Oh jammerquote:Op maandag 10 mei 2021 11:42 schreef Greys het volgende:
Tsjechi - Benny Cristo
Benny is in een gouden sportief glitterjasje en zwarte broek met rode band. Twee dansers. En het rotte is, dat is het wel eigenlijk...
Ja mooie graphics op het scherm, veel lichtbalken, maar er zit NUL energie in het optreden zelf. Hij lijkt er op dit moment nog weinig zin in te hebben. Misschien komt dat in een latere doorloop.
De start van het lied - zeg de eerste tien seconden - waren ook vrij valsig. Oh halverwege weer een keer...
Ineens zijn er vier dansers in plaats van twee.
Het geheel vind ik wat niksig. Kan er serieus niks meer over schrijven of verzinnen. Cee waarschijnlijk wel, die is daar beter in!
Ah fijn om te horenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:50 schreef Greys het volgende:
Tweede run is beter. Je ziet nu ineens beter dat hij achter de deuren begint en door de opening naar de stage loopt.
Vocaal ook wat beter.
Jaquote:Op maandag 10 mei 2021 12:00 schreef Cyan9 het volgende:
Nu willen we natuurlijk wel allemaal weten wat een sympathieke eind-pose is..
Zelfs ik en de Belgen hebben geen idee welke eindpose ze bedoelt, maar we geloven haar absoluut dat het sympathiek was. Als Cee het zegt is het waar, JA TOCH NIET DAN.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:00 schreef Cyan9 het volgende:
Het komt niet eens bij me op om Cee in twijfel te trekken, maar we willen (sympathieke) details!quote:Op maandag 10 mei 2021 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs ik en de Belgen hebben geen idee welke eindpose ze bedoelt, maar we geloven haar absoluut dat het sympathiek was. Als Cee het zegt is het waar, JA TOCH NIET DAN.
We kunnen het ook niet even vragen want Cee zit bij de persco van Senhit en ik zit op Stefania's rehearsal te wachten die elk moment hier zichtbaar kan worden. MULTITASKENNNNN.
We hebben het t*ringdruk dus we vragen het zodra ze terug is!quote:Op maandag 10 mei 2021 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het komt niet eens bij me op om Cee in twijfel te trekken, maar we willen (sympathieke) details!
Heldinnen!quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het t*ringdruk dus we vragen het zodra ze terug is!
Zo merk je dus dat er amper tijd is om tussendoor te vloggen etc, want de enige tijd om dat echt te doen tussendoor is lunchtijd, maar dan moeten we toch ook ff eten enzo. Maar we gaan het allemaal weer proberen. Ergens tussen gepropt.
Het was kennelijk nogal Lucia Martas achtig en hij keek lief in de camera daarbij.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het komt niet eens bij me op om Cee in twijfel te trekken, maar we willen (sympathieke) details!
Ik wil de pillen die zij ook op hebben om dit te verzinnen, hier verbleken onze Krumpers bij (no pun intended)quote:
Dit wil ik ook wetenquote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef Fred_B het volgende:
Is dit DE act van de uptempo vrouwen die met alle punten aan de haal gaat? (en dus beter dan Cyprus, Kroatie, San Marino, Israel, enzo)
Ja! Ze klimt in dingen die we niet zien maar door het LED-scherm lijkt het of ze het decor dat daarop wordt geprojecteerd wordt, in klautert.quote:
Uitgaande van het perscentrum en ondergetekende: ja. Maar, we hebben nog maar 1 rehearsal gezien hiervan.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef Fred_B het volgende:
Is dit DE act van de uptempo vrouwen die met alle punten aan de haal gaat? (en dus beter dan Cyprus, Kroatie, San Marino, Israel, enzo)
Heel benieuwdquote:Op maandag 10 mei 2021 12:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Ze klimt in dingen die we niet zien maar door het LED-scherm lijkt het of ze het decor dat daarop wordt geprojecteerd wordt, in klautert.
Past perfect.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel benieuwd![]()
Past het ook een beetje vinden jullie, of is het too much?
hahaha! dit wil ik wel heel graag zien!!quote:Op maandag 10 mei 2021 12:27 schreef Greys het volgende:
En grote parade aan technische snufjes.
Je ziet haar dus de trap oplopen die wij niet zien.
Het effect met de dansers is echt tof, zij hebben een greenscreen-pak aan waardoor de eerste helft van het lied alleen delen van hen zichtbaar zijn en ze augmented reality lijken maar ze zijn er wel echt. In beeld zie je dan alleen delen van de dansers, bijvoorbeeld hun trui in de lucht dansen. Later in de act zie je dat de dansers gewoon echt op het podium staan, de eerste helft lijken het echt stripfiguren door de trucjes met green screen.
Later lijken ze nog in een volledig bewegende stad te staan, het is allemaal bijna niet uit te leggen maar er komt straks vast een recap video met een klein stukje. Want uitleggen is amper te doen.
Ik krijg het idee dat het totaal niet in lijn is met de tekst van het liedje, waardoor jury's misschien het misschien ook wel t vinden. Dat je alles er met de haren bijsleept om maar op te willen vallen. Nu heeft Fokas daar sowieso wel een handje van, zoals ie ook Miki door dat onbegrijpelijke huisje liet lopen en met die reuzenpop ernaastquote:Op maandag 10 mei 2021 12:37 schreef Greys het volgende:
Dit was ng moeilijker in een tweet te proppen.
Dus zo dan maar.
[ twitter ]
billen bloot xdquote:Op maandag 10 mei 2021 12:00 schreef Cyan9 het volgende:
Maar dit is wel waarom we van het esf houden toch. Waar anders vind je dit soort optredensquote:
Hopelijk bij de persconferentie van Benny, die ziet er wel gezellig uit volgens Twitterquote:
Hoe doet Hila het? Ik vind haar zo'n leuke sprankelende persoonlijkheidquote:
Ze doet het goed! Je merkt wel heel erg met welke artiesten ze een klik heeft en met wie niet. Ligt ook wel aan hoe #OpenUp de artiesten zijn en hoe spontaan ze reageren. Bij Uku was het wat tam maar net met Benny en zaterdag met Manizha heeft ze nieuwe BFF's gemaakt!quote:Op maandag 10 mei 2021 13:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe doet Hila het? Ik vind haar zo'n leuke sprankelende persoonlijkheidJammer dat de persco's niet worden gelivestreamd. Ik snap niet zo goed waarom niet
Als je het vragengedeelte maar alleen openlaat voor de pers.
Hij had beter op de blauwe stoel kunnen zitten, dit vloekt nogal.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat man-spreaden staat ook niet zo sjiek in dat pak en op die stoel en berhaupt![]()
Hila.quote:
We zijn driftig aan het typen! Even wat issues met verbinding maar we zijn er weer!quote:
Probeer al vijf minuten een post te plaatsen. Hapert FOK?quote:
Wauw, dit klinkt echt heel goed! Ik denk ook wel dat ze op gaan vallen door juist niet met de LED aan de slag te gaan maar juist te spelen met het licht. Een positieve verrassing volgens mij als ik het zo leesquote:Op maandag 10 mei 2021 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer al vijf minuten een post te plaatsen. Hapert FOK?
Oostenrijk - Vincent Bueno
Deze moeten we ook een tweede keer zien! Maar de eerste run was indrukwekkend, kreeg er kippenvel van.
Wat in elk geval echt heel mooi is, is dat aan het begin je tegen heel fel wit licht inkijkt en je denkt huh, en dan splitst dat witte licht twee kanten op en loopt hij daar precies tussen. Het is weer lastig uit te leggen maar hoop dat daar zo een foto van komt want het was heel mooi. Terwijl hij tussen die lichtstralen loopt, loopt hij op een verhoogde catwalk OP het podium. Als ik het goed zag. Het was niet de catwalk tussen de twee podiums, er was een verhoogde 'balk' waarop hij liep. Vocaal nu al erg sterk, hij hield zich niet in.
Maar even nog een keer kijken!
Can't unseequote:
Dit werkt supergoed mensen!quote:Op maandag 10 mei 2021 14:09 schreef Greys het volgende:
We willen even twee tellen testen of de webcam en losse microfoon het doen.
Kan iemand hier even gillen of je ons hoort en ziet over een minuut ofzo?
JEROEN KIJK IN DE VEGTE WEET DAT IK HEM EEN VAN DE BESTE MOLLEN OOIT VOND EN BEDANKTE ME VOOR HET COMPLIMENT OMGquote:Op maandag 10 mei 2021 14:09 schreef Greys het volgende:
Dat deden ze net.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:15 schreef molloot200 het volgende:
Nu al zin in dat jullie straks gaan streamen en over al jullie cystes gaan vertellen en zo
Ah, dan ben jij dinges, ik dacht al, wie is dat.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:15 schreef Moira het volgende:
[..]
JEROEN KIJK IN DE VEGTE WEET DAT IK HEM EEN VAN DE BESTE MOLLEN OOIT VOND EN BEDANKTE ME VOOR HET COMPLIMENT OMG
Ik zie jullie en hoor geluid.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:09 schreef Greys het volgende:
Ceestequote:Op maandag 10 mei 2021 14:15 schreef molloot200 het volgende:
Nu al zin in dat jullie straks gaan streamen en over al jullie cystes gaan vertellen en zo
Werkt heel goed, alleen zo af en toe een kleine hapering maar niks ergs. Camera kwaliteit was ook een beetje blokkerig, is de wifi daar wel goed?quote:Op maandag 10 mei 2021 14:09 schreef Greys het volgende:
Katten en cystesquote:Op maandag 10 mei 2021 14:15 schreef molloot200 het volgende:
Hahaha dat begin met die Belg en het photobombenquote:Op maandag 10 mei 2021 14:09 schreef Greys het volgende:
Daar gaat m’n anonimiteitquote:Op maandag 10 mei 2021 14:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, dan ben jij dinges, ik dacht al, wie is dat.
Of is dat misschien een setting op de stream? Heb er geen verstand van.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:16 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Werkt heel goed, alleen zo af en toe een kleine hapering maar niks ergs. Camera kwaliteit was ook een beetje blokkerig, is de wifi daar wel goed?
En de hosts ook! Het beeld is soms iets minder maar het is maar een livestream, het hoeft niet allemaal mega HD.quote:
Inderdaad is gewoon prima!quote:Op maandag 10 mei 2021 14:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En de hosts ook! Het beeld is soms iets minder maar het is maar een livestream, het hoeft niet allemaal mega HD.
Kan allebei, maar gezien de haperingen ging mijn eerste gedachte naar de internetverbinding.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Of is dat misschien een setting op de stream? Heb er geen verstand van.
Tetris-blokkerig niet hoor, maar heb wel eens scherper beeld op youtube live streams gezien.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:20 schreef Greys het volgende:
Zagen jullie ons blokkerig ja? Dat is wel vreemd. Ik zag onszelf heel helder. Hm.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |