naast Bijlow misschien nog wel het meest talentvol.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bijlow ontwikkelt zich ook niet bepaald verder nee, en als ik Drommel zo de laatste weken bezig zag sinds zijn transfer naar PSV rond is lijkt me dat ook geen zekerheid.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Totaal niet onder de indruk van Bijlow. Of hij moet gewoon altijd alleen tegen Ajax ruk zijn. Dan snap ik deze opmerking en ben ik blij met dat patroon.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Je veegt er je reet mee af?quote:Op maandag 17 mei 2021 19:03 schreef Intint het volgende:
Keepers zijn in '21 wat WC-papier in '20 wasIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Niet meer te vinden in de supermarkt?quote:Op maandag 17 mei 2021 19:03 schreef Intint het volgende:
Keepers zijn in '21 wat WC-papier in '20 wasproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Er zijn er genoeg, maar we hamsteren te snel?quote:Op maandag 17 mei 2021 19:03 schreef Intint het volgende:
Keepers zijn in '21 wat WC-papier in '20 wasGroot fan van User Wotte![]()
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:03 schreef Intint het volgende:
Keepers zijn in '21 wat WC-papier in '20 wasVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
https://www.destentor.nl/(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:
Maar prima lijkt me dit. 2 ervaren keepers (Steek 1, Pasveer Beker(?) en dan Gorter lekker in Jong laten keepen. En nu kan Scherpen mooi weer wat minuten maken in de Eredivisie en moet hij het maar laten zien. (weinig vertrouwen in maar goed)![]()
Pfoe, dat wordt werken voor de TD van Zwolle. Halve selectie weg.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Maar prima lijkt me dit. 2 ervaren keepers (Steek 1, Pasveer Beker(?) en dan Gorter lekker in Jong laten keepen. En nu kan Scherpen mooi weer wat minuten maken in de Eredivisie en moet hij het maar laten zien. (weinig vertrouwen in maar goed)
Gorter in het tweede wordt hij ook niet wijzer van. Ik vraag me af waarom hij dat zou doen, maarja.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Trainen met de selectie,betere begeleiding en faciliteiten, een leuk salaris en uiteindelijk kansen op het 1e natuurlijk als hij zich laat zien.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, dat wordt werken voor de TD van Zwolle. Halve selectie weg.
Gorter in het tweede wordt hij ook niet wijzer van. Ik vraag me af waarom hij dat zou doen, maarja.![]()
Net als Scherpen, lol.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trainen met de selectie,betere begeleiding en faciliteiten, een leuk salaris en uiteindelijk kansen op het 1e natuurlijk als hij zich laat zien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja niet elke speler gaat slagen bij Ajax, dus moet je de stap maar niet maken ofzo?quote:
Zijn bankrekening zal er geen spijt van hebben.![]()
Verschil is dat Scherpen niks heeft van een goede keeper terwijl Gorter overduidelijk wel dat talent heeft.quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Ben benieuwd wat Marc voor deze basisspeler met Europacup ervaring weet te vangen.quote:proberen is de eerste stap naar falen
3 miljoen moet netto wel lukken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 06:38 schreef manny het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Marc voor deze basisspeler met Europacup ervaring weet te vangen.![]()
Hij lijkt niet echt op z'n vaderquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:17 schreef tim020hoorn het volgende:
En nu gaat daan reiziger weer naar vitesse. De keeperscarroussel draait volop bij Ajax![]()
![]()
Was EL Maach niet ook al naar Vitesse?quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:17 schreef tim020hoorn het volgende:
En nu gaat daan reiziger weer naar vitesse. De keeperscarroussel draait volop bij AjaxEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij lijkt niet echt op z'n vader![]()
![]()
op proef als ik op google zoek. Voor nu clubloos.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was EL Maach niet ook al naar Vitesse?![]()
Ja klopt. Eerst van Vites naar Ajax en toen weg bij Ajax en nu weer bij Vites. Maar bij Vites ging er naast Pasveer ook een andere keeper weg meen ik.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was EL Maach niet ook al naar Vitesse?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Was ie zo kaal dan? Nooit opgevallenquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Citroen. Citroen. Ajax kampioen.proberen is de eerste stap naar falen
Definitief Pot 3 bij de CL-loting na gister. Nieuwe poule des doods incoming.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Pot 2 oogt sterker dan pot 1quote:Op maandag 24 mei 2021 09:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Definitief Pot 3 bij de CL-loting na gister. Nieuwe poule des doods incoming.![]()
Madrid, dortmund en city zullen we nooit meer overtreffen.quote:Op maandag 24 mei 2021 09:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Definitief Pot 3 bij de CL-loting na gister. Nieuwe poule des doods incoming.![]()
Inderdaad je kan nu ook een relatief zwakke #1 treffen, wel moet je scorend vermogen omhoog tov van de vorige editie, teveel kansen nodig.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
De vorige keer dat Ajax in pot 3 zat ging het best goed.![]()
Haller inschrijven zou een goede eerste stap kunnen zijnquote:Op maandag 24 mei 2021 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad je kan nu ook een relatief zwakke #1 treffen, wel moet je scorend vermogen omhoog tov van de vorige editie, teveel kansen nodig.![]()
Liever zie ik dat we wat hoger mikken dan wat Haller kan brengen.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haller inschrijven zou een goede eerste stap kunnen zijn![]()
Aguero ligt alweer vastquote:Op maandag 24 mei 2021 11:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Liever zie ik dat we wat hoger mikken dan wat Haller kan brengen.![]()
Hoogtijd om gebruik te maken van de financiele wanorde bij Inter en zowel Lukaku als Martinez een contract aan te bieden.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Liever zie ik dat we wat hoger mikken dan wat Haller kan brengen.![]()
Dat is zowat onmogelijk door al die voorwaarden/beperkingen.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad je kan nu ook een relatief zwakke #1 treffen, wel moet je scorend vermogen omhoog tov van de vorige editie, teveel kansen nodig.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
wat bedoel je?quote:Op maandag 24 mei 2021 12:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is zowat onmogelijk door al die voorwaarden/beperkingen.![]()
Landen uit hetzelfde land mogen al niet bij elkaar in. Moeten ook nog worden verdeeld over verschillende dagen ivm tv uitzendingen. Dus de kans op Sporting bijvoorbeeld is daardoor al zo klein. Inter moet wel kunnen omdat Italië ook 4 plekken heeft.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
dan heb ik liever Juventusquote:Op maandag 24 mei 2021 12:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Landen uit hetzelfde land mogen al niet bij elkaar in. Moeten ook nog worden verdeeld over verschillende dagen ivm tv uitzendingen. Dus de kans op Sporting bijvoorbeeld is daardoor al zo klein. Inter moet wel kunnen omdat Italië ook 4 plekken heeft.![]()
![]()
Ja daar heeft Ajax gewoon een prima kans tegen. Denk de zwakste uit pot 2.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Eto’o.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Liever zie ik dat we wat hoger mikken dan wat Haller kan brengen.Dit, dus.![]()
Kijk zelf, luie donder.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Altijd fijn dat er dan ook ff een linkje of plaatje wordt gepost![]()
Stoere boy gespot.quote:
Als je het bekijkt en erover gaat praten in een topic, copy paste dat linkje gewoon ff, luie donder.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
![]()
Wat doet hij bij deze scam? Waarom heeft die dikke zijn ziel verkocht voor een paar doezoe? Deze scam is letterlijk vanmorgen nog in het nieuws geweest door Boef.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Verstand van geld deze ouwe wolf.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:55 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Wat doet hij bij deze scam? Waarom heeft die dikke zijn ziel verkocht voor een paar doezoe? Deze scam is letterlijk vanmorgen nog in het nieuws geweest door Boef.![]()
Jensen terug naar Ajax. Hoop dat geen slecht voorteken is dat die Sulemana transfer niet doorgaat en hij naar United gaat. Had namelijk verwacht dat ze Jensen wel in die deal zouden betrekken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
eerder dan verstand van oplichten. Hier moet je toch ver van wegblijven als Overmars zijnde? Pure oplichting, is idd nu volop in het nieuws met Boef. Juist iemand waar je niet mee samen in 1 zin wilt staan.quote:![]()
Henning Munk Jensenquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:23 schreef StevenHyde het volgende:
Jensen terug naar Ajax. Hoop dat geen slecht voorteken is dat die Sulemana transfer niet doorgaat en hij naar United gaat. Had namelijk verwacht dat ze Jensen wel in die deal zouden betrekken.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Overmars debuteert morgen in een clip van lil kleinequote:Op woensdag 26 mei 2021 12:47 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
eerder dan verstand van oplichten. Hier moet je toch ver van wegblijven als Overmars zijnde? Pure oplichting, is idd nu volop in het nieuws met Boef. Juist iemand waar je niet mee samen in 1 zin wilt staan.![]()
Bron: SkySportsquote:Stanley Menzo: Goalkeeping pioneer
Exclusive interview with Ajax hero Stanley Menzo on the racist abuse he faced and the new style of goalkeeping that he pioneered with Johan Cruyff
Een mooi artikel over Menzo, Cruyff en ons aller Ajax. Ik vond het zeer de moeite waard.Life is what you make it.![]()
Ach schei uit als je niet kan winnen van Roma verdien je het niet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:40 schreef Intint het volgende:
Deze EL hadden we eigenlijk best kunnen winnen...![]()
Verdienen =/= kunnenquote:Op donderdag 27 mei 2021 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach schei uit als je niet kan winnen van Roma verdien je het niet."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Laat ik het zo zeggen als je niet kan winnen van Roma die klets kregen van United dan is het niet realistisch dat je die EL wint dit jaar.quote:![]()
Haha nog steeds die grootsheidwaanzin.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:40 schreef Intint het volgende:
Deze EL hadden we eigenlijk best kunnen winnen...
Jullie hebben maar liefst 1x keer overwinterd in de CL de laatste 15 jaar, ken je plek![]()
![]()
Precies, zie NOS 819quote:Op donderdag 27 mei 2021 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha nog steeds die grootsheidwaanzin.
Jullie hebben maar liefst 1x keer overwinterd in de CL de laatste 15 jaar, ken je plek![]()
Zeker. In ieder geval jammer en onnodig om eruit te vliegen tegen Roma, nog los van of je dan daarna de finale had gehaald / gewonnen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:40 schreef Intint het volgende:
Deze EL hadden we eigenlijk best kunnen winnen...proberen is de eerste stap naar falen
als Blind niet geblesseerd was geraakt was die kans wel meer aanwezig geweest maar teveel kansen nodig hebben om te scoren is eigenlijk het grootste probleem geweestquote:Op woensdag 26 mei 2021 23:40 schreef Intint het volgende:
Deze EL hadden we eigenlijk best kunnen winnen...![]()
Het ontbrak net aan dat laatste beetje kwaliteit inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Blind niet geblesseerd was geraakt was die kans wel meer aanwezig geweest maar teveel kansen nodig hebben om te scoren is eigenlijk het grootste probleem geweest
Die hele tweede helft tegen Roma uit geen schot meer op doel gehad na die gelijkmaker van Brobbey, dat zegt toch genoeg. Ajax was niet langs United gekomen, dat weet ik wel zeker.Oh.![]()
die 2 dingen staan compleet los van elkaar. We hebben ook al 10x een finale gespeeld in de laatste 52 jaar, zegt ook verder niks of we dit jaar de EL wel of niet hadden kunnen winnen. De uitschakeling tegen roma was onnodig, vanaf daar kon het er heel anders uitzien. En het Ajax sinds 2017 is totaal anders dan in 2012 bijvoorbeeld. We hebben nu echt wel een andere status en daarbij dus een ander verwachtingspatroon. Onze plek is wel echt wat anders dan 10 jaar geledenquote:Op donderdag 27 mei 2021 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
![]()
Anders ga je even in op die troll. Vroeger had meneer nog een Ajax Pyama aan.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:42 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
die 2 dingen staan compleet los van elkaar. We hebben ook al 10x een finale gespeeld in de laatste 52 jaar, zegt ook verder niks of we dit jaar de EL wel of niet hadden kunnen winnen. De uitschakeling tegen roma was onnodig, vanaf daar kon het er heel anders uitzien. En het Ajax sinds 2017 is totaal anders dan in 2012 bijvoorbeeld. We hebben nu echt wel een andere status en daarbij dus een ander verwachtingspatroon. Onze plek is wel echt wat anders dan 10 jaar geleden![]()
Denk eigenlijk nog steeds welquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders ga je even in op die troll. Vroeger had meneer nog een Ajax Pyama aan.![]()
Eigenlijk heeft Ajax het laten liggen op twee foutjes. Die vrije trap was houdbaar en die penalty had er gewoon in gemoeten. Maar ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Blind niet geblesseerd was geraakt was die kans wel meer aanwezig geweest maar teveel kansen nodig hebben om te scoren is eigenlijk het grootste probleem geweestLife is what you make it.![]()
Vijf miljoen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
2,5 miljoen per strekkende meterquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:43 schreef tompsv18 het volgende:
Die Overmars moet wel een standbeeld krijgen hoor. Wat een geld voor een toch vrij matige keeper.![]()
Op zich had ie van mij niet weg gehoeven, maar mooi bedrag. Dan zal Gorter wel komen nu.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Netto kennende weet hij Ekkelenkamp ("the Dutch Kimmich") en Danilo ("the next superstar striker from the eredivisie") wel voor een miljoentje of 18 te slijten dus komt er wat budget vrij.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dat is inclusief bonussen en doorverkooppremie.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij een andere club is Berghuis te koop voor 4 miljoen
GenotIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Kan je mooi een speler van Volendam kopenquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is inclusief bonussen en doorverkooppremie.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kun je gewoon 3x Scherpen voor kopen!quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:56 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ja mee eens. Heb hem niet zien spelen verder maar 15 miljoen wel veel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kwaliteit kost geld.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:56 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ja mee eens. Heb hem niet zien spelen verder maar 15 miljoen wel veel.Oh.![]()
ik denk ook dat dat het is, kwaliteit kost zeker geld dus mocht het doorgaan laat ik me graag verrassenquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En er zijn nogal wat grote kapers op de kust, dat drijft de prijs ook op natuurlijk.![]()
![]()
Oei, dat betekent dat ze bereid zijn nog wat extra te betalen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Mike ook voor Ajax te veel.proberen is de eerste stap naar falen
Hij moet natuurlijk de opvolger van Neres worden dus als je Neres voor pakweg 20 kunt verkopen valt het mee.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:56 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ja mee eens. Heb hem niet zien spelen verder maar 15 miljoen wel veel.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
benieuwd of dat lukt,quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk de opvolger van Neres worden dus als je Neres voor pakweg 20 kunt verkopen valt het mee.![]()
Hoe vaak heeft de huidige winnaar overwinterd in de CL de laatste 15 jaar? Ken je IQ.quote:Op donderdag 27 mei 2021 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dan noem je ook 2 clubs zonder historie opquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:38 schreef Intint het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft de huidige winnaar overwinterd in de CL de laatste 15 jaar? Ken je IQ.![]()
![]()
Nee, onze verdediging is te matig.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:40 schreef Intint het volgende:
Deze EL hadden we eigenlijk best kunnen winnen...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat is meer dan Feyenoord vangt voor Berghuisquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:24 schreef Scorpie het volgende:
Scherpen slijten voor 5 miljoen
OvermarsGod
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
5 miljoen voor een keeper zonder motoriek, prima. Ergens ook wel absurd dat je een keeper voor 1,5 miljoen haalt, 4 wedstrijden in het eerste laat spelen (waarvan twee keer met opzichtelijke fouten) en dan voor 5 miljoen kan verkopen.
Die Gorter zal wel komen en dan hopen dat die wel stappen kan zetten. Het zou wel mooi zijn als voor de zomer die Sulemana en Wijndal ook nog komen en er duidelijkheid is rond Tagliafico en Neres.![]()
Speelde wel daadwerkelijk goed op het jeugd EK toen hij het vertrouwen kreegquote:Op donderdag 27 mei 2021 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
5 miljoen voor een keeper zonder motoriek, prima. Ergens ook wel absurd dat je een keeper voor 1,5 miljoen haalt, 4 wedstrijden in het eerste laat spelen (waarvan twee keer met opzichtelijke fouten) en dan voor 5 miljoen kan verkopen.
Die Gorter zal wel komen en dan hopen dat die wel stappen kan zetten. Het zou wel mooi zijn als voor de zomer die Sulemana en Wijndal ook nog komen en er duidelijkheid is rond Tagliafico en Neres.![]()
Mooi, je bent het dus met me eens dat je niet per se een Europese topclub hoeft te zijn om de EL te winnen en geeft toe dat je weer eens hysterisch aan het gillen was.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dan noem je ook 2 clubs zonder historie op![]()
er waren 124 man op dat feest lees ik net, alleen 2 organisatoren en de 2 voetballers naar het bureau, ze weten wel waar ze het geld kunnen halenquote:![]()
![]()
ajax is geen europese topclubquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef Intint het volgende:
[..]
Mooi, je bent het dus met me eens dat je niet per se een Europese topclub hoeft te zijn om de EL te winnen en geeft toe dat je weer eens hysterisch aan het gillen was.![]()
Berghuis wil naar Ajax volgens Valentijn.
Zou wel mooi zijn om die feyenoorders gek te zien worden.No bitch to me![]()
Bergosso het hele jaar in de KKD laten spelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:02 schreef TornadoDK het volgende:
Zou wel mooi zijn om die feyenoorders gek te zien worden.
Gewoon.![]()
Maar Ajax wil liever Bergwijn blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:02 schreef TornadoDK het volgende:
Zou wel mooi zijn om die feyenoorders gek te zien worden.Oh.![]()
Dan heb ik toch liever Berghuisquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax wil liever Bergwijn blijkbaar.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Berghuis. Bergwijn.
Liever niet. Beide.proberen is de eerste stap naar falen
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bergosso het hele jaar in de KKD laten spelen.
Gewoon.
Wel nog in de kuip laten voetballen om al die schuimbekken te zienNo bitch to me![]()
Waarom berghuis of bergwijn? Die Sulemana komt toch?stupidity has become as common as common sense was before![]()
Sulemana zal wel de vervanger worden van Idrissi in de selectie als back-up voor linksbuiten. Ze willen Neres verkopen (al vraag ik me af of er wel interesse is) en dan moet er nog een rechtsbuiten bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom berghuis of bergwijn? Die Sulemana komt toch?Oh.![]()
Bergwijn lijkt me eigenlijk nog wel wat. Goed schot, en ook lekker sterk. Denk dat hij wel een toevoeging zou kunnen zijn. Moet je wel Neres aan China oid zien te verkopen.![]()
Moet Ajax eigenlijk gewoon doen, en dan ff proberen Jong Ajax kampioen te laten worden met Berghuis in de KKD.quote:![]()
die mag toch niet in de KKD spelen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet Ajax eigenlijk gewoon doen, en dan ff proberen Jong Ajax kampioen te laten worden met Berghuis in de KKD.I love music |Ajax forever
Oh niet? Moet je onder een bepaalde leeftijd zijn?quote:
Nou ja, dan prima voor de breedte van de selectie. Als backup niet slecht natuurlijk, alleen je krijgt wel erg veel buitenspelers zo![]()
Weet niet zo goed wat ik van Bergwijn moet vinden. Vond het PSV wel een uitstekende speler, maar hij lijkt het lichtvoetige wel wat kwijtgeraakt te zijn. Spurs kennende doen ze hem ook niet voor een fooi van de hand, dus dan liever Berghuis voor 4 miljoen. Ook een verfijndere voetballer.![]()
Berghuis kopen en verhuren aan Telstar. Bergwijn kopen en de kans geven. Die jongen heeft nog steeds potentie.![]()
Van mij hoeft het ook niet perse nee, zelfde geldt voor Bergwijnquote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Berghuis naar Ajax komt kijk ik het hele seizoen niet. Wat een galbak is dat zegOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wat zijn we weer stoer
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Berghuis naar Ajax komt kijk ik het hele seizoen niet. Wat een galbak is dat zegJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
goeie speler hoor maar geen diepgang en dat heb je op links ook al niet met Tadic dus ik zie het niet gebeurenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Berghuis naar Ajax komt kijk ik het hele seizoen niet. Wat een galbak is dat zeg![]()
Zou wat zijn vroeger moesten wij het met de afdankertjes van jullie doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie speler hoor maar geen diepgang en dat heb je op links ook al niet met Tadic dus ik zie het niet gebeurenblablablabla![]()
hij is geen afdankertje, aderlating voor Feyenoordquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wat zijn vroeger moesten wij het met de afdankertjes van jullie doen.![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is geen afdankertje, aderlating voor Feyenoord![]()
blablablabla![]()
Het zou uiteraard een deal met gesloten beurs worden. Jullie krijgen er dan Ekkelenkamp ofzo voor terug.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wat zijn vroeger moesten wij het met de afdankertjes van jullie doen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
nee dan moet er geld bij van Feyenoord, Ekkelenkamp is wel meer dan 4 miljoen waardquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zou uiteraard een deal met gesloten beurs worden. Jullie krijgen er dan Ekkelenkamp ofzo voor terug.![]()
Dat is waar, we hebben het tenslotte wel over een Ajax-speler, daar komt toch een stukje kwaliteit bij kijken.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dan moet er geld bij van Feyenoord, Ekkelenkamp is wel meer dan 4 miljoen waardIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Je gaat op iemand in die verreweg hun beste speler die voor minder weggaat dan onze 4e keeper een afdankertje noemt. (lol)quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
je beste speler, ik denk niet dat hij naar Ajax gaat maar Feyenoord gaat hem wel missen![]()
Lammers op weg naar de uitgang bij Atalanta.. zou dat niet wat voor Ajax zijn?I love music |Ajax forever
maar zou dan ook de bank zijn dus denk niet dat hij daar zin in heeftquote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:46 schreef peaceman het volgende:
Lammers op weg naar de uitgang bij Atalanta.. zou dat niet wat voor Ajax zijn?![]()
Sarcasme is niet je sterkste kant.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat op iemand in die verreweg hun beste speler die voor minder weggaat dan onze 4e keeper een afdankertje noemt. (lol)blablablabla![]()
Hij zou uiteraard wel heel graag naar Ajax willen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
je beste speler, ik denk niet dat hij naar Ajax gaat maar Feyenoord gaat hem wel missen![]()
Dat is zo, al denk ik dat ie prima bij Ajax zou passen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar zou dan ook de bank zijn dus denk niet dat hij daar zin in heeftI love music |Ajax forever
Dat denk ik ook wel ja, qua type speler.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is zo, al denk ik dat ie prima bij Ajax zou passen.
Maar hij komt niet voor niets niet aan de bak bij Atalanta dus een zekerheidje is het allerminst.
Huren met optie tot koop zou wel prima zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Op naar het EK dan maar. Hopelijk kan Daley vast een beetje opwarmen voor het nieuwe seizoen.proberen is de eerste stap naar falen
Doe mij volgend seizoen maar City, Barcelona en AC Milan. Barcelona omdat je toch op zn minst 3e wil eindigen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hahzhahzhaahhzgaggzgahggggaghghahahaquote:Op zondag 30 mei 2021 09:44 schreef Dven het volgende:
Doe mij volgend seizoen maar City, Barcelona en AC Milan. Barcelona omdat je toch op zn minst 3e wil eindigen.![]()
Genoteerd.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Berghuis naar Ajax komt kijk ik het hele seizoen niet. Wat een galbak is dat zeg![]()
Leuke optie dit. Mogen ze dan wel ruilen met baby bertje. Hebben we een prima spits achter Haller.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:46 schreef peaceman het volgende:
Lammers op weg naar de uitgang bij Atalanta.. zou dat niet wat voor Ajax zijn?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Antony dus wel mee op trainingskamp met het Olympisch Braziliaanse team, ondanks dat hij van Ajax niet naar de OS mag. Ben benieuwd of dit in samenspraak met Ajax is gegaan of niet.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
City en Barcelona speel je van de mat. Milaan is een leuke uitdaging, tweede plek is binnen.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:44 schreef Dven het volgende:
Doe mij volgend seizoen maar City, Barcelona en AC Milan. Barcelona omdat je toch op zn minst 3e wil eindigen.![]()
Van der Gaag klaarstomen als opvolger, en de technische staf fris houden!quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Eto'o al gesignaleerd in Amsterdam?quote:Op maandag 31 mei 2021 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van der Gaag klaarstomen als opvolger, en de technische staf fris houden!![]()
Denk dat ze hem de verbinding met dat team niet willen ontzeggen door in ieder geval dit trainingskamp mee te laten makenquote:Op maandag 31 mei 2021 16:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Antony dus wel mee op trainingskamp met het Olympisch Braziliaanse team, ondanks dat hij van Ajax niet naar de OS mag. Ben benieuwd of dit in samenspraak met Ajax is gegaan of niet.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ik weet niet of hij de kwaliteiten heeft maar waar ik me meer zorgen om maak is dat Heitinga weer een stapje omhoog doetquote:Op maandag 31 mei 2021 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van der Gaag klaarstomen als opvolger, en de technische staf fris houden!![]()
Wat weet jij over Heitinga?quote:Op maandag 31 mei 2021 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of hij de kwaliteiten heeft maar waar ik me meer zorgen om maak is dat Heitinga weer een stapje omhoog doet![]()
Dat weet je nu al?quote:Op maandag 31 mei 2021 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
sympathieke jongen maar geen coach die Ajax verder brengt![]()
Ik heb hem wel eens over voetbal horen praten en onderschrijf naar aanleiding daarvan de vermoedens van @Tarado .quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Perez noemt Guardiola in het programma Voetbalpraat van ESPN een ‘zeer fascinerende en succesvolle trainer’. “Guardiola is helemaal gek van Ajax. Hij heeft een golftoernooi af en toe en dan mag ik meedoen. Hij kan zijn fascinatie voor Ajax niet verbloemen. Het zou me niks verbazen als hij op een dag zegt: ‘Nou, er is een vacature’. Hij moet nog wel even komen. Het zou mij niet verbazen als Guardiola dat op een dag nog zou doen.”
Perez de man van de uitspraak hey kankerneger mag af en toe meedoen als niemand anders kan![]()
![]()
Onana hoogstwaarschijnlijk naar Arsenal zodra de uitspraak van het CAS gedaan is, ongeacht de uitkomst.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389149
Overigens:
Als de straf wordt ingekort naar verluidt 6-9 miljoen transfersom
Als de straf blijft staan rond de 2 miljoen![]()
Kutkeeper.gifquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:04 schreef Oriente het volgende:
Onana hoogstwaarschijnlijk naar Arsenal zodra de uitspraak van het CAS gedaan is, ongeacht de uitkomst.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 13:06:06 ]![]()
Complimenten voor Schuurs en Botman (en Stengs)....
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ers-voor-les-bleuets
Ben benieuwd of Per blijft plakken of dat ie een Botman achtige transfer gaat maken.proberen is de eerste stap naar falen
Leuk. Lekker tegen b garnituur ballen in Europa.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:04 schreef Oriente het volgende:
Overigens:
Dus door één jaartje niet te kunnen voetballen kan een transfersom van 30 miljoen naar 2 miljoen gaan?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:04 schreef Oriente het volgende:
Overigens:
Speelt ook mee dat contract bijna afloopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:47 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dus door één jaartje niet te kunnen voetballen kan een transfersom van 30 miljoen naar 2 miljoen gaan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, door een veroordeeld dopeur te zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:47 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dus door één jaartje niet te kunnen voetballen kan een transfersom van 30 miljoen naar 2 miljoen gaan?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Meer toen ie onder de bal door rende in Liverpool, of toen Scherpen aan het keepen was tegen AS Roma.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:10 schreef tim020hoorn het volgende:
Voel je je toch een beetje bestolen door Onana als die bedragen kloppenproberen is de eerste stap naar falen
Gewoon wel treurig dat Onana niet ene jaar bijtekend. Gaat ie ook nog eens naar zo'n faalclub als Arsenal. Nou groetjes thuis.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker geen Europees meer spelen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:25 schreef StevenHyde het volgende:
Gewoon wel treurig dat Onana niet ene jaar bijtekend. Gaat ie ook nog eens naar zo'n faalclub als Arsenal. Nou groetjes thuis.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ja heeft een miljoen of 30 gekostquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:25 schreef manny het volgende:
[..]
Meer toen ie onder de bal door rende in Liverpool, of toen Scherpen aan het keepen was tegen AS Roma.![]()
Lever je zomaar ineens ook de 1e keeper op het komende EK."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Weet niet of je het nog een jongensdroom kan noemen als je al in een wk finale gestaan hebtquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Steek eerste keeper![]()
Jongensdroom op zijn 38eDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij heeft Onana meer dan prima vervangen, dus hij verdient het in deze selectie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Steek eerste keeper![]()
Jongensdroom op zijn 38e
Desalniettemin is het natuurlijk wat treurig gesteld met onze keepers in Oranje. Dat de reservekeeper van de Eredivisiekampioen je eerste keuze is, is toch wat jammer.
En dat zeg ik in de overtuiging dat Stekelenburg momenteel minimaal gelijkwaardig is aan Cillissen.![]()
eens wel, armoe troef op dat gebied en als je verder kijkt in de selectie is het ook geen echte top.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft Onana meer dan prima vervangen, dus hij verdient het in deze selectie.
Desalniettemin is het natuurlijk wat treurig gesteld met onze keepers in Oranje. Dat de reservekeeper van de Eredivisiekampioen je eerste keuze is, is toch wat jammer.
En dat zeg ik in de overtuiging dat Stekelenburg momenteel minimaal gelijkwaardig is aan Cillissen.![]()
Ik denk dat Cillessen wel iets beter is maar ik erger me altijd zo aan die treurige blik in zijn ogen dat ik daarom alleen al liever Stekelenburg in de goal zie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft Onana meer dan prima vervangen, dus hij verdient het in deze selectie.
En dat zeg ik in de overtuiging dat Stekelenburg momenteel minimaal gelijkwaardig is aan Cillissen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat Cillessen wel iets beter is maar ik erger me altijd zo aan die treurige blik in zijn ogen dat ik daarom alleen al liever Stekelenburg in de goal zie.![]()
![]()
Van Axel Dongen kennelijk uitverkozen voor de Nouri-trofee.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is dat zo'n groot talent dan ?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Axel Dongen kennelijk uitverkozen voor de Nouri-trofee.
Zitten er überhaupt grote talenten aan te komen in de jeugd ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Behoorlijk talent wel. Werd vorige zomer flink aan getrokken door Engelse topclubs. Gelukkig bleef ie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is dat zo'n groot talent dan ?
Zitten er überhaupt grote talenten aan te komen in de jeugd ?
Verder nog niet dit jaar denk ik. Eigenlijk zijn de talenten voor dit jaar al doorgestroomd (Gravenberch, Timber en Rensch)![]()
Gravenberg was al jaren een groot talent , de andere 2 zaten iets meer onder de radar volgens mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Behoorlijk talent wel. Werd vorige zomer flink aan getrokken door Engelse topclubs. Gelukkig bleef ie.
Verder nog niet dit jaar denk ik. Eigenlijk zijn de talenten voor dit jaar al doorgestroomd (Gravenberch, Timber en Rensch)
Bij De Ligt, vd Beek, Nouri (en dus ook Gravenberg) was het al vanaf jongs af aan duidelijk dat die ver zouden komen, heb de indruk dat dit op dit moment een stuk minder is qua dat soort talenten. Al is dat na dit corona jaar ook moeilijk te zeggen uiteraard.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kenneth Taylorquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gravenberg was al jaren een groot talent , de andere 2 zaten iets meer onder de radar volgens mij.
Bij De Ligt, vd Beek, Nouri (en dus ook Gravenberg) was het al vanaf jongs af aan duidelijk dat die ver zouden komen, heb de indruk dat dit op dit moment een stuk minder is qua dat soort talenten. Al is dat na dit corona jaar ook moeilijk te zeggen uiteraard.![]()
![]()
Ah, mooie naam, gelukkig dat er nog wat oud-Hollandse adel in de jeugd rondloopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Axel Dongen kennelijk uitverkozen voor de Nouri-trofee.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Is nog niet bekend. De UEFA wil nog steeds die 12 maanden maar uiteindelijk beslist het CAS.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:38 schreef Oriente het volgende:
Straf van Onana blijft staan: 12 maanden
Dus als Arsenal doorpakt kun je echt op een miljoen of 2-3 rekenen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Excuses, ik heb te snel gelezen, je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. De UEFA wil nog steeds die 12 maanden meet uiteindelijk beslist het CAS.![]()
Zou toch gescheeld hebben wanneer de UEFA wat schappelijker was gok ik zo.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Excuses, ik heb te snel gelezen, je hebt gelijk"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Amourrichio Jahvairo Déshauntino van Axel Dongen om precies te zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, mooie naam, gelukkig dat er nog wat oud-Hollandse adel in de jeugd rondloopt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Stamt nog af van Floris de Vijfde.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Amourrichio Jahvairo Déshauntino van Axel Dongen om precies te zijn.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Zou die last hebben van een zonnesteek? Ajax is in alle opzichten een tot twee stappen hoger op dan AZ.quote:Huiberts ziet Wijndal dan ook eerder naar het buitenland gaan, mocht het daadwerkelijk tot een transfer komen voor de international van het Nederlands elftal. De technisch directeur begrijpt niet dat Ajax als een stap hogerop wordt gezien
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389184![]()
Ach dat scoort vast lekker bij de achterban.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zou die last hebben van een zonnesteek? Ajax is in alle opzichten een tot twee stappen hoger op dan AZ.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389184No bitch to me![]()
Nog nooit van Huiberts gehoord.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zou die last hebben van een zonnesteek? Ajax is in alle opzichten een tot twee stappen hoger op dan AZ.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389184Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Eerlijk gezegd vond ik hem hier wel realistisch. Wijndal zal vast wat bij kunnen leren bij Ajax door deelname CL en zeker meer gaan verdienen, maar mbt de Eredivisie zal de weerstand alleen maar lager worden ipv hoger (nu mag hij tenminste nog minimaal 2x per jaar tegen Ajax voetballen).quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389184
Mocht Ajax van Wijndal echt werk willen maken, dan is het succes denk ik afhankelijk van het uitblijven van buitenlandse interesse.Life is what you make it.![]()
Je maakt nu pas kennis met de trekken van de arrogante kwal Max Huiberts?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389184♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
beetje een sekte dat AZ, Wijndal viel me gisteren trouwens tegen, dat is toch een beetje een probleem wat die AZers hebben, dat als het echt moet ze het niet kunnen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je maakt nu pas kennis met de trekken van de arrogante kwal Max Huiberts?![]()
Wel sneu einde zo voor hem, was toch niet zo'n gelukkige keuze. (die ik toen al niet begreep maar goed)quote:
Zou wat mij betreft prima mogen aansluiten, maakt zijn goaltjes, kent zijn plaats, goed voor de jeugd etc.![]()
zou hij het nog kunnen, pinchhitter voor 1 seizoen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel sneu einde zo voor hem, was toch niet zo'n gelukkige keuze. (die ik toen al niet begreep maar goed)
Zou wat mij betreft prima mogen aansluiten, maakt zijn goaltjes, kent zijn plaats, goed voor de jeugd etc.![]()
Er zal toch ook een reden staan dat de buitenlandse topclubs niet in de rij staan om AZ leeg te kopen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje een sekte dat AZ, Wijndal viel me gisteren trouwens tegen, dat is toch een beetje een probleem wat die AZers hebben, dat als het echt moet ze het niet kunnen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op basis van gisteren heb ik geen idee waarom hij zo hoog aangeschreven staat. Maar goed, ik kijk dan ook zelden AZ dus hij zal het ongetwijfeld goed hebben gedaan in Eredivisie. Op internationaal niveau moet ie het nog wel even laten zien dan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje een sekte dat AZ, Wijndal viel me gisteren trouwens tegen, dat is toch een beetje een probleem wat die AZers hebben, dat als het echt moet ze het niet kunnen.![]()
Lekker nog een jaartje ballen in zijn achtertuin bij De Graafschap zou beter voor hem zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou hij het nog kunnen, pinchhitter voor 1 seizoen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het kwam gisteren denk ik met name omdat hij die 5-3-2 niet gewend is, zeker als die ruimtes linksvoor dicht worden gelopenquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op basis van gisteren heb ik geen idee waarom hij zo hoog aangeschreven staat. Maar goed, ik kijk dan ook zelden AZ dus hij zal het ongetwijfeld goed hebben gedaan in Eredivisie. Op internationaal niveau moet ie het nog wel even laten zien dan.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jawel joh, in de Eredivisie sowieso wel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou hij het nog kunnen, pinchhitter voor 1 seizoen?![]()
Ik heb vrijwel elke wedstrijd van AZ gezien en Wijndal was bijna altijd de beste, echt een heel stabiel seizoen. Ik zou zelfs durven stellen dat hij niet minder is dan Tagliafico, zeker qua potentie.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op basis van gisteren heb ik geen idee waarom hij zo hoog aangeschreven staat. Maar goed, ik kijk dan ook zelden AZ dus hij zal het ongetwijfeld goed hebben gedaan in Eredivisie. Op internationaal niveau moet ie het nog wel even laten zien dan.![]()
15-20 miljoen, mogen ze hem hebben. Nieuwe De Ligt dit datquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Napoli wil Schuurs hebben, kennelijk.![]()
Overmars kan er nog wel meer uithalen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
15-20 miljoen, mogen ze hem hebben. Nieuwe De Ligt dit dat
Zeker gezien de contractduur van Schuurs.Oh.![]()
Ergens heb ik de neiging om Schuurs te gaan verhuren. Maar anderzijds als Napoli zo gek is om 20-25 te bieden dan lekker laten gaan.![]()
wie is/wordt de backup dan voor Timber?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ergens heb ik de neiging om Schuurs te gaan verhuren. Maar anderzijds als Napoli zo gek is om 20-25 te bieden dan lekker laten gaan.![]()
Magallanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is/wordt de backup dan voor Timber?
Dan zal je een nieuwe moeten kopen![]()
![]()
Er waren wat geruchten over een terugkeer van Davinson Sanchez.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is/wordt de backup dan voor Timber?Oh.![]()
Blijft een moeilijk verhaal die hele Schuurs. Voor mij echt een typische speler die over een paar jaar dan toch de nieuwe de Ligt blijkt te zijn. Daarentegen ben ik totaal niet overtuigd geraakt de afgelopen jaren en met Blind en Timber (en ook nog Martinez) in het centrum zie ik eigenlijk ook geen opties voor hem.
Wel slim dat Overmars zijn contract heeft opgebroken tot 2025. Denk dat Overmars ook wel een bedrag tussen de 15-20 miljoen durft te vragen, zeker nu je kunt profiteren van een jeugd EK hype.![]()
Een De Ligt wordt hij denk ik niet, hij staat daar toch wat te hoog voor op z'n benen, heeft aan de grond dus altijd dat nadeel maar dat hij in Italie uit de voeten zou kunnen ben ik van overtuigd en er zijn in andere landen ook zat ploegen die met minder ruimte in de rug spelen dan Ajax.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:04 schreef Simmertje het volgende:
Blijft een moeilijk verhaal die hele Schuurs. Voor mij echt een typische speler die over een paar jaar dan toch de nieuwe de Ligt blijkt te zijn. Daarentegen ben ik totaal niet overtuigd geraakt de afgelopen jaren en met Blind en Timber (en ook nog Martinez) in het centrum zie ik eigenlijk ook geen opties voor hem.
Wel slim dat Overmars zijn contract heeft opgebroken tot 2025. Denk dat Overmars ook wel een bedrag tussen de 15-20 miljoen durft te vragen, zeker nu je kunt profiteren van een jeugd EK hype.![]()
Strik eromheen. Is net zo'n type verdediger als Botman.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Napoli wil Schuurs hebben, kennelijk.![]()
Vond hem 10x beter dan Botman gisteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Strik eromheen. Is net zo'n type verdediger als Botman.![]()
Wat bedoel je hiermee? Qua lengte is hij precies even lang als Van Dijk dus dat kan het probleem niet zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij staat daar toch wat te hoog voor op z'n benen, heeft aan de grond dus altijd dat nadeelOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
misschien heeft hij langere benen maar anders gezegd is hij wat houterig in de 1 tegen 1quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Qua lengte is hij precies even lang als Van Dijk dus dat kan het probleem niet zijn.![]()
Totaal niet hetzelfde type.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Strik eromheen. Is net zo'n type verdediger als Botman.Oh.![]()
Vriend Per is toch wel lastig verhaal. Heeft redelijk wat gespeeld. Ook op CL niveau. Relatief jong. Doet soms gekke dingen maar heeft echt wel de potentie... kopende clubs zullen ook wel weten dat ie niet zeker is van een basisplek bij Ajax.
Aan Marc om even van de waterscooter te stappen en wat miljoenen binnen te harken.proberen is de eerste stap naar falen
Als je er rond de 20 miljoen voor kan krijgen, moet je Schuurs laten gaan. Naast Timber heb je Alvarez nog voor die plek.
Als Mazraoui en Nico ook vertrekken moet er wel minimaal een speler bij. Dat zal Wijndal dan wel worden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
12 miljoen ook wel denk ik. Te wisselvallig, geen personality en niet heb absolute niveau wat Ajax nodig heeft denk ik Europees.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:00 schreef TheVulture het volgende:
Als je er rond de 20 miljoen voor kan krijgen, moet je Schuurs laten gaan. Naast Timber heb je Alvarez nog voor die plek.
Als Mazraoui en Nico ook vertrekken moet er wel minimaal een speler bij. Dat zal Wijndal dan wel worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door tim020hoorn op 06-06-2021 11:54:07 ]![]()
Het is je bijna gelukt!quote:Op zondag 6 juni 2021 11:54 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]net het niveau van Schuurs :p heb het aangepast
![]()
Kan de beste overkomenquote:Op zondag 6 juni 2021 11:56 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Godverniet mijn dag vandaag. Ik geloof het wel verder
![]()
![]()
Marc maar een standbeeld geven dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars kan er nog wel meer uithalen.
Zeker gezien de contractduur van Schuurs.![]()
quote:Op zondag 6 juni 2021 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
leukste zou zijn een helium ballon van z'n buikschuiver en die dan onder het dak hangen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Blind gaat weer een potje spelenproberen is de eerste stap naar falen
En zonder blessure een helftje meegedraaidquote:proberen is de eerste stap naar falen
Stil aan het transferfront. Eerst maar EK lijkt het wel.proberen is de eerste stap naar falen
Brobbey is bij Andy in de auto geweest. Ajax is er wel degelijk mee bezig geweest om hem meteen terug te halen. Leuk mannetje wel.![]()
https://www.voetbalprimeu(...)en-miljoen-euro.htmlquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:15 schreef manny het volgende:
Stil aan het transferfront. Eerst maar EK lijkt het wel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: