abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:06:25 #151
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199489670
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:59 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Blijkbaar gaat het dan dus geweldig met ons land. Waarom zou men hier anders geluk komen zoeken O+ ?
Dat het hier fijner is dan een schijtland is geen kwaliteit.
Dat het hier gemakkelijk is om te komen en de rest van je leven uit je neus te vreten voor geld, dat is een kwaliteit waar ze voor komen, ja.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:18:15 #152
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199489911
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:51 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

GroenLinks in een kabinet zie ik niet gebeuren. Die lui zijn knettergek.
GL is best wel realistisch.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199490034
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat het hier fijner is dan een schijtland is geen kwaliteit.
Dat het hier gemakkelijk is om te komen en de rest van je leven uit je neus te vreten voor geld, dat is een kwaliteit waar ze voor komen, ja.
Ja, dat is echt zo ja.
Je komt heel makkelijk Nederland in, en dan krijg je allemaal geld. Hoef je helemaal niks voor te doen. En de linkse partijen willen dat heel graag zo hebben, en willen zoveel mogelijk mensen die hier niks komen doen. 🤔

Dat is een sprookje dat rechts gebruikt om stemmen te winnen. Als je je echt zou verdiepen hoe het in Nederland werkt, zou je dit niet zeggen. Maar het is natuurlijk makkelijker om gewoon wat te roepen.
pi_199490346
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:51 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

GroenLinks in een kabinet zie ik niet gebeuren. Die lui zijn knettergek.
Jou haat tegen Groen Links vertroebelt de realiteit, Groen Links is een betrouwbare partner voor de VVD
pi_199490399
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Jou haat tegen Groen Links vertroebelt de realiteit, Groen Links is een betrouwbare partner voor de VVD
Waaruit blijkt dat?
GroenLinks heeft landelijk nog nooit regeringsverantwoordelijkheid genomen. Ik moet nog zien dat een eventuele regeringsdeelname wel wordt gesteund door de GroenLinks leden.
pi_199490439
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:41 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat?
GroenLinks heeft landelijk nog nooit regeringsverantwoordelijkheid genomen. Ik moet nog zien dat een eventuele regeringsdeelname wel wordt gesteund door de GroenLinks leden.
Kunduzakkoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:46:06 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199490494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:25 schreef papert het volgende:

[..]

Ja, dat is echt zo ja.
Je komt heel makkelijk Nederland in, en dan krijg je allemaal geld. Hoef je helemaal niks voor te doen. En de linkse partijen willen dat heel graag zo hebben, en willen zoveel mogelijk mensen die hier niks komen doen. 🤔

Dat is een sprookje dat rechts gebruikt om stemmen te winnen. Als je je echt zou verdiepen hoe het in Nederland werkt, zou je dit niet zeggen. Maar het is natuurlijk makkelijker om gewoon wat te roepen.
Sowieso vrij hilarisch om 'LiNkS' de schuld te geven van alle migratieproblematiek en aanverwante zaken na decennialang (voornamelijk) rechtse kabinetten gehad te hebben :') .
Huilen dan.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:49:14 #158
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199490576
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:25 schreef papert het volgende:

[..]

Ja, dat is echt zo ja.
Je komt heel makkelijk Nederland in, en dan krijg je allemaal geld. Hoef je helemaal niks voor te doen. En de linkse partijen willen dat heel graag zo hebben, en willen zoveel mogelijk mensen die hier niks komen doen. 🤔

Dat is een sprookje dat rechts gebruikt om stemmen te winnen. Als je je echt zou verdiepen hoe het in Nederland werkt, zou je dit niet zeggen. Maar het is natuurlijk makkelijker om gewoon wat te roepen.
Misschien moet je verder nog even meningen voor mij invullen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:56:17 #159
3542 Gia
User under construction
pi_199490775
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:41 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Hoe dan concreet?
Vvd, cda, d66 en cu.
pi_199490895
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kunduzakkoord.
Mooi voorbeeld. Ik denk niet dat de achterban nogmaals met zoiets akkoord zal gaan. Daarnaast maakt 1 zwaluw nog geen zomer.
pi_199490896
Die obsessie met migratie heb ik nooit begrepen. Ik vind persoonlijk dat we de komende jaren terughoudend mogen zijn met het opvangen van asielzoekers, maar verder interesseert migratie mij bar weinig.

Richt je op zaken die er echt toe doen. Zoals verlaging van de inkomstenbelasting, het fiksen van de woningmarkt en bedenken hoe we de komende decennia omgaan met de klimaatproblematiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 18-05-2021 21:15:50 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:01:57 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199491001
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Vvd, cda, d66 en cu.
Dit wil D66 (kiezers incluis) niet. Dit wil CU niet.
Huilen dan.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:02:20 #163
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199491023
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:42 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Vind je?

VVD, PVV, FvD, JA21 zijn al 62 zetels.
Daartegenover staat links met PvdA, SP en GL, 26 zetels.
Ja, maar hier op Fok wordt altijd gegild dat PVV niet rechts is, maar links want 'ze zijn economisch links'! Dat ze ideologisch rechtser zijn dan de NSB doet er dan ineens niet toe. En nu het andersom beter uitkomt, worden ze wel onder rechts geschaard?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_199491066
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Misschien moet je verder nog even meningen voor mij invullen.
Ok, was misschien niet zo netjes. Wil je dat ik de reactie verwijder?

Je lokte bij mij met woorden als schijtland, en " de rest van je leven uit je neus eten voor geld" een beetje een geïrriteerde reactie uit.

Dat was niet nodig.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:05:32 #165
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199491173
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:41 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat?
GroenLinks heeft landelijk nog nooit regeringsverantwoordelijkheid genomen.
Misschien moet je eens uitzoeken uit welke partijen GL is voortgekomen en dan de parlementaire geschiedenis van Nederland eens bestuderen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_199491211
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, maar hier op Fok wordt altijd gegild dat PVV niet rechts is, maar links want 'ze zijn economisch links'! Dat ze ideologisch rechtser zijn dan de NSB doet er dan ineens niet toe. En nu het andersom beter uitkomt, worden ze wel onder rechts geschaard?
Rutte is in werkelijkheid ook een linkse rakker, lees ik hier altijd wanneer er op wordt gewezen dat de kabinetten de laatste 40 jaar overwegend naar rechts leunen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199491454
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, maar hier op Fok wordt altijd gegild dat PVV niet rechts is, maar links want 'ze zijn economisch links'! Dat ze ideologisch rechtser zijn dan de NSB doet er dan ineens niet toe. En nu het andersom beter uitkomt, worden ze wel onder rechts geschaard?
Ik heb weinig boodschap aan wat er op fok wel of niet geschreeuwd wordt.
pi_199491755
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Misschien moet je eens uitzoeken uit welke partijen GL is voortgekomen en dan de parlementaire geschiedenis van Nederland eens bestuderen.
Misschien wel, misschien niet. Ik denk dat ik genoeg over GroenLinks en haar achterban weet.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:30:53 #169
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199492203
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:19 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Ik denk dat ik genoeg over GroenLinks en haar achterban weet.
Nou, duidelijk dus niet.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_199492248
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nou, duidelijk dus niet.
Ik heb nog geen argumenten van je gehoord.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:52:48 #171
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199493170
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Jou haat tegen Groen Links vertroebelt de realiteit, Groen Links is een betrouwbare partner voor de VVD
Geen haat, wel diepe minachting.
GroenLinks is een zeer onbetrouwbare partij voor de VVD. De achterban van GroenLinks bestaat uit communisten en ander langharig werkschuw tuig. Liberalen kunnen daar niks mee.
pi_199493335
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:52 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Geen haat, wel diepe minachting.
GroenLinks is een zeer onbetrouwbare partij voor de VVD. De achterban van GroenLinks bestaat uit communisten en ander langharig werkschuw tuig. Liberalen kunnen daar niks mee.
Ik wacht nog steeds op een reactie van jou op het feit dat GL al sinds 2012 onmisbaar is voor de VVD.

Maar blijkbaar vind je Rutte sinds het demissionair worden van Rutte 1 ook waardeloos, want Rutte heeft sindsdien gewoon altijd (mede) op GL gesteund.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:01:33 #173
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199493559
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:56 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op een reactie van jou op het feit dat GL al sinds 2012 onmisbaar is voor de VVD.

Maar blijkbaar vind je Rutte sinds het demissionair worden van Rutte 1 ook waardeloos, want Rutte heeft sindsdien gewoon altijd (mede) op GL gesteund.
Ik zie het gewoon niet gebeuren. GL zal op het beslissende moment wederom Nee zeggen. Net als in 2017.
pi_199497330
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Vvd, cda, d66 en cu.
Gaat niet gebeuren.
pi_199497375
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:01 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Ik zie het gewoon niet gebeuren. GL zal op het beslissende moment wederom Nee zeggen. Net als in 2017.
Gaat VVD dan weer met onhaalbare breekpunten over asielzoekers komen die botsen met internationaal recht (en die ook niet uitvoerbaar bleken)?
pi_199498659
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:03 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Gaat VVD dan weer met onhaalbare breekpunten over asielzoekers komen die botsen met internationaal recht (en die ook niet uitvoerbaar bleken)?
Welke bedoel je dan? Vvd wilt opvang in de regio ipv hier, stimuleren dat uitgeproceerde asielzoekers sneller weg zijn en het probleem dus ook bij de bron aanpakken. Niks mis mee.
pi_199498789
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 06:37 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

Welke bedoel je dan? Vvd wilt opvang in de regio ipv hier, stimuleren dat uitgeproceerde asielzoekers sneller weg zijn en het probleem dus ook bij de bron aanpakken. Niks mis mee.
Het brak toen op het onhaalbare breekpunt vanuit de VVD om Turkijedeals af te willen sluiten met instabiele schurkenstaten als Libië. Opvang in de regio en snelle duidelijke procedures hier is elke partij voor. Maar wat wil de VVD doen om het probleem bij de bron aan te pakken? Geloof niet dat ze voor bv meer ontwikkelingssamenwerking of minder militair wapengekletter zijn....
pi_199499009
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 06:37 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

Welke bedoel je dan? Vvd wilt opvang in de regio ipv hier, stimuleren dat uitgeproceerde asielzoekers sneller weg zijn en het probleem dus ook bij de bron aanpakken. Niks mis mee.
VVD heeft haar toon en standpunten sinds 2017 dan ook aangepast. Toen wilden ze 'hoe dan ook' opvang in de regio, de laatste jaren heeft de woordvoerder asiel elk debat benadrukt dat zulke opvang helaas voorlopig nog niet aan de orde is, omdat er geen stabiele landen zijn om deals mee te sluiten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_199499027
Dit zegt GL over opvang in de regio (en dat was hun standpunt ook al in 2017):

quote:
OPVANG IN DE REGIO
GroenLinks wil dat er meer geld komt voor opvang van vluchtelingen in de regio. Dit zodat mensen die lang in opvangkampen verblijven duurzame bescherming, veiligheid, onderwijs en zorg krijgen. Nederland moet, samen met het bedrijfsleven, investeren in de economie van de opvanglanden en het scheppen van banen voor vluchtelingen én burgers aldaar.

We moeten de oorzaken van oorlog, onderdrukking, vervolging en honger bestrijden. Meer ontwikkelingshulp kan bijdragen aan minder armoede, meer werkgelegenheid en beter onderwijs. Zolang we de redenen om te vluchten niet wegnemen, hebben we de morele verplichting om asiel te verlenen. Die verplichting is ook vastgelegd in internationale verdragen.

Zowel het verbeteren van de opvangkampen in de regio, als het aanpakken van oorzaken van migratie via ontwikkelingssamenwerking is van groot belang. Daarom is GroenLinks er op tegen dat het een ten koste gaat van het ander. Geld voor ontwikkelingssamenwerking moet niet worden uitgegeven aan grensbewakingsmaatregelen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_199499056
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 07:58 schreef Hanca het volgende:
Dit zegt GL over opvang in de regio (en dat was hun standpunt ook al in 2017):
[..]

Ook niet eenvoudig te realiseren natuurlijk maar wat mij betreft fatsoenlijker en haalbaarder dan de VVD-wens.
pi_199499113
quote:
2s.gif Op woensdag 19 mei 2021 08:02 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Ook niet eenvoudig te realiseren natuurlijk maar wat mij betreft fatsoenlijker en haalbaarder dan de VVD-wens.
VVD leek toen ook te doen alsof "opvang in de regio" nieuw was, maar bijna alle vluchtelingen vluchten gewoon naar het vaak straatarme buurland en blijven daar.

quote:
Armste landen dragen de zwaarste lasten
De armste landen vangen verreweg de meeste vluchtelingen op: 85 procent verblijft in landen in de regio. Het gaat meestal om landen die grenzen aan een of meer conflictgebieden. De meeste vluchtelingen worden opgevangen Libanon, Iran, Pakistan, Uganda en Turkije.
https://www.amnesty.nl/wa(...)ganda%20en%20Turkije.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_199499301
Ouwehand blijft maar roepen dat Rutte weg moet, denkt ze nu echt dat het met een andere VVD'er anders zou zijn? Eerder minder, Rutte is vrij progressief.
Stel je voor dat we Balkenende nog hadden als MP, waren we verder van huis geweest met de dierenrechten vrees ik.
Dat het zo weinig opschiet met de rechten van dieren in de bio-industrie, ligt vooral aan de provinciebesturen, daar zou Ouwehand zich meer op moeten richten.
pi_199499531
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 08:35 schreef Mondkapje het volgende:
Dat het zo weinig opschiet met de rechten van dieren in de bio-industrie, ligt vooral aan de provinciebesturen, daar zou Ouwehand zich meer op moeten richten.
Jij denkt dat PvdD dat in de provincies (ze hebben in elke provincie minstens 1 zetel) niet doet? Het is de rol van Ouwehand zich op het kabinet te richten, die van de PvdD'ers in de provincies om zich op het provinciebestuur te richten. Het ziet er juist altijd zeer vreemd uit als landelijke politici zich op lagere overheden richten, daar hebben we andere vertegenwoordigers voor.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 19 mei 2021 @ 08:54:17 #184
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199499558
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 08:35 schreef Mondkapje het volgende:
Ouwehand blijft maar roepen dat Rutte weg moet, denkt ze nu echt dat het met een andere VVD'er anders zou zijn? Eerder minder, Rutte is vrij progressief.
Stel je voor dat we Balkenende nog hadden als MP, waren we verder van huis geweest met de dierenrechten vrees ik.
Dat het zo weinig opschiet met de rechten van dieren in de bio-industrie, ligt vooral aan de provinciebesturen, daar zou Ouwehand zich meer op moeten richten.
PvdD is echt een typische oppositiepartij, zoals de PVV aan de andere kant van het spectrum is. Die hebben veel te extreme standpunten om ooit te kunnen regeren en zijn veroordeeld tot verontwaardigt hakken op de regering.

Waarbij haar pedante toontje me ook nog eens flink de keel uithangt. Dan 10x liever een rant van Geert :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199499767
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 08:54 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

PvdD is echt een typische oppositiepartij, zoals de PVV aan de andere kant van het spectrum is. Die hebben veel te extreme standpunten om ooit te kunnen regeren en zijn veroordeeld tot verontwaardigt hakken op de regering.

Waarbij haar pedante toontje me ook nog eens flink de keel uithangt. Dan 10x liever een rant van Geert :P
Niet 'veroordeeld', in het geval van PvdD is het een bewuste en zeer effectieve keus. Als je kijkt hoe veel plannen van de PvdD een jaar of 4 later opduiken in de programma's van partijen als PvdA, GL, D66 en zelfs VVD dan zie je dat zij gewoon steeds het parlement warm maken voor een plan en dan komt de uitvoering vanzelf.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 19 mei 2021 @ 09:16:56 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199499799
Ik ben afgehaakt bij lees: bedriegers :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 19 mei 2021 @ 09:44:41 #187
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199500084
Klaver gaat gewoon niet meeregeren want zijn eisen op het gebied van migratie zijn absurd. Klimaatplannen zijn voor hem minder belangrijk.
  woensdag 19 mei 2021 @ 09:47:47 #188
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199500107
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:16 schreef Caland het volgende:
Ik ben afgehaakt bij lees: bedriegers :')
Niet alle vluchtelingen zijn echte vluchtelingen. Ik vermoed zelfs dat het overgrote deel leugenaars zijn.
Echte vluchtelingen moeten in de regio worden opgevangen.
pi_199500120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:43 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Sinds wanneer is oud nieuws een absurde bewering?

https://www.parool.nl/nie(...)%2Fwww.google.com%2F
Je hebt dus geen bron van je bewering dat GL absurde aantallen vluchtelingen (of bedriegers, zoals jij ze noemt) hierheen wil halen.

Je hebt alleen een bron waarin staat dat GL al eerder dan de VVD zag dat je met foute regimes geen afspraken moet maken, ook VVD heeft inmiddels die mening.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 19 mei 2021 @ 09:51:13 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199500151
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:47 schreef Subw00fer het volgende:

Ik vermoed
Ja, daar gaat het dus constant mis bij je.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199500407
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:07 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

VVD heeft nooit voorstellen gedaan die ingaan tegen het internationaal recht. GroenLinks daarentegen heeft als doel absurde aantallen vluchtelingen ( lees: bedriegers) naar Nederland te halen en de kiezers willen wijsmaken dat de sociale voorzieningen gehandhaafd blijven. Leugens en nog eens leugens. En knettergek natuurlijk.
Flauw revisionisme dit.
pi_199500415
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:44 schreef Subw00fer het volgende:
Klaver gaat gewoon niet meeregeren want zijn eisen op het gebied van migratie zijn absurd. Klimaatplannen zijn voor hem minder belangrijk.
Volslagen nonsens.
pi_199500476
Rutte zal hem wat kruimels toewerpen en Klaver gaat gewoon tekenen bij het kruisje. Enige kans voor hem om het leiderschap van GL te behouden na de afgelopen verkiezingsnederlaag.
pi_199500490
Ik hoor op de radio iemand die voorstelt Mariette Hamer minister van Sociale Zaken te maken.
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:20:47 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199500493
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:44 schreef Subw00fer het volgende:
Klaver gaat gewoon niet meeregeren want zijn eisen op het gebied van migratie zijn absurd.
En over welke eisen hebben we het dan volgens jou?
Huilen dan.
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:41:32 #196
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199500800
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:15 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Volslagen nonsens.
Niet dus.
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:42:41 #197
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199500818
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:19 schreef Aurelius het volgende:
Rutte zal hem wat kruimels toewerpen en Klaver gaat gewoon tekenen bij het kruisje. Enige kans voor hem om het leiderschap van GL te behouden na de afgelopen verkiezingsnederlaag.
Klaver mag niet eens de schoenen van Rutte poetsen. Wat heeft dit ventje eigenlijk tot nu toe bereikt in zijn leven?
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:43:54 #198
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199500840
quote:
7s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En over welke eisen hebben we het dan volgens jou?
Haal een tig-aantal vluchtelingen (vooral kinderen want het is allemaal zo zielig) naar Nederland.
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:45:51 #199
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199500857
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, daar gaat het dus constant mis bij je.
"Oude mensen geloven alles, mensen van middelbare leeftijd vermoeden alles, jonge mensen weten alles."(Oscar Wilde)
pi_199500892
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:42 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Klaver mag niet eens de schoenen van Rutte poetsen. Wat heeft dit ventje eigenlijk tot nu toe bereikt in zijn leven?
Op vrij jonge leeftijd al partijleider worden van een niet heel kleine partij.

Wat had jij al bereikt op die leeftijd?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')