abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 mei 2021 @ 16:03:42 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199420154
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 16:04:49 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199420161
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 16:00 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat er users hier zijn die precies dat willen
als het berhaupt voor komt.
wanneer heeft de situatie zich voorgedaan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199420297


Trump _O_
  vrijdag 14 mei 2021 @ 16:34:22 #4
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199420483
Trump is niet de slechtste president ooit. Hij is nummer 42 van 44. Er zijn er twee slechter geweest, Buchanan en Andrew Johnson om precies te zijn.

Let op dat is niet mijn mening, dat is de mening van historici, mensen die bijvoorbeeld Reagan als uitstekend (plaats 9), oude Bush, Obama en Clinton als redelijk en jonge Bush en Carter als nogal slecht. Behoorlijk objectief dus.

Waar trump genadeloos door de mand valt is op alle vormen van leiderschap. Trump verdeeld, Maakt ruzie met iedereen, inclusief de mensen die voor hem werken en is uiteindelijk volstrekt inefficint en incapabel.

Dus ja, volkomen objectief kun je stellen dat trump een extreem slecht president was en dat het voor Biden gewoon onzin is om daar nu al over te beginnen.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 16:43:21 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199420573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 16:34 schreef mcmlxiv het volgende:
Trump is niet de slechtste president ooit. Hij is nummer 42 van 44. Er zijn er twee slechter geweest, Buchanan en Andrew Johnson om precies te zijn.

Let op dat is niet mijn mening, dat is de mening van historici, mensen die bijvoorbeeld Reagan als uitstekend (plaats 9), oude Bush, Obama en Clinton als redelijk en jonge Bush en Carter als nogal slecht. Behoorlijk objectief dus.

Waar trump genadeloos door de mand valt is op alle vormen van leiderschap. Trump verdeeld, Maakt ruzie met iedereen, inclusief de mensen die voor hem werken en is uiteindelijk volstrekt inefficint en incapabel.

Dus ja, volkomen objectief kun je stellen dat trump een extreem slecht president was en dat het voor Biden gewoon onzin is om daar nu al over te beginnen.
Dat kan je pas over 4 jaar beoordelen (misschien eerder) , over zijn beleid wat nu gaande valt zeker over te discussiren, maar het effect van veel van zijn handelingen zijn pas na een bepaalde periode zichtbaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199420730
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 15:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

noem eens een mooi voorbeeld?
Nazi Duitsland. Hitler was in eerste instantie gewoon gekozen door de Duitsers. De democratie werd afgeschaft en de rest is geschiedenis. Je kan nu zeggen dat het behoorlijk onwaarschijnlijk is dat de geschiedenis zich zal herhalen maar dat is natuurlijk wensdenken. Als je ziet wat voor idioterie men bijvoorbeeld al bereid is om te accepteren vanwege COVID. No jab no job in Nieuw Zeeland of de vaccinatieplicht in Spanje, coronapaspoort in de EU etc etc.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 17:16:37 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199420919
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nazi Duitsland. Hitler was in eerste instantie gewoon gekozen door de Duitsers. De democratie werd afgeschaft en de rest is geschiedenis. Je kan nu zeggen dat het behoorlijk onwaarschijnlijk is dat de geschiedenis zich zal herhalen maar dat is natuurlijk wensdenken. Als je ziet wat voor idioterie men bijvoorbeeld al bereid is om te accepteren vanwege COVID. No jab no job in Nieuw Zeeland of de vaccinatieplicht in Spanje, coronapaspoort in de EU etc etc.
Dit is echt flauwekul, een goede overheid kan op democratische wijze veranderen in een tirannie.

ehhhhhh jij wil zeggen dat de nazi's goed waren en daarna pas slecht?
en de weimar was ook goed?
hmmmm kan aan mij liggen maare ik heb nog een briefje van 5.000.000 Duitse D-mark uit 1929 .... nou niet het voorbeeld voor een goeie economie of wel??

en corona wil je bevechten met een pistool? omdat hij je bedreigt??
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199421020
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit is echt flauwekul, een goede overheid kan op democratische wijze veranderen in een tirannie.

ehhhhhh jij wil zeggen dat de nazi's goed waren en daarna pas slecht?
en de weimar was ook goed?
hmmmm kan aan mij liggen maare ik heb nog een briefje van 5.000.000 Duitse D-mark uit 1929 .... nou niet het voorbeeld voor een goeie economie of wel??
Hoe wil je garanderen dat de overheid "goed" blijft, als de burger de mogelijkheid tot zelfverdediging wordt ontnomen?
quote:
en corona wil je bevechten met een pistool? omdat hij je bedreigt??
Het is nog vroeg, maar dit is toch wel een nominatie waard voor domste argument van deel #35
pi_199421030
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit is echt flauwekul, een goede overheid kan op democratische wijze veranderen in een tirannie.

ehhhhhh jij wil zeggen dat de nazi's goed waren en daarna pas slecht?
en de weimar was ook goed?
hmmmm kan aan mij liggen maare ik heb nog een briefje van 5.000.000 Duitse D-mark uit 1929 .... nou niet het voorbeeld voor een goeie economie of wel??

en corona wil je bevechten met een pistool? omdat hij je bedreigt??
Erg jammer weer deze reactie.
pi_199421086
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Erg jammer weer deze reactie.
Werd je eerder nog zo opgehemeld dat men met jou wel een inhoudelijke discussie kunt voeren, word je zo behandeld.
pi_199421099
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Werd je eerder nog zo opgehemeld dat men met jou wel een inhoudelijke discussie kunt voeren, word je zo behandeld.
De meesten zijn totaal niet serieus te nemen.
pi_199421161
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De meesten zijn totaal niet serieus te nemen.
Tsja, helaas heb je gelijk. Dat zal altijd zo zijn zolang je primair de vijand/heiden bent, in plaats van een medemens of discussiepartner.
pi_199421199
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:33 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Tsja, helaas heb je gelijk. Dat zal altijd zo zijn zolang je primair de vijand/heiden bent, in plaats van een medemens of discussiepartner.
En dit is dus precies het probleem, andersdenkenden wegzetten als de vijand is ironisch genoeg juist de voedingsbodem voor het fascisme die ze claimen te willen bestrijden.
pi_199421252
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:02 schreef Chivaz het volgende:
vaccinatieplicht in Spanje
Wat lul je nou slap? Gewoon keihard liegen weer dit.
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 17:48:51 #15
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199421419
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nazi Duitsland. Hitler was in eerste instantie gewoon gekozen door de Duitsers. De democratie werd afgeschaft en de rest is geschiedenis. Je kan nu zeggen dat het behoorlijk onwaarschijnlijk is dat de geschiedenis zich zal herhalen maar dat is natuurlijk wensdenken. Als je ziet wat voor idioterie men bijvoorbeeld al bereid is om te accepteren vanwege COVID. No jab no job in Nieuw Zeeland of de vaccinatieplicht in Spanje, coronapaspoort in de EU etc etc.
Hitler heeft, voor zijn staatsgreep, nooit meer dan 35% van de stemmen gehad in Duitsland. Mischien moet jij de echte geschiedenis nog even nalezen, ik weet dat je nogal diep in de alternatieve geschiedschrijving zit maar toch.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 17:49:58 #16
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199421436
Het is dus een briljant idee om wapenbezit toe te staan om eventueel ooit de overheid ten val te brengen. Dat is de hele onderbouwing van het tweede amendement.

Tja dat kan. Persoonlijk vind ik dat nogal EN vergezocht EN nogal onhoudbaar. Ik weet niet wat jij met je buks, je jachtgeweer en je pistool wilt gaan uithalen tegen een Abrams of een F22, ik weet dat het nogal lastig gaat zijn. Ook met duizend of een miljoen-miljard buksen/jachtgeweren/pistolen. Ik weet al wat er nu gaat komen, guerrilla en asymmetrische oorlogsvoering. Tja dat zou kunnen, nog steeds zijn de kansen nogal ongelijk, om het heel subtiel te zeggen.

Dan komt het grootste probleem, wat is het moment waarop je gerechtvaardigd bent die overheid omver te werpen? Mij lijkt dat dat moment op zijn allervroegst is wanneer een regering stopt met het uitschrijven van verkiezingen en/of de uitslag van verkiezingen niet respecteert. Ironisch genoeg is dus Trump degene waarbij het tweede amendement wel eens van toepassing had kunnen gaan worden.

Kortom, leuk, pistooltjes en geweertjes. Maar laten we wel wezen. Met het oorspronkelijke tweede amendement heeft het bitter weinig meer van doen. De oorspronkelijke militia is als nationale garde eigenlijk opgenomen in de reguliere strijdkrachten, de rest van de bevolking is volstrekt en volkomen kansloos wanneer er echt een gewapende strijd tussen de overheid, inclusief volledige strijdkrachten en een deel van de bevolking ontstaat.

Ondertussen is er een echt en groot probleem ontstaan met openbaar, ongereguleerd wapenbezit. Het is daarbij zeker niet zo dat wapenbezit helemaal teruggedrongen hoeft te worden om dat probleem een beetje onder controle te brengen. Gewoon zorgen dat volstrekte idioten, mongolen en randdebielen in ieder geval geen wapens mogen bezitten. Wie dat dan zijn, tja daar moet je wat procedures voor inrichten en daarna gewoon volgen.
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 17:50:17 #17
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199421446
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De meesten zijn totaal niet serieus te nemen.
Zegt hij zonder enige ironie in BNW _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199421448
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En dit is dus precies het probleem, andersdenkenden wegzetten als de vijand is ironisch genoeg juist de voedingsbodem voor het fascisme die ze claimen te willen bestrijden.
Precies. En die vijandigheid is ook weer duidelijk te zien in de volgende post:
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat lul je nou slap? Gewoon keihard liegen weer dit.
Niet een gevalletje "dat is onjuist", maar het is "keihard liegen". Of dat projectie is, of een rare stuip van een fragiele ideologie, dat is nog niet met zekerheid te zeggen. Het is in ieder geval niet normaal. Maar ja, zoals de waard is...
pi_199421469
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hitler heeft, voor zijn staatsgreep, nooit meer dan 35% van de stemmen gehad in Duitsland. Mischien moet jij de echte geschiedenis nog even nalezen, ik weet dat je nogal diep in de alternatieve geschiedschrijving zit maar toch.
Het gaat om het winnen van de verkiezingen, niet wie een absolute meerderheid heeft gehaald. Dom argument weer.
pi_199421500
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Het is dus een briljant idee om wapenbezit toe te staan om eventueel ooit de overheid ten val te brengen. Dat is de hele onderbouwing van het tweede amendement.

Tja dat kan. Persoonlijk vind ik dat nogal EN vergezocht EN nogal onhoudbaar. Ik weet niet wat jij met je buks, je jachtgeweer en je pistool wilt gaan uithalen tegen een Abrams of een F22, ik weet dat het nogal lastig gaat zijn. Ook met duizend of een miljoen-miljard buksen/jachtgeweren/pistolen. Ik weet al wat er nu gaat komen, guerrilla en asymmetrische oorlogsvoering. Tja dat zou kunnen, nog steeds zijn de kansen nogal ongelijk, om het heel subtiel te zeggen.

Dan komt het grootste probleem, wat is het moment waarop je gerechtvaardigd bent die overheid omver te werpen? Mij lijkt dat dat moment op zijn allervroegst is wanneer een regering stopt met het uitschrijven van verkiezingen en/of de uitslag van verkiezingen niet respecteert. Ironisch genoeg is dus Trump degene waarbij het tweede amendement wel eens van toepassing had kunnen gaan worden.

Kortom, leuk, pistooltjes en geweertjes. Maar laten we wel wezen. Met het oorspronkelijke tweede amendement heeft het bitter weinig meer van doen. De oorspronkelijke militia is als nationale garde eigenlijk opgenomen in de reguliere strijdkrachten, de rest van de bevolking is volstrekt en volkomen kansloos wanneer er echt een gewapende strijd tussen de overheid, inclusief volledige strijdkrachten en een deel van de bevolking ontstaat.

Ondertussen is er een echt en groot probleem ontstaan met openbaar, ongereguleerd wapenbezit. Het is daarbij zeker niet zo dat wapenbezit helemaal teruggedrongen hoeft te worden om dat probleem een beetje onder controle te brengen. Gewoon zorgen dat volstrekte idioten, mongolen en randdebielen in ieder geval geen wapens mogen bezitten. Wie dat dan zijn, tja daar moet je wat procedures voor inrichten en daarna gewoon volgen.
Wel mooi hoe jij je eigen stropop bevecht.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 17:55:27 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199421513
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:53 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wel mooi hoe jij je eigen stropop bevecht.
He jammer, ik dacht dat jij en je maatjes een echte inhoudelijke discussie wilden voeren. Niet dus, ik had het kunnen weten.
pi_199421522
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

He jammer, ik dacht dat jij en je maatjes een echte inhoudelijke discussie wilden voeren. Niet dus, ik had het kunnen weten.
Je hele argument begint met een dikke "dus", wat volgt is de logische stropop. Probeer eens echt te discussiren.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 17:57:01 #23
323401 Kijkertje
met filter
pi_199421532
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 14 mei 2021 @ 17:57:17 #24
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199421536
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Je hele argument begint met een dikke "dus", wat volgt is de logische stropop. Probeer eens echt te discussiren.
Oh jee, ik heb het woordje dus gebruikt. En je liegt! Ik begin niet met het woordje dus! Leugenaar! Lafaard!
pi_199421566
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:57 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Oh jee, ik heb het woordje dus gebruikt. En je liegt! Ik begin niet met het woordje dus! Leugenaar! Lafaard!
Je hoeft niet zo boos te doen. Ik heb niet gezegd dat je zin met het woord begon, slechts dat je argument daarmee begon. En je kan mij niet echt een lafaard noemen als je me eerst een mongool noemt om dat vervolgens weg te editen.
pi_199421589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Precies. En die vijandigheid is ook weer duidelijk te zien in de volgende post:
[..]

Niet een gevalletje "dat is onjuist", maar het is "keihard liegen". Of dat projectie is, of een rare stuip van een fragiele ideologie, dat is nog niet met zekerheid te zeggen. Het is in ieder geval niet normaal. Maar ja, zoals de waard is...
Tja, noem het zoals je wilt maar als je willens en wetens onjuiste informatie verspreidt is dat in mijn boekje gewoon keihard liegen. Ik snap ook wel dat jij leugens niet zo erg vind, als Trump fanboy.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:01:42 #27
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199421601
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:59 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Je hoeft niet zo boos te doen. Ik heb niet gezegd dat je zin met het woord begon, slechts dat je argument daarmee begon. En je kan mij niet echt een lafaard noemen als je me eerst een mongool noemt om dat vervolgens weg te editen.
Je bent gewoon zo laf als wat wanneer het om inhoudelijke discussies gaat. Die ga je gewoon uit de weg. Dom geouwehoer, verder kom je niet. Met je linkse kerk.
pi_199421603
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Tja, noem het zoals je wilt maar als je willens en wetens onjuiste informatie verspreidt is dat in mijn boekje gewoon keihard liegen. Ik snap ook wel dat jij leugens niet zo erg vind, als Trump fanboy.
Tsja, zoals de waard is. Ik geloof dat mensen fouten kunnen maken, of iets onjuist zeggen. Dat betekent niet dat het meteen een leugen is. Maar ik ben dan ook geen religieus extremist.
pi_199421609
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:01 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Je bent gewoon zo laf als wat wanneer het om inhoudelijke discussies gaat. Die ga je gewoon uit de weg. Dom geouwehoer, verder kom je niet. Met je linkse kerk.
Probeer dan eens een punt te maken zonder stropoppen?
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:09:43 #30
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199421725
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Probeer dan eens een punt te maken zonder stropoppen?
Bullshit. Er zit geen enkele stropop in het 2de amendement stuk. Jouw waanideen over het woordje "dus" meer niet. Jij en je maatjes willen helemaal geen discussie op inhoud, want er is geen inhoud aan jullie kant.

- Er zijn verloren verkiezingen die normaal verlopen zijn.
- Er is geen enkele aanwijzing voor fraude, nu niet, in het verleden niet
- Er is de op drie na slechtste president ooit (Trump)
- Deze op drie na slechtste president ooit heeft bitter weinig bereikt
- Er is een mislukte poging tot staatsgreep door Trump gepleegd

Die vijf feiten kunnen jij en je maatjes niet verkroppen, die vijf feiten zijn jij en je maatjes steeds aan het ontkennen, over aan het liegen en aan het verdraaien. Zodra het iets te ongemakkelijk wordt vluchten jullie naar het volgende punt.
pi_199421779
Het kan ook zijn dat je niet weet wat een stropop is...
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 18:19:21 #32
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199421841
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Het gaat om het winnen van de verkiezingen, niet wie een absolute meerderheid heeft gehaald. Dom argument weer.
Welke verkiezingen heb jij het over want Hitler verloor de Presidentsverkiezingen nogal dik, de NSDAP boekte wel winst bij de verkiezingen van 1933 maar behaalde geen meerderheid, pas na de staatsgreep door Hitler won de NSDAP alle verkiezingen. Meestal met 97% van de stemmen.

Zo zie je maar weer, zelfs hier in BNW kun jij nog wat leren :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199421878
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat lul je nou slap? Gewoon keihard liegen weer dit.
https://inspanje.nl/algem(...)vaccinatieplicht-in/
pi_199421888
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:01 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Je bent gewoon zo laf als wat wanneer het om inhoudelijke discussies gaat. Die ga je gewoon uit de weg. Dom geouwehoer, verder kom je niet. Met je linkse kerk.
Ik zie wat dat betreft wel wat gelijkenissen met veel van jouw posts: 'dom-rechts' dit, 'vuil Trump varken' dat. Dan vind ik het geheel correct benoemen van bepaalde religieuze overtuigingen toch veel netter eigenlijk. Volgens mij zien we hier vooral weer wat tendensen terug van de progressieve geest: willen dat er een bepaald niveau wordt nagestreefd, alleen zelf mag men de uitzondering op deze regel zijn. Helaas, maar zo werkt het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2021 18:23:49 ]
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:24:36 #35
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199421905
In BNW kun je heel veel leren!

- Dat Trump de op twee na slechtste president ooit was!
- Dat Trump een mislukte staatsgreep probeerde te plegen!
- Dat Trump dus de reden is om het tweede amendement te laten bestaan!
- Dat Trump de verkiezingen ruim heeft verloren!
- Dat Trump nooit de popular vote heeft gewonnen!
- Dat er geen fraude bij die verkiezingen heeft plaatsgevonden!
- Dat Trump daarmee een unieke plaats in de geschiedenis inneemt!



Andrew Johnson (nog slechter dan Trump) staat overigens linksboven Trump in dit plaatje. Heeft Trump toch nog 1 prijs gewonnen!
pi_199421930
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Welke verkiezingen heb jij het over want Hitler verloor de Presidentsverkiezingen nogal dik, de NSDAP boekte wel winst bij de verkiezingen van 1933 maar behaalde geen meerderheid, pas na de staatsgreep door Hitler won de NSDAP alle verkiezingen. Meestal met 97% van de stemmen.

Zo zie je maar weer, zelfs hier in BNW kun jij nog wat leren :)
Bedankt voor de geschiedenisles maar mijn punt blijft nog steeds staan.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:29:10 #37
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199421954
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik zie wat dat betreft wel wat gelijkenissen met veel van jouw posts: 'dom-rechts' dit, 'vuil Trump varken' dat. Dan vind ik het geheel correct benoemen van bepaalde religieuze overtuigingen toch veel netter eigenlijk. Volgens mij zien we hier vooral weer wat tendensen terug van de progressieve geest: willen dat er een bepaald niveau wordt nagestreefd, alleen zelf mag men de uitzondering op deze regel zijn. Helaas, maar zo werkt het niet.
Aha, linkse kerk of linkse kerk imam is netter dan dom rechts. Biden dement noemen netter dan Trump een varken. Jaja, ik begrijp je helemaal!
pi_199421964
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:24 schreef mcmlxiv het volgende:
In BNW kun je heel veel leren!

- Dat Trump de op twee na slechtste president ooit was!
- Dat Trump een mislukte staatsgreep probeerde te plegen!
- Dat Trump dus de reden is om het tweede amendement te laten bestaan!
- Dat Trump de verkiezingen ruim heeft verloren!
- Dat Trump nooit de popular vote heeft gewonnen!
- Dat er geen fraude bij die verkiezingen heeft plaatsgevonden!
- Dat Trump daarmee een unieke plaats in de geschiedenis inneemt!

[ afbeelding ]

Andrew Johnson (nog slechter dan Trump) staat overigens linksboven Trump in dit plaatje. Heeft Trump toch nog 1 prijs gewonnen!
Ik heb bij dit soort ziedende posts dan altijd een gevoel dat iemand zo achter zijn beeldscherm zit:



Sluit trouwens ook perfect aan op dat poppetje in je usericon :*
pi_199422000
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:30 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik heb bij dit soort ziedende posts dan altijd een gevoel dat iemand zo achter zijn beeldscherm zit:

[ afbeelding ]

Sluit trouwens ook perfect aan op dat poppetje in je usericon :*
Echt van die labiele typetjes die door de FBI een handje richting mass shootings worden geholpen.
pi_199422091
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:50:23 #41
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199422185
H jammer weer geen inhoudelijke discussies met “ik mag ze niet meer dom noemen “ rechts…
pi_199422189


Ziedend? :?

Ik lees het meer als simpelweg een sarcastische opsomming.
pi_199422207
twitter


Koekoek!
pi_199422491
Die mensen zijn helemaal de weg kwijt natuurlijk. En dan vooral die figuren van een radicale propagandafabriek als de MSNBC. Geen mondmasker meer zal een grote switch zijn, een hele grote switch. Dat is cht een moraaltheologisch object geworden voor woke-isten.

Ik durf te wedden dat een groot deel van de discipelen nog braaf hun mondmasker zullen blijven dragen, gewoon om te laten zien hoe goed en moreel verheven men is. Naast natuurlijk #vaxselfies #fauciouchies posten.
pi_199422517
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:17 schreef Dejannn het volgende:
Die mensen zijn helemaal de weg kwijt natuurlijk. En dan vooral die figuren van een radicale propagandafabriek als de MSNBC. Geen mondmasker meer zal een grote switch zijn, een hele grote switch. Dat is cht een moraaltheologisch object geworden voor woke-isten.

Ik durf te wedden dat een groot deel van de discipelen nog braaf hun mondmasker zullen blijven dragen, gewoon om te laten zien hoe goed en moreel verheven men is. Naast natuurlijk #vaxselfies #fauciouchies posten.
Hoe Maddow het brengt is fascinerend. Alsof er herprogrammering nodig is... Een content update voor een NPC :D

En inderdaad, niets zegt "ik deug!" als de muilkorf.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:28:07 #46
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199422615
Jullie zijn een paar wederzijdse likes vergeten

Ahhh, gelukkig, hersteld
pi_199422630
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Jullie zijn een paar wederzijdse likes vergeten
Goed dat je het even zegt. Heb jou er ook direct eentje gegeven.
pi_199422686
Prima dit. Eindelijk af van Cheney met haar gezanik over de verkiezingen, waarmee ze letterlijk koren op de molen bleef gooien van de MSM. Erg benieuwd hoe Stefanik het gaat doen.

twitter
pi_199423829
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:33 schreef Dejannn het volgende:
Prima dit. Eindelijk af van Cheney met haar gezanik over de verkiezingen, waarmee ze letterlijk koren op de molen bleef gooien van de MSM. Erg benieuwd hoe Stefanik het gaat doen.

[ twitter ]
Top, kritiek is prima maar constant munitie geven aan je politieke tegenstander terwijl er toch belangrijkere zaken spelen werkt nu niet echt in het voordeel van de GOP.
pi_199423880
Cheney's loyaliteit lag dan ook niet zozeer bij de GOP, maar bij de uniparty. En waar de GOP meer en meer voor het volk opkomt, botst dat met de waarden van die uniparty.
pi_199423908
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:51 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Koekoek!
Het is vooral eng om te denken dat er miljoenen mensen zo in het leven staan. Geprogrammeerd door de MSM om op een bepaalde manier te denken. The Guyver was van mening dat een goede overheid niet kan over gaan naar tirannie. Dit bewijst maar weer eens het tegendeel, zodra er een crisis is schiet men in paniek en accepteert men alles om maar zo gauw terug te gaan naar normaal. Hoe ver men kan gaan ligt maar net aan hoe groot de “paniek” uiteindelijk is.
pi_199424332
Zei hij nadat een meute gehersenspoelden het Capitool bestormden en een kritische stem vanuit de eigen gelederen gedegradeerd werd omdat ze niet de partijpolicor lijn volgt.

Overigens was het punt denk ik dat de omstandigheid waarin Hitler verkozen kon worden er eentje was van een staat van economische wanhoop, wat er toe leidde dat mensen eerder op dat soort types stemmen. Daarbij was een geluk voor hem dat de president kwam te overlijden. Een voorbeeld vanuit een stabiele overheid met solide democratische instituties en gezonde economie ken ik zo niet, al is het niet met zekerheid uit te sluiten natuurlijk.
pi_199425032
Nog zo'n hysterisch figuur:

twitter


:') _O-
  vrijdag 14 mei 2021 @ 22:23:29 #54
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199425558
Pas maar op ik heb gehoord dat ze nanobots injecteren. rechtgeaarde trump-baudet-virus wappies kunnen denk ik beter vertrouwen op bleekwater, veel veiliger
pi_199427583
Fraude gespot!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199427689
En nog zo'n tragisch gehersenspoelde.
pi_199427708
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 01:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
En nog zo'n tragisch gehersenspoelde.
Het zou me niets verbazen als er veel meer door Republikeinen gefraudeerd wordt. Ze doen immers altijd alles waar ze de Democraten van verdenken voornamelijk zelf? Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten! :+

Zoals Trump's Deep State bijv:

twitter


[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 15-05-2021 01:20:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199427772
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199428503
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Tsja, zoals de waard is. Ik geloof dat mensen fouten kunnen maken, of iets onjuist zeggen. Dat betekent niet dat het meteen een leugen is. Maar ik ben dan ook geen religieus extremist.
Liul toch niet zo slap man. :')

Als jij post dat er in Spanje een vaccinatieplicht is, die er helemaal niet is en waar ook nooit sprake van is geweest, ben je of aan het liegen of simpelweg een half chromosoompje rijker dan de meesten, het is namelijk binnen 5 seconden op te zoeken door iedereen die met Google om kan gaan. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nazi Duitsland. Hitler was in eerste instantie gewoon gekozen door de Duitsers. De democratie werd afgeschaft en de rest is geschiedenis. Je kan nu zeggen dat het behoorlijk onwaarschijnlijk is dat de geschiedenis zich zal herhalen maar dat is natuurlijk wensdenken. Als je ziet wat voor idioterie men bijvoorbeeld al bereid is om te accepteren vanwege COVID. No jab no job in Nieuw Zeeland of de vaccinatieplicht in Spanje, coronapaspoort in de EU etc etc.
Wr fout. Denk dat jij eens op geschiedenisles moet. Duitsland is nooit op democratische wijze veranderd in "Das Drittes Reich". Achja, van een Trump fanboy hoef je ook niet te verwachten dat hij snapt wat een staatsgreep is. :D
pi_199428531
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 01:24 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Het is gewoon echt puinruimen, met zo'n kansloze voorganger.

Hij is niet echt mijn smaak, maar ik vind dat hij het best goed doet, beter dan verwacht.
pi_199428575
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:16 schreef illusions het volgende:

Liul toch niet zo slap man. :')

Als jij post dat er in Spanje een vaccinatieplicht is, die er helemaal niet is en waar ook nooit sprake van is geweest, ben je of aan het liegen of simpelweg een half chromosoompje rijker dan de meesten, het is namelijk binnen 5 seconden op te zoeken door iedereen die met Google om kan gaan. :P
Nee. De aanname dat iemand meteen liegt, in plaats van dat iemand een fout maakt, komt niet van een gezonde en gebalanceerde geest.
quote:
Wr fout. Denk dat jij eens op geschiedenisles moet. Duitsland is nooit op democratische wijze veranderd in "Das Drittes Reich". Achja, van een Trump fanboy hoef je ook niet te verwachten dat hij snapt wat een staatsgreep is. :D
Een staatsgreep komt in vele vormen. Zoals een EU, die eigenhandig bepaalde dat EU-recht boven nationaal recht staat.
pi_199428585
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Nee. De aanname dat iemand meteen liegt, in plaats van dat iemand een fout maakt, komt niet van een gezonde en gebalanceerde geest.
Dat is geen aanname, maar een conclusie. Het kan natuurlijk ook nog altijd zijn dat meneer te stom is om te Googlen en dus klakkeloos van iemand anders heeft overgenomen dat er een vaccinatieplicht in Spanje is.

Hoe dan ook, vrij kansloos, en jij lult er zoals gewoonlijk weer eens omheen.

quote:
Een staatsgreep komt in vele vormen. Zoals een EU, die eigenhandig bepaalde dat EU-recht boven nationaal recht staat.
Ja, dus? Verandert niets aan mijn punt.
pi_199428627
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:44 schreef illusions het volgende:
Dat is geen aanname, maar een conclusie. Het kan natuurlijk ook nog altijd zijn dat meneer te stom is om te Googlen en dus klakkeloos van iemand anders heeft overgenomen dat er een vaccinatieplicht in Spanje is.

Hoe dan ook, vrij kansloos, en jij lult er zoals gewoonlijk weer eens omheen.
Als iemand iets zegt dat onjuist is, ook zonder googlen, dan is dat niet een leugen, maar gewoon een onjuiste uitspraak. Het zegt echt alles over jou dat volgens jou iemand meteen liegt. Als ik jou was, zou ik mijzelf een gezondere mentale uitgangspositie aanmeten.
quote:
Ja, dus? Verandert niets aan mijn punt.
Ik denk dat jij ook niet echt begrijpt wat een staatsgreep is.
pi_199428650
Wat ben jij een kansloos figuur zeg. En maar over semantiek lullen. Inhoud? Ho maar.
pi_199428668
Als ik over semantiek wilde lullen, had ik wel gezegd dat het "Das Dritte Reich" is.
pi_199428709
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:54 schreef QuidProJoe het volgende:
Als ik over semantiek wilde lullen, had ik wel gezegd dat het "Das Dritte Reich" is.
En weer compleet vrij van inhoud. I rest my case. :')
pi_199428736
Tsja, inhoud voor de Linkse Kerk is enkel beperkt tot de heilige geschriften. En zelf heb ik geen zin in het voeren van een theologische discussie omdat er niets te halen valt bij gesloten geesten.
pi_199428765
pi_199428819
Oei, prijzen van brandstof gaan omhoog. Zal Biden's schuld wel weer zijn. :D

Zou onder Trump nooit gebeurd zijn. :')
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:47:45 #70
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199429003
pi_199429038
Waarom zijn de spotprenten van de Linkse Kerk altijd zo eendimensionaal? Zou het anders te complex zijn voor de kerkgangers, die niet gewend zijn te denken?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:23:27 #72
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199429279
pi_199429392
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Waarom zijn de spotprenten van de Linkse Kerk altijd zo eendimensionaal?
En die foto die je hier boven plaatste is dan natuurlijke rechtse humor. Leg het ons maar eens uit hoe 4 dimensionaal dat dan zou moeten zijn. _O-
pi_199429468
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En die foto die je hier boven plaatste is dan natuurlijke rechtse humor.
Nee, het is gewoon humor
quote:
Leg het ons maar eens uit hoe 4 dimensionaal dat dan zou moeten zijn. _O-
Waarom moet ik dat uitleggen? Ik heb niet beweerd dat die foto 4-dimensionaal is.
pi_199429732
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Waarom zijn de spotprenten van de Linkse Kerk altijd zo eendimensionaal? Zou het anders te complex zijn voor de kerkgangers, die niet gewend zijn te denken?
Het kan natuurlijk ook alleen maar over Trump gaan. En dan als reactie op wat jij post, want dat is natuurlijk weer een hevige trigger zo op de zaterdagochtend. En dit terwijl men net zat te genieten van een lekkere, gezonde en verantwoorde soy latte. Uiteraard gemaakt met producten gekocht bij een black owned business.
pi_199429820
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook alleen maar over Trump gaan. En dan als reactie op wat jij post, want dat is natuurlijk weer een hevige trigger zo op de zaterdagochtend. En dit terwijl men net zat te genieten van een lekkere, gezonde en verantwoorde soy latte. Uiteraard gemaakt met producten gekocht bij een black owned business.
Tsja, het zijn natuurlijk wel super intelligente mensen. En intelligente mensen, die laten zich niet conditioneren. Die krijgen geen rare primitieve reacties. Die schieten niet in de Orange Man Bad-reflex wanneer hun bestaan wordt bedreigd door een fotootje. Neen. Die intelligente mensen, die staan daar ver boven. Omdat ze intelligent zijn.
pi_199429853
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:46 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon humor
[..]

Waarom moet ik dat uitleggen? Ik heb niet beweerd dat die foto 4-dimensionaal is.
Logische gevolgtrekking rechtse humor is dan dus 0 dimensionaal. Hoe moet het publiek hier anders jou insinuatie over 1 dimensionale linkse cartoons interpreteren. 8-)
pi_199429865
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Logische gevolgtrekking rechtse humor is dan dus 0 dimensionaal. Hoe moet het publiek hier anders jou insinuatie over 1 dimensionale linkse cartoons interpreteren. 8-)
Haha, weer een dus-stropop!
pi_199430267
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Tsja, het zijn natuurlijk wel super intelligente mensen. En intelligente mensen, die laten zich niet conditioneren. Die krijgen geen rare primitieve reacties. Die schieten niet in de Orange Man Bad-reflex wanneer hun bestaan wordt bedreigd door een fotootje. Neen. Die intelligente mensen, die staan daar ver boven. Omdat ze intelligent zijn.
Oh ja, bijna vergeten, de enorme intelligentie bij de discipelen van de Linkse Kerk. Het strookt wel heel erg met het gedrag en de bizarre overtuigingen, die vooral zeer infantiel, utopisch en hysterisch zijn. Ik heb dan ook het idee dat er wel wat andere factoren een rol spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 11:01:22 ]
  zaterdag 15 mei 2021 @ 11:11:33 #80
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199430418
pi_199430632
Ik kan uit deze meme dus opmaken dat de rechtsgeorinteerde medemens een beschaafde, rationele, succesvolle bankier betreft, en de linksgeorinteerde medemens voornamelijk een stel hysterische, hulpbehoevende social justice warriors?

Helemaal mee eens, +1 voor jouw scherpe inzichten hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 11:27:01 ]
  zaterdag 15 mei 2021 @ 11:42:48 #82
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199430865
pi_199430941
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder weer, dat de maker van deze tekening de anders gekleurde medemens primair ziet als "de buitenlander".
  zaterdag 15 mei 2021 @ 12:11:42 #84
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199431224
  zaterdag 15 mei 2021 @ 12:24:22 #85
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199431406
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:49 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Als iemand iets zegt dat onjuist is, ook zonder googlen, dan is dat niet een leugen, maar gewoon een onjuiste uitspraak. Het zegt echt alles over jou dat volgens jou iemand meteen liegt. Als ik jou was, zou ik mijzelf een gezondere mentale uitgangspositie aanmeten.
[..]

Ik denk dat jij ook niet echt begrijpt wat een staatsgreep is.
Jij beweert iets, vervolgens blijkt het niet waar en dan ga je ook nog doen alsof men net doet alsof jij liegt. Zeg het dan niet zo stellig of Google zelf eerst even of het wel klopt. Het laat precies zien waarom jij nog jankt dat de verkiezingen gefraudeerd zijn, en dat je gewoon maar blind wat overneemt van onbetrouwbare persone. Maar, nog 4moreyears, toch?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199431491
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jij beweert iets, vervolgens blijkt het niet waar en dan ga je ook nog doen alsof men net doet alsof jij liegt. Zeg het dan niet zo stellig of Google zelf eerst even of het wel klopt. Het laat precies zien waarom jij nog jankt dat de verkiezingen gefraudeerd zijn, en dat je gewoon maar blind wat overneemt van onbetrouwbare persone. Maar, nog 4moreyears, toch?
Ook jij lijkt het verschil tussen onjuist of een leugen niet te kennen. Is het (h)erkennen een zonde binnen de Kerk?
pi_199431576
twitter
  zaterdag 15 mei 2021 @ 12:36:56 #88
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199431584
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:30 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ook jij lijkt het verschil tussen onjuist of een leugen niet te kennen. Is het (h)erkennen een zonde binnen de Kerk?
Waarom zeg je het dan zo stellig? Dan word je erop gewezen en dan ineens kan je er niets aan doen, omdat je het in eerste instantie niet eens opgezocht hebt. Je roept dus maar wat. Of dan dan een leugen is of 'gewoon onjuist', dat maakt geen reet uit. Jij roept het stellig, zonder dat je iets weet. Ja, dan vallen mensen daarover. Tot zover 'kritische zelfonderzoeker'. Iets met een mand en er keihard doorheen vallen.

Verkiezingfraude was zeker ook gewoon onjuist en niet gelogen? (je bronnen liegen, 4more...eh QuidProJoe).
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199431610
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waarom zeg je het dan zo stellig? Dan word je erop gewezen en dan ineens kan je er niets aan doen, omdat je het in eerste instantie niet eens opgezocht hebt. Je roept dus maar wat. Of dan dan een leugen is of 'gewoon onjuist', dat maakt geen reet uit. Jij roept het stellig, zonder dat je iets weet. Ja, dan vallen mensen daarover. Tot zover 'kritische zelfonderzoeker'. Iets met een mand en er keihard doorheen vallen.

Verkiezingfraude was zeker ook gewoon onjuist en niet gelogen? (je bronnen liegen, 4more...eh QuidProJoe).
Je snapt het echt niet he? Het verschil?
pi_199431617
twitter


:')_!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 12:40:16 ]
pi_199431639
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:40 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]

:')_!
Stabiele geest, die David Hogg!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 12:43:40 #92
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199431657
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he? Het verschil?
Het maakt geen reet uit , vrolijke vriend. Blijkbaar roep je maar wat. Dat denk ik al langer en dat wordt ook steeds aangetoond. Vervolgens post je iets van de daily wire en zal je vast vinden dat de 'msm' dingen verdraait, terwijl je die eisen blijkbaar niet stelt aan the daily wire. Je bent gewoon enorm hypocriet. Geen probleem, dat is iedereen, alleen moet je het wel kunnen zien van jezelf.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199431662
Ik hoop echt, voor alle kinderen in de wereld, dat hun onderwijzer geen lid van de Linkse Kerk is. Geen "Sorry Jantje, dat is onjuist.", maar een stellig "JE LIEGT!!"
  zaterdag 15 mei 2021 @ 12:44:41 #94
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199431663
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:40 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]

:')_!
En relevant, omdat?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199431674
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het maakt geen reet uit , vrolijke vriend. Blijkbaar roep je maar wat. Dat denk ik al langer en dat wordt ook steeds aangetoond. Vervolgens post je iets van de daily wire en zal je vast vinden dat de 'msm' dingen verdraait, terwijl je die eisen blijkbaar niet stelt aan the daily wire. Je bent gewoon enorm hypocriet. Geen probleem, dat is iedereen, alleen moet je het wel kunnen zien van jezelf.
Je post heeft een pH-waarde van 1,5
  zaterdag 15 mei 2021 @ 12:46:41 #96
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199431685
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik hoop echt, voor alle kinderen in de wereld, dat hun onderwijzer geen lid van de Linkse Kerk is. Geen "Sorry Jantje, dat is onjuist.", maar een stellig "JE LIEGT!!"
Zitten we hier op school dan?

Mag ik je vragen, hoe kom je dan bij die bewering en waarom zette je die in?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 12:47:21 #97
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199431689
Ah, het is alleen trollen. Veel plezier verder met je semantiek.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199431706
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik hoop echt, voor alle kinderen in de wereld, dat hun onderwijzer geen lid van de Linkse Kerk is. Geen "Sorry Jantje, dat is onjuist.", maar een stellig "JE LIEGT!!"
Tegenwoordig is het gros van de onderwijzers in de Westerse wereld op zijn minst gecharmeerd van de Linkse Kerk, in veel gevallen zelfs een (radicale) discipel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 12:48:41 ]
pi_199431707
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:47 schreef Vis1980 het volgende:
Ah, het is alleen trollen. Veel plezier verder met je semantiek.
Dat is incorrect. Ik bedoel, JELIEGT!!1! Er zit immers geen verschil tussen die twee zaken.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 12:49:56 #100
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199431735
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nazi Duitsland. Hitler was in eerste instantie gewoon gekozen door de Duitsers. De democratie werd afgeschaft en de rest is geschiedenis. Je kan nu zeggen dat het behoorlijk onwaarschijnlijk is dat de geschiedenis zich zal herhalen maar dat is natuurlijk wensdenken. Als je ziet wat voor idioterie men bijvoorbeeld al bereid is om te accepteren vanwege COVID. No jab no job in Nieuw Zeeland of de vaccinatieplicht in Spanje, coronapaspoort in de EU etc etc.
Hahaha, kom op gast, dit is wel keihard liegen. Een heel betoog over Nazi Duitsland, en dan geef je als voorbeeld SPECIFIEK vaccinatieplicht in Spanje. Dat heet liegen, Joe.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199431745
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hahaha, kom op gast, dit is wel keihard liegen. Een heel betoog over Nazi Duitsland, en dan geef je als voorbeeld SPECIFIEK vaccinatieplicht in Spanje. Dat heet liegen, Joe.
Waarom is het liegen, en niet gewoon onjuist?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 12:50:44 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199431747
Maar geen gelul meer over de verkiezingen? Dan kan er een slotje op het topic, ik zal het aanvragen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199431810
quote:
Prima ontwikkelingen dit. Ik verwacht niet dat veel naar boven gaat komen, maar het zal geheid voor weer flink wat woede zorgen bij de Democraten. Iets dat heel erg apart blijft.
pi_199431988
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Prima ontwikkelingen dit. Ik verwacht niet dat veel naar boven gaat komen, maar het zal geheid voor weer flink wat woede zorgen bij de Democraten. Iets dat heel erg apart blijft.
Mwah, er zijn nu audits (komende) in meerdere staten. Er kan echt een hoop gebeuren, vooral als je bepaalde theorien mag geloven. Wat we tot nu toe hebben, zijn een falend rechtssysteem tot aan het hooggerechtshof. Een falend politiek systeem. Een falende president* en een bevolking dat langzaam ontwaakt (al zullen er genoeg zijn die te gendoctrineerd zijn). Maar wanneer de politiek en het rechtssysteem faalt, is het aan de militaire tak om de Grondwet te beschermen. Maar daarvoor is de ontwaakte bevolking nodig. Het omverwerpen van een corrupt systeem lukt immers enkel wanneer de militairen en de bevolking elkaar steunen.

Wat je ziet, is dat de Democraten nu in hun "Wollt ihr den totalen Krieg"-modus zitten; als zij ten onder gaan, moet alles met hen branden. Wat ik denk/hoop, is dat dit verre van voorbij is. Maar de Democraten doen echt alles om een totale burgeroorlog te ontketenen. Helaas is er een a-symmetrische informatievoorziening, maar de logica dicteert, dat er een reden is dat de Democraten (en globalisten/RINO's) zich als totale verliezers gedragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door QuidProJoe op 15-05-2021 14:28:38 ]
  zaterdag 15 mei 2021 @ 14:29:13 #106
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199433436
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:48 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Tegenwoordig is het gros van de onderwijzers in de Westerse wereld op zijn minst gecharmeerd van de Linkse Kerk, in veel gevallen zelfs een (radicale) discipel.
Grijp je kans DJ / Q en maatjes! Al die gezonde rechtse jongens en meisjes verdienen het gered te worden uit de handen van de priesters van de linkse kerk! Mij lijkt een carrire als onderwijzer voor jou/jullie onontkoombaar! Red die arme kinderen uit de handen van satan! Voorkom dat je je de rest van je leven schuldig voelt over al die arme jongens en meisjes die jullie niet gered hebben van een lot erger dan de dood!
pi_199433473
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:44 schreef illusions het volgende:


Ja, dus? Verandert niets aan mijn punt.
Het verandert ook niets aan mijn punt dat een goede overheid kan transformeren in iets anders.
pi_199433485
https://theconservativetr(...)ballot-audit-status/

Dit is ook wel een interessant interview met de Chair van de Arizona Republicans. Ik ben het lang niet overal mee eens, maar het geeft een goede blik op wat men nu precies probeert te bewerkstelligen.
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Mwah, er zijn nu audits (komende) in meerdere staten. Er kan echt een hoop gebeuren, vooral als je bepaalde theorien mag geloven. Wat we tot nu toe hebben, zijn een falend rechtssysteem tot aan het hooggerechtshof. Een falend politiek systeem. Een falende president* en een bevolking dat langzaam ontwaakt (al zullen er genoeg zijn die te gendoctrineerd zijn). Maar wanneer de politiek en het rechtssysteem faalt, is het aan de militaire tak om de Grondwet te beschermen. Maar daarvoor is de ontwaakte bevolking nodig. Het omverwerpen van een corrupt systeem lukt immers enkel wanneer de militairen en de bevolking elkaar steunen.

Wat je ziet, is dat de Democraten nu in hun "Wollt ihr den totalen Krieg"-modus zitten; als zij ten onder gaan, moet alles met hen branden. Wat ik denk/hoop, is dat dit verre van voorbij is. Maar de Democraten doen echt alles om een totale burgeroorlog te ontketenen. Helaas is er een a-symmetrische informatievoorziening, maar de logica dicteerd, dat er een reden is dat de Democraten (en globalisten/RINO's) zich als totale verliezers gedragen.
Tja, vooral dat laatste: het onderliggende idee is dat elke crisis een mogelijkheid biedt om meer radicale wijzigingen door te voeren en macht te vergaren. Plus dat natuurlijk een flink deel van die partij oprecht denkt dat alles aan de VS slecht, duivels en racistisch is, en het enige wat er nog kan worden gedaan is de boel platbranden en overnieuw beginnen via, een soort 'democratisch socialistisch' beleid.
pi_199433516
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:26 schreef Dejannn het volgende:
Ik kan uit deze meme dus opmaken dat de rechtsgeorinteerde medemens een beschaafde, rationele, succesvolle bankier betreft, en de linksgeorinteerde medemens voornamelijk een stel hysterische, hulpbehoevende social justice warriors?

Helemaal mee eens, +1 voor jouw scherpe inzichten hier.
Lmao
  zaterdag 15 mei 2021 @ 14:34:14 #110
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199433532
Oh jee D&Q is nu met zichzelf in gesprek over die nare democraten die een burgeroorlog willen!
pi_199433546
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:40 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]

:')_!
The fuck is dit nu weer. Als gevaccineerde een mondmasker dragen om een politiek statement te maken, waanzin.
pi_199433609
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]

The fuck is dit nu weer. Als gevaccineerde een mondmasker dragen om een politiek statement te maken, waanzin.
Tja, dit is zo'n vrij bekende links-en progressieve activist. Van dergelijke dwazen kun je dit soort dingen natuurlijk wel verwachten.
pi_199433629
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hahaha, kom op gast, dit is wel keihard liegen. Een heel betoog over Nazi Duitsland, en dan geef je als voorbeeld SPECIFIEK vaccinatieplicht in Spanje. Dat heet liegen, Joe.
Er is een vaccinatieplicht in een gedeelte van Spanje.

https://inspanje.nl/algem(...)vaccinatieplicht-in/

Maar het gaat vooral om het grotere punt wat ik wilde maken, dat men in blinde paniek makkelijk verregaande maatregelen accepteert. Uiteindelijk kan dat leiden tot tirannie.
pi_199433645
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:38 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Tja, dit is zo'n vrij bekende links-en progressieve activist. Van dergelijke dwazen kun je dit soort dingen natuurlijk wel verwachten.
Ik weet wie het is, ik neem maar aan dat hij dit soort nonsense verkondigd om relevant te blijven. Iets anders kan ik er niet van maken.
pi_199433654
Hoe vaak komt het eigenlijk voor, dat men een opgegeven vrijheid "gewoon" terugkrijgt?
pi_199433701
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:41 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoe vaak komt het eigenlijk voor, dat men een opgegeven vrijheid "gewoon" terugkrijgt?
Niet zonder slag of stoot. En kijk ook hoe makkelijk men de vrijheid laat afnemen. Ik wijs even naar de periode van de avondklok. Nooit gedacht dat ik met papieren op zak de straat op moest om ze vervolgens te tonen op verzoek van de politie.
pi_199433761
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet zonder slag of stoot. En kijk ook hoe makkelijk men de vrijheid laat afnemen. Ik wijs even naar de periode van de avondklok. Nooit gedacht dat ik met papieren op zak de straat op moest om ze vervolgens te tonen op verzoek van de politie.
Onacceptabel. En dan vraag je je af, waar zijn die mensen toe in staat, als er een daadwerkelijk gevaarlijke ziekte zou zijn...

En verder, uiteraard:
quote:
"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."
- Benjamin Franklin
- QuidProJoe
pi_199433919
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er is een vaccinatieplicht in een gedeelte van Spanje.

https://inspanje.nl/algem(...)vaccinatieplicht-in/
Goed verhaal, helaas wederom niet waar.
De rechtsconservatieve meerderheid in het Galicische parlement heeft inderdaad een dergelijke wet aangenomen, die vervolgens direct is aangevochten door de Spaanse regering. Dat beroep is in behandeling genomen door het hooggerechtshof met als gevolg dat deze wet dus nooit is ingevoerd.
Feiten blijven kennelijk maar hinderlijke zaken voor sommige mensen hier.
pi_199434049
Een vaccinatieplicht, vooral voor een experimenteel vaccin, is sowieso onmenselijk. Dat berhaupt voorstellen, en daar ook nog voor stemmen, laat zien hoe iemand over mensenrechten denkt.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:15:29 #120
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199434159
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er is een vaccinatieplicht in een gedeelte van Spanje.

https://inspanje.nl/algem(...)vaccinatieplicht-in/

Maar het gaat vooral om het grotere punt wat ik wilde maken, dat men in blinde paniek makkelijk verregaande maatregelen accepteert. Uiteindelijk kan dat leiden tot tirannie.
De selectieve verontwaardiging ligt er weer meters dik bovenop.
pi_199434221
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het verandert ook niets aan mijn punt dat een goede overheid kan transformeren in iets anders.
Behalve dan dat je een voorbeeld maakt wat jouw punt helemaal niet ondersteunt. :')

_O-
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:22:49 #122
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199434253
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Een vaccinatieplicht, vooral voor een experimenteel vaccin, is sowieso onmenselijk. Dat berhaupt voorstellen, en daar ook nog voor stemmen, laat zien hoe iemand over mensenrechten denkt.
Experimenteel is het niet, en waarschijnlijk zal de soep ook niet zo heet worden gegeten.
pi_199434264
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:22 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Experimenteel is het niet, en waarschijnlijk zal de soep ook niet zo heet worden gegeten.
Goh, alle tests zijn wel heel snel afgerond!
pi_199434272
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er is een vaccinatieplicht in een gedeelte van Spanje.

https://inspanje.nl/algem(...)vaccinatieplicht-in/

Maar het gaat vooral om het grotere punt wat ik wilde maken, dat men in blinde paniek makkelijk verregaande maatregelen accepteert. Uiteindelijk kan dat leiden tot tirannie.
Hahaha, je hebt even iets bij je bewering gezocht?

Je kunt het beter andersom doen, misschien kraam je dan nog wat nuttigs uit. Bovenstaande is dus helemaal nooit aan de orde geweest, zoals je al door @Kansenjongere is uitgelegd.

Wat een kansloze vertoning weer.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:24:57 #125
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199434286
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het verandert ook niets aan mijn punt dat een goede overheid kan transformeren in iets anders.
Goed punt. Een goed lopend bedrijf kan failliet gaan. Een werkende auto kan kapot gaan. Een stralende zomerdag kan veranderen in een grijze bak water.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:25:20 #126
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199434290
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Goh, alle tests zijn wel heel snel afgerond!
Niet veel sneller dan anders.
pi_199434309
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:25 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Niet veel sneller dan anders.
Toch wel knap, in ongeveer een jaar een vaccin ontwikkelen en dan ook nog eens alle testfases afronden. Ik kan me de nieuwsberichten nog herinneren dat hetzo extreem uitzonderlijk was, in plaats van "niet veel sneller dan anders".
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:29:30 #128
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199434331
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Toch wel knap, in ongeveer een jaar een vaccin ontwikkelen en dan ook nog eens alle testfases afronden. Ik kan me de nieuwsberichten nog herinneren dat hetzo extreem uitzonderlijk was, in plaats van "niet veel sneller dan anders".
Als er een crisis is kan de normale wachtrij worden gepasseerd natuurlijk. Normaal neemt het vooral veel tijd in beslag omdat er nog talloze andere zaken op de plank liggen te wachten.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:30:09 #129
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199434336
Onmenselijk is mensen dood laten gaan door amateuristisch gekloot en ontkenning.
Onmenselijk is kinderen van hun ouders scheiden
Onmenselijk is een Noord-Koreaanse dictator legitimeren

Tja en dan zijn er vaccinaties. Vrijwillige vaccinaties zodat gekken zoals de dansleraar, lamme Frans, vlogsletjes en andere idioten gewoon een vrije keuze hebben.
pi_199434381
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:29 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Als er een crisis is kan de normale wachtrij worden gepasseerd natuurlijk. Normaal neemt het vooral veel tijd in beslag omdat er nog talloze andere zaken op de plank liggen te wachten.
En hoeveel vaccins hebben phase 3 succesvol afgerond?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:36:46 #131
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199434423
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:33 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

En hoeveel vaccins hebben phase 3 succesvol afgerond?
Weet ik zo niet uit m'n hoofd, een derde geloof ik.
pi_199434510
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:36 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Weet ik zo niet uit m'n hoofd, een derde geloof ik.
En het is vooral hopen dat bij die vaccins, die zo snel door de testfases gingen, effectief zijn en geen latente bijwerkingen hebben. Vooral als het tegen een ziekte is die relatief onschuldig is.

Maar goed, ik offer mijzelf graag op als contorle-groep.
pi_199434597
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:50:45 #134
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199434611
Nanobots heb ik gehoord. Of we worden allemaal zombies.

Gelukkig hebben we straks de dansleraar, de pooier, lamme Frans, de vlogsletjes en nu dus ook Q om onze landsgrenzen te verdedigen tegen ongewenste buitenlandse invloeden.
pi_199434747
twitter
pi_199434886
"All four Democrats on the committee voted against the audit, however, and voiced concerns that it could further undermine trust in the system."

Da's wel uniek, audits die het vertrouwen in iets beschadigen.
pi_199435080
Typerend weer inderdaad. Je zou maar zo in het leven staan, niemand mag aan jou twijfelen, immers ben jij verheven en volmaakt. Maar jij moet wl juist continue de ander in twijfel trekken, want dat betreft natuurlijk maar lastige, primitieve, heidenen. Vanuit dat oogpunt is een audit natuurlijk een belediging voor jezelf, maar een uiterst gepast middel om te ander eens goed tegen het licht te houden.

Zulk narcisme is oprecht pathologisch. En natuurlijk ook de onderliggende reden dat men bijvoorbeeld het liefst "dis-en misinformatie" kanalen zoals FoxNews wil zien verdwijnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 16:35:37 ]
  zaterdag 15 mei 2021 @ 17:18:47 #138
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199435601
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 16:34 schreef Dejannn het volgende:
Typerend weer inderdaad. Je zou maar zo in het leven staan, niemand mag aan jou twijfelen, immers ben jij verheven en volmaakt. Maar jij moet wl juist continue de ander in twijfel trekken, want dat betreft natuurlijk maar lastige, primitieve, heidenen. Vanuit dat oogpunt is een audit natuurlijk een belediging voor jezelf, maar een uiterst gepast middel om te ander eens goed tegen het licht te houden.

Zulk narcisme is oprecht pathologisch. En natuurlijk ook de onderliggende reden dat men bijvoorbeeld het liefst "dis-en misinformatie" kanalen zoals FoxNews wil zien verdwijnen.
Wat een hoop verzinsels weer. Er was geen aanleiding om te twijfelen aan de uitslag en de geruchten daaromtrent waren gebaseerd op gebakken lucht.

Daar aan meewerken zou impliceren dat de uitslag inderdaad ook niet zo legitiem is. Logisch dat men daar niet aan begint.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 17:20:17 #139
323401 Kijkertje
met filter
pi_199435619
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Toch wel knap, in ongeveer een jaar een vaccin ontwikkelen en dan ook nog eens alle testfases afronden. Ik kan me de nieuwsberichten nog herinneren dat hetzo extreem uitzonderlijk was, in plaats van "niet veel sneller dan anders".
Daar is een heel eenvoudige verklaring voor: de ontwikkeling van het COVID-vaccin kon zo snel omdat ze al decennia ervaring hadden met SARS en MERS beide ook coronavirussen en ze al 6 jaar bezig zijn geweest met de ontwikkeling van een vaccin. Dr. Kizzmekia Corbett legt het uit:

Doctor behind Covid-19 vaccine development explains how shot was years in the making
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199436010
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 17:18 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Wat een hoop verzinsels weer. Er was geen aanleiding om te twijfelen aan de uitslag en de geruchten daaromtrent waren gebaseerd op gebakken lucht.

Daar aan meewerken zou impliceren dat de uitslag inderdaad ook niet zo legitiem is. Logisch dat men daar niet aan begint.
Interessant. Een audit is niets meer dan een getailleerde inspectie. Audits zijn zeer normaal en een industrie op zich, elk zelfrespecterend bedrijf voert interne audits uit, en laat externe audits uitvoeren. En nee, dat is niet omdat men wil impliceren dat er per definitie is mis is, dat is juist om te streven naar de hoogte mogelijke kwaliteit en transparantie. Ik vind het dus erg bijzonder dat jij een audit an sich al direct interpreteert als een implicatie voor een niet legitieme uitslag. Helaas, maar zo werkt het niet.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 18:09:35 #141
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199436169
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 17:56 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Interessant. Een audit is niets meer dan een getailleerde inspectie. Audits zijn zeer normaal en een industrie op zich, elk zelfrespecterend bedrijf voert interne audits uit, en laat externe audits uitvoeren. En nee, dat is niet omdat men wil impliceren dat er per definitie is mis is, dat is juist om te streven naar de hoogte mogelijke kwaliteit en transparantie. Ik vind het dus erg bijzonder dat jij een audit an sich al direct interpreteert als een implicatie voor een niet legitieme uitslag. Helaas, maar zo werkt het niet.
We hebben het over een proces wat al decennialang met allerlei uitvoerige controlemechanismen is ingericht. Er zijn ook allerlei rechtszaken gevoerd, nergens is uit gebleken dat er sprake was van fraude of onzorgvuldigheid. Dus ook geen grond voor een nieuwe controle.

Of je moet er voorstander van zijn om elke verkiezing weer audits uit te laten voeren na afloop, dat zou dan nog een beetje consequent zijn. Het is alleen nergens op gebaseerd.
pi_199436344
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:09 schreef Poem_ het volgende:

[..]

We hebben het over een proces wat al decennialang met allerlei uitvoerige controlemechanismen is ingericht. Er zijn ook allerlei rechtszaken gevoerd, nergens is uit gebleken dat er sprake was van fraude of onzorgvuldigheid. Dus ook geen grond voor een nieuwe controle.

Of je moet er voorstander van zijn om elke verkiezing weer audits uit te laten voeren na afloop, dat zou dan nog een beetje consequent zijn. Het is alleen nergens op gebaseerd.
Maar zou het niet mooi zijn dat audits zouden bevestigen dat Biden daadwerkelijk met overmacht heeft gewonnen? Waarom zou je dat niet willen?

En daarbij, hoe kan je er zo zeker van zijn dat allerlei "uitvoerige controlemechanismen" werken, als er geen audits zijn? We moeten het gewoon vertrouwen omdat... de Staat onfeilbaar is? Het significant lagere afkeuringspercentage van mail-in-ballots laat geen alarmbellen rinkelen? Hoe weten we de "controlemechanismen" werken als er sprake is van significant meer stemmen per post? En altijd weer die rechtzaken, hoeveel zijn daar daadwerkelijk op inhoud bepaald? Je blijft maar de onzin van de heilige geschriften herhalen over de rechtzaken, zonder weet te hebben wat er daadwerkelijk heeft gespeeld.

En ook een leuke gedachte, wat zegt het over de rechtspraak, over al die rechtzaken "waar niks uit blijkt", als de audits iets anders kenbaar maken? Dan kan je ineens de rechtspraak niet meer vertrouwen, en ook het stemproces niet... Wie moet dan de rotzooi opruimen? Militaire tribunalen FTW!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 18:33:47 #143
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199436474
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:24 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Maar zou het niet mooi zijn dat audits zouden bevestigen dat Biden daadwerkelijk met overmacht heeft gewonnen? Waarom zou je dat niet willen?

En daarbij, hoe kan je er zo zeker van zijn dat allerlei "uitvoerige controlemechanismen" werken, als er geen audits zijn? We moeten het gewoon vertrouwen omdat... de Staat onfeilbaar is? Het significant lagere afkeuringspercentage van mail-in-ballots laat geen alarmbellen rinkelen? Hoe weten we de "controlemechanismen" werken als er sprake is van significant meer stemmen per post? En altijd weer die rechtzaken, hoeveel zijn daar daadwerkelijk op inhoud bepaald? Je blijft maar de onzin van de heilige geschriften herhalen over de rechtzaken, zonder weet te hebben wat er daadwerkelijk heeft gespeeld.

En ook een leuke gedachte, wat zegt het over de rechtspraak, over al die rechtzaken "waar niks uit blijkt", als de audits iets anders kenbaar maken? Dan kan je ineens de rechtspraak niet meer vertrouwen, en ook het stemproces niet... Wie moet dan de rotzooi opruimen? Militaire tribunalen FTW!
Dus iedere verkiezing moet achteraf worden geauditeerd?
pi_199436481
Je zou bijna hardop afvragen waarom Trump voor de uitbreiding van Gitmo heeft gezorgd, zonder landen met raar gekleurde mensen binnen te vallen.
pi_199436496
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dus iedere verkiezing moet achteraf worden geauditeerd?
Dat hoeft niet meer zodra het vertrouwen is hersteld. En oh ja, de beroemde dus-stropop!

En schattig hoe je alle relevante vragen negeert O+
  zaterdag 15 mei 2021 @ 18:36:16 #146
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199436509
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:35 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dat hoeft niet meer zodra het vertrouwen is hersteld.

En schattig hoe je alle relevante vragen negeert O+
Zodra het vertrouwen is hersteld. :D Precies de reden dat je daar nooit aan moet beginnen.
pi_199436549
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:09 schreef Poem_ het volgende:

[..]

We hebben het over een proces wat al decennialang met allerlei uitvoerige controlemechanismen is ingericht. Er zijn ook allerlei rechtszaken gevoerd, nergens is uit gebleken dat er sprake was van fraude of onzorgvuldigheid. Dus ook geen grond voor een nieuwe controle.

Of je moet er voorstander van zijn om elke verkiezing weer audits uit te laten voeren na afloop, dat zou dan nog een beetje consequent zijn. Het is alleen nergens op gebaseerd.
We? Verkiezingen in de VS zijn geen verkiezingen zoals in Nederland. Hier zou ik het meer vertrouwen dan daar.

En ik ben een voorstander dat het elke partij vrij moet staan een audit te laten uitvoeren ja. Daar kun je het niet mee eens zijn natuurlijk, helemaal als de moreel verlichte kant heeft gewonnen. Immers, hoe durven die 'domrechtse' heidenen? De Linkse Kerk zegt dat het eerlijk is gegaan, dus is het eerlijk. Maar nogmaals, zo werkt het niet.

Ik kan mij sowieso nog wel verhalen herinneren omtrent 'the Russians hacked the election', 'Stacey Abrams governor of Georgia' of natuurlijk, voter suppression', voter suppression', voter suppression', voter suppression', voter suppression', voter suppression', voter suppression', voter suppression'.

Dus erg interessant dat men dat dan wel serieus moet nemen, maar dit niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 18:41:15 ]
  zaterdag 15 mei 2021 @ 18:41:24 #148
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199436584
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:36 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Religieus argument weer!
Als je doelt op "het vertrouwen" dan klopt dat.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 18:42:19 #149
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199436604
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:39 schreef Dejannn het volgende:

[..]

We? Verkiezingen in de VS zijn geen verkiezingen zoals in Nederland. Hier zou ik het meer vertrouwen dan daar.

En ik ben een voorstander dat het elke partij vrij moet staan een audit te laten uitvoeren ja. Daar kun je het niet mee eens zijn natuurlijk, helemaal als de moreel verlichte kant heeft gewonnen. Immers, hoe durven die 'domrechtse' heidenen? De Linkse Kerk zegt dat het eerlijk is gegaan, dus is het eerlijk. Maar nogmaals, zo werkt het niet.

Ik kan mij sowieso nog wel verhalen herinneren omtrent 'the Russians hacked the election', 'Stacey Abrams governor of Georgia' of natuurlijk, voter suppression', voter suppression', voter suppression', voter suppression', voter suppression', voter suppression', voter suppression', voter suppression'.

Dus erg interessant dat men dat dan wel serieus moet nemen, maar dit niet.
Dus elke verkiezing moeten er achteraf audits uitgevoerd worden, want ja, eh, gewoon! Goed verhaal.
pi_199436649
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:42 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dus elke verkiezing moeten er achteraf audits uitgevoerd worden, want ja, eh, gewoon! Goed verhaal.
Dus-stropop!
pi_199436668
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:40 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel mooi om te zien hoe het Links-Fascisme salonfhig is geworden. Hoe open ze er over zijn, hoe trots.
Linksgeorinteerden moet je op hun woord emoties geloven, als zij zeggen dat het eerlijk is, dan is het eerlijk. Als zij zeggen dat het niet eerlijk is, dan is het niet eerlijk. Eigenlijk zijn het soort van moreel verheven auditors, zij kunnen zonder daadwerkelijke audit, een audit uitvoeren.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 18:54:07 #152
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199436757
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dus-stropop!
Neuh. Er is geen reden om deze verkiezingen anders te laten verlopen dan de andere. Er zijn ook geen argumenten. We hebben het alleen maar over gebakken lucht, verzinsels.
pi_199436797
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:54 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Neuh. Er is geen reden om deze verkiezingen anders te laten verlopen dan de andere. Er zijn ook geen argumenten. We hebben het alleen maar over gebakken lucht, verzinsels.
Zonder audits is het "vertrouwen" juist gebakken lucht :')

"Wil je bewijs van het bestaan van God? Ik kan het je geven!"
"Nah, ik geloof het gewoon lekker!"
  zaterdag 15 mei 2021 @ 18:57:59 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199436811
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:54 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Neuh. Er is geen reden om deze verkiezingen anders te laten verlopen dan de andere. Er zijn ook geen argumenten. We hebben het alleen maar over gebakken lucht, verzinsels.
ls er niets aan de hand is, waarom dat dan niet voor atijd bewijzen ipv weigeren?

Dat ruikt toch naar dat je iets te verbergen hebt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199436940
Beetje zonde van het belastinggeld om Trump te helpen met zijn negatieve gevoelens en bovendien geeft het legitimiteit aan het uit de lucht gegrepen geroeptoeter van fraude.

Aan de andere kant zijn er zoveel gehersenspoelde zombies die het inmiddels geloven dat het misschien wel zou kunnen helpen, mits het een goed uitgevoerde audit is... niet die topshow in Arizona.

In Georgia is na elke algemene verkiezing trouwens dacht ik wel een audit.
pi_199436954
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
Beetje zonde van het belastinggeld om Trump te helpen met zijn negatieve gevoelens en bovendien geeft het legitimiteit aan de niet onderbouwde claims van fraude.

Aan de andere kant zijn er zoveel gehersenspoelde zombies die het inmiddels geloven dat het misschien wel zou kunnen helpen, mits het een goed uitgevoerde audit is... niet die topshow in Arizona.

In Georgia is na elke algemene verkiezing trouwens dacht ik wel een audit.
Een kleine prijs om het vertrouwen in de verkiezingen te herstellen/verstevigen, nietwaar?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:13:26 #157
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199437050
Trump heeft de verkiezingen in 2016 niet gewonnen. Er heeft geen audit plaatsgevonden.
pi_199437058
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef mcmlxiv het volgende:
Trump heeft de verkiezingen in 2016 niet gewonnen. Er heeft geen audit plaatsgevonden.
Jill Stein wilde er wel een. Waarom zou ze die keutel in hebben getrokken?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:16:13 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199437096
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef mcmlxiv het volgende:
Trump heeft de verkiezingen in 2016 niet gewonnen. Er heeft geen audit plaatsgevonden.
Gelukkig hebben Clinton en Pelosi etc niet 4 jaar lang beweerd dat de verkiezingen door Rusland zouden zijn gemanipuleerd. En daar is dan ook geen enorm onderzoek naar gedaan :').

Maar nu de "juiste" man gewonnen heeft zijn de verkiezingen uiteraard 100% veilig en betrouwbaar, opeens......
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199437164
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gelukkig hebben Clinton en Pelosi etc niet 4 jaar lang beweerd dat de verkiezingen door Rusland zouden zijn gemanipuleerd. En daar is dan ook geen enorm onderzoek naar gedaan :').

Maar nu de "juiste" man gewonnen heeft zijn de verkiezingen uiteraard 100% veilig en betrouwbaar, opeens......
Welk onderzoek doel je op?

De claim was daar trouwens niet dat de winst van Trump bij elkaar gefraudeerd was. De Amerikaanse overheid heeft wel vastgesteld dat de Russen hebben ingebroken op computers met voter rolls en emails gehackt van een aantal mensen van de Clinton campagne, om wat dingen te noemen.
pi_199437174
pi_199437216
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:22 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Heel erg toepasselijk. Tegenwoordig betreft 70% van de "wetenschap" helaas de rechterzijde van dit plaatje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 19:26:18 ]
pi_199437226
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:26 schreef Dejannn het volgende:

[..]

_O-

Heel erg toepasselijk. Tegenwoordig betreft 70% van de "wetenschap" helaas de rechterzijde van dit plaatje.
Ze zeggen niet voor niets "believe the science"
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:36:37 #164
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199437346
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Toch wel knap, in ongeveer een jaar een vaccin ontwikkelen en dan ook nog eens alle testfases afronden. Ik kan me de nieuwsberichten nog herinneren dat hetzo extreem uitzonderlijk was, in plaats van "niet veel sneller dan anders".
Dat jij dat niet snapt, wil niet zeggen dat er dus een vies spel gaande is. Anders lees je je in ipv weer zomaar bangmakerij te kweken. Men begon dan ook niet op 0, want covid is een Sars-virus en het is niet de eerste.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:43:18 #165
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199437465
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:24 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Maar zou het niet mooi zijn dat audits zouden bevestigen dat Biden daadwerkelijk met overmacht heeft gewonnen? Waarom zou je dat niet willen?

En daarbij, hoe kan je er zo zeker van zijn dat allerlei "uitvoerige controlemechanismen" werken, als er geen audits zijn? We moeten het gewoon vertrouwen omdat... de Staat onfeilbaar is? Het significant lagere afkeuringspercentage van mail-in-ballots laat geen alarmbellen rinkelen? Hoe weten we de "controlemechanismen" werken als er sprake is van significant meer stemmen per post? En altijd weer die rechtzaken, hoeveel zijn daar daadwerkelijk op inhoud bepaald? Je blijft maar de onzin van de heilige geschriften herhalen over de rechtzaken, zonder weet te hebben wat er daadwerkelijk heeft gespeeld.

En ook een leuke gedachte, wat zegt het over de rechtspraak, over al die rechtzaken "waar niks uit blijkt", als de audits iets anders kenbaar maken? Dan kan je ineens de rechtspraak niet meer vertrouwen, en ook het stemproces niet... Wie moet dan de rotzooi opruimen? Militaire tribunalen FTW!
Grappig dit, want je doet nu net alsof men maar wat doet bij de verkiezingen. Zoals Poem al zegt, dit is al lang ingedekt, maar het is weer niet genoeg. Wil jij zeggen dat je na de audits wl de boel gelooft? Nee, dan ga je weer zeuren over dat er weer fraude is gepleegd bij de audit. Er is al lang een officile uitslag,, zelfs na hertellen, maar sommige loser willen het antwoord niet horen en gaan dan weer door naar de volgende leugen.

En dat allemaal omdat de grootste leugenaar ooit dit heeft gesteld, omdat hij niet tegen zijn verlies kan. Bijzonder raar en als je het mij persoonlijk vraagt is het bovenal dom.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199437476
Gelukkig maar dan, dat het ontwikkelen van een vaccin voor Covid wel goed is gelukt! Je zou het bijna miraculeus kunnen noemen. Voor MERS-Cov hebben ze er nog geen. En wat betreft SARS, van wikipedia: "As of 2020, there is no cure or protective vaccine for SARS that has been shown to be both safe and effective in humans."

Miraculeus, dat het voor Covid wel is gelukt.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:45:05 #167
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199437499
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Zonder audits is het "vertrouwen" juist gebakken lucht :')

"Wil je bewijs van het bestaan van God? Ik kan het je geven!"
"Nah, ik geloof het gewoon lekker!"
Nogmaals, de telling was officieel en jij accepteert die telling niet. Waarom zou je de uitkomst van de audits dan wl geloven?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199437533
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nogmaals, de telling was officieel en jij accepteert die telling niet. Waarom zou je de uitkomst van de audits dan wl geloven?
Omdat "officieel" en "correct", twee zeer verschillende woorden zijn.

Uiteraard begrijp ik het wel, dat juist jij ze niet als verschillend ziet. Immers, in de Linkse Kerk, is de Staat altijd correct.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:46:28 #169
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199437534
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Je redeneert wederom vanuit religie, en niet vanuit logica.
Komt er ook een audit op de audit? Welke religie heb je het over? Heb je nog steeds de illusie dat 'linkse kerk' een sterk argument op alle comments is?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:49:05 #170
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199437590
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:46 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Omdat "officieel" en "correct", twee zeer verschillende woorden zijn.

Uiteraard begrijp ik het wel, dat juist jij ze niet als verschillend ziet. Immers, in de Linkse Kerk, is de Staat altijd correct.
Ik vind het nogal wat dat jij de hele procedure wantrouwt en die van Nederland dan betrouwbaarder vindt. Ben jij wel eens in USA geweest? Maar dat jij zo stellig iets zegt, is al eerder gebleken dat jij blijkbaar op gevoel gaat ipv feiten. Want wil je de feiten over de uitslag zien, of ga jij dan weer zeggen dat het om religie gaat?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199437635
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik vind het nogal wat dat jij de hele procedure wantrouwt en die van Nederland dan betrouwbaarder vindt.
Ik heb mijn mening over de procedure in Nederland niet gegeven.
quote:
Ben jij wel eens in USA geweest?
Nee, en dat is ook niet eens relevant.
quote:
Maar dat jij zo stellig iets zegt, is al eerder gebleken dat jij blijkbaar op gevoel gaat ipv feiten. Want wil je de feiten over de uitslag zien, of ga jij dan weer zeggen dat het om religie gaat?
Tsja, ik ben zeker een van die zeldzame mensen die meer vertrouwen heeft in een audit dan de corrupte (on)gekozen ambtenarij. Raar hoor!
pi_199437647
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Grappig dit, want je doet nu net alsof men maar wat doet bij de verkiezingen. Zoals Poem al zegt, dit is al lang ingedekt, maar het is weer niet genoeg. Wil jij zeggen dat je na de audits wl de boel gelooft? Nee, dan ga je weer zeuren over dat er weer fraude is gepleegd bij de audit. Er is al lang een officile uitslag,, zelfs na hertellen, maar sommige loser willen het antwoord niet horen en gaan dan weer door naar de volgende leugen.

En dat allemaal omdat de grootste leugenaar ooit dit heeft gesteld, omdat hij niet tegen zijn verlies kan. Bijzonder raar en als je het mij persoonlijk vraagt is het bovenal dom.
Wat is de frustratie toch elke keer groot als het niet lukt om anderen te bekeren.

Had je verder nog een onderzoeksopzet & methodologie in gedachte om je hypothese 'de grootste leugenaar ooit' te gaan bewijzen? Oh nee, dat is bij discipelen van de Linkse Kerk niet nodig natuurlijk, daar is het gesproken woord genoeg. De wetenschappelijke methode is slechts voor heidenen.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:55:22 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199437696
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wellicht, maar de echte juiste termen als communist/socialist laten jullie ook schuimbekken :').
'Jullie'?

Noem mij maar communist of socialist... nou, nou wat erg. Blijkbaar is het hier verplicht om in hokjes te denken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:56:43 #174
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199437719
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik heb mijn mening over de procedure in Nederland niet gegeven.
[..]

Nee, en dat is ook niet eens relevant.
[..]

Tsja, ik ben zeker een van die zeldzame mensen die meer vertrouwen heeft in een audit dan de corrupte (on)gekozen ambtenarij. Raar hoor!
Het is wel relevant, jij vindt de verkiezingen hier betrouwbaarder, maar is alleen gebaseerd op je onderbuik, niets anders.,Vervolgens beticht je anderen van niet op feiten af te gaan maar gevoel. Je draait het helemaal om. Misschien zijn ze net zo betrouwbaar als de vaccinatieplicht in Spanje, nietwaar?

Overigens snap ik dat je een audit kan zien als 'dan weet je het zeker', maar waarom je niets vertrouwd aan de normale procedure snap ik niet. Die is niet zomaar in elkaar geflanst of zo. Daar zitten al meerdere checks in, maar die geloof je dan weer niet, maar een audit zeker wel?

Het had allemaal prima geweest als je niet zo stellig bent in dat er fraude gepleegd is, want blijkbaar geloof je dat dan weer wel voordat er een audit heeft plaatsgevonden. De uitslag bevalt je niet, niets meer niets minder.

[ Bericht 20% gewijzigd door Vis1980 op 15-05-2021 20:48:04 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199437744
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het is wel relevant, jij vindt de verkiezingen hier betrouwbaarder, maar is alleen gebaseerd op je onderbuik, niets anders.,
Wacht eens even, waar heb ik dat gezegd?
quote:
Vervolgens beticht je anderen van niet op feiten af te gaan maar gevoel. Je draait het helemaal om. Misschien zijn ze net zo betrouwbaar als de vaccinatieplicht in Spanje, nietwaar?
Spray-and-Pray, in discussievorm.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:04:50 #176
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199437933
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Zonder audits is het "vertrouwen" juist gebakken lucht :')

"Wil je bewijs van het bestaan van God? Ik kan het je geven!"
"Nah, ik geloof het gewoon lekker!"
Niet echt, nogmaals: in het proces zitten al allerlei controlemechanismen.
pi_199437953
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:04 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Niet echt, nogmaals: in het proces zitten al allerlei controlemechanismen.
Maar hoe kan je er zeker van zijn dat ze werken, zonder een audit?
pi_199438393
Haha, het buitenlandbeleid van Biden doet toch iets goed:



Nou, wat we van de pers hebben geleerd:
- Het is maar een gebouw
- Mostly peaceful
- Je bent toch verzekerd?
- Isral had terechte boosheid
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:29:20 #179
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199438538
Grappig hoe iemand die nog nooit in de VS is geweest zulke stellige ideen heeft over wat daar goed en fout gaat. Het zoveelste ontevreden jongetje dat niets van zijn leven weet te maken en daar de hele wereld de schuld van geeft.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:30:11 #180
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199438559
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Maar hoe kan je er zeker van zijn dat ze werken, zonder een audit?
Ja vreselijk dat trump nooit legaal verkozen is
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:49:44 #181
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199439198
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Maar hoe kan je er zeker van zijn dat ze werken, zonder een audit?
Waarom roep je dan al zolang dat er fraude is gepleegd, voordat er een audit heeft plaatsgevonden?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199439236

quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Haha, het buitenlandbeleid van Biden doet toch iets goed:

[ afbeelding ]

Nou, wat we van de pers hebben geleerd:
- Het is maar een gebouw
- Mostly peaceful
- Je bent toch verzekerd?
- Isral had terechte boosheid
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:51:58 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199439241
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waarom roep je dan al zolang dat er fraude is gepleegd, voordat er een audit heeft plaatsgevonden?
Omdat er daadwerkelijk een aantal aparte dingen gebeurden, zoals een enorme spike van 300.000 Biden stemmen uit het niets. En die audits zijn een gevolg van wat verdachte zaken dus.

Let wel, ik zeg niet dat ik denk dat er gefraudeerd is, maar ik zie geen enkele reden waarom je geen audit zou willen, er is toch niets aan de hand?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199439243
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waarom roep je dan al zolang dat er fraude is gepleegd, voordat er een audit heeft plaatsgevonden?
Geef eerst antwoord op mijn vraag
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:57:16 #185
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199439354
Maanden aan onderzoek, zogenaamde bewijzen, aangekondigde rechtszaken en plof

Tientallen mislukte of toch maar niet aangespannen rechtszaken. Tientallen zogenaamde getuigen die uiteindelijk onder ede toch niet durfden te getuigen. De ene na de andere zaak die uitging als een nachtkaars. En dan nu “een audit”. Een audit door een stelletje vooringenomen amateurs, geleid door een oplichter die in november, zonder enig bewijs, al riep dat er fraude was gepleegd.

En het hoogtepunt natuurlijk….



De bedoeling is ook helemaal niet fraude bewijzen. Dit is een kompromat operatie, Putin zou trots zijn.
pi_199439391
Kijk die Linkse Kerkgangers toch zo wanhopig om de audits heen praten _O-
pi_199439539
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:05:49 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199439601
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat er daadwerkelijk een aantal aparte dingen gebeurden, zoals een enorme spike van 300.000 Biden stemmen uit het niets. En die audits zijn een gevolg van wat verdachte zaken dus.

Let wel, ik zeg niet dat ik denk dat er gefraudeerd is, maar ik zie geen enkele reden waarom je geen audit zou willen, er is toch niets aan de hand?
Onzin, dat Trump zelf zoiets roept, maakt het niet ineens waar. Fake news is fake news. Ja, Trump had eerder aan zijn fans gevraagd het niet per post te doen, nogal logisch dat er dus meer Bidenstemmers per post stemden. Daarnaast kun je wel iets geks ergens inzien, maar alleen onwetenden gaan daar ineens allerlei rare conlusies uithalen. Kijk naar flat earthers of (11-truthers).

'Ik zie iets raars, dan moet het wel zo zijn!', terwijl die persoon totaal eigenlijk niets weet over de situatie. Maar ook een audit bij elke andere verkiezing gaan houden, omdat het wel eens fout gegaan kan zijn? Dan heb je dus bij voorbaat geen vertrouwen in een systeem. Dit is niet effe een breiclubje die wat organiseert! Dan kun je wel een audit gaan uitvoeren, maar die is alleen in het leven geroepen als er aanwijzingen zijn, en die zijn er niet, ongeacht wat wat fake news media en YouTubers zeggen.

Denk je daarnaast dat QPJ en Chivaz dan ineens wel de uitslag accepteren? Waarom de normale gang van zaken pertinent niet dan? We hebben het niet over twijfel, maar deze users roepen al maanden dat er fraude is gepleegd. Hoe weten zij dat dan in godsnaam?

Echt hoor, zo kunnen we alles wel in twijfel gana trekken en zul je overal nog meer systemen op de bestaande systemen moeten gaan toepassen om wappies tevreden te houden , die dan toch wel weer doorgaan. Wie gaat die audit uitvoeren dan en in welke omstandigheden? Hoe gaat zo'n audit te werk? Dat kunnen deze mensen je echt niet beantwoorden, maar net doen alsof ze zogenaamd weten van procedures. Wat een kansloze boel, zeg.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199439670


Nog maar eens dan
pi_199439694
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Kijk die Linkse Kerkgangers toch zo wanhopig om de audits heen praten _O-
Het blijft vreemd. Ik kan mij nog voorstellen dat men het niet eens is met zo'n audit, maar stel dan simpelweg iets als: Wij achter het totaal niet nodig, maar laat maar komen, er is toch niets te vinden.

Maar hetgeen wat je ziet is hysterie (zoals met alles natuurlijk als het om de discipelen van de Linkse Kerk gaat), woede, emotie en hier dus zelfs al vage statements dat een audit min of meer gelijk staat aan schuld.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:10:39 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199439748
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Nog maar eens dan
Wie is dit, waarom is het een afbeelding en geen link en wat wil je hiermee zeggen? Zomaar een afbeelding posten zegt geen fuck.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199439797
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:08 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het blijft vreemd. Ik kan mij nog voorstellen dat men het niet eens is met zo'n audit, maar stel dan simpelweg iets als: Wij achter het totaal niet nodig, maar laat maar komen, er is toch niets te vinden.

Maar hetgeen wat je ziet is hysterie (zoals met alles natuurlijk als het om de discipelen van de Linkse Kerk gaat), woede, emotie en hier dus zelfs al vage statements dat een audit min of meer gelijk staat aan schuld.
Het is fascinerend. Hun logische brein probeert door te dringen; het weet immers dat waar ze in geloven vals is. Het weet dat 2 + 2 niet 5 is. Maar het emotionele brein is te sterk. Gevoed met dagelijkse doses aan MSM, leeft men in een waanwereld. Enerzijds meelijwekkend, anderzijds... drugs are bad, mmkay!
pi_199439813
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wie is dit, waarom is het een afbeelding en geen link en wat wil je hiermee zeggen? Zomaar een afbeelding posten zegt geen fuck.
Ah, typisch religeus weer. De boodschapper is belangrijker dan de boodschap!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:15:14 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199439873
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:08 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het blijft vreemd. Ik kan mij nog voorstellen dat men het niet eens is met zo'n audit, maar stel dan simpelweg iets als: Wij achter het totaal niet nodig, maar laat maar komen, er is toch niets te vinden.

Maar hetgeen wat je ziet is hysterie (zoals met alles natuurlijk als het om de discipelen van de Linkse Kerk gaat), woede, emotie en hier dus zelfs al vage statements dat een audit min of meer gelijk staat aan schuld.
Het hangt wel af hoe dat dan uitgevoerd wordt en door wie. En waarom deze mensen dan wel vertrouwen, maar de mensen betrokken bij de verkiezingen dan weer niet? Het riekt enorm naar partijdigheid, want je stelt hiert zomaar even dat een audit het gaat laten zien, maar die taak zit ook al in de normale procedure, waarom dat dan niet vertrwouen?

Ik vind het prima als er eindelijk (voor jullie) eens uitsluitsel komt, maar waar stopt dat dan. Bij de audit? Waarom dan niet bij de normale procedure? Dus als audit zegt: geen fraude, dan komen jij en QPJ zeker je excuses aanbieden voor maanden lang leugens van fake news verspreiden, tijdens meerdere betogen over onbetrouwbaar msm en weet ik het allemaal wie er allemaal nog meer geschoffeerd zijn, omdat Trump niet tegen zijn verlies kan?

Wie is onafhankelijk genoeg om die audit te doen? Hoe gaat men dit doen? Dan gaan we vanaf nu ook altijd een audit doen, want blijkbaar is het systeem zelf niet betrouwbaar genoeg en alle mensen die daarbij betrokken zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:15:54 #195
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199439896
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Maar hoe kan je er zeker van zijn dat ze werken, zonder een audit?
Om dezelfde reden als dat we alle andere uitslagen legitiem hebben geacht. Er zijn her en der nog hertellingen geweest en ook daar kwam niks uit.

Dat het niet legitiem zou zijn verlopen is gebaseerd op verzinsels.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:17:40 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199439935
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Het is fascinerend. Hun logische brein probeert door te dringen; het weet immers dat waar ze in geloven vals is. Het weet dat 2 + 2 niet 5 is. Maar het emotionele brein is te sterk. Gevoed met dagelijkse doses aan MSM, leeft men in een waanwereld. Enerzijds meelijwekkend, anderzijds... drugs are bad, mmkay!
Prima, als die audit onafhankelijk wordt uitgevoerd en er komt uit dat er geen fraude is gepleegd, kom jij dan je excuses aanbieden voor je arrogantie en zal je dan eens je eigen bronnen voor dezelfde standaarden houden als de 'msm'?

Ik call alvast BS, want dat zou al gebeuren met bepaalde figuren na 6 januari, maar die zijn gewoon nooit meer teruggekomen op de site.. Weinig klasse, veel schreeuwen en enorm veel projectie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199439959
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:15 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Om dezelfde reden als dat we alle andere uitslagen legitiem hebben geacht. Er zijn her en der nog hertellingen geweest en ook daar kwam niks uit.

Dat het niet legitiem zou zijn verlopen is gebaseerd op verzinsels.
Een hertelling is niet hetzelfde als een forensisch audit. Dat je het als vergelijkbaar (of identiek!) aanhaalt in je argument is belachelijk. Je bent zo toch niet serieus te nemen. Daarbij "omdat het in het verleden juist was, is dat het nu ook", is wederom absolute onzin. Probeer het eens met echte argumentatie, in plaats van drogreden na drogreden. Dat is voor POL.
pi_199439975
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Prima, als die audit onafhankelijk wordt uitgevoerd en er komt uit dat er geen fraude is gepleegd, kom jij dan je excuses aanbieden voor je arrogantie en zal je dan eens je eigen bronnen voor dezelfde standaarden houden als de 'msm'?

Ik call alvast BS, want dat zou al gebeuren met bepaalde figuren na 6 januari, maar die zijn gewoon nooit meer teruggekomen op de site.. Weinig klasse, veel schreeuwen en enorm veel projectie.
Hahaha, projector goes brrrrrr
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:19:08 #199
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199439978
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ah, typisch religeus weer. De boodschapper is belangrijker dan de boodschap!
Als Jan op de hoek wat over de kaasproductie zegt, terwijl hij niet weet hoe of wat, dan geloof ik hem toch minder dan de kaasproducent. Jij niet? Het maakt wel degelijk uit wie wat zegt. Misschien heeft hij dit uit z[n mouwen geschud, net als Spanje...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:20:17 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199440005
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hahaha, projector goes brrrrrr
Nee, nu moet je ook mans genoeg zijn om dit aan te gaan. Om een kratje bier?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199440046
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Als Jan op de hoek wat over de kaasproductie zegt, terwijl hij niet weet hoe of wat, dan geloof ik hem toch minder dan de kaasproducent. Jij niet? Het maakt wel degelijk uit wie wat zegt. Misschien heeft hij dit uit z[n mouwen geschud, net als Spanje...
Misschien ook niet. Maar goed, je luistert immers alleen naar de imams van je eigen Kerk, en natuurlijk lees je de door Dave Van Zandt goedgekeurde geschriften.
pi_199440114
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nee, nu moet je ook mans genoeg zijn om dit aan te gaan. Om een kratje bier?
Nah, een weddenschap die ik met 100% zekerheid zal winnen geeft geen spanning. Het zal de smaak van het bier bederven.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:26:24 #203
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199440172
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Nah, een weddenschap die ik met 100% zekerheid zal winnen geeft geen spanning. Het zal de smaak van het bier bederven.
Ja slap dus. Wat een enorme afgang.

@Chivaz, ben jij ook zo slap of durf jij het wel aan? QPJ durft het duidelijk niet, want alleen mensen die niet durven zeggen zoiets vreemds als de comment hierboven.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199440202
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja slap dus. Wat een enorme afgang.
Er valt geen eer te behalen. Natuurlijk is het concept van eer de Linkse Kerk vreemd.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:29:35 #205
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199440270
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Er valt geen eer te behalen. Natuurlijk is het concept van eer de Linkse Kerk vreemd.
Haha nog even wat oneliners. Nee, QPJ, ik vind het slap. Ik bied het aan, maar je durft niet en gaat dan stoer doen, alsof dat op het 'schoolplein' niet gezien wordt door je klasgenootjes.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199440344
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja slap dus. Wat een enorme afgang.

@:Chivaz, ben jij ook zo slap of durf jij het wel aan? QPJ durft het duidelijk niet, want alleen mensen die niet durven zeggen zoiets vreemds als de comment hierboven.
Durf ik wat aan????
pi_199440381
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Durf ik wat aan????
Je moet je verantwoorden voor de Linkse Kerk, of anders!
pi_199440559
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:15 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Om dezelfde reden als dat we alle andere uitslagen legitiem hebben geacht. Er zijn her en der nog hertellingen geweest en ook daar kwam niks uit.

Dat het niet legitiem zou zijn verlopen is gebaseerd op verzinsels.
Het is wel pijnlijk om te lezen.

Je had een horde Trumpfans die gehersenspoeld door Trump, Republikeinse media en sociale media het parlement bestormen.

En dan gaat het hier om hoe mensen zogenaamd gehersenspoeld zouden worden door de "MSM" of dat het hypocriet zou zijn van Democraten dat ze geen belastinggeld willen verkwisten of extra wantrouwen te kweken bij het publiek door de leugens van Trump serieus te nemen.

Nota bene door accounts die ook niet denken dat er op grote schaal gefraudeerd is.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:40:07 #209
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199440612
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Durf ik wat aan????
Als de audit onafhankelijk verloopt en er een uitslag komt. Durf jij dat aan, QPJ geeft aan dat hij zo zeker van zichzelf is dat hij de weddenschap niet spannend vind. Wat natuurlijk raar is, want het is dan een snel verdiend kratje, nietwaar. Ik heb eerder voor Fok! gewerkt en ben dus een bekende achter de schermen. Ik zit je hier niet te BS-en en zal ook daadwerkelijk het fatsoen hebben uit te betalen bij verlies.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:41:02 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199440651
Alle conspiracies terzijde, als je ontkent dat de media in de VS de afgelopen 4 jaar geen gesamenlijke hetze tegen Trump hebben gevoerd heb ik nog een brug te koop voor je :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199440667
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:33 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Je moet je verantwoorden voor de Linkse Kerk, of anders!
Zonder eten naar bed?
pi_199440708
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zonder eten naar bed?
Erger. Met soja naar bed.
pi_199440733
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Als de audit onafhankelijk verloopt en er een uitslag komt. Durf jij dat aan, QPJ geeft aan dat hij zo zeker van zichzelf is dat hij de weddenschap niet spannend vind. Wat natuurlijk raar is, want het is dan een snel verdiend kratje, nietwaar. Ik heb eerder voor Fok! gewerkt en ben dus een bekende achter de schermen. Ik zit je hier niet te BS-en en zal ook daadwerkelijk het fatsoen hebben uit te betalen bij verlies.
Waarom wil je mij betrekken in een weddenschap, ik snap het even niet meer.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:43:37 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199440755
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:41 schreef HeatWave het volgende:
Alle conspiracies terzijde, als je ontkent dat de media in de VS de afgelopen 4 jaar geen gesamenlijke hetze tegen Trump hebben gevoerd heb ik nog een brug te koop voor je :').
Daar gaat het hier niet om, je kunt ook makkelijk zeggen dat die man zoiets heeft uitgelokt. Alsof Trumpfans in de media nu niet ineens fake news posten om stemming te maken (zelf op deze site 'ik post dit omdat men dit ook 4 jaar over Trump heeft gepost', en dan gaat het over de vermeende pedofilie van Biden oid. ).

Het gaat hier om de verkiezingen en de vermeende fraude, die alleen wordt aangekaart door mensen die een ander napraten en feiten totaal links laten liggen.

Ik stel ze nog een eerlijke weddenschap voor...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199440765
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Erger. Met soja naar bed.
Bedankt QPJ een volle slok water over de salontafel.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:45:21 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199440811
Hahahahaha, een simpele weddenschap

Audit komt, uitslag zegt A of B, en daar staat een krat bier op.

A: Er was fraude, ik betaal een krat bier

B: er was geen fraude, een ander geeft mij bier.

Niets geks, geen gedoe, gewoon een oudhollandse weddenschap. Makkelijk verdiend, want het is overduidelijk, toch?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:45:46 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199440820
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Daar gaat het hier niet om, je kunt ook makkelijk zeggen dat die man zoiets heeft uitgelokt. Alsof Trumpfans in de media nu niet ineens fake news posten om stemming te maken (zelf op deze site 'ik post dit omdat men dit ook 4 jaar over Trump heeft gepost', en dan gaat het over de vermeende pedofilie van Biden oid. ).

Het gaat hier om de verkiezingen en de vermeende fraude, die alleen wordt aangekaart door mensen die een ander napraten en feiten totaal links laten liggen.

Ik stel ze nog een eerlijke weddenschap voor...
Als iemand over hersenspoelen begint vraagt ie er om. Hoe hersenspoel je 77 miljoen mensen als alle massamedia aan de andere kant staan precies?

Als er 1 kant dus "gehersenspoeld" zou zijn zijn het de Bidenstemmers dus, die hebben 4 jaar lang niets anders gehoord dat Trump de duivel is en dat echt alles, maar dan ook ALLES beter is dan Orange man.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:49:56 #218
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199440942
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als iemand over hersenspoelen begint vraagt ie er om. Hoe hersenspoel je 77 miljoen mensen als alle massamedia aan de andere kant staan precies?

Als er 1 kant dus "gehersenspoeld" zou zijn zijn het de Bidenstemmers dus, die hebben 4 jaar lang niets anders gehoord dat Trump de duivel is en dat echt alles, maar dan ook ALLES beter is dan Orange man.
Lekker makkelijk gezegd, maar er zit wat in. Deze mensen stellen dus dat Biden nooit had kunnen winnen, omdat Trump populairder is. Blijkbaar werkt het hersenspoelen dan niet zo goed bij de MSM. Of volgen zij juist de MSM, want dat staat voor mainstream media. Als de massa dat kijkt, schopt men tegen zichzelf. Het is een paradox van de bovenste plank, maar dat gaat er bij BNWrs vaak niet in. Nu gaan we nog een paar comments in discussie over een weddenschap, over een onderwerp waar geen twijfel over zou bestaan, maar dan ineens duikt men weg. Zogenaamd niet spannend genoeg voor een weddenschap....wat een kul. Dat zeggen toch alleen maar mensen die twijfelen of de waarheid eigenlijk niet weten?

Waarom zou men dan wel de audit vertrouwen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199440944
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als iemand over hersenspoelen begint vraagt ie er om. Hoe hersenspoel je 77 miljoen mensen als alle massamedia aan de andere kant staan precies?

Als er 1 kant dus "gehersenspoeld" zou zijn zijn het de Bidenstemmers dus, die hebben 4 jaar lang niets anders gehoord dat Trump de duivel is en dat echt alles, maar dan ook ALLES beter is dan Orange man.
Het is dan ook moeilijk iets te vinden waarin Trump goed acteerde. Het staat je vrij deze punten te benoemen natuurlijk, graag zelfs! Maar elke keer als het gevraagd werd aan Trumpfans kwam het eigenlijk niet verder dan benoemen dat de zon op kwam en dat Trump dit geweldig geregeld had. Bovendien wordt dan weggekeken bij zaken als:
- een enorme toenemende staatsschuld in economisch hoogtij door zijn beleid,
- proberen de federale zorgverzekeringswet af te schaffen
- klimaatverandering een hoax noemen en maatregelen om het te beteugelen los laten
- ouders van kinderen scheiden bij asielzoekers
- oorlogsmisdadigers pardons verlenen
- vriendjes pardons verlenen, want vriendjes
- dagelijks meerdere leugens vertellen
- bewondering hebben voor despoten als Putin, Erdogan en Kim
- etc, etc.

Ik begon niet over hersenspoeling, daar werd gisteravond over begonnen door een ander.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:52:29 #220
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199440996
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Lekker makkelijk gezegd, maar er zit wat in. Deze mensen stellen dus dat Biden nooit had kunnen winnen, omdat Trump populairder is. Blijkbaar werkt het hersenspoelen dan niet zo goed bij de MSM. Of volgen zij juist de MSM, want dat staat voor mainstream media. Als de massa dat kijkt, schopt men tegen zichzelf. Het is een paradox van de bovenste plank, maar dat gaat er bij BNWrs vaak niet in. Nu gaan we nog een paar comments in discussie over een weddenschap, over een onderwerp waar geen twijfel over zou bestaan, maar dan ineens duikt men weg. Zogenaamd niet spannend genoeg voor een weddenschap....wat een kul. Dat zeggen toch alleen maar mensen die twijfelen of de waarheid eigenlijk niet weten?

Waarom zou men dan wel de audit vertrouwen?
En ja, alles is beter dan die man, zelfs een demente bejaarde met een corrupte zoon. Maar dat druist toch juist in tegen de bewering van de verkiezingsfraude? Of er is gefraudeerd en de MSM heeft dus juist de Trumpfans gehersenspoeld, of er was geen fraude en Bidenstemmers zijn gehersenspoeld.

Je kunt niet zeggen dat de massa kijkt naar propaganda, maar vervolgens tegen de keuze van de hersenspoeler stemt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:53:51 #221
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199441033
Maar even serieus, een grote mond hebben, maar vervolgens de weddenschap niet accepteren?

_O- _O- _O- _O-
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199441126
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:45 schreef Vis1980 het volgende:
Hahahahaha, een simpele weddenschap

Audit komt, uitslag zegt A of B, en daar staat een krat bier op.

A: Er was fraude, ik betaal een krat bier

B: er was geen fraude, een ander geeft mij bier.

Niets geks, geen gedoe, gewoon een oudhollandse weddenschap. Makkelijk verdiend, want het is overduidelijk, toch?
Ik zou het niet weten of er fraude was, er zijn wel wat vreemde zaken gebeurt en ik vind het daarom ook niet erg dat er een audit komt.

Waarom ben jij eigenlijk zo fanatiek als men vraagtekens plaatst bij de legitimiteit van de verkiezingen? Uit het niets wil je nu ineens een weddenschap met mij aangaan om een krat bier. Ik heb nog geen enkele conclusie getrokken dus vreemd dat je ineens met mij wilt wedden.
pi_199441225
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:57 schreef Chivaz het volgende:
Ik zou het niet weten of er fraude was, er zijn wel wat vreemde zaken gebeurt en ik vind het daarom ook niet erg dat er een audit komt.

Wat heb je gezien wat je berhaupt doet twijfelen?
pi_199441236
Ik heb geleerd dat er behoorlijke verschillen in methodiek is. Er schijnen ongeveer twee kampen te zijn:
Kamp 1: Observeert rare dingen tijdens de verkiezingen en ziet statistisch abnormale waarden in verschillende plekken. Wil een audit om zekerheid te krijgen. Een redelijk normale gang van zaken.
Kamp 2: Gelooft dat alles eerlijk was, omdat het zo geschreven staat en gepreekt wordt. Kamp 2 vindt Kamp 1 raar.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:08:17 #225
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199441398
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik heb geleerd dat er behoorlijke verschillen in methodiek is. Er schijnen ongeveer twee kampen te zijn:
Kamp 1: Observeert rare dingen tijdens de verkiezingen en ziet statistisch abnormale waarden in verschillende plekken. Wil een audit om zekerheid te krijgen. Een redelijk normale gang van zaken.
Kamp 2: Gelooft dat alles eerlijk was, omdat het zo geschreven staat en gepreekt wordt. Kamp 2 vindt Kamp 1 raar.
Nu zit je te liegen. Jij stelt wel degelijk dat er fraude was, niet dat er aanwijzingen waren, maar daadwerkelijke fraude.

Ik zeg dat jij de uitkomst van de audit niet gaat accepteren. Er zijn namelijk al lang voorzorgmaatregelen genomen, het gaat hier echt niet om een amateurspel ofzo.

Wil je dat bijvoorbeeld alle vaccins (ook met terugwerkende kracht) worden gecheckt op Nanobots en chips? Er zijn er zat die zeggen dat Bill Gates die in de vaccins heeft gestopt. En moeten we dan de volledige productiefase wantrouwen, ondanks dat er daar al testmomenten zijn? Iemand die met zijn onderbuik denkt: Ja ! Doen! Het kan geen kwaad om al die vaccins nog een keer te bekijken. Dat is met alles zo, natuurlijk. Kost wel veel geld, veel problemen en de echte complottheorist komt dan wel weer met wat anders..

Dus ik zeg prima, zullen we wedden om de uitslag, sinds jij zo hoog van te toren blaast dat het allemaal fraude IS? Of trek je nu je staar terug en ga je stellen dat het maar een twijfel is en geen zeker weten?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199441485
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nu zit je te liegen. Jij stelt wel degelijk dat er fraude was, niet dat er aanwijzingen waren, maar daadwerkelijke fraude.

Ik zeg dat jij de uitkomst van de audit niet gaat accepteren. Er zijn namelijk al lang voorzorgmaatregelen genomen, het gaat hier echt niet om een amateurspel ofzo.

Wil je dat bijvoorbeeld alle vaccins (ook met terugwerkende kracht) worden gecheckt op Nanobots en chips? Er zijn er zat die zeggen dat Bill Gates die in de vaccins heeft gestopt. En moeten we dan de volledige productiefase wantrouwen, ondanks dat er daar al testmomenten zijn? Iemand die met zijn onderbuik denkt: Ja ! Doen! Het kan geen kwaad om al die vaccins nog een keer te bekijken. Dat is met alles zo, natuurlijk. Kost wel veel geld, veel problemen en de echte complottheorist komt dan wel weer met wat anders..

Dus ik zeg prima, zullen we wedden om de uitslag, sinds jij zo hoog van te toren blaast dat het allemaal fraude IS? Of trek je nu je staar terug en ga je stellen dat het maar een twijfel is en geen zeker weten?
Man man, wat een geschuimbek.
pi_199441536
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het is dan ook moeilijk iets te vinden waarin Trump goed acteerde. Het staat je vrij deze punten te benoemen natuurlijk, graag zelfs! Maar elke keer als het gevraagd werd aan Trumpfans kwam het eigenlijk niet verder dan benoemen dat de zon op kwam en dat Trump dit geweldig geregeld had. Bovendien wordt dan weggekeken bij zaken als:
- een enorme toenemende staatsschuld in economisch hoogtij door zijn beleid,
- proberen de federale zorgverzekeringswet af te schaffen
- klimaatverandering een hoax noemen en maatregelen om het te beteugelen los laten
- ouders van kinderen scheiden bij asielzoekers
- oorlogsmisdadigers pardons verlenen
- vriendjes pardons verlenen, want vriendjes
- dagelijks meerdere leugens vertellen
- bewondering hebben voor despoten als Putin, Erdogan en Kim
- etc, etc.

Ik begon niet over hersenspoeling, daar werd gisteravond over begonnen door een ander.
De economie deed het prima onder Trump, salarissen namen toe, productiviteit nam toe, handelstekort ging omlaag, lage werkeloosheid, afnemende armoede. En verwacht je nu echt van een rechtse politicus grootste maatregelen omtrent klimaatverandering? Dat is vooral een hysterie voor linksgeorinteerden. Idem dito voor zorgverzekering, daar heeft conservatief Amerika andere ideen over. Daarnaast liegt elke politicus, Biden heeft nu ook al meermaals staan te liegen. En de situatie bij de grens is momenteel ook een grote chaos, vele malen erger nog dan onder Trump.

Kortom, vrij matige post dus. Aandoenlijk dat jij een links-en progressief beleid wilt zien, en nu de ogen sluit voor de punten waar je Trump op tracht af te kraken, maar helaas werkt het niet op deze manier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 22:13:57 ]
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:14:14 #228
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199441559
Haha, wat een droevenis. Durft niet eens de weddenschap aan te gaan, maar gaat inmiddels over tot plaatjes en oneliners.

Afgang van het jaar!

Overigens zal ik nog steeds meegaan in de weddenschap. Makkelijk verdiend als je het zo zeker weet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:16:44 #229
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199441611
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:13 schreef Dejannn het volgende:
Dat is vooral een hysterie voor linksgeorinteerden.
Tja, wat heb je te verliezen als je wel aan het klimaat denkt, maar we het toch wel of niet overleven? Of telt dat alleen met de audit? Kijk als je al denkt dat dat soort feiten maar een hysterie is van de linkerkant, dan valt daar weinig over te bakkeleiden. Het is een aanname en die zie je voor waar aan, ondanks al het gerapporteerde bewijs.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199441629
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
Haha, wat een droevenis. Durft niet eens de weddenschap aan te gaan, maar gaat inmiddels over tot plaatjes en oneliners.

Afgang van het jaar!

Overigens zal ik nog steeds meegaan in de weddenschap. Makkelijk verdiend als je het zo zeker weet.
Dat is ook een manier om je boosheid te uiten omdat niemand met je wil spelen. Maar rationaliseer het voor jezelf zoals je wil, het is tenslotte jouw pijn.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:18:30 #231
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199441645
Trump heeft een prima economie gerfd van Obama en die ten koste van veel staatsschuld nog wat opgeschroefd via niet financierbare belastingvoordelen

Geld verbranden, meer niet en ondertussen niets doen aan infrastructuur of milieu.

Niet voor niets de op twee na slechtste president ooit. Slechts Johnson en Buchanan waren iets slechter.
pi_199441865
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:13 schreef Dejannn het volgende:

[..]

De economie deed het prima onder Trump, salarissen namen toe, productiviteit nam toe, handelstekort ging omlaag, lage werkeloosheid, afnemende armoede.
Je begint hier weer met dat de zon op kwam onder Trump (terwijl hij een goede economie overhandigd kreeg van Obama) en hij het geweldig deed. Ik verwacht dat mensen wijzen naar beleid en de uitwerking daarvan en bovendien kijken naar het geheel aan beleid in plaats van constateren dat er iets in de wereld is gebeurd en dat toeschrijven.

quote:
En verwacht je nu echt van een rechtse politicus grootste maatregelen omtrent klimaatverandering? Dat is vooral een hysterie voor linksgeorinteerden.
Ook rechtse politici zien klimaatverandering als serieuze bedreiging waar wat aan moet gebeuren: Rutte, Merkel, Thatcher, Johnson . Het zijn de conservatieven in door Murdoch-media gedomineerde landen die zich gedwongen zien te liegen hierover.

En nee, het gaat niet om hysterie, al heb je ook hysterische mensen ertussen wat niet te ontkennen is. Merk ook op dat Trump het een hoax noemde, verzonnen door China, want redenen. Is jouw standpunt dat dit een hoax is?

quote:
Idem dito voor zorgverzekering, daar heeft conservatief Amerika andere ideen over.
Een beter geregeld zorgverzekering is geen links dingetje. Kijk maar hoe Johnson koketteert met de NHS, wat nota bene in staatshanden is ipv private verzekeraars. Maar zelfs als het dat was, dan zou zoiets meer zijn dan een simpel politiek geschil, gezien de vele duizenden extra doden die een klakkeloze afschaffing zou betekenen en is het me niet duidelijk waarom afschaffen wel iets positiefs zou zijn.

quote:
Daarnaast liegt elke politicus, Biden heeft nu ook al meermaals staan te liegen. En de situatie bij de grens is momenteel ook een grote chaos, vele malen erger nog dan onder Trump.
Een leugen van Biden per zeven (of whatever de verhouding zal zijn) van Trump over nota bene ergere zaken. Het maakt een leugen van Biden niet goed, maar liegen over praktisch alles staat niet in verhouding. Matige verdediging ook, zo'n whataboutism.

quote:
Kortom, vrij matige post dus. Aandoenlijk dat jij een links-en progressief beleid wilt zien, en nu de ogen sluit voor de punten waar je Trump op tracht af te kraken, maar helaas werkt het niet op deze manier.
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 15-05-2021 22:55:45 ]
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:33:39 #233
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199443263
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:41 schreef HeatWave het volgende:
Alle conspiracies terzijde, als je ontkent dat de media in de VS de afgelopen 4 jaar geen gesamenlijke hetze tegen Trump hebben gevoerd heb ik nog een brug te koop voor je :').
Tja, de beste man zette vooral zichzelf geregeld voor lul. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:35:37 #234
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199443293
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik heb geleerd dat er behoorlijke verschillen in methodiek is. Er schijnen ongeveer twee kampen te zijn:
Kamp 1: Observeert rare dingen tijdens de verkiezingen en ziet statistisch abnormale waarden in verschillende plekken. Wil een audit om zekerheid te krijgen. Een redelijk normale gang van zaken.
Kamp 2: Gelooft dat alles eerlijk was, omdat het zo geschreven staat en gepreekt wordt. Kamp 2 vindt Kamp 1 raar.
Kamp 1 roept slechts dat de verkiezingen raar zijn verlopen en vervolgens blaat iedereen in kamp 1 2 onruststokers na.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:37:37 #235
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199443334
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:53 schreef Vis1980 het volgende:
Maar even serieus, een grote mond hebben, maar vervolgens de weddenschap niet accepteren?

_O- _O- _O- _O-
De meesten snappen dan ook prima dat er weinig aan de hand is en dit vooral wat laatste strohalmpjes zijn. Bij iedere tegemoetkoming kunnen ze dan een pyrrusoverwinning vieren. Een soort machtsspelletjes voor slechte verliezers.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:38:33 #236
323401 Kijkertje
met filter
pi_199443350
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Gelukkig maar dan, dat het ontwikkelen van een vaccin voor Covid wel goed is gelukt! Je zou het bijna miraculeus kunnen noemen. Voor MERS-Cov hebben ze er nog geen. En wat betreft SARS, van wikipedia: "As of 2020, there is no cure or protective vaccine for SARS that has been shown to be both safe and effective in humans."

Miraculeus, dat het voor Covid wel is gelukt.
Als je een beetje verder gelezen had (of je gezonde verstand gebruikt had), had je de reden gezien nl dat de (fondsen voor) ontwikkeling van die vaccins stopgezet zijn omdat die uitbraken vrij snel onder controle waren en nooit een echte pandemie veroorzaakt hebben. Er moet natuurlijk wel vraag zijn naar zo'n vaccin.

quote:
A major researcher's 2016 request, however, demonstrated that no field-ready SARS vaccine had been completed because likely market-driven priorities had ended funding.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:43:51 #237
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199443448
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Een hertelling is niet hetzelfde als een forensisch audit. Dat je het als vergelijkbaar (of identiek!) aanhaalt in je argument is belachelijk. Je bent zo toch niet serieus te nemen. Daarbij "omdat het in het verleden juist was, is dat het nu ook", is wederom absolute onzin. Probeer het eens met echte argumentatie, in plaats van drogreden na drogreden. Dat is voor POL.
Er is geen enkele concrete aanleiding om de verkiezingsuitslag niet te vertrouwen. Men papegaait alleen elkaar wat na.
  zondag 16 mei 2021 @ 00:26:48 #238
323401 Kijkertje
met filter
pi_199444168
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik heb geleerd dat er behoorlijke verschillen in methodiek is. Er schijnen ongeveer twee kampen te zijn:
Kamp 1: Observeert rare dingen tijdens de verkiezingen en ziet statistisch abnormale waarden in verschillende plekken. Wil een audit om zekerheid te krijgen. Een redelijk normale gang van zaken.
Kamp 2: Gelooft dat alles eerlijk was, omdat het zo geschreven staat en gepreekt wordt. Kamp 2 vindt Kamp 1 raar.
Kamp 1 loopt gewoon hersenloos achter de verdachtmakingen van een politieke partij aan die er baat bij heeft om twijfel te zaaien over de uitkomst. Het is ook niet zo dat Trump's verlies van Biden nou zo miraculeus was. In 2016 won Trump niet echt ruim mede door de zeer lage opkomst bij de Democraten als gevolg van de grote impopulariteit van Hillary Clinton. Het was bekend dat Trump Biden (terecht) als een gevaarlijker tegenstander zag dan Clinton, reden dat hij al kort na de verkiezingen van 2016 op allerlei manieren twijfel begon te zaaien over de betrouwbaarheid terwijl er geen enkel bewijs voor werd gevonden.

Maar dat hield Trump natuurlijk niet tegen, hij bleef tijdens zijn rally's/tweets en choppertalks roeptoeteren dat er overal fraude was. Daarnaast heeft hij nog geprobeerd om hetzelfde trucje uit te halen als bij Hillary in 2016 om meer stemmen te krijgen door zijn poging Oekraine te dwingen een onderzoek naar Biden in te stellen. Deze keer ging die vlieger gelukkig niet op, integendeel hij werd ervoor impeached, er kwam geen onderzoek naar Biden die sws veel moeilijker zwart te maken is dan Clinton. Aan pogingen daartoe heeft het iig niet ontbroken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 16-05-2021 02:33:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199444247
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
Het was bekend dat Trump Biden (terecht) als een gevaarlijker tegenstander zag dan Clinton, reden dat hij al kort na de verkiezingen van 2016 op allerlei manieren twijfel begon te zaaien over de betrouwbaarheid terwijl er geen enkel bewijs voor werd gevonden.
Vergeet ook niet waarom Trump impeached werd voor de eerste keer, dat ze een nep-onderzoek wilden hebben door Oekrane van Biden in ruil voor steun van de VS.
  zondag 16 mei 2021 @ 00:37:14 #240
323401 Kijkertje
met filter
pi_199444332
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 00:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Vergeet ook niet waarom Trump impeached werd voor de eerste keer, dat ze een nep-onderzoek wilden hebben door Oekrane van Biden in ruil voor steun van de VS.
En ook het hele Hunter Biden laptops verhaal was met dat doel opgezet :Y

Erg doorzichtig allemaal :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199444403
quote:
14s.gif Op zondag 16 mei 2021 00:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

En ook het hele Hunter Biden laptops verhaal was met dat doel opgezet :Y

Erg doorzichtig allemaal :D
Een hele geruststelling dat Biden dit soort dingen nu met Trump en DeSantis mag doen.
  zondag 16 mei 2021 @ 00:45:14 #242
323401 Kijkertje
met filter
pi_199444442
Het blijft gewoon te bizar voor woorden. Eerst zaaien de Republikeinen zelf zonder reden al die twijfel en als het domvolk het dan gaat geloven gaan ze op grond daarvan audits eisen en allerlei stembeperkende wetgeving invoeren :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 16 mei 2021 @ 01:24:35 #243
323401 Kijkertje
met filter
pi_199444940
Deze kan ik mij nog goed herinneren: "Ballots are being dumped in rivers!"


waardoor een tijdlang de running joke werd gebruikt: "BUT WHERE IS THE RIVER?!" _O-

En er is niet veel veranderd zo te zien, we merken er alleen nu minder van:

twitter


[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 16-05-2021 04:48:48 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 16 mei 2021 @ 03:29:51 #244
323401 Kijkertje
met filter
pi_199445319
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Nog maar eens dan
Conclusie daar:

quote:
So obviously, since none of the above was observed in this election, there is no reason to suspect it was a fraudulent election. Joe Biden is clearly the most popular presidential candidate in American history, the legitimate winner of 81 million votes, and that once in a century type of politician that is capable of the impossible.
Weet je zeker dat je hierachter staat? :D

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 16-05-2021 04:27:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 16 mei 2021 @ 05:05:19 #245
323401 Kijkertje
met filter
pi_199445373
En als het politiek beter uitkomt verander je als hypocriete Republikein gewoon van mening :X

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199445723
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Je redeneert wederom vanuit religie, en niet vanuit logica.
Logica, volgens welke logica kan er bij de Amerikaanse verkiezingen fraude gepleegd zijn. De enige logica is dat er wat schreeuwende niet tegen hun verlies kunnende conservatieve mensen zijn, die in de zo duidelijke propaganda van het herhalen van leugens door hun cultleider zijn getrapt. :D

En deze groep mensen zullen nooit toegeven dat ze in de propaganda onzin getrapt zijn, want dat is gezichtsverlies. Op fok hebben we ze ook en vluchten ze dan weg en duiken een tijdje later weer op met een kloon dat ze niet meer op hun onlogica en leugens aangesproken kunnen worden. In de echte wereld is dat moeilijker. :W
pi_199446176


Waarom zou de NYT dit schrijven? Wat wacht ons in de toekomst dat ze zo op de zaken vooruit willen lopen? De Democraten hebben toch ruim gewonnen, waarom toch je onkunde toegeven? Raar hoor!
pi_199446303
Opvallend weer dat dan niet de directe bron van de nyt kan worden gegeven door het doorgeefluikje van de propaganda dienst van Q. :D

Voor de mensen die wel het hele verhaal willen lezen.

https://www.nytimes.com/2(...)pies-news-media.html

Dejjan in paniek mode aan Nyt: Fake linkse leugenmachine die nooit aan kritiek op links doen, ow storing in mijn hoofd .........
  zondag 16 mei 2021 @ 09:55:16 #249
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199446372
quote:
14s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:32 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom zou de NYT dit schrijven? Wat wacht ons in de toekomst dat ze zo op de zaken vooruit willen lopen? De Democraten hebben toch ruim gewonnen, waarom toch je onkunde toegeven? Raar hoor!
Wat heeft het stuk in NYT met jouw commentaar te maken. Leg het verband eens uit. Ik heb het oorspronkelijke stuk gelezen en heb geen idee wat je bedoelt
pi_199446424
Ik zie weer een aantal hevig gemotioneerde users, het directe effect van kritiek op de mainstream media:



Komt wel goed hoor. Het is zondagochtend, geniet van een lekkere soy latte :*. Misschien nog even een paar artikeltjes lezen op Vox en Huffpost om enigszins te rust te komen? Laat het kijken met een kritische blik naar de media maar aan anderen over.

quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Kijk ze eens boos zijn! Die verdomde heidenen en ketters ook! Dat ze niet geloven wat zo duidelijk staat geschreven. Dat ze niet geloven wat zo duidelijk wordt gepreekt. Zien ze niet dat alleen wij, de intellectuelen, hun domme geest kunnen redden? Dat wij, instrumenten der Onfeilbare Staat, alles weten. Dat de Staat het begin en het einde van het leven vormt, en zonder Staat het leven geen betekenis heeft. Wij zijn het Collectief, en eenieder die daar geen deel van is, is gedoemd. Hij die de leugens van het ongeschrevene, het ongedicteerde gelooft, is minder dan mens. Wij zijn Mens, en wij zijn Een.
De woede is z groot als er wordt getwijfeld aan de MSM. Je ziet het keer op keer, men kan het niet laten om te schuimbekkend en snikkend te reageren.
quote:
14s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:32 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom zou de NYT dit schrijven? Wat wacht ons in de toekomst dat ze zo op de zaken vooruit willen lopen? De Democraten hebben toch ruim gewonnen, waarom toch je onkunde toegeven? Raar hoor!
Interessant. Maar niet geheel verbazingwekkend natuurlijk. De New York Times is een groot propagandakanaal voor de Democraten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 10:01:10 ]
pi_199446502
twitter


Het lijkt erop dat BlueAnon nog even moet wachten op een nieuwe content update.
pi_199446748
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Het lijkt erop dat BlueAnon nog even moet wachten op een nieuwe content update.
Heel erg benieuwd hoe dit allemaal verder gaat verlopen. De MSM zal het wel zolang mogelijk geen aandacht willen geven. Maar achter de schermen volgt men dit uiteraard ook.
  zondag 16 mei 2021 @ 10:34:40 #253
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199446798
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:27 schreef Basp1 het volgende:
Ha ha dejjann die nu ook met plaatjes moet gaan posten omdat inhoudelijk hij het ook niet meer aankan. De totale paniek slaat toe bij deze 2 trollen. Nergens meer inhoudelijk op ingaan, de bewezen niet kloppende stokpaardjes maar weer herhalen. :D
Blijkbaar zijn ze ergens heel emotioneel over. Zolang ze niet kunnen of willen uitleggen wat ze nou eigenlijk bedoelen is dat toch heel erg exclusief hun emotie
pi_199446899
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:30 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Heel erg benieuwd hoe dit allemaal verder gaat verlopen. De MSM zal het wel zolang mogelijk geen aandacht willen geven. Maar achter de schermen volgt men dit uiteraard ook.
Wacht even. Dus jullie lopen allerlei users de les te lezen omdat zij blind de 'msm' zouden volgen, maar als Ensiferum een tweet plaatst van een bevooroordeelde rando, die zich beroept op een anoniem bron, wordt het kritisch denken plots overboord gegooid?

Oke.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199446910
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:34 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn ze ergens heel emotioneel over. Zolang ze niet kunnen of willen uitleggen wat ze nou eigenlijk bedoelen is dat toch heel erg exclusief hun emotie
Wat dan wel een ironische logica is met hun vermeende projecties dat iedereen zo emotioneel beladen zou moeten zijn. ;)

Misschien krijgen we dadelijk weer een jankverhaaltje over de extreem linkse MSM. :P
pi_199447040
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wacht even. Dus jullie lopen allerlei users de les te lezen omdat zij blind de 'msm' zouden volgen, maar als Ensiferum een tweet plaatst van een bevooroordeelde rando, die zich beroept op een anoniem bron, wordt het kritisch denken plots overboord gegooid?

Oke.
Leuke reactie op een argument dat niemand maakt.
pi_199447222
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:56 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Leuke reactie op een argument dat niemand maakt.
Je presenteert dan ook geen argument, dat is het hele punt.

Ensiferum heeft altijd de mond vol over de onbetrouwbare msm en plaatst hier vervolgens doodleuk een anonieme claim van een bevoorootdeelde twitteraar.

Jij bent niet kritisch, maar 'heel erg benieuwd hoe dit gaat lopen'.

De selectiviteit van jouw vermogen tot kritisch denken is hilarisch. Maar goed, doe vooral je ding.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199447759
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:00 schreef Dejannn het volgende:
Ik zie weer een aantal hevig gemotioneerde users, het directe effect van kritiek op de mainstream media:

[ afbeelding ]

Komt wel goed hoor. Het is zondagochtend, geniet van een lekkere soy latte :*. Misschien nog even een paar artikeltjes lezen op Vox en Huffpost om enigszins te rust te komen? Laat het kijken met een kritische blik naar de media maar aan anderen over.
[..]

De woede is z groot als er wordt getwijfeld aan de MSM. Je ziet het keer op keer, men kan het niet laten om te schuimbekkend en snikkend te reageren.
[..]

Interessant. Maar niet geheel verbazingwekkend natuurlijk. De New York Times is een groot propagandakanaal voor de Democraten.
Uh, volgens mij zie je dingen die er niet zijn. Er is helemaal niemand hier die kritiek op mainstream media niet duldt. :?
  zondag 16 mei 2021 @ 11:57:12 #259
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199447931
Doe hier eens normaal tegen elkaar. Jullie krijgen hier al meer ruimte, maar ga elkaar niet beledigen. Elkaar denigrerend toe spreken is ook helemaal niet nodig. Hou het on topic en ga op een volwassen manier de discussie aan; anders moeten we echt strakker gaan modden hier.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199448901
On-topic dan maar weer.

An sich is er natuurlijk niets mis met een audit van de verkiezingsuitslagen - wat mij betreft gaan ze lekker hun gang, daar in de VS. Ik vrees echter dat dergelijke aanvullende onderzoeken Trump en zijn aanhangers nooit zullen overtuigen. Indien de audit (opnieuw) aantoont dat er geen sprake is van grootschalige verkiezingsfraude, dan verandert dat helemaal niets. Trump blijft roepen dat de verkiezingen zijn 'gestolen' en steeds meer Republikeinen onderschrijven die claim.

En dat is natuurlijk gevaarlijk. Want hoe langer zij die boodschap blijven herhalen, hoe meer het vertrouwen in de verkiezingen erodeert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 16 mei 2021 @ 14:47:01 #261
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199450970
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
On-topic dan maar weer.

An sich is er natuurlijk niets mis met een audit van de verkiezingsuitslagen - wat mij betreft gaan ze lekker hun gang, daar in de VS. Ik vrees echter dat dergelijke aanvullende onderzoeken Trump en zijn aanhangers nooit zullen overtuigen. Indien de audit (opnieuw) aantoont dat er geen sprake is van grootschalige verkiezingsfraude, dan verandert dat helemaal niets. Trump blijft roepen dat de verkiezingen zijn 'gestolen' en steeds meer Republikeinen onderschrijven die claim.

En dat is natuurlijk gevaarlijk. Want hoe langer zij die boodschap blijven herhalen, hoe meer het vertrouwen in de verkiezingen erodeert.
Wanneer men een audit liet uitvoeren door een onpartijdige, objectieve instantie, een organisatie zonder belangen, zonder vooroordelen en met ervaring op dit gebied dan klopt dat inderdaad. Dan zou de erosie van het vertrouwen ook helemaal niet hoeven gebeuren. Maar dat is niet wat hier gebeurd. Hier is een organisatie met nul ervaring, vooringenomen en met een baas die al getweet heeft (in november) dat fraude gepleegd is aan het werk. Een partij die de meest eenvoudige audit-regels niet volgt en die op zich onnavolgbaar is in haar werkzaamheden.

Het is een beetje als archeologie. Regel 1 is dat archeologie geen archeologische objecten mag beschadigen. Dat geldt voor zo'n audit ook. Er moet zekerheid zijn dat er geen fraude tijdens de audit wordt gepleegd. Die zekerheid is er nu niet, dat is ook waar, zeer terecht, de Democratische Partij over valt. Dat is ook wat het vertrouwen nog meer gaat ondermijnen.
pi_199451864
Ik heb het vermoeden dat "onpartijdige, objectieve instanties, organisaties zonder belangen, zonder vooroordelen en met ervaring op dit gebied", in praktijk veel gelijkenissen zullen vormen met een zekere groep geleid door Mueller Weissmann.

Maar die geven dan weer wel het gewenste resultaat. De methodiek, die kan dan gelukkig weer worden genegeerd. He kijk, het zijn de verkiezingen all over again!
pi_199452239
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik heb het vermoeden dat "onpartijdige, objectieve instanties, organisaties zonder belangen, zonder vooroordelen en met ervaring op dit gebied", in praktijk veel gelijkenissen zullen vormen met een zekere groep geleid door Mueller Weissmann.

Maar die geven dan weer wel het gewenste resultaat. De methodiek, die kan dan gelukkig weer worden genegeerd. He kijk, het zijn de verkiezingen all over again!
Zolang een audit open en transparant wordt uitgevoerd en inzage wordt gegeven in hoe de onderzoekers tot hun conclusies zijn gekomen, is het om het even wie de uitvoerende partij is.

Ik ben er alleen zeker van dat geen enkel onderzoek Trump en zijn aanhangers ervan kunnen overtuigen dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 16 mei 2021 @ 17:15:53 #264
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199454047
Het zou de VS waarschijnlijk helpen wanneer beide partijen in ieder geval tot elkaar komen over procedures. De “strijd” tussen partijen moet over inhoud gaan en niet over procedures en controles. Afspraken over een overkoepelende niet aan een partij gelieerde instantie lijkt mij op enig moment onontbeerlijk. Iets als CSIS, maar dan minder op studie, maar meer op controle gericht.

Maar ook dat zal wel onmogelijk zijn in het huidige klimaat ben ik bang.
  maandag 17 mei 2021 @ 01:22:26 #265
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199461650
Je moet de 'MSM' ook helemaal niet blind geloven, je moet altijd jezelf afvragen wie wat schrijft e.d. Het is alleen zo vreemd dat sommigen wel meteen voor waar aannemen wat iemand met zijn politieke smaak op Twitter gooit of op Xandernieuws zet. Dan doe je namelijk precies hetzelfde als waar je anderen van betocht.

Nogmaals, alles voor waar aannemen is inderdaad dom (net als alles van te voren al als leugen te zien), je moet je ALTIJD afvragen waar het vandaan komt. Het rare is dat 'kritisch denken' blijkbaar alleen moet worden toegepast bij het 'altijd liegende MSM'. Dat is geen kritisch denken meer, maar gewoon vingers in de oren en hard 'lalalala' roepen.

quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Het lijkt erop dat BlueAnon nog even moet wachten op een nieuwe content update.
Deze meneer noemt corona een hoax. Feiten zeggen wat anders, blijkbaar komt deze meneer weg met het voorliegen van zijn volgers. Maar alsnog post je een tweet van hem.

Het lijkt mij dan ook meer een gevalletje 'ik hang een club aan, no matter what'. Dat is natuurlijk prima, maar met kritisch denken heeft het uiteraard weinig te maken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 17 mei 2021 @ 02:51:58 #266
323401 Kijkertje
met filter
pi_199461763
Trump bemoeit zich er ook weer eens mee :')

twitter


twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199462391
  maandag 17 mei 2021 @ 08:56:02 #268
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199462971
Arme republikeinse mislukkelingen. Nog steeds vastgeketend aan tea-party Oom Donald. Arme Oom Donald, kan nog steeds niet omgaan met zijn verlies.

Donald Trump logica: Omdat de verliezende partij niet wil geloven dat ze verloren hebben kan dat verlies niet hebben plaatsgevonden. Ja ja, heel logisch.
pi_199463164
quote:
14s.gif Op maandag 17 mei 2021 08:00 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn geen gunstige cijfers voor de GOP.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199463285
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zijn geen gunstige cijfers voor de GOP.
Mwah, het lijkt nog mee te vallen. Als je naar de andere kant kijkt, heb je de strijd tussen de JihadSquad, neoliberals en ook nog eens de corporate liberals. De GOP moderniseert in rap tempo. Ik zou me er geen zorgen over maken. Of wel, als je pro-Democraat bent.
  maandag 17 mei 2021 @ 09:31:45 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199463495
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:22 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hoe wil je garanderen dat de overheid "goed" blijft, als de burger de mogelijkheid tot zelfverdediging wordt ontnomen?
[..]

Het is nog vroeg, maar dit is toch wel een nominatie waard voor domste argument van deel #35
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Erg jammer weer deze reactie.
In een goeie samenleving en goeie overheid heeft men geen vuurwapens nodig.
Duitsland van de weimar republiek is echt een super slecht voorbeeld voor een Goeie overheid die later democratisch slecht werd.
In die periode had je namelijk veel verschillende partijen die niet alleen met elkaar op de vuist gingen, maar elkaar ook zonder problemen overhoop knalde, plus dat deze republiek echt waardeloos met alles was, zowel met infrastructuur als financieel.

en dan noem je mijn reactie waardeloos ... gast ... :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199463588
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:31 schreef theguyver het volgende:

In een goeie samenleving en goeie overheid heeft men geen vuurwapens nodig.

Dat is mij veel te naef.
  maandag 17 mei 2021 @ 09:43:52 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199463640
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dat is mij veel te naef.
Mij niet! totaal niet eigenlijk.

waar zou je het voor nodig moeten hebben!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199463795
quote:
14s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Mwah, het lijkt nog mee te vallen. Als je naar de andere kant kijkt, heb je de strijd tussen de JihadSquad, neoliberals en ook nog eens de corporate liberals. De GOP moderniseert in rap tempo. Ik zou me er geen zorgen over maken. Of wel, als je pro-Democraat bent.
De GOP blijft zich vastklampen aan Trump. Dat staat de Republikeinen uiteraard vrij, maar daar win je geen verkiezingen mee. Trump mag dan ongekend populair zijn onder Republikeinse kiezers, daar staat tegenover dat andere kiezersgroepen helemaal niets (meer) van hem moeten hebben. Blijven herhalen dat de verkiezingen zijn 'gestolen', zal andere kiezersgroepen verder van hem vervreemden.

De GOP zit in een onmogelijke spagaat. Enerzijds kunnen de Reps Trump niet lossnijden, daarvoor is zijn populariteit te groot onder Republikeinse kiezers. Tegelijkertijd roept hij zoveel aversie op bij andere kiezersgroepen, dat het verdomd lastig wordt om presidentsverkiezingen te winnen, zolang Trump het gezicht is van de partij,

quote:
The new poll also found that Trump's favorability rating has dropped by eight percentage points over the past few months. Among registered voters, 32% had a favorable view of the former president, while 55% had an unfavorable view. Comparatively, Trump's favorability in the same poll in January stood at 40%, while 53% of registered voters at the time said they had an unfavorable view of him.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 17 mei 2021 @ 10:23:06 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199464065
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De GOP blijft zich vastklampen aan Trump. Dat staat de Republikeinen uiteraard vrij, maar daar win je geen verkiezingen mee. Trump mag dan ongekend populair zijn onder Republikeinse kiezers, daar staat tegenover dat andere kiezersgroepen helemaal niets (meer) van hem moeten hebben. Blijven herhalen dat de verkiezingen zijn 'gestolen', zal andere kiezersgroepen verder van hem vervreemden.

De GOP zit in een onmogelijke spagaat. Enerzijds kunnen de Reps Trump niet lossnijden, daarvoor is zijn populariteit te groot onder Republikeinse kiezers. Tegelijkertijd roept hij zoveel aversie op bij andere kiezersgroepen, dat het verdomd lastig wordt om presidentsverkiezingen te winnen, zolang Trump het gezicht is van de partij,
[..]

Nu gaat dat inderdaad nog niet maar als we paar jaar verder zijn gaat dat zeker wel gebeuren.
Zijn aanhang kan die nu heel wat minder makkelijk benvloeden aangezien hij geen gebruik meer kan maken van verschillende apps zoals twitter en Facebook.
Op den duur word de aandacht die hij krijgt minder en minder.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199464297
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De GOP blijft zich vastklampen aan Trump. Dat staat de Republikeinen uiteraard vrij, maar daar win je geen verkiezingen mee. Trump mag dan ongekend populair zijn onder Republikeinse kiezers, daar staat tegenover dat andere kiezersgroepen helemaal niets (meer) van hem moeten hebben. Blijven herhalen dat de verkiezingen zijn 'gestolen', zal andere kiezersgroepen verder van hem vervreemden.
De meningen zijn verdeeld over waar je verkiezingen mee wint. De ene denkt de juiste kandidaat, de ander denkt juist weer dat controle over de stemsystemen, de stemmentellers en staatsoverheden die via een corrupt rechtssysteem ongrondwettelijk worden terzijde worden geschoven de weg is. Het is maar net wat je als integer beschouwt.
quote:
De GOP zit in een onmogelijke spagaat. Enerzijds kunnen de Reps Trump niet lossnijden, daarvoor is zijn populariteit te groot onder Republikeinse kiezers. Tegelijkertijd roept hij zoveel aversie op bij andere kiezersgroepen, dat het verdomd lastig wordt om presidentsverkiezingen te winnen, zolang Trump het gezicht is van de partij,

Onzin. Hier geldt het oude bekende gezegde, dat de wens de vader van de gedachte is. En verder moet je bij polls maar even afvragen of ze informerend, of vormend zijn. Maar voor polls geldt hetzelfde als voor de media. Het maakt niet uit hoe vaak ze er gigantisch naast zitten, sommigen vertrouwen ze onvoorwaardelijk.
  maandag 17 mei 2021 @ 10:47:18 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199464361
quote:
14s.gif Op maandag 17 mei 2021 10:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

De meningen zijn verdeeld over waar je verkiezingen mee wint. De ene denkt de juiste kandidaat, de ander denkt juist weer dat controle over de stemsystemen, de stemmentellers en staatsoverheden die via een corrupt rechtssysteem ongrondwettelijk worden terzijde worden geschoven de weg is. Het is maar net wat je als integer beschouwt.

Je wint met de meeste kiesmannen in de VS! zie OP!
Dat is geen mening maar een feit hoe het daar nou eenmaal werkt..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199464673
:')

Trump heeft verloren. Er was geen fraude.

Zolang je het tegendeel blijft uitkramen en het op geen enkele manier kan onderbouwen, lul je gewoon uit je nek. :P
pi_199464719
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:03 schreef illusions het volgende:
:')

Trump heeft verloren. Er was geen fraude.

Zolang je het tegendeel blijft uitkramen en het op geen enkele manier kan onderbouwen, lul je gewoon uit je nek. :P
En dat, is een mantra.
  maandag 17 mei 2021 @ 11:06:13 #280
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199464745
Het grappigste of sneuste is nog wel dat de partij die eigenlijk het meeste doet aan bijbuigen van het systeem zodat het in hun voordeel uitvalt de GOP is. De Democraten zijn zeker niet heilig, maar het niveau van de GOP halen ze niet.

Dus ja, je kunt blijven herhalen dat er fraude is gepleegd, je hebt geen bewijs, je hebt niet eens aanwijzingen. Het enige wat je hebt is een narcist die niet tegen zijn verlies kan.
  maandag 17 mei 2021 @ 11:12:22 #281
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199464836
Ja hoor, Trump heeft gewonnen, demente Joe heeft fraude gepleegd! Ben je nou blij?

Nog wat waarheden voor je:

- De aarde is plat
- Chemtrails zijn levensgevaarlijk
- We zijn nooit op de maan geweest
- Brexit is een groot succes
- 5G veroorzaakt Corona
pi_199464842
quote:
81s.gif Op maandag 17 mei 2021 02:51 schreef Kijkertje het volgende:
Trump bemoeit zich er ook weer eens mee :')

[ twitter ]

[ twitter ]
Oh jee, dat zal natuurlijk wel voor wat flinke nachtelijke frustratie hebben gezorgd bij jou.
quote:
14s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Mwah, het lijkt nog mee te vallen. Als je naar de andere kant kijkt, heb je de strijd tussen de JihadSquad, neoliberals en ook nog eens de corporate liberals. De GOP moderniseert in rap tempo. Ik zou me er geen zorgen over maken. Of wel, als je pro-Democraat bent.
Goed punt. Binnen de Democraten zijn er absoluut ook de nodige spanningen. Als men het aan figuren zoals Rashida Tlaib, Ilhan Omar en AOC zou overlaten, zou er morgen nog socialisme worden gemplementeerd, de VS zich aansluiten bij de Palestijnen in een strijd tegen Isral en ik gok ook nog wel een reeks aan bizarre en huiveringwekkende maatregelen om 'racial equity' te bewerkstelligen.

Het is omtrent de GOP vooral te hopen dat er ook meer minderheden zich vrij kunnen maken van de Blauwe Plantage. Wat dat betreft waren er de recente verkiezingen prima ontwikkelingen.
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

In een goeie samenleving en goeie overheid heeft men geen vuurwapens nodig.
Duitsland van de weimar republiek is echt een super slecht voorbeeld voor een Goeie overheid die later democratisch slecht werd.
In die periode had je namelijk veel verschillende partijen die niet alleen met elkaar op de vuist gingen, maar elkaar ook zonder problemen overhoop knalde, plus dat deze republiek echt waardeloos met alles was, zowel met infrastructuur als financieel.

en dan noem je mijn reactie waardeloos ... gast ... :D
Schattig dit. Maar nee, zo werkt de wereld niet. Overal zijn wapens nodig, of dacht jij dat de bijvoorbeeld de politie in Nederland geen wapens had? Big shock: maar de wereld valt niet de perfectioneren. Ik ben mij bewust dat men bij de Linkse Kerk dit idee wel omarmd, dat als we de maatschappij maar genoeg aanpassen, iedereen goed en moreel verlicht wordt, maar zo werkt het niet. Criminaliteit zul je altijd houden, en wapens zijn in dunbevolkte gebieden daarom een prima manier om jezelf te verdedigen.
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De GOP blijft zich vastklampen aan Trump. Dat staat de Republikeinen uiteraard vrij, maar daar win je geen verkiezingen mee. Trump mag dan ongekend populair zijn onder Republikeinse kiezers, daar staat tegenover dat andere kiezersgroepen helemaal niets (meer) van hem moeten hebben. Blijven herhalen dat de verkiezingen zijn 'gestolen', zal andere kiezersgroepen verder van hem vervreemden.

De GOP zit in een onmogelijke spagaat. Enerzijds kunnen de Reps Trump niet lossnijden, daarvoor is zijn populariteit te groot onder Republikeinse kiezers. Tegelijkertijd roept hij zoveel aversie op bij andere kiezersgroepen, dat het verdomd lastig wordt om presidentsverkiezingen te winnen, zolang Trump het gezicht is van de partij,
[..]

Leuke poll. Aandoenlijk altijd dat de linksgeorinteerde outlets altijd met polls precies laten zien wat de links-en progressief georinteerden willen lezen. Erg toevallig ook. Ondertussen zijn er weinig Republikeinen die NBC vertrouwen, dus dan kom je voor zo'n poll al snel uit op de Rino's/Lincoln Project Democraten.
  maandag 17 mei 2021 @ 11:13:27 #283
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199464853
quote:
14s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:10 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik zet inderdaad regelmatig mensen op hun plek.
Durf je nu al die weddenschap aan te gaan?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 17 mei 2021 @ 11:14:46 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199464868
quote:
14s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:10 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik zet inderdaad regelmatig mensen op hun plek.
Nou hier nou niet bepaald.
En af en toe heb ik het gevoel dat je dingen er uitflapt zonder er maar een seconde over nagedacht te hebben..

Leg mij eens uit waarom mensen zoals jij ik, je weet wel gewone burgers een vuur wapen voor nodig hebben!!

Misschien kan jij mij overtuigen om er een te halen, dus doe je best!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199464876
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou hier nou niet bepaald.
En af en toe heb ik het gevoel dat je dingen er uitflapt zonder er maar een seconde over nagedacht te hebben..

Leg mij eens uit waarom mensen zoals jij ik, je weet wel gewone burgers een vuur wapen voor nodig hebben!!

Misschien kan jij mij overtuigen om er een te halen, dus doe je best!
Een vuurwapen dat ik bij me draag, is iets sneller ter plaatse dan de politie.
  maandag 17 mei 2021 @ 11:16:53 #286
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199464894
Een complot-gekkie met een vuurwapen. Wat kan er mogelijk fout gaan?
pi_199464940
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Een complot-gekkie met een vuurwapen. Wat kan er mogelijk fout gaan?
Sinds, volgens Trumps post, 67% van de Republikeinen voormalig Vice-President Biden niet als legitieme president zien, zijn er een hoop complot-gekkies. Ook nog eens met vuurwapens. Je zou met jouw argument toch wel wat meer "incidenten" zien? Je zou bijna iets "systematisch" verwachten met die aantallen. Je hebt het over tientallen miljoenen mensen.
pi_199464943
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou hier nou niet bepaald.
En af en toe heb ik het gevoel dat je dingen er uitflapt zonder er maar een seconde over nagedacht te hebben..

Leg mij eens uit waarom mensen zoals jij ik, je weet wel gewone burgers een vuur wapen voor nodig hebben!!

Misschien kan jij mij overtuigen om er een te halen, dus doe je best!
Och, ik snap best dat men in dunbevolkte gebieden een wapen wil dragen om zichzelf en zijn gezin te kunnen beschermen. Dat de wapenwet echter hard aan verandering toe is, lijkt me dan wel weer heel duidelijk. Dat elke lamlul gewoon een geweer bij de Walmart kan halen is belachelijk. De wetten komen dan ook uit tijden toen er nog amper automatische wapens bestonden, en de wereld hl anders was.

Stel je voor, even een MP5 bij de Bijenkorf halen. 8)7
pi_199464965
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Och, ik snap best dat men in dunbevolkte gebieden een wapen wil dragen om zichzelf en zijn gezin te kunnen beschermen. Dat de wapenwet echter hard aan verandering toe is, lijkt me dan wel weer heel duidelijk. Dat elke lamlul gewoon een geweer bij de Walmart kan halen is belachelijk. De wetten komen dan ook uit tijden toen er nog amper automatische wapens bestonden, en de wereld hl anders was.

Stel je voor, even een MP5 bij de Bijenkorf halen. 8)7
Ja, dat kan dus niet. He je dat verhaal van die journaliste niet meegekregen, dat ze het zelfs op moest geven omdat het te moeilijk was om gewoon even een wapen op de kop te tikken bij de Walmart?

https://www.washingtonexa(...)ils-background-check

quote:
"She apologized, told me the rules were strict around background checks, and asked me to come back another time to finish the purchase," Peterson recounted. "At this point, I decided to give up on buying a gun at Walmart."
pi_199464970
quote:
14s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Sinds, volgens Trumps post, 67% van de Republikeinen voormalig Vice-President Biden niet als legitieme president zien, zijn er een hoop complot-gekkies. Ook nog eens met vuurwapens. Je zou met jouw argument toch wel wat meer "incidenten" zien? Je zou bijna iets "systematisch" verwachten met die aantallen. Je hebt het over tientallen miljoenen mensen.
Waarempel, je kan het dus wel! Ga zo door, ben benieuwd of je nog meer waarheden uit je hoofd kent, of dat het hierbij blijft.
pi_199464981
En dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')