abonnement Unibet Coolblue
pi_199307261

Voor vorige volle delen van dit Kaartverkooptopic: klik hierboven naast het paginanummer 1 op de pijl naar links. Zo kom je in het vorige deel.

Hieronder vind je wat informatie over de nieuwe kaartverkoop 2021. In deze openingspost staat niet álle informatie, dat zou wat lang worden, maar al die aanvullende informatie vind je in onderstaande FAQ.

FAQ KAARTEN SONGFESTIVAL 2021:
https://songfestival.nl/n(...)ie-songfestival-2021

Wanneer start de verkoop van het Songfestival 2021?
De verkoop van het Songfestival start op 8 mei om 12.00 uur ‘s middags. Iedereen die een ticket had voor het Songfestival 2020 krijgt in een aparte mail (op het emailadres waarmee men heeft geboekt in 2020) een link naar de verkoop van de betreffende show waarvoor men ook tickets had gekocht. Met een speciale code krijgt men dan toegang tot de ticket-verkoop. Let op, deze code biedt geen garantie tot een ticket, de capaciteit is namelijk ivm de COVID-19 regelgeving zodanig verminderd per show, dat er meer vraag is dan aanbod.

Hoe kan ik tickets kopen voor het Songfestival 2021?
Dit kan in eerste instantie alleen als je al tickets had voor de show van 2020. Iedereen die een ticket had voor het Songfestival 2020 krijgt in een aparte mail (op het emailadres waarmee men heeft geboekt in 2020) een link naar de verkoop van de betreffende show waarvoor men ook tickets had gekocht. Met een speciale code krijgt men dan toegang tot de ticket-verkoop. Let op, deze code biedt geen garantie tot een ticket, de capaciteit is namelijk ivm de COVID-19 regelgeving zodanig verminderd per show, dat er meer vraag is dan aanbod.

Het wachtrijsysteem: hoe werkt het?
Iedereen die op 8 mei voor 12.00 uur op de link naar het bestelscherm heeft geklikt, krijgt d.m.v. loting door het systeem om exact 12.00 uur een willekeurige plaats in de wachtrij toegewezen. Er komt geen wachtrijnummer in beeld, het systeem zet je automatisch in een wachtrij. Iedereen die na 12.00 uur de link aanklikt, sluit achteraan in de rij. Een dag van tevoren klaar zitten levert dus geen plek vooraan in de wachtrij op. Ververs je pagina niet als je op de ticketlink hebt geklikt, je sluit dan namelijk weer achteraan in de rij. Nadat je in de wachtrij gekomen bent, dien je je toegangscode te gebruiken die je per mail hebt ontvangen.

Strikte regels voor publiek
Voor het publiek dat bij de shows aanwezig mag zijn gelden strikte regels:

- Alle bezoekers moeten bij binnenkomst een geldig negatief testbewijs kunnen laten zien dat niet ouder is dan 24 uur. Bovendien wordt hen gevraagd vijf dagen na het evenement een post-test te ondergaan. Testen kan gratis via Testen Voor Toegang.
- Bezoekers ontvangen voor vertrek van huis triagevragen via een speciale app. Wie symptomen behorend bij Corona heeft, wordt gevraagd thuis te blijven.
- Er is alleen zittend en geplaceerd publiek, waardoor het aantal contactmomenten wordt beperkt. Er is dit jaar geen staand publiek op de vloer.
- Publiek wordt gevraagd volgens tijdvakken aan te komen en te vertrekken.
- Bezoekers moeten ‘in de loop’ (onderweg naar hun plek, bij toiletbezoek, etc.) een mondkapje dragen.

https://songfestival.nl/n(...)rovisie-songfestival

Het inmiddels helaas niet meer geldende lijstje van wie er hier allemaal welke kaarten hadden voor 2020:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199307275
sorry Jobi :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 21:21:20 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199307292
Ook maar die COOP quiz gedaan. Aangezien ik een COOP in m'n durp heb, zie ik me bij uitstek als geschikte winnaar. :7 8-)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199307318
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ook maar die COOP quiz gedaan. Aangezien ik een COOP in m'n durp heb, zie ik me bij uitstek als geschikte winnaar. :7 8-)
Graag even de antwoorden hier plempen :P Jij weet dat allemaal. Ik vond sommige echt pittig |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:24:25 #5
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199307339
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:02 schreef Giggio het volgende:

[..]

weer goed gegokt :Y

blijven nog over die griekse op toer - langs alle landen die 12 punten gaven?
en die deense met poot in het gips?
en stripte die ene uit polen (?) teveel of ging ze de hond uitlaten?
Bij de Griekse heb ik ook daarop gegokt , die wist ik niet zeker.
De deense was zwanger en de poolse zong in het engels
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199307365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:24 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Bij de Griekse heb ik ook daarop gegokt , die wist ik niet zeker.
De deense was zwanger en de poolse zong in het engels
Griekse klopt inderdaad!
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 21:26:14 #7
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199307374
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:22 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Graag even de antwoorden hier plempen :P Jij weet dat allemaal. Ik vond sommige echt pittig |:)
Ha! Ik weet minder dan je denkt. Die mevroi voor Denemarken in 1988, ja weet ik dat. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199307459
Ook snel de quiz gedaan, bedankt voor de tip en gefeliciteerd aan de winnaars :D

Ik heb m vandaag denk ik helemaal ingevuld. De vraag met de plaatjes over Duncan Laurence had ik gisteren fout ingevuld. Er staat een plaatje bij van een discobal en ik associeerde het liedje daarmee ipv een arcadehal 8)7 :@

  donderdag 6 mei 2021 @ 21:38:29 #9
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199307585
@BillDauterive, @grazz, @ijs_beer, @Funhouse, jullie hadden vorig jaar kaarten via mij! Ik ga zelf niet, en @DecoAoreste gaf aan dat hij een andere oplossing heeft. Als jullie allevier nog willen kan dat dus :Y *O*

Ik heb alleen niet zo'n zin om daartussen te zitten als contactpersoon met betalen en tickets jagen enzo :P En zou me dan toch schuldig voelen als het niet lukt :@ _O-
Dus ik stel voor dat ik m'n mail en code naar iemand door stuur en dat die het dan probeert? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 21:40:56 #10
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199307617
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:38 schreef Meke het volgende:
@:BillDauterive, @:Grazz, @:ijs_beer, @:Funhouse, jullie hadden vorig jaar kaarten via mij! Ik ga zelf niet, en @:DecoAoreste gaf aan dat hij een andere oplossing heeft. Als jullie allevier nog willen kan dat dus :Y *O*

Ik heb alleen niet zo'n zin om daartussen te zitten als contactpersoon met betalen en tickets jagen enzo :P En zou me dan toch schuldig voelen als het niet lukt :@ _O-
Dus ik stel voor dat ik m'n mail en code naar iemand door stuur en dat die het dan probeert? :D
Snap ik helemaal. Zou dat best willen doen, ware het niet dat ik op het moment dat ze in de verkoop gaan aan het werk ben. :o

[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 06-05-2021 22:12:16 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:51:42 #11
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199307780
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
Ook snel de quiz gedaan, bedankt voor de tip en gefeliciteerd aan de winnaars :D

Ik heb m vandaag denk ik helemaal ingevuld. De vraag met de plaatjes over Duncan Laurence had ik gisteren fout ingevuld. Er staat een plaatje bij van een discobal en ik associeerde het liedje daarmee ipv een arcadehal 8)7 :@

[ afbeelding ]
Dit kwartje valt nu pas bij mij :@
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199307821
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:51 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Dit kwartje valt nu pas bij mij :@
Ik bevind mij in goed gezelschap dus haha
pi_199308085
Net ook weer ingevuld. Een fout constateer ik nu. Die ga ik morgen goed invullen. *O*
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199308211
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:38 schreef Meke het volgende:
@:BillDauterive, @:Grazz, @:ijs_beer, @:Funhouse, jullie hadden vorig jaar kaarten via mij! Ik ga zelf niet, en @:DecoAoreste gaf aan dat hij een andere oplossing heeft. Als jullie allevier nog willen kan dat dus :Y *O*

Ik heb alleen niet zo'n zin om daartussen te zitten als contactpersoon met betalen en tickets jagen enzo :P En zou me dan toch schuldig voelen als het niet lukt :@ _O-
Dus ik stel voor dat ik m'n mail en code naar iemand door stuur en dat die het dan probeert? :D
Ik kan het eventueel wel proberen, maar ik moet eerst nog even wat overleggen over de andere show waar ik kaartjes voor had. Kom er zo op terug!
pi_199309438
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:38 schreef Meke het volgende:
@:BillDauterive, @:Grazz, @:ijs_beer, @:Funhouse, jullie hadden vorig jaar kaarten via mij! Ik ga zelf niet, en @:DecoAoreste gaf aan dat hij een andere oplossing heeft. Als jullie allevier nog willen kan dat dus :Y *O*

Ik heb alleen niet zo'n zin om daartussen te zitten als contactpersoon met betalen en tickets jagen enzo :P En zou me dan toch schuldig voelen als het niet lukt :@ _O-
Dus ik stel voor dat ik m'n mail en code naar iemand door stuur en dat die het dan probeert? :D
Is toch helemaal prima :) Begrijpelijk hoor.
~The present is all there is~
pi_199309493
Hoeveel kaartjes gaat Coop weg geven? Ik lees op verschillende plekken dat mensen kaartjes hebben bemachtigd via die manier. Natuurlijk zelf ook geprobeerd, maar helaas niet gelukt. Ik hoop wel echt dat ik kan gaan. Afgelopen jaar kaartjes krijgen voelde al aan als een emotionele rollercoaster 😂. En dan zie ik ook weer mijn vriendin. Die heb ik ook al ruim een jaar niet meer gezien door corona. Samen naar het songfestival gaan, is ook wel een manier om elkaar weer te zien.
  ESF Reporter vrijdag 7 mei 2021 @ 06:39:19 #17
87554 Cee
Welluk?
pi_199310089
Beste menseh, ieder voordeel hep ze nadeel. Het blijkt dat we als pers niet bij de shows met publiek mogen zijn. Dit is in eerdere jaren al min of meer een regel en nu is ie extra streng omdat publiek dicht op elkaar zit en wij als journo’s vaker (op gepaste afstand) contact hebben met delegaties en artiesten. En we willen niet dat The Roop aan de ‘Rona gaat of zo!

Gelukkig zien we de complete shows live in Ahoy tijdens de eerste dress rehearsals dus heb geen medelijden! Ik zou het wel zonde vinden om m’n code *poef* in het niets op te laten gaan.
Dus wie interesse heeft in de code voor jury show semi final 2, op 19 mei, 21:00 uur, dm me. Voorwaarde: gebruik ‘m ook, doe je best om die kaartjes te scoren en stuur hem niet nog eens door naar de teckel van de buurman van je tante.

Einde bericht!
Oh ja, ik ga zo KEIHARD DUIMEN dat alle beschikbare plaatsen tot de nok toe gevuld worden met alle lieve forummers hier! Tussen het rehearsals kijken door ga ik hier morgen zenuwachtig mee gluren en meejuichen! *O*
pi_199310608
Oh yeah mijn man heeft ook nog kaarten gewonnen voor de family show op zaterdag! Precies de show die we wilden! *O* w/
pi_199310699
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 08:24 schreef Soof123 het volgende:
Oh yeah mijn man heeft ook nog kaarten gewonnen voor de family show op zaterdag! Precies de show die we wilden! *O* w/
Gefeliciteerd! Jullie zijn echte geluksvogels samen w/
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 08:35:13 #20
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199310713
Ik heb ook codes voor de familieshows van de eerste en tweede halve finale. Dm als je ze wilt hebben. Zelfde als @Cee, alleen als je zeker weet dat je voor de kaartjes gaat morgen met die code. Bedenk dus ook dat er een stokje in je neus moet en dat je geen risicogroep bent.
pi_199310743
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 08:33 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Jullie zijn echte geluksvogels samen w/
Thanks! Ik overleg nog even of iemand in m'n familie ook nog kaarten wil, maar kan ik anders iemand hier evt. blij maken met de link/code voor de kaartverkoop voor de familyshow op zaterdag voor de kaartverkoop morgen?
pi_199310944
Ik heb de Coop quiz nu helemaal foutloos ingevuld. Kans in natuurlijk klein dat ik win, maar zou het wel geweldig vinden O+
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_199310985
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 08:38 schreef Soof123 het volgende:

[..]

Thanks! Ik overleg nog even of iemand in m'n familie ook nog kaarten wil, maar kan ik anders iemand hier evt. blij maken met de link/code voor de kaartverkoop voor de familyshow op zaterdag voor de kaartverkoop morgen?
Ik zou graag nog een kans maken want wil zoooo graag maar dat geldt voor meer mensen. Als er andere fans zijn zonder code gaan die natuurlijk voor :Y
  vrijdag 7 mei 2021 @ 09:30:23 #24
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199311313
Gefeliciteerd @Soof123 , wat gaaf zeg!

Ik heb de coop quiz ook maar ingevuld. Wie weet :)

En dan maar morgen hopen dat het lukt om kaarten te kopen. Heb er een beetje een hard hoofd in. Maarja. :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199312154
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 09:02 schreef Mlita het volgende:

[..]

Ik zou graag nog een kans maken want wil zoooo graag maar dat geldt voor meer mensen. Als er andere fans zijn zonder code gaan die natuurlijk voor :Y
Als er niemand anders vandaag langskomt die nog geen code heeft mag jij 'm hebben!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 11:00:30 #26
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199312426
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 08:38 schreef Soof123 het volgende:

[..]

Thanks! Ik overleg nog even of iemand in m'n familie ook nog kaarten wil, maar kan ik anders iemand hier evt. blij maken met de link/code voor de kaartverkoop voor de familyshow op zaterdag voor de kaartverkoop morgen?
Ik zou ‘m graag willen, maar Chocoladesoes heeft een code en gaat het morgen voor mij proberen. Dus ik vind dat iemand voorgaat die helemaal niks heeft. Mocht je ‘m niet kwijt worden, wil ik het morgen graag proberen. Mocht het Chocosoes lukken en mij ook, kan ik ze weer overdragen?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 7 mei 2021 @ 11:03:02 #27
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199312453
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 08:57 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb de Coop quiz nu helemaal foutloos ingevuld. Kans in natuurlijk klein dat ik win, maar zou het wel geweldig vinden O+
Ik durf niet zo goed, ben bang dat ik kaarten voor de 1e of 2e halve finale. Dan kan ik niet en ik ben bang dat ik ze niet kwijt word en de stoelen leegblijven :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199313107
Vannacht gedroomd dat ik bij de finale was. Allemaal flitsen. Eentje was dat Chantal struikelde en viel toen ze podium opliep....omg....
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:07:20 #29
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199313247
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:56 schreef drxanax het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik bij de finale was. Allemaal flitsen. Eentje was dat Chantal struikelde en viel toen ze podium opliep....omg....
:D

Ik heb gedroomd dat er ineens digitaal geen kaarten meer te koop waren, maar fysiek gekocht moesten worden. Daarnaast een prijsvraag dat je een leuke slogan moest bedenken. De verkoper vond dat ik iets met auto’s/diesels moest bedenken _O- :')

Bij mij viel Richard Groenendijk en brak zijn been toen hij het podium op wilde lopen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199314528
Kun je morgen ook voor andere shows nog proberen of alleen met de code? :@
Twijfel ook nog steeds of ik voor 2 shows moet gaan. Wil eigenlijk maar naar 1 maar wel veel kans... maar zou ik die kaarten voor familyshow 1e semi kwijt kunnen... -O-
Twijfels Twijfels
pi_199314757
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:37 schreef Soof123 het volgende:

[..]

Als er niemand anders vandaag langskomt die nog geen code heeft mag jij 'm hebben!
Jaaaah dank je *O* we wachten even af
pi_199317394
Ik heb nu al de zenuwen voor morgen!
Ik baal zooo dat ik moet werken en hier alles mis. Ik hoop echt zooo dat ik, maar iedereen hier erbij kan zijn als echte songfestivalfans. Ik zie op instagram mensen meedoen met prijsvragen die reageren zo van "zou leuk zijn om keertje mee te maken", mensen die normaal niets hebben met het songfestival en nu meedoen met prijsvragen en wellicht ook de kaartjes winnen. Terwijl ik het de echte fans zo veel meer gun.
Ik hoop dan ook dat iedereen morgen opgelucht kan ademhalen en er straks ook echte fans in Ahoy zitten om ieder land aan te moedigen, een feestje te bouwen en samen te genieten van Rotterdam '21!
pi_199317563
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:44 schreef drxanax het volgende:
Ik heb nu al de zenuwen voor morgen!
Ik baal zooo dat ik moet werken en hier alles mis. Ik hoop echt zooo dat ik, maar iedereen hier erbij kan zijn als echte songfestivalfans. Ik zie op instagram mensen meedoen met prijsvragen die reageren zo van "zou leuk zijn om keertje mee te maken", mensen die normaal niets hebben met het songfestival en nu meedoen met prijsvragen en wellicht ook de kaartjes winnen. Terwijl ik het de echte fans zo veel meer gun.
Ik hoop dan ook dat iedereen morgen opgelucht kan ademhalen en er straks ook echte fans in Ahoy zitten om ieder land aan te moedigen, een feestje te bouwen en samen te genieten van Rotterdam '21!
Dat dus _O_
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 7 mei 2021 @ 19:43:18 #34
39237 crew  H_T
2733
pi_199318795
De kans is zeer groot dat ik een code over heb voor de live show op dinsdagavond
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:45:57 #35
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_199318839
Ik heb nog een code over voor de SF1 liveshow en voor de SF2 juryshow
pi_199318843
Weet iemand of het kan en zin heeft om met meerdere devices op de betreffende link uit de mail te klikken morgen? Of is de link echt gekoppeld aan je persoonlijke code?
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 19:53:46 #37
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199318954
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:19 schreef Funhouse het volgende:

[..]

Ik kan het eventueel wel proberen, maar ik moet eerst nog even wat overleggen over de andere show waar ik kaartjes voor had. Kom er zo op terug!
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 00:09 schreef grazz het volgende:

[..]

Is toch helemaal prima :) Begrijpelijk hoor.
Wie van ons is in de gelegenheid wat te proberen? Zoals gezegd ik niet. :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199318990
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:46 schreef FutureMusicChannel het volgende:
Weet iemand of het kan en zin heeft om met meerdere devices op de betreffende link uit de mail te klikken morgen? Of is de link echt gekoppeld aan je persoonlijke code?
Geloof dat de link voor iedereen hetzelfde is, de code hoef je pas in te vullen nadat je er door bent :)
pi_199319030
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:53 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

[..]

Wie van ons is in de gelegenheid wat te proberen? Zoals gezegd ik niet. :@
Ja ik wilde net een update naar @Meke sturen, maar ik kan proberen om aan de kaarten te komen!

Wil ik wel graag even van tevoren een bevestiging krijgen dat iedereen ook weer een kaartje wil. Ik neem aan dat @ijs_beer dus wil, maar @grazz en @BillDauterive hoe zit dat bij jullie?
pi_199319124
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:57 schreef Funhouse het volgende:

[..]

Ja ik wilde net een update naar @:Meke sturen, maar ik kan proberen om aan de kaarten te komen!

Wil ik wel graag even van tevoren een bevestiging krijgen dat iedereen ook weer een kaartje wil. Ik neem aan dat @:ijs_beer dus wil, maar @:Grazz en @:BillDauterive hoe zit dat bij jullie?
Hey fun :) ik zie er van af. Hopelijk is er iemand anders hier die wel wil?
~The present is all there is~
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:02:47 #41
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_199319141
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
Ook snel de quiz gedaan, bedankt voor de tip en gefeliciteerd aan de winnaars :D

Ik heb m vandaag denk ik helemaal ingevuld. De vraag met de plaatjes over Duncan Laurence had ik gisteren fout ingevuld. Er staat een plaatje bij van een discobal en ik associeerde het liedje daarmee ipv een arcadehal 8)7 :@

[ afbeelding ]
da's een goeie ;)
die had ik dus wel fout |:(
... en huiver mee
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:05:55 #42
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_199319190
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:02 schreef Giggio het volgende:

[..]

da's een goeie ;)
die had ik dus wel fout |:(
trap ik weer in de heikneuters |:( |:( |:(
... en huiver mee
pi_199319292
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:05 schreef Giggio het volgende:

[..]

trap ik weer in de heikneuters |:( |:( |:(
heikneuters is goed toch?
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:18:48 #44
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_199319468
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:11 schreef Soof123 het volgende:

[..]

heikneuters is goed toch?
ja maar klik gewoon de katoenplukkers _O-
... en huiver mee
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 20:27:04 #45
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199319618
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:57 schreef Funhouse het volgende:

[..]

Ja ik wilde net een update naar @:Meke sturen, maar ik kan proberen om aan de kaarten te komen!

Wil ik wel graag even van tevoren een bevestiging krijgen dat iedereen ook weer een kaartje wil. Ik neem aan dat @:ijs_beer dus wil, maar @:Grazz en @:BillDauterive hoe zit dat bij jullie?
Jup! Bevestig bij deze. :Y
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:34:59 #46
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199319776
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:18 schreef Giggio het volgende:

[..]

ja maar klik gewoon de katoenplukkers _O-
Het is geen van allen goed, want het is de kneu. Dus ik dacht dat het een foutje van de Coop was en dus heb ik daarvoor gekozen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:35:46 #47
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199319793
@Funhouse als je even je mail dmt stuur ik de mail naar je door!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:37:32 #48
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_199319834
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:34 schreef Andromache het volgende:

[..]

Het is geen van allen goed, want het is de kneu. Dus ik dacht dat het een foutje van de Coop was en dus heb ik daarvoor gekozen.
morgen nog maar een poging doen in snelheid

Common linnet is de Engelse benaming voor de kneu, een kleine zangvogel. Inwoners van de regio Twente worden behalve tukkers ook wel 'heikneuters' genoemd, waarmee in de breedste betekenis een simpel iemand wordt bedoeld die van het platteland komt. ... The Common Linnets betekent dus eigenlijk 'zingende tukkers'.
... en huiver mee
pi_199319924
ik kreeg net een melding op instagram van coopsupermarkt_ met link die ik moest invullen zodat ik prijs kon claimen. Ik al helemaal blij dat ik kaartjes had gewonnen, mailadres ingevuld kom ik op een site "spectrafun" en vragen ze mijn creditcardgegevens......kijk ik nog eens goed en zie ik dat het coopsupermarkten_ (met underscore is), terwijl het officiele account gewoon coopsupermarkt is. Heb ze meteen geblokkeerd en melding gemaakt bij coopsupermarkt. Shit!
pi_199320223
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:41 schreef drxanax het volgende:
ik kreeg net een melding op instagram van coopsupermarkt_ met link die ik moest invullen zodat ik prijs kon claimen. Ik al helemaal blij dat ik kaartjes had gewonnen, mailadres ingevuld kom ik op een site "spectrafun" en vragen ze mijn creditcardgegevens......kijk ik nog eens goed en zie ik dat het coopsupermarkten_ (met underscore is), terwijl het officiele account gewoon coopsupermarkt is. Heb ze meteen geblokkeerd en melding gemaakt bij coopsupermarkt. Shit!
Wat naar! Ik had ook al zoiets gehad. Alleen dan via een nep songfestival account. Alleen was het daar wel meteen duidelijk dat het nep was. Het bericht zat vol spellingsfouten.
Nu maar hopen dat kaartjes krijgen morgen lukt. Anders is dat wel echt een flinke teleurstelling.
pi_199321076
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:01 schreef Mlita het volgende:

[..]

Jaaaah dank je *O* we wachten even af
Heb je nog steeds belangstelling voor de code? Dan stuur ik je even een privébericht! Ben morgen de hele ochtend weg dus weet niet of het lukt om de code in de ochtend nog voor 12 uur te sturen.
pi_199321318
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:55 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Geloof dat de link voor iedereen hetzelfde is, de code hoef je pas in te vullen nadat je er door bent :)
Denkt iedereen er zo over?
pi_199321345
Ik heb nog lang zitten twijfelen, maar heb ook besloten dit jaar niet naar het ESF te gaan. Alles erom heen en zelfs nadat je kaartjes hebt bemachtigd, nog steeds geen zekerheid te hebben of je er echt bij kunt zijn, maakt het dat ik niet meer zo nodig hoef. Het gevoel er heel graag bij te willen zijn (want het was wel een diep verlangen) heb ik niet meer zo. Ik ga morgen nog wel proberen kaartjes te bemachtigen voor iig @Aoibhin en @Andromache en mocht ik kaarten overhouden, dan zal ik dat zeker even melden hiero voor de andere fans.
~The present is all there is~
pi_199321387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:48 schreef FutureMusicChannel het volgende:

[..]

Denkt iedereen er zo over?
Ik heb geen idee :D :@ . Dit wordt voor mij weer een last minute dingetje met als gevolg stressss. Ik ga me er zo voor de zekerheid nog maar even in verdiepen.
~The present is all there is~
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:53:18 #55
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199321431
De vrienden waarmee ik vorig jaar zou gaan hebben momenteel een slechte gezondheid en twijfelen om kaarten proberen te kopen :{

Stel dat ik ze kan overhalen om toch te proberen kaarten te kopen, kunnen we hun kaarten dan nog verkopen als ze op het laatste moment niet kunnen? Dan ga ik wel alleen ofzo. Beter dan niet gaan.
Spoilers!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:55:08 #56
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199321468
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
De vrienden waarmee ik vorig jaar zou gaan hebben momenteel een slechte gezondheid en twijfelen om kaarten proberen te kopen :{

Stel dat ik ze kan overhalen om toch te proberen kaarten te kopen, kunnen we hun kaarten dan nog verkopen als ze op het laatste moment niet kunnen? Dan ga ik wel alleen ofzo. Beter dan niet gaan.
Laatste moment kan niet, ze moeten maandag 10 mei op naam staan en kunnen daarna niet meer doorverkocht worden begreep ik.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:55:49 #57
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199321481
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:48 schreef FutureMusicChannel het volgende:

[..]

Denkt iedereen er zo over?
Jep, ik ga met alle mogelijke devices en internetverbindingen klaar zitten.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:56:51 #58
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199321505
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Laatste moment kan niet, ze moeten maandag 10 mei op naam staan en kunnen daarna niet meer doorverkocht worden begreep ik.
Ok. Dan wordt het niets helaas voor ons. Kutzooi. Even potje janken nu.
Als ze zich morgen niet bedacht hebben, zal ik hier melden dat ik een code heb.
Spoilers!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:58:19 #59
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199321536
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ok. Dan wordt het niets helaas voor ons. Kutzooi. Even potje janken nu.
Als ze zich morgen niet bedacht hebben, zal ik hier melden dat ik een code heb.
Ik zit in t zelfde schuitje lijkt t... Voor wanneer zou je kaartjes kopen? Misschien, kans op.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:09:42 #60
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199321762
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:58 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik zit in t zelfde schuitje lijkt t... Voor wanneer zou je kaartjes kopen? Misschien, kans op.
Eerste halve juryfinale. Ze weten het zeker inmiddels dat ze niet gaan. Ik heb een vriend en zijn man gevraagd. Denk niet dat zij kunnen.

Shitzooi. Had me zo verheugd ook. Voor jou ook balen zeg. Stom gedoe allemaal.
Spoilers!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:12:43 #61
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_199321819
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:49 schreef grazz het volgende:
Ik heb nog lang zitten twijfelen, maar heb ook besloten dit jaar niet naar het ESF te gaan. Alles erom heen en zelfs nadat je kaartjes hebt bemachtigd, nog steeds geen zekerheid te hebben of je er echt bij kunt zijn, maakt het dat ik niet meer zo nodig hoef. Het gevoel er heel graag bij te willen zijn (want het was wel een diep verlangen) heb ik niet meer zo. Ik ga morgen nog wel proberen kaartjes te bemachtigen voor iig @:Aoibhin en @:Andromache en mocht ik kaarten overhouden, dan zal ik dat zeker even melden hiero voor de andere fans.
Als jij er zelfs niet per se meer bij wilt zijn, dan vraag ik mij ten zeerste af of de kaartjes überhaupt wel uitverkocht raken voor alle shows... Ik vermoed dat er nog genoeg kaartjes de vrije verkoop in gaan na morgen
pi_199321904
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:49 schreef grazz het volgende:
Ik heb nog lang zitten twijfelen, maar heb ook besloten dit jaar niet naar het ESF te gaan. Alles erom heen en zelfs nadat je kaartjes hebt bemachtigd, nog steeds geen zekerheid te hebben of je er echt bij kunt zijn, maakt het dat ik niet meer zo nodig hoef. Het gevoel er heel graag bij te willen zijn (want het was wel een diep verlangen) heb ik niet meer zo. Ik ga morgen nog wel proberen kaartjes te bemachtigen voor iig @:Aoibhin en @:Andromache en mocht ik kaarten overhouden, dan zal ik dat zeker even melden hiero voor de andere fans.
Hetzelfde voor mij. Voelt in deze tijd dan sowieso al niet prettig om helemaal naar Rotterdam te moeten. Jammer, maar ik ga ervan uit dat we niet nog een keer 40 jaar hoeven te wachten :P

Ik ga duimen voor iedereen hier *O*
pi_199321934
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:12 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Als jij er zelfs niet per se meer bij wilt zijn, dan vraag ik mij ten zeerste af of de kaartjes überhaupt wel uitverkocht raken voor alle shows... Ik vermoed dat er nog genoeg kaartjes de vrije verkoop in gaan na morgen
Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Ene keer denk ik: lukt iedereen makkelijk. Maar aan de andere kant, 3200 is ook maar 800x4 en dan heb je nog allemaal genodigden, prijsvragen etc. die van het totaal af moeten.
pi_199321940
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:49 schreef grazz het volgende:
Ik heb nog lang zitten twijfelen, maar heb ook besloten dit jaar niet naar het ESF te gaan. Alles erom heen en zelfs nadat je kaartjes hebt bemachtigd, nog steeds geen zekerheid te hebben of je er echt bij kunt zijn, maakt het dat ik niet meer zo nodig hoef. Het gevoel er heel graag bij te willen zijn (want het was wel een diep verlangen) heb ik niet meer zo. Ik ga morgen nog wel proberen kaartjes te bemachtigen voor iig @:Aoibhin en @:Andromache en mocht ik kaarten overhouden, dan zal ik dat zeker even melden hiero voor de andere fans.
Je bent een lieverd :* O+

En ik snap het volkomen. Ik hoop zo dat jij er wel een keertje echt bij kan zijn. De ultieme wapperaar *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199322003
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:38 schreef Soof123 het volgende:

[..]

Heb je nog steeds belangstelling voor de code? Dan stuur ik je even een privébericht! Ben morgen de hele ochtend weg dus weet niet of het lukt om de code in de ochtend nog voor 12 uur te sturen.
Jaaahhh heel graag, veel dank :)
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:23:53 #66
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199322027
Oh, mijn andere vrienden willen met me mee O+
Spoilers!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:24:11 #67
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199322032
Emoties gaan alle kanten uit ineens :o
Spoilers!
pi_199322108
Ontzettend veel succes iedereen morgen *O*
Ik hoop nog steeds stiekem op een Coop-kaartje.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 22:29:06 #69
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199322131
Ik heb nog een code voor de tweede halve finale familie show. Dm als je interesse hebt.
pi_199322182
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:12 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Als jij er zelfs niet per se meer bij wilt zijn, dan vraag ik mij ten zeerste af of de kaartjes überhaupt wel uitverkocht raken voor alle shows... Ik vermoed dat er nog genoeg kaartjes de vrije verkoop in gaan na morgen
:D Jawel, en idd anders via verkoop. En anders ken jij vast nog genoeg Rotterdammers die ook heel graag bij het ESF aanwezig willen zijn *O* Succes alvast voor morgen. Hoop dat het jou ook lukt om kaartjes te bemachtigen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:16 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hetzelfde voor mij. Voelt in deze tijd dan sowieso al niet prettig om helemaal naar Rotterdam te moeten. Jammer, maar ik ga ervan uit dat we niet nog een keer 40 jaar hoeven te wachten :P

Ik ga duimen voor iedereen hier *O*
We hadden samen kunnen treinen :o :'( :D Doodeng natuurlijk, dus stiekem zijn we blij dat we niet gaan :P Maar denk serieus dat als NL zo blijft doorgaan, we binnen nu en 10 jaar gewoon nog eens gaan winnen. Ik voel het iig. En dan gaan we met z'n allen er echt dat feestje van maken. w/
~The present is all there is~
pi_199322187
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:17 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Ene keer denk ik: lukt iedereen makkelijk. Maar aan de andere kant, 3200 is ook maar 800x4 en dan heb je nog allemaal genodigden, prijsvragen etc. die van het totaal af moeten.
Ja, ik vrees dat ook veel fans pech hebben (En ik ben altijd een pechvogel... dus ik vrees het ergste voor mij). Zeker doordat de codes letterlijk verkocht worden op sommige sites. Of worden doorgegeven (Wat overigens erg aardig is!). En coop had ook veel kaartjes volgens mij en dan zijn er ook nog kaartjes die automatisch naar mensen gaan die in Rotterdam wonen. Hoeveel mensen zullen dat eigenlijk zijn?
(Overigens verschilt het ook of je voor het weekend hebt of door de weeks, want door de weeks moeten meer mensen werken. En sommige kunnen geen vrij meer krijgen)
pi_199322196
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Emoties gaan alle kanten uit ineens :o
Jammer van de vrienden, maar fijn dat je alsnog mensen bereid hebt gevonden mee te gaan! Ik snap de emoooosies volkomen :9

Jammer @grazz , maar het klinkt als een weloverwogen besluit waar je achter staat. Het wordt vast heel mooi in beeld gebracht O+
pi_199322230
Ik hoor eigenlijk stress te hebben voor mijn centraal eindexamen, maar ik stress om kaartjes krijgen voor het songfestival 😂
pi_199322241
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je bent een lieverd :* O+

En ik snap het volkomen. Ik hoop zo dat jij er wel een keertje echt bij kan zijn. De ultieme wapperaar *O*
Dan moet jij maar de ultieme wapperaar worden w/ O+

En we willen foto's, verslagen,gossip etc. Alles. *O*
~The present is all there is~
pi_199322323
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:31 schreef Dory2003 het volgende:

[..]

Ja, ik vrees dat ook veel fans pech hebben (En ik ben altijd een pechvogel... dus ik vrees het ergste voor mij). Zeker doordat de codes letterlijk verkocht worden op sommige sites. Of worden doorgegeven (Wat overigens erg aardig is!). En coop had ook veel kaartjes volgens mij en dan zijn er ook nog kaartjes die automatisch naar mensen gaan die in Rotterdam wonen. Hoeveel mensen zullen dat eigenlijk zijn?
(Overigens verschilt het ook of je voor het weekend hebt of door de weeks, want door de weeks moeten meer mensen werken. En sommige kunnen geen vrij meer krijgen)
Hou dit topic morgen even in de gaten! Misschien kun je via één van ons nog aan kaartjes komen.
~The present is all there is~
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:38:58 #76
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199322332
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:33 schreef Dory2003 het volgende:
Ik hoor eigenlijk stress te hebben voor mijn centraal eindexamen, maar ik stress om kaartjes krijgen voor het songfestival 😂
Geverifieerd ESF-gekkie. :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199322356
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:38 schreef grazz het volgende:

[..]

Hou dit topic morgen even in de gaten! Misschien kun je via één van ons nog aan kaartjes komen.
Zal ik doen!
pi_199322374
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:31 schreef grazz het volgende:

[..]

:D Jawel, en idd anders via verkoop. En anders ken jij vast nog genoeg Rotterdammers die ook heel graag bij het ESF aanwezig willen zijn *O* Succes alvast voor morgen. Hoop dat het jou ook lukt om kaartjes te bemachtigen!
[..]

We hadden samen kunnen treinen :o :'( :D Doodeng natuurlijk, dus stiekem zijn we blij dat we niet gaan :P Maar denk serieus dat als NL zo blijft doorgaan, we binnen nu en 10 jaar gewoon nog eens gaan winnen. Ik voel het iig. En dan gaan we met z'n allen er echt dat feestje van maken. w/
_O- Ja daar gaan we gewoon van uit *O* w/
pi_199322379
@Dory2003 heel veel succes met je kaartjes als alvast met je examens!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_199322391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:12 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Als jij er zelfs niet per se meer bij wilt zijn, dan vraag ik mij ten zeerste af of de kaartjes überhaupt wel uitverkocht raken voor alle shows... Ik vermoed dat er nog genoeg kaartjes de vrije verkoop in gaan na morgen
Ik word hier heel blij van.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199322405
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:31 schreef Dory2003 het volgende:

[..]

Ja, ik vrees dat ook veel fans pech hebben (En ik ben altijd een pechvogel... dus ik vrees het ergste voor mij). Zeker doordat de codes letterlijk verkocht worden op sommige sites. Of worden doorgegeven (Wat overigens erg aardig is!). En coop had ook veel kaartjes volgens mij en dan zijn er ook nog kaartjes die automatisch naar mensen gaan die in Rotterdam wonen. Hoeveel mensen zullen dat eigenlijk zijn?
(Overigens verschilt het ook of je voor het weekend hebt of door de weeks, want door de weeks moeten meer mensen werken. En sommige kunnen geen vrij meer krijgen)
Ja ik denk dat al die acties enzo niet echt zijn gehalveerd. Zelfde voor mensen die uitgenodigd zijn. Aan de andere kant: veel buitenlandse fans die niet meer komen en ook gewoon Nederlanders die toch niet gaan.

Dus misschien valt het heel erg mee!
pi_199322422
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik word hier heel blij van.
Elk nadeel heb zu voordeel

of hoe ging ie nou ook alweer
~The present is all there is~
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:45:27 #83
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199322440
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:31 schreef Dory2003 het volgende:

[..]

Ja, ik vrees dat ook veel fans pech hebben (En ik ben altijd een pechvogel... dus ik vrees het ergste voor mij). Zeker doordat de codes letterlijk verkocht worden op sommige sites. Of worden doorgegeven (Wat overigens erg aardig is!). En coop had ook veel kaartjes volgens mij en dan zijn er ook nog kaartjes die automatisch naar mensen gaan die in Rotterdam wonen. Hoeveel mensen zullen dat eigenlijk zijn?
(Overigens verschilt het ook of je voor het weekend hebt of door de weeks, want door de weeks moeten meer mensen werken. En sommige kunnen geen vrij meer krijgen)

Nou dat, maar wie weet hebben wij een keer geluk! Baal wel van codes die doorverkocht worden, laat het dan gewoon zitten en gun mensen die vorig jaar een kaartje hadden meer kans.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:47:05 #84
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199322460
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:49 schreef grazz het volgende:
Ik heb nog lang zitten twijfelen, maar heb ook besloten dit jaar niet naar het ESF te gaan. Alles erom heen en zelfs nadat je kaartjes hebt bemachtigd, nog steeds geen zekerheid te hebben of je er echt bij kunt zijn, maakt het dat ik niet meer zo nodig hoef. Het gevoel er heel graag bij te willen zijn (want het was wel een diep verlangen) heb ik niet meer zo. Ik ga morgen nog wel proberen kaartjes te bemachtigen voor iig @:Aoibhin en @:Andromache en mocht ik kaarten overhouden, dan zal ik dat zeker even melden hiero voor de andere fans.
Hetzelfde geldt voor mij, ik zie het ook niet zitten met alles eromheen om alsnog te gaan. En ik vind het prima om het gewoon op tv te volgen.

Ik heb dus een code voor de eerste halve finale familyshow op dinsdag, voor wie daar geïnteresseerd in is.
Koel en donker bewaren
pi_199322507
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:27 schreef koffieleuk het volgende:
Ontzettend veel succes iedereen morgen *O*
Ik hoop nog steeds stiekem op een Coop-kaartje.
Ik hoop het ook voor jou O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199322544
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:31 schreef grazz het volgende:

We hadden samen kunnen treinen :o :'( :D Doodeng natuurlijk, dus stiekem zijn we blij dat we niet gaan :P
* Aoibhin vindt het haast jammer dat deze horrorfilm niet doorgaat :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199322562
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Emoties gaan alle kanten uit ineens :o
Fijn dat je toch nog kunt gaan! O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:54:33 #88
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199322579
Morgen, overmorgen en maandag nog maar eens meedoen met de Coop-prijsvraag.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199322591
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:54 schreef Andromache het volgende:
Morgen, overmorgen en maandag nog maar eens meedoen met de Coop-prijsvraag.
Wij kunnen dit!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_199322611
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:34 schreef grazz het volgende:

[..]

Dan moet jij maar de ultieme wapperaar worden w/ O+

En we willen foto's, verslagen,gossip etc. Alles. *O*
GAAT GEBEUREN

Alles, wapperen, hyperen, fangirlen alles O+

Maar niet kunnen fangirlen met jou is wel een gemis hoor -O- Lekkere gezellige positieveling dat je d'r bent O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199322621
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:43 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ik denk dat al die acties enzo niet echt zijn gehalveerd. Zelfde voor mensen die uitgenodigd zijn. Aan de andere kant: veel buitenlandse fans die niet meer komen en ook gewoon Nederlanders die toch niet gaan.

Dus misschien valt het heel erg mee!
Ja, dat denk ik dus ook. Alleen denk ik dat de mensen uit het buitenland vooral kaartjes hebben voor de live/jury show en ik heb juist een code voor de family show(finale). Mijn vriendin en ik gaan in ieder geval zoveel mogelijk laptops en telefoons aan zetten. Dan is het een kwestie van hopen. Andere vrienden van me gaan overigens op de donderdag, maar dan heb ik een examen. Dus dat is helaas geen optie.
pi_199322824
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:56 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

GAAT GEBEUREN

Alles, wapperen, hyperen, fangirlen alles O+

Maar niet kunnen fangirlen met jou is wel een gemis hoor -O- Lekkere gezellige positieveling dat je d'r bent O+
Yesss! We willen je wig vanaf de tribune zo het podium op zien vliegen *O*

We doen het binnen 10 jaar nog eens over, als we weer hebben gewonnen. En wie weet, als EiC er volgend jaar weer is, dan kunnen we weer bij de artiestenuitgang fangirlen *O*
~The present is all there is~
pi_199322848
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Nou dat, maar wie weet hebben wij een keer geluk! Baal wel van codes die doorverkocht worden, laat het dan gewoon zitten en gun mensen die vorig jaar een kaartje hadden meer kans.
Oh kan je ze delen? Ik ga niet dus als iemand een code gratis wil voor the Grand Final Family show.
Stuur me pm en ik geef m je.

Edit: vergeven.

[ Bericht 1% gewijzigd door RipCity op 07-05-2021 23:39:18 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:22:10 #94
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199322928
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:15 schreef RipCity het volgende:

[..]

Oh kan je ze delen? Ik ga niet dus als iemand een code gratis wil voor the Grand Final Family show.
Stuur me pm en ik geef m je.
Ik dacht dat je ze niet kon delen, omdat het persoonsgebonden is. Maar blijkbaar kan het wel? 🤷♀
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199323166
Denk dat ik morgen maar eens zo'n Songfestival pakket voor 20,21 euro ga halen. Opbrengst is voor 'meer muziek in de klas' en als ik iets ondersteun...

Maar dan moet ik niet depri zijn na het niet-scoren van kaarten. Spanning is nu al niet uit te houden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 mei 2021 @ 23:53:23 #96
163650 Greys
pi_199323311
Ik ga heel hard duimen voor jullie morgen vanuit het perscentrum en kom zeker even gluren wie het allemaal gelukt is. Hup jullie! *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 00:04:59 #97
39237 crew  H_T
2733
pi_199323452
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:42 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Denk dat ik morgen maar eens zo'n Songfestival pakket voor 20,21 euro ga halen. Opbrengst is voor 'meer muziek in de klas' en als ik iets ondersteun...

Maar dan moet ik niet depri zijn na het niet-scoren van kaarten. Spanning is nu al niet uit te houden.
Dit heb ik gemist. Wat voor pakket?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199323552
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:22 schreef Mlita het volgende:

[..]

Jaaahhh heel graag, veel dank :)
Privébericht verstuurd! Zag later pas jouw bericht...
pi_199325003
Stressen :X :X :X

Meerdere apparaten mochten toch?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199325141
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 08:15 schreef Aoibhin het volgende:
Stressen :X :X :X

Meerdere apparaten mochten toch?
Ja mocht.. ik stress hier ook zo erg aaaahhh |:(
  zaterdag 8 mei 2021 @ 08:43:51 #101
354103 Magica
gna gna
pi_199325176
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 08:15 schreef Aoibhin het volgende:
Stressen :X :X :X

Meerdere apparaten mochten toch?
Zijn ze allemaal opgeladen? :P
pi_199325179
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 08:43 schreef Magica het volgende:

[..]

Zijn ze allemaal opgeladen? :P
JAZEKER

En ik heb mijn pasje bij de hand, twee Raboscanners en ook nog de creditcard van mijn ouders mocht mijn pasje falen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 8 mei 2021 @ 08:46:59 #103
354103 Magica
gna gna
pi_199325205
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 08:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

JAZEKER

En ik heb mijn pasje bij de hand, twee Raboscanners en ook nog de creditcard van mijn ouders mocht mijn pasje falen
Sooo :D aan de voorbereiding kan het niet liggen. Goed dat je het zegt :D
pi_199325230
Nog even een paar uur wegkijken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199325346
Vorig jaar zou ik met mijn dochter naar de Grand Final family show gaan, nadat zij bij DWDD had gezeten als een van de Eurovisie kinder-fans. Maar dat betekent dat we natuurlijk geen code of mogelijkheid hebben om dit jaar te gaan helaas.

Mocht er iemand zijn die geen gebruik maakt van zijn/haar code, dan zouden wij er ontzettend graag gebruik van maken!

O-)
  zaterdag 8 mei 2021 @ 09:15:58 #106
354103 Magica
gna gna
pi_199325386
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:08 schreef Manusje_v_a het volgende:
Vorig jaar zou ik met mijn dochter naar de Grand Final family show gaan, nadat zij bij DWDD had gezeten als een van de Eurovisie kinder-fans. Maar dat betekent dat we natuurlijk geen code of mogelijkheid hebben om dit jaar te gaan helaas.

Mocht er iemand zijn die geen gebruik maakt van zijn/haar code, dan zouden wij er ontzettend graag gebruik van maken!

O-)
Heb code voor de 1e semi familyshow, weet niet of je die wil, of iemand anders als je al hebt :D
pi_199325390
Succes iedereen, ik duim voor jullie dat je allemaal kaartjes kan krijgen *O*
pi_199325431
@Meke zou je de mail nog door kunnen sturen?
pi_199325466
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:15 schreef Magica het volgende:

[..]

Heb code voor de 1e semi familyshow, weet niet of je die wil, of iemand anders als je al hebt :D
Dat is super lief! Ik ben (dit klinkt wel erg verwend, sorry, zo is het echt niet bedoeld!) alleen echt op zoek naar een mogelijkheid om de Grand Final show te bezoeken met dochter. Als dat geen mogelijkheid is, dan gaan we gewoon thuis kijken.

Hopelijk kun je er hier nog iemand anders blij mee maken :Y
  zaterdag 8 mei 2021 @ 09:38:52 #110
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199325499
Ivm leerplicht |:) van dochterlief kunnen wij ook alleen op zaterdag.
Anders had ik graag ook naar een semi-familyshow gegaan hoor, het gaat mij en puur om de ervaring eens mee te maken :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 8 mei 2021 @ 09:41:02 #111
354103 Magica
gna gna
pi_199325516
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:31 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Dat is super lief! Ik ben (dit klinkt wel erg verwend, sorry, zo is het echt niet bedoeld!) alleen echt op zoek naar een mogelijkheid om de Grand Final show te bezoeken met dochter. Als dat geen mogelijkheid is, dan gaan we gewoon thuis kijken.

Hopelijk kun je er hier nog iemand anders blij mee maken :Y
Nee snap ik hoor :Y
pi_199325585
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:38 schreef Arizona het volgende:
Ivm leerplicht |:) van dochterlief kunnen wij ook alleen op zaterdag.
Anders had ik graag ook naar een semi-familyshow gegaan hoor, het gaat mij en puur om de ervaring eens mee te maken :)
Dat is hier dus precies zo :'(
pi_199325807
Dat heb ik dus ook, ik kan alleen op zaterdag doordat ik op de andere dagen examens heb. Anders was ik oprecht bereid om school te missen voor een dagje 🙈. Gelukkig had ik kaarten voor de zaterdag afgelopen jaar. Mijn zus had minder geluk. Op de dag dat zij zou gaan, heeft ze iets wat ze niet kan missen. Alle andere shows/dagen had ze wel gekund.
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:21:06 #114
375570 crew  Cyan9
pi_199325988
Ik neem een risico en ga het slechts op één device proberen. Zijn er al mensen die fanatiek in de wachtrij zijn gaan zitten? :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199326010
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:04 schreef H_T het volgende:

[..]

Dit heb ik gemist. Wat voor pakket?
https://www.rotterdamfest(...)or-een-leuk-prijsje/

Eerst ga ik proberen kaarten te scoren en dan zie ik wel of ik nog naar het centrum ga ja of nee. Of het extra feestelijk gaat worden of diepe treurnis.

Overigens komt mijn gewonnen Songfestival cd met covers vandaag in de bus zag ik. Hopelijk een goed voorteken.

Maar nu is het nog anderhalf uur stress 8)7
pi_199326095
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
Ik neem een risico en ga het slechts op één device proberen. Zijn er al mensen die fanatiek in de wachtrij zijn gaan zitten? :P
Nog niet, maar ik wil om 11 er wel in zitten. En dan maar hopen dat Ziggo een keer mee werkt 😂 het zou me maar gebeuren dat mijn Wi-Fi mij er uit gooit
pi_199326097
Waar als je de link hebt geklikt kun je de code invoeren? Ik zie het helemaal niet :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 10:31:40 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_199326107
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:23 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

[..]

https://www.rotterdamfest(...)or-een-leuk-prijsje/

Eerst ga ik proberen kaarten te scoren en dan zie ik wel of ik nog naar het centrum ga ja of nee. Of het extra feestelijk gaat worden of diepe treurnis.

Overigens komt mijn gewonnen Songfestival cd met covers vandaag in de bus zag ik. Hopelijk een goed voorteken.

Maar nu is het nog anderhalf uur stress 8)7
Leuke pakketten ^O^
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:32:24 #119
375570 crew  Cyan9
pi_199326118
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:31 schreef Dory2003 het volgende:

[..]

Nog niet, maar ik wil om 11 er wel in zitten. En dan maar hopen dat Ziggo een keer mee werkt 😂 het zou me maar gebeuren dat mijn Wi-Fi mij er uit gooit
Oef horror scenario..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199326139
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:31 schreef Aoibhin het volgende:
Waar als je de link hebt geklikt kun je de code invoeren? Ik zie het helemaal niet :o
Pas als je door de wachtrij heen bent, moet je de code invoeren
pi_199326151
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:34 schreef Dory2003 het volgende:

[..]

Pas als je door de wachtrij heen bent, moet je de code invoeren
Ah thanks! ^O^ Ik zat alweer te stressen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:37:24 #122
375570 crew  Cyan9
pi_199326172
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ah thanks! ^O^ Ik zat alweer te stressen _O-
Rustig aan Jobi, als er iemand goed voorbereid is dan ben jij het wel. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 10:37:29 #123
39237 crew  H_T
2733
pi_199326173
Ontbijt zit er in. Over een uurtje maar eens koffie gaan zetten en met drie apparaten in de wachtrijen gaan staan :) Ik heb de mazzel dat ik vorig jaar voor meer shows kaarten had, dat maakt de kans wat groter om vandaag voor minimaal een show weer tickets te kunnen krijgen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199326179
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:37 schreef H_T het volgende:
Ontbijt zit er in. Over een uurtje maar eens koffie gaan zetten en met drie apparaten in de wachtrijen gaan staan :) Ik heb de mazzel dat ik vorig jaar voor meer shows kaarten had, dat maakt de kans wat groter om vandaag voor minimaal een show weer tickets te kunnen krijgen
Succes! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199326181
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:37 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Rustig aan Jobi, als er iemand goed voorbereid is dan ben jij het wel. :P
En zul je net zien dat het internet er dan ineens uit ligt :X :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:38:58 #126
375570 crew  Cyan9
pi_199326189
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En zul je net zien dat het internet er dan ineens uit ligt :X :X
AFKLOPPEN. KLOP OP ALLES, NU!!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199326194
Je kan toch met verschillende browsers in de wachtrij zitten?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 10:41:39 #128
39237 crew  H_T
2733
pi_199326232
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:39 schreef Dory2003 het volgende:
Je kan toch met verschillende browsers in de wachtrij zitten?
Vorig jaar wel :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199326233
Héél opportunistisch, na decennia alleen meelezen, een accountje aangemaakt. Graag zou ik een code willen ontvangen voor de SF1 live show, maar juryshow+dress rehearsal zou ook al geweldig zijn (mijn songfestival-gen heb ik doorgegeven aan mijn tienerdochter, met Songfestival-naam😇). Maar ik word gestraft, kan pas na een week iemand een DM sturen 🙄.

Voor iedereen met wél een code: toitoitoi👍🏻.
pi_199326269
Hoi allemaal,

Hierbij mijn eerste berichtje in dit topic. Zijn er hier meer mensen die, áls het ze lukt straks een kaartje te bemachtigen, waarschijnlijk ‘noodgedwongen’ 😬 alleen moeten gaan omwille van de uitsluiting van risicogroepen?

Ik ontdekte net op de website van testenvoortoegang dat als je naar een familyshow gaat (aanvangstijd 15.00), je ook de dag ervoor getest mag worden (laat in de middag + avond), omdat dat binnen de 24 uur valt. Heeft hier iemand weleens de dag voor een evenement getest bij testenvoortoegang?

Veel succes straks allemaal 👍😊
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:44:58 #131
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199326271
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:25 schreef Funhouse het volgende:
@:Meke zou je de mail nog door kunnen sturen?
Sorryyy ik was gister onderweg naar m'n ouders en toen niet meer aangedacht, maar meteen vanochtend toen ik wakker werd gedaan _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:45:35 #132
375570 crew  Cyan9
pi_199326276
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:41 schreef Bohemio het volgende:
Héél opportunistisch, na decennia alleen meelezen, een accountje aangemaakt. Graag zou ik een code willen ontvangen voor de SF1 live show, maar juryshow+dress rehearsal zou ook al geweldig zijn (mijn songfestival-gen heb ik doorgegeven aan mijn tienerdochter, met Songfestival-naam😇). Maar ik word gestraft, kan pas na een week iemand een DM sturen 🙄.

Voor iedereen met wél een code: toitoitoi👍🏻.
Welkom! Geen idee wie waarvoor nog codes beschikbaar heeft, maar wellicht komt er nog wat voorbij. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 10:45:39 #133
39237 crew  H_T
2733
pi_199326277
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:41 schreef Bohemio het volgende:
Héél opportunistisch, na decennia alleen meelezen, een accountje aangemaakt. Graag zou ik een code willen ontvangen voor de SF1 live show, maar juryshow+dress rehearsal zou ook al geweldig zijn (mijn songfestival-gen heb ik doorgegeven aan mijn tienerdochter, met Songfestival-naam😇). Maar ik word gestraft, kan pas na een week iemand een DM sturen 🙄.

Voor iedereen met wél een code: toitoitoi👍🏻.
Welkom! Nu je toch een account hebt, ga je dan ook gezellig meeposten?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:46:52 #134
354103 Magica
gna gna
pi_199326286
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:41 schreef Bohemio het volgende:
Héél opportunistisch, na decennia alleen meelezen, een accountje aangemaakt. Graag zou ik een code willen ontvangen voor de SF1 live show, maar juryshow+dress rehearsal zou ook al geweldig zijn (mijn songfestival-gen heb ik doorgegeven aan mijn tienerdochter, met Songfestival-naam😇). Maar ik word gestraft, kan pas na een week iemand een DM sturen 🙄.

Voor iedereen met wél een code: toitoitoi👍🏻.
Als je geen bezwaar hebt om even je mailadres te posten kan ik een code sturen voor familyshow 1e semi. Je kunt het snel weer weghalen?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:47:50 #135
354103 Magica
gna gna
pi_199326306
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:45 schreef H_T het volgende:

[..]

Welkom! Nu je toch een account hebt, ga je dan ook gezellig meeposten?
Ja dit is wel een vereiste :P
pi_199326308
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:45 schreef H_T het volgende:

[..]

Welkom! Nu je toch een account hebt, ga je dan ook gezellig meeposten?
😅 Ik ‘vrees’ van wel, anders loop ik toch maar met mijn Songfestival-ziel onder mijn arm 😉.
pi_199326310
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:47 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja dit is wel een vereiste :P
😏
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 10:49:00 #138
39237 crew  H_T
2733
pi_199326317
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:47 schreef Bohemio het volgende:

[..]

😅 Ik ‘vrees’ van wel, anders loop ik toch maar met mijn Songfestival-ziel onder mijn arm 😉.
Dan extra welkom! w/ w/
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199326332
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:41 schreef Bohemio het volgende:
Héél opportunistisch, na decennia alleen meelezen, een accountje aangemaakt. Graag zou ik een code willen ontvangen voor de SF1 live show, maar juryshow+dress rehearsal zou ook al geweldig zijn (mijn songfestival-gen heb ik doorgegeven aan mijn tienerdochter, met Songfestival-naam😇). Maar ik word gestraft, kan pas na een week iemand een DM sturen 🙄.

Voor iedereen met wél een code: toitoitoi👍🏻.
Welkom! *O*

Sommigen hier kopen nog wat meer kaartjes dan ze nodig hebben (ga ik in ieder geval wel doen, ook al heb ik een code voor finale familyshow), dus wellicht lukt het je op die manier toch ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:50:02 #140
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199326335
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:23 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

[..]

https://www.rotterdamfest(...)or-een-leuk-prijsje/

Eerst ga ik proberen kaarten te scoren en dan zie ik wel of ik nog naar het centrum ga ja of nee. Of het extra feestelijk gaat worden of diepe treurnis.

Overigens komt mijn gewonnen Songfestival cd met covers vandaag in de bus zag ik. Hopelijk een goed voorteken.

Maar nu is het nog anderhalf uur stress 8)7
Ik wilde het pakket bestellen, maar ik zie nergens een bestel-button? Hoe heb jij dat gedaan?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199326341
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:46 schreef Magica het volgende:

[..]

Als je geen bezwaar hebt om even je mailadres te posten kan ik een code sturen voor familyshow 1e semi. Je kunt het snel weer weghalen?
*edit*

[ Bericht 3% gewijzigd door Cyan9 op 08-05-2021 10:55:58 (Mailadres weggehaald.) ]
pi_199326344
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:44 schreef Lisette234 het volgende:
Hoi allemaal,

Hierbij mijn eerste berichtje in dit topic. Zijn er hier meer mensen die, áls het ze lukt straks een kaartje te bemachtigen, waarschijnlijk ‘noodgedwongen’ 😬 alleen moeten gaan omwille van de uitsluiting van risicogroepen?

Ik ontdekte net op de website van testenvoortoegang dat als je naar een familyshow gaat (aanvangstijd 15.00), je ook de dag ervoor getest mag worden (laat in de middag + avond), omdat dat binnen de 24 uur valt. Heeft hier iemand weleens de dag voor een evenement getest bij testenvoortoegang?

Veel succes straks allemaal 👍😊
Jij ook welkom! *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:51:46 #143
375570 crew  Cyan9
pi_199326356
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jij ook welkom! *O* *O*
Zit je al in de wachtrij Jobi? Twijfel een beetje om er nu al in te gaan zitten..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:52:03 #144
354103 Magica
gna gna
pi_199326358
Heb het mailadres, je kunt hem weer weghalen
pi_199326375
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
Ik neem een risico en ga het slechts op één device proberen. Zijn er al mensen die fanatiek in de wachtrij zijn gaan zitten? :P
Zit er al een uur in. :P Het moet geen verschil maken wanneer je in de rij gaat staan maar in mijn hoofd doet het dat wel.
pi_199326382
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Zit je al in de wachtrij Jobi? Twijfel een beetje om er nu al in te gaan zitten..
Ja ik zit er al in :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199326386
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:31 schreef Aoibhin het volgende:
Waar als je de link hebt geklikt kun je de code invoeren? Ik zie het helemaal niet :o
ik loop ook al zo te mutsen hier. Ik heb nu een extra code van een vriendin die niet gaat, dus ik moet nu ineens ook zelf achter de pc om meer kans te maken. Die stress heb ik alleen altijd bij Prince concerten gehad.

Maar je kan nog niks volgens mij.
pi_199326389
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:53 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Zit er al een uur in. :P Het moet geen verschil maken wanneer je in de rij gaat staan maar in mijn hoofd doet het dat wel.
Haha precies dit ja. Een paar uur in de rij of om 11:55 maakt geen drol uit, maar toch... :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199326390
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Zit je al in de wachtrij Jobi? Twijfel een beetje om er nu al in te gaan zitten..
Ik ben er maar vast in gaan staan en de code is gekopieerd. :P
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:54:47 #150
354103 Magica
gna gna
pi_199326399
Hoop het niet want ik ga nog douchen enzo living on the edge :+
pi_199326402
maar wat is die wachtrij dan? Toch alleen maar die aftelklok???
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:55:07 #152
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199326404
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:44 schreef Meke het volgende:

[..]

Sorryyy ik was gister onderweg naar m'n ouders en toen niet meer aangedacht, maar meteen vanochtend toen ik wakker werd gedaan _O-
Mekegodin. O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199326406
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:54 schreef Magica het volgende:
Hoop het niet want ik ga nog douchen enzo living on the edge :+
Ik zou een alarm instellen. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199326413
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:53 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

[..]

ik loop ook al zo te mutsen hier. Ik heb nu een extra code van een vriendin die niet gaat, dus ik moet nu ineens ook zelf achter de pc om meer kans te maken. Die stress heb ik alleen altijd bij Prince concerten gehad.

Maar je kan nog niks volgens mij.
Oeh fijn dat je extra veel kans maakt met nog een code *O* Dit wordt nog even een heel stressvol uurtje
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199326414
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jij ook welkom! *O* *O*
Dankje! 🙂
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:56:10 #156
354103 Magica
gna gna
pi_199326418
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik zou een alarm instellen. ;(
Ik douch altijd maar in 5 min ofzo :P
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:56:25 #157
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199326419
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:53 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Zit er al een uur in. :P Het moet geen verschil maken wanneer je in de rij gaat staan maar in mijn hoofd doet het dat wel.
Ik heb er ook gisteravond al een geopend die ik niet meer durf weg te klikken :')
Ga hem zo denk ik wel net als vorige keer in meerdere browsers openen. En dan bestellen op de eerste die verspringt
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:56:57 #158
354103 Magica
gna gna
pi_199326423
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:48 schreef Bohemio het volgende:

[..]

😏
Heb een testmailtje gestuurd is ie aangekomen? :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 10:58:24 #159
39237 crew  H_T
2733
pi_199326445
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:54 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
maar wat is die wachtrij dan? Toch alleen maar die aftelklok???
:Y

Even afgaande op hoe het vorige keer ging: je kan voor 12:00 je aanmelden voor een wachtrij door die pagina te bezoeken. Iedereen die om 12:00 de pagina open heeft krijgt een willekeurig plekje in de wachtrij toegewezen, maar welk nummer je plek heeft is niet te zien. Geen paniek dus! Iedereen die na 12:00 er bij komt krijgt een plekje achteraan de wachtrij, dat gaat wel op volgorde.

Ben je aan de beurt om kaarten te kopen dan krijg je te zien wat er nog beschikbaar is, de koper maakt zijn keuze en weer verlaat een tevreden klant het pand. Bij de aankoop moet je de code invullen die je hebt gekregen. Betalen kan sowieso met iDeal of creditcard, en misschien nog wel op andere exotische manieren.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:59:16 #160
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199326459
Wachtrijen staan aan ... naja moet er nog een paar.

Eens kijken wat dat wordt over een uurtje :D
Dum de dum
pi_199326460
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:56 schreef Magica het volgende:

[..]

Heb een testmailtje gestuurd is ie aangekomen? :P
👍🏻
pi_199326464
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:58 schreef H_T het volgende:

[..]

:Y

Even afgaande op hoe het vorige keer ging: je kan voor 12:00 je aanmelden voor een wachtrij door die pagina te bezoeken. Iedereen die om 12:00 de pagina open heeft krijgt een willekeurig plekje in de wachtrij toegewezen, maar welk nummer je plek heeft is niet te zien. Geen paniek dus! Iedereen die na 12:00 er bij komt krijgt een plekje achteraan de wachtrij, dat gaat wel op volgorde.

Ben je aan de beurt om kaarten te kopen dan krijg je te zien wat er nog beschikbaar is, de koper maakt zijn keuze en weer verlaat een tevreden klant het pand. Bij de aankoop moet je de code invullen die je hebt gekregen. Betalen kan sowieso met iDeal of creditcard, en misschien nog wel op andere exotische manieren.
Je hebt - als ik me goed herinner - wel beperkt tijd om te kopen zodra je aan de beurt bent. Dus je kunt niet even gaan winkelen of zo als je om 12:00 niet gelijk aan de beurt bent.
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:00:01 #163
375570 crew  Cyan9
pi_199326466
De pagina staat open. 8-)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199326469
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:56 schreef Magica het volgende:

[..]

Ik douch altijd maar in 5 min ofzo :P
Je weet nooit wat er kan gebeuren! :(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 11:00:38 #165
39237 crew  H_T
2733
pi_199326478
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:59 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Je hebt - als ik me goed herinner - wel beperkt tijd om te kopen zodra je aan de beurt bent. Dus je kunt niet even gaan winkelen of zo als je om 12:00 niet gelijk aan de beurt bent.
Goeie aanvulling, klopt helemaal. 10 minuten dacht ik
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:00:44 #166
354103 Magica
gna gna
pi_199326481
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:59 schreef Bohemio het volgende:

[..]

👍🏻
Ik zie het. Code gestuurd. Hoop dat het lukt!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:01:06 #167
354103 Magica
gna gna
pi_199326487
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
De pagina staat open. 8-)
Omg :o
pi_199326506
Oh god, inloggegevens ING opzoeken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:03:49 #169
375570 crew  Cyan9
pi_199326527
Eén device, één browser: overzichtelijker kan niet. En toch ben ik bang dat ik het op een of andere manier ga missen, en dat ik dan te laat ben. _O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199326534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
Eén device, één browser: overzichtelijker kan niet. En toch ben ik bang dat ik het op een of andere manier ga missen, en dat ik dan te laat ben. _O-
Same, al gebruik ik wel twee browsers
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199326547
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Same, al gebruik ik wel twee browsers
Dat durf ik niet, bang dat het vastloopt. Ik gok gewoon op die vriendin van ons, die heeft met alles altijd geluk. Maar ik ben back up dus we gaan het zien.

Ow wat een stress. Dat had ik echt alleen maar bij elk Prince concert. Is het lang geleden, lalalala....
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 11:05:31 #172
39237 crew  H_T
2733
pi_199326553
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:02 schreef Fascination het volgende:
Oh god, inloggegevens ING opzoeken.
Heb je de app op je telefoon? Dan heb je genoeg aan een zelfgekozen pincode
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:05:50 #173
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199326556
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
Eén device, één browser: overzichtelijker kan niet. En toch ben ik bang dat ik het op een of andere manier ga missen, en dat ik dan te laat ben. _O-
Ik ben ineens ook stukken zenuwachtiger of het wel gaat lukken dan ik het afgelopen half jaar ben geweest :o

Vooral ook omdat alle buitenlandse kaarthouders deze mail met wachtrij en code ook hebben. Er staat wel bij “be advised of travelrestrictions” maar ik denk dat heel veel mensen die over 2 weken echt niet naar NL mogen afreizen straks alsnog in die wachtrij staan en plekjes bezet houden. :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199326570
Ik ging er vorig jaar 1 minuut van te voren in en dat werkte, dus daar ga ik weer vanuit :P
~The present is all there is~
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:07:17 #175
375570 crew  Cyan9
pi_199326572
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:05 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik ben ineens ook stukken zenuwachtiger of het wel gaat lukken dan ik het afgelopen half jaar ben geweest :o

Vooral ook omdat alle buitenlandse kaarthouders deze mail met wachtrij en code ook hebben. Er staat wel bij “be advised of travelrestrictions” maar ik denk dat heel veel mensen die over 2 weken echt niet naar NL mogen afreizen straks alsnog in die wachtrij staan en plekjes bezet houden. :o
We maken elkaar wel lekker gek zo. :P
Want al die buitenlanders kopen de kaarten dan op en bieden ze tegen torenhoge bedragen aan via de illegale kanalen. >:)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199326578
Oh het beeld is al gewijzigd. de regels zijn weg. Spannend!! *O*

Hoe lang denk ik naar dat beeld te gaan kijken w/
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:08:46 #177
375570 crew  Cyan9
pi_199326589
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:07 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Oh het beeld is al gewijzigd. de regels zijn weg. Spannend!! *O*

Hoe lang denk ik naar dat beeld te gaan kijken w/
Bij mij zijn de regels er nog. Het is nog geen ESF Hunger Games. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199326591
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:07 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Oh het beeld is al gewijzigd. de regels zijn weg. Spannend!! *O*

Hoe lang denk ik naar dat beeld te gaan kijken w/
Oh ik zie nog helemaal geen verschil :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199326599
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh ik zie nog helemaal geen verschil :o
Nee, nu is het weer terug. Dit is echt niet goed voor me hoor :P
pi_199326603
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:09 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

[..]

Nee, nu is het weer terug. Dit is echt niet goed voor me hoor :P
Verdikkeme, echt hart in mijn keel nu _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:09:53 #181
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199326605
Ik heb expres m’n laptop nog dicht omdat ik straks wss nog een paar uur tegen dat scherm aan moet kijken _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:10:17 #182
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199326615
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:07 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

We maken elkaar wel lekker gek zo. :P
Want al die buitenlanders kopen de kaarten dan op en bieden ze tegen torenhoge bedragen aan via de illegale kanalen. >:)
Ik zie het al voor me :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199326619
Ik ga nu denk ik nog meer balen als het niet lukt dan wanneer ik dat bij de eerste aanschaf van de tickets was geweest. Als ik er toen naast had gegrepen; ja balen, maar ik had niks te verliezen toen. Nu kan ik gewoon tickets kwijtraken die ik eerst wel had ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199326622
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Verdikkeme, echt hart in mijn keel nu _O-
En dan straks heel nodig naar de wc moeten natuurlijk *)
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:11:28 #185
375570 crew  Cyan9
pi_199326634
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga nu denk ik nog meer balen als het niet lukt dan wanneer ik dat bij de eerste aanschaf van de tickets was geweest. Als ik er toen naast had gegrepen; ja balen, maar ik had niks te verliezen toen. Nu kan ik gewoon tickets kwijtraken die ik eerst wel had ;(
Nou inderdaad, zo'n gevoel heb ik ook.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199326650
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:11 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

[..]

En dan straks heel nodig naar de wc moeten natuurlijk *)
Ja _O- Dan neem ik gewoon de laptop mee naar de plee hoor :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199326655
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:11 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Nou inderdaad, zo'n gevoel heb ik ook.
ik ook. Je had kaarten en dan is het extra zuur nu. De eerste keer was gewoon anders. Het lukt of niet.
pi_199326671
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga nu denk ik nog meer balen als het niet lukt dan wanneer ik dat bij de eerste aanschaf van de tickets was geweest. Als ik er toen naast had gegrepen; ja balen, maar ik had niks te verliezen toen. Nu kan ik gewoon tickets kwijtraken die ik eerst wel had ;(
Dit heb ik ook.
Vorige keer kon ik op m'n werk tickets kopen, alle collega's hielpen. Heel veel computers open.
Nu ben ik bij mijn vriend. Ik heb alleen mijn eigen laptop en telefoon.
Ik hoop zo dat het lukt!!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:15:20 #189
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199326692
Ik wil het automatisch slot van m'n mobiel uitschakelen, maar het is lichtgrijs, kan er niks mee :{
Edit: gelukt!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:15:35 #190
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199326698
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga nu denk ik nog meer balen als het niet lukt dan wanneer ik dat bij de eerste aanschaf van de tickets was geweest. Als ik er toen naast had gegrepen; ja balen, maar ik had niks te verliezen toen. Nu kan ik gewoon tickets kwijtraken die ik eerst wel had ;(
Als het mij van de donderdag niet lukt maar jou van de zaterdag wel wil ik wel weer dat 4e kaartje van jou als dat oke is :@
Maar ik hoop dat de donderdag lukt dat die vrienden van mij ook kunnen gaan *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:15:51 #191
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199326703
Ik gok toch dat het qua buitenlandse kopers enorm gaat meevallen hoor. De meesten zullen iets hebben van 'komt volgend jaar dan wel, zonder testen en quarantaine'.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_199326713
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:15 schreef Moira het volgende:

[..]

Als het mij van de donderdag niet lukt maar jou van de zaterdag wel wil ik wel weer dat 4e kaartje van jou als dat oke is :@
Maar ik hoop dat de donderdag lukt dat die vrienden van mij ook kunnen gaan *O*
Ja ik koop er gewoon weer vier hoor. @Andromache wil ook, ik wil er sowieso eentje voor vriend van ato, en als ik die laatste niet kwijt raak, sleur ik mams wel mee :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:16:37 #193
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199326715
Oh hier zit natuurlijk iedereen :P
Koel en donker bewaren
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:16:38 #194
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199326716
Voor alle duidelijkheid, de ticketpagina's waarop je landt zijn dus niet uniek voor jou? Enkel een tracking cookie gaat er af?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:17:24 #195
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199326730
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:14 schreef Momazie het volgende:

[..]

Dit heb ik ook.
Vorige keer kon ik op m'n werk tickets kopen, alle collega's hielpen. Heel veel computers open.
Nu ben ik bij mijn vriend. Ik heb alleen mijn eigen laptop en telefoon.
Ik hoop zo dat het lukt!!
Vergeet niet dat meerdere browsers ook werkt!
Chrome, incognitotabblad, Edge, Firefox, Internet Explorer, gewoon alles open _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:17:30 #196
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_199326735
Hier ook al een uur met allerlei schermen en browsers. Hart bonst in de keel.
pi_199326750
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:17 schreef Moira het volgende:

[..]

Vergeet niet dat meerdere browsers ook werkt!
Chrome, incognitotabblad, Edge, Firefox, Internet Explorer, gewoon alles open _O-
Ik heb vier browsers open!
Firefox, AVG secure web, Chrome en egde! Maar das alsnog minder dan toen haha. Mooie herinneringen aan met m'n oud-collega's! O+
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:19:02 #198
375570 crew  Cyan9
pi_199326756
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:15 schreef Strani het volgende:
Ik gok toch dat het qua buitenlandse kopers enorm gaat meevallen hoor. De meesten zullen iets hebben van 'komt volgend jaar dan wel, zonder testen en quarantaine'.
Je post buiten de SC..

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 11:19:04 #199
39237 crew  H_T
2733
pi_199326758
Ik heb nog een code voor 1e semi live over. Wie wil?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199326759
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:15 schreef Strani het volgende:
Ik gok toch dat het qua buitenlandse kopers enorm gaat meevallen hoor. De meesten zullen iets hebben van 'komt volgend jaar dan wel, zonder testen en quarantaine'.
Sprak gisteren de meneer van ESC today en ik kreeg die indruk ook wel. De regels zijn verwarrend, er is veel onzekerheid dus dat zal ook voor fans opgaan.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:19:21 #201
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199326762
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:17 schreef Moira het volgende:

[..]

Vergeet niet dat meerdere browsers ook werkt!
Chrome, incognitotabblad, Edge, Firefox, Internet Explorer, gewoon alles open _O-
Hier word ik pas écht gestrest van :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199326769
Met 2 laptops, 1 computer, 5 telefoons en dan nog mijn vriendin die ook nog apparaten heeft, moet het hopelijk wel lukken.

Alle stopcontacten zijn wel bezet met opladers😂 de 2 laptops kunnen niet zonder ingestoken te zijn aan blijven. En mijn oude telefoon was dood dacht ik, maar na 10 uur opladen is die 19%. Dus die laat ik ook aan de oplader. En de rest wil ik voor de zekerheid aan de oplader leggen eigenlijk
pi_199326775
De twee laptops staan vast aan. Browsers geopend.

Muizen aangesloten voor efficiëntie en minder kansen op klikfouten.

Alle slaapstanden en energiebesparingen staan uit.

Codes staan groot genoteerd op het bord.

Misschien nog ff oude tel en tablet opzoeken.

Je suis ready. :)
Hotapnyc
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:20:20 #204
375570 crew  Cyan9
pi_199326777
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:19 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Hier word ik pas écht gestrest van :X
Ja, daar begin ik niet aan. Dat kan ik echt niet allemaal in de gaten houden. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:20:28 #205
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199326779
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:17 schreef TDHS het volgende:
Hier ook al een uur met allerlei schermen en browsers. Hart bonst in de keel.
Ik tril helemaal. Hoop niet dat ik per ongeluk iets verkeerds aanklik ofzo. PFFFFFFFFFF :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:21:05 #206
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199326788
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:19 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Je post buiten de SC..

[ afbeelding ]
Vandaag is een speciale dag, dat moet gevierd worden met een buiten-SCelijke post.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_199326789
En alles in het stopcontact. :D
Hotapnyc
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:21:10 #208
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199326790
Heeft iemand enig idee of je in de wachtrij geplaatst wordt o.b.v. ip-adres, browserinstantie of... ? Want dan moet ik misschien nog wat extra vensters openen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:21:35 #209
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199326793
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:20 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik tril helemaal. Hoop niet dat ik per ongeluk iets verkeerds aanklik ofzo. PFFFFFFFFFF :X
Blijven ademen ;)
Koel en donker bewaren
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:21:54 #210
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199326795
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:21 schreef Andromache het volgende:
Heeft iemand enig idee of je in de wachtrij geplaatst wordt o.b.v. ip-adres, browserinstantie of... ? Want dan moet ik misschien nog wat extra vensters openen.
Vorige keer was het op browser. Weet nog dattie uitgerekend op Edge verscheen _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 8 mei 2021 @ 11:23:06 #211
269689 crew  Viv
pi_199326813
Succes iedereen! :)

Hier geen code/linkje, dus laat wat over voor de vrije verkoop! ;)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 11:23:41 #212
39237 crew  H_T
2733
pi_199326816
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:21 schreef Moira het volgende:

[..]

Vorige keer was het op browser. Weet nog dattie uitgerekend op Edge verscheen _O-
Ik geloof dat ik toen ook een keer beet had via Internet Explorer of Edge, terwijl ik die normaal zelden gebruik al is Edge tegenwoordig best prima
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199326820
Ik word ineens zenuwachtig. :'(

Ik doe mijn best om voor 2 shows kaarten te bemachtigen, zes in totaal.
Eén met m'n reguliere bankrekeningnummer, andere met creditcard. Dat moet lukken, toch? Gezien de max 4 kaarten per order (bankrekeningnummer + adres).

Er is niemand anders die voor mij achter een laptop kan gaan zitten....
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:24:08 #214
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_199326821
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:20 schreef Cirilico het volgende:
De twee laptops staan vast aan. Browsers geopend.

Muizen aangesloten voor efficiëntie en minder kansen op klikfouten.

Alle slaapstanden en energiebesparingen staan uit.

Codes staan groot genoteerd op het bord.

Misschien nog ff oude tel en tablet opzoeken.

Je suis ready. :)
Haha… ik dit lezen en plots schiet ik omhoog! DE OUDE LAPTOP!!!! SNEL!!!
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:24:09 #215
375570 crew  Cyan9
pi_199326822
Iemand een citroen-maanzaad koekje voor tijdens het wachten? :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:24:43 #216
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199326826
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:21 schreef Moira het volgende:

[..]

Vorige keer was het op browser. Weet nog dattie uitgerekend op Edge verscheen _O-
Top, dan ga ik het met meerdere browsers proberen. Meerdere browservensters zal wel niet lukken (tenzij VPN/privé-modus), dat pikt de user agent check toch wel op.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 11:24:51 #217
39237 crew  H_T
2733
pi_199326827
Koffie loopt c_/
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:25:33 #218
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199326832
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:24 schreef Cyan9 het volgende:
Iemand een citroen-maanzaad koekje voor tijdens het wachten? :+
Of een toffee?
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 11:26:30 #219
39237 crew  H_T
2733
pi_199326837
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:24 schreef Cyan9 het volgende:
Iemand een citroen-maanzaad koekje voor tijdens het wachten? :+
Ik heb jodekoeken (staat nog zo op de verpakking) ter beschikking, maar dan wel met kaneel erop!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:26:45 #220
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199326840
Zo, nog ff wezen kakken _O- nou ga ik echt achter de laptop zitten.
Als ik gaandeweg nog naar de wc moet neem ik de laptop wel mee _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:27:27 #221
375570 crew  Cyan9
pi_199326847
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:26 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik heb jodekoeken (staat nog zo op de verpakking) ter beschikking, maar dan wel met kaneel erop!
Succes met stofzuigen na het eten daarvan. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:27:31 #222
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199326850
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:26 schreef Moira het volgende:
Zo, nog ff wezen kakken _O- nou ga ik echt achter de laptop zitten.
Als ik gaandeweg nog naar de wc moet neem ik de laptop wel mee _O-
@Cyan zie je nou waarom ik nooit buiten de SC kom!? :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_199326851
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:26 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik heb jodekoeken (staat nog zo op de verpakking) ter beschikking, maar dan wel met kaneel erop!
Ik heb gisteren deze op: absolute aanrader!

pi_199326866
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:20 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik tril helemaal. Hoop niet dat ik per ongeluk iets verkeerds aanklik ofzo. PFFFFFFFFFF :X
Per ongeluk het scherm wegklikken, the horrorscenario :X :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:28:36 #225
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_199326867
Hallo! Tegen beter weten in ga ik ook kaarten proberen te kopen.

Maar ik lees op de site dat je niet meer dan 4 kaarten op 1 bankrekeningnummer kan bestellen. Kan je dan wel 1 op je CC bestellen en eentje op je eigen bankrekening?
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:28:44 #226
375570 crew  Cyan9
pi_199326869
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:27 schreef Strani het volgende:

[..]

@:Cyan zie je nou waarom ik nooit buiten de SC kom!? :(
Ik begrijp je punt niet.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:29:17 #227
375570 crew  Cyan9
pi_199326874
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:27 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

[..]

Ik heb gisteren deze op: absolute aanrader!

[ link | afbeelding ]
Wow, ik wil het.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:29:27 #228
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_199326876
En wat is de link naar de verkoop? Ik zie het niet, wss door de zenuwen
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:29:56 #229
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199326879
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga nu denk ik nog meer balen als het niet lukt dan wanneer ik dat bij de eerste aanschaf van de tickets was geweest. Als ik er toen naast had gegrepen; ja balen, maar ik had niks te verliezen toen. Nu kan ik gewoon tickets kwijtraken die ik eerst wel had ;(
Ja :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199326880
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:26 schreef Moira het volgende:
Zo, nog ff wezen kakken _O- nou ga ik echt achter de laptop zitten.
Als ik gaandeweg nog naar de wc moet neem ik de laptop wel mee _O-
Haha ik heb net voor de zekerheid ook maar even gekakt _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:30:26 #231
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199326887
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Haha ik heb net voor de zekerheid ook maar even gekakt _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Haha ik heb net voor de zekerheid ook maar even gekakt _O-
stresskakjes *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 11:30:58 #232
39237 crew  H_T
2733
pi_199326891
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:27 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Succes met stofzuigen na het eten daarvan. :P
Gewoon zo eten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199326896
Ik ga hier zo weg, ik vind jullie allemaal heel lief en leuk, maar echt goed voor de stress is het niet :s)

Dat we straks allemaal massaal kunnen juichen en opgelucht ademhalen.
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:31:53 #234
375570 crew  Cyan9
pi_199326902
Ik schakel m'n muziek zo over naar WMP zodat ik niet telkens hoef te wisselen tussen YouTube tapjes. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199326904
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:31 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Ik ga hier zo weg, ik vind jullie allemaal heel lief en leuk, maar echt goed voor de stress is het niet :s)

Dat we straks allemaal massaal kunnen juichen en opgelucht ademhalen.
Gewoon hier komen voor de afterparty *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:32:02 #236
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199326907
Succes zo allemaal O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:33:42 #237
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199326926
Mijn kat heeft altijd de neiging om op het bureau te springen :') dus vriendlief komt naast me zitten als soort bodyguard. Ik wil de kat in de kamer voor extra geluk :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199326932
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Gewoon hier komen voor de afterparty *O* *O*
Nee, dan ga ik eerst naar de stad om zo'n pakket te halen, maak ik foto's voor op mijn FB en juich ik met vlaggetjes en Eurovisie sokken dat ik kaarten heb *O*
pi_199326941
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:33 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn kat heeft altijd de neiging om op het bureau te springen :') dus vriendlief komt naast me zitten als soort bodyguard. Ik wil de kat in de kamer voor extra geluk :@
Ah lief O+

Ik hoop ook zo dat die van mij niet ineens een knuffelaanval krijgt op het moment dat ik iets in moet voeren. Ze heeft nogal de neiging om op het toetsenbord te springen |:)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199326958
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:27 schreef Strani het volgende:

[..]

@:Cyan zie je nou waarom ik nooit buiten de SC kom!? :(
_O-
~The present is all there is~
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 11:35:28 #241
39237 crew  H_T
2733
pi_199326960
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:28 schreef Koekoekskind het volgende:
Hallo! Tegen beter weten in ga ik ook kaarten proberen te kopen.

Maar ik lees op de site dat je niet meer dan 4 kaarten op 1 bankrekeningnummer kan bestellen. Kan je dan wel 1 op je CC bestellen en eentje op je eigen bankrekening?
De FAQ zegt daar het volgende over:

quote:
Hoeveel tickets mag ik boeken?
Je mag maximaal 4 tickets per order (bankrekeningnummer en adres) kopen. Boek je meer tickets dan loop je het risico dat je tickets worden geannuleerd.
Dat is een tikje aan de vage kant. Vorig jaar waren er meer tickets beschikbaar en ging het erom dat je per persoon vier kaarten per show kon kopen, wat toen ook wat duidelijker was omschreven. Boek je een deel via iDeal en een deel via creditcard en kan je daarbij twee verschillende adressen gebruiken dan is er een goede kans dat je er mee weg komt lijkt me, maar zeker weten doe ik het niet. Ik ga zelf daarom voor maximaal vier kaarten in totaal voor mij (okay, ik heb er zelf ook niet meer nodig dan dat. Dat maakt het wel makkelijk kiezen :P )
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:35:31 #242
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199326961
Ok ik heb nu gewoon alleen op mijn laptop 5 browsers open staan:
- Chrome
- Chrome incognito tabblad
- MS Edge
- MS Internet Explorer
- Firefox

Als het op 1 van die 5 niet lukt is het maar pech hoor :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:35:38 #243
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_199326963
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:28 schreef Koekoekskind het volgende:
Hallo! Tegen beter weten in ga ik ook kaarten proberen te kopen.

Maar ik lees op de site dat je niet meer dan 4 kaarten op 1 bankrekeningnummer kan bestellen. Kan je dan wel 1 op je CC bestellen en eentje op je eigen bankrekening?
Kan iemand mij helpen? En waar kan ik de link naar het bestellen vinden?
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 11:36:44 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199326982
Ik zit Kink te luisteren en de DJ heeft ook vette stress omdat ze zometeen kaarten wil scoren _O-
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:36:57 #245
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199326986
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:35 schreef Koekoekskind het volgende:

[..]

Kan iemand mij helpen? En waar kan ik de link naar het bestellen vinden?
In je mail staat:
quote:
Link & code to buy tickets
Sales will start on Saturday 8 May at 12.00 (noon) (CEST).

You can book your ticket(s) for the 2nd Semi-Final Family show here
Your unique code is:
En dan het dikgedrukte is de link naar de show waar je voor mag bestellen
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199326987
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:30 schreef Moira het volgende:

[..]

[..]

stresskakjes *O*
ik ben zon kleuter....waarom moet ik hierom lachen :') _O-
~The present is all there is~
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:37:40 #247
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_199326999
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:36 schreef Moira het volgende:

[..]

In je mail staat:
[..]

En dan het dikgedrukte is de link naar de show waar je voor mag bestellen
Maar die heb ik niet, want ik had vorig jaar geen kaartjes. Dus is er ook een algemene? Sorry dat ik onduidelijk ben
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:38:30 #248
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199327009
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:37 schreef Koekoekskind het volgende:

[..]

Maar die heb ik niet, want ik had vorig jaar geen kaartjes. Dus is er ook een algemene? Sorry dat ik onduidelijk ben
Als je vorig jaar geen kaartjes had kun je ze nu ook niet kopen tenzij je van iemand een link met persoonlijke code krijgt, zo'n code hebben alleen mensen die dus vorig jaar kaartjes hadden besteld

Er zijn hier wellicht nog wel mensen met een code voor je hoor!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:38:45 #249
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199327017
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:37 schreef Koekoekskind het volgende:

[..]

Maar die heb ik niet, want ik had vorig jaar geen kaartjes. Dus is er ook een algemene? Sorry dat ik onduidelijk ben
Verkoop is alleen voor de mensen nu die ook toen kaartjes hadden.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 8 mei 2021 @ 11:39:02 #250
269689 crew  Viv
pi_199327020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:37 schreef Koekoekskind het volgende:

[..]

Maar die heb ik niet, want ik had vorig jaar geen kaartjes. Dus is er ook een algemene? Sorry dat ik onduidelijk ben
Deze kaartverkoop is alleen voor mensen die kaarten hadden in 2020.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:39:17 #251
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_199327026
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:38 schreef Moira het volgende:

[..]

Als je vorig jaar geen kaartjes had kun je ze nu ook niet kopen tenzij je van iemand een link met persoonlijke code krijgt, zo'n code hebben alleen mensen die dus vorig jaar kaartjes hadden besteld
Dus alleen mensen met een code kunnen halen? Ik dacht dat er ook wat losse verkoop zou zijn als de persoonlijke codes op waren zogezegd, of dat er te weinig interesse vanuit hen was.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:39:29 #252
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_199327028
Oh -O-
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:39:33 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199327030
Hier voor mijn vriendin 2 laptops, een tablet en een smartphone klaargezet waarvan 2 met een VPN. Hopelijk dat het werkt. Ik ga zelf niet verder maar gun het haar wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:39:41 #254
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_199327031
Dat is kut. Naja, succes dan lalemaal *O*
pi_199327032
1,2,3,4 schermen
luier om....

Ben er klaar voor
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 8 mei 2021 @ 11:39:56 #256
269689 crew  Viv
pi_199327034
Heeft iemand een code over voor één van de family shows? O+
pi_199327036
Laptop van mama ook aangeslingerd *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 mei 2021 @ 11:40:27 #258
39237 crew  H_T
2733
pi_199327042
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:39 schreef Koekoekskind het volgende:

[..]

Dus alleen mensen met een code kunnen halen? Ik dacht dat er ook wat losse verkoop zou zijn als de persoonlijke codes op waren zogezegd, of dat er te weinig interesse vanuit hen was.
Dat zou goed kunnen, maar weten ze pas als de mensen met een code kans hebben gehad die te gebruiken ;) En dat is straks pas :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199327043
Dat gevoel als je door de wachtrij bent en daadwerkelijk de kaartjes moet kopen. Met een bonzend hart alles zo snel mogelijk proberen te lezen en zo snel mogelijk op iets willen klikken. Oh man. :')

Voor mijn gevoel is er dan ook zo enorm veel tekst en zijn er zoveel keuzemogelijkheden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:40:38 #260
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199327046
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:39 schreef Viv het volgende:
Heeft iemand een code over voor één van de family shows? O+
Ja, ik, voor die van dinsdag. Eerste semi.
Koel en donker bewaren
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:40:48 #261
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199327051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:39 schreef Koekoekskind het volgende:

[..]

Dus alleen mensen met een code kunnen halen? Ik dacht dat er ook wat losse verkoop zou zijn als de persoonlijke codes op waren zogezegd, of dat er te weinig interesse vanuit hen was.
Het zou kunnen dat ze daar nog een ronde van doen, maar dat bepalen ze pas als ze weten hoe veel kaarten er nu al weg zijn denk ik. Dat weten ze maandagavond pas als iedereen die nu kaarten koopt ze heeft moetne personaliseren. Alles wat niet gepersonaliseerd is komt weer terug 'in de pot'. En daar hebben ze dan misschien nog een open ronde voor.

Je kan ook hier ff heel hard roepen of iemand nog een code heeft, had @Cyan9 er niet nog eentje voor de 1e semi live?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199327052
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:39 schreef linebear het volgende:

luier om....
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199327060
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:40 schreef Fascination het volgende:
Dat gevoel als je door de wachtrij bent en daadwerkelijk de kaartjes moet kopen. Met een bonzend hart alles zo snel mogelijk proberen te lezen en zo snel mogelijk op iets willen klikken. Oh man. :')

Voor mijn gevoel is er dan ook zo enorm veel tekst en zijn er zoveel keuzemogelijkheden.
Ja echt he dat is nog het meest stressvol, dat je dan echt niks verkeerd wil doen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199327068
Ik begin me toch een partij zenuwachtig te worden
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:42:27 #265
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199327071
Ik ben echt onmeunig blij dat ik heb gekakt net :')_

Nu nog ff een snelle stresspeuk :@ :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199327083
Ik ga ook gewoon niet meer drinken nu. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:43:44 #267
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199327090
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199327096
Waarom heb ik nu Bulgarije 2007 in mijn hoofd zitten |:)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:44:56 #269
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199327102
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom heb ik nu Bulgarije 2007 in mijn hoofd zitten |:)
Moet je ook nodig aan de wodka?
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 11:44:56 #270
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199327103
Er zou een site moeten zijn waar je allemaal kon inloggen om je bloeddruk te meten. _O-
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:45:01 #271
375570 crew  Cyan9
pi_199327105
NOG 15 MINUTEN MENSUH.

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:45:28 #272
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199327107
Ik sterf nu al duizend doden :X Laat staan als die wachtrij zo echt begint en je als de dood bent per ongeluk weg te klikken omdat je niet weer achteraan wil sluiten _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199327109
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:43 schreef Fascination het volgende:
Ik ga ook gewoon niet meer drinken nu.
Ik heb al de hele ochtend expres niets gedronken eerlijk gezegd :D

Nou lieve mensen, allemaal veel succes, ik kwam hier alleen even mensen succes wensen en weer dóóóórrrrrr... Ik ga tickets regelen hopelijk voor SF2 voor mij en @drxanax
pi_199327117
Succes hier :) Ik hoop dat iedereen kaartjes weet te krijgen! Ergens verwacht ik dat het allemaal moet lukken, mits de codes niet te veel gedeeld zijn.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:45:56 #275
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199327118
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:40 schreef Fascination het volgende:
Dat gevoel als je door de wachtrij bent en daadwerkelijk de kaartjes moet kopen. Met een bonzend hart alles zo snel mogelijk proberen te lezen en zo snel mogelijk op iets willen klikken. Oh man. :')

Voor mijn gevoel is er dan ook zo enorm veel tekst en zijn er zoveel keuzemogelijkheden.
Ik heb dit gehad toen ik kaartjes kon kopen voor Adele Wembley. Moest in 7 of 8 minuten gebeuren. Op m'n mobiel. Ik stond op een parkeerplaats op 3 plekken. JESAS. Niet te doen |:(
't is wel gelukt, maar weet niet meer HOE :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:46:14 #276
354103 Magica
gna gna
pi_199327123
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:42 schreef Funhouse het volgende:
Ik begin me toch een partij zenuwachtig te worden
Dat heb ik ook, buikpijn ervan ;(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 8 mei 2021 @ 11:46:21 #277
269689 crew  Viv
pi_199327124
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja, ik, voor die van dinsdag. Eerste semi.
Je bent nu al een held, of we die kaartjes scoren of niet! O+ O+ O+
pi_199327125
Even een blonde vraag, als je meerdere browsers open hebt staan, en je switcht tussen die browsers, dan is het toch niet zo dat de pagina weer ververst wordt?
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_199327127
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:44 schreef Momo het volgende:

[..]

Moet je ook nodig aan de wodka?
Ja -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:46:49 #280
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199327132
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
Succes hier :) Ik hoop dat iedereen kaartjes weet te krijgen! Ergens verwacht ik dat het allemaal moet lukken, mits de codes niet te veel gedeeld zijn.
Ben benieuwd hoe groot deel van de fans Nederlands is, en hoeveel nu afhaken omdat ze risicogroep zijn of geen zin hebben in het testcircus.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 8 mei 2021 @ 11:46:53 #281
269689 crew  Viv
pi_199327134
Klopt het dat je die code pas kan invoeren om 12:00?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 mei 2021 @ 11:46:53 #282
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199327135
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja, ik, voor die van dinsdag. Eerste semi.
*; *;
pi_199327138
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:40 schreef Fascination het volgende:
Dat gevoel als je door de wachtrij bent en daadwerkelijk de kaartjes moet kopen. Met een bonzend hart alles zo snel mogelijk proberen te lezen en zo snel mogelijk op iets willen klikken. Oh man. :')

Voor mijn gevoel is er dan ook zo enorm veel tekst en zijn er zoveel keuzemogelijkheden.
Je hebt een kwartier. Dat klinkt gelukkig heel lang.
pi_199327139
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:46 schreef dollce het volgende:
Even een blonde vraag, als je meerdere browsers open hebt staan, en je switcht tussen die browsers, dan is het toch niet zo dat de pagina weer ververst wordt?
Nee. Ze worden niet ververst dan!
pi_199327141
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:46 schreef Viv het volgende:
Klopt het dat je die code pas kan invoeren om 12:00?
Nee, als je door de wachtrij heen bent
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:47:28 #286
354103 Magica
gna gna
pi_199327142
2 tablets weer afgezet. Waren zo fucking traag dat ze het alleen maar kunnen verpesten :(
pi_199327144
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:46 schreef Viv het volgende:
Klopt het dat je die code pas kan invoeren om 12:00?
Volgens mij pas als je er door bent
pi_199327146
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:46 schreef Viv het volgende:
Klopt het dat je die code pas kan invoeren om 12:00?
Je kunt de code pas invoeren als je erdoorheen bent en tickets kunt bestellen
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:47:55 #289
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199327149
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:46 schreef Viv het volgende:
Klopt het dat je die code pas kan invoeren om 12:00?
Na 12:00 gebeurt er nog niks, je krijgt dan een willekeurige plek in de wachtrij toegewezen, dus kan ook zijn dat je pas om 14:00 er doorheen komt, en op dat moment moet je dan die code invoeren
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199327150
Last van zweethandjes
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199327161
JONGENS DIE AFTELKLOK OP DAT SCHERM ;(
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:49:02 #292
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199327168
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:49:09 #293
375570 crew  Cyan9
pi_199327170
Dit is toch niet goed voor m'n sanity mensen. Ik drijf bijna de kamer uit van de zenuwen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:49:10 #294
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199327172
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:40 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen, maar weten ze pas als de mensen met een code kans hebben gehad die te gebruiken ;) En dat is straks pas :)
Op de FAQ van paylogic wordt expliciet aangegeven dat er GEEN losse verkoop komt. Dit is het. Of je had al een kaartje, of je kan er hier en daar 1 winnen, of niks.
Dum de dum
pi_199327176
Ik heb vriend en z'n zoon het huis uitgejaagd. Zoon had al aan m'n laptop gezeten en me overal uitgegooid :o :@
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:49:43 #296
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199327177
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:47 schreef Moira het volgende:

[..]

Na 12:00 gebeurt er nog niks, je krijgt dan een willekeurige plek in de wachtrij toegewezen, dus kan ook zijn dat je pas om 14:00 er doorheen komt, en op dat moment moet je dan die code invoeren
Vorige keer was het in 10 a 15 min op oid, alle shows :D
Dum de dum
pi_199327179
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:46 schreef Momo het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe groot deel van de fans Nederlands is, en hoeveel nu afhaken omdat ze risicogroep zijn of geen zin hebben in het testcircus.
Veel Belgen en Duitsers hadden ook wel zin in een feestje in Rotterdam en die haken nu af. Ik ben ook benieuwd hoe groot de groep Nederlanders is. We gaan het straks meemaken.

(ook al ga ik niet voor kaartjes, ik ben toch een beetje zenuwachtig)
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:50:00 #298
375570 crew  Cyan9
pi_199327182
10 MINUTEN WAARSCHUWING!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199327185
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:47 schreef Momazie het volgende:

[..]

Nee. Ze worden niet ververst dan!
Dank je!
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_199327186
OMG gewoon minder dan 10 minuten nog :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199327187
moet even plassen, kan iemand mijn plaatsje vasthouden?
  PR en moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 11:50:42 #302
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199327189
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:49 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Vorige keer was het in 10 a 15 min op oid, alle shows :D
Nee joh :o 3 kwartier en zo’n andere keer kwamen er mensen een paar uur later ook nog door toch?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')