Ach schei uit als je niet kan winnen van Roma verdien je het niet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:40 schreef Intint het volgende:
Deze EL hadden we eigenlijk best kunnen winnen...
Verdienen =/= kunnenquote:Op donderdag 27 mei 2021 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach schei uit als je niet kan winnen van Roma verdien je het niet.
Laat ik het zo zeggen als je niet kan winnen van Roma die klets kregen van United dan is het niet realistisch dat je die EL wint dit jaar.quote:
Haha nog steeds die grootsheidwaanzin.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:40 schreef Intint het volgende:
Precies, zie NOS 819quote:Op donderdag 27 mei 2021 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha nog steeds die grootsheidwaanzin.
Jullie hebben maar liefst 1x keer overwinterd in de CL de laatste 15 jaar, ken je plek
Zeker. In ieder geval jammer en onnodig om eruit te vliegen tegen Roma, nog los van of je dan daarna de finale had gehaald / gewonnen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:40 schreef Intint het volgende:
als Blind niet geblesseerd was geraakt was die kans wel meer aanwezig geweest maar teveel kansen nodig hebben om te scoren is eigenlijk het grootste probleem geweestquote:Op woensdag 26 mei 2021 23:40 schreef Intint het volgende:
Het ontbrak net aan dat laatste beetje kwaliteit inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Blind niet geblesseerd was geraakt was die kans wel meer aanwezig geweest maar teveel kansen nodig hebben om te scoren is eigenlijk het grootste probleem geweest
die 2 dingen staan compleet los van elkaar. We hebben ook al 10x een finale gespeeld in de laatste 52 jaar, zegt ook verder niks of we dit jaar de EL wel of niet hadden kunnen winnen. De uitschakeling tegen roma was onnodig, vanaf daar kon het er heel anders uitzien. En het Ajax sinds 2017 is totaal anders dan in 2012 bijvoorbeeld. We hebben nu echt wel een andere status en daarbij dus een ander verwachtingspatroon. Onze plek is wel echt wat anders dan 10 jaar geledenquote:Op donderdag 27 mei 2021 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie hebben maar liefst 1x keer overwinterd in de CL de laatste 15 jaar, ken je plek
Anders ga je even in op die troll. Vroeger had meneer nog een Ajax Pyama aan.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:42 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
die 2 dingen staan compleet los van elkaar. We hebben ook al 10x een finale gespeeld in de laatste 52 jaar, zegt ook verder niks of we dit jaar de EL wel of niet hadden kunnen winnen. De uitschakeling tegen roma was onnodig, vanaf daar kon het er heel anders uitzien. En het Ajax sinds 2017 is totaal anders dan in 2012 bijvoorbeeld. We hebben nu echt wel een andere status en daarbij dus een ander verwachtingspatroon. Onze plek is wel echt wat anders dan 10 jaar geleden
Denk eigenlijk nog steeds welquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders ga je even in op die troll. Vroeger had meneer nog een Ajax Pyama aan.
Eigenlijk heeft Ajax het laten liggen op twee foutjes. Die vrije trap was houdbaar en die penalty had er gewoon in gemoeten. Maar ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Blind niet geblesseerd was geraakt was die kans wel meer aanwezig geweest maar teveel kansen nodig hebben om te scoren is eigenlijk het grootste probleem geweest
2,5 miljoen per strekkende meterquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:43 schreef tompsv18 het volgende:
Die Overmars moet wel een standbeeld krijgen hoor. Wat een geld voor een toch vrij matige keeper.
Netto kennende weet hij Ekkelenkamp ("the Dutch Kimmich") en Danilo ("the next superstar striker from the eredivisie") wel voor een miljoentje of 18 te slijten dus komt er wat budget vrij.quote:
Dat is inclusief bonussen en doorverkooppremie.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij een andere club is Berghuis te koop voor 4 miljoen
Genot
Kan je mooi een speler van Volendam kopenquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is inclusief bonussen en doorverkooppremie.
Kun je gewoon 3x Scherpen voor kopen!quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:56 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ja mee eens. Heb hem niet zien spelen verder maar 15 miljoen wel veel.
Kwaliteit kost geld.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:56 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik denk ook dat dat het is, kwaliteit kost zeker geld dus mocht het doorgaan laat ik me graag verrassenquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En er zijn nogal wat grote kapers op de kust, dat drijft de prijs ook op natuurlijk.
Oei, dat betekent dat ze bereid zijn nog wat extra te betalen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Mike ook voor Ajax te veel.
Hij moet natuurlijk de opvolger van Neres worden dus als je Neres voor pakweg 20 kunt verkopen valt het mee.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:56 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
benieuwd of dat lukt,quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk de opvolger van Neres worden dus als je Neres voor pakweg 20 kunt verkopen valt het mee.
Hoe vaak heeft de huidige winnaar overwinterd in de CL de laatste 15 jaar? Ken je IQ.quote:Op donderdag 27 mei 2021 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dan noem je ook 2 clubs zonder historie opquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:38 schreef Intint het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft de huidige winnaar overwinterd in de CL de laatste 15 jaar? Ken je IQ.
Nee, onze verdediging is te matig.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:40 schreef Intint het volgende:
Dat is meer dan Feyenoord vangt voor Berghuisquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:24 schreef Scorpie het volgende:
Scherpen slijten voor 5 miljoen
OvermarsGod
Speelde wel daadwerkelijk goed op het jeugd EK toen hij het vertrouwen kreegquote:Op donderdag 27 mei 2021 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
5 miljoen voor een keeper zonder motoriek, prima. Ergens ook wel absurd dat je een keeper voor 1,5 miljoen haalt, 4 wedstrijden in het eerste laat spelen (waarvan twee keer met opzichtelijke fouten) en dan voor 5 miljoen kan verkopen.
Die Gorter zal wel komen en dan hopen dat die wel stappen kan zetten. Het zou wel mooi zijn als voor de zomer die Sulemana en Wijndal ook nog komen en er duidelijkheid is rond Tagliafico en Neres.
Mooi, je bent het dus met me eens dat je niet per se een Europese topclub hoeft te zijn om de EL te winnen en geeft toe dat je weer eens hysterisch aan het gillen was.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dan noem je ook 2 clubs zonder historie op
er waren 124 man op dat feest lees ik net, alleen 2 organisatoren en de 2 voetballers naar het bureau, ze weten wel waar ze het geld kunnen halenquote:
ajax is geen europese topclubquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef Intint het volgende:
[..]
Mooi, je bent het dus met me eens dat je niet per se een Europese topclub hoeft te zijn om de EL te winnen en geeft toe dat je weer eens hysterisch aan het gillen was.
Bergosso het hele jaar in de KKD laten spelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:02 schreef TornadoDK het volgende:
Berghuis wil naar Ajax volgens Valentijn.
Zou wel mooi zijn om die feyenoorders gek te zien worden.
Maar Ajax wil liever Bergwijn blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:02 schreef TornadoDK het volgende:
Berghuis wil naar Ajax volgens Valentijn.
Zou wel mooi zijn om die feyenoorders gek te zien worden.
Dan heb ik toch liever Berghuisquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax wil liever Bergwijn blijkbaar.
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bergosso het hele jaar in de KKD laten spelen.
Gewoon.
Sulemana zal wel de vervanger worden van Idrissi in de selectie als back-up voor linksbuiten. Ze willen Neres verkopen (al vraag ik me af of er wel interesse is) en dan moet er nog een rechtsbuiten bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom berghuis of bergwijn? Die Sulemana komt toch?
Moet Ajax eigenlijk gewoon doen, en dan ff proberen Jong Ajax kampioen te laten worden met Berghuis in de KKD.quote:
die mag toch niet in de KKD spelen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet Ajax eigenlijk gewoon doen, en dan ff proberen Jong Ajax kampioen te laten worden met Berghuis in de KKD.
Oh niet? Moet je onder een bepaalde leeftijd zijn?quote:
Van mij hoeft het ook niet perse nee, zelfde geldt voor Bergwijnquote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Berghuis naar Ajax komt kijk ik het hele seizoen niet. Wat een galbak is dat zeg
Mee eens.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Berghuis naar Ajax komt kijk ik het hele seizoen niet. Wat een galbak is dat zeg
goeie speler hoor maar geen diepgang en dat heb je op links ook al niet met Tadic dus ik zie het niet gebeurenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou wat zijn vroeger moesten wij het met de afdankertjes van jullie doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie speler hoor maar geen diepgang en dat heb je op links ook al niet met Tadic dus ik zie het niet gebeuren
hij is geen afdankertje, aderlating voor Feyenoordquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wat zijn vroeger moesten wij het met de afdankertjes van jullie doen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is geen afdankertje, aderlating voor Feyenoord
Het zou uiteraard een deal met gesloten beurs worden. Jullie krijgen er dan Ekkelenkamp ofzo voor terug.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wat zijn vroeger moesten wij het met de afdankertjes van jullie doen.
nee dan moet er geld bij van Feyenoord, Ekkelenkamp is wel meer dan 4 miljoen waardquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zou uiteraard een deal met gesloten beurs worden. Jullie krijgen er dan Ekkelenkamp ofzo voor terug.
Dat is waar, we hebben het tenslotte wel over een Ajax-speler, daar komt toch een stukje kwaliteit bij kijken.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dan moet er geld bij van Feyenoord, Ekkelenkamp is wel meer dan 4 miljoen waard
Je gaat op iemand in die verreweg hun beste speler die voor minder weggaat dan onze 4e keeper een afdankertje noemt. (lol)quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
je beste speler, ik denk niet dat hij naar Ajax gaat maar Feyenoord gaat hem wel missen
maar zou dan ook de bank zijn dus denk niet dat hij daar zin in heeftquote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:46 schreef peaceman het volgende:
Lammers op weg naar de uitgang bij Atalanta.. zou dat niet wat voor Ajax zijn?
Sarcasme is niet je sterkste kant.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat op iemand in die verreweg hun beste speler die voor minder weggaat dan onze 4e keeper een afdankertje noemt. (lol)
Hij zou uiteraard wel heel graag naar Ajax willen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
je beste speler, ik denk niet dat hij naar Ajax gaat maar Feyenoord gaat hem wel missen
Dat is zo, al denk ik dat ie prima bij Ajax zou passen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar zou dan ook de bank zijn dus denk niet dat hij daar zin in heeft
Dat denk ik ook wel ja, qua type speler.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is zo, al denk ik dat ie prima bij Ajax zou passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |