De manier waarop het zweet me uitbrak toen ik ineens zag dat het topic dichtging, ik was even bang dat ik wat fout deedquote:
Je hebt het helemaal goed gedaan hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
De manier waarop het zweet me uitbrak toen ik ineens zag dat het ticket dichtging, ik was even bang dat ik wat fout deed
Het zweet brak MIJ net uit toen je het ineens over een ticket had; dacht even dat de verkoop al was begonnen hehehequote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
De manier waarop het zweet me uitbrak toen ik ineens zag dat het topic dichtging, ik was even bang dat ik wat fout deed
Nee hoor, alles ziet er prima uitquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
De manier waarop het zweet me uitbrak toen ik ineens zag dat het topic dichtging, ik was even bang dat ik wat fout deed
Hahaha gelukkig maar, en lief!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal goed gedaan hoor!![]()
![]()
Wilde je nog bijna gaan dm'en of je wist hoe het moest, maar dat vond ik ook zo betuttelend
hahahha, ik zat nog iets teveel in de werk modus, excuses!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zweet brak MIJ net uit toen je het ineens over een ticket had; dacht even dat de verkoop al was begonnen hehehe![]()
Ah doe je ook iets met ticketverkoop?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:04 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hahaha gelukkig maar, en lief!
[..]
hahahha, ik zat nog iets teveel in de werk modus, excuses!
Ah op die manierquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:10 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Nee helaas! Issues die we moeten oplossen worden doorgezet in het systeem en die heten dan tickets. De mindere vorm van tickets dus
Ik werk in de energiebranche, ben dan vooral bezig met energie, zon en wind. Jij?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah op die manierWat voor werk doe je eigenlijk?
Ahh interessantquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:20 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik werk in de energiebranche, ben dan vooral bezig met energie, zon en wind. Jij?
Oh welke heb je? Ik wil die junglequote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:55 schreef Arizona het volgende: [..] Wat een leuk kadootje
![]()
Ik krijg een theepot van Blond voor moederdag, dat weet ik al want ik moest uitzoeken welke
en mijn moeder geven we een luxe bodylotion en chocolaatjes. Wij gaan morgen naar mijn moeder toe en mijn broer en zijn gezin zondag.
Leuk! Ik ben vrij na woensdag, voor anderhalve week, om ook alles goed te kunnen volgenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh interessant![]()
Ik doe bron- en contactonderzoek bij de GGD. Maar de komende twee weken vrij genomen om in alle rust de streams te kunnen bekijken van de rehearsals en hopelijk ook naar het echte ESF kan gaan
Thanks!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:30 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben vrij na woensdag, voor anderhalve week, om ook alles goed te kunnen volgen.
Ik hoop dat je opnieuw kaartjes kan krijgen morgen!
Ik val er net in. Mama riep ineens "daar zit je vriend"quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:32 schreef Dave het volgende:
Cornald en Sander gaan niet door de hosts commentariëren.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:32 schreef Dave het volgende:
Oh god. In combinatie met Hans P. Vaak geen fantastische combinatiequote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:36 schreef Dave het volgende:
Staging Jeangu wordt qua communicatie heel sterk.
Helaas vorige keer geen kaartjes bemachtigd. Nu wel meegedaan aan prijsvragen, maar verwacht niets. Maar ik ga er lekker van genieten vanaf mijn bank met bitterballenquote:
Ah. Nu het in Nederland is dat respect er opeens welquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:32 schreef Dave het volgende:
Was Molloot op tv?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik val er net in. Mama riep ineens "daar zit je vriend"
Birth of a New Agequote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh god. In combinatie met Hans P. Vaak geen fantastische combinatie
Ah dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Helaas vorige keer geen kaartjes bemachtigd. Nu wel meegedaan aan prijsvragen, maar verwacht niets. Maar ik ga er lekker van genieten vanaf mijn bank met bitterballen
Jeangu die geboren wordt uit een grote sappige baarmoeder op het podiumquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Birth of a New Age
Hoe gaan we dat pannecouckifiëren?
quote:
Dat soort tickets zijn helaas wel minder ja. Heb ik in mijn werk ook mee te maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:10 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Nee helaas! Issues die we moeten oplossen worden doorgezet in het systeem en die heten dan tickets. De mindere vorm van tickets dus
En hééél snel al groot wordt, want we moeten ook wel een symbolische link hebben aan Growquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeangu die geboren wordt uit een grote sappige baarmoeder op het podium
Ja pleur op johquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:46 schreef Em31 het volgende:
https://nos.nl/l/2379787
Nou, hopelijk is de eerste petitie over een uur niet gestart, want daar gaan we
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Vanwege drank- en drugsmisbruik of vechtpartijen... wat voor beeld hebben ze van de ESF-gangers?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:46 schreef Em31 het volgende:
https://nos.nl/l/2379787
Nou, hopelijk is de eerste petitie over een uur niet gestart, want daar gaan we
Omg wat klinkt dat goorquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker, mijn originele plan was om naar eurovillage te gaan, en een keer die sfeer mee te maken. Maar helaas. Ben benieuwd hoe ze het online gaan doenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is ook leuk!De finale live wil ik sowieso thuis kijken. De Eurovillage had me ook heel tof geleken, maar dat gaat dus niet door dit jaar
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanwege drank- en drugsmisbruik of vechtpartijen... wat voor beeld hebben ze van de ESF-gangers?
Ik wilde net zeggen, ik ben misschien naïef, maar ik zie ESF-gangers niet als mensen die totaal lazerus erheen gaan of vandaan komen. Of vechten inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanwege drank- en drugsmisbruik of vechtpartijen... wat voor beeld hebben ze van de ESF-gangers?
Pannecouckifiërenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Birth of a New Age
Hoe gaan we dat pannecouckifiëren?
Ik dacht het, maar ben blij dat jij het zegtquote:
Die quote wou ik ook net plaatsen. Hoe dan ?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er nou wat Noord-Macedonische supporters waren om in elkaar te tremmen is het natuurlijk een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik ben misschien naïef, maar ik zie ESF-gangers niet als mensen die totaal lazerus erheen gaan of vandaan komen. Of vechten inderdaad.
Of dat ie donker achter het podium begint en dat die deuren dan open gaan en hij het podium oploopt in een overvloed van licht, alsof ie geboren wordt!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat we blij mogen zijn dat Momo niet in het team zit dat het bedenkt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht het, maar ben blij dat jij het zegt
Is dat dan een grote of kleine birth of a new age?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Of dat ie donker achter het podium begint en dat die deuren dan open gaan en hij het podium oploopt in een overvloed van licht, alsof ie geboren wordt!
Hans leest niet mee toch?
“Als er ongelukken gebeuren”.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Pannecoucke na afloop: Spijtig dat de kijker het niet begrepen heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Of dat ie donker achter het podium begint en dat die deuren dan open gaan en hij het podium oploopt in een overvloed van licht, alsof ie geboren wordt!
Hans leest niet mee toch?
Ja ben ik ook heel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:51 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Zeker, mijn originele plan was om naar eurovillage te gaan, en een keer die sfeer mee te maken. Maar helaas. Ben benieuwd hoe ze het online gaan doen
Plus: 'Het idee was geweldig, maar Jeangu wilde het zo, dus daarom is het niks geworden'quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:56 schreef libranl het volgende:
[..]
Pannecoucke na afloop: Spijtig dat de kijker het niet begrepen heeft.
Dana Internationalquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik ben misschien naïef, maar ik zie ESF-gangers niet als mensen die totaal lazerus erheen gaan of vandaan komen.
Ik heb hem niet bedacht, maar die term moet er wel in blijvenquote:
VOILA, hier een knal tegen je bakkes!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Knokken als Frankrijk niet wint ja toch
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus: 'Het idee was geweldig, maar Jeangu wilde het zo, dus daarom is het niks geworden'
De Nederlandse crew begreep ons plan nietquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:01 schreef libranl het volgende:
[..]
Jaen: "Wij doen het niet alleen. Het is teamwork. Je bent afhankelijk van anderen."
Deze heb ik gekozen:quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh welke heb je? Ik wil die jungleLaat maar weten of hij niet lekt als je hem hebt
Hans is een meester om de schuld bij iedereen behalve hemzelf.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:01 schreef libranl het volgende:
[..]
Jaen: "Wij doen het niet alleen. Het is teamwork. Je bent afhankelijk van anderen."
Zou je ook naar Azerbeidzjan gaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ben ik ook heel benieuwd naar!![]()
En volgend jaar ga ik echt, waar het ook isOf het moet écht op een griebusplek zijn of veel te duur
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaaa ik ga ook echt graag een keer, hopelijk kunnen we dan al wat meer weer!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ben ik ook heel benieuwd naar!![]()
En volgend jaar ga ik echt, waar het ook isOf het moet écht op een griebusplek zijn of veel te duur
Dit vind ik samen met Trijntje qua act en beeldregie nog altijd zijn meesterwerk van een verneukt optreden. Inclusief 'goedkope trucs' en slechte cameravoering. Hans in topvorm.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:05 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind het wel leuk eigenlijk, om je af te vragen hoe Pannecoucke het nu weer zal verneuken. Je kunt het thema van het nummer natuurlijk wel heel fout uitbeelden, met krumpers en een cowboy bijvoorbeeld.
Met scheur tot aan zijn navelquote:
Eens. Waar het bij dit nummer om ging was de emotie overbrengen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:09 schreef libranl het volgende:
[..]
Dit vind ik samen met Trijntje qua act en beeldregie nog altijd zijn meesterwerk van een verneukt optreden. Inclusief 'goedkope trucs' en slechte cameravoering. Hans in topvorm.
Ik denk vooral het beeld dat er een paar duizend man rondom een locatie zijn. En dat dan ook er mensen onwel kunnen worden. En ongelukken kunnen altijd gebeuren.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja en ze splitsen zich ook op in allemaal rare kleine sekteclubjes zoals Songfestivalforum, Wiwibloggs, Eurovoix, Escunited, en spreken over allemaal rare termen als "de hoofden" en zitten heel suspicious op allemaal schermen twee weken lang. Eng volkquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:57 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De ESF hooligans, wie kent ze niet. Staan altijd agressief met vlaggetjes te zwaaien alsof ze met een vlag de barricade bestormen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:04 schreef grazz het volgende:
[..]
De Nederlandse crew begreep ons plan niet
Dat was ook precies de act waarbij die de schuld volledig bij de artiest had gelegdquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:09 schreef libranl het volgende:
[..]
Dit vind ik samen met Trijntje qua act en beeldregie nog altijd zijn meesterwerk van een verneukt optreden. Inclusief 'goedkope trucs' en slechte cameravoering. Hans in topvorm.
Grote drempel, dat welquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou je ook naar Azerbeidzjan gaan?
(Niet dat het daar is maar toch).
Dat was erg inderdaad... maar de staging van Duncan vond ik ook gewoon redelijk ruk hoor. Zo'n grote gast achter een veel te klein pianootje, het duurt een minuut eer je een close shot krijgt, die mislukte lichtbal... ik ben ervan overtuigd dat het met een 'normale' staging een veel ruimere overwinning was geweest.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:09 schreef libranl het volgende:
[..]
Het begin was zelfs Trijntje-achtigquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:09 schreef libranl het volgende:
[..]
En een indianentooiquote:
Ik vond Duncan staging ook niet heel verheffend. Het liedje deed het hem en hij bracht het goed. Maar alles daaromheen tilde het niet naar een hoger plan.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat was erg inderdaad... maar de staging van Duncan vond ik ook gewoon redelijk ruk hoor. Zo'n grote gast achter een veel te klein pianootje, het duurt een minuut eer je een close shot krijgt, die mislukte lichtbal... ik ben ervan overtuigd dat het met een 'normale' staging een veel ruimere overwinning was geweest.
Een draaiorgel zou het helemaal afmakenquote:
Met een grote jurk met daaronder dansers.quote:
Ja Hansquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We kunnen Hans niet overal de schuld van geven hè
Als Duncan gewoon achter een microfoon had gestaan, had die geen punt minder gehaald in elk geval.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond Duncan staging ook niet heel verheffend. Het liedje deed het hem en hij bracht het goed. Maar alles daaromheen tilde het niet naar een hoger plan.
Staging was een 6,5 zou ik zeggen.
En dat de krumperts ineens onverwacht onder z’n tijgerprintscheurjurk uitkomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een draaiorgel zou het helemaal afmaken
Je was me net voor.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met een grote jurk met daaronder dansers.
Dat denk ik ook niet. De staging was goed noch slecht.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Duncan gewoon achter een microfoon had gestaan, had die geen punt minder gehaald in elk geval.
Het was imo gewoon prima, maar het hielp de boel niet verder. Er werd niks verneukt, maar het was ook geen perfecte aankleding verder.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond Duncan staging ook niet heel verheffend. Het liedje deed het hem en hij bracht het goed. Maar alles daaromheen tilde het niet naar een hoger plan.
Staging was een 6,5 zou ik zeggen.
Ook dit jaar is dat bij veel ballads natuurlijk ook een issue, kan je de emotie/intimiteit over brengen op het podium? Bulgarije/Roemenië/België/Zwitserland/Oostenrijk etc.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens. Waar het bij dit nummer om ging was de emotie overbrengen.
En dat kan ze.
JIJ SNAPT HETquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:19 schreef Dave het volgende:
[..]
En dat de krumperts ineens onverwacht onder z’n tijgerprintscheurjurk uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |