Dat getuigt toch wel van domheid, of extreme luiheid. Elk kind dat niet naar speciaal onderwijs gaat kan leren hoe ze een eenvoudige vermenigvuldigen moeten doen. Het is nu weekend, waarom ga je er vandaag of morgen niet eens 2 uurtjes aan besteden om dat te leren? Het leven is leuker als je niet alleen kunt lezen maar ook kunt rekenen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:04 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Aha, begin je over dat topic.Om een rekenmachine te kunnen gebruiken moet je in 1e instantie weten hóe je zoiets precies uitrekent en dát wist ik al niet. Omdat ik dus ontzettend slecht ben in rekenen. Wat ik al zei.
Ziek idd. Ik ben ziek. Lichamelijk en in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
als ie nu al een brief heeft is ie of te oud of te ziek,
Tsja, ik heb dan ook een laag IQ he.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat getuigt toch wel van domheid, of extreme luiheid. Elk kind dat niet naar speciaal onderwijs gaat kan leren hoe ze een eenvoudige vermenigvuldigen moeten doen. Het is nu weekend, waarom ga je er vandaag of morgen niet eens 2 uurtjes aan besteden om dat te leren? Het leven is leuker als je niet alleen kunt lezen maar ook kunt rekenen.
ok, ik hoop dat er kans op herstel is. mij reken tip is trouwens serieus bedoeld. als je wat gevoel voor getallen en statistiek krijgt, krijg je ook rust in je hoofd omdat je beter kunt inschatten wat bepaalde cijfers (bv over corona) betekenen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:23 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ziek idd. Ik ben ziek. Lichamelijk en in m'n hoofd.
Ik ben zo dik dat de trein me alleen maar een zetje geeft en ik al rollend 5 km verderop terechtkom, opsta en weg loop alsof er niets is gebeurd.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kortom, je bent een zwakbegaafde obesitas virus wappie die zijn brief heeft verscheurd en nu op internet heel stoer aandacht komt vragen, maar in plaats daarvan uitgelachen wordt door de rest van normaal denkend Nederland.
Echt hoor, ik heb mensen om minder zien springen. Just sayin.
wow, dat is handig, als je tenminste die kant op moest, lekker goedkoop ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:27 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik ben zo dik dat de trein me alleen maar een zetje geeft en ik al rollend 5 km verderop terechtkom, opsta en weg loop alsof er niets is gebeurd.
Ok borderlinerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:57 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom? Angst is niet logisch he? En psychisch ziek zijn is niet bepaald fijn. Dit is nu eenmaal hoe ik denk, kan het ook niet helpen. Maar het is geen gelul, ik ervaar dit zo.
En waarom ben je dan precies zo bang voor het vaccin?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:01 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Mijn immuunsysteem heeft ruim een jaar lang laten zien dat het totaal niet vatbaar is voor corona. Ik heb zoveel dingen gedaan waardoor ik het had kunnen krijgen, maar niks hoor.
Ik heb geen idee waarom mijn hoofd zo'n deal maakt van het corona-/griepvaccin. Want het gaat dus alleen daarom. Andere vaccins ben ik niet zo bang voor. Ik heb een paar jaar geleden een aantal benodigde vaccins gehad om te kunnen reizen. Zonder morren gehaald. Maar die vielen niet onder een griep-/coronavirus.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
En waarom ben je dan precies zo bang voor het vaccin?
Want als je immuunsysteem zo sterk is dat het corona wel aan kan, wat kan zo'n vaccin dan nog doen?
Of je moet de hele dag binnen zitten meuren en nooit onder de mensen zijn, waardoor je het nooit hebt opgelopen.
Kan me niet voorstellen dat je vriend dat wel aantrekkelijk vindt, maar ieder zo z'n ding.
Maar die gedachte moet toch ergens vandaan komen. Heb je je in zitten lezen in allerhande conspiracy over dit soort vaccins of?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:02 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom mijn hoofd zo'n deal maakt van het corona-/griepvaccin. Want het gaat dus alleen daarom. Andere vaccins ben ik niet zo bang voor. Ik heb een paar jaar geleden een aantal benodigde vaccins gehad om te kunnen reizen. Zonder morren gehaald. Maar die vielen niet onder een griep-/coronavirus.
Maar mijn hoofd maakt ervan dat alleen een griepvaccin mijn immuunsysteem naar de klote zou kunnen helpen. (En corona valt daar voor mijn hoofd dus ook onder.)
Oh jawel hoor, alleen niet 20 seconden lang...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:04 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
En daarom hebben we 1 op de 10 mensen besmet door dit soort tuig die waarschijnlijk hun handen ook niet wassen na de wc
En dit mag dus niet. Men mag iemand geen zorg weigeren, wat die persoon ook gedaan heeft. Of niet. Niet-gevaccineerden hebben evenveel recht op een bed in het ziekenhuis dan gevaccineerden. Als de niet-gevaccineerde eerder komt en er daarna geen bed meer is heeft de daarna komende gevaccineerde gewoon pech. Zo werkt het, wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:23 schreef Anton91 het volgende:
Wat mij betreft moeten mensen er zelf voor kiezen of ze een vaccinatie nemen, maar ik zou graag zien dat in de periode dat we onze tijd en energie in een testsamenleving steken mensen die een vaccinatie weigeren ook geweigerd worden in het ziekenhuis. Want het overgrote deel van de mensen die op dit moment een vaccin aangeboden krijgt heeft een veel groter risico op ernstig verloop van de infectie dan de kans op (ernstige) bijwerkingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
Wil je haar aanmoedigen tot zelfmoord omdat dit meer is?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hoor, ik heb mensen om minder zien springen. Just sayin.
quote:Op zondag 23 mei 2021 11:35 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
En dit mag dus niet. Men mag iemand geen zorg weigeren, wat die persoon ook gedaan heeft. Of niet. Niet-gevaccineerden hebben evenveel recht op een bed in het ziekenhuis dan gevaccineerden. Als de niet-gevaccineerde eerder komt en er daarna geen bed meer is heeft de daarna komende gevaccineerde gewoon pech. Zo werkt het, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Apart trouwens dat mensen werkelijk zó denken, ik lees dit vaker. Dat je iemand zorg zou mogen ontzeggen. Sowieso zou iemand met hart voor de zorg dat nooit doen, zij kunnen dat niet eens. Het gaat ze aan het hart.En dat vind ik dus jammer, omdat mensen die op dit moment een vaccin aangeboden krijgen vooral de mensen zijn die in het ziekenhuis terecht komen. Sowieso ben ik geen voorstander van de vrijheidsbeperkende maatregelen, maar als de enige reden de ziekenhuis bezetting is, dan vind ik het niet logisch om jongeren nog langer vrijheden te ontnemen omdat er een groep mensen is met verhoogd risico die een prikjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weigeren.
Bron voor zulk soort uitspraken?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:04 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
En daarom hebben we 1 op de 10 mensen besmet door dit soort tuig die waarschijnlijk hun handen ook niet wassen na de wc
Maar Rutte/Hugo blijven natuurlijk vooral focussen op handen wassen, zelfs op de persconferentie van 11 mei las ik.quote:Findings of these studies suggest that the risk of SARS-CoV-2 infection via the fomite transmission route is low, and generally less than 1 in 10,000, which means that each contact with a contaminated surface has less than a 1 in 10,000 chance of causing an infection
Ok wappiequote:Op zondag 23 mei 2021 11:52 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Bron voor zulk soort uitspraken?
https://www.cdc.gov/coron(...)ce-transmission.html
[..]
Maar Rutte/Hugo blijven natuurlijk vooral focussen op handen wassen, zelfs op de persconferentie van 11 mei las ik.
vRiJhEidSbEpErKenDe mAaTrEgEleN!!!!!1111quote:Op zondag 23 mei 2021 12:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
CDC als bron aanhalen is ook echt wat wappies doen[ afbeelding ]
Moet jij niet even lekker op pad met je hont om kinderfeestjes op te sporen/verstoren?quote:Op zondag 23 mei 2021 12:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
vRiJhEidSbEpErKenDe mAaTrEgEleN!!!!!1111
Jij bent af.
quote:Op zondag 23 mei 2021 11:35 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
En dit mag dus niet. Men mag iemand geen zorg weigeren, wat die persoon ook gedaan heeft. Of niet. Niet-gevaccineerden hebben evenveel recht op een bed in het ziekenhuis dan gevaccineerden. Als de niet-gevaccineerde eerder komt en er daarna geen bed meer is heeft de daarna komende gevaccineerde gewoon pech. Zo werkt het, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Apart trouwens dat mensen werkelijk zó denken, ik lees dit vaker. Dat je iemand zorg zou mogen ontzeggen. Sowieso zou iemand met hart voor de zorg dat nooit doen, zij kunnen dat niet eens. Het gaat ze aan het hart.Gewoon terecht, wel de lusten maar niet de lasten. Dat je lekker weg mag creperen op straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit nog altijd diep héquote:Op zondag 23 mei 2021 12:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Moet jij niet even lekker op pad met je hont om kinderfeestjes op te sporen/verstoren?
Wat mij betreft leggen ze de verantwoording wat meer bij hen die risico lopen op ernstig verloop. In de groep 18-30 jarigen zijn gigantisch veel anti-stoffen aangetroffen in het bloed bij donoren (zo'n 27% eind maart) in de groep 0-29 zijn daarin tegen maar 13 mensen overleden. Maarja iedereen moet maar dezelfde adviezen/regels opvolgen en dat opa en oma op de kleinkinderen passen tijdens een pandemie vinden we helemaal niet erg , een kinderfeestje daarin tegen welquote:Op zondag 23 mei 2021 12:38 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zit nog altijd diep héfeestjes organiseren in tijden van een volksgezondheidscrisis moeten gewoon hard aangepakt worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |