Ditquote:Op vrijdag 7 mei 2021 02:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ja, deels omdat ik in een risicogroep zit en deels om van dit gezeik af te zijn.
Voor heel veel mensen stelt het niet veel voor.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 06:20 schreef Document1 het volgende:
Goed om te lezen dat er maar 9 debielen op fok zitten waar er een paar ook nog trots zitten te posten over een verkoudheidje.
Als ik zie wat mensen dagelijks in Nederland doen, stel ik inderdaad vast dat er veel debielen rondlopenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 06:20 schreef Document1 het volgende:
Goed om te lezen dat er maar 9 debielen op fok zitten waar er een paar ook nog trots zitten te posten over een verkoudheidje.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 06:31 schreef Antaris het volgende:
Ik niet, ik doe niet mee aan een experiment.
In doorlooptijd lijkt het snel. Uiteindelijk is er meer ontwikkeltijd in gegaan dan anders. Er is alleen parallel ontwikkeld en allerlei wachttijd is geëlimineerd.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 04:15 schreef roos94 het volgende:
Zeker niet. Is in zo'n idioot snel tempo op de markt gekomen. En ondertussen hoor je allerhande gezeik over die vaccins.
Dergelijk denigrerend wegzetten zal natuurlijk ook niemand over de streep trekken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 06:20 schreef Document1 het volgende:
Ik heb niet de indruk dat de mensen die ik steeds op het Museumplein zag aan het beeld voldoen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 06:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik zit me dat dan in te beelden hé.. van die Wesley's in zo'n volksbuurtje. Dikke pens.. vol met plakplaatjes. Werkt niet.. zit een pakje Van Nelle per dag weg te paffen.. 10 halve liters..
En dan zeggen..
"Ja uuh ik hoor rare verhalen op feesboek. Ik weet niet wat er in zit in die vaccins.. ik laat me geen rotzooi in m'n lichaam douwen"![]()
Nouja dat dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 07:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat de mensen die ik steeds op het Museumplein zag aan het beeld voldoen.
Neemt niet weg dat ik wel wat moederharten zie met fillers/botox/siliconen borstimplantaten en die dan zeggen; Geen rommel in mijn lijf......
Dom wil ik ze niet noemen. In mijn omgeving zijn het hoger opgeleide mensen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 07:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nouja dat dus.
Het is ontzetten populair op de een of andere manier onder domme mensen om van de daken te schreeuwen dat je het vaccin niet neemt.
Dan heb je geluk gehad maar kun je het virus nog steeds hebben doorgegeven aan anderen die er ernstiger ziek van zijn geworden.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 06:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen stelt het niet veel voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |