Behoorlijk talent wel. Werd vorige zomer flink aan getrokken door Engelse topclubs. Gelukkig bleef ie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is dat zo'n groot talent dan ?
Zitten er überhaupt grote talenten aan te komen in de jeugd ?
Gravenberg was al jaren een groot talent , de andere 2 zaten iets meer onder de radar volgens mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Behoorlijk talent wel. Werd vorige zomer flink aan getrokken door Engelse topclubs. Gelukkig bleef ie.
Verder nog niet dit jaar denk ik. Eigenlijk zijn de talenten voor dit jaar al doorgestroomd (Gravenberch, Timber en Rensch)
Kenneth Taylorquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gravenberg was al jaren een groot talent , de andere 2 zaten iets meer onder de radar volgens mij.
Bij De Ligt, vd Beek, Nouri (en dus ook Gravenberg) was het al vanaf jongs af aan duidelijk dat die ver zouden komen, heb de indruk dat dit op dit moment een stuk minder is qua dat soort talenten. Al is dat na dit corona jaar ook moeilijk te zeggen uiteraard.
Ah, mooie naam, gelukkig dat er nog wat oud-Hollandse adel in de jeugd rondloopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Axel Dongen kennelijk uitverkozen voor de Nouri-trofee.
Is nog niet bekend. De UEFA wil nog steeds die 12 maanden maar uiteindelijk beslist het CAS.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:38 schreef Oriente het volgende:
Straf van Onana blijft staan: 12 maanden
Dus als Arsenal doorpakt kun je echt op een miljoen of 2-3 rekenen
Excuses, ik heb te snel gelezen, je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. De UEFA wil nog steeds die 12 maanden meet uiteindelijk beslist het CAS.
Zou toch gescheeld hebben wanneer de UEFA wat schappelijker was gok ik zo.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Excuses, ik heb te snel gelezen, je hebt gelijk
Amourrichio Jahvairo Déshauntino van Axel Dongen om precies te zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, mooie naam, gelukkig dat er nog wat oud-Hollandse adel in de jeugd rondloopt.
Stamt nog af van Floris de Vijfde.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Amourrichio Jahvairo Déshauntino van Axel Dongen om precies te zijn.
Zou die last hebben van een zonnesteek? Ajax is in alle opzichten een tot twee stappen hoger op dan AZ.quote:Huiberts ziet Wijndal dan ook eerder naar het buitenland gaan, mocht het daadwerkelijk tot een transfer komen voor de international van het Nederlands elftal. De technisch directeur begrijpt niet dat Ajax als een stap hogerop wordt gezien
Ach dat scoort vast lekker bij de achterban.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zou die last hebben van een zonnesteek? Ajax is in alle opzichten een tot twee stappen hoger op dan AZ.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389184
Nog nooit van Huiberts gehoord.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zou die last hebben van een zonnesteek? Ajax is in alle opzichten een tot twee stappen hoger op dan AZ.
Eerlijk gezegd vond ik hem hier wel realistisch. Wijndal zal vast wat bij kunnen leren bij Ajax door deelname CL en zeker meer gaan verdienen, maar mbt de Eredivisie zal de weerstand alleen maar lager worden ipv hoger (nu mag hij tenminste nog minimaal 2x per jaar tegen Ajax voetballen).quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je maakt nu pas kennis met de trekken van de arrogante kwal Max Huiberts?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
beetje een sekte dat AZ, Wijndal viel me gisteren trouwens tegen, dat is toch een beetje een probleem wat die AZers hebben, dat als het echt moet ze het niet kunnen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je maakt nu pas kennis met de trekken van de arrogante kwal Max Huiberts?
Wel sneu einde zo voor hem, was toch niet zo'n gelukkige keuze. (die ik toen al niet begreep maar goed)quote:
zou hij het nog kunnen, pinchhitter voor 1 seizoen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel sneu einde zo voor hem, was toch niet zo'n gelukkige keuze. (die ik toen al niet begreep maar goed)
Zou wat mij betreft prima mogen aansluiten, maakt zijn goaltjes, kent zijn plaats, goed voor de jeugd etc.
Er zal toch ook een reden staan dat de buitenlandse topclubs niet in de rij staan om AZ leeg te kopen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje een sekte dat AZ, Wijndal viel me gisteren trouwens tegen, dat is toch een beetje een probleem wat die AZers hebben, dat als het echt moet ze het niet kunnen.
Op basis van gisteren heb ik geen idee waarom hij zo hoog aangeschreven staat. Maar goed, ik kijk dan ook zelden AZ dus hij zal het ongetwijfeld goed hebben gedaan in Eredivisie. Op internationaal niveau moet ie het nog wel even laten zien dan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje een sekte dat AZ, Wijndal viel me gisteren trouwens tegen, dat is toch een beetje een probleem wat die AZers hebben, dat als het echt moet ze het niet kunnen.
Lekker nog een jaartje ballen in zijn achtertuin bij De Graafschap zou beter voor hem zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou hij het nog kunnen, pinchhitter voor 1 seizoen?
Het kwam gisteren denk ik met name omdat hij die 5-3-2 niet gewend is, zeker als die ruimtes linksvoor dicht worden gelopenquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op basis van gisteren heb ik geen idee waarom hij zo hoog aangeschreven staat. Maar goed, ik kijk dan ook zelden AZ dus hij zal het ongetwijfeld goed hebben gedaan in Eredivisie. Op internationaal niveau moet ie het nog wel even laten zien dan.
Jawel joh, in de Eredivisie sowieso wel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou hij het nog kunnen, pinchhitter voor 1 seizoen?
Ik heb vrijwel elke wedstrijd van AZ gezien en Wijndal was bijna altijd de beste, echt een heel stabiel seizoen. Ik zou zelfs durven stellen dat hij niet minder is dan Tagliafico, zeker qua potentie.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op basis van gisteren heb ik geen idee waarom hij zo hoog aangeschreven staat. Maar goed, ik kijk dan ook zelden AZ dus hij zal het ongetwijfeld goed hebben gedaan in Eredivisie. Op internationaal niveau moet ie het nog wel even laten zien dan.
15-20 miljoen, mogen ze hem hebben. Nieuwe De Ligt dit datquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Napoli wil Schuurs hebben, kennelijk.
Overmars kan er nog wel meer uithalen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
15-20 miljoen, mogen ze hem hebben. Nieuwe De Ligt dit dat
wie is/wordt de backup dan voor Timber?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ergens heb ik de neiging om Schuurs te gaan verhuren. Maar anderzijds als Napoli zo gek is om 20-25 te bieden dan lekker laten gaan.
Magallanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is/wordt de backup dan voor Timber?
Er waren wat geruchten over een terugkeer van Davinson Sanchez.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is/wordt de backup dan voor Timber?
Een De Ligt wordt hij denk ik niet, hij staat daar toch wat te hoog voor op z'n benen, heeft aan de grond dus altijd dat nadeel maar dat hij in Italie uit de voeten zou kunnen ben ik van overtuigd en er zijn in andere landen ook zat ploegen die met minder ruimte in de rug spelen dan Ajax.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:04 schreef Simmertje het volgende:
Blijft een moeilijk verhaal die hele Schuurs. Voor mij echt een typische speler die over een paar jaar dan toch de nieuwe de Ligt blijkt te zijn. Daarentegen ben ik totaal niet overtuigd geraakt de afgelopen jaren en met Blind en Timber (en ook nog Martinez) in het centrum zie ik eigenlijk ook geen opties voor hem.
Wel slim dat Overmars zijn contract heeft opgebroken tot 2025. Denk dat Overmars ook wel een bedrag tussen de 15-20 miljoen durft te vragen, zeker nu je kunt profiteren van een jeugd EK hype.
Strik eromheen. Is net zo'n type verdediger als Botman.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Napoli wil Schuurs hebben, kennelijk.
Vond hem 10x beter dan Botman gisteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Strik eromheen. Is net zo'n type verdediger als Botman.
Wat bedoel je hiermee? Qua lengte is hij precies even lang als Van Dijk dus dat kan het probleem niet zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij staat daar toch wat te hoog voor op z'n benen, heeft aan de grond dus altijd dat nadeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |