er waren 124 man op dat feest lees ik net, alleen 2 organisatoren en de 2 voetballers naar het bureau, ze weten wel waar ze het geld kunnen halenquote:
ajax is geen europese topclubquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef Intint het volgende:
[..]
Mooi, je bent het dus met me eens dat je niet per se een Europese topclub hoeft te zijn om de EL te winnen en geeft toe dat je weer eens hysterisch aan het gillen was.
Bergosso het hele jaar in de KKD laten spelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:02 schreef TornadoDK het volgende:
Berghuis wil naar Ajax volgens Valentijn.
Zou wel mooi zijn om die feyenoorders gek te zien worden.
Maar Ajax wil liever Bergwijn blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:02 schreef TornadoDK het volgende:
Berghuis wil naar Ajax volgens Valentijn.
Zou wel mooi zijn om die feyenoorders gek te zien worden.
Dan heb ik toch liever Berghuisquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax wil liever Bergwijn blijkbaar.
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bergosso het hele jaar in de KKD laten spelen.
Gewoon.
Sulemana zal wel de vervanger worden van Idrissi in de selectie als back-up voor linksbuiten. Ze willen Neres verkopen (al vraag ik me af of er wel interesse is) en dan moet er nog een rechtsbuiten bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom berghuis of bergwijn? Die Sulemana komt toch?
Moet Ajax eigenlijk gewoon doen, en dan ff proberen Jong Ajax kampioen te laten worden met Berghuis in de KKD.quote:
die mag toch niet in de KKD spelen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet Ajax eigenlijk gewoon doen, en dan ff proberen Jong Ajax kampioen te laten worden met Berghuis in de KKD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |