Van mij hoeft het ook niet perse nee, zelfde geldt voor Bergwijnquote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Berghuis naar Ajax komt kijk ik het hele seizoen niet. Wat een galbak is dat zeg
Mee eens.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Berghuis naar Ajax komt kijk ik het hele seizoen niet. Wat een galbak is dat zeg
goeie speler hoor maar geen diepgang en dat heb je op links ook al niet met Tadic dus ik zie het niet gebeurenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou wat zijn vroeger moesten wij het met de afdankertjes van jullie doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie speler hoor maar geen diepgang en dat heb je op links ook al niet met Tadic dus ik zie het niet gebeuren
hij is geen afdankertje, aderlating voor Feyenoordquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wat zijn vroeger moesten wij het met de afdankertjes van jullie doen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is geen afdankertje, aderlating voor Feyenoord
Het zou uiteraard een deal met gesloten beurs worden. Jullie krijgen er dan Ekkelenkamp ofzo voor terug.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wat zijn vroeger moesten wij het met de afdankertjes van jullie doen.
nee dan moet er geld bij van Feyenoord, Ekkelenkamp is wel meer dan 4 miljoen waardquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zou uiteraard een deal met gesloten beurs worden. Jullie krijgen er dan Ekkelenkamp ofzo voor terug.
Dat is waar, we hebben het tenslotte wel over een Ajax-speler, daar komt toch een stukje kwaliteit bij kijken.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dan moet er geld bij van Feyenoord, Ekkelenkamp is wel meer dan 4 miljoen waard
Je gaat op iemand in die verreweg hun beste speler die voor minder weggaat dan onze 4e keeper een afdankertje noemt. (lol)quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
je beste speler, ik denk niet dat hij naar Ajax gaat maar Feyenoord gaat hem wel missen
maar zou dan ook de bank zijn dus denk niet dat hij daar zin in heeftquote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:46 schreef peaceman het volgende:
Lammers op weg naar de uitgang bij Atalanta.. zou dat niet wat voor Ajax zijn?
Sarcasme is niet je sterkste kant.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat op iemand in die verreweg hun beste speler die voor minder weggaat dan onze 4e keeper een afdankertje noemt. (lol)
Hij zou uiteraard wel heel graag naar Ajax willen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
je beste speler, ik denk niet dat hij naar Ajax gaat maar Feyenoord gaat hem wel missen
Dat is zo, al denk ik dat ie prima bij Ajax zou passen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar zou dan ook de bank zijn dus denk niet dat hij daar zin in heeft
Dat denk ik ook wel ja, qua type speler.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is zo, al denk ik dat ie prima bij Ajax zou passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |