abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201948835
Zal wel weer rustig worden bij basicfit dan. Meeste klanten hier zijn niet ingeënt
Hallo
pi_201949072
Gewoon laten vaccineren dus. Ieder een keuze. Zo niet, geen sportschool....
Love is in the air!
pi_201949150
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:46 schreef Sebbeszweet het volgende:
Zal wel weer rustig worden bij basicfit dan. Meeste klanten hier zijn niet ingeënt
Bij McDonalds is t drukker, daar zijn ze ingeënt en dus gezond /s.
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:05:38 #154
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_201949183
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:59 schreef Landgeld het volgende:
Gewoon laten vaccineren dus. Ieder een keuze. Zo niet, geen sportschool....
Waarom zou ik vanwege het feit dat ik niet gevaccineerd ben niet mogen sporten? Blijft een waardeloos beleid. Als ik geen klachten heb is er niets aan de hand.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:14:07 #155
236264 crew  capricia
pi_201949291
Die sportschool lijkt zo ongeveer pijnlijker dan de horeca te zijn voor ongevaccineerden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201949474
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:14 schreef capricia het volgende:
Die sportschool lijkt zo ongeveer pijnlijker dan de horeca te zijn voor ongevaccineerden.
Vooral onder anabooltjes. Terwijl die toch echt ongetesre en onbekende shit injecteren. Maar een vaccin onzin vinden. 🤨

Mij maakt het niet uit. Lekker rustig anders, tenminste ruimte genoeg bij de bench en de kabels.
Whatever...
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:48:19 #157
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201953321
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:26 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Vooral onder anabooltjes. Terwijl die toch echt ongetesre en onbekende shit injecteren. Maar een vaccin onzin vinden. 🤨

Mij maakt het niet uit. Lekker rustig anders, tenminste ruimte genoeg bij de bench en de kabels.
Dat is een vrij pathetische poging om sportschool bezoekers weg te zetten als de meest extreme gevallen onder hen. Wat me wel opvalt is dat veel jeugd daar komt sporten, mensen voor wie het vaccin weinig relatief aan hun eigen risico weinig effect sorteert.

Toevoegen van sportscholen zou gewoon een poging zijn om nog meer activiteiten te selecteren om mensen de dwingen te vaccineren of thuis te blijven. Heeft werkelijk niet te maken met anabolen uit ongeverifieerde bron injecteren. Dat lijkt zelfs op Hugo's uitleg over de frikandel waarvan je niet weet wat er precies in zit.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:01:44 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201954131
quote:

[..]

ik wist niet dat het dingetje was onder de big boys, op mijn sportschool is 1 trainer wel een beetje doorgeschoten in de complottheorieën, ik kwam toevallig erover in gesprek met hem en moest zo hard lachen dat hij me nu ontwijkt :)
pi_201954325
quote:

[..]

Ongeteste SARMS en designer drugs geen probleem, maar een vaccin wel!
pi_201954994
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Waarom zou ik vanwege het feit dat ik niet gevaccineerd ben niet mogen sporten? Blijft een waardeloos beleid. Als ik geen klachten heb is er niets aan de hand.
Het gaat er niet om dat je niet mag sporten. Dat is een hellend vlak argument. Je kan gewoon lekker buiten hardlopen. Of zwemmen in een recreatieplas.

Als je niet gevaccineerd bent, heb je een hoger risico om Corona te krijgen, daarmee klachten te omwikkelen, anderen aan te steken en daarmee onze zorg te belasten. Dat zien we in Nederland al gebeuren en kunnen we niet hebben. Dus wordt je op dit punt tegen jezelf in bescherming genomen.

Ook tegen anderen trouwens, want niet gevaccineerden zijn een stuk besmettelijker en meer kans het virus met zich mee te dragen..

Ga dus lekker buiten sporten. Of neem verantwoordelijk en een vaccinatie.
Love is in the air!
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:52:38 #161
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_201955362
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:13 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Het gaat er niet om dat je niet mag sporten. Dat is een hellend vlak argument. Je kan gewoon lekker buiten hardlopen. Of zwemmen in een recreatieplas.

Als je niet gevaccineerd bent, heb je een hoger risico om Corona te krijgen, daarmee klachten te omwikkelen, anderen aan te steken en daarmee onze zorg te belasten. Dat zien we in Nederland al gebeuren en kunnen we niet hebben. Dus wordt je op dit punt tegen jezelf in bescherming genomen.

Ook tegen anderen trouwens, want niet gevaccineerden zijn een stuk besmettelijker en meer kans het virus met zich mee te dragen..

Ga dus lekker buiten sporten. Of neem verantwoordelijk en een vaccinatie.
Er zijn ook nog gewoon mensen met een werkend immuunsysteem.
Op 't randje en erover.
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:57:09 #162
236264 crew  capricia
pi_201955409
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:52 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Met een doorgemaakte besmetting heb je ook je QR. Er zijn meerdere wegen naar Rome.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201955596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:52 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die hebben helemaal een goede reden om zich te laten vaccineren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:15:53 #164
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_201955635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die hebben helemaal een goede reden om zich te laten vaccineren.
Die hooguit paar maanden reuk- en smaakverlies wegen voor mij niet op tegen een eventuele hartspieronsteking.
Op 't randje en erover.
pi_201955682
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:15 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die hooguit paar maanden reuk- en smaakverlies wegen voor mij niet op tegen een eventuele hartspieronsteking.
De kans op reuk en smaakverlies is dan ook ruim 10%. Soms wel jaren lang.
De kans op een ontstoken hartspier is trouwens 6x zo groot als je ongevaccineerd besmet word dan de kans om het te krijgen na vaccinatie.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:28:29 #166
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_201955833
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De kans op reuk en smaakverlies is dan ook ruim 10%. Soms wel jaren lang.
De kans op een ontstoken hartspier is trouwens 6x zo groot als je ongevaccineerd besmet word dan de kans om het te krijgen na vaccinatie.
Dat is complete lulkoek natuurlijk hé. Maar ik heb talloze andere verhalen gehoord van complicaties. Jonge meiden bij wie de menstruatiecyclus compleet verstoord is e.d. Ik wacht wel mooi een paar jaar af tot de echte effecten op lange termijn bekend zijn alvorens ik een of ander, in recordtempo, ontwikkeld vaccin neem. Haastige spoed komt zelden goed zullen we maar zeggen.
Op 't randje en erover.
pi_201955881
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:28 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat is complete lulkoek natuurlijk hé. Maar ik heb talloze andere verhalen gehoord van complicaties. Jonge meiden bij wie de menstruatiecyclus compleet verstoord is e.d. Ik wacht wel mooi een paar jaar af tot de echte effecten op lange termijn bekend zijn alvorens ik een of ander, in recordtempo, ontwikkeld vaccin neem. Haastige spoed komt zelden goed zullen we maar zeggen.
Jouw keuze, maar stop dan met klagen over al je beperkingen want daar kies je zelf voor.
pi_201956339
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:48 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Dat is een vrij pathetische poging om sportschool bezoekers weg te zetten als de meest extreme gevallen onder hen. Wat me wel opvalt is dat veel jeugd daar komt sporten, mensen voor wie het vaccin weinig relatief aan hun eigen risico weinig effect sorteert.

Toevoegen van sportscholen zou gewoon een poging zijn om nog meer activiteiten te selecteren om mensen de dwingen te vaccineren of thuis te blijven. Heeft werkelijk niet te maken met anabolen uit ongeverifieerde bron injecteren. Dat lijkt zelfs op Hugo's uitleg over de frikandel waarvan je niet weet wat er precies in zit.
Nee hoor. Die gasten injecteren onbekende UG shit. Hormonen en andersoortige prestatiebevorderende middelen. Waarvan volledig onbekend is of erin zit wat erop staat, maar erger nog, waar niet van bekend welke soort vervuiling er in zit. Die hormonen kiezen ze bewust voor, de vervuiling krijgen ze er gratis bij.

Dat risico wordt bewust genomen, maar een getest prikje niet? Allemaal met het idee dat de kans om dood te gaan heel klein is (maar negerend dat het land nog gegijzeld wordt door ongevaccineerden, waardoor toch weer de zorg overbelast is, dat ze alsnog ernstig en lang ziek kunnen worden, long covid, geurverlies etc. ).

Het is gewoon idioot.

Als je niet wilt vaccineren ben je er mede schuldig aan dat we nu nog steeds aan de codes zitten en extra maatregelen gaan krijgen. De ironienis dat die mensen daar echt te dom voor zijn.

Daarnaast mag je gewoon naar binnen. Mits getest. En je kunt ook gewoon buiten een rondje fietsen.

Ik vind het prima. Laat de ongevaccineerden de tering maar krijgen. Of COVID. Maar dan geen oC bedden meer voor ongevaccineerden. Jammer dan. Is het probleem ook opgelost. Jij geloofde niet dat het ernstig was? Nou, dan geven we je volledige gelijk. Geen ic bed, geen ziekenhuis voor jouw COVID. Ga maar lekker uitzieken met je ‘griepje’. Als het lastig wordt heb je het nummer van Thierry baudet, misschien kan hij Democraat uit je longen praten.
Whatever...
pi_201956408
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:15 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zo een dom gelul doet gewoon pijn aan mij ogen.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:17:42 #170
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_201956440
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:48 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Goede bijdrage 👍🏻
Op 't randje en erover.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:32:11 #171
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201956626
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:08 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Nee hoor. Die gasten injecteren onbekende UG shit. Hormonen en andersoortige prestatiebevorderende middelen. Waarvan volledig onbekend is of erin zit wat erop staat, maar erger nog, waar niet van bekend welke soort vervuiling er in zit. Die hormonen kiezen ze bewust voor, de vervuiling krijgen ze er gratis bij.

Dat risico wordt bewust genomen, maar een getest prikje niet? Allemaal met het idee dat de kans om dood te gaan heel klein is (maar negerend dat het land nog gegijzeld wordt door ongevaccineerden, waardoor toch weer de zorg overbelast is, dat ze alsnog ernstig en lang ziek kunnen worden, long covid, geurverlies etc. ).

Het is gewoon idioot.

Als je niet wilt vaccineren ben je er mede schuldig aan dat we nu nog steeds aan de codes zitten en extra maatregelen gaan krijgen. De ironienis dat die mensen daar echt te dom voor zijn.

Daarnaast mag je gewoon naar binnen. Mits getest. En je kunt ook gewoon buiten een rondje fietsen.

Ik vind het prima. Laat de ongevaccineerden de tering maar krijgen. Of COVID. Maar dan geen oC bedden meer voor ongevaccineerden. Jammer dan. Is het probleem ook opgelost. Jij geloofde niet dat het ernstig was? Nou, dan geven we je volledige gelijk. Geen ic bed, geen ziekenhuis voor jouw COVID. Ga maar lekker uitzieken met je ‘griepje’. Als het lastig wordt heb je het nummer van Thierry baudet, misschien kan hij Democraat uit je longen praten.
Ik ken jouw situatie niet, maar je reageert wel vrij fel. Mijn keuze voor vaccineren is ingegeven door enerzijds de bescherming voor mijzelf en anderzijds de hoop op beperking van verspreiding. Het geeft mij noch de overheid echter niet het recht om via allerlei omwegen mensen te dwingen om ook gevaccineerd te worden. De werkelijke ironie is dat juist als die jongeren de covid krijgen die je ze toewenst, ze waarschijnlijk een goede immuniteit respons ontwikkelen.

En hou ajb op met de anabolen er bij halen. Natuurlijk bestaat dat wereldje, maar het over grote deel van sportend nederland doet dat gewoon als gezonde aanvulling op zijn levensstijl, niet om de volgende Mr Olympia te worden.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_201957319
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:32 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Ik ken jouw situatie niet, maar je reageert wel vrij fel. Mijn keuze voor vaccineren is ingegeven door enerzijds de bescherming voor mijzelf en anderzijds de hoop op beperking van verspreiding. Het geeft mij noch de overheid echter niet het recht om via allerlei omwegen mensen te dwingen om ook gevaccineerd te worden. De werkelijke ironie is dat juist als die jongeren de covid krijgen die je ze toewenst, ze waarschijnlijk een goede immuniteit respons ontwikkelen.

En hou ajb op met de anabolen er bij halen. Natuurlijk bestaat dat wereldje, maar het over grote deel van sportend nederland doet dat gewoon als gezonde aanvulling op zijn levensstijl, niet om de volgende Mr Olympia te worden.
Ik reageer vrij fel omdat ik echt nog maar zo weinig mensen met enig verstandig argument heb zien komen mbt vaccinatie.

Maar deze mensen houden de rest van het land wel in gijzeling nu. Ik ben klaar met de oneindige domheid van sommige, gebrek aan argumenten van velen en pure koppigheid van de echte antivaxers en een paar gereformeerden waar ik al lang geleden het respect voor verloren heb. De bezuinigingen op de ggz laten zich voelen.

Wat mij betreft zijn we toe aan een nieuw sociaal contract. Een met meer gevolgen voor mensen die pertinent alles weigeren. Die weigeren mee te doen met wat dan ook. Wel de lusten, niet de lasten. Die dragen wij wel weer dan? Prima dus dat je een QR code moet laten zien als je ergens binnen wil met anderen.

Echt nog geen verstandig persoon gesproken die zich niet heeft gevaccineerd. Het is allemaal dom, tokkie, ggz klanten of ander tuig. En die slachtofferen iedereennmet een minder goed immuunsysteem die ondanks vaccinatie toch ernstig ziek worden of doodgaan. Daar word ik boos van ja.
Whatever...
pi_201957413
Over anabolen: https://www.sportenbewege(...)derzoek-2017/gebruik

Meer dan 1% van de hele bevolking van 15 jaar en ouder heeft ooit anabolen gebruikt. Dat is nogal wat. En wat ze gebruiken….. is vaak uit UG labs, kan dus aardig vervuild zijn. En veel nieuwere doping is niet eens serieus getest.
Whatever...
pi_201957682
Bij anabolengebruik heb je toch sowieso al hogere kans om door corona in het ziekenhuis te belanden?
pi_201957817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Huh? Sinds wanneer volstaat een negatieve test ineens niet meer voor een QR-code?

Toen mijn jaargang nog niet aan de beurt was liet ik me ook testen voor toegang. Ging zo soepel en smooth dat het op zich prima haalbaar is om dagelijks even bij de testen voor toegang teststraat langs te gaan als je de hele week wil sporten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')