Ok wappiequote:Op zondag 23 mei 2021 12:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wat mij betreft leggen ze de verantwoording wat meer bij hen die risico lopen op ernstig verloop. In de groep 18-30 jarigen zijn gigantisch veel anti-stoffen aangetroffen in het bloed bij donoren (zo'n 27% eind maart) in de groep 0-29 zijn daarin tegen maar 13 mensen overleden. Maarja iedereen moet maar dezelfde adviezen/regels opvolgen en dat opa en oma op de kleinkinderen passen tijdens een pandemie vinden we helemaal niet erg , een kinderfeestje daarin tegen wel![]()
https://www.rivm.nl/sites(...)10518_1137_final.pdf
https://www.sanquin.nl/ov(...)er-dan-21-van-donors
Oh dat gaat hem niet lukken hoor. Als de stem in m'n hoofd (nee ik hoor geen stemmen, ik ben niet schizofreen) al niet wint, dan een ander ook niet. Ik ben sterker dan dat.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:36 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Wil je haar aanmoedigen tot zelfmoord omdat dit meer is?
Of: Je snapt mensenrechten niet. Of: Je bent aan het provoceren/trollen.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:37 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Gewoon terecht, wel de lusten maar niet de lasten. Dat je lekker weg mag creperen op straat
Aldus de wappie die uitnodigingen verscheurd en dit deelt.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:39 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Of: Je snapt mensenrechten niet. Of: Je bent aan het provoceren/trollen.
wappies zijn smerig tyfusvolkquote:Op zondag 23 mei 2021 22:29 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Aldus de wappie die uitnodigingen verscheurd en dit deelt.
Doei hé Vogelaarkut
Ik heb al meerdere keren uitgelegd dat ik géén wappie ben aan pferdfahrer. Ik kreeg daarnaast ook geen goede onderbouwing toen ik aan hem vroeg waarom hij me een wappie vindt.quote:
Het zit je allemaal wel erg hoog in je bol voor iemand die nog te dom is om een cijfertje in te toetsen op een rekenmachinequote:Op maandag 24 mei 2021 10:31 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren uitgelegd dat ik géén wappie ben aan pferdfahrer. Ik kreeg daarnaast ook geen goede onderbouwing toen ik aan hem vroeg waarom hij me een wappie vindt.
Dus hij is me aan het trollen.En sta ik boven hem, omdat ik het wél goed kan onderbouwen met feiten, en hij daarop niks te zeggen heeft. Want alleen een uitnodiging vernietigen maakt je geen wappie.
Je bewijst hiermee mijn gelijk.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel erg hoog in je bol voor iemand die nog te dom is om een cijfertje in te toetsen op een rekenmachine
Het doet je blijkbaar wel een hoop dat je telkens het laatste woord moet hebben.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:06 schreef -Ferb- het volgende:
En FYI pferdfahrer: Het boeit me geen kut dat je me zo aan het trollen bent. Je zet jezelf meer voor lul dan dat het mij wat doet. Dat talent heb ik dan wel weer.
Ik vind het alleen zo jammer dat als ik een onderbouwing vraag dat die er niet komt. Niet alleen bij jou hoor, ik ervaar dit zo vaak in discussies met anderen. En als ze dan geen onderbouwing kunnen geven, terwijl ze wel iets roeptoeteren, gaan ze schelden. Wie is er dan intelligenter?quote:Op maandag 24 mei 2021 11:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het doet je blijkbaar wel een hoop dat je telkens het laatste woord moet hebben.
Niet boos worden TS ... ik heb je topic uitgeprint en daarna eerst verscheurd en toen nog op een andere manier vernietigd.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:38 schreef -Ferb- het volgende:
heel erg boos zijn dat anderen hun prikbrief hebben verscheurd of op een andere manier vernietigd hebben
Ik had eerst m'n gat ermee afgeveegd.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niet boos worden TS ... ik heb je topic uitgeprint en daarna eerst verscheurd en toen nog op een andere manier vernietigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |