Hopelijk bij de persconferentie van Benny, die ziet er wel gezellig uit volgens Twitterquote:
Hoe doet Hila het? Ik vind haar zo'n leuke sprankelende persoonlijkheidquote:
Ze doet het goed! Je merkt wel heel erg met welke artiesten ze een klik heeft en met wie niet. Ligt ook wel aan hoe #OpenUp de artiesten zijn en hoe spontaan ze reageren. Bij Uku was het wat tam maar net met Benny en zaterdag met Manizha heeft ze nieuwe BFF's gemaakt!quote:Op maandag 10 mei 2021 13:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe doet Hila het? Ik vind haar zo'n leuke sprankelende persoonlijkheidJammer dat de persco's niet worden gelivestreamd. Ik snap niet zo goed waarom niet
Als je het vragengedeelte maar alleen openlaat voor de pers.
Hij had beter op de blauwe stoel kunnen zitten, dit vloekt nogal.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat man-spreaden staat ook niet zo sjiek in dat pak en op die stoel en überhaupt![]()
Hila.quote:
We zijn driftig aan het typen! Even wat issues met verbinding maar we zijn er weer!quote:
Probeer al vijf minuten een post te plaatsen. Hapert FOK?quote:
Wauw, dit klinkt echt heel goed! Ik denk ook wel dat ze op gaan vallen door juist niet met de LED aan de slag te gaan maar juist te spelen met het licht. Een positieve verrassing volgens mij als ik het zo leesquote:Op maandag 10 mei 2021 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer al vijf minuten een post te plaatsen. Hapert FOK?
Oostenrijk - Vincent Bueno
Deze moeten we ook een tweede keer zien! Maar de eerste run was indrukwekkend, kreeg er kippenvel van.
Wat in elk geval echt heel mooi is, is dat aan het begin je tegen heel fel wit licht inkijkt en je denkt huh, en dan splitst dat witte licht twee kanten op en loopt hij daar precies tussen. Het is weer lastig uit te leggen maar hoop dat daar zo een foto van komt want het was heel mooi. Terwijl hij tussen die lichtstralen loopt, loopt hij op een verhoogde catwalk OP het podium. Als ik het goed zag. Het was niet de catwalk tussen de twee podiums, er was een verhoogde 'balk' waarop hij liep. Vocaal nu al erg sterk, hij hield zich niet in.
Maar even nog een keer kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |