abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199296601
Voor alle feedback, hier welkom.

Om vele dezelfde vragen over de drukke actuele COR-reeks te voorkomen, lees dit even:

Juist in tijden als deze - zonder veel irl contacten - is het enorm belangrijk als iedereen normaal mee kan posten, zeker in de drukke reeks. Mee dúrft te posten ook. Door de bomen daar het bos kunnen blijven zien.

Óók users die het virus momenteel van heel dichtbij meemaken, zowel met oudere als jonge familie/gezinsleden, of zelf. Ze hebben het zwaar. Maken zich zorgen. En nee die hoeven van jou dan echt niet te horen dat zij slechts een uitzondering zijn en het voor het gros een eitje is. Zij hebben daar op dat moment in al hun zorgen núl boodschap aan, hoe het voor anderen wel meevalt. Heb empathie of scroll door. Hak geen extra gaten in hun voor hun gevoel wellicht zinkende schepen.

Tevens is het inmiddels wel duidelijk dat het vrij logisch is als mensen zich zorgen maken of bang zijn. Ga die mensen niet uitmaken voor paniekvogel. Dat zou je namelijk ook niet tegen een ziekenhuisdirectie of arts zeggen die zich ook best zorgen maken over capaciteit, materialen etc. Zorgen zijn in deze tijd normaal en niet iets om iemand over uit te lachen. Nee, rondjes rennen met de armen in de lucht gillend dat we allemaal dood gaan is absoluut niet hetzelfde als hardop durven zeggen dat je iets zorgwekkend of eng vindt.

Over offtopic en SC:
Er staan echt heel héél duidelijke regels onderaan de OP van die reeks, al vele vele topics. Lees ze alsjeblieft. Daar vind je ook een link naar het slowchat-topic, wordt duidelijk gemeld wat er wel en niet wenselijk is in de reeks etc.

En nee we gaan niet voor elk woord of zin een lijst kunnen opstellen wat wel en niet kan. Gewoon ook een beetje zélf nadenken en rekening houden met anderen.

Rekening houden met vele mede-users die naar de reeks komen voor actualiteiten en niet voor allerhande meuk, SC, ruzie etc. Zorg dat het voor iedereen leesbaar en te volgen blijft zonder dat ze zich door een brei heen hoeven werken.

Rekening houden met al die vrijwillige crew die dit naast hun eigen forums doen en die ook weleens héél graag even willen en moeten ontspannen (zeker in deze tijd vol zorgen om familie en geliefden) of moeten werken of slapen of eten of hun andere forum bijhouden etc.

We tolereren niet het ene moment meer dan het andere moment, het is simpelweg op sommige momenten beter bij te houden dan op andere momenten. Door bovengenoemde redenen en afhankelijk van hoeveel mods op dat moment tijd en energie hebben er bovenop te zitten.

Help mee. Allemaal. Denk mee. Denk aan anderen. Denk bij elke post in de reeks heel even 'draagt deze post echt iets bij' voordat je op invoeren klikt. Dat is écht niet te veel gevraagd.

En als je zo graag god of genot wilt roepen (want ook daar moet kennelijk aparte uitleg over) zet het dan in een verder onderbouwde post waaróm je dat vindt ipv alleen dat woord in een post. Want als iedereen dat gaat roepen is het topic vol voor je het weet en kan niemand daartussen de interessantere posts vinden.

We moeten dit samen doen.
Hou rekening met elkaar. Niet alleen irl nu maar ook hier.

Lees ook deze MED met betrekking tot TR’s: MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?

Dank. O+

Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.

Moderatie:
@trein2000 @capricia @D_A @AlwaysHappy @miss_sly @Momo

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 11:03:51 ]
  vrijdag 7 mei 2021 @ 15:17:43 #2
75556 erkel
back from Dagestan
pi_199315739
Wat is de policy van overbodig mentionen zonder toegevoegde waarde op het topic, behalve voor eigen plezier en elkaars p*k trekken?
Weisst
pi_199316146
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:17 schreef erkel het volgende:
Wat is de policy van overbodig mentionen zonder toegevoegde waarde op het topic, behalve voor eigen plezier en elkaars p*k trekken?
Dat we daar geen voorstander van zijn en ja, ik weet precies op wie en wat je doelt. Er is niet echt specifiek een policy over, overigens, behalve als users niet gediend zijn van de mentions in kwestie, als dat het geval is dan graag een TR zetten.

Het kan wel gewoon onder de gebruikelijke regels als off topic en discussie verneukend bezig zijn vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2021 15:56:57 ]
pi_199316440
Wat een kinderachtig gedrag van @Tijger_m omdat hij de discussie verliest, haalt hij snel mijn post weg, maar er nog wel even op reageren, kan iemand mijn post terughalen en beoordelen waarom dat weg moet?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199316461
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:19 schreef raptorix het volgende:
Wat een kinderachtig gedrag van @:Tijger_m omdat hij de discussie verliest, haalt hij snel mijn post weg, maar er nog wel even op reageren, kan iemand mijn post terughalen en beoordelen waarom dat weg moet?
Ik heb je per DM al vertelt dat ik geen post had gemod. Dus stop nu maar met deze aanvallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2021 16:21:31 ]
pi_199316466
Overigens excuus aan tijger_m het was miss_ly die hem weggooide.
pi_199316473
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb je per DM al vertelt dat ik geen post had gemod. Dus stop nu maar met deze aanvallen.
Het zou fijn zijn als er bij stond wie hem weghaalt, ik hoop dat je begrijpt dat deze aanname te verwachten was.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 16:25:18 #8
5428 crew  miss_sly
pi_199316513
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn als er bij stond wie hem weghaalt, ik hoop dat je begrijpt dat deze aanname te verwachten was.
Ik heb je een dm gestuurd met de reden waarom je posts zijn weggehaald.
Je kunt niet zomaar gaan roepen dat mensen pedant zijn. Een discussie verloopt niet op jouw voorwaarden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199316563
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb je een dm gestuurd met de reden waarom je posts zijn weggehaald.
Je kunt niet zomaar gaan roepen dat mensen pedant zijn. Een discussie verloopt niet op jouw voorwaarden.
Dat heb ik geschreven en beargumnteerd is waarom ik iemand pedant noem, je kunt niet in een discussie zomaar zeggen dat iets offtopic is, kijk de posts anders nog maar eens terug. Daarnaast als je eerst die post verwijderd, en dan pas een bericht stuurt, ja dan krijg je dit soort zaken.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 16:36:46 #10
5428 crew  miss_sly
pi_199316648
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:30 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat heb ik geschreven en beargumnteerd is waarom ik iemand pedant noem, je kunt niet in een discussie zomaar zeggen dat iets offtopic is, kijk de posts anders nog maar eens terug. Daarnaast als je eerst die post verwijderd, en dan pas een bericht stuurt, ja dan krijg je dit soort zaken.
Er wordt je met regelmaat verteld dat je je toon een beetje moet matigen. Dat was nu ook het geval. De volgorde is misschien niet altijd even handig, we zijn ook maar mensen en kunnen ook maar één ding tegelijk.
pi_199316816
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er wordt je met regelmaat verteld dat je je toon een beetje moet matigen. Dat was nu ook het geval. De volgorde is misschien niet altijd even handig, we zijn ook maar mensen en kunnen ook maar één ding tegelijk.
Ik zou me eens druk gaan maken om dit soort onzin weg te halen: COR / Die prikken zijn gevaarlijk

Overigens ben ik van mening dat je niet inhoudelijk kunt meediscussieren en vervolgens posts verwijderen, het is het 1 of het ander, nu ga ik daar niet over, maar het stoort de mensen wel, ik hoop dat je dat realiseert.
  Forum Admin vrijdag 7 mei 2021 @ 16:51:28 #12
35723 crew  GGMM
pi_199316858
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:48 schreef raptorix het volgende:
Ik zou me eens druk gaan maken om dit soort onzin weg te halen: COR / Die prikken zijn gevaarlijk
Dat topic heeft niks met jouw wangedrag te maken.

quote:
Overigens ben ik van mening dat je niet inhoudelijk kunt meediscussieren en vervolgens posts verwijderen
Waarvan akte.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 16:52:06 #13
5428 crew  miss_sly
pi_199316864
quote:

[..]

Overigens ben ik van mening dat je niet inhoudelijk kunt meediscussieren en vervolgens posts verwijderen, het is het 1 of het ander, nu ga ik daar niet over, maar het stoort de mensen wel, ik hoop dat je dat realiseert.
Over het algemeen doen we dat ook niet. We halen zelden iets weg wat onszelf aangaat, maar laten dat aan andere mods of FA's over. Juist omdat dat inderdaad niet hoort. Tenzij het inderdaad zover te ver gaat dat het niet uitmaakt wie het weghaalt.
pi_199316884
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Volg gewoon de regels en plaats opmerkingen over de moderatie in FB en niet in het topic.
pi_199316909
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:30 schreef raptorix het volgende:

[..]

Sowieso kan dat wel maar jij wilde ingaan op een issue wat niets met COR te maken had en ik had daar verder geen zin in. Jij vroeg mijn mening en ik vond die verder offtopic en ben er niet meer op in gegaan. Als user.

Het was geen modbreak en het was geen opdracht of aanvordering, ik vond het niet nodig om verder op dat specifieke verhaal door te gaan.
pi_199316915
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Volg gewoon de regels en plaats opmerkingen over de moderatie in FB en niet in het topic.
In FB eens, zal ik doen, alleen ben ik van mening dat de discussie gewoon normaal was, ik loop niet te schelden of rare uitspraken te doen, ik heb je inderdaad pedant genoemd, en ik heb daar redenen voor aangevoert, voor de rest heb ik geen enkel probleem met je, we zijn het oneens over een punt, nou gelukkig het zou anders maar een saaie boel zijn.
pi_199316939
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sowieso kan dat wel maar jij wilde ingaan op een issue wat niets met COR te maken had en ik had daar verder geen zin in. Jij vroeg mijn mening en ik vond die verder offtopic en ben er niet meer op in gegaan. Als user.

Het was geen modbreak en het was geen opdracht of aanvordering, ik vond het niet nodig om verder op dat specifieke verhaal door te gaan.
Als jij simpel het woordje offtopic meld is dat multi interpretabel, zeker als ik van mening ben dat je aanname niet klopt, ik hoop ook dat je vanuit mijn kant inziet dat dit nogal vreemd over komt, we interpreteren allemaal wel eens iets anders, bijvoorbeeld het geval dat jij vond dat ik iemand Troll noemde, terwijl dat helemaal niet het geval was, maar dat ik bedoelde dat de betreffende tweet van een Internet Troll was, tjah als jij de context anders leest, dan kun je dat zo interpreteren. Dat kan gewoon gebeuren.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 16:58:32 #18
5428 crew  miss_sly
pi_199316940
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

In FB eens, zal ik doen, alleen ben ik van mening dat de discussie gewoon normaal was, ik loop niet te schelden of rare uitspraken te doen, ik heb je inderdaad pedant genoemd, en ik heb daar redenen voor aangevoert, voor de rest heb ik geen enkel probleem met je, we zijn het oneens over een punt, nou gelukkig het zou anders maar een saaie boel zijn.
Het is prima om het oneens te zijn met elkaar, maar dat kan ook zonder iemand pedant te noemen.

Het is niet de bedoeling op de persoon te spelen, ongeacht of je zelf vindt dat je er goede redenen voor aan kunt voeren.
pi_199316955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is prima om het oneens te zijn met elkaar, maar dat kan ook zonder iemand pedant te noemen.

Het is niet de bedoeling op de persoon te spelen, ongeacht of je zelf vindt dat je er goede redenen voor aan kunt voeren.
Je moet mijn woorden niet verdraaien, ik weet vrij zeker dat ik heb gezegt: Dat vind ik pedant gedrag, dat is niet op de man spelen, het ging om de vorm van de discussie.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 17:01:34 #20
5428 crew  miss_sly
pi_199316972
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je moet mijn woorden niet verdraaien, ik weet vrij zeker dat ik heb gezegt: Dat vind ik pedant gedrag, dat is niet op de man spelen, het ging om de vorm van de discussie.
Wat mij betreft is er over gezegd wat er over te zeggen is. Dus hier wil ik het bij laten.
pi_199316979
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat mij betreft is er over gezegd wat er over te zeggen is. Dus hier wil ik het bij laten.
Prima.
pi_199323517
Ik ga trouwens 48 uur op zwart, gewoon omdat ik geen zin heb om onze afspraken niet na te komen, ik vind dat bijzonder spijtig, ik zet me serieus in om aan zelf reflectie te doen, als de gene die hier voor het zeggen hebben denken dat hierbij 1 richting verkeer betreft vind ik dat bijzonder jammer. Maandag ga ik een nieuwe poging wagen, veel succes met de feedback.

COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1746 Nog heel even volhouden
pi_199323581
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:10 schreef raptorix het volgende:
Ik ga trouwens 48 uur op zwart, gewoon omdat ik geen zin heb om onze afspraken niet na te komen, ik vind dat bijzonder spijtig, ik zet me serieus in om aan zelf reflectie te doen, als de gene die hier voor het zeggen hebben denken dat hierbij 1 richting verkeer betreft vind ik dat bijzonder jammer. Maandag ga ik een nieuwe poging wagen, veel succes met de feedback.

COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1746 Nog heel even volhouden
Onze afspraken? Ik heb met jou geen afspraak gemaakt en ik heb geen flauw idee waar jij het over hebt.

De enige afspraak die relevant is hier is dat we ons aan de policy en sub-forum post richtlijnen houden.
pi_199323616
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Onze afspraken? Ik heb met jou geen afspraak gemaakt en ik heb geen flauw idee waar jij het over hebt.

De enige afspraak die relevant is hier is dat we ons aan de policy en sub-forum post richtlijnen houden.
De reden voor mijn ban was met name mijn manier van posten, ik heb me proberen in te houden, dus minder op de man spelen, en minder emotie tonen, je hebt me dermate boos gemaakt dat ik het even zat ben, of je daar iets van gaat aantrekken moet je zelf maar zien, maar ik ben er even klaar mee, wees je er heel goed van bewust dat dit forum op individuele inspanningen van gebruikers drijft, als je daar anders over denkt prima, dat is je goed recht, maar als het respect voor gebruikers verdwijnt die energie steekt in dit forum, dan voorspel ik je dat het snel een dooie boel word, nogmaals ik ga niet persoonlijk worden, en ik neem me zelf in bescherming, maar denk goed na over je acties, een fijn wel gemeent weekend waarop je misschien eens kunt nadenken over dit soort zaken.
pi_199323745
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

De reden voor mijn ban was met name mijn manier van posten, ik heb me proberen in te houden, dus minder op de man spelen, en minder emotie tonen, je hebt me dermate boos gemaakt dat ik het even zat ben, of je daar iets van gaat aantrekken moet je zelf maar zien, maar ik ben er even klaar mee, wees je er heel goed van bewust dat dit forum op individuele inspanningen van gebruikers drijft, als je daar anders over denkt prima, dat is je goed recht, maar als het respect voor gebruikers verdwijnt die energie steekt in dit forum, dan voorspel ik je dat het snel een dooie boel word, nogmaals ik ga niet persoonlijk worden, en ik neem me zelf in bescherming, maar denk goed na over je acties, een fijn wel gemeent weekend waarop je misschien eens kunt nadenken over dit soort zaken.
Ik vind dit nogal pedant overkomen :@ :') :+
pi_199323764
Het is dat ik hier geen DM's van mods mag plaatsen :')
pi_199323789
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:41 schreef raptorix het volgende:
Het is dat ik hier geen DM's van mods mag plaatsen :')
Mail gewoon met forum@fok.nl als je klachten of problemen hebt die wij niet kunnen oplossen.
pi_199323796
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mail gewoon met forum@fok.nl als je klachten of problemen hebt die wij niet kunnen oplossen.
Zodat ik dan antwoord krijg van een persoon waar vanmidag direct alles werd doorgeklikt over het geschil dat we hadden? Laten we het transparant doen, dus hier, als je daar moeite mee hebt hoor ik het graag.
Dit ljkt me een prima plek waar we kunen bespreken wat het probleem is met gebruikers en of admins hoe we ons moeten opstellen, dat hoeft niet via achterkamertjes lijkt me.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 02:23:59 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199324242
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Om hier vervolgens te horen dat je post is weggehaald omdat deze 'homofoob' zou zijn. Het moet niet gekker worden. Echt schandalig dat je wegkomt met dit soort beschuldigingen.
pi_199327202
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 02:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Om hier vervolgens te horen dat je post is weggehaald omdat deze 'homofoob' zou zijn. Het moet niet gekker worden. Echt schandalig dat je wegkomt met dit soort beschuldigingen.
Ook voor jou geld, mail met forum@fok.nl als je het niet eens bent met een beslissing of verklaring van een mod alhier.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:46:55 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199332082
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ook voor jou geld, mail met forum@fok.nl als je het niet eens bent met een beslissing of verklaring van een mod alhier.
De betreffende post is weg hè. Enkel excuses zouden op zijn plaats zijn hier.
pi_199332581
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Sorry hoor.
pi_199334459
quote:

[..]

Die post staat gewoon in je notes en FA's kunnen die inzien. Ik ben niet van mening veranderd over de inhoud van jouw post.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2021 19:30:08 ]
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 20:03:22 #34
236264 crew  capricia
pi_199334847
quote:

[..]

Sorry hoor.
Geen idee verders waar het over gaat.
Maar sorry.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:38:25 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199337087
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:03 schreef capricia het volgende:

[..]

Sorry hoor.
Geen idee verders waar het over gaat.
Maar sorry.
Jij niet ;)

Je collega heeft een post van mij verwijderd omdat deze homofoob zou zijn. Echt te belachelijk.
pi_199368451
Deze user spamt verschillende forums vol met verzonnen verhalen over corona en zogenaamd overleden familieleden

COR / Mama is overleden

Eerder was er ook al een verhaal over een opa met corona die in het ziekenhuis onvrijwillig euthanasie had gekregen met morfine. Na eerdere terreur over tandklachten en Pakistaanse zangers gaat dit veel te ver. Behalve irritant getroll is het gewoon stemmingmakerij. Tijd voor een ban, in elk geval in COR?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 09:58:51 #37
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199368672
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 10:19:49 #38
5428 crew  miss_sly
pi_199368961
quote:
De reactie van @spinazieruiker was een hele goede. Misschien kan TS daar wat mee. Dat is dan constructiever dan sluiten of verplaatsen, lijkt me :)
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 10:20:07 #39
5428 crew  miss_sly
pi_199368963
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:38 schreef spinazieruiker het volgende:
Deze user spamt verschillende forums vol met verzonnen verhalen over corona en zogenaamd overleden familieleden

COR / Mama is overleden

Eerder was er ook al een verhaal over een opa met corona die in het ziekenhuis onvrijwillig euthanasie had gekregen met morfine. Na eerdere terreur over tandklachten en Pakistaanse zangers gaat dit veel te ver. Behalve irritant getroll is het gewoon stemmingmakerij. Tijd voor een ban, in elk geval in COR?
Topics worden gesloten, we houden het in de gaten.
pi_199373159
:')
pi_199374828
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Topics worden gesloten, we houden het in de gaten.
Bedankt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 17:23:48 #42
5428 crew  miss_sly
pi_199375253
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:32 schreef Houtenbeen het volgende:
Wilde je nog wat kwijt?
pi_199375816
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wilde je nog wat kwijt?
Het centrale topic was weer onnodig dichtgegooid.
pi_199377163
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:00 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Het centrale topic was weer onnodig dichtgegooid.
Nee, dat was niet onnodig. Opruimslotje.
pi_199415765
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:48 schreef Tijger_m het volgende:
Beetje serieuzer mag wel hier.
Waarom is topic gesloten. Mijn vraag is 100% serieus. Wat mis ik? Als het antwoord op de vraag zo obvious is, kan jij het dan geven?
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 11:04:45 #46
5428 crew  miss_sly
pi_199415929
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom is topic gesloten. Mijn vraag is 100% serieus. Wat mis ik? Als het antwoord op de vraag zo obvious is, kan jij het dan geven?
Misschien kan het in het algemene topic?
Maar je kunt zelf vast ook wel wat verzinnen: dat mensen niet weten wie het wagentje voor hen heeft vastgehad en het zekere voor het onzekere nemen, tegenover ervan uit gaan dat de mensen in de keuken van de horecagelegenheid allerlei hygienische grondbeginselen in acht nemen. Of dat laatste terecht is, weet je nooit, maar je zou er wel vanuit moeten kunnen gaan.
pi_199415952
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien kan het in het algemene topic?
Maar je kunt zelf vast ook wel wat verzinnen: dat mensen niet weten wie het wagentje voor hen heeft vastgehad en het zekere voor het onzekere nemen, tegenover ervan uit gaan dat de mensen in de keuken van de horecagelegenheid allerlei hygienische grondbeginselen in acht nemen. Of dat laatste terecht is, weet je nooit, maar je zou er wel vanuit moeten kunnen gaan.
Ja, maar bij boodschappenkarretje kom je niet met je gezicht in de buurt. Dus kwestie van goed handen wassen.

Qua horeca kan je handen wassen wat je wil, maar die vork of lepel gaat toch echt in je mond.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:40:45 #48
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_199422783
Hallo, blijkbaar ben ik niet goed in nieuwe topics openen. :+ Zou dit topic gereekst kunnen worden met dit topic?

En als het kan een 'deel 2' toevoegen aan de titel van het nieuw aangemaakte topic?
pi_199422820
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:40 schreef MissionPhailed het volgende:
Hallo, blijkbaar ben ik niet goed in nieuwe topics openen. :+ Zou dit topic gereekst kunnen worden met dit topic?

En als het kan een 'deel 2' toevoegen aan de titel van het nieuw aangemaakte topic?
Ligt niet aan jou. Om een reeks te kunnen krijgen moet een mod een handeling verrichten. Dat heb ik nu gedaan.

Bedankt voor de melding!
zie email 27 oktober
pi_199447300
Waarom is mijn post waarin ik reageer op zuiver racisme verwijderd, terwijl het wel is toegestaan om te posten dat we geen vaccins zouden moeten doneren aan “bruine mensen” terwijl niet alle Nederlanders zijn gevaccineerd?
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 11:30:04 #51
5428 crew  miss_sly
pi_199447502
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Waarom is mijn post waarin ik reageer op zuiver racisme verwijderd, terwijl het wel is toegestaan om te posten dat we geen vaccins zouden moeten doneren aan “bruine mensen” terwijl niet alle Nederlanders zijn gevaccineerd?
Omdat de post waarop je hebt gereageerd weggehaald is.
pi_199448217
Ik zie de post gewoon nog staan (post 235 in topic 1766)?
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 12:12:21 #53
5428 crew  miss_sly
pi_199448262
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:10 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zie de post gewoon nog staan (post 235 in topic 1766)?
Dat was niet helemaal goed gegaan met verwijderen. Bedankt voor het erop wijzen.
pi_199457085
Goh, ik reageer wat cynisch op een trol en dat wordt weer gelijk geveegd in

COR / Vanaf wanneer krijg ik corona?

Je zou dat onzintopic ook gewoon kunnen sluiten.
  maandag 17 mei 2021 @ 15:01:02 #55
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199468582
Kan het wat serieuzer? Het centrale topic staat vol met geklets over vakanties en voetbal.
pi_199469802
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:01 schreef leolinedance het volgende:
Kan het wat serieuzer? Het centrale topic staat vol met geklets over vakanties en voetbal.
Laat dat momenteel nu veel te maken met corona momenteel en met de corona maatregelen en de nabije toekomst wat betreft corona.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2021 15:50:33 ]
  maandag 17 mei 2021 @ 15:53:36 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199469879
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Laat dat momenteel nu veel te maken met corona momenteel en met de corona maatregelen en de nabije toekomst wat betreft corona.
Nee, het bespreken van all-inclusive vakanties heeft niet zo veel met corona te maken. Maar dat weet je zelf ook wel. Van iemand die mensen voor homofoob uitmaakt had ik echter niet anders verwacht.
pi_199469901
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, het bespreken van all-inclusive vakanties heeft niet zo veel met corona te maken. Maar dat weet je zelf ook wel. Van iemand die mensen voor homofoob uitmaakt had ik echter niet anders verwacht.
Oh, doet iemand dat dan? Dat kan toch zeker niet! Heb je al contact met een FA opgenomen of hou je het bij hier zuigen?
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 15:55:38 #59
5428 crew  miss_sly
pi_199469917
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat kun je ook verder gevoeglijk achterwege laten. Niemand maakt iemand voor homofoob uit, maar er werd op gewezen dat een bepaalde post homofoob over kwam. Zorgvuldiger je woorden kiezen, wellicht.
pi_199558955
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 18:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, dat is makkelijk in te zien op basis van de tijdstippen van bekendmaking:

16-05-2021 | 09:06 1963 en 1964
17-05-2021 | 17:14 1965
20-05-2021 | 11:02 1966
22-05-2021 | 08:45 1967 en 1968
Mag deze in de OP? :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 mei 2021 @ 18:01:05 #61
862 Arcee
Look closer
pi_199615399
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 18:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mag deze in de OP? :)
Dat mag ik tussen deze worden:

Welke geboortejaren mogen afspraak maken en vanaf wanneer mocht dit precies?

25-05-2021 | 11:26 1969 en 1970

@miss_sly, mag dit zo in de OP? :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 18:05:42 #62
5428 crew  miss_sly
pi_199615458
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:01 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat mag ik tussen deze worden:

Welke geboortejaren mogen afspraak maken en vanaf wanneer mocht dit precies?

@:miss_sly, mag dit zo in de OP? :s)
Staat er in!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 mei 2021 @ 18:44:40 #63
862 Arcee
Look closer
pi_199616029
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Staat er in!
^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 mei 2021 @ 22:28:07 #64
862 Arcee
Look closer
pi_199635354
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Staat er in!
27-04-2021 | 08:35 1961
30-04-2021 | 16:45 1962
26-05-2021 | 12:05 1971

:s)
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 08:14:25 #65
5428 crew  miss_sly
pi_199637647
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:28 schreef Arcee het volgende:

[..]

27-04-2021 | 08:35 1961
30-04-2021 | 16:45 1962
26-05-2021 | 12:05 1971

:s)
^O^
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 08:32:53 #66
236264 crew  capricia
pi_199637745
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

^O^
Als 73 aan de beurt is, geef je me even een seintje, aub.. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 08:34:27 #67
5428 crew  miss_sly
pi_199637755
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Ga ik doen!
pi_199639372
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Je kunt!
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 12:07:03 #69
236264 crew  capricia
pi_199639963
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Je kunt!
:D ^O^
10 juni de eerste. _O_
Dank je.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 12:22:51 #70
5428 crew  miss_sly
pi_199640209
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:07 schreef capricia het volgende:

[..]

:D ^O^
10 juni de eerste. _O_
Dank je.
Hij was me net voor. Fijn dat het gelukt is!
pi_199640232
Bij welke cijfers komen er versoepelingen in COR?

We hebben perspectief nodig. :(
  donderdag 27 mei 2021 @ 12:25:41 #72
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_199640281
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bij welke cijfers komen er versoepelingen in COR?

We hebben perspectief nodig. :(
FOK! is eerder leeg dan de IC dus dat heeft geen nut meer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_199715785

Het is wel de bedoeling als een mod gaat vegen het topic tot 300 maar eventjes vol post.
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 11:44:17 #74
5428 crew  miss_sly
pi_199715962
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Het is wel de bedoeling als een mod gaat vegen het topic tot 300 maar eventjes vol post.
Daar was de mod ook mee bezig :)
pi_199795645
Een second opinion van een andere moderator zou ik waarderen.

COR / Ik vind het eigenlijk wel best om nietgevaccineerd te leven #2
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199795731
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
Een second opinion van een andere moderator zou ik waarderen.

COR / Ik vind het eigenlijk wel best om nietgevaccineerd te leven #2
We recenseren elkaar niet. Bij klachten zijn de FA’s bereikbaar op forum@fok.nl
zie email 27 oktober
pi_199795796
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:52 schreef trein2000 het volgende:

[..]

We recenseren elkaar niet. Bij klachten zijn de FA’s bereikbaar op forum@fok.nl
Jammer.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_199796115
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Op de vorige pagina zeg je dat mensen wat normaler met elkaar om moeten gaan en nu is het gelijk demoniseren als iemand anders denkt dan jijzelf? Kom aan, zeg.

Hou gewoon op met dit soort termen aub, het is discussie verziekend.
Na contact met een FA, toelichting is noodzakelijk door moderator in kwestie.

De context is dat ik stel dat mensen die twijfelen over een vaccinatie gedemoniseerd worden door een deel van de bevolking.
[..]
pi_199796356
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:24 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

De context is dat ik stel dat mensen die twijfelen over een vaccinatie gedemoniseerd worden door een deel van de bevolking.
En zo stel ik dat mensen die niet twijfelen over een vaccinatie en hem gewoon nemen gedemoniseerd worden door een deel van de bevolking.
pi_199796392
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:39 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

En zo stel ik dat mensen die niet twijfelen over een vaccinatie en hem gewoon nemen gedemoniseerd worden door een deel van de bevolking.
Dat is niet de discussie die ik hier wil voeren, daar is het topic voor.
[..]
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 15:51:33 #81
5428 crew  miss_sly
pi_199796491
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:24 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

de·mo·ni·se·ren (demoniseerde, heeft gedemoniseerd)
1
door voortdurende beschuldigingen een uiterst negatief beeld van iem. creëren

Ik denk dat er best mensen zijn die mensen die geen vaccinatie willen of erover twijfelen demoniseren. Net als de andere kant op. Dat is een beetje de makke van de huidige tijd, ben ik bang.
In het topic waar jij een probleem ervaart, ligt het denk ik vooral gevoelig dat je aangeeft dat je keihard erover wil gaan liegen dat je gevaccineerd bent, terwijl je dat niet bent. Dat men daartegen ageert heeft niets met demoniseren te maken, m.i.
pi_199796584
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

de·mo·ni·se·ren (demoniseerde, heeft gedemoniseerd)
1
door voortdurende beschuldigingen een uiterst negatief beeld van iem. creëren

Ik denk dat er best mensen zijn die mensen die geen vaccinatie willen of erover twijfelen demoniseren. Net als de andere kant op. Dat is een beetje de makke van de huidige tijd, ben ik bang.
In het topic waar jij een probleem ervaart, ligt het denk ik vooral gevoelig dat je aangeeft dat je keihard erover wil gaan liegen dat je gevaccineerd bent, terwijl je dat niet bent. Dat men daartegen ageert heeft niets met demoniseren te maken, m.i.
Ik vond het namelijk knap lullig dat ik mijn best doe een goede discussie te voeren en geen haat te zaaien en dan daarop aan wordt gevallen.

Maar daarvoor wacht ik op een reactie van de moderator in kwestie.
[..]
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 15:59:07 #83
5428 crew  miss_sly
pi_199796614
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:57 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik vond het namelijk knap lullig dat ik mijn best doe een goede discussie te voeren en geen haat te zaaien en dan daarop aan wordt gevallen.

Maar daarvoor wacht ik op een reactie van de moderator in kwestie.
Waar word je op aangevallen en op een manier die niet kan, volgens jou?
pi_199796659
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waar word je op aangevallen en op een manier die niet kan, volgens jou?
De berichten waar ik letterlijk in werd uitgescholden zijn al verwijderd of aangepast door je collega.

In dit geval was het door de moderator zelf. Aangevallen als in: hij spreekt mij aan dat ik de discussie zou verzieken door het woord 'demoniseren' te gebruiken.
[..]
pi_199797015
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:03 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

De berichten waar ik letterlijk in werd uitgescholden zijn al verwijderd of aangepast door je collega.

In dit geval was het door de moderator zelf. Aangevallen als in: hij spreekt mij aan dat ik de discussie zou verzieken door het woord 'demoniseren' te gebruiken.
Ik spreek je aan op het feit dat je zelf aangeeft, eerder in het topic, dat er te weinig respect naar elkaar is en dat je dan vrolijk anderen van demoniseren beschuldigd.

En ik heb een aantal posts eerder in het topic in een modbreak toch vrij duidelijk gevraagd om wat minder emotief op elkaar te reageren.

Je post is niet weggehaald maar ik spreek je er wel op aan, als je daar geen boodschap an hebt, prima, maar roep dan ook niet op elkaar met respect te behandelen als je dat zelf niet kan opbrengen en dan ga ik verder ook niet meer vragen maar posts verwijderen.

Ik heb overigens niets van een FA hierover gehoord maar ik wil het wel even navragen wat hun gedachte hierover is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2021 16:32:07 ]
pi_199797092
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik spreek je aan op het feit dat je zelf aangeeft, eerder in het topic, dat er te weinig respect naar elkaar is en dat je dan vrolijk anderen van demoniseren beschuldigd.

En ik heb een aantal posts eerder in het topic in een modbreak toch vrij duidelijk gevraagd om wat minder emotief op elkaar te reageren.

Je post is niet weggehaald maar ik spreek je er wel op aan, als je daar geen boodschap an hebt, prima, maar roep dan ook niet op elkaar met respect te behandelen als je dat zelf niet kan opbrengen en dan ga ik verder ook niet meer vragen maar posts verwijderen.

Ik heb overigens niets van een FA hierover gehoord maar ik wil het wel even navragen wat hun gedachte hierover is.
Waar reageer ik dan emotioneel? Met name na de modbreak?

Je begrijpt de betekenis van het woord 'demoniseren' toch wel? Misschien ben je in de war omdat het lijkt op een scheldwoord ofzo. Want wie weet is dat woord nog wel vaker van toepassing, die verwarring kunnen we beter voor zijn.

De FA in kwestie vroeg of ik zelf nog een poging wou doen het af te handelen. Bij deze. Voor vragen kun je mailen naar forum@fok.nl.
[..]
  Forum Admin dinsdag 8 juni 2021 @ 16:41:03 #87
35723 crew  GGMM
pi_199797137
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:30 schreef Tijger_m het volgende:
Hij verzint dit ter plekke.

Niks mis met jouw bericht.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199797141
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

_O-
pi_199797151
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jij was het niet nee, je moet niet in kliekjes roeren is mij geleerd.
[..]
  woensdag 9 juni 2021 @ 01:27:00 #90
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199801940
wat ik in het topic hebt gepost is allang geen BNW meer, het is main stream media.
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1828 Wat gebeurt er na de zomer?

graag de discussie weer terugzetten, a.u.b.
pi_199804343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 01:27 schreef THEFXR het volgende:
wat ik in het topic hebt gepost is allang geen BNW meer, het is main stream media.
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1828 Wat gebeurt er na de zomer?

graag de discussie weer terugzetten, a.u.b.
Nee, wat je poste was een Youtube filmpje vol met conspiracy verhalen waarbij je ook nog een link met Koopmans bij verzon.
pi_199806174
En waarom is mijn laatste post nu weer verwijderd uit het topic: COR / Ik vind het eigenlijk wel best om nietgevaccineerd te leven #3
[..]
  donderdag 10 juni 2021 @ 00:00:11 #93
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199813439
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, wat je poste was een Youtube filmpje vol met conspiracy verhalen waarbij je ook nog een link met Koopmans bij verzon.
dat zie je verkeerd, ik kan screenshots maken waar Koopmans voorkwam incl emailadres
verder zijn de Fauci email links al weken het onderwerp in de media
pi_199813729
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 00:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat zie je verkeerd, ik kan screenshots maken waar Koopmans voorkwam incl emailadres
verder zijn de Fauci email links al weken het onderwerp in de media
En al lang debunked.

https://www.factcheck.org(...)istort-fauci-emails/

Er lopen topics hierover in BNW waar je bij kan dragen, zolang er geen bewijzen zijn, en die zijn er niet, gaan we dit niet in COR doen. Verder nog dit:

https://www.theguardian.c(...)ovid-lab-leak-theory

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2021 00:57:49 ]
  zaterdag 12 juni 2021 @ 15:19:10 #95
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199847934
Wellicht even vegen hier, blijkbaar is het normaal dat mods verwensingen maken.

COR / Vaccineren, wel of niet? Geen wappie! #2
pi_199850019
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
Wellicht even vegen hier, blijkbaar is het normaal dat mods verwensingen maken.

COR / Vaccineren, wel of niet? Geen wappie! #2
De post waarvoor jij een TR had gezet is weg.

En mods zijn gewoon users als ze posten en worden op dezelfde manier behandeld als ze over de schreef gaan. We regelen helemaal niets omdat iemand mod is, overigens, mods krijgen ook notes en hun posts worden verwijderd indien dat nodig is.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2021 17:33:59 ]
pi_199973463
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:23 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

True. Al heb ik ook gehoord dat eventueel een booster of een "tweak" van het vaccin in het najaar het varianten risico waarschijnlijk ook weer snel kan oplossen.

Maar dan nog he, ik heb het al eerder gezegd... vanwaar nog steeds die paniek en onrust bij een eventuele opleving in de herfst/winter? Dat snap ik niet.

Is dat niet ook gewoon inherent aan het natuurlijke verloop van de seizoenen? De afgelopen decennia waren er ook tig 'griepgolven' waarbij ook tig (meestal ouderen, net als bij covid) het loodje legden. Dat houd je nooit helemaal tegen, en moet je dat uberhaupt tegen willen houden vraag ik mij af?
Ik vroeg mij dat ook af en uitte mij poëtisch. Ik kreeg een note. Nu zie ik steeds vaker mensen hetzelfde zeggen dat wordt niet weggehaald.

Apart.
pi_199973516
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik vroeg mij dat ook af en uitte mij poëtisch. Ik kreeg een note. Nu zie ik steeds vaker mensen hetzelfde zeggen dat wordt niet weggehaald.

Apart.
Ik kan geen note terugvinden bij jou van die strekking. Ik heb ze allemaal doorgelezen (zijn er maar weinig)
  maandag 21 juni 2021 @ 11:55:03 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199987927
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niks geveegd, het ging alleen iets te veel over griep, dacht ik en iets te weinig over covid. Het was simpelweg een verzoek om ontopic te blijven.

PS: Als je vragen hebt over moderatie dan hoort dat in COR FB, niet in het topic.
De vergelijking griepaanpak en corona-aanpak, is m.i. wat anders dan de vergelijking griep en corona.
Qua ernst of bagatelliseren of wappie achtige zaken.

Ik merk ook wel dat er tig verschillende meningen zijn en m.i. is een discussieforum daar ook een prima medium voor.
Benieuwd, waarom wordt dit als offtopic gezien en gevraagd alleen over corona te hebben?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199988007
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:55 schreef Molo het volgende:

[..]

De vergelijking griepaanpak en corona-aanpak, is m.i. wat anders dan de vergelijking griep en corona.
Qua ernst of bagatelliseren of wappie achtige zaken.

Ik merk ook wel dat er tig verschillende meningen zijn en m.i. is een discussieforum daar ook een prima medium voor.
Benieuwd, waarom wordt dit als offtopic gezien en gevraagd alleen over corona te hebben?
Nou ja, dit is het COR subforum, niet het algemene infectie ziekten forum, het is prima als er een zijpaadje bewandelt wordt maar hou het binnen de perken.
Er werd niet gevraagd het alleen over covid te hebben maar er wordt gevraagd ontopic te blijven, dat kan best breed zijn maar als de discussie alleen gaat over zaken die geen covid zijn of niet veel ermee te maken hebben dan zul je zo'n verzoek zien.

Het is geen oekaze, he? Het is een verzoek om ontopic te blijven. Voor jou is het mischien heel interessant om het over andere zaken te hebben of over infectieziektes, prima, anderen staan daar anders in.
  maandag 21 juni 2021 @ 12:05:09 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199988055
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou ja, dit is het COR subforum, niet het algemene infectie ziekten forum, het is prima als er een zijpaadje bewandelt wordt maar hou het binnen de perken.
Er werd niet gevraagd het alleen over covid te hebben maar er wordt gevraagd ontopic te blijven, dat kan best breed zijn maar als de discussie alleen gaat over zaken die geen covid zijn of niet veel ermee te maken hebben dan zul je zo'n verzoek zien.

Het is geen oekaze, he? Het is een verzoek om ontopic te blijven. Voor jou is het mischien heel interessant om het over andere zaken te hebben of over infectieziektes, prima, anderen staan daar anders in.
De manier van omgaan met corona wijkt nogal af van de manier van omgaan met andere infectieziekten op sommige vlakken (en op andere vlakken ook niet).

Die discussies, informatie en gesprekken zijn wmb juist hartstikke relevant in COR. De relatie is altijd in alles die met de corona aanpak is mijn beleving.
pi_199988468
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik vond je hier wat te strikt. Kan mij prima vinden in de feedback van Molo.
pi_199989001
Hele vakantieverhalen delen mensen in het hoofdtopic dus dit was pijnlijk misplaatst.
[..]
pi_200022480
Wat maakt dat deze thread:
COR / Meld hier als je BEWUST NIET gevaccineerd bent!

Kan blijven, en deze:
COR / Ik maak me zorgen om gevaccineerden (geen BNW)

Op slot is?
Ik heb me veel genuanceerder uitgedrukt, meer moeite gestoken in de OP, maar daar wordt desondanks aanstoot aan genomen, maar een thread met een OP met:
"Tja, het vaccin is nog steeds in de testfase en men test het uit op mensen...
Er gaan mensen dood aan het vaccin.."

Is geen bezwaar voor dezelfden die aanstoot namen aan mijn thread?

Laat het maar zo, ik heb toch al geen zin meer om informatie te gaan verstrekken kijkende naar de reacties, en ga dat dus ook niet meer doen.

Laat mensen maar onbezonnen hun gezonde kinderen vaccineren zodat ze "met ze alle gezellig naar Turkije kunne", en mensen die hun zorg hierover uiten beschimpen. Niet mijn probleem.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:55:45 #105
65846 Bocaj
47th President.
pi_200052619
quote:
Als ik iets mag zeggen is dat de 'mijne' gewoon een tegenhanger is van 'Meld hier als je gevaccineerd bent!'
En de 'mijne' is (nog) niet ontspoort... (Kan nog altijd en dan mag hij van mij ook dicht...)
De 'Ik maak me zorgen...' blijkbaar wel...
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 17:41 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is een drama, ik overleg wel even of we dit gaan opschonen, verhuizen of gewoon sluiten.
Het lijkt erop dat ze hem dichthouden...
Trouwens, COR / Zou jij je baby tegen covid laten vaccineren ? is er nog wel gewoon!
pi_200054290
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:55 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Als ik iets mag zeggen is dat de 'mijne' gewoon een tegenhanger is van 'Meld hier als je gevaccineerd bent!'
En de 'mijne' is (nog) niet ontspoort... (Kan nog altijd en dan mag hij van mij ook dicht...)
De 'Ik maak me zorgen...' blijkbaar wel...
[..]

Het lijkt erop dat ze hem dichthouden...
Trouwens, COR / Zou jij je baby tegen covid laten vaccineren ? is er nog wel gewoon!
Godverdomme, ik kwam even zwaaien in je topic om me te melden. Wordt het verwijderd :')

Een simpele :W

Verwijderd :') :') :')
pi_200054695
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:06 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Godverdomme, ik kwam even zwaaien in je topic om me te melden. Wordt het verwijderd :')

Een simpele :W

Verwijderd :') :') :')
Als er een goede en serieuze discussie gaande is en jouw bijdrage bestaat uit :W zonder enige verder inhoud dan gooi ik dat weg, ja. Dat is gewoon storend voor iedereen die wel meedoet.
pi_200054731
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als er een goede en serieuze discussie gaande is en jouw bijdrage bestaat uit :W zonder enige verder inhoud dan gooi ik dat weg, ja. Dat is gewoon storend voor iedereen die wel meedoet.
:*
pi_200075211
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:32 schreef Tijger_m het volgende:
Ik dat topic opschonen nu, als je wilt discussieren WAAROM je geen vaccinatie neemt, prima, maar dat is dit topic dus niet
Wat is dan de bedoeling? Dat je alleen mag zwaaien zoals @Sjemmert deed? Oh nee dat haal je ook weg @Tijger_m

En poeh hee...een paar posts over het werk van Multatuli.... Schoon jezelf even op wil je.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 17:53:48 #110
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200075423
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je hebt gelijk zowat alles in dat topic weggegooid wat er een beetje toe deed sukkel }:|
pi_200075785
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wat is dan de bedoeling? Dat je alleen mag zwaaien zoals @:sjemmert deed? Oh nee dat haal je ook weg @:tijger_m

En poeh hee...een paar posts over het werk van Multatuli.... Schoon jezelf even op wil je.
Het slaat ook nergens op. Alsof in het andere meld topic ook iedereen moet gaan uitleggen WAAROM ze een vaccin genomen hebben.
pi_200075888
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wat is dan de bedoeling? Dat je alleen mag zwaaien zoals @:sjemmert deed? Oh nee dat haal je ook weg @:tijger_m

Meld topic voor bewust geen vaccinatie. Dan is het dus niet de bedoeling dat er allerlei zaken gepost worden die daar totaal niets mee te maken hebben. En als ik posts van een persoon ga weghalen om die reden haal ik ook de andere off topic posts weg.
pi_200075912
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 17:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Je hebt gelijk zowat alles in dat topic weggegooid wat er een beetje toe deed sukkel }:|
Omdat je filmpje van youtube relevant was voor het topic "Meld hier dat je BEWUST niet gevaccineerd bent"? Dat zie ik anders.
pi_200075957
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:11 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het slaat ook nergens op. Alsof in het andere meld topic ook iedereen moet gaan uitleggen WAAROM ze een vaccin genomen hebben.
Nee. Precies het tegenovergestelde is het punt, het is helemaal niet de bedoeling dat je dat uitlegt. Mag wel maar hou het dan beperkt tot je meld post, youtube filmpjes en andere verhalen die niets met het topic van doen hebben inderdaad niet.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 18:25:06 #115
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200076074
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Omdat je filmpje van youtube relevant was voor het topic "Meld hier dat je BEWUST niet gevaccineerd bent"? Dat zie ik anders.
Ik zie hier een pure antivaxx censuur , de reden om die Topic op te schonen, dat ook Fok gevallen als Meeloper voor de vaccinatie paranoia.. schande, de naam FOK! niet meer waard }:|
pi_200076171
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:25 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik zie hier een pure antivaxx censuur , de reden om die Topic op te schonen, dat ook Fok gevallen als Meeloper voor de vaccinatie paranoia.. schande, de naam FOK! niet meer waard }:|
Dat mag jij vinden, ik verwijs je echter naar BNW als bewijs dat FOK! helemaal niet anti antivaxx is. We hebben hier een heel subforum waarin je ongebreideld mag antivaxxen.

Hier mag je, binnen kaders, ook antivaxx zijn gezien het topic waar je in postte alleen wat niet mag is topics volspammen met zaken die niets met het topic te maken hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2021 18:29:00 ]
  zaterdag 26 juni 2021 @ 18:33:15 #117
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200076310
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, ik verwijs je echter naar BNW als bewijs dat FOK! helemaal niet anti antivaxx is. We hebben hier een heel subforum waarin je ongebreideld mag antivaxxen.

Hier mag je ook antivaxx zijn alleen wat niet mag ik topics volspammen met zaken die niets met het topic te maken hebben.
"Volspammen" ? ben je wel goed bij hoofd man .. leuke move iedereen met kritiek in het niet vaccineren topic wissen en naar de Wappies verwijzen :N
pi_200076338
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee. Precies het tegenovergestelde is het punt, het is helemaal niet de bedoeling dat je dat uitlegt. Mag wel maar hou het dan beperkt tot je meld post, youtube filmpjes en andere verhalen die niets met het topic van doen hebben inderdaad niet.
Nou ben ik in de war.

Want ik meldde mij met een simpele emoticon maar dat was ook weer niet goed volgens jou. Dat was weer te summier en zou de goede discussie, die je nu niet meer wilt blijkbaar ?, verstoren.

Ik ben sowieso van mening dat je veelste ijverig mod. Zou wel eens een staartje willen zien welke mod de meeste posts verwijderd heeft. Vermoed dat jij dik bovenaan staat.

Daarbuiten, je bent mod. Als iets over de schreef gaat verwijder je dat. Maar je bent geen voorzitter ofzo. Het is niet jou taak om overal de discussie te sturen naar je eigen wens.

En nee ik ga geen contact opnemen met een FA om een klacht in te dienen oid voor je daar weer mee gaat schermen. Ik geef je enkel mijn mening, hoef je verder niets mee te doen uiteraard.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 26-06-2021 18:50:08 ]
pi_200076956
Je hoeft niet meteen iedere zijweg weg te modden. Het liep niet uit de hand en de sfeer was goed in het topic. Is niet de eerste keer dat je te ijverig aan het modden bent. Wellicht eens luisteren naar deze feedback.
pi_200090109
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:38 schreef NightDancert het volgende:
@:Tijger_m

Waarom is mijn post verwijderd uit

COR / Meld hier als je BEWUST NIET gevaccineerd bent! #2
Even uit mijn hoofd was jouw post een reactie op een verwijderde post. Vandaar dus.
pi_200090129
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Even uit mijn hoofd was jouw post een reactie op een verwijderde post. Vandaar dus.
Nope, de post die ik quote (die volledig ontopic was) staat er nog. Ik zou het op prijs stellen als je ontopic-reacties gewoon laat staan.
pi_200090195
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:41 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Nope, de post die ik quote (die volledig ontopic was) staat er nog. Ik zou het op prijs stellen als je ontopic-reacties gewoon laat staan.
In een meld topic is het al snel offtopic, he? Kom aan. Genoeg kanalen om inhoudelijk te kunnen reageren, dat hoeft niet in dat topic wat dan prompt weer van de rails gaat.
pi_200090214
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

In een meld topic is het al snel offtopic, he? Kom aan. Genoeg kanalen om inhoudelijk te kunnen reageren, dat hoeft niet in dat topic wat dan prompt weer van de rails gaat.
Dafuq? Ik reageer inhoudelijk. Kun je misschien eens wat minder je eigen visie doordrammen en alleen ingrijpen als het echt nodig is?
pi_200090318
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:47 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Dafuq? Ik reageer inhoudelijk. Kun je misschien eens wat minder je eigen visie doordrammen en alleen ingrijpen als het echt nodig is?
Wat is mijn visie dan volgens jou? Ik volg de policy gewoon, dat topic is er niet om een discussie over het waarom aan te gaan, het is een MELD topic.

Ik heb daar ook fimpjes weggehaald die geen donder met Meld hier te maken hadden.
pi_200090514
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat is mijn visie dan volgens jou? Ik volg de policy gewoon, dat topic is er niet om een discussie over het waarom aan te gaan, het is een MELD topic.

Ik heb daar ook fimpjes weggehaald die geen donder met Meld hier te maken hadden.
Misschien begrijp je het concept van een forum niet helemaal. Als iemand iets post dan kun je daar op reageren. Zo werkt het nou eenmaal. Als je wil dat iemand alleen maar iets mag posten zonder dat een ander daar op mag reageren moet je misschien geen moderator op een forum willen zijn.

Oh, en als je dan toch zo graag het topic uitsluitend open wil houden voor het melden van bewust niet vaccineren, wees dan op z’n minst consequent. Dan draai je het topic wel de nek om, maar hey, jij kan tevreden zijn.
pi_200139722
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je bent dus een lui egoistisch varken die profiteert van anderen.
[..]

Ik wil even kijken waar de grens ligt. Dus iemand een aap noemen is note-waardig maar varken is oke? Dan weet ik dat voor de volgende keer.
pi_200140654
quote:
5s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik wil even kijken waar de grens ligt. Dus iemand een aap noemen is note-waardig maar varken is oke? Dan weet ik dat voor de volgende keer.
Het is inderdaad 'het varken dat' en niet 'het varken die'. Dag mag op zich genote worden.
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 13:37:10 #129
5428 crew  miss_sly
pi_200140999
quote:
5s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Waarom denk je dat dat wel mag?
pi_200141035
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd waarom dat wel zou mogen.
pi_200141178
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik gok omdat die post er nog stond op het moment dat hij dit vroeg in feedback. Inmiddels is de post verwijderd, maar op moment van zijn vraag nog niet.
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 13:50:40 #132
5428 crew  miss_sly
pi_200141220
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik gok omdat die post er nog stond op het moment dat hij dit vroeg in feedback. Inmiddels is de post verwijderd, maar op moment van zijn vraag nog niet.
Dat zou kunnen. Als er geen tr gezet is, bijvoorbeeld, kunnen dingen aan ons voorbij gaan. Het is niet dat we altijd alles lezen, dus we missen wel eens iets.

En aangezien het nu wel weg is, is duidelijk dat zoiets niet mag.
pi_200141282
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Als er geen tr gezet is, bijvoorbeeld, kunnen dingen aan ons voorbij gaan. Het is niet dat we altijd alles lezen, dus we missen wel eens iets.

En aangezien het nu wel weg is, is duidelijk dat zoiets niet mag.
I know. Ik probeerde het even via zijn ogen te bekijken :)
pi_200188709
Kan er worden opgetreden tegen de verspreiding van fake news in bijv COR / 'Bijna alleen ongevaccineerde mensen opgenomen in ziekenhuizen'
  maandag 5 juli 2021 @ 15:53:48 #135
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200216778
Maakt die Blauwe nog een nieuw Topic aan, of was dit een mooie gelegenheid om dat Topic om zeep te helpen?

pi_200216789
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
Maakt die Blauwe nog een nieuw Topic aan, of was dit een mooie gelegenheid om dat Topic om zeep te helpen?

Nieuwe aangemaakt. Check dit @Lenny_Leonard
  maandag 5 juli 2021 @ 15:57:01 #137
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200216819
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 15:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Nieuwe aangemaakt. Check dit @:lenny_leonard
Thx, ;)
pi_200217116
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 15:53 schreef 5thencounter het volgende:

Als ik een topic om zeep wil helpen verander ik de status in Gesloten. En goed dat je mij er aan herinnert, nu overleg ik met de collega's of dat mischien wenselijk is om te sluiten aangezien het topic niets te maken heeft met een meld topic.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2021 16:23:26 ]
  maandag 5 juli 2021 @ 16:39:31 #139
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200217366
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als ik een topic om zeep wil helpen verander ik de status in Gesloten. En goed dat je mij er aan herinnert, nu overleg ik met de collega's of dat mischien wenselijk is om te sluiten aangezien het topic niets te maken heeft met een meld topic.
Dat doe je heel goed, wat je niet bevalt gewoon wegdoen... hoe heette dat ookalweer :N
pi_200217433
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:39 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Dat doe je heel goed, wat je niet bevalt gewoon wegdoen... hoe heette dat ookalweer :N
Inderdaad, dat doe ik best aardig, bedankt voor het compliment. Maar gelukkig hoef ik het niet alleen te doen en besluiten we dat gewoon met elkaar als mods.
pi_200227294
@Tijger_m is in een goede bui. Aan offtopic geleuter doet hij lekker mee en het mag blijven staan. Ben benieuwd wanneer hij weer mod-fever gaat krijgen.

COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1878 Waar burgemeesters actie willen
pi_200227319
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:37 schreef potjecreme het volgende:
@:Tijger_m is in een goede bui. Aan offtopic geleuter doet hij lekker mee en het mag blijven staan. Ben benieuwd wanneer hij weer mod-fever gaat krijgen.

Eerst loop je te klagen dat ik te streng ben en nu loop je te klagen dat ik niet streng genoeg ben? Whatever.
  Forum Admin dinsdag 6 juli 2021 @ 12:11:27 #143
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_200227727
quote:
@:Tijger_m is in een goede bui. Aan offtopic geleuter doet hij lekker mee en het mag blijven staan. Ben benieuwd wanneer hij weer mod-fever gaat krijgen.

Zit eens niet zo te jagen op de mods joh.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_200227843
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zit eens niet zo te jagen op de mods joh.
oke :@ :@

Sorry mods :)
pi_200229368
quote:

Ligt volledig aan het onderwerp.

Voetbal is een grote no-go bijvoorbeeld.
[..]
pi_200229907
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:09 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ligt volledig aan het onderwerp.

Voetbal is een grote no-go bijvoorbeeld.
Bedankt voor je feedback.
pi_200229948
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bedankt voor je feedback.
Ben je op cursus geweest ofzo? Netjes hoor.
[..]
pi_200232023
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:47 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ben je op cursus geweest ofzo? Netjes hoor.
Weekje meegelopen op een KDV, leer je veel van.
pi_200275889
COR / Tinnitus na Vaccin

Is het de normale gang van zaken dat een collega mod een topic loopt te verzieken?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_200276241
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juli 2021 22:45 schreef junkiexp het volgende:
COR / Tinnitus na Vaccin

Is het de normale gang van zaken dat een collega mod een topic loopt te verzieken?
Nee, en het is ook niet de normale gang van zaken dat jij hem daarop uitscheld. Topic is opgeschoond.
pi_200276419
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 23:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, en het is ook niet de normale gang van zaken dat jij hem daarop uitscheld. Topic is opgeschoond.
Dat viel volgens mij wel mee, evengoed bedankt.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 11 juli 2021 @ 17:06:12 #152
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200314304
Wat is er in hemelsnaam aan de hand binnen FOK! moderatie op iemand "malloot" noemen , gebannen worden om iemand van de crew "niet goed wijs" te noemen in zijn/haar comment.. ik ga me echt afvragen of FOK! ( godspe ) nog wel bestaansrecht heeft... watjes
pi_200327504
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is er in hemelsnaam aan de hand binnen FOK! moderatie op iemand "malloot" noemen , gebannen worden om iemand van de crew "niet goed wijs" te noemen in zijn/haar comment.. ik ga me echt afvragen of FOK! ( godspe ) nog wel bestaansrecht heeft... watjes
Ik begrijp weinig van je post, eigenlijk, waar gaat dit over?
pi_200338111
@trein2000 Waarom worden mijn posts verwijderd?
pi_200338128
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:31 schreef zoost het volgende:
@:trein2000 Waarom worden mijn posts verwijderd?
Goede vraag. Geen idee. Kan het me niet herinneren.
zie email 27 oktober
  dinsdag 13 juli 2021 @ 08:49:35 #156
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_200339655
Vergissing, neem me niet kwalijk.

[ Bericht 47% gewijzigd door tesssssssss op 13-07-2021 08:55:36 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 22:41:14 #157
65846 Bocaj
47th President.
pi_200352681
Aan wie en hoe kan ik een note melding kwijt? (Ben het er niet mee eens namelijk!)
En ik wil die eruit hebben.
Het gaat om de één na laatste...
Dat is gewoon een mening en die mening is ook nog gewoon aanwezig! (Niet verwijderd!)
Ik heb wel een idee wie hem erin gezet heeft... Laat die dan maar hem eruit gooien!!! :(
pi_200353356
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 22:41 schreef Bocaj het volgende:
Aan wie en hoe kan ik een note melding kwijt? (Ben het er niet mee eens namelijk!)
En ik wil die eruit hebben.
Het gaat om de één na laatste...
Dat is gewoon een mening en die mening is ook nog gewoon aanwezig! (Niet verwijderd!)
Ik heb wel een idee wie hem erin gezet heeft... Laat die dan maar hem eruit gooien!!! :(
Ok.
  donderdag 15 juli 2021 @ 17:38:10 #159
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200380767
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik begrijp weinig van je post, eigenlijk, waar gaat dit over?
Aggôssie, je weet het weer effe niet, verbaast me niets..

Laat me duidelijk zijn het gaat over jou, en zowat alle Blauw Paranoia's hier die op zowat álles mekkeren dan wel Noten, en-of Bannnen om fucking nix...

Duidelijk?
  Moderator donderdag 15 juli 2021 @ 17:41:55 #160
236264 crew  capricia
pi_200380828
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 17:38 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Laat me duidelijk zijn het gaat over jou, en zowat alle Blauw Paranoia's hier die op zowat álles mekkeren dan wel Noten, en-of Bannnen om fucking nix...

Duidelijk?
Nu begrijpen we nog steeds niet waar het over gaat.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200380846
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 17:38 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Duidelijk?
Hm, nee, niet echt. Ik denk niet dat we veel met deze feedback kunnen als ik naar jouw notes kijk.
  donderdag 15 juli 2021 @ 17:47:33 #162
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200380909
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 17:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Nu begrijpen we nog steeds niet waar het over gaat.
Te strenge moderatie in topics waar het helemaal niet nodig is, met maatregelen die kant nog wal raken, een oeroud fenomeen op FOK!

En zeg in hemelsnaam niet dat je het nog niet snapt...
  Moderator donderdag 15 juli 2021 @ 17:56:05 #163
236264 crew  capricia
pi_200381001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 17:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Te strenge moderatie in topics waar het helemaal niet nodig is, met maatregelen die kant nog wal raken, een oeroud fenomeen op FOK!

En zeg in hemelsnaam niet dat je het nog niet snapt...
Okay.
Ik begrijp dus dat je de moderatie in COR te streng vindt.
We modereren binnen de regels die Fok! stelt. Geen persoonlijke aanvallen naar andere users, beetje on topic, en geen crew bashen. Dat soort guidelines.
Heb je daar een vraag over?
Of was dit meer een algemene opmerking?
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 15 juli 2021 @ 17:57:33 #164
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200381022
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 17:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Okay.
Ik begrijp dus dat je de moderatie in COR te streng vindt.
We modereren binnen de regels die Fok! stelt. Geen persoonlijke aanvallen naar andere users, beetje on topic, en geen crew bashen. Dat soort guidelines.
Heb je daar een vraag over?
Of was dit meer een algemene opmerking?
Ik neem volgende keer mijn QR-code mee...
  Moderator donderdag 15 juli 2021 @ 17:58:21 #165
236264 crew  capricia
pi_200381036
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 17:57 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik neem volgende keer mijn QR-code mee...
:D
Gewoon gezellig meeposten is ook welkom.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 15 juli 2021 @ 18:01:16 #166
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200381084
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 17:58 schreef capricia het volgende:

[..]

:D
Gewoon gezellig meeposten is ook welkom.
Ok, prima op één voorwaarde, dat "Malloot" in de lijst van goedgekeurde toewensingen komt in posts, en geen verwijdering veroorzaakt
  Moderator donderdag 15 juli 2021 @ 18:05:16 #167
236264 crew  capricia
pi_200381152
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 18:01 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ok, prima op één voorwaarde, dat "Malloot" in de lijst van goedgekeurde toewensingen komt in posts, en geen verwijdering veroorzaakt
Dat was ik die dat verwijderde. Begreep al niet waarom je boos op mijn collega was.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200381297
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 18:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat was ik die dat verwijderde. Begreep al niet waarom je boos op mijn collega was.
Ik had het ook verwijderd, hoor ;)
pi_200389471
Dit is geen feedback he

[ Bericht 97% gewijzigd door Straatcommando. op 16-07-2021 08:58:31 ]
Go hard or go home
pi_200408622
Op aanraden van Tijger en wat ook andere users wel aangehaald hebben.

Gaat mij niet puur om mods (al valt over de moderatie ook meer dan genoeg te klagen, maar goed) die eigenlijk een voorbeeld functie dienen te hebben, maar net zo goed over elke user.

Het promoten en aanhalen van het breken van wetten.
Is gewoon asociaal en levert gewoon mogelijke gezondheids gevaren op omdat je dan prima Corona kan hebben en kan verspreiden. Ook als je gevaccineerd bent.
Dit gaat dan met name over het op vakantie gaan en dan met de auto alle regels willen breken en alle controle proberen te vermijden. Dus je neemt lekker Corona overal gezellig bij mee.

Nou is er gezegd dat dat een eigen mening is om de wet daarover te breken om geen wettelijk verplichte test te doen. Prima, wil je dat doen en alle risico's nemen? Dat is je mening.
Je mag natuurlijk in een discussie op een forum prima aangeven dat je PCR tests onzin vindt en dat je het er niet mee eens bent.

Het lijkt mij echter absoluut niet de bedoeling om het promoten en aanhalen van het breken van wetten op een openbaar forum/sub-forum toe te gaan laten. Hou dat lekker voor je. We moeten met elkaar zorgen dat we gezond blijven, ga dan niet promoten van oh je kunt lekker op vakantie gaan en de wet breken en weet ik het wat.

Andere dingen zijn mods hier belachelijk streng (behalve op zichzelf), maar dit wordt dood leuk toegelaten.
pi_200409430
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:23 schreef bianconeri het volgende:

Gaat mij niet puur om mods (al valt over de moderatie ook meer dan genoeg te klagen, maar goed) die eigenlijk een voorbeeld functie dienen te hebben, maar net zo goed over elke user.

Is gewoon asociaal en levert gewoon mogelijke gezondheids gevaren op omdat je dan prima Corona kan hebben en kan verspreiden. Ook als je gevaccineerd bent.
Dit gaat dan met name over het op vakantie gaan en dan met de auto alle regels willen breken en alle controle proberen te vermijden. Dus je neemt lekker Corona overal gezellig bij mee.

Nou is er gezegd dat dat een eigen mening is om de wet daarover te breken om geen wettelijk verplichte test te doen. Prima, wil je dat doen en alle risico's nemen? Dat is je mening.
Je mag natuurlijk in een discussie op een forum prima aangeven dat je PCR tests onzin vindt en dat je het er niet mee eens bent.

Het lijkt mij echter absoluut niet de bedoeling om het promoten en aanhalen van het breken van wetten op een openbaar forum/sub-forum toe te gaan laten. Hou dat lekker voor je. We moeten met elkaar zorgen dat we gezond blijven, ga dan niet promoten van oh je kunt lekker op vakantie gaan en de wet breken en weet ik het wat.

Andere dingen zijn mods hier belachelijk streng (behalve op zichzelf), maar dit wordt dood leuk toegelaten.
Ik heb dit, dacht ik, al beantwoord en zie ik geen nieuw argument hier. De opmerking was geen oproep om de wet te negeren, er wordt gewoon gezegd dat Frankrijk niet aan de grens controleert en dat de poster in kwestie het niet zo boeiend vond. Feitelijk mischien niet geheel correct (Frankrijk doet steekproeven) maar geen oproep tot wat dan ook.

Of dit door een mod of user gezegd wordt is niet relevant, het is gewoon niet tegen de policy. Verder hebben mods geen enkele voorbeeld functie en krijgen mods en zelfs FA's gewoon notes.

Dus ja, dit wordt doodleuk toegelaten. Ik heb dit ook nog met de collega's achter besproken en uiteraard is er een grens maar dat bekijken we op individuele basis. Dit viel niet buiten de kaders in onze opinie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2021 15:47:21 ]
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 15:52:26 #172
236264 crew  capricia
pi_200409503
Ik zie ook geen oproep om de wet te overtreden.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 17 juli 2021 @ 20:54:02 #173
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200413420
Kan iemand wat doen aan de diarree van Erno, post #288 in het algemene topic kan volgens mij gewoon niet door de beugel.
pi_200417811
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan iemand wat doen aan de diarree van Erno, post #288 in het algemene topic kan volgens mij gewoon niet door de beugel.
Mischien wel, ik ga even zoeken maar zou je mischien een TR willen zetten volgende keer? Scheelt mij een hoop tijd.
pi_200418478
Ben ik nu aanwezig op het FOK! forum of ben ik per ongeluk verzeild geraakt op het Tijger_m forum ?
pi_200418481
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 04:14 schreef Iceage het volgende:
Ben ik nu aanwezig op het FOK! forum of ben ik per ongeluk verzeild geraakt op het Tijger_m forum ?
Ik zou de URL even checken als ik jou was. Gaat sneller.
zie email 27 oktober
  zondag 18 juli 2021 @ 04:44:37 #177
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200418489
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:23 schreef bianconeri het volgende:

Prima.

Stop jij dan om iedereen die anders denkt dan jij 'wappie' te noemen?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_200418491
Ik vond het een hele domme reactie van Dick Laurent. Hij zegt letterlijk ga maar er wordt toch niet gecontroleerd.
En dan edit dhr Tijger mijn reactie net alsof ik iets heb gepost wat niet door de beugel kan.

Mijn reactie heeft op geen enkele manier de policy van FOK! overschreden en er stond ook niks raars in en het was geen persoonlijke aanval.

Nu doe ik dat wel. Ik val Tijger-m hierbij aan want ik vind dat hij een veels te groot persoonlijk stempel zet op allerlei topics.

Dit is niet zijn forum. Dit is FOK!

Ik ben er wel klaar mee nu. Ik zie mods elkaar indekken en de hand boven water houden.

Danny is weer een donateur en user kwijt op deze manier.
Take care en fijne dag.

Ice.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 18-07-2021 05:41:25 (typo nl taal) ]
  zondag 18 juli 2021 @ 04:46:01 #179
445514 DonDruiper
pi_200418492
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
De diarree van Erno stopt pas als corona compleet van de aardbodem is verdwenen.

Nooit dus.

Dus.. voor altijd Erno-diarree.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 18 juli 2021 @ 04:48:07 #180
445514 DonDruiper
pi_200418494
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 04:45 schreef Iceage het volgende:
Ik vond het een hele domme reactie van Dick Laurent. Hij zegt letterlijk ga maar er wordt toch niet gecontroleerd.
Nou en? Je bent oud en wijs genoeg om zelf een keuze te maken of je wel of niet een PCR doet toch?

Of laat jij die keuze helemaal afhangen van wat Dick_laurent zegt?

Ga je ook gelijk naar feedback als iemand zegt: "Op de A16 kun je 's nachts prima 180 rijden."?

Dat is namelijk ook verboden.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_200418516
Heren, het is vroeg. Vlieg mekaar eens niet zo in de haren.
zie email 27 oktober
  zondag 18 juli 2021 @ 05:04:54 #182
445514 DonDruiper
pi_200418517
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 05:04 schreef trein2000 het volgende:
Heren, het is vroeg. Vlieg mekaar eens niet zo in de haren.
Die heb ik niet meer :+
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 18 juli 2021 @ 10:10:14 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200419689
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door capricia op 18-07-2021 13:13:38 ]
pi_200421862
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 04:45 schreef Iceage het volgende:
En dan edit dhr Tijger mijn reactie net alsof ik iets heb gepost wat niet door de beugel kan.

Mijn reactie heeft op geen enkele manier de policy van FOK! overschreden en er stond ook niks raars in en het was geen persoonlijke aanval.

Nu doe ik dat wel. Ik val Tijger-m hierbij aan want ik vind dat hij een veels te groot persoonlijk stempel zet op allerlei topics.

Dit is niet zijn forum. Dit is FOK!

Ik ben er wel klaar mee nu. Ik zie mods elkaar indekken en de hand boven water houden.

Danny is weer een donateur en user kwijt op deze manier.
Take care en fijne dag.

Ice.
Ik vind het prima om beslissingen uit te leggen en dat zal ik ook voor jou doen.

Er was een TR gezet in dat topic naar aanleiding van de opmerking waar jij aan refereert, ik heb daar naar gekeken, de opmerking was ok naar mijn gevoel, sommige van de reacties niet, die zijn aangepast of verwijderd. Jouw post is ge-edit omdat je er een persoonlijke aanval van maakte op een andere user en zijn status als mod aangreep om kritiek op zijn post te geven die volgens jou niet gepost zou mogen worden.

Verder is de kwestie over de post waar jij over viel door de COR mods achter de schermen nog besproken en waren we het eens dat deze door de beugel kon en geen oproep of aansporing tot het overtreden van de wet bevatte.

Dat ik zichtbaar ben als mod komt doordat ik veel tijd beschikbaar heb, meer dan de meesten van mijn collega's. Ik vind het jammer dat jij zo reageert en dat je meent dat mods elkaar beschermen, dat is dus niet zo, ik geef mods ook notes en vervolg reacties van dick_laurent heb ik ook verwijderd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2021 13:09:05 ]
  maandag 19 juli 2021 @ 15:15:34 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200441244
Kan er harder worden opgetreden tegen wappie-roepers? Het zijn veelal recidivisten nl.
  maandag 19 juli 2021 @ 15:20:55 #186
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200441360
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 15:15 schreef leolinedance het volgende:
Kan er harder worden opgetreden tegen wappie-roepers? Het zijn veelal recidivisten nl.
met de knuppel?
pi_200441646
quote:
pi_200449869
quote:
In tegenstelling tot jouw overtuiging is er geen totaalverbod op het gebruik van het woord "wappie" of enig andere term. Wel geldt er een verbod op het uitschelden, beledigen en onnodig krenken van mede-fokkers. Daarvan is mij echter niks gebleken. Ik zie derhalve ook geen reden om op te treden.
zie email 27 oktober
  zondag 25 juli 2021 @ 13:44:38 #189
451005 Grems
Clown World
pi_200538550
Waarom mag ik niet reageren op WheeledWarrior in het coronatopic?
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 13:48:57 #190
5428 crew  miss_sly
pi_200538612
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:44 schreef Grems het volgende:
Waarom mag ik niet reageren op WheeledWarrior in het coronatopic?
Je mag net als iedereen op iedereen reageren :)
  zondag 25 juli 2021 @ 13:53:48 #191
451005 Grems
Clown World
pi_200538693
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je mag net als iedereen op iedereen reageren :)
Tering zeg, ook nog semantische woordspelletjes spelen :')

Waarom worden mijn reacties op zijn post verwijderd?
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 13:54:49 #192
5428 crew  miss_sly
pi_200538714
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:53 schreef Grems het volgende:

[..]

Tering zeg, ook nog semantische woordspelletjes spelen :')

Waarom worden mijn reacties op zijn post verwijderd?
Dan zijn ze niet binnen de policy. Heeft ook niets te maken met degene op wie je reageert. Er zijn nog steeds zaken die als BNW worden bestempeld en die dus worden verwijderd.
  zondag 25 juli 2021 @ 13:55:45 #193
451005 Grems
Clown World
pi_200538735
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan zijn ze niet binnen de policy. Heeft ook niets te maken met degene op wie je reageert. Er zijn nog steeds zaken die als BNW worden bestempeld en die dus worden verwijderd.
Zaken zoals de notie dat men vanaf dag één niet als kip zonder kop zomaar wat gedaan heeft is BNW?
  zondag 25 juli 2021 @ 14:10:28 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200538928
quote:

[..]

Wat was er BNW aan?
pi_200542760
Waarom mag Erno 85x per dag hetzelfde verhaal komen posten? Doordat hij zijn mening - waar hij gewoon recht op heeft he - steeds heel stellig als feit presenteert, neigt het steeds meer naar verzieken van het topic, omdat het imo enorm afleidt van de inhoudelijke discussies.
pi_200543531
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Waarom mag Erno 85x per dag hetzelfde verhaal komen posten? Doordat hij zijn mening - waar hij gewoon recht op heeft he - steeds heel stellig als feit presenteert, neigt het steeds meer naar verzieken van het topic, omdat het imo enorm afleidt van de inhoudelijke discussies.
Tja zolang anderen blijven happen....
  zondag 25 juli 2021 @ 19:57:49 #197
62419 CherryLips
chocoholic
pi_200543641
quote:
Ik heb hem geblokkeerd nu. Dat hele topic draait om hem.
Tap tap tap
pi_200543644
quote:
Je hebt helemaal gelijk; het is irritant als hij (of wie dan ook) zijn mening presenteert als een feit, ik heb hem daar nogmaals aan herinnert.

Verder snap ik heel goed dat je je stoort aan zijn posts. Als mods mogen wij niet modden op meningen, dus we moeten dan echt 100% zeker weten dat een post trollerig bedoeld is, dat is niet altijd even duidelijk als je elke post los van de user in kwestie moet beoordelen.

Als ik het idee heb dat ik het toch niet eens ga worden met iemand (en dan maakt het even niet uit of diegene serieus is, of dat het enkel een act betreft) probeer ik diegene maar te negeren als ik geen zin heb om de discussie aan te gaan. Zoals ik al zei in de COR reeks; je bent een fijne user, laat je vooral niet weg jagen. Probeer inderdaad minder te happen en als het echt te ver gaan; dan grijpen we echt in waar dat kan. Alle kanten op. Want het is ook niet de bedoeling dat er persoonlijke aanvallen zijn kant op gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2021 20:03:29 ]
pi_200543756
Dank voor je uitleg. Ik vind het zonde dat zijn posts zo afleiden van de inhoudelijke discussies die er zijn in het topic, en die over het algemeen ook nog eens van vrij hoog niveau zijn met goed geïnformeerde users met goede argumenten over en weer.

Maar ik wil het graag constructief houden, dus heb besloten hem voortaan maar gewoon te negeren inderdaad.
  maandag 26 juli 2021 @ 12:48:18 #200
451005 Grems
Clown World
pi_200555733
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:55 schreef Grems het volgende:

[..]

Zaken zoals de notie dat men vanaf dag één niet als kip zonder kop zomaar wat gedaan heeft is BNW?
Ik ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd.
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 12:49:56 #201
5428 crew  miss_sly
pi_200555770
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 12:48 schreef Grems het volgende:

[..]

[..]

Ik ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd.
Dat was niet wat je postte.
Als je een probleem hebt met de moderatie, kun je een FA/A vragen om er naar te kijken.
  maandag 26 juli 2021 @ 12:51:06 #202
451005 Grems
Clown World
pi_200555793
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 12:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat was niet wat je postte.
Als je een probleem hebt met de moderatie, kun je een FA/A vragen om er naar te kijken.
Ik postte dat er wel een plan was, nu 20% mainstream realiteit, destijds nog 100% BNW

Kun je uitleggen wat daar modbaar/BNW aan is?
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 13:12:22 #203
5428 crew  miss_sly
pi_200556152
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 12:51 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik postte dat er wel een plan was, nu 20% mainstream realiteit, destijds nog 100% BNW

Kun je uitleggen wat daar modbaar/BNW aan is?
Dat er een of ander verborgen plan is dat niet wordt doorzien,waarbij de overheid een vreselijk plan heeft om de burgers te knechten en daar deze coronapandemie voor wordt gebruikt, is BNW. Daar is ook geen 20% van realiteit geworden.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 08:44:54 #204
5428 crew  miss_sly
pi_200569441
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Kan je, wellicht handiger in het feedbacktopic, duiden waarom dat niet wenselijk is?
Omdat schelden valt onder op de persoon spelen en dat niet binnen het beleid binnen COR valt.
pi_200569479
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Omdat schelden valt onder op de persoon spelen en dat niet binnen het beleid binnen COR valt.
Iemand een gevaarlijke gek noemen als hij dat overduidelijk is, is toch geen schelden? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 08:58:56 #206
5428 crew  miss_sly
pi_200569662
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Iemand een gevaarlijke gek noemen als hij dat overduidelijk is, is toch geen schelden? :@
Dat is een mening, geen feit. Dus nee, gewoon niet doen.
  woensdag 28 juli 2021 @ 11:37:32 #207
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_200593846
Is er ergens een poll waar je kan aangeven welk vaccin je hebt gekregen?
Zonee, dan ga ik die aanmaken.
  woensdag 28 juli 2021 @ 11:55:36 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200594259
quote:
5s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
Is er ergens een poll waar je kan aangeven welk vaccin je hebt gekregen?
Zonee, dan ga ik die aanmaken.
Volgens mij niet, ga je gang
pi_200664559
quote:
Een psychisch gestoorde oud-kennis van me is (weer) aan het vervelen hier:
COR / Vind jij het ook zo fijn dat je niet meer onder de mensen mag komen?
Monomeism is de naam. Viel me 3 weken geleden ook lastig in een nieuws topic.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2021 23:11:36 ]
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 23:25:52 #210
236264 crew  capricia
pi_200664794
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:11 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Een psychisch gestoorde oud-kennis van me is (weer) aan het vervelen hier:
COR / Vind jij het ook zo fijn dat je niet meer onder de mensen mag komen?
Monomeism is de naam. Viel me 3 weken geleden ook lastig in een nieuws topic.
Het is weg.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200664815
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is weg.
Bedankt. De volgende keer zal ik proberen er niet meer op te reageren, want hij is gewoon aan het provoceren.
pi_200770149
report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Anderen uitmaken voor wappies of schaapjes mag je fijn elders doen, niet hier.
--------
melding:

Wat is dit voor rare moderatie hier?
Dat is gewoon een standaard benaming die overal gebruikt wordt.

Haal dan al gewoon een bewoording weg als je er niet mee eens bent ipv hele discussies weg te halen?
Alsof wappie schaapjes complete bescherming krijgen hier.
pi_200770792
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]

--------
melding:

Haal dan al gewoon een bewoording weg als je er niet mee eens bent ipv hele discussies weg te halen?
Het was nou niet echt bevorderlijk voor de sfeer in het topic natuurlijk; er staat niet voor niets in de gedragsregels dat het woorden zijn die je beter kan ontwijken. Dat gezegd hebbende; je woorden waren niet specifiek gericht naar een andere user en dan zijn de regels blijkbaar anders, dus ik had het moeten laten staan. Zal de note verwijderen; kan de post helaas niet terug zetten.
pi_200771149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het was nou niet echt bevorderlijk voor de sfeer in het topic natuurlijk; er staat niet voor niets in de gedragsregels dat het woorden zijn die je beter kan ontwijken. Dat gezegd hebbende; je woorden waren niet specifiek gericht naar een andere user en dan zijn de regels blijkbaar anders, dus ik had het moeten laten staan. Zal de note verwijderen; kan de post helaas niet terug zetten.
Wat!!!Ik wist niet dat klagen helpt.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:38:30 #215
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200771253
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:32 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het is niet dat je met een bepaald notes een ban krijgt he, het zijn gewoon notities. Soms kan 1 post de aanleiding zijn voor een ban, je kan ook 50 notes krijgen in een aantal maanden en geen ban krijgen.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:45:53 #216
5428 crew  miss_sly
pi_200771500
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:32 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ook wij vergissen ons wel eens. Als een note dan achteraf onterecht is gezet, is het toch logisch dat ie ook wordt weggehaald?
pi_200771628
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ook wij vergissen ons wel eens. Als een note dan achteraf onterecht is gezet, is het toch logisch dat ie ook wordt weggehaald?
Jullie vergissen je hier heel vaak en bannen zo vaak hier compleet onterecht.
Nou ja niet jullie, maar laten compleet onterecht bannen.

Maar goed, dat terzijde.

Een heel gesprek weghalen wat 10 posts ofzo was, misschien wel meer, alleen omdat ik 1 keer in het algemeen wappie schaap zeg (algemene benaming dus niet gericht op iemand) wat gewoon een benaming is voor dat soort type mensen, slaat nergens op.

Zelfs al zou het niet fijn zijn dan kan alsnog alleen die bewoording weggehaald worden ipv een heel gesprek van 10+ posts.

Maar goed allang mooi dat er eens een keer toegegeven wordt dat er een fout gemaakt wordt.
Dat wordt vaak genoeg totaal niet gedaan, ook niet bij totaal onterecht gegeven bans. Ook al worden die dan opgeheven.
pi_200771736
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar goed, dat terzijde.

Een heel gesprek weghalen wat 10 posts ofzo was, misschien wel meer, alleen omdat ik 1 keer in het algemeen wappie schaap zeg (algemene benaming dus niet gericht op iemand) wat gewoon een benaming is voor dat soort type mensen, slaat nergens op.

Zelfs al zou het niet fijn zijn dan kan alsnog alleen die bewoording weggehaald worden ipv een heel gesprek van 10+ posts.

Maar goed allang mooi dat er eens een keer toegegeven wordt dat er een fout gemaakt wordt.
Dat wordt vaak genoeg totaal niet gedaan, ook niet bij totaal onterecht gegeven bans. Ook al worden die dan opgeheven.
Je kan ook overdrijven natuurlijk, ik heb hooguit 5 of 6 posts weggehaald.

En dat dik gedrukte: je kan die mensen ook respectvoller bespreken natuurlijk. In mijn ervaring is het nooit bevorderlijk voor de discussie om dat soort denigrerende termen te gebruiken.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:04:33 #219
5428 crew  miss_sly
pi_200771997
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar goed, dat terzijde.

Kan best dat je dat zo ervaart, maar volgens mij valt het allemaal heel erg mee.

Natuurlijk is wappie schapen niet ‘gewoon’ een benaming voor ‘dat soort mensen’. Jij gebruikt het veel, dat wel. Je zou kunnen proberen om het gesprek prettiger te laten verlopen en minder van die woorden te gebruiken. Ik neem aan dat jij ook graag een beetje respectvol benaderd wordt :)
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:05:20 #220
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200772019
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]

--------
melding:

Dacht ik ook en verwacht zelfs als het zo door gaat dat het woord wappie zelfs De Dikke Van Dale en het Groene boekje gaat halen? :P Wappie het woord van 2021. :P Het zou me zelfs niet verbazen dat een wappie eigenlijk een nieuw soort primaat blijkt te zijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 06-08-2021 12:18:44 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200832976
Graag dit topic weer openen, de redenatie van Miss_Sly is slecht onderbouwd.

Topic:

COR / Dr. Makary: Natuurlijke immuniteit effectiever dan vaccinimmuniteit

Onderbouwing Miss_Sly:
quote:
Dr. Marty Makary is bovenal een oncologisch chirurg. Hij heeft een mening, zoals vele anderen.
De oproep om je vooral te laten besmetten, is toch niet echt iets om reclame voor te maken.
In het artikel staat dit:

Makary moedigt nog steeds degenen aan die niet zijn gevaccineerd en niet immuun zijn om het vaccin te krijgen.

Je zuigt dus dingen uit je duim Miss_Sly

quote:
Daarnaast roept hij wel op je te laten vaccineren. En zegt hij dat "het erop lijkt dat" natuurlijk immuniteit beter werkt tegen de Delta-variant.

Een epidemioloog zegt vervolgens dat niet te zeggen is of natuurlijke immuniteit of vaccinaties beter werken.

TT klopt dus niet, OP is ook niet helemaal feitelijk.
Uit het artikel:

Studies uitgevoerd door onderzoekers van de Washington University School of Medicine in St. Louis ontdekten dat cellen in het beenmerg van degenen die een jaar eerder herstelden van COVID een herinnering aan het virus hadden. Een andere studie toonde aan dat de cellen 12 maanden na het oplopen van het virus zich blijven ontwikkelen.

Uit mijn OP:

Had COVID? You'll probably make antibodies for a lifetime

People who recover from mild COVID-19 have bone-marrow cells that can churn out antibodies for decades, although viral variants could dampen some of the protection they offer.

https://www.nature.com/ar(...)utm_content=deeplink

En het artikel laat beide kanten van het verhaal horen:

Dr. William Hanage, een universitair hoofddocent epidemiologie aan de T.H. Chan School of Public Health van Harvard, zei dat het "onmogelijk" is om te weten of het COVID-vaccin of de natuurlijke immuniteit meer beschermend is tegen het virus vanwege het gebrek aan kennis over het niveau van bescherming dat natuurlijke immuniteit een persoon na verloop van tijd geeft. Herinfectie komt voor bij ongeveer 10% van de mensen nadat ze het virus hebben opgelopen als gevolg van een afname van de "immuniteit-overtime".

De TT klopt verder prima.

Laten we eerlijk zijn Miss_Sly, jij mag mij niet en dus ga je op zoek naar redenen om mijn topic te sluiten.

@yvonne
@Danny
@miss_sly
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 18:31:38 #222
5428 crew  miss_sly
pi_200833027
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Graag dit topic weer openen, de redenatie van Miss_Sly is slecht onderbouwd.

Topic:

COR / Dr. Makary: Natuurlijke immuniteit effectiever dan vaccinimmuniteit

Onderbouwing Miss_Sly:
[..]

In het artikel staat dit:

Makary moedigt nog steeds degenen aan die niet zijn gevaccineerd en niet immuun zijn om het vaccin te krijgen.

Je zuigt dus dingen uit je duim Miss_Sly
[..]

Uit het artikel:

Studies uitgevoerd door onderzoekers van de Washington University School of Medicine in St. Louis ontdekten dat cellen in het beenmerg van degenen die een jaar eerder herstelden van COVID een herinnering aan het virus hadden. Een andere studie toonde aan dat de cellen 12 maanden na het oplopen van het virus zich blijven ontwikkelen.

Uit mijn OP:

Had COVID? You'll probably make antibodies for a lifetime

People who recover from mild COVID-19 have bone-marrow cells that can churn out antibodies for decades, although viral variants could dampen some of the protection they offer.

https://www.nature.com/ar(...)utm_content=deeplink

En het artikel laat beide kanten van het verhaal horen:

Dr. William Hanage, een universitair hoofddocent epidemiologie aan de T.H. Chan School of Public Health van Harvard, zei dat het "onmogelijk" is om te weten of het COVID-vaccin of de natuurlijke immuniteit meer beschermend is tegen het virus vanwege het gebrek aan kennis over het niveau van bescherming dat natuurlijke immuniteit een persoon na verloop van tijd geeft. Herinfectie komt voor bij ongeveer 10% van de mensen nadat ze het virus hebben opgelopen als gevolg van een afname van de "immuniteit-overtime".

De TT klopt verder prima.

Laten we eerlijk zijn Miss_Sly, jij mag mij niet en dus ga je op zoek naar redenen om mijn topic te sluiten.

@:yvonne
@:Danny
@:Miss_sly
Excuses, dat eerste heb ik inderdaad verkeerd gelezen.
De TT klopt niet, er niet mogelijk om te zeggen of natuurlijke immuniteit of vaccinaties beter werken. En de beste man is oncologisch chirurg, geen epidemioloog. Zijn mening is net zo veel waard als die van ieder ander.

Overigens is het een aanname van je dat ik je niet mag. Ik ken je niet, dus mogen of niet komt daar niet bij kijken :)
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:19:26 #223
65846 Bocaj
47th President.
pi_200842173
Zeg mensen we moeten door!
We kunnen alleen niet door, Cojona achter ons latend, als /249 open blijft!
Alles is nu toch wel gezegd en geschreven na dik 1,5 jaar? :Y

Gooi /249 dicht en laten we het over wat anders gaan hebben...
Cojona is gewoon net als de griep en het komt gewoon in de jaarlijkse cocktail van de Griep/Cojona prik.

Goed idee? Zal wel weer niet... en straks in 2023 zitten we nog steeds in /249 te lullen... :')

Ik vind dat we er teveel in blijven hangen... we moeten doorrrrr! Come on!
pi_200842291
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:28:43 #225
236264 crew  capricia
pi_200842323
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:19 schreef Bocaj het volgende:
Zeg mensen we moeten door!
We kunnen alleen niet door, Cojona achter ons latend, als /249 open blijft!
Alles is nu toch wel gezegd en geschreven na dik 1,5 jaar? :Y

Gooi /249 dicht en laten we het over wat anders gaan hebben...
Cojona is gewoon net als de griep en het komt gewoon in de jaarlijkse cocktail van de Griep/Cojona prik.

Goed idee? Zal wel weer niet... en straks in 2023 zitten we nog steeds in /249 te lullen... :')

Ik vind dat we er teveel in blijven hangen... we moeten doorrrrr! Come on!
Waar gaat dit over? :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200842438
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:28 schreef capricia het volgende:

[..]

De centrale reeks gok ik of zo? :D
pi_200842464
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De centrale reeks gok ik of zo? :D
/249 is geheel COR :o
I'll give you something to do
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:37:17 #228
65846 Bocaj
47th President.
pi_200842483
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit gaat over ALLES Capri!
Nu bijna iedereen gevaccineerd is hebben nog steeds niet al onze vrijheden terug.
Werd er niet een jaar volgehouden: "Wacht tot het vaccin er is..."
Nu is het vaccin er en mensen kunnen nog steeds besmet worden en anderen aansteken....
Ja, zeggen 'ze' maar het is minder heftig en je komt niet in het ziekenhuis...
Nou, zo langzamerhand hoor en lees je steeds meer verhalen dat gevaccineerde mensen gewoon weer in het ziekenhuis belanden... (Zie bijvoorbeeld Israel)

We zijn voorgelogen... het is allemaal onzin en een leugen... Genoeg = Genoeg!
Ach ik houd er ook over op... Ik ben een roepende in de woestijn!
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:39:22 #229
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200842511
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:37 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dit gaat over ALLES Capri!
Nu bijna iedereen gevaccineerd is hebben nog steeds niet al onze vrijheden terug.
Werd er niet een jaar volgehouden: "Wacht tot het vaccin er is..."
Nu is het vaccin er en mensen kunnen nog steeds besmet worden en anderen aansteken....
Ja, zeggen 'ze' maar het is minder heftig en je komt niet in het ziekenhuis...
Nou, zo langzamerhand hoor en lees je steeds meer verhalen dat gevaccineerde mensen gewoon weer in het ziekenhuis belanden... (Zie bijvoorbeeld Israel)

We zijn voorgelogen... het is allemaal onzin en een leugen... Genoeg = Genoeg!
Ach ik houd er ook over op... Ik ben een roepende in de woestijn!
Ik hoor dit bericht met de stem van Robert Jensen ;)
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:40:58 #230
65846 Bocaj
47th President.
pi_200842542
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:39 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik hoor dit bericht met de stem van Robert Jensen ;)
Die man heeft misschien wel meer gelijk dan iedereen...
pi_200863158
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:40 schreef Bocaj het volgende:

[..]

In vergelijking met een asbak inderdaad.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 18:56:01 #232
80382 manny
30 is best veel
pi_200865134
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:40 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Meer gelijk hebben dan iedereen.

Wat betekent dat nou weer ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200865405
Die discussie is hier verder niet echt wenselijk, laten we het hier houden op feedback richting de moderatie.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:50:45 #234
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200865940
Ohhhhh

Ik zie Jensen ineens in de woestijn roepen!

Dorst en behoefte aan water! Komt er een vertegenwoordiger op een kameel aan maar die verkoopt alleen stropdassen geen water bij zich. "Echt niet?" Vraagt hij. Jensen kruipt verder... weer een silhouet van kameel met berijder. "Water!?!" Roept Jensen... maar blijkt helaas weer een vertegenwoordiger van stropdassen geen water.. ook niet tegen betaling.

Dan denkt Jensen te hallucineren en een oase te zien en kruipt ie er uitgeput naar toe....

Eindelijk aangekomen blijkt het echt te zijn. Alles is voorradig.. luxe... politiek rechts georienteerde bloedmooie vrouwen en.... WATER!

"gelukkig heb ik dit mooie oord mogen vinden" zegt hij tegen de portier

Waarop de portier zegt;" sorry mijnheer maar ik kan u niet toelaten... alleen toegang met stropdas"
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_200866010
Ok, slecht verhaal wel.
Go hard or go home
pi_200866045
Wat is dit? :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:26:57 #237
22565 asco
Los in deze tent
pi_200908107
Corona? Niks van te merken hier @home. 😎

[ Bericht 29% gewijzigd door asco op 16-08-2021 07:31:54 ]
pi_200908116
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:26 schreef asco het volgende:
Corona? Niks van te merken hier @:home. 😎

[ afbeelding ]
Je zit in Feedback ;)
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:48:13 #239
22565 asco
Los in deze tent
pi_200908321
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je zit in Feedback ;)
Oh, jammer weer. Is het hier ook Los? 🤣
pi_200908355
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:48 schreef asco het volgende:

[..]
Oh, jammer weer. Is het hier ook Los? 🤣
Nee, maar je post is wel off topic ;)
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:54:48 #241
22565 asco
Los in deze tent
pi_200908392
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, maar je post is wel off topic ;)
Dat zijn 95% van mijn posts. Daarom Fok. 😎👌

Maar gooi maar weg hoor. 🤣👍
  woensdag 18 augustus 2021 @ 15:48:49 #242
488801 Michellepatinama
Socialism does not work!!!
pi_200967350
CHILDREN DROP DEAD AFTER BEING BRIBED TO TAKE THE VACCINE:
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:17 schreef erkel het volgende:
How can you have a "Delta Variant Surge" if you cannot test for the "Delta" variant????:
https://www.bitchute.com/video/uHKpSK4sFiHT/

COVID VACCINATED BECOMING THE NEW COVID SUPERSPREADERS - IT'S A TRAIN WRECK IN PROGRESS:
https://www.bitchute.com/video/CsHIVJ4YHm1n/

Nieuw onderzoek toont aan dat wappies vaak hoger opgeleiden zijn:
https://niburu.co/het-com(...)gqNtZGzNAvujcnBszQil

En zo zijn er nog duizenden te vinden buiten feesboek, goegle, NOS, Rtl, Cnn, Cnbc etc etc, kortom alles buiten de MSM.

“It’s easy to fool people, It’s not easy to convince people they’ve been fooled.”

Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.

Ik ben dus een wappie volgens …….?
The only thing necessary for the total triumph of current evil EU fascism and totalitarianism is for good men to do nothing.
pi_200967406
quote:
Hallo,
Je zit hier in het feedback topic.
Je post past meer hier:
BNW / Coronavirus - #129 - Met steeds meer gevaccineerde wappies
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201054438
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Hallo,
Je zit hier in het feedback topic.
Je post past meer hier:
BNW / Coronavirus - #129 - Met steeds meer gevaccineerde wappies
Wat is er fout aan wat diegene zegt om verdomd te worden naar BNW?
Amsterdam is poep op de stoep.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:48:22 #245
236264 crew  capricia
pi_201054486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:43 schreef MartinPro het volgende:

[..]
Wat is er fout aan wat diegene zegt om verdomd te worden naar BNW?
Omdat dit het feedback topic is, mss?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201081709
Miss_sly graag uitleg over het weghalen van mijn post.

Begrijp er helemaal niets van.
pi_201081757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 15:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Miss_sly graag uitleg over het weghalen van mijn post.

Begrijp er helemaal niets van.
Topic is nu helemaal dicht. Kijk maar even naar de OP.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201081766
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Topic is nu helemaal dicht. Kijk maar even naar de OP.
Ik wil graag antwoord op mijn vraag van Miss_sly.
pi_201081825
Waarom is het topic over de overleden presentator gesloten?

We hadden daar een vosltrekt normale discussie en ineens moet het slot erop, wordt er van alles weggehaald.

Ik heb er begrip voor dat jullie alles beschaafd willen houden. Maar dit slaat echt nergens op.
pi_201081835
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

We hadden daar een vosltrekt normale discussie en ineens moet het slot erop, wordt er van alles weggehaald.

Ik heb er begrip voor dat jullie alles beschaafd willen houden. Maar dit slaat echt nergens op.
Ik had de indruk dat het de uitdrukkelijke wens van TS zelf was om het topic te sluiten.

Als ik het mis heb dan word ik graag gecorrigeerd.
pi_201081861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Zie de OP in het topic.
Zoals ik al aangaf. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201081880
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Zie de OP in het topic.
Zoals ik al aangaf. :)
Wat? Wees duidelijk aub.
pi_201081886
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Wat?
Lees de eerste post in dat topic. Aub.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201081895
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Lees de eerste post in dat topic. Aub.
Ja, gelezen.

Ik wil graag nog steeds een antwoord waarom mijn specifieke post werd verwijderd.
  Forum Admin donderdag 26 augustus 2021 @ 16:31:27 #255
pi_201082144
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ja, gelezen.

Ik wil graag nog steeds een antwoord waarom mijn specifieke post werd verwijderd.
Je hebt je antwoord gehad, next.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_201082247
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je hebt je antwoord gehad, next.
Dat was geen antwoord. Mijn post is verwijderd terwijl er m.i. geen enkele reden voor is. Wat heeft dat met verkeerde locatie van het topic te maken.

Ik wil graag de reden weten voor de verwijdering van mijn specifieke post. Hoe kan ik anders voorkomen dat andere posts ook worden verwijderd in het vervolg?

Ik heb geen zin om allerlei tekst te schrijven en dat het vervolgens zonder enige reden wordt verwijderd. Dat bespaart me een boel tijdverspilling. Bij voorbaat dank.
  Forum Admin donderdag 26 augustus 2021 @ 16:50:43 #257
pi_201082432
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat was geen antwoord. Mijn post is verwijderd terwijl er m.i. geen enkele reden voor is. Wat heeft dat met verkeerde locatie van het topic te maken.

Ik wil graag de reden weten voor de verwijdering van mijn specifieke post. Hoe kan ik anders voorkomen dat andere posts ook worden verwijderd in het vervolg?

Ik heb geen zin om allerlei tekst te schrijven en dat het vervolgens zonder enige reden wordt verwijderd. Dat bespaart me een boel tijdverspilling. Bij voorbaat dank.
Je post sloeg nergens op. Vervolgens plaats je hem weer en ga je op het orgel in het topic omdat het verwijderd is, en dan hier de schone schijn uithangen. Dat word hem niet jongen :P
pi_201082477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je post sloeg nergens op. Vervolgens plaats je hem weer en ga je op het orgel in het topic omdat het verwijderd is, en dan hier de schone schijn uithangen. Dat word hem niet jongen :P
Hoezo 'je post sloeg nergens op'. Dat is niet aan jou om dat te beoordelen en hem dan maar te verwijderen. Het was een serieuze vraag.

Anders kun jij hem misschien beantwoorden: wat doen dubbel gevaccineerden nog in het ziekenhuis.

Dat jullie de boel netjes en beschaafd willen houden, helemaal mee akkoord.

Maar dit was niet persoonlijk, niet aanvallend, niets wat tegen jullie regels in gaat. Ik plaatste hem nogmaals omdat ik dacht dat er iets mis was gegaan. Daarna zag ik dat er mee was geknoeid. Zeer frustrerend.

Dus doe ff normaal aub.

Sowieso was het je modmaatje die hem heefrt verwijderd. Ik zou graag een reactie van haar willen. Zij heeft mij zelf namelijk geadviseerd om in dit topic vragen te stellen. Dan kan ze die ook gewoon even beantwoorden wanneer ze daar tijd voor heeft.

Bij voorbaat dank.
  Forum Admin donderdag 26 augustus 2021 @ 17:02:40 #259
pi_201082664
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Hoezo 'je post sloeg nergens op'. Dat is niet aan jou om dat te beoordelen en hem dan maar te verwijderen. Het was een serieuze vraag.

Anders kun jij hem misschien beantwoorden: wat doen dubbel gevaccineerden nog in het ziekenhuis.

Dat jullie de boel netjes en beschaafd willen houden, helemaal mee akkoord.

Maar dit was niet persoonlijk, niet aanvallend, niets wat tegen jullie regels in gaat. Ik plaatste hem nogmaals omdat ik dacht dat er iets mis was gegaan. Daarna zag ik dat er mee was geknoeid. Zeer frustrerend.

Dus doe ff normaal aub.

Sowieso was het je modmaatje die hem heefrt verwijderd. Ik zou graag een reactie van haar willen. Zij heeft mij zelf namelijk geadviseerd om in dit topic vragen te stellen. Dan kan ze die ook gewoon even beantwoorden wanneer ze daar tijd voor heeft.

Bij voorbaat dank.
Je hebt het maar met mij te doen hoor. Met je modmaatje :T

Wat gevaccineerden in het ziekenhuis doen? Nou, ziek zijn.

Dat was het. Klaar. Alles hierna ga ik dan ook verwijderen.
pi_201082679
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je hebt het maar met mij te doen hoor. Met je modmaatje :T

Wat gevaccineerden in het ziekenhuis doen? Nou, ziek zijn.

Dat was het. Klaar. Alles hierna ga ik dan ook verwijderen.
En waarom moet dat worden verwijderd?

Citeer even een regel ofzo, dan weet ik dat voor het vervolg.

Anders vraag ik even hogerop.
  Forum Admin donderdag 26 augustus 2021 @ 17:06:09 #261
pi_201082743
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
En waarom moet dat worden verwijderd?

Citeer even een regel ofzo, dan weet ik dat voor het vervolg.

Anders vraag ik even hogerop.
Ik ben hogerop. Het is een vraag waarvan je zelf het antwoord ook gewoon weet, dat soort stemmingmakerij hoort er niet thuis.
pi_201082811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik ben hogerop. Het is een vraag waarvan je zelf het antwoord ook gewoon weet, dat soort stemmingmakerij hoort er niet thuis.
Het is helemaal geen stemmingmakerij. Volgens mij begrijp je het niet. Het is nogal relevant dat dubbelgevaccineerden in het ziekenhuis terecht komen terwijl we constant worden gezegd dat dubbelgevaccineerden zo goed zijn beschermd en dat het de oplossing is om onze vrijheden terug te krijgen enz. Dat is niet echt consistent.

Dus nogmaals: een regel graag. En houd anders op met volstrekt normale posts verwijderen aub. Dat scheelt een boel frustratie om niks.
  Forum Admin donderdag 26 augustus 2021 @ 17:11:19 #263
pi_201082873
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Het is helemaal geen stemmingmakerij. Volgens mij begrijp je het niet. Het is nogal relevant dat dubbelgevaccineerden in het ziekenhuis terecht komen terwijl we constant worden gezegd dat dubbelgevaccineerden zo goed zijn beschermd. Dat is niet echt consistent.

Dus nogmaals: een regel graag. En houd anders op met volstrekt normale posts verwijderen aub. Dat scheelt een boel frustratie om niks.
Jij maakt hier een boel trammelant om niks. Vaccineren betekent niet dat je 100% immuun bent, of dat ic opname ineens onmogelijk is. Dat is echt basiskennis wat overal te vinden is (en ook vaak is herhaald) en je gaat mij niet wijs maken dat je dat niet weet. Daarom is je post weg, je bent namelijk helemaal niet uit op een normale discussie als je zulke vragen stelt.

En daarmee sluit ik deze casus.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:57:59 #264
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201091389
Iemand die kan verklaren waarom mijn post is verdwenen uit het topic

COR / Vragen aan onze antivax medemensen #2
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:22:20 #265
236264 crew  capricia
pi_201094994
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 08:57 schreef tja77 het volgende:
Iemand die kan verklaren waarom mijn post is verdwenen uit het topic

COR / Vragen aan onze antivax medemensen #2
Welke post precies? Heb gisteren een hele reeks persoonlijke aanvallen weggehaald. Waaronder deze:
"Potverdorie, wat ben jij gefrustreerd gaat het wel goed met je? Je praat poep en begint te flippen zodra je erop gewezen wordt."
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:29:45 #266
342627 tja77
pi_201097445
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 13:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Welke post precies? Heb gisteren een hele reeks persoonlijke aanvallen weggehaald. Waaronder deze:
"Potverdorie, wat ben jij gefrustreerd gaat het wel goed met je? Je praat poep en begint te flippen zodra je erop gewezen wordt."
Ik quote iemand waar ik het mee eens was.
Het was gisteravond, geen idee hoe laat.
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:37:15 #267
236264 crew  capricia
pi_201097521
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 16:29 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ik quote iemand waar ik het mee eens was.
Het was gisteravond, geen idee hoe laat.
Wellicht was het een reactie op een verwijderde post. Kan ook. Dan gaat de reactie namelijk ook weg.
In elk geval zie ik, behalve die post die ik hierboven noemde, niets in je notes.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:49:44 #268
342627 tja77
pi_201097631
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 16:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Wellicht was het een reactie op een verwijderde post. Kan ook. Dan gaat de reactie namelijk ook weg.
In elk geval zie ik, behalve die post die ik hierboven noemde, niets in je notes.
Ik zie de post die ik quote ook niet meer staan inderdaad. Terwijl ik op zich geen hele gekke dingen zei.
pi_201137605
Waarom is mijn laatste post verwijderd?

Ik probeer echt mee te werken maar jullie maken het heel lastig voor me.
pi_201137749
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waarom is mijn laatste post verwijderd?

Ik probeer echt mee te werken maar jullie maken het heel lastig voor me.
Ik was volgens mij vrij duidelijk toch? Feedback hoort hier in feedback, in het topic moet het gewoon weer on-topic.
pi_201137793
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:14 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik was volgens mij vrij duidelijk toch? Feedback hoort hier in feedback, in het topic moet het gewoon weer on-topic.
Waarom zet de mod het bericht dan in het topic zelf? Dan lokt een reactie uit.

De kern is in ieder geval: ik heb juist GEEN bronnen erbij gezet omdat vorige week posts met bronnen werden verwijderd.

Maar deze berichten lijken me ernstig genoeg om de aandacht te moeten trekken. Om voorzichtigheidsredenen.

Dus hoe had ik ze kunnen delen zonder dat er wordt geklaagd over een gebrek aan bronnen, en zonder dat de bronnen worden verwijderd (of de hele post, wat ik nog vervelender zou hebben gevonden, want ik steek tijd en energie in de dingen die ik schrijf en wil niet dat dat zomaar weggevaagd wordt).

Is er een beperkte scope van bronnen die wordt geaccepteerd? Of eigenlijk bronwebsites, want het gaat simpelweg om video's die op bitchute zijn gepubliceerd (want van youtube worden ze verwijderd).

Wordt ALLES van bitchute automatisch weggehaald? Ook al bevat de video zelf niets extreem rechts oid?

Is er een lijst met ongeaccepteerde websites waar ik sowieso niets van hoef te plaatsen?

Graag duidelijkheid zodat ik weet hoe ik mij kan aanpassen aan jullie beleid.

Waar is uberhaupt het beleid van dit subforum? Ik heb niets kunnen vinden. Ik neem aan dat de eerste post van dit topic niet het hele beleid is?

[ Bericht 20% gewijzigd door Ali_Kannibali op 30-08-2021 11:26:53 ]
pi_201138094
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Omdat ze tegelijkertijd met mijn bericht (on-topic gaan - discussie naar feedback) nog aan het reageren was.

quote:
De kern is in ieder geval: ik heb juist GEEN bronnen erbij gezet omdat vorige week posts met bronnen werden verwijderd.
We verwijderen niet zomaar posts met goede bronnen, dus er is vast een reden dat je posts toen alsnog zijn weggehaald. Niet elke bron is even betrouwbaar; er circuleert ook een hoop fake news en in COR gaan we niet mee in fake news. Dan worden bepaalde posts verwijderd ja. En in het geval van vandaag ging het om posts zonder enige bronnen. Met veel info die gewoon niet klopt. Dus plaats dat soort berichten gewoon met bronnen; als die gewoon betrouwbaar zijn halen we zo'n post echt niet weg.

Ik snap dat het wat onduidelijk kan klinken; het hangt echt af van de context. Het is niet alsof we specifiek enkel video's of bronnen weg gooien van een of twee sites. Hangt af van het artikel/de video en de toegevoegde waarde voor het topic. En hoe serieus het onderbouwd is/hoe kloppend het is. Bij twijfelgevallen overleggen we als mods en ik denk dat ons team vrij divers is qua standpunten, dus we proberen ons niet partijdig op te stellen.

We hanteren het standaard beleid van FOK! en voor COR specifiek staat het inderdaad in de eerste post van feedback. Ik zal een dezer dagen even kijken of die geupdate moet worden zodat bepaalde zaken wat duidelijker zijn :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2021 11:49:16 ]
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 11:48:50 #273
236264 crew  capricia
pi_201138219
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar deze berichten lijken me ernstig genoeg om de aandacht te moeten trekken. Om voorzichtigheidsredenen.

Dus hoe had ik ze kunnen delen zonder dat er wordt geklaagd over een gebrek aan bronnen, en zonder dat de bronnen worden verwijderd (of de hele post, wat ik nog vervelender zou hebben gevonden, want ik steek tijd en energie in de dingen die ik schrijf en wil niet dat dat zomaar weggevaagd wordt).

Is er een beperkte scope van bronnen die wordt geaccepteerd? Of eigenlijk bronwebsites, want het gaat simpelweg om video's die op bitchute zijn gepubliceerd (want van youtube worden ze verwijderd).

Wordt ALLES van bitchute automatisch weggehaald? Ook al bevat de video zelf niets extreem rechts oid?

Is er een lijst met ongeaccepteerde websites waar ik sowieso niets van hoef te plaatsen?

Graag duidelijkheid zodat ik weet hoe ik mij kan aanpassen aan jullie beleid.

Waar is uberhaupt het beleid van dit subforum? Ik heb niets kunnen vinden. Ik neem aan dat de eerste post van dit topic niet het hele beleid is?
Bitchute is gewoon geen betrouwbare bron.
https://www.google.com/am(...)om/bitchute/%3famp=1

Factual reporting: Very low.
quote:
QUESTIONABLE SOURCE

A questionable source exhibits one or more of the following: extreme bias, consistent promotion of propaganda/conspiracies, poor or no sourcing to credible information, a complete lack of transparency, and/or is fake news. Fake News is the deliberate attempt to publish hoaxes and/or disinformation for profit or influence.
Ik neem aan dat je zelf ook wel betrouwbaardere bronnen kunt vinden die je claims (of je verhaal) kunnen onderbouwen? Zo niet, dan mag je zelf ook wel twijfelen aan de juistheid van je verhaal.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201138248
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Bitchute is gewoon geen betrouwbare bron.
https://www.google.com/am(...)om/bitchute/%3famp=1

Factual reporting: Very low.
[..]
Ik neem aan dat je zelf ook wel betrouwbaardere bronnen kunt vinden die je claims (of je verhaal) kunnen onderbouwen? Zo niet, dan mag je zelf ook wel twijfelen aan de juistheid van je verhaal.
Bitchute is een platform waarop individuen video's plaatsen. Video's die in eerste instantie op youtube worden geplaatst, komen vaak op bitchute terecht omdat ze van youtube worden verwijderd.

Is youtube wel een betrouwbare bron? Ik kan tal van youtubevideo's plaatsen die bewezen onjuiste informatie bevatten. Dus het feit dat ze van youtube worden verwijderd, wil niet automatisch zeggen dat er geen enkele betrouwbare informatie in staat.

Dit lijkt me dus geen goed criterium.

Daarom moet ik PRECIES weten wat ik wel en niet kan plaatsen zonder dat het wordt verwijderd.

Dit is niet precies genoeg. Kan ik nu wel of niet dingen van bitchute plaatsen?

Gaat het niet meer om de inhoud van de video in plaats van het platform waarop ze worden gezet? Ik kan namelijk ook een video van bitchute downloaden en die op een ander platform zetten. Dat verandert echter niets aan de inhoud ervan.
pi_201138272
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Daarom moet ik PRECIES weten wat ik wel en niet kan plaatsen zonder dat het wordt verwijderd.
Gaat niet. We beoordelen van geval tot geval en treden echt niet op als waarheidspolitie.

Nu heb ik de post in kwestie niet gezien dus op het concrete geval zal ik niet ingaan. Maar zaken als fakenews/het opzettelijk verspreiden van onwaarheden en complottheorieën zijn dingen waar we niet zo happig op zijn.
zie email 27 oktober
  maandag 30 augustus 2021 @ 11:58:59 #276
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201138335
Sowieso ben ik niet echt fan van filmpjes. Een waarheid die bestaat uit een paar one-liners en geplakte stukjes film. Je kan bijvoorbeeld ook een onderzoeksrapport plaatsen als je de bevindingen van dat onderzoek wil laten zien.
pi_201138358
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Gaat niet. We beoordelen van geval tot geval en treden echt niet op als waarheidspolitie.

Nu heb ik de post in kwestie niet gezien dus op het concrete geval zal ik niet ingaan. Maar zaken als fakenews/het opzettelijk verspreiden van onwaarheden en complottheorieën zijn dingen waar we niet zo happig op zijn.
Het is geen geval mijn intentie om opzettelijk fakenews of onwaarheden te verspreiden. Het is mijn intentie om mensen erop attent te maken dat er mensen met deskundigheid zijn die op basis van hun bevindingen ook waarschuwen voor de eventuele gevolgen van herhaalde vaccins en om kanttekeningen te plaatsen bij het eenzijdige geluid dat we dagelijks via politiek en media meekrijgen, omdat op basis van 1,5 jaar covidbeleid met u-turns, incompetentie en valse beloften en op basis van de officiële cijfers en data er alle reden voor is om dat geluid in twijfel te trekken.
pi_201138394
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:58 schreef Momo het volgende:
Sowieso ben ik niet echt fan van filmpjes. Een waarheid die bestaat uit een paar one-liners en geplakte stukjes film. Je kan bijvoorbeeld ook een onderzoeksrapport plaatsen als je de bevindingen van dat onderzoek wil laten zien.
Een interview is in sommige vallen denk ik beter te begrijpen voor de meeste mensen, maar ik snap wat je bedoelt.
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 12:16:20 #279
5428 crew  miss_sly
pi_201138562
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 12:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Een interview is in sommige vallen denk ik beter te begrijpen voor de meeste mensen, maar ik snap wat je bedoelt.
Het filmpje in kwestie dat was weggehaald was geen interview maar aan elkaar geplakte fragmentjes van mensen die naar eigen zeggen last hadden van een bijwerking van de vaccinaties, namelijk dat ze aan het schudden/shaken waren. Dat is geen goede bron, dat is geen betrouwbaar filmpje. Als ik mijn vriendkring afga en iedereen verzoek even in meer of mindere mate schuddend op de film te gaan, kan ik ook zo'n filmpje maken.

Heb je hierover een document van wetenschappers/artsen met bijbehorend filmmateriaal, praten we verder.
pi_201138619
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het filmpje in kwestie dat was weggehaald was geen interview maar aan elkaar geplakte fragmentjes van mensen die naar eigen zeggen last hadden van een bijwerking van de vaccinaties, namelijk dat ze aan het schudden/shaken waren. Dat is geen goede bron, dat is geen betrouwbaar filmpje. Als ik mijn vriendkring afga en iedereen verzoek even in meer of mindere mate schuddend op de film te gaan, kan ik ook zo'n filmpje maken.

Heb je hierover een document van wetenschappers/artsen met bijbehorend filmmateriaal, praten we verder.
Ik verwees naar mogelijke bronnen voor het huidige topic.
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 12:26:47 #281
5428 crew  miss_sly
pi_201138706
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik verwees naar mogelijke bronnen voor het huidige topic.
Je verschuift de doelpalen.

We kunnen niet aangeven wat er wel of niet past. Als je dat zelf niet kunt inschatten of niet zeker weet, kun je het beter niet plaatsen, maar dan ook niet de "ik heb gehoord, gelezen, begrepen", want daar kunnen we ook niets mee. Dat is niet verifieerbaar en bovendien ontzettend subjectief.

Dus je kunt het proberen, maar je krijgt simpelweg geen garantie of belofte dat je posts (ongewijzigd) blijven staan.
pi_201140199
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 12:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je verschuift de doelpalen.

We kunnen niet aangeven wat er wel of niet past. Als je dat zelf niet kunt inschatten of niet zeker weet, kun je het beter niet plaatsen, maar dan ook niet de "ik heb gehoord, gelezen, begrepen", want daar kunnen we ook niets mee. Dat is niet verifieerbaar en bovendien ontzettend subjectief.

Dus je kunt het proberen, maar je krijgt simpelweg geen garantie of belofte dat je posts (ongewijzigd) blijven staan.
Prima. Maar als ik tijd en energie in een post heb gestoken, zou ik het op prijs stellen als die niet in 1 klap wordt weggehaald. Dan graag even een berichtje met een verzoek om wijziging of iets dergelijks. Anders is dat echt ontzettend frustrerend en ook voor mij een gebrek aan respect voor de tijd en energie die ik in mijn bijdragen steek. Kunnen we dat dan afspreken?

Verder vrees ik ook dat de 'harde feiten' die we willen op dit moment simpelweg niet beschikbaar zijn. Daar gaat tijd en onderzoek overheen. Ik zou dolgraag alle informatie hebben, maar die heeft niemand. Je hebt alleen de versies van de officiele instanties en de bedrijven zelf, en alternatieve geluiden. Zodra die kritisch zijn, worden die de mond gesnoerd, extreem rechts genoemd, complotgekkies genoemd, enz. Dat maakt deze kwestie zo lastig.

Daarom zou ik het toch op prijs stellen als jullie proberen om de kaders iets duidelijker te maken.

Als bijv. een 'factchecker' iets zegt, hebben jullie dan de factchecker gecontroleerd? Zoiets moet geen reden zijn om een post weg te halen wmb. Diezelfde factchecker kan namelijk ook zijn betaald door een bedrijf zelf en er is al vaak genoeg gebleken dat die factcheckers niet betrouwbaar zijn. Dus graag in overleg in dat geval.
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 15:21:53 #283
5428 crew  miss_sly
pi_201140613
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Prima. Maar als ik tijd en energie in een post heb gestoken, zou ik het op prijs stellen als die niet in 1 klap wordt weggehaald. Dan graag even een berichtje met een verzoek om wijziging of iets dergelijks. Anders is dat echt ontzettend frustrerend en ook voor mij een gebrek aan respect voor de tijd en energie die ik in mijn bijdragen steek. Kunnen we dat dan afspreken?

Verder vrees ik ook dat de 'harde feiten' die we willen op dit moment simpelweg niet beschikbaar zijn. Daar gaat tijd en onderzoek overheen. Ik zou dolgraag alle informatie hebben, maar die heeft niemand. Je hebt alleen de versies van de officiele instanties en de bedrijven zelf, en alternatieve geluiden. Zodra die kritisch zijn, worden die de mond gesnoerd, extreem rechts genoemd, complotgekkies genoemd, enz. Dat maakt deze kwestie zo lastig.

Daarom zou ik het toch op prijs stellen als jullie proberen om de kaders iets duidelijker te maken.

Als bijv. een 'factchecker' iets zegt, hebben jullie dan de factchecker gecontroleerd? Zoiets moet geen reden zijn om een post weg te halen wmb. Diezelfde factchecker kan namelijk ook zijn betaald door een bedrijf zelf en er is al vaak genoeg gebleken dat die factcheckers niet betrouwbaar zijn. Dus graag in overleg in dat geval.
Ik blijf niet in herhaling vallen. We spreken helemaal niets af, omdat dat niet kan. Er is een bepaald beleid in COR en als een (deel van een) post daar niet binnen valt, wordt ie gewijzigd of weggehaald.

Er zijn, behalve geen goede bronnen, nog meer redenen waarom er wat wordt weggehaald of gewijzigd, zoals off topic gaan en op de persoon spelen. In het topic over de boosters in Israel is nu ook een discussie gaan, aangezwengeld door jou, over andere zaken dan de betreffende boosters.

Natuurlijk is er nog veel onduidelijk, dat is inherent aan de situatie waar we in zitten, namelijk een pandemie met een tamelijk nieuw virus. Dus er zijn veel onderzoeken en er zullen best zo nu en dan inzichten wijzigen. Onderzoeken uitkomen die peer reviewed zijn die een ander licht op de zaak schijnen.

Kritisch zijn is altijd goed. Zonder meer alles uit de zogenoemde MSM afwijzen als propaganda en alles uit allerlei al dan niet betrouwbare alternatieve bronnen omarmen is niet hetzelfde als kritisch zijn.

Verder is de discussie nu wel een beetje klaar. De kaders zijn duidelijk, veel exacter dan dit gaat het niet worden.
pi_201140747
edit al gevonden
pi_201144956
Waarom is mijn post verwijderd?

Ik postte een tweet in het algemene topic.
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 20:58:45 #286
5428 crew  miss_sly
pi_201145180
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:44 schreef potjecreme het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd?

Ik postte een tweet in het algemene topic.
Die heb ik weggehaald, omdat het een tweet was van een of andere onbekende twitteraar over een vaag onderwerp en zonder iets van tekst. Een twitterdump, dus.
pi_201145277
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die heb ik weggehaald, omdat het een tweet was van een of andere onbekende twitteraar over een vaag onderwerp en zonder iets van tekst. Een twitterdump, dus.
Wanneer is iets twitterdump? Zie vaak zat alleen een tweet zonder tekst. Verder ging het om de tekst. Er stond niks geks. Was gewoon een algemene opmerking over testen en hoe het virus zich daar niks van aantrekt.
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:25:10 #288
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201149806
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn ogen niet fair dat dit wordt weg gemod. Het is immer slechts een mening over hoe iemand overkomt door zijn manier van posten. Iemand die overigens zelf ook vrij vaak neerbuigend op de man post en vragen ontwijkt. Echter dat mag dan blijkbaar wel? Ik vind dit 100% selectief modereren wat hier nu gebeurd.
Heb het woord vind maar even dikgedrukt om aan te geven dat het vrijheid van meningsuiting is om iets te mogen vinden van hoe iemand overkomt. :)
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:27:09 #289
5428 crew  miss_sly
pi_201149835
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 10:25 schreef dick_laurent het volgende:
SPOILER
In mijn ogen niet fair dat dit wordt weg gemod. Het is immer slechts een mening over hoe iemand overkomt door zijn manier van posten. Iemand die overigens zelf ook vrij vaak neerbuigend op de man post en vragen ontwijkt. Echter dat mag dan blijkbaar wel? Ik vind dit 100% selectief modereren wat hier nu gebeurd.
Heb het woord vind maar even dikgedrukt om aan te geven dat het vrijheid van meningsuiting is om iets te mogen vinden van hoe iemand overkomt. :)
Ik heb dat weggehaald. Het is ontzettend op de persoon om op die manier over een derde in een topic te posten.
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:30:50 #290
Dick Laurent Is Dead
pi_201149888
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 10:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb dat weggehaald. Het is ontzettend op de persoon om op die manier over een derde in een topic te posten.
Ja duh, dat kan ik zien dat jij het hebt weg gehaald. :D Echter er wordt regelmatig in de 3e persoon over mensen gepost in COR, en dat wordt bij lange na niet altijd weg gehaald. Dan moet je ook altijd consequent zijn, maar dat doe je niet.
Tevens is het gewoon een mening. Als ik zeg dat iemand me geen prettige leraar lijkt om de manier van hoe hij of zij post/overkomt dan is dat idd technisch "op de man" maar tevens gewoon iemands mening over zijn/haar manier van posten. Als je dat niet mag uiten dan mag je dus blijkbaar geen mening hebben over hoe iemand over komt? Dat is nogal eenzijdige censuur in mijn ogen.
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:33:20 #291
5428 crew  miss_sly
pi_201149924
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 10:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ja duh, dat kan ik zien dat jij het hebt weg gehaald. :D Echter er wordt regelmatig in de 3e persoon over mensen gepost in COR, en dat wordt bij lange na niet altijd weg gehaald. Dan moet je ook altijd consequent zijn, maar dat doe je niet.
Tevens is het gewoon een mening. Als ik zeg dat iemand me geen prettige leraar lijkt om de manier van hoe hij of zij post/overkomt dan is dat idd technisch "op de man" maar tevens gewoon iemands mening over zijn/haar manier van posten. Als je dat niet mag uiten dan mag je dus blijkbaar geen mening hebben over hoe iemand over komt? Dat is nogal eenzijdige censuur in mijn ogen.
Je mag van alles vinden, je kunt niet alles posten.

Overigens probeer ik dergeiljke op de persoon-posts altijd weg te halen. Soms mis ik wat. Soms doet een andere mod het, soms missen zij wat. Kan gebeuren.
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:35:41 #292
Dick Laurent Is Dead
pi_201149962
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je mag van alles vinden, je kunt niet alles posten.

Overigens probeer ik dergeiljke op de persoon-posts altijd weg te halen. Soms mis ik wat. Soms doet een andere mod het, soms missen zij wat. Kan gebeuren.
Alright. Goeie dooddoeners dit _O-

Naja whatever, ik ging er eerlijk gezegd al niet vanuit dat hier feedback geven enig nut zou hebben maar ik heb in ieder geval mijn mening erover geventileerd. :O Carry on dan maar.
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:36:34 #293
5428 crew  miss_sly
pi_201149973
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 10:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Alright. Goeie dooddoeners dit _O-

Naja whatever, ik ging er eerlijk gezegd al niet vanuit dat hier feedback geven enig nut zou hebben maar ik heb in ieder geval mijn mening erover geventileerd. :O Carry on dan maar.
Je kunt altijd een (F)A aanschieten als je vindt dat er niet terecht is gemod.
pi_201189012
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:47 schreef aTypisch het volgende:
Woordgrapjes mogen hier niet?
Ik neem dit even mee naar het FB topic.
Nee. Auschwitz (of Dachau) als woordgrapje is niet leuk.
Laten we daar mee stoppen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201189066
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik neem dit even mee naar het FB topic.
Nee. Auschwitz (of Dachau) als woordgrapje is niet leuk.
Laten we daar mee stoppen.
Prima hoor, have fun
pi_201189078
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Prima hoor, have fun
U2
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201189100
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:54 schreef capricia het volgende:

[..]
U2
Al vind het ik wel gek. De meest mensonterende maatregelen mogen worden toegejuicht. Maar als je wat hele kleine parallellen ziet uit eerdere donkere tijden wordt dat weggemoffeld. :+
pi_201189170
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:56 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Al vind het ik wel gek. De meest mensonterende maatregelen mogen worden toegejuicht. Maar als je wat hele kleine parallellen ziet uit eerdere donkere tijden wordt dat weggemoffeld. :+
Bijzonder.
Dat jij denkt dat Joden of Polen een keuze hadden.

Snap je echt niet waarom de vergelijking mank gaat?
En dan ga je lopen pushen met opmerkingen als
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:50 schreef aTypisch het volgende:
Doet nergens aan denken verder, dat dan weer niet.
Kap daar gewoon mee.

[ Bericht 15% gewijzigd door capricia op 02-09-2021 23:07:00 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201189228
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 23:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Bijzonder.
Dat jij denkt dat Joden of Polen een keuze hadden.

Snap je echt niet waarom de vergelijking mank gaat?
Dat zeg ik helemaal niet.

twitter

Ging om dit tweetje, die iets eerder in dat topic stond. Deed mij denken aan 1984 en eerdere voorbeelden van woorden die de boel probeerde te verdraaien in de geschiedenis. :)

Minder vrijheid zorgt voor meer vrijheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2021 23:07:18 ]
pi_201189249
Maar grappig dat je zelf direct de link legt tussen Polen oid in die periode en een vaccinatiepaspoort. :D

Zegt misschien meer iets over jezelf.

Trusten
pi_201189252
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 23:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Dat zeg ik helemaal niet.

[ twitter ]

Ging om dit tweetje, die iets eerder in dat topic stond. Deed mij denken aan 1984 en eerdere voorbeelden van woorden die de boel probeerde te verdraaien in de geschiedenis. :)

Minder vrijheid zorgt voor meer vrijheid.
Je schreef "Gezondheidspaspooort macht frei". Da's een duidelijke verwijzing naar de holocaust.
Niet doen.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')