abonnement Unibet Coolblue
pi_199503328
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:38 schreef capricia het volgende:
Bijna iedereen heeft tijdens de eerste lockdown het sporten veel beter volgehouden dan bij de tweede.
Hoorde daar laatst een podcast over.

De eerste lockdown deden mensen best veel workouts thuis en in de tuin enzo. Ook werden die streams waarin er les gegeven wordt goed bezocht.

De tweede lockdown niet.

Heeft ook te maken met het weer. En met de vorming van gewoontes.

Echt, dit geldt voor de meeste mensen, dus voel je niet schuldig en probeer je ritme weer een beetje op te pakken. O+
Ik precies andersom. Waarschijnlijk omdat ik koppig dacht dat het wel snel weer normaal zou worden.

Maar net geweest, zou rustig aan doen en dat lukte natuurlijk voor geen meter. Dus morgen trainen met spierpijn :)
  woensdag 19 mei 2021 @ 13:32:31 #102
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_199503554
Ik mag vanavond weer. Bij onze sportschool hoef je niet te reserveren maar ze hebben wel gevraagd of men niet allemaal tijdens de 'spits' wil komen en zoveel mogelijk overdag omdat het dan rustiger is. Zelf tijdens de lockdown niet heel veel gedaan maar meer onderhoud zeg maar, beetje met dumbells in de weer geweest. De laatste week het niveau wat opgekrikt met het oog op de openende sportschool. Tevens begonnen met een creatinekuur, om toch net even een stukje meer kracht/uithouding te krijgen. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
  Miss 200.000.000! woensdag 19 mei 2021 @ 13:39:44 #103
367000 roos94
pi_199503674
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:32 schreef mossad_agent het volgende:
Ik mag vanavond weer. Bij onze sportschool hoef je niet te reserveren maar ze hebben wel gevraagd of men niet allemaal tijdens de 'spits' wil komen en zoveel mogelijk overdag omdat het dan rustiger is. Zelf tijdens de lockdown niet heel veel gedaan maar meer onderhoud zeg maar, beetje met dumbells in de weer geweest. De laatste week het niveau wat opgekrikt met het oog op de openende sportschool. Tevens begonnen met een creatinekuur, om toch net even een stukje meer kracht/uithouding te krijgen. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Reserveren is toch wettelijk verplicht
pi_199503929
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:39 schreef roos94 het volgende:

[..]

Reserveren is toch wettelijk verplicht
Mag ook ter plekke. Dan riskeer je dus wel dat de boel vol is.

Ik ga als ik kan kiezen liever naar een sportschool die wel met reserveringen vooraf werkt trouwens, weinig trek in een tent die de kantjes eraf loopt wat covid betreft.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 19 mei 2021 @ 15:22:58 #105
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_199505372
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:39 schreef roos94 het volgende:

[..]

Reserveren is toch wettelijk verplicht
Mag inderdaad ter plekke. Het is een vrij nieuwe sportschool in het hogere segment. Dus weinig kans op grote drukte, was het voor de lockdown ook nooit, waren we max met een man of 8 bezig. Daarnaast is iedereen erg begaan met hygiëne en maakt iedereen de apparaten na gebruik goed schoon.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 mei 2021 @ 16:20:26 #106
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199506476
Ik ben even aan het loeren. Tussen 17u en 22u vandaag wel al 'uitverkocht'. Overdag was nog veel leeg. Ik ga zelf vrijdagochtend.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199514337
En, hoe is de spierpijn? Hier valt het me enorm mee, schouders en borst een beetje. Straks legday, zin in *O*
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_199514749
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:10 schreef josja het volgende:
En, hoe is de spierpijn? Hier valt het me enorm mee, schouders en borst een beetje. Straks legday, zin in *O*
Viel hier ook alles mee. Maar ik had ook rustig aan gedaan. Scheelt dat ik thuis nog wat deed denk ik. Morgen denk ik weer. Of ik moet straks gewoon zin hebben om te gaan, zit vast niet vol los van de spitsuren.
pi_199514760
Blij dat ik niet meer bij de sportschool werk, soort januari nu :')

Over 2 weken is het weer stil.
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:18:43 #110
46794 Berkery
Fat bastard
pi_199515269
Ik heb geprobeerd het rustig aan te doen, maar toch behoorlijke spierpijn (in mijn armen/biceps vooral). Wel blij dat mijn conditie nog redelijk was.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  donderdag 20 mei 2021 @ 10:01:19 #111
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_199515837
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:10 schreef josja het volgende:
En, hoe is de spierpijn? Hier valt het me enorm mee, schouders en borst een beetje. Straks legday, zin in *O*
Vrijwel geen,.. op mijn 'flanken' na zeg maar, die heb ik thuis ook niet kunnen trainen.
pi_199515852
Ik heb geen optrekstand thuis dus na gisteren rug gedaan te hebben voel ik t wel. Biceps totaal geen spierpijn.

Vandaag benen dus ik verwacht wel wat pijn hiermee :)
  donderdag 20 mei 2021 @ 10:07:10 #113
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199515914
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:10 schreef josja het volgende:
En, hoe is de spierpijn? Hier valt het me enorm mee, schouders en borst een beetje. Straks legday, zin in *O*
Borst heeft goed spierpijn, al heb ik maar 1 oefening gedaan. Verder voel ik het vooral aan de binnenkant van m'n ellebogen. Kan m'n armen amper strekken. :+
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199517545
Ik mag vanavond weer bij Basic Fit. Ook wel zin in! Alhoewel ik al maanden bij een maat in de schuur train en daar in principe alles kan doen. Sterker nog: in de afgelopen maanden PR's gezet op bankdrukken, squat en deadlift dus ik lijk alleen maar sterker te zijn geworden. Conditioneel ook nog erg goed want ik ben er daarnaast nog bij gaan hardlopen en loop zelfs PR's op de halve marathon.

Heel eerlijk: ik ben van mening dat je corona-kilo's écht zelf in de hand hebt. Je hebt niet veel nodig om fit te blijven, alleen motivatie. Hardlopen, wandelen, fietsen of een andere manier van inspanning kan iedereen. Ook zonder gym hoef je, i.m.o, geen last van de kilo's te hebben.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:36:24 #115
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199538458
Ondanks legio alternatieven vind ik het erg fijn dat binnen trainen weer open is. Het is ook makkelijk om een rustig moment te selecteren door het reservering systeem dat aangeeft hoeveel mensen er komen.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:38:28 #116
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_199539369
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:54 schreef Welten het volgende:
Ik mag vanavond weer bij Basic Fit. Ook wel zin in! Alhoewel ik al maanden bij een maat in de schuur train en daar in principe alles kan doen. Sterker nog: in de afgelopen maanden PR's gezet op bankdrukken, squat en deadlift dus ik lijk alleen maar sterker te zijn geworden. Conditioneel ook nog erg goed want ik ben er daarnaast nog bij gaan hardlopen en loop zelfs PR's op de halve marathon.

Heel eerlijk: ik ben van mening dat je corona-kilo's écht zelf in de hand hebt. Je hebt niet veel nodig om fit te blijven, alleen motivatie. Hardlopen, wandelen, fietsen of een andere manier van inspanning kan iedereen. Ook zonder gym hoef je, i.m.o, geen last van de kilo's te hebben.
Half waar. Ik loop ook hard, vooral lange afstanden, mits mijn benen dat toelaten. Nu ik de 40 voorbij ben, moet ik krachttraining doen om mijn spieren sterk te houden. Ik zag vandaag dat Basic Fit op 15 december 2020 sloot. Ik bleef hardlopen, maar het trainen van quads en kuiten is lastig met thuistraining, waardoor ik mede een blessure ontwikkelde in februari van dit jaar.

Gisteren tijdens de legpress in de sportschool merkte ik weer dat ik daarmee spieren trainen die ik thuis niet kan doen. En ja, als hardloper ken ik echt genoeg trainingen voor thuis, maar de brute kracht van het apparaat op de sportschool werkt nog altijd het beste.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:10 schreef josja het volgende:
En, hoe is de spierpijn? Hier valt het me enorm mee, schouders en borst een beetje. Straks legday, zin in *O*
Het valt erg mee, dankzij toch voldoende thuistraining en hardlopen. Ik had meer spierpijn verwacht in quads, hamstrings en kuiten vandaag.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_199539440
Hier is de sportschool niet voller geweest dan 30/100 plekken. Heerlijk sporten zonder echt te reserveren dus.
pi_199539475
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Half waar. Ik loop ook hard, vooral lange afstanden, mits mijn benen dat toelaten. Nu ik de 40 voorbij ben, moet ik krachttraining doen om mijn spieren sterk te houden. Ik zag vandaag dat Basic Fit op 15 december 2020 sloot. Ik bleef hardlopen, maar het trainen van quads en kuiten is lastig met thuistraining, waardoor ik mede een blessure ontwikkelde in februari van dit jaar.

Gisteren tijdens de legpress in de sportschool merkte ik weer dat ik daarmee spieren trainen die ik thuis niet kan doen. En ja, als hardloper ken ik echt genoeg trainingen voor thuis, maar de brute kracht van het apparaat op de sportschool werkt nog altijd het beste.
[..]

Het valt erg mee, dankzij toch voldoende thuistraining en hardlopen. Ik had meer spierpijn verwacht in quads, hamstrings en kuiten vandaag.
Legpress en hacksquat heb ik echt gemist thuis..

btw als hardloper, ga jij wel eens op de loopband op de sportschool? Ik zag er vandaag een hele zooi rennen, ik had zoiets van. Ok tis kutweer, maar kun je niet beter gewoon buiten gaan lopen?
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:46:05 #119
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_199539499
Straks kijken bij een nieuwe sportschool.

Degene waar ik zat gaat niet meer open :')
En dat komt niet eens door de coronalockdown :')
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:59:02 #120
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_199539700
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:44 schreef aspi het volgende:

[..]

Legpress en hacksquat heb ik echt gemist thuis..

btw als hardloper, ga jij wel eens op de loopband op de sportschool? Ik zag er vandaag een hele zooi rennen, ik had zoiets van. Ok tis kutweer, maar kun je niet beter gewoon buiten gaan lopen?
Een tijdje gedaan, maar dat is funest voor mijn bejaarde knieen ;( ik loop dus liever buiten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_199540216
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Half waar. Ik loop ook hard, vooral lange afstanden, mits mijn benen dat toelaten. Nu ik de 40 voorbij ben, moet ik krachttraining doen om mijn spieren sterk te houden. Ik zag vandaag dat Basic Fit op 15 december 2020 sloot. Ik bleef hardlopen, maar het trainen van quads en kuiten is lastig met thuistraining, waardoor ik mede een blessure ontwikkelde in februari van dit jaar.

Gisteren tijdens de legpress in de sportschool merkte ik weer dat ik daarmee spieren trainen die ik thuis niet kan doen. En ja, als hardloper ken ik echt genoeg trainingen voor thuis, maar de brute kracht van het apparaat op de sportschool werkt nog altijd het beste.
[..]

Het valt erg mee, dankzij toch voldoende thuistraining en hardlopen. Ik had meer spierpijn verwacht in quads, hamstrings en kuiten vandaag.
Daar ben ik het niet mee eens, eerlijk gezegd. Met een beetje creativiteit kun je thuis ook squatten en kuiten e.d. trainen. Op je trap calf raises, eventueel weighted, kan gemakkelijk. Aangenomen dat je niet met 100 kilo squat, kun je daar ook iets voor bedenken (zware zakken zand etc.).
Voor de 'huis-, tuin, en keukensporter' is dat allemaal niet zo lastig. Zelf ben ik er niet aan begonnen (doe al 15 jaar krachttraining en squat 150 kilo) maar ik kon dus elders terecht.
pi_199543275
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:33 schreef Welten het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, eerlijk gezegd. Met een beetje creativiteit kun je thuis ook squatten en kuiten e.d. trainen. Op je trap calf raises, eventueel weighted, kan gemakkelijk. Aangenomen dat je niet met 100 kilo squat, kun je daar ook iets voor bedenken (zware zakken zand etc.).
Voor de 'huis-, tuin, en keukensporter' is dat allemaal niet zo lastig. Zelf ben ik er niet aan begonnen (doe al 15 jaar krachttraining en squat 150 kilo) maar ik kon dus elders terecht.
Tot op een bepaald niveau kan dat wel, maar als je wat zwaarder traint heb je thuis al snel een probleem. Goddamn mijn leg extensions was niks meer van over, ondanks dat ik thuis wel benen heb getraind; split squats met dumbells enzo, maar dan vooral hi rep omdat ze niet zwaar genoeg waren. Goblet squat met 16 kilo max werd ik ook niet heel gelukkig van :D Bandjes toevoegen en een beetje creatief doen hebben me wel een beetje gered, maar god wat heb ik het echte werk gemist!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:03:49 #123
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199543327
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:44 schreef aspi het volgende:

[..]

Legpress en hacksquat heb ik echt gemist thuis..

btw als hardloper, ga jij wel eens op de loopband op de sportschool? Ik zag er vandaag een hele zooi rennen, ik had zoiets van. Ok tis kutweer, maar kun je niet beter gewoon buiten gaan lopen?
Juist buiten krijg ik last van m’n knieën. Door de ongelijke ondergrond. Binnen hardlopen op de band is voor mij veel fijner.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:14:03 #124
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_199543482
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:33 schreef Welten het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, eerlijk gezegd. Met een beetje creativiteit kun je thuis ook squatten en kuiten e.d. trainen. Op je trap calf raises, eventueel weighted, kan gemakkelijk. Aangenomen dat je niet met 100 kilo squat, kun je daar ook iets voor bedenken (zware zakken zand etc.).
Voor de 'huis-, tuin, en keukensporter' is dat allemaal niet zo lastig. Zelf ben ik er niet aan begonnen (doe al 15 jaar krachttraining en squat 150 kilo) maar ik kon dus elders terecht.
Trust me, ik heb me echt suf gesquat en trap calf raises gedaan en het kan niet tippen aan legpress :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_199543583
Ik mag zo weer na zes maanden O+
Ik kijk er al de hele week naar uit :D
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:29:37 #126
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_199543694
Gistermiddag voor het eerst sinds bijna een halfjaar weer de lokale sportschool bezocht. Het opbouwen van algemene kracht kan weer beginnen!
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:42:23 #127
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_199543849
Lol hebben jullie sportscholen echt al die maanden compleet dicht gezeten? Ook geen alternatieven in de buitenlucht ofzo?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_199544731
Ben ik de enige wat het zo sneu vind dat er mensen staan te springen als een kind terwijl er zat alternatieven waren al die tijd ?
pi_199544732
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:42 schreef PzKpfw het volgende:
Lol hebben jullie sportscholen echt al die maanden compleet dicht gezeten? Ook geen alternatieven in de buitenlucht ofzo?
Uiteindelijk hebben ze bij mij op mijn werk wel een tent neergezet. Maar ik train graag warm en droog, dus nee, ik ga mooi niet buiten staan trainen. De gym waar ik zelf train deed helemaal niets buiten.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 19:53:21 #130
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_199544842
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 19:47 schreef mrevil1337 het volgende:
Ben ik de enige wat het zo sneu vind dat er mensen staan te springen als een kind terwijl er zat alternatieven waren al die tijd ?
In mijn geval heb ik zeker gebruik gemaakt van de beschikbare alternatieven; geregeld fietsroutes en lichaamsgewicht-oefeningen waarbij de pull-up stang aan de muur thuis me heel goed uitkwam. Onderdelen als bankdrukken en squat echter in de afgelopen maanden niet uitgevoerd.
pi_199544982
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:44 schreef aspi het volgende:

[..]

Legpress en hacksquat heb ik echt gemist thuis..

btw als hardloper, ga jij wel eens op de loopband op de sportschool? Ik zag er vandaag een hele zooi rennen, ik had zoiets van. Ok tis kutweer, maar kun je niet beter gewoon buiten gaan lopen?
Gisteren in de sportschool geweest, inderdaad allerlei mensen op de loopband. Vandaag braaf 10km gerend, door regen en hagel heen. Alles beter dan op een loopband.

Aardig spierpijn ook trouwens. Heerlijk.
Whatever...
  zaterdag 22 mei 2021 @ 13:57:45 #132
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_199554295
Heerlijk na 5 maanden gesport ik heb wat pijntjes maar ik klaag niet
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_199554773
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 19:47 schreef mrevil1337 het volgende:
Ben ik de enige wat het zo sneu vind dat er mensen staan te springen als een kind terwijl er zat alternatieven waren al die tijd ?
:')
Go hard or go home
pi_199611292
Potverdriedubbeltjes, wat is het toch fijn dat de sportschool up and running is.

Nu ik pas weer heen ga was het gat dat het achter liet door sluiting toch groter dan ik dacht.

Heel fijn dit *O*

@Noek hangen je sporters je al om de hals daar?
pi_199613203
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 14:38 schreef Noek het volgende:

[..]

:')
pi_199649785
Lekker deze week al 2 keer flink zitten pompen, zondag de derde keer.

Pompen jonge
Hallo
pi_199658423
Weet iemand bij welke stap de kleedkamers ook weer open gaan :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_199659841
Ah heerlijk weer. Wel flinke spierpijn gehad de eerste twee keer. Nu is het weer als vanouds, behalve dat ik best slap geworden ben.

Maar erg blij dat we weer mogen. Over een paar weken nog de sauna er bij open en douches en het is compleet.
Whatever...
pi_199660288
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:17 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand bij welke stap de kleedkamers ook weer open gaan :?
5 juni
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199660741
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

5 juni
Nice, ik was dat thuis omkleden en douchen wel beu... nu kan ik tenminste ook meteen door als ik de deur uitloop bij de sportschool :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201943207
QR-code mogelijk verplicht voor sportscholen volgende week:
https://www.ad.nl/politie(...)and-houden~a47741b7/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201943717
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
QR-code mogelijk verplicht voor sportscholen volgende week:
https://www.ad.nl/politie(...)and-houden~a47741b7/
Walgelijk :r
stupidity has become as common as common sense was before
pi_201943975
Ben blij dat ik dan gewoon met corona en een qr code kan sporten.....
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:07:34 #144
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_201944241
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:47 schreef Questular het volgende:
Ben blij dat ik dan gewoon met corona en een qr code kan sporten.....
Das pas walgelijk :{w
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_201944740
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
QR-code mogelijk verplicht voor sportscholen volgende week:
https://www.ad.nl/politie(...)and-houden~a47741b7/
Helemaal terecht.

Als je te dom ben om je niet te laten vaccineren hoor je ook niet in de publieke ruimtes thuis. :Y
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:59:21 #146
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_201944886
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
QR-code mogelijk verplicht voor sportscholen volgende week:
https://www.ad.nl/politie(...)and-houden~a47741b7/
Hmmm, dat gaat 'mijn' sportschoolhouder niet waarderen. Is zelf niet gevaccineerd en fel gekant tegen de Corona-maatregelen.
pi_201944999
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Hmmm, dat gaat 'mijn' sportschoolhouder niet waarderen. Is zelf niet gevaccineerd en fel gekant tegen de Corona-maatregelen.
Zolang er niet gehandhaafd wordt door gemeenten is het allemaal symboolpolitiek natuurlijk. Je sportschoolhouder kan iedereen toelaten zolang hij er niet mee te koop loopt a la WakuWaku
  Moderator vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:14:57 #148
236264 crew  capricia
pi_201945103
Amsterdam heeft bijv tot nu toe 0 boetes uitgedeeld voor niet handhaven coronachecks. Ben benieuwd hoe dat bij sportscholen straks gaat.

(https://twitter.com/jpate(...)6STKFnsexLPXR3w&s=19)
Definitely not CIA
pi_201947399
Nee godverdomme niet weer he. Ik ben vorig jaar januari begonnen met sporten bij Basic Fit. Al 2 keer moeten stoppen en daarna weer moeten opbouwen. Dat wil ik niet nog een 3e keer in 1.5 jaar...

Hopelijk blijft het poortje gewoon open gaan of laat de desbetreffende werknemer me gewoon binnen. Zullen wel meer ongevaccineerden zijn lijkt me.
pi_201947593
Ik ga gewoon door met qr. ben eindelijk weer beetje progressie aan het maken
Whatever...
pi_201948835
Zal wel weer rustig worden bij basicfit dan. Meeste klanten hier zijn niet ingeënt
Hallo
pi_201949072
Gewoon laten vaccineren dus. Ieder een keuze. Zo niet, geen sportschool....
Love is in the air!
pi_201949150
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:46 schreef Sebbeszweet het volgende:
Zal wel weer rustig worden bij basicfit dan. Meeste klanten hier zijn niet ingeënt
Bij McDonalds is t drukker, daar zijn ze ingeënt en dus gezond /s.
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:05:38 #154
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_201949183
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:59 schreef Landgeld het volgende:
Gewoon laten vaccineren dus. Ieder een keuze. Zo niet, geen sportschool....
Waarom zou ik vanwege het feit dat ik niet gevaccineerd ben niet mogen sporten? Blijft een waardeloos beleid. Als ik geen klachten heb is er niets aan de hand.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:14:07 #155
236264 crew  capricia
pi_201949291
Die sportschool lijkt zo ongeveer pijnlijker dan de horeca te zijn voor ongevaccineerden.
Definitely not CIA
pi_201949474
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:14 schreef capricia het volgende:
Die sportschool lijkt zo ongeveer pijnlijker dan de horeca te zijn voor ongevaccineerden.
Vooral onder anabooltjes. Terwijl die toch echt ongetesre en onbekende shit injecteren. Maar een vaccin onzin vinden. 🤨

Mij maakt het niet uit. Lekker rustig anders, tenminste ruimte genoeg bij de bench en de kabels.
Whatever...
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:48:19 #157
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201953321
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:26 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Vooral onder anabooltjes. Terwijl die toch echt ongetesre en onbekende shit injecteren. Maar een vaccin onzin vinden. 🤨

Mij maakt het niet uit. Lekker rustig anders, tenminste ruimte genoeg bij de bench en de kabels.
Dat is een vrij pathetische poging om sportschool bezoekers weg te zetten als de meest extreme gevallen onder hen. Wat me wel opvalt is dat veel jeugd daar komt sporten, mensen voor wie het vaccin weinig relatief aan hun eigen risico weinig effect sorteert.

Toevoegen van sportscholen zou gewoon een poging zijn om nog meer activiteiten te selecteren om mensen de dwingen te vaccineren of thuis te blijven. Heeft werkelijk niet te maken met anabolen uit ongeverifieerde bron injecteren. Dat lijkt zelfs op Hugo's uitleg over de frikandel waarvan je niet weet wat er precies in zit.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:01:44 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201954131
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:26 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Vooral onder anabooltjes. Terwijl die toch echt ongetesre en onbekende shit injecteren. Maar een vaccin onzin vinden. 🤨

Mij maakt het niet uit. Lekker rustig anders, tenminste ruimte genoeg bij de bench en de kabels.
ik wist niet dat het dingetje was onder de big boys, op mijn sportschool is 1 trainer wel een beetje doorgeschoten in de complottheorieën, ik kwam toevallig erover in gesprek met hem en moest zo hard lachen dat hij me nu ontwijkt :)
pi_201954325
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:26 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Vooral onder anabooltjes. Terwijl die toch echt ongetesre en onbekende shit injecteren. Maar een vaccin onzin vinden. 🤨

Mij maakt het niet uit. Lekker rustig anders, tenminste ruimte genoeg bij de bench en de kabels.
Ongeteste SARMS en designer drugs geen probleem, maar een vaccin wel!
pi_201954994
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Waarom zou ik vanwege het feit dat ik niet gevaccineerd ben niet mogen sporten? Blijft een waardeloos beleid. Als ik geen klachten heb is er niets aan de hand.
Het gaat er niet om dat je niet mag sporten. Dat is een hellend vlak argument. Je kan gewoon lekker buiten hardlopen. Of zwemmen in een recreatieplas.

Als je niet gevaccineerd bent, heb je een hoger risico om Corona te krijgen, daarmee klachten te omwikkelen, anderen aan te steken en daarmee onze zorg te belasten. Dat zien we in Nederland al gebeuren en kunnen we niet hebben. Dus wordt je op dit punt tegen jezelf in bescherming genomen.

Ook tegen anderen trouwens, want niet gevaccineerden zijn een stuk besmettelijker en meer kans het virus met zich mee te dragen..

Ga dus lekker buiten sporten. Of neem verantwoordelijk en een vaccinatie.
Love is in the air!
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:52:38 #161
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_201955362
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:13 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Het gaat er niet om dat je niet mag sporten. Dat is een hellend vlak argument. Je kan gewoon lekker buiten hardlopen. Of zwemmen in een recreatieplas.

Als je niet gevaccineerd bent, heb je een hoger risico om Corona te krijgen, daarmee klachten te omwikkelen, anderen aan te steken en daarmee onze zorg te belasten. Dat zien we in Nederland al gebeuren en kunnen we niet hebben. Dus wordt je op dit punt tegen jezelf in bescherming genomen.

Ook tegen anderen trouwens, want niet gevaccineerden zijn een stuk besmettelijker en meer kans het virus met zich mee te dragen..

Ga dus lekker buiten sporten. Of neem verantwoordelijk en een vaccinatie.
Er zijn ook nog gewoon mensen met een werkend immuunsysteem.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:57:09 #162
236264 crew  capricia
pi_201955409
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:52 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Er zijn ook nog gewoon mensen met een werkend immuunsysteem.
Met een doorgemaakte besmetting heb je ook je QR. Er zijn meerdere wegen naar Rome.
Definitely not CIA
pi_201955596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:52 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Er zijn ook nog gewoon mensen met een werkend immuunsysteem.
Die hebben helemaal een goede reden om zich te laten vaccineren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:15:53 #164
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_201955635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die hebben helemaal een goede reden om zich te laten vaccineren.
Die hooguit paar maanden reuk- en smaakverlies wegen voor mij niet op tegen een eventuele hartspieronsteking.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_201955682
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:15 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die hooguit paar maanden reuk- en smaakverlies wegen voor mij niet op tegen een eventuele hartspieronsteking.
De kans op reuk en smaakverlies is dan ook ruim 10%. Soms wel jaren lang.
De kans op een ontstoken hartspier is trouwens 6x zo groot als je ongevaccineerd besmet word dan de kans om het te krijgen na vaccinatie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:28:29 #166
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_201955833
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De kans op reuk en smaakverlies is dan ook ruim 10%. Soms wel jaren lang.
De kans op een ontstoken hartspier is trouwens 6x zo groot als je ongevaccineerd besmet word dan de kans om het te krijgen na vaccinatie.
Dat is complete lulkoek natuurlijk hé. Maar ik heb talloze andere verhalen gehoord van complicaties. Jonge meiden bij wie de menstruatiecyclus compleet verstoord is e.d. Ik wacht wel mooi een paar jaar af tot de echte effecten op lange termijn bekend zijn alvorens ik een of ander, in recordtempo, ontwikkeld vaccin neem. Haastige spoed komt zelden goed zullen we maar zeggen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_201955881
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:28 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat is complete lulkoek natuurlijk hé. Maar ik heb talloze andere verhalen gehoord van complicaties. Jonge meiden bij wie de menstruatiecyclus compleet verstoord is e.d. Ik wacht wel mooi een paar jaar af tot de echte effecten op lange termijn bekend zijn alvorens ik een of ander, in recordtempo, ontwikkeld vaccin neem. Haastige spoed komt zelden goed zullen we maar zeggen.
Jouw keuze, maar stop dan met klagen over al je beperkingen want daar kies je zelf voor.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201956339
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:48 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Dat is een vrij pathetische poging om sportschool bezoekers weg te zetten als de meest extreme gevallen onder hen. Wat me wel opvalt is dat veel jeugd daar komt sporten, mensen voor wie het vaccin weinig relatief aan hun eigen risico weinig effect sorteert.

Toevoegen van sportscholen zou gewoon een poging zijn om nog meer activiteiten te selecteren om mensen de dwingen te vaccineren of thuis te blijven. Heeft werkelijk niet te maken met anabolen uit ongeverifieerde bron injecteren. Dat lijkt zelfs op Hugo's uitleg over de frikandel waarvan je niet weet wat er precies in zit.
Nee hoor. Die gasten injecteren onbekende UG shit. Hormonen en andersoortige prestatiebevorderende middelen. Waarvan volledig onbekend is of erin zit wat erop staat, maar erger nog, waar niet van bekend welke soort vervuiling er in zit. Die hormonen kiezen ze bewust voor, de vervuiling krijgen ze er gratis bij.

Dat risico wordt bewust genomen, maar een getest prikje niet? Allemaal met het idee dat de kans om dood te gaan heel klein is (maar negerend dat het land nog gegijzeld wordt door ongevaccineerden, waardoor toch weer de zorg overbelast is, dat ze alsnog ernstig en lang ziek kunnen worden, long covid, geurverlies etc. ).

Het is gewoon idioot.

Als je niet wilt vaccineren ben je er mede schuldig aan dat we nu nog steeds aan de codes zitten en extra maatregelen gaan krijgen. De ironienis dat die mensen daar echt te dom voor zijn.

Daarnaast mag je gewoon naar binnen. Mits getest. En je kunt ook gewoon buiten een rondje fietsen.

Ik vind het prima. Laat de ongevaccineerden de tering maar krijgen. Of COVID. Maar dan geen oC bedden meer voor ongevaccineerden. Jammer dan. Is het probleem ook opgelost. Jij geloofde niet dat het ernstig was? Nou, dan geven we je volledige gelijk. Geen ic bed, geen ziekenhuis voor jouw COVID. Ga maar lekker uitzieken met je ‘griepje’. Als het lastig wordt heb je het nummer van Thierry baudet, misschien kan hij Democraat uit je longen praten.
Whatever...
pi_201956408
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:15 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die hooguit paar maanden reuk- en smaakverlies wegen voor mij niet op tegen een eventuele hartspieronsteking.
Zo een dom gelul doet gewoon pijn aan mij ogen.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:17:42 #170
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_201956440
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:48 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Dat is een vrij pathetische poging om sportschool bezoekers weg te zetten als de meest extreme gevallen onder hen. Wat me wel opvalt is dat veel jeugd daar komt sporten, mensen voor wie het vaccin weinig relatief aan hun eigen risico weinig effect sorteert.

Toevoegen van sportscholen zou gewoon een poging zijn om nog meer activiteiten te selecteren om mensen de dwingen te vaccineren of thuis te blijven. Heeft werkelijk niet te maken met anabolen uit ongeverifieerde bron injecteren. Dat lijkt zelfs op Hugo's uitleg over de frikandel waarvan je niet weet wat er precies in zit.
Goede bijdrage 👍🏻
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:32:11 #171
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201956626
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:08 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Nee hoor. Die gasten injecteren onbekende UG shit. Hormonen en andersoortige prestatiebevorderende middelen. Waarvan volledig onbekend is of erin zit wat erop staat, maar erger nog, waar niet van bekend welke soort vervuiling er in zit. Die hormonen kiezen ze bewust voor, de vervuiling krijgen ze er gratis bij.

Dat risico wordt bewust genomen, maar een getest prikje niet? Allemaal met het idee dat de kans om dood te gaan heel klein is (maar negerend dat het land nog gegijzeld wordt door ongevaccineerden, waardoor toch weer de zorg overbelast is, dat ze alsnog ernstig en lang ziek kunnen worden, long covid, geurverlies etc. ).

Het is gewoon idioot.

Als je niet wilt vaccineren ben je er mede schuldig aan dat we nu nog steeds aan de codes zitten en extra maatregelen gaan krijgen. De ironienis dat die mensen daar echt te dom voor zijn.

Daarnaast mag je gewoon naar binnen. Mits getest. En je kunt ook gewoon buiten een rondje fietsen.

Ik vind het prima. Laat de ongevaccineerden de tering maar krijgen. Of COVID. Maar dan geen oC bedden meer voor ongevaccineerden. Jammer dan. Is het probleem ook opgelost. Jij geloofde niet dat het ernstig was? Nou, dan geven we je volledige gelijk. Geen ic bed, geen ziekenhuis voor jouw COVID. Ga maar lekker uitzieken met je ‘griepje’. Als het lastig wordt heb je het nummer van Thierry baudet, misschien kan hij Democraat uit je longen praten.
Ik ken jouw situatie niet, maar je reageert wel vrij fel. Mijn keuze voor vaccineren is ingegeven door enerzijds de bescherming voor mijzelf en anderzijds de hoop op beperking van verspreiding. Het geeft mij noch de overheid echter niet het recht om via allerlei omwegen mensen te dwingen om ook gevaccineerd te worden. De werkelijke ironie is dat juist als die jongeren de covid krijgen die je ze toewenst, ze waarschijnlijk een goede immuniteit respons ontwikkelen.

En hou ajb op met de anabolen er bij halen. Natuurlijk bestaat dat wereldje, maar het over grote deel van sportend nederland doet dat gewoon als gezonde aanvulling op zijn levensstijl, niet om de volgende Mr Olympia te worden.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_201957319
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:32 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Ik ken jouw situatie niet, maar je reageert wel vrij fel. Mijn keuze voor vaccineren is ingegeven door enerzijds de bescherming voor mijzelf en anderzijds de hoop op beperking van verspreiding. Het geeft mij noch de overheid echter niet het recht om via allerlei omwegen mensen te dwingen om ook gevaccineerd te worden. De werkelijke ironie is dat juist als die jongeren de covid krijgen die je ze toewenst, ze waarschijnlijk een goede immuniteit respons ontwikkelen.

En hou ajb op met de anabolen er bij halen. Natuurlijk bestaat dat wereldje, maar het over grote deel van sportend nederland doet dat gewoon als gezonde aanvulling op zijn levensstijl, niet om de volgende Mr Olympia te worden.
Ik reageer vrij fel omdat ik echt nog maar zo weinig mensen met enig verstandig argument heb zien komen mbt vaccinatie.

Maar deze mensen houden de rest van het land wel in gijzeling nu. Ik ben klaar met de oneindige domheid van sommige, gebrek aan argumenten van velen en pure koppigheid van de echte antivaxers en een paar gereformeerden waar ik al lang geleden het respect voor verloren heb. De bezuinigingen op de ggz laten zich voelen.

Wat mij betreft zijn we toe aan een nieuw sociaal contract. Een met meer gevolgen voor mensen die pertinent alles weigeren. Die weigeren mee te doen met wat dan ook. Wel de lusten, niet de lasten. Die dragen wij wel weer dan? Prima dus dat je een QR code moet laten zien als je ergens binnen wil met anderen.

Echt nog geen verstandig persoon gesproken die zich niet heeft gevaccineerd. Het is allemaal dom, tokkie, ggz klanten of ander tuig. En die slachtofferen iedereennmet een minder goed immuunsysteem die ondanks vaccinatie toch ernstig ziek worden of doodgaan. Daar word ik boos van ja.
Whatever...
pi_201957413
Over anabolen: https://www.sportenbewege(...)derzoek-2017/gebruik

Meer dan 1% van de hele bevolking van 15 jaar en ouder heeft ooit anabolen gebruikt. Dat is nogal wat. En wat ze gebruiken….. is vaak uit UG labs, kan dus aardig vervuild zijn. En veel nieuwere doping is niet eens serieus getest.
Whatever...
pi_201957682
Bij anabolengebruik heb je toch sowieso al hogere kans om door corona in het ziekenhuis te belanden?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201957817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Waarom zou ik vanwege het feit dat ik niet gevaccineerd ben niet mogen sporten? Blijft een waardeloos beleid. Als ik geen klachten heb is er niets aan de hand.
Huh? Sinds wanneer volstaat een negatieve test ineens niet meer voor een QR-code?

Toen mijn jaargang nog niet aan de beurt was liet ik me ook testen voor toegang. Ging zo soepel en smooth dat het op zich prima haalbaar is om dagelijks even bij de testen voor toegang teststraat langs te gaan als je de hele week wil sporten.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:45:51 #176
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201959790
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 16:53 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Huh? Sinds wanneer volstaat een negatieve test ineens niet meer voor een QR-code?

Toen mijn jaargang nog niet aan de beurt was liet ik me ook testen voor toegang. Ging zo soepel en smooth dat het op zich prima haalbaar is om dagelijks even bij de testen voor toegang teststraat langs te gaan als je de hele week wil sporten.
In onze regio zijn testpunten gesloten direct zodra de betaling per test werd ipv obv capaciteit. Effectief moet je nu stukken rijden met een auto voor een test.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:50:34 #177
236264 crew  capricia
pi_201959865
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 18:45 schreef GemMagic het volgende:

[..]
In onze regio zijn testpunten gesloten direct zodra de betaling per test werd ipv obv capaciteit. Effectief moet je nu stukken rijden met een auto voor een test.
Welke regio is dat dan? Want er zijn er begin oktober best wat bijgekomen.
Definitely not CIA
pi_201960090
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:14 schreef capricia het volgende:
Die sportschool lijkt zo ongeveer pijnlijker dan de horeca te zijn voor ongevaccineerden.
Nogal wiedes.
Ik heb mensen die 5/6x komen sporten voor hun doelen/ontspanning/sport/etc en dat hoort bij hun leven als tandenpoetsen. Horeca is makkelijker te omzeilen en kun je gewoon beter zonder.

Dat anabolen-gelul is wel irritant als dat je beeld is van de sportschoolganger. Kortzichtig en dom.
Is niet eens de moeite waard om daar een discussie mee te voeren.
Go hard or go home
pi_201960694
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:07 schreef Noek het volgende:

[..]
Nogal wiedes.
Ik heb mensen die 5/6x komen sporten voor hun doelen/ontspanning/sport/etc en dat hoort bij hun leven als tandenpoetsen. Horeca is makkelijker te omzeilen en kun je gewoon beter zonder.

Dat anabolen-gelul is wel irritant als dat je beeld is van de sportschoolganger. Kortzichtig en dom.
Is niet eens de moeite waard om daar een discussie mee te voeren.
Ik ga zelf 4x per week. Ik heb het niet over de huisvrouwen die lekker een lesje Zumba komen doen. Doe niet zo naïef.

Het was trouwens een voorbeeld en stijlfiguur. Ik vind het nog steeds prima een QR code te laten zien in de sportschool. Het is binnen en besmetting is zeker mogelijk.
Whatever...
pi_201961036
Met al die maatregelen voor sportscholen de afgelopen 1,5 jaar hadden die mensen ook wel op hun klompen aan kunnen voelen dat de QR-code ook voor sportschooltoegang zou kunnen gaan gelden. Dus als je niet dagelijks wilt testen om altijd een QR-code door een negatieve test te hebben is het kiezen of delen.

Niet dat ik voorstander ben hoor, want vind sport te belangrijk, maar dat maakt mensen niet ineens een speelbal zonder mogelijkheden zelf verantwoordelijkheid te nemen. En voor die zelfgekozen hulpeloosheid ben ik allergisch.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stepperoller op 30-10-2021 20:20:40 ]
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:20:46 #181
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201961266
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 18:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Welke regio is dat dan? Want er zijn er begin oktober best wat bijgekomen.
Achterhoek :) niet meest geconcentreerde bewoning natuurlijk. Zal eens kijken hoe het er ondertussen voor staat. Zelf niet meer ziek geweest sinds carnaval 2020, dus ook geen testen nodig gehad.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_201961477
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:08 schreef Stepperoller het volgende:
Met al die maatregelen voor sportscholen de afgelopen 1,5 jaar hadden die mensen ook wel op hun klompen aan kunnen voelen dat de QR-code ook voor sportschooltoegang zou kunnen gaan gelden. Dus als je niet dagelijks wilt testen om altijd een QR-code door een negatieve test te hebben is het kiezen of delen.

Niet dat ik voorstander ben hoor, want vind sport te belangrijk, maar dat maakt mensen niet ineens een speelbal zonder mogelijkheden zelf verantwoordelijkheid te nemen. En voor die zelfgekozen hulpeloosheid ben ik allergisch.
Het is ook allemaal niet zo ingrijpend. Je laat bij binnenkomst even je QR-code zien en 20 seconden later is alles net als voorheen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201961766
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is ook allemaal niet zo ingrijpend. Je laat bij binnenkomst even je QR-code zien en 20 seconden later is alles net als voorheen.
Nou ja ik zou ook geen trek hebben in dagelijks naar de teststraat ​om mijn gebruikelijke sportfrequentie te halen. Maar wel erkennen dat dat een gevolg is van de keuze die ik heb gemaakt en niet doen alsof ik geen keuze had.

Wellicht dat een QR-code uiteindelijk ook alleen met testen te krijgen is en pleit vaccinatie je daar niet van vrij, maar is al een vooruitgang ten opzichte van de vorige lockdowns en kan te verdedigen zijn ivm overbelasting van de zorg.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:14:36 #184
236264 crew  capricia
pi_201964212
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:20 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Achterhoek :) niet meest geconcentreerde bewoning natuurlijk. Zal eens kijken hoe het er ondertussen voor staat. Zelf niet meer ziek geweest sinds carnaval 2020, dus ook geen testen nodig gehad.
Ja. Kijk maar even. Dat hele Lead Healthcare is er bij gekomen.
Definitely not CIA
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:25:56 #185
236264 crew  capricia
pi_201964357
Twee dingen:
Al die gezonde sportieve ongevaccineerde mensen kunnen ook voor een genezen QR gaan. Hebben ze na 11 dagen een groen vinkje.

Werken aan je gezondheid, je fitness etc, kan ook prima zonder indoor sportschool, gewoon buiten. De sportschool is daar geen essentiele in.
Definitely not CIA
  zondag 31 oktober 2021 @ 06:21:26 #186
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201965776
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef capricia het volgende:
Werken aan je gezondheid, je fitness etc, kan ook prima zonder indoor sportschool, gewoon buiten. De sportschool is daar geen essentiele in.
Dat is wel deels zo, maar lijkt op je hoeft niet naar het theater want je kunt een dvd opzetten.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_201966376
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef capricia het volgende:
Twee dingen:
Al die gezonde sportieve ongevaccineerde mensen kunnen ook voor een genezen QR gaan. Hebben ze na 11 dagen een groen vinkje.

Werken aan je gezondheid, je fitness etc, kan ook prima zonder indoor sportschool, gewoon buiten. De sportschool is daar geen essentiele in.
Jamaar vrij-heid, boehoe.
Whatever...
  zondag 31 oktober 2021 @ 09:07:44 #188
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_201966420
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef capricia het volgende:
Twee dingen:
Al die gezonde sportieve ongevaccineerde mensen kunnen ook voor een genezen QR gaan. Hebben ze na 11 dagen een groen vinkje.

Werken aan je gezondheid, je fitness etc, kan ook prima zonder indoor sportschool, gewoon buiten. De sportschool is daar geen essentiele in.
Je kunt ook op de markt je boodschappen halen inderdaad, hoef je ook die drukke supermarkt niet meer in.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 31 oktober 2021 @ 09:21:11 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201966535
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:07 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Je kunt ook op de markt je boodschappen halen inderdaad, hoef je ook die drukke supermarkt niet meer in.
doe het dan online
  zondag 31 oktober 2021 @ 09:46:11 #190
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_201966751
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
doe het dan online
En dan de afdankertjes krijgen? :{w
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_201974048
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:52 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Er zijn ook nog gewoon mensen met een werkend immuunsysteem.
:')

Daar gaat het niet om. 85% van de mensen op de IC zijn on gevaccineerd. Dat moet stoppen..
Love is in the air!
  zondag 31 oktober 2021 @ 18:14:21 #192
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_201974190
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:05 schreef Landgeld het volgende:

[..]
:')

Daar gaat het niet om. 85% van de mensen op de IC zijn on gevaccineerd. Dat moet stoppen..
We hebben er inderdaad meer aan als 100% van de mensen die op de IC ligt gevaccineerd is :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_201974359
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:14 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
We hebben er inderdaad meer aan als 100% van de mensen die op de IC ligt gevaccineerd is :')
Ja, dat zullen er namelijk in totaal veel minder zijn
  zondag 31 oktober 2021 @ 18:27:45 #194
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_201974388
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:26 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ja, dat zullen er namelijk in totaal veel minder zijn
Dat zal wel tegenvallen
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_201974525
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:27 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat zal wel tegenvallen
Kans om in het ziekenhuis te komen is fors lager als je gevaccineerd bent. In een situatie waarin iedereen gevaccineerd is zal het totale aantal patiënten veel lager liggen. Laag genoeg om het hanteerbaar te houden voor de zorg.
pi_201975054
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:00 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Jamaar vrij-heid, boehoe.
Ja, het is maar vrijheid. Waar maken al die mensen zich toch zo druk om?
pi_201975884
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is ook allemaal niet zo ingrijpend. Je laat bij binnenkomst even je QR-code zien en 20 seconden later is alles net als voorheen.
Dit.

Ik zou denken dat mensen blij zouden zijn dat de toko’s allemaal open lijken te blijven.
Ik ben dat iig wel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zondag 31 oktober 2021 @ 20:20:40 #198
236264 crew  capricia
pi_201975939
Ben wel benieuwd. De BF zonder mensen die zichzelf super gezond vinden.
En zonder veel van die jongeren. :+
Definitely not CIA
  zondag 31 oktober 2021 @ 20:32:58 #199
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_201976149
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 20:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit.

Ik zou denken dat mensen blij zouden zijn dat de toko’s allemaal open lijken te blijven.
Ik ben dat iig wel.
Naast dat mensen er geen zin in hebben is het ook nog eens buitengewoon omslachtig, zo niet onmogelijk, om 2 a 3 testafspraken per week te plannen enkel om nog te mogen sporten. Het devies was altijd heb je klachten laat je testen. Als mensen geen klachten hebben, ook ongevaccineerd, is er weinig aan de hand. Dit is gewoon weer een onnodig gevalletje 'ongevaccineerden pesten'.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_201976674
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 20:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Naast dat mensen er geen zin in hebben is het ook nog eens buitengewoon omslachtig, zo niet onmogelijk, om 2 a 3 testafspraken per week te plannen enkel om nog te mogen sporten. Het devies was altijd heb je klachten laat je testen. Als mensen geen klachten hebben, ook ongevaccineerd, is er weinig aan de hand. Dit is gewoon weer een onnodig gevalletje 'ongevaccineerden pesten'.
Precies. En aangezien het vaccin geen bescherming geeft tegen verspreiding van het virus, zal zelfs 100% vaccinatie-graad niet leiden tot een gigantische verbetering van de huidige situatie en zullen er nog steeds maatregelen nodig zijn.

Dus kap met die onzin. 87% heeft em gehad. Wat wil je nog meer? 100% gaat hem nooit worden en is ook niet dé oplossing waar we allemaal naar verlangen. En dan ook nog sporters pesten? Als duidelijk is dat het gros van de patiënten op de IC overgewicht en / of diabetes hebben?

Gvd, logica werkt gewoon niet meer. Om moe van te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')