TS is een dikke mongool en staat zo ook geregistreerd dus die komt nu al in aanmerking voor een shotje corona maar #Zedoetnietmeermee en ze klaagt over mensen die klagen over vaccinweigeraars.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:56 schreef christmastsunami het volgende:
W0t?, dit zit taalkundig erg listig in elkaar.
Jazeker! Ik heb al een hartstikke leuke FWB.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:54 schreef Catkiller het volgende:
Als je een brief ontvangt met info over een gratis prik van Braddie zijn aderige vette pik, zou je die dan ook verscheuren?
Je diabetes. Hoeveel weeg je eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:48 schreef -Ferb- het volgende:
Ik heb de brief al gehad vanwege een aandoening, niet vanwege obesitas. Daar val ik niet onder.
TS is laagbegaafd.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:51 schreef NightDancert het volgende:
Hier nog zo’n pareltje waarin @:-ferb- duidelijk maakt dat ze zo stom als het achtereind van een varken is
GC / Rekenwonders hier? (Hoeveel m2 laminaat?)
64quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je diabetes. Hoeveel weeg je eigenlijk?
Nee, ik ben gewoon heel slecht in rekenen.quote:
En zwakzinnigquote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:07 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon heel slecht in rekenen.
Wat is je IQ ook alweer?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:07 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon heel slecht in rekenen.
Daar gaat het niet om. Ik ben gewoon niet goed in testen. Ik kom IRL intelligenter over dan wat mijn IQ zegt.quote:
Ik hoop voor je dat je irl ook intelligenter over komt dan op FOK!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:15 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik ben gewoon niet goed in testen. Ik kom IRL intelligenter over dan wat mijn IQ zegt.
nou niet op FOK! papoeaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:15 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik ben gewoon niet goed in testen. Ik kom IRL intelligenter over dan wat mijn IQ zegt.
Ja. Mensen die mij IRL echt kennen zeggen dat ik intelligenter overkom dan wat mijn IQ zegt.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:19 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je irl ook intelligenter over komt dan op FOK!
Ook voor jou geldt: als je afgaat op wat tekst op een forum, en daardoor er vanuit gaat dat iemand dom is getuigt ook niet van een bijzonder slim persoon.quote:
denken dat ik ervan uit ga dat ik jou op basis van jouw teksten op een forum een dom persoon acht op basis van wat tekst op een forum getuigt ook niet van een bijzonder slim persoonquote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:31 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt: als je afgaat op wat tekst op een forum, en daardoor er vanuit gaat dat iemand dom is getuigt ook niet van een bijzonder slim persoon.
Dit terug proberen te kaatsen getuigt ook niet echt van slimheid. Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb dat je pas kan zeggen of iemand dom is als je diegene IRL hebt meegemaakt voor langere tijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
denken dat ik ervan uit ga dat ik jou op basis van jouw teksten op een forum een dom persoon acht op basis van wat tekst op een forum getuigt ook niet van een bijzonder slim persoon
Je hebt alsnog een BMI van >29 .....quote:
als een dom varken een dom varken ontmoet kan ik mij voorstellen dat het even tijd nodig heeft om dit te beseffen, als de boer daarna het weiland inloopt zal die dit echter vrij snel doorgrondenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:35 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dit terug proberen te kaatsen getuigt ook niet echt van slimheid. Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb dat je pas kan zeggen of iemand dom is als je diegene IRL hebt meegemaakt voor langere tijd.
Liever onderbegaafd dan overbegaafd.quote:
Als je je als een zwakzinnige gedraagt en dan verbaasd bent over het feit dat mensen je kwalificeren als een zwakzinnig geef je eigenlijk aan dat de kwalificatie hoogstwaarschijnlijk terecht is.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:29 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
En als je afgaat op wat tekst op een forum en van daaruit de conclusie trekt dat iemand dom is, getuigt ook niet echt van slimheid, of vind je van wel?
Ja, én? Dat is geen obesitas.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:38 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Je hebt alsnog een BMI van >29 .....
Heb je überhaupt ooit weleens een échte zwakzinnige meegemaakt? Die vind je niet op internet hoor, aangezien ze daar niet toe in staat zijn. Die zijn namelijk zwaar gehandicapt.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 20:34 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als je je als een zwakzinnige gedraagt en dan verbaasd bent over het feit dat mensen je kwalificeren als een zwakzinnig geef je eigenlijk aan dat de kwalificatie hoogstwaarschijnlijk terecht is.
Tot je dingen als 'Ik prik het niet!' begint te roepen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:15 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
TS komt wel verbaal sterk over. Ik had laatst bovengemiddeld gescoord ten opzichte van hbo'ers bij een capaciteitentest en ik voel me oerdom.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:18 schreef skidzor het volgende:
Oké TS, we weten allemaal dat je leidt aan de Dunning-Kruger effect. Als ik jou was zou ik daar meer in verdiepen.
Je weet mijn reden helemaal niet waarom ik het (liever) niet wil!?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:17 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Tot je dingen als 'Ik prik het niet!' begint te roepen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:10 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Je weet mijn reden helemaal niet waarom ik het (liever) niet wil!?
quote:Op zondag 22 november 2020 01:07 schreef -Ferb- het volgende:
Goed. Er was dus al een topic dat mijn vriend kwaad was geworden dat ik geen mondkapje wil dragen.
Nu ben ik benieuwd of en hoe kwaad hij wordt als hij erachter komt dat ik me niet wil laten vaccineren tegen corona. En ook daar heb ik goede argumenten voor. (Zo haal ik ook nooit de griepprik, plus ik ben bang dat ik juist ziek word van de griepprik én dat ik mijn sterke afweersysteem naar de mallemoeren help.)
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat hij dat ook niet bepaald leuk zal vinden.
Het is dus niet net zoals wappies denken. Ik heb er een goede reden voor, niet zomaar eentje, zonder na te denken. Dat maakt mij dus niet dom.quote:
Lekker voor je pik.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:24 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Het is dus niet net zoals wappies denken. Ik heb er dus een goede reden voor, niet zomaar eentje, zonder na te denken. Dat maakt mij dus niet dom.
Heb ik ook, maar verwacht vooral niet dat de prikzuchtigen ook maar enig begrip voor je willen opbrengen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:24 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Het is dus niet net zoals wappies denken. Ik heb er dus een goede reden voor, niet zomaar eentje, zonder na te denken. Dat maakt mij dus niet dom.
Precies, het is voor mij een statement. Gewoon omdat ik het leuk vind mensen op stang te jagen. Want hoezo zou je zó kwaad worden omdat iemand z'n prikbrief vernietigd?! Wat heeft een ander daarmee te maken? Ik mag dat toch echt zelf beslissen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:15 schreef TDS0198 het volgende:
Kijk, dat je jezelf niet laat vaccineren is helemaal aan jou en daar bepaalt ook verder niemand iets over. Neemt niet weg dat dit gewoon een ontzettende schreeuw om aandacht is en je graag een of ander dom 'statement' wil maken. Wat wil je hiermee bereiken als ik vragen mag?
Maar inmiddels heb je je vax wél gehaaldquote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:31 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Precies, het is voor mij een statement. Gewoon omdat ik het leuk vind mensen op stang te jagen. Want hoezo zou je zó kwaad worden omdat iemand z'n prikbrief vernietigd?! Wat heeft een ander daarmee te maken? Ik mag dat toch echt zelf beslissen.
Niemand hoeft thuis te blijven, maar als je zo'n coronaschijterd bent, is dat niet mijn verantwoordelijkheid.
Ja en? Ik heb mijn brief wél vernietigd en daar worden mensen kwaad om. Daar heb ik het over.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:05 schreef CherryPies het volgende:
[..]
Maar inmiddels heb je je vax wél gehaald
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:38 schreef -Ferb- het volgende:
heel erg boos zijn dat anderen hun prikbrief hebben verscheurd of op een andere manier vernietigd hebben. Echt. Heel. Erg. Boos.
Dat zou je niet mogen doen, want er zijn mensen die al een jaar binnenzitten en die heel graag een prik willen. Zouden die mensen (die dus boos zijn) begrijpen dat degenen over wie ze het hebben zo juist eerder aan de beurt zijn?! 🤷🏻♂️
Ik ben dus zo iemand die de brief op een bepaalde manier heeft vernietigd. Want #ikprikhetniet En hey: ik ben niet verantwoordelijk voor de mensen die ervoor kiezen om al meer dan een jaar thuis te zitten.
Klacht: mensen zijn boos op mensen die voor zichzelf kiezen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:10 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Je weet mijn reden helemaal niet waarom ik het (liever) niet wil!?
Als je iq gelijk is aan je schoenmaat kun je dit soort posts beter achterwege laten.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:12 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ja en? Ik heb mijn brief wél vernietigd en daar worden mensen kwaad om. Daar heb ik het over.Begrijpend lezen is moeilijk...
Je probeert me te pakken op een hashtag?!quote:
Ik heb gewoon gelijk. In die post had ik het puur over het vernietigen van de uitnodigingsbrief en dat mensen daar kwaad om worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:56 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als je iq gelijk is aan je schoenmaat kun je dit soort posts beter achterwege laten.
Ik heb alleen een foto gepost. Maar ik zei dan ook dat ik het leuk vind om mensen op stang te jagen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:27 schreef knoopie het volgende:
Het feit dat de uitnodiging niet gewoon weggegooid is, maar “vernietigd” is, hoogstwaarschijnlijk met bijbehorend Instagram filmpje gemaakt in de betegelde achtertuin op crocs, is ook het bewijs dat het haar juist om deze reacties te doen is. Want anders had ze hem wel gewoon zonder ruchtbaarheid in de oud-papierbak gedaan.
Dat is inderdaad een beetje triest. Ongeveer net zo triest als een foto maken van hoe je een uitnodiging “vernietigt” enkel en alleen om andere mensen te sarren.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:42 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto gepost. Maar ik zei dan ook dat ik het leuk vind om mensen op stang te jagen.
Sorry hoor, maar zó kwaad worden omdat iemand die wel al een brief heeft gekregen en 'm vernietigd omdat je fucking prikjaloers bent is nogal een behoorlijk lachertje.
Het is geen serieuze klacht. Het is nou niet zo dat het me echt irriteert ofzo. Ik vind het alleen heel bijzonder dat er mensen met prikjaloezie zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:47 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje triest. Ongeveer net zo triest als een foto maken van hoe je een uitnodiging “vernietigt” enkel en alleen om andere mensen te sarren.
Edit: En dat je nu hier een topic opent om te klagen over mensen die je bewust hebt lopen sarren maakt natuurlijk ook niet dat je bepaald sympathiek over komt.
Aha, begin je over dat topic.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:56 schreef pferdfahrer het volgende:
Deze TSnog te dom om te begrijpen hoe een rekenmachine aan gaat
Dat verklaard dan ook gelijk waarom je een wappie bent, dat zijn niet de meest slimme mensen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:04 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Aha, begin je over dat topic.Om een rekenmachine te kunnen gebruiken moet je in 1e instantie weten hóe je zoiets precies uitrekent en dát wist ik al niet. Omdat ik dus ontzettend slecht ben in rekenen. Wat ik al zei.
Waarom ben ik een wappie? Laat ik het anders vragen: waarom vind jij me een wappie?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:05 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat verklaard dan ook gelijk waarom je een wappie bent, dat zijn niet de meest slimme mensen.
Zie OT.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:07 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom ben ik een wappie? Laat ik het anders vragen: waarom vind jij me een wappie?
Niet begrijpen dat er een heel logistiek systeem is opgetuigd, om jou die prik te gevenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:38 schreef -Ferb- het volgende:
. Zouden die mensen (die dus boos zijn) begrijpen dat degenen over wie ze het hebben zo juist eerder aan de beurt zijn?!
FYI: Ik ben dus géén wappie. Het is niet zo dat ik niet geloof in corona. Het is niet zo dat ik denk dat er een chip in die prik zit, dat je daarna 5G hebt of dat alle gevaccineerden max 3 jaar na de prik overlijden. Ik ben geen Willem Engelfan.quote:
Wat is je reden dan Ingrid?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:28 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
FYI: Ik ben dus géén wappie. Het is niet zo dat ik niet geloof in corona. Het is niet zo dat ik denk dat er een chip in die prik zit, dat je daarna 5G hebt of dat alle gevaccineerden max 3 jaar na de prik overlijden. Ik ben geen Willem Engelfan.
Mijn reden was iets heel anders dan het niet vertrouwen van deze prik vanwege wappieredenen.
Als het om andere mensen gaat heb ik idd geen "fatsoen in mijn flikker", want andere mensen kunnen mij geen fuck schelen. Zelfs al was het geen persoonlijke uitnodiging en had je hem weg kunnen geven aan iemand die de prik heel graag zou willen, dan nog had ik dat niet gedaan. Sterker nog, dan had ik het nóg leuker gevonden om de brief te vernietigen en dit te laten zien, zodat er mensen pissed off zouden zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat er een heel logistiek systeem is opgetuigd, om jou die prik te geven
Als je een beetje fatsoen in je flikker had, had je je netjes afgemeld.
DAN was er inderdaad iemand anders eerder aan de het gekomen.
kenkerstoere keyboard warriorquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:31 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Als het om andere mensen gaat heb ik idd geen "fatsoen in mijn flikker", want andere mensen kunnen mij geen fuck schelen. Zelfs al was het geen persoonlijke uitnodiging en had je hem weg kunnen geven aan iemand die de prik heel graag zou willen, dan nog had ik dat niet gedaan. Sterker nog, dan had ik het nóg leuker gevonden om de brief te vernietigen en dit te laten zien, zodat er mensen pissed off zouden zijn.
Staat hier allang gemeld. But special for you: Ik was bang om mijn steengoede immuunsysteem naar de kloten te helpen. Dat ik door de prik ziek zou worden en daarna vaker ziek zou zijn.quote:
ja zoveel was al duidelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:31 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Als het om andere mensen gaat heb ik idd geen "fatsoen in mijn flikker", want andere mensen kunnen mij geen fuck schelen. .
Nee, intens beschadigd meisje door haar verleden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
kenkerstoere keyboard warrior
Waar precies heb ik gezegd dat ik het een experimenteel vaccin vind? Ik ben dus géén wappie.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:39 schreef pferdfahrer het volgende:
iK bEn GeEn wApPiE mAaR iK vErTroUw zOn eXpErImeNtEeL vAcCiN nIeT.
Ok dikke diabetespadwappie
Wat een gelul.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:40 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Staat hier allang gemeld. But special for you: Ik was bang om mijn steengoede immuunsysteem naar de kloten te helpen. Dat ik door de prik ziek zou worden en daarna vaker ziek zou zijn.
Ik heb nu zo'n goed immuunsysteem, ben nooit ziek. Heb nog nooit griep gehad. Ik zou het mezelf ontzettend gaan verwijten als ik door wat dan ook dat immuunsysteem kwijtraak. Dit zou bij mij kunnen leiden tot suïcidale neigingen, zó belangrijk vind ik het. Het lijkt mij afschuwelijk om regelmatig ziek te zijn. Omdat ik perfect moet zijn en niet lastig mag zijn. Overgeven en aan de diaree zijn, zijn geen perfecte dingen en als een ander het op moet ruimen ben je lastig, waardoor ik bang ben dat mijn vriend op me afknapt en het uitmaakt. Dit wil ik absoluut niet.
Er zit dus een hoop achter, vooral psychisch.
Helaas. U bent niet geslaagd voor het eindexamen Psychiatrie. Dit is geen officiële DSM diagnose, het is of de theatrale persoonlijkheidsstoornis, of ADHD (aandachtstekortstoornis met hyperactiviteit). Niet een mix.quote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Helaas. U bent niet geslaagd voor het eindexamen Psychiatrie. Dit is geen officiële DSM diagnose, het is of de theatrale persoonlijkheidsstoornis, of ADHD (aandachtstekortstoornis met hyperactiviteit). Niet een mix.
Ik heb slecht nieuws voor je: als je corona krijgt, gaat dit ook gebeuren.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:40 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Staat hier allang gemeld. But special for you: Ik was bang om mijn steengoede immuunsysteem naar de kloten te helpen. Dat ik door de prik ziek zou worden en daarna vaker ziek zou zijn.
Ik heb nu zo'n goed immuunsysteem, ben nooit ziek. Heb nog nooit griep gehad. Ik zou het mezelf ontzettend gaan verwijten als ik door wat dan ook dat immuunsysteem kwijtraak. Dit zou bij mij kunnen leiden tot suïcidale neigingen, zó belangrijk vind ik het. Het lijkt mij afschuwelijk om regelmatig ziek te zijn. Omdat ik perfect moet zijn en niet lastig mag zijn. Overgeven en aan de diaree zijn, zijn geen perfecte dingen en als een ander het op moet ruimen ben je lastig, waardoor ik bang ben dat mijn vriend op me afknapt en het uitmaakt. Dit wil ik absoluut niet.
Zekers. 20:30?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:22 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
Vanavond eitjes schieten?![]()
Zou jij niet een leuk setje zijn met vogeltjesdans? Die gaat ook zo goed op negativiteit.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:31 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Als het om andere mensen gaat heb ik idd geen "fatsoen in mijn flikker", want andere mensen kunnen mij geen fuck schelen. Zelfs al was het geen persoonlijke uitnodiging en had je hem weg kunnen geven aan iemand die de prik heel graag zou willen, dan nog had ik dat niet gedaan. Sterker nog, dan had ik het nóg leuker gevonden om de brief te vernietigen en dit te laten zien, zodat er mensen pissed off zouden zijn.
Hier heb je wel een touwtering grote muil maar ondertussen lig je te janken dat je jezelf niet wilt onderschijtenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:31 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik dat je bedoelde bijvoorbeeld dat een huisgenoot HUN brief had verscheurd.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:38 schreef -Ferb- het volgende:
heel erg boos zijn dat anderen hun prikbrief hebben verscheurd of op een andere manier vernietigd hebben. Echt. Heel. Erg. Boos.
Waarom? Angst is niet logisch he? En psychisch ziek zijn is niet bepaald fijn. Dit is nu eenmaal hoe ik denk, kan het ook niet helpen. Maar het is geen gelul, ik ervaar dit zo.quote:
Mijn immuunsysteem heeft ruim een jaar lang laten zien dat het totaal niet vatbaar is voor corona. Ik heb zoveel dingen gedaan waardoor ik het had kunnen krijgen, maar niks hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hier heb je wel een touwtering grote muil maar ondertussen lig je te janken dat je jezelf niet wilt onderschijten
Terwijl nota bene de kans op jezelf onderschijten en kotsen aanzienlijk groter is als je daadwerkelijk corona krijgt dan wanneer je een beetje verhoging en een rode arm van dat vaccin hebt, maar dat terzijde.
als ie nu al een brief heeft is ie of te oud of te ziek,quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
Brief vernietigd.
Stoer hoor.
Ga een baan zoeken.
Jaja we weten dat je niet helemaal 100 bent maar in dat nou continue te gebruiken als een vrijbrief om je als een volslagen mongool te gedragen is ook weer zoiets hè.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:57 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom? Angst is niet logisch he? En psychisch ziek zijn is niet bepaald fijn. Dit is nu eenmaal hoe ik denk, kan het ook niet helpen. Maar het is geen gelul, ik ervaar dit zo.
Kortom, je bent een zwakbegaafde obesitas virus wappie die zijn brief heeft verscheurd en nu op internet heel stoer aandacht komt vragen, maar in plaats daarvan uitgelachen wordt door de rest van normaal denkend Nederland.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:40 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat getuigt toch wel van domheid, of extreme luiheid. Elk kind dat niet naar speciaal onderwijs gaat kan leren hoe ze een eenvoudige vermenigvuldigen moeten doen. Het is nu weekend, waarom ga je er vandaag of morgen niet eens 2 uurtjes aan besteden om dat te leren? Het leven is leuker als je niet alleen kunt lezen maar ook kunt rekenen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:04 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Aha, begin je over dat topic.Om een rekenmachine te kunnen gebruiken moet je in 1e instantie weten hóe je zoiets precies uitrekent en dát wist ik al niet. Omdat ik dus ontzettend slecht ben in rekenen. Wat ik al zei.
Ziek idd. Ik ben ziek. Lichamelijk en in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
als ie nu al een brief heeft is ie of te oud of te ziek,
Tsja, ik heb dan ook een laag IQ he.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat getuigt toch wel van domheid, of extreme luiheid. Elk kind dat niet naar speciaal onderwijs gaat kan leren hoe ze een eenvoudige vermenigvuldigen moeten doen. Het is nu weekend, waarom ga je er vandaag of morgen niet eens 2 uurtjes aan besteden om dat te leren? Het leven is leuker als je niet alleen kunt lezen maar ook kunt rekenen.
ok, ik hoop dat er kans op herstel is. mij reken tip is trouwens serieus bedoeld. als je wat gevoel voor getallen en statistiek krijgt, krijg je ook rust in je hoofd omdat je beter kunt inschatten wat bepaalde cijfers (bv over corona) betekenen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:23 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ziek idd. Ik ben ziek. Lichamelijk en in m'n hoofd.
Ik ben zo dik dat de trein me alleen maar een zetje geeft en ik al rollend 5 km verderop terechtkom, opsta en weg loop alsof er niets is gebeurd.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kortom, je bent een zwakbegaafde obesitas virus wappie die zijn brief heeft verscheurd en nu op internet heel stoer aandacht komt vragen, maar in plaats daarvan uitgelachen wordt door de rest van normaal denkend Nederland.
Echt hoor, ik heb mensen om minder zien springen. Just sayin.
wow, dat is handig, als je tenminste die kant op moest, lekker goedkoop ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:27 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik ben zo dik dat de trein me alleen maar een zetje geeft en ik al rollend 5 km verderop terechtkom, opsta en weg loop alsof er niets is gebeurd.
Ok borderlinerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:57 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom? Angst is niet logisch he? En psychisch ziek zijn is niet bepaald fijn. Dit is nu eenmaal hoe ik denk, kan het ook niet helpen. Maar het is geen gelul, ik ervaar dit zo.
En waarom ben je dan precies zo bang voor het vaccin?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:01 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Mijn immuunsysteem heeft ruim een jaar lang laten zien dat het totaal niet vatbaar is voor corona. Ik heb zoveel dingen gedaan waardoor ik het had kunnen krijgen, maar niks hoor.
Ik heb geen idee waarom mijn hoofd zo'n deal maakt van het corona-/griepvaccin. Want het gaat dus alleen daarom. Andere vaccins ben ik niet zo bang voor. Ik heb een paar jaar geleden een aantal benodigde vaccins gehad om te kunnen reizen. Zonder morren gehaald. Maar die vielen niet onder een griep-/coronavirus.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
En waarom ben je dan precies zo bang voor het vaccin?
Want als je immuunsysteem zo sterk is dat het corona wel aan kan, wat kan zo'n vaccin dan nog doen?
Of je moet de hele dag binnen zitten meuren en nooit onder de mensen zijn, waardoor je het nooit hebt opgelopen.
Kan me niet voorstellen dat je vriend dat wel aantrekkelijk vindt, maar ieder zo z'n ding.
Maar die gedachte moet toch ergens vandaan komen. Heb je je in zitten lezen in allerhande conspiracy over dit soort vaccins of?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:02 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom mijn hoofd zo'n deal maakt van het corona-/griepvaccin. Want het gaat dus alleen daarom. Andere vaccins ben ik niet zo bang voor. Ik heb een paar jaar geleden een aantal benodigde vaccins gehad om te kunnen reizen. Zonder morren gehaald. Maar die vielen niet onder een griep-/coronavirus.
Maar mijn hoofd maakt ervan dat alleen een griepvaccin mijn immuunsysteem naar de klote zou kunnen helpen. (En corona valt daar voor mijn hoofd dus ook onder.)
Oh jawel hoor, alleen niet 20 seconden lang...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:04 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
En daarom hebben we 1 op de 10 mensen besmet door dit soort tuig die waarschijnlijk hun handen ook niet wassen na de wc
En dit mag dus niet. Men mag iemand geen zorg weigeren, wat die persoon ook gedaan heeft. Of niet. Niet-gevaccineerden hebben evenveel recht op een bed in het ziekenhuis dan gevaccineerden. Als de niet-gevaccineerde eerder komt en er daarna geen bed meer is heeft de daarna komende gevaccineerde gewoon pech. Zo werkt het, wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:23 schreef Anton91 het volgende:
Wat mij betreft moeten mensen er zelf voor kiezen of ze een vaccinatie nemen, maar ik zou graag zien dat in de periode dat we onze tijd en energie in een testsamenleving steken mensen die een vaccinatie weigeren ook geweigerd worden in het ziekenhuis. Want het overgrote deel van de mensen die op dit moment een vaccin aangeboden krijgt heeft een veel groter risico op ernstig verloop van de infectie dan de kans op (ernstige) bijwerkingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
Wil je haar aanmoedigen tot zelfmoord omdat dit meer is?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hoor, ik heb mensen om minder zien springen. Just sayin.
quote:Op zondag 23 mei 2021 11:35 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
En dit mag dus niet. Men mag iemand geen zorg weigeren, wat die persoon ook gedaan heeft. Of niet. Niet-gevaccineerden hebben evenveel recht op een bed in het ziekenhuis dan gevaccineerden. Als de niet-gevaccineerde eerder komt en er daarna geen bed meer is heeft de daarna komende gevaccineerde gewoon pech. Zo werkt het, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Apart trouwens dat mensen werkelijk zó denken, ik lees dit vaker. Dat je iemand zorg zou mogen ontzeggen. Sowieso zou iemand met hart voor de zorg dat nooit doen, zij kunnen dat niet eens. Het gaat ze aan het hart.En dat vind ik dus jammer, omdat mensen die op dit moment een vaccin aangeboden krijgen vooral de mensen zijn die in het ziekenhuis terecht komen. Sowieso ben ik geen voorstander van de vrijheidsbeperkende maatregelen, maar als de enige reden de ziekenhuis bezetting is, dan vind ik het niet logisch om jongeren nog langer vrijheden te ontnemen omdat er een groep mensen is met verhoogd risico die een prikjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weigeren.
Bron voor zulk soort uitspraken?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:04 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
En daarom hebben we 1 op de 10 mensen besmet door dit soort tuig die waarschijnlijk hun handen ook niet wassen na de wc
Maar Rutte/Hugo blijven natuurlijk vooral focussen op handen wassen, zelfs op de persconferentie van 11 mei las ik.quote:Findings of these studies suggest that the risk of SARS-CoV-2 infection via the fomite transmission route is low, and generally less than 1 in 10,000, which means that each contact with a contaminated surface has less than a 1 in 10,000 chance of causing an infection
Ok wappiequote:Op zondag 23 mei 2021 11:52 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Bron voor zulk soort uitspraken?
https://www.cdc.gov/coron(...)ce-transmission.html
[..]
Maar Rutte/Hugo blijven natuurlijk vooral focussen op handen wassen, zelfs op de persconferentie van 11 mei las ik.
vRiJhEidSbEpErKenDe mAaTrEgEleN!!!!!1111quote:Op zondag 23 mei 2021 12:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
CDC als bron aanhalen is ook echt wat wappies doen[ afbeelding ]
Moet jij niet even lekker op pad met je hont om kinderfeestjes op te sporen/verstoren?quote:Op zondag 23 mei 2021 12:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
vRiJhEidSbEpErKenDe mAaTrEgEleN!!!!!1111
Jij bent af.
quote:Op zondag 23 mei 2021 11:35 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
En dit mag dus niet. Men mag iemand geen zorg weigeren, wat die persoon ook gedaan heeft. Of niet. Niet-gevaccineerden hebben evenveel recht op een bed in het ziekenhuis dan gevaccineerden. Als de niet-gevaccineerde eerder komt en er daarna geen bed meer is heeft de daarna komende gevaccineerde gewoon pech. Zo werkt het, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Apart trouwens dat mensen werkelijk zó denken, ik lees dit vaker. Dat je iemand zorg zou mogen ontzeggen. Sowieso zou iemand met hart voor de zorg dat nooit doen, zij kunnen dat niet eens. Het gaat ze aan het hart.Gewoon terecht, wel de lusten maar niet de lasten. Dat je lekker weg mag creperen op straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit nog altijd diep héquote:Op zondag 23 mei 2021 12:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Moet jij niet even lekker op pad met je hont om kinderfeestjes op te sporen/verstoren?
Wat mij betreft leggen ze de verantwoording wat meer bij hen die risico lopen op ernstig verloop. In de groep 18-30 jarigen zijn gigantisch veel anti-stoffen aangetroffen in het bloed bij donoren (zo'n 27% eind maart) in de groep 0-29 zijn daarin tegen maar 13 mensen overleden. Maarja iedereen moet maar dezelfde adviezen/regels opvolgen en dat opa en oma op de kleinkinderen passen tijdens een pandemie vinden we helemaal niet erg , een kinderfeestje daarin tegen welquote:Op zondag 23 mei 2021 12:38 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zit nog altijd diep héfeestjes organiseren in tijden van een volksgezondheidscrisis moeten gewoon hard aangepakt worden
Ok wappiequote:Op zondag 23 mei 2021 12:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wat mij betreft leggen ze de verantwoording wat meer bij hen die risico lopen op ernstig verloop. In de groep 18-30 jarigen zijn gigantisch veel anti-stoffen aangetroffen in het bloed bij donoren (zo'n 27% eind maart) in de groep 0-29 zijn daarin tegen maar 13 mensen overleden. Maarja iedereen moet maar dezelfde adviezen/regels opvolgen en dat opa en oma op de kleinkinderen passen tijdens een pandemie vinden we helemaal niet erg , een kinderfeestje daarin tegen wel![]()
https://www.rivm.nl/sites(...)10518_1137_final.pdf
https://www.sanquin.nl/ov(...)er-dan-21-van-donors
Oh dat gaat hem niet lukken hoor. Als de stem in m'n hoofd (nee ik hoor geen stemmen, ik ben niet schizofreen) al niet wint, dan een ander ook niet. Ik ben sterker dan dat.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:36 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Wil je haar aanmoedigen tot zelfmoord omdat dit meer is?
Of: Je snapt mensenrechten niet. Of: Je bent aan het provoceren/trollen.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:37 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Gewoon terecht, wel de lusten maar niet de lasten. Dat je lekker weg mag creperen op straat
Aldus de wappie die uitnodigingen verscheurd en dit deelt.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:39 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Of: Je snapt mensenrechten niet. Of: Je bent aan het provoceren/trollen.
wappies zijn smerig tyfusvolkquote:Op zondag 23 mei 2021 22:29 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Aldus de wappie die uitnodigingen verscheurd en dit deelt.
Doei hé Vogelaarkut
Ik heb al meerdere keren uitgelegd dat ik géén wappie ben aan pferdfahrer. Ik kreeg daarnaast ook geen goede onderbouwing toen ik aan hem vroeg waarom hij me een wappie vindt.quote:
Het zit je allemaal wel erg hoog in je bol voor iemand die nog te dom is om een cijfertje in te toetsen op een rekenmachinequote:Op maandag 24 mei 2021 10:31 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren uitgelegd dat ik géén wappie ben aan pferdfahrer. Ik kreeg daarnaast ook geen goede onderbouwing toen ik aan hem vroeg waarom hij me een wappie vindt.
Dus hij is me aan het trollen.En sta ik boven hem, omdat ik het wél goed kan onderbouwen met feiten, en hij daarop niks te zeggen heeft. Want alleen een uitnodiging vernietigen maakt je geen wappie.
Je bewijst hiermee mijn gelijk.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel erg hoog in je bol voor iemand die nog te dom is om een cijfertje in te toetsen op een rekenmachine
Het doet je blijkbaar wel een hoop dat je telkens het laatste woord moet hebben.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:06 schreef -Ferb- het volgende:
En FYI pferdfahrer: Het boeit me geen kut dat je me zo aan het trollen bent. Je zet jezelf meer voor lul dan dat het mij wat doet. Dat talent heb ik dan wel weer.
Ik vind het alleen zo jammer dat als ik een onderbouwing vraag dat die er niet komt. Niet alleen bij jou hoor, ik ervaar dit zo vaak in discussies met anderen. En als ze dan geen onderbouwing kunnen geven, terwijl ze wel iets roeptoeteren, gaan ze schelden. Wie is er dan intelligenter?quote:Op maandag 24 mei 2021 11:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het doet je blijkbaar wel een hoop dat je telkens het laatste woord moet hebben.
Niet boos worden TS ... ik heb je topic uitgeprint en daarna eerst verscheurd en toen nog op een andere manier vernietigd.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:38 schreef -Ferb- het volgende:
heel erg boos zijn dat anderen hun prikbrief hebben verscheurd of op een andere manier vernietigd hebben
Ik had eerst m'n gat ermee afgeveegd.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niet boos worden TS ... ik heb je topic uitgeprint en daarna eerst verscheurd en toen nog op een andere manier vernietigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |