abonnement Unibet Coolblue
pi_199199858


Joe Biden



Kamala Harris

House of Representatives:
Democrat (218)
Republican (212)
Vacant (5)

United States Senate:
Republican (50)
Democratic (48)
Independents (2)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Nancy Pelosi (D)

Majority Leader of the House:
Steny Hoyer (D)
Minority Leader of the House:
Kevin McCarthy (R)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Shumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:


Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Voor wie graag een video timeline wil zien van de gebeurtenissen op 6 januari in Washington:

https://projects.propublica.org/parler-capitol-videos/
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199199881
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 23:01:40 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200013
quote:
10s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:53 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ok, daar kon ik om lachen. Alleen bij Rudy zijn het niet alleen laptops, volgens mij. ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199200023
twitter


Ik vraag me wel af in hoeverre daar uberhaupt nog iets op terug te vinden zal zijn. Door Barr's nalatigheid heeft Giuliani tijd zat gehad de boel op te schonen lijkt me?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199200073
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, daar kon ik om lachen. Alleen bij Rudy zijn het niet alleen laptops, volgens mij. ;)
En de talloze telefoons, die hij in de taxi laat liggen, of waarvan hij het ww kwijt is, of van nummer verandert.
Thuis en op kantoor. RG zóu al maanden de tijd hebben gehad om de boel op te schonen.
Zelf vermoed ik, dat hij daarvoor een team achter zich heeft. Of dat zijn zoon iets beter digitaal is onderlegd.
Plus de vrouw van het advocatenechtpaar - complot - in-het-kwaad heeft ook een huiszoeking gehad.
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 23:07:11 #6
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200094
quote:
6s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:02 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Ik vraag me wel af in hoeverre daar uberhaupt nog iets op terug te vinden zal zijn. Door Barr's nalatigheid heeft Giuliani tijd zat gehad de boel op te schonen lijkt me?
Hm. Ik vermoed dat Giuliani te arrogant is om dat te doen en tenzij hij het door een expert heeft laten doen is data terughalen die verwijderd is redelijk goed te doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199200208
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm. Ik vermoed dat Giuliani te arrogant is om dat te doen en tenzij hij het door een expert heeft laten doen is data terughalen die verwijderd is redelijk goed te doen.
Denk het ook en uit het feit dat ze van de rechter toestemming kregen voor deze in beslagnames blijkt ook wel dat er al sprake moet zijn van bewijzen/sterke aanwijzingen in de richting van een misdaad via andere wegen en mocht hij zaken verdoezeld hebben pleit dat niet voor zijn onschuld natuurlijk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199200246
Volgens mij de eerste veroordeling van een Trump-fan betrokken bij de bestorming van het Capitool?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199200269
Lachwekkend dit. Oekraïne en Biden zijn ongeveer niet los van elkaar te zien en dan Giuliani daar nu voor vervolgen.

Alles stinkt uit die Biden/ Obama hoek.
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 23:22:28 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200272
quote:
6s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens mij de eerste veroordeling van een Trump-fan?

[ twitter ]
Play stupid games, win stupid prizes.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 28 april 2021 @ 23:23:11 #11
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199200280
quote:
6s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens mij de eerste veroordeling van een Trump-fan betrokken bij de bestorming van het Capitool?

[ twitter ]
Die metalgitarist van de Oath Keepers zou ook schuldig pleiten en gaan zingen, in ruil voor minder straf
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199200287
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Lachwekkend dit. Oekraïne en Biden zijn ongeveer niet los van elkaar te zien en dan Giuliani daar nu voor vervolgen.

Alles stinkt uit die Biden/ Obama hoek.
Wat heeft Biden misdaan dan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199200298
quote:
5s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat heeft Biden misdaan dan?
Is dit een serieuze vraag? Kijk even waar hij zijn crack rokende zoontje neer heeft gezet.
  woensdag 28 april 2021 @ 23:25:16 #14
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199200302
twitter

Deze jongens mogen ook lang tussen vier muren verblijven
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 23:25:43 #15
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Lachwekkend dit. Oekraïne en Biden zijn ongeveer niet los van elkaar te zien en dan Giuliani daar nu voor vervolgen.

Alles stinkt uit die Biden/ Obama hoek.
Dat mag de rechter bepalen en mischien is het je ontgaan maar Trumps eigen mensen waarschuwden hem voor Guiliani's betrokkenheid bij ongewenste figuren.

Maar vertel, wanneer is Biden veroordeeld voor illegale zaken die met Oekraine te maken hadden? Of Obama? Hm? 4 jaar Trump en niks en binnen 3 maanden krijgt de FBI een huiszoekingsbevel voor Giuliani?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 28 april 2021 @ 23:26:32 #16
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199200315
Die Duveltjes zijn wel aangekomen na 4 maanden zonder terras, zo te lezen...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199200325
quote:
6s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:02 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Ik vraag me wel af in hoeverre daar uberhaupt nog iets op terug te vinden zal zijn. Door Barr's nalatigheid heeft Giuliani tijd zat gehad de boel op te schonen lijkt me?
Dat Barr dit blokkeerde is formeel onbekend toch? Kan het artikel niet lezen en het artikel in WaPo erover heeft het daar niet over. Een eerder artikel in februari in WaPo had het er over dat huiszoekingsbevelen werden tegengewerkt door hooggeplaatste lui in de DOJ, maar meer niet.

Overigens is het huis van Victoria Toensing ook bezocht, die samen met haar man Joe diGenova een advocatenkantoor heeft... volgens Wikipedia:
quote:
In 2019, Toensing and diGenova began representing Ukrainian oligarch Dmitry Firtash in his efforts to block extradition to the United States under a federal indictment and became embroiled in the Trump–Ukraine scandal. The couple have worked with Rudy Giuliani in support of President Donald Trump beginning in 2018, and were named to join a legal team led by Giuliani to overturn the results of the 2020 United States presidential election in which Trump was defeated.
Smeuig.
pi_199200332
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag? Kijk even waar hij zijn crack rokende zoontje neer heeft gezet.
Het is niet tegen de wet voor zoontjes van politici om lucratieve baantjes aan te nemen. Nogmaals: wat heeft Biden misdaan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 28 april 2021 @ 23:29:35 #19
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199200366
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat Barr dit blokkeerde is formeel onbekend toch? Kan het artikel niet lezen en het artikel in WaPo erover heeft het daar niet over. Een eerder artikel in februari in WaPo had het er over dat huiszoekingsbevelen werden tegengewerkt door hooggeplaatste lui in de DOJ, maar meer niet.

Overigens is het huis van Victoria Toensing ook bezocht, die samen met haar man Joe diGenova een advocatenkantoor heeft... volgens Wikipedia:
[..]

Smeuig.
Volgens mij is de naam Barr nooit genoemd, maar DOJ officials zouden het eerst niet hebben gewild ‘want te kort voor de verkiezingen’ en daarna niet ‘want Trump is nog protest aan het voeren tegen de uitslag’.

Anyway, ik denk dat Giuliani veel te incompetent is om al z’n sporen te wissen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199200369
Nu we toch bezig zijn ben ik anders ook wel benieuwd wat Duveldrinker vindt van waar Trump zijn zoon, dochter en schoonzoon heeft geplaatst... en dan ook direct zelf echt geplaatst in plaats van geluk hebben een papa te hebben in hoge positie.
pi_199200383
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nu we toch bezig zijn ben ik anders ook wel benieuwd wat Duveldrinker vindt van waar Trump zijn zoon, dochter en schoonzoon heeft geplaatst... en dan ook direct zelf echt geplaatst in plaats van geluk hebben een papa te hebben in hoge positie.
Bullshit en dat weet jij heel goed. Het is duidelijk dat de Biden groep weer lekker hard tegen het o zo gevaarlijke Rusland ingaat. En China zijn gang laat gaan.
pi_199200392
quote:
81s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het is niet tegen de wet voor zoontjes van politici om lucratieve baantjes aan te nemen. Nogmaals: wat heeft Biden misdaan?
Ow nu ineens niet..
De hypocrisie.
pi_199200393
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:31 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Bullshit en dat weet jij heel goed. Het is duidelijk dat de Biden groep weer lekker hard tegen het o zo gevaarlijke Rusland ingaat. En China zijn gang laat gaan.
Je zou je argumenten echt eens wat beter moeten onderbouwen.

Maar als je het zo erg vindt dat kinderen van politici lucratieve baantjes krijgen, waar is je verontwaardiging over Trumps dochter, zoon en schoonzoon?
pi_199200399
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je zou je argumenten echt eens wat beter moeten onderbouwen.
Eensgelijk
pi_199200405
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:32 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ow nu ineens niet..
De hypocrisie.
Nu ineens niet? Wanneer wel dan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199200448
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:31 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Bullshit en dat weet jij heel goed. Het is duidelijk dat de Biden groep weer lekker hard tegen het o zo gevaarlijke Rusland ingaat. En China zijn gang laat gaan.
Bron?

Joe Biden 100 days in: little difference from Trump in attitude towards China, analysts say
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 23:40:26 #27
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200470
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:31 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Bullshit en dat weet jij heel goed. Het is duidelijk dat de Biden groep weer lekker hard tegen het o zo gevaarlijke Rusland ingaat. En China zijn gang laat gaan.
Dan moet je toch nog maar eens even goed kijken want dan heb je de afgelopen 3 maanden wat gemist.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 28 april 2021 @ 23:41:46 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199200486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je zou je argumenten echt eens wat beter moeten onderbouwen.

Maar als je het zo erg vindt dat kinderen van politici lucratieve baantjes krijgen, waar is je verontwaardiging over Trumps dochter, zoon en schoonzoon?
Ik denk dat dat af en toe het probleem is hier.
De verontwaardiging zou groot zijn in dit topic als het om Trump zou gaan.

Nu vragen users herhaaldelijk wat Biden misdaan heeft. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_199200508
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat af en toe het probleem is hier.
De verontwaardiging zou groot zijn in dit topic als het om Trump zou gaan.

Nu vragen users herhaaldelijk wat Biden misdaan heeft. :')
Trump heeft dan ook heel veel fout gedaan. Biden tot zover nog niet.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199200514
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat af en toe het probleem is hier.
De verontwaardiging zou groot zijn in dit topic als het om Trump zou gaan.

Nu vragen users herhaaldelijk wat Biden misdaan heeft. :')
Met name door zolderkamerfappers die nooit een voet in Amerika hebben gezet en alles voor zoete koek slikken wat bericht wordt. Het is werkelijk te zielig om überhaupt op te reageren.

Maar ik zal weer bewijs moet leveren voor deze uitspraak uit een of ander verzonnen flut artikel die hun past.
pi_199200517
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat af en toe het probleem is hier.
De verontwaardiging zou groot zijn in dit topic als het om Trump zou gaan.

Nu vragen users herhaaldelijk wat Biden misdaan heeft. :')
Biden gaat niet over wie Burisma wel en niet aanneemt, dus de vraag wat Biden gedaan heeft is absoluut een relevante.

Verder was er wel enige (terechte) verontwaardiging over dat Trump zijn directe familie hoge overheidsposities gaf, dat klopt. Dat is echter iets wat Biden zeer zeker niet gedaan heeft.

Bovendien, zelfs al zou Biden een leuk baantje voor zijn zoon bedisselt hebben, is het qua omvang niet echt vergelijkbaar. Echter zou dat wmb niet goed zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 28-04-2021 23:51:25 ]
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 23:46:00 #32
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat af en toe het probleem is hier.
De verontwaardiging zou groot zijn in dit topic als het om Trump zou gaan.

Nu vragen users herhaaldelijk wat Biden misdaan heeft. :')
Eh...mischien omdat er nooit iets geproduceerd is wat aantoont dat Biden iets verkeerds gedaan heeft? En dat de bewijzen voor Trump nogal duidelijk waren. Weten we nog "Quid pro quo"?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 23:47:24 #33
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200532
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:44 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Met name door zolderkamerfappers die nooit een voet in Amerika hebben gezet en alles voor zoete koek slikken wat bericht wordt. Het is werkelijk te zielig om überhaupt op te reageren.

Maar ik zal weer bewijs moet leveren voor deze uitspraak uit een of ander verzonnen flut artikel die hun past.
Nee, geen flut artikel. Wel iets met feiten en bewijzen, dat zou leuk zijn. Zie de OP en de POL richtlijnen als je aanwijzingen waar die te vinden zijn nodig hebt.

PS: ik heb een hele ruime werkkamer met uitzicht op de tuin hier om te fappen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 28 april 2021 @ 23:48:03 #34
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199200539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:31 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Bullshit en dat weet jij heel goed. Het is duidelijk dat de Biden groep weer lekker hard tegen het o zo gevaarlijke Rusland ingaat. En China zijn gang laat gaan.
Hoe moet ie tegen China optreden dan? China is nu eenmaal een topspeler geworden op het wereldtoneel, kun je volgens mij weinig tegen doen.

Trump liet trouwens bijna iedereen over zich heen lopen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 28 april 2021 @ 23:49:19 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_199200547
Ja dat is echt hun twitter account.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 23:51:39 #36
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200568
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:49 schreef speknek het volgende:
Ja dat is echt hun twitter account.

[ twitter ]
Ok, ik moest lachen, dat is een leuke post.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199200689
Draadje van Goodman met handige linkjes voor het hele verhaal:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 29 april 2021 @ 00:18:58 #38
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199200709
Een ding is zeker, rudi zal de komende tijd nog heel wat verf uit zijn haar laten stromen...
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 29 april 2021 @ 00:30:04 #39
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199200768
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat af en toe het probleem is hier.
De verontwaardiging zou groot zijn in dit topic als het om Trump zou gaan.

Nu vragen users herhaaldelijk wat Biden misdaan heeft. :')
De bewijzen daarvoor zijn lastig te vinden, misschien hadden ze daarvoor de befaamde Cyber Ninjas moeten inzetten, die zijn namelijk goed in zoeken naar iets wat er niet is... :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199200769
Rudy heeft trouwens ook een zoon die onder Trump ook een baantje toegeschoven kreeg.

twitter

twitter


Hij werkt nu voor Newsmax :')

En hij aast op het gouverneurschap van New York blijkbaar :D

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 29-04-2021 00:38:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 29 april 2021 @ 00:37:57 #41
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199200812
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

PS: ik heb een hele ruime werkkamer met uitzicht op de tuin hier om te fappen.
En een verschrikte buurvrouw die aan de overkant woont... :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 00:40:13 #42
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200825
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En een verschrikte buurvrouw die aan de overkant woont... :')
_O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 00:41:52 #43
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200832
Kijk, dit zijn zaken die verschil maken:

quote:
Biden Directs Education Funding to Community Colleges, a Key Lifeline

President Biden’s proposal calls for community college to be free for all Americans, which may relieve some of the burdens saddling low-income and working-class college students.

After she got divorced in 2015, Sonia Medeiros, 48, knew she had to earn a college degree. She needed to support herself and her young son, but employers were not responding to her résumé, which showed only a high school education from her native country, Brazil.

The coronavirus pandemic made everything worse. She lost her job in food services and sometimes struggled to afford groceries, rent and car insurance payments. She could not look for new paid work, she said, because her 13-year-old son’s school shut down often because of virus cases. Throughout, her federal Pell grant to pay tuition at LaGuardia Community College in Queens, where she is studying nutrition and culinary management, was an essential source of stability.

There are more than five million students, many of them from low-income families, enrolled at the nation’s 1,000 community colleges. Like Ms. Medeiros, many of them stand to see a considerably strengthened lifeline to the middle class in the sweeping higher education provisions in President Biden’s $1.8 trillion American Families Plan.

https://www.nytimes.com/2(...)mmunity-college.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 29 april 2021 @ 00:45:18 #44
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199200845
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
Kijk, dit zijn zaken die verschil maken:
[..]

En of je nu republikein of democraat bent, dit zijn dingen die meetellen. Als democraten op deze manier door gaan, dan hoeven ze voor de midterms geen campagne te voeren

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 29-04-2021 01:07:01 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 00:46:49 #45
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200857
En voor de lijst met campagne beloftes van Biden...dat valt niet tegen:

quote:
During the 2020 presidential campaign, Joe Biden’s advisers often tracked the promises made in his speeches as a way to formulate their early agenda. As he entered office, they viewed the coronavirus as the issue on which his presidency would be most judged, which has guided many of their early decisions and promises — around vaccinations, school reopenings and mask mandates. But President Biden also has a long list of other promises, including climate change, gun control, tax policy and ending foreign wars.

Critics say that some of his early estimates appear to have been set low, so he can over-deliver on key issues early in his presidency. Here’s a look at which promises Biden has met, which he has started to address and which he has altered or abandoned.

https://www.washingtonpos(...)n-promises-100-days/
Lees het artikel voor de complete lijst, de layout is niet echt doenbaar om te kopieeren hier.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 29 april 2021 @ 00:47:18 #46
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199200858
De inval bij Guiliani is waarschijnlijk uitgevoerd door de afdeling waar hij zelf in het verleden werkte.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199200863
Bij Tom Cotton staat het fake news mbt Harris nog steeds in zijn timeline en dat is dan senator :|W

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 00:51:26 #48
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199200880
Federale aanklacht tegen de drie mannen die Ahmad Aubery om het leven gebracht hebben in Georgia:

quote:
Three men charged with federal hate crimes in fatal shooting of Ahmaud Arbery

A federal grand jury indicted three White men on hate crime and attempted kidnapping charges Wednesday in the death of Ahmaud Arbery, a 25-year-old Black man whose fatal shooting last year in coastal Georgia sparked a national outcry.

Travis McMichael, 35; his father, Gregory McMichael, a 65-year-old former police detective; and William “Roddie” Bryan, 51, are already awaiting trial on murder charges, accused of chasing and killing Arbery as he ran through the Satilla Shores neighborhood of Brunswick, Ga., in February 2020. The case went months without arrests until a video of the shooting went viral, drawing condemnations and comparisons to a lynching.

The indictment accuses the defendants of using “force and threats of force to intimidate and interfere with Arbery’s right to use a public street because of his race.” The McMichaels pursued Arbery in a truck, according to the indictment — yelling at him, cutting off his route and “threatening him with firearms” in a chase that Bryan eventually joined, using his truck to block Arbery’s path. The indictment also alleges that all of the defendants sought to unlawfully trap Arbery and that the McMichaels brandished firearms, with Travis McMichael firing his shotgun.

https://www.washingtonpos(...)-hate-crime-charges/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199200903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:46 schreef Tijger_m het volgende:
En voor de lijst met campagne beloftes van Biden...dat valt niet tegen:
[..]

Lees het artikel voor de complete lijst, de layout is niet echt doenbaar om te kopieeren hier.
Niet slecht voor een demente bejaarde :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 29 april 2021 @ 00:57:45 #50
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199200904
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
Federale aanklacht tegen de drie mannen die Ahmad Aubery om het leven gebracht hebben in Georgia:
[..]

De feds zijn voortvarend bezig tegenwoordig..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199200938
Reminder:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 29-04-2021 02:39:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199200949
quote:
6s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:16 schreef Kijkertje het volgende:
Draadje van Goodman met handige linkjes voor het hele verhaal:

[ twitter ]
Dus ook Nunes en Solomon ... dan kan het toch bijna niet anders dan dat ze daar ook huiszoekingen gedaan hebben of daar al informatie van gehad hebben?!
pi_199200962
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 01:22 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dus ook Nunes en Solomon ... dan kan het toch bijna niet anders dan dat ze daar ook huiszoekingen gedaan hebben of daar al informatie van gehad hebben?!
Lijkt mij ook maar daar heb ik niks over gelezen :N
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199201053
Voor wie nog wakker is en interesse heeft:


Omdat het de eerste keer is mag het nog geen SOTU (State of the Union) genoemd worden met de gedachte dat hij daar te kort voor in het ambt zit om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Wat hij natuurlijk toch gewoon gaat doen, net als alle vorige presidenten :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 29-04-2021 03:00:35 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199201109
Maar dit kan echt niet hoor! :(

twitter


So what? Had dat gevolgen dan áls het zo is?

De hypocrisie weer. Waar was Tucker over het lekken van de NY Feds naar Giuliani zelf wat wél grote gevolgen had? :|W

En natuurlijk Kilimnik verdedigen

twitter


[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 29-04-2021 04:26:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199201117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En een verschrikte buurvrouw die aan de overkant woont... :')
De buurvrouw is een portret op zich.
Prachtige twitter observaties _O- die helaasch niet voldoen aan de ‘eisen’ van het topic over Amerikaanse politiek.
pi_199201120
twitter

Van je kompanen in het kwaad moet je het hebben.
Uit angst voor beschuldigingen praat men met de fbi.
pi_199201121
twitter

Had Barr nou ook bog een bookdeal? Dan schrijft hij over dit onderwerp vast ook een hoofdstuk?
pi_199201126
Tim Scott doet 'toevallig' de Rebuttal voor de Republikeinen :D

en zegt:

twitter


Institutional racism gespot! :o

Maar toch ook weer niet :?

twitter


Terwijl Biden natuurlijk ook het Capitol-personeel niet vergeet. Dat is Biden ten voeten uit O+

twitter


En het volk zag dat het goed was :+

twitter


[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 29-04-2021 05:42:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199202471
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
Tim Scott doet 'toevallig' de Rebuttal voor de Republikeinen :D
Institutional racism gespot! :o
Dat hoeft niet per se.
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
Maar toch ook weer niet :?
Een paar negatieve ervaringen maakt een land natuurlijk niet direct in zijn geheel racistisch.
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
En het volk zag dat het goed was :+
[ twitter ]
Ik denk eerder dat dit een vrij select groepje kijkers betrof (sample nog geen 1000), waarvan het gros Democraat. Dus dit zegt niet heel erg veel. Hele vage vragen ook in die poll trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2021 09:50:30 ]
pi_199202873
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
En het volk zag dat het goed was :+

[ twitter ]
Dit lijkt me een redelijk biased poll. Het land is zo gepolariseerd dat zelfs als Biden de beste orator aller tijden is, minstens 35-40% het een slechte speech zou hebben gevonden.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_199202928
quote:
7s.gif Op donderdag 29 april 2021 09:50 schreef Dejannn het volgende:

Ik denk eerder dat dit een vrij select groepje kijkers betrof (sample nog geen 1000), waarvan het gros Democraat. Dus dit zegt niet heel erg veel. Hele vage vragen ook in die poll trouwens.
Zo'n peiling geeft inderdaad en wat vertekend beeld, maar Biden kan sinds zijn aantreden positieve waarderingscijfers overleggen. Een bescheiden meerderheid van de Amerikanen vindt dat hij z'n werk goed doet.

Op zich niet heel verwonderlijk, want in de praktijk zijn de meeste doorsnee burgers namelijk gewoon voorstander van linkse maatregelen, zeker als dat betekent dat ze er financieel op vooruit gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 april 2021 @ 10:43:07 #63
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199203004
Sinds Merrick Garland justitie beheert komt er nogal wat beweging in lopende zaken zo te zien. Er is bijzonder veel paniek en dit kun je zien bij de conservatieve mediakanalen, die naarstig naar Biden- schandalen aan het zoeken zijn om de aandacht vast te houden. Een beetje National Enquire achtige berichtgeving omdat de kroonjuwelen om kijkers tevreden te houden door Trump zijn opgebrand. Dat zal de nieuwe minister van justitie niet beletten om onverdroten door te gaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 11:18:51 #64
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199203427
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dit lijkt me een redelijk biased poll. Het land is zo gepolariseerd dat zelfs als Biden de beste orator aller tijden is, minstens 35-40% het een slechte speech zou hebben gevonden.
Inderdaad. We zullen wel zien in de komende maanden of de bevolking Biden (blijft) steunen maar alle indicaties zijn dat zijn plannen in ieder geval positief ontvangen worden door de kiezers.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 april 2021 @ 12:05:55 #65
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199204136
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:43 schreef klappernootopreis het volgende:
Sinds Merrick Garland justitie beheert komt er nogal wat beweging in lopende zaken zo te zien. Er is bijzonder veel paniek en dit kun je zien bij de conservatieve mediakanalen, die naarstig naar Biden- schandalen aan het zoeken zijn om de aandacht vast te houden. Een beetje National Enquire achtige berichtgeving omdat de kroonjuwelen om kijkers tevreden te houden door Trump zijn opgebrand. Dat zal de nieuwe minister van justitie niet beletten om onverdroten door te gaan.
Ik zit te wachten tot de kritiek op Obama komt dat hij die Garland had moeten wegpromoveren met een leuke levenslange benoeming ergens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 april 2021 @ 12:19:32 #66
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199204373
Elitair rijkeluiszoontje viesmad want ze staan niet boven de wet.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_199204473
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:19 schreef Ulx het volgende:
Elitair rijkeluiszoontje viesmad want ze staan niet boven de wet.

[ twitter ]
Lmao die laatste opmerking. Ja Rudy dat is precies de bedoeling :')
What Would Goku Do
  Overall beste user 2022 donderdag 29 april 2021 @ 12:29:50 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199204536
Rudy is bij Tucker vanavond. Ik ben benieuwd wat voor een vuilnisbeltinferno dat gaat worden.


twitter


Kan niet wachten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 29 april 2021 @ 13:05:47 #69
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_199205203
quote:
81s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het is niet tegen de wet voor zoontjes van politici om lucratieve baantjes aan te nemen. Nogmaals: wat heeft Biden misdaan?
Dat is niet helemaal waar. Een amerikaanse burger mag geen politiek bedrijven in het buitenland dus er zijn banen die niet aangenomen mogen worden.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_199205284
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:43 schreef klappernootopreis het volgende:
Sinds Merrick Garland justitie beheert komt er nogal wat beweging in lopende zaken zo te zien. Er is bijzonder veel paniek en dit kun je zien bij de conservatieve mediakanalen, die naarstig naar Biden- schandalen aan het zoeken zijn om de aandacht vast te houden. Een beetje National Enquire achtige berichtgeving omdat de kroonjuwelen om kijkers tevreden te houden door Trump zijn opgebrand. Dat zal de nieuwe minister van justitie niet beletten om onverdroten door te gaan.
Het is stiekem lollig om te zien dat álles waar de Dems de afgelopen jaren werden beschuldigd nu ineens bij de Republikeinen boven water komt
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Overall beste user 2022 donderdag 29 april 2021 @ 13:30:06 #71
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199205602
En Biden heeft aangegeven dat Garland zijn gang mag gaan.

En federale rechters zijn meestal terughoudender met het verlenen van toestemming voor huiszoeking, helemaal als dat bij advocaten is, dus de Trumpisten kakken nu zeven kleuren stront. En terecht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_199206743
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dit lijkt me een redelijk biased poll. Het land is zo gepolariseerd dat zelfs als Biden de beste orator aller tijden is, minstens 35-40% het een slechte speech zou hebben gevonden.
Ja joh daarom had ik er ook een clowntje achter gezet. Ik vond het gewoon een grappige afsluiting ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199206898
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:11 schreef Sabata het volgende:

[..]

Het is stiekem lollig om te zien dat álles waar de Dems de afgelopen jaren werden beschuldigd nu ineens bij de Republikeinen boven water komt
Klopt. Dat is volgens mij ook een bewuste strategie van Trump & Co. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat ze zelf geloofden in die beschuldigingen. Het ging er meer om de aanhang ervan te overtuigen en zo de verkiezingsoverwinning binnen te halen. Dezelfde taktiek pasten ze in wezen in 2016 toe bij Clinton.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 14:56:47 #74
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199206902
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:26 schreef viagraap het volgende:

[..]

Lmao die laatste opmerking. Ja Rudy dat is precies de bedoeling :')
Maar DAT is niet de bedoeling, IK sta boven de wet :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199207333
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:05 schreef wdn het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Een amerikaanse burger mag geen politiek bedrijven in het buitenland dus er zijn banen die niet aangenomen mogen worden.
Het lijkt me idd logisch dat je niet een politieke baan kan aannemen waarbij je de belangen van de USA actief gaat tegenwerken. En hoewel Hunter Biden duidelijk aangenomen werd vanwege zijn naam en niet vanwege zijn capaciteiten was daar geen sprake van. Het geeft natuurlijk wel de hele verkeerde signalen af, hij had die baan nooit moeten aannemen en ik kan me dan ook niet voorstellen dat Joe Biden daar nou zo blij mee was. Maar ja je kinderen doen soms hele domme dingen als de verleiding groot is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 29-04-2021 15:33:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199207637
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:05 schreef wdn het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Een amerikaanse burger mag geen politiek bedrijven in het buitenland dus er zijn banen die niet aangenomen mogen worden.
Daarom heeft Boris Johnson ook z'n Amerikaanse nationaliteit laten vallen (en natuurlijk, belangrijker, de belastingen).
  Overall beste user 2022 donderdag 29 april 2021 @ 16:06:47 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199207795
twitter


Oh yeah. Party Time!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_199208383
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:06 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Oh yeah. Party Time!
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199208707
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:06 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Oh yeah. Party Time!
Hoe zal Ryan zijn achternaam uitspreken?
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 18:12:35 #80
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199209307
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ah, het is unfair and a double standard _O-

"I dont know what they are looking for"...da's dan ook de bedoeling, he? Zolang de FBI en de rechter maar weten waar ze naar op zoek zijn ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 april 2021 @ 18:19:13 #81
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199209408
Het is ook een dubbele standaard: Barr vond het prima.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 april 2021 @ 18:48:06 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199209777
Ik was het overigens vergeten, maar.....

twitter


Als dat nog steeds zo is moeten grotere vissen zich zorgen maken. En is dat niet zo moet hij dat zelf doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 19:09:50 #83
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199210065
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:48 schreef Ulx het volgende:
Ik was het overigens vergeten, maar.....

[ twitter ]

Als dat nog steeds zo is moeten grotere vissen zich zorgen maken. En is dat niet zo moet hij dat zelf doen.
Ik denk dat dit de gebruikelijke grootspraak was van Giuliani.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 29 april 2021 @ 20:27:53 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_199211415
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
Tim Scott doet 'toevallig' de Rebuttal voor de Republikeinen :D

en zegt:

[ twitter ]

Institutional racism gespot! :o

Maar toch ook weer niet :?

[ twitter ]
quote:
A former Middle Georgia sheriff’s deputy bragged in text messages with members of an alleged extremist group that he had beaten a Black person he arrested and planned to charge Black Georgians with felonies to keep them from voting, according to an FBI affidavit.

...


The affidavit also said Griggers had texted how he “intended to charge black people with felonies in order to keep them from voting.”

Griggers had worked as a deputy in Wilkinson County — which lies just east of Macon and has a population of about 9,000 people, about 40% of them Black — for just over a year, the sheriff said.

According to the FBI affidavit, Griggers also discussed “killing liberal politicians” with other members of the text group, writing they could “make it look like Muslims” were responsible.
https://www.bnd.com/news/(...)rticle251004169.html

Incidentje weer
quote:
Chatman said Griggers, upon being fired last fall, told the sheriff he was “sorry all this happened, that that wasn’t really him.”
:').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 20:51:22 #85
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199211818
quote:
Oh, yippie, de "That wasnt really me" verdediging, dat doet het altijd goed. Waarom doe je het dan, malloot?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 april 2021 @ 20:55:17 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199211871
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk dat dit de gebruikelijke grootspraak was van Giuliani.
Dan heeft hij waarschijnlijk een probleem. Maar misschien gaat hïj voor het "Als ik kies om de fall guy te zijn EN Trump wordt weer POTUS krijg ik misschien gratie" scenario.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 20:57:25 #87
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199211897
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan heeft hij waarschijnlijk een probleem. Maar misschien gaat hïj voor het "Als ik kies om de fall guy te zijn EN Trump wordt weer POTUS krijg ik misschien gratie" scenario.
Dat lijkt mij een hele grote gok die waarschijnlijk net zo goed zal aflopen als investeren in een casino van Trump.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199212106
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:29 schreef Nober het volgende:

[..]

Hoe zal Ryan zijn achternaam uitspreken?
"Schtrojk", zoals de Duitse voetbalcommentator Sven Pistor de naam Pascal Struyk probeert te verminken
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199213185
quote:
quote:
According to the FBI affidavit, Griggers also discussed “killing liberal politicians” with other members of the text group, writing they could “make it look like Muslims” were responsible.
But that wasn't really him! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 00:45:27 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199214821
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 00:48:11 #91
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199214837
Oh, dit is een grappig nieuwtje, going woke means making bank!

quote:
Twitter’s revenue jumps 28 percent in its first post-Trump quarter.

Twitter said on Thursday that its revenue in the first quarter of the year was $1.04 billion, a 28 percent increase from the same quarter the previous year that modestly exceeded analyst expectations. Net income for the quarter was $68 million, a turnaround from an $8.4 million loss in the same quarter a year ago.

Twitter’s first quarter was remarkably tumultuous, even by the company’s often rollicking standards. It permanently banned its most famous user, former President Donald J. Trump, after the Jan. 6 riot on Capitol Hill, and cracked down on the postings of a number of right-wing figures.

But the controversy did not appear to have hurt Twitter’s financial performance in the quarter. The company saw a 20 percent jump in daily active users who see ads, to 199 million. It also added new advertising formats, leading to a 32 percent increase in ad revenue in the quarter.

https://www.nytimes.com/2(...)rowth-trump-ban.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199214981
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 00:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
O ja Marie Yovanovitch, de ambassadeur in Oekraine die eruit gewerkt werd omdat ze in de weg liep.

quote:
The warrant also sought his communications with Ukrainian officials who had butted heads with Ms. Yovanovitch, including some of the same people who at the time were helping Mr. Giuliani seek damaging information about President Biden, who was then a candidate, and his family, the people said.

At issue for investigators is a key question: Did Mr. Giuliani go after Ms. Yovanovitch solely on behalf of Mr. Trump, who was his client at the time? Or was he also doing so on behalf of the Ukrainian officials, who wanted her removed for their own reasons?

It is a violation of federal law to lobby the United States government on behalf of foreign officials without registering with the Justice Department, and Mr. Giuliani never did so.

Even if the Ukrainians did not pay Mr. Giuliani, prosecutors could pursue the theory that they provided assistance by collecting information on the Bidens in exchange for her removal.

One of the search warrants for Mr. Giuliani's phones and computers explicitly stated that the possible crimes under investigation included violations of the law, the Foreign Agents Registration Act, according to the people with knowledge of the matter.
Ze was nl druk bezig met corruptie bestrijden daar.

twitter


[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 30-04-2021 01:50:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199215054
Giuliani is nu ook bij Tucker

twitter

twitter

twitter


Totaal gestoord 8)7

[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 30-04-2021 02:47:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199215070
En laten we Matt Gaetz niet vergeten:

twitter


Natuurlijk Roger Stone is er ook weer eens bij betrokken :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 30-04-2021 02:53:12 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199215106
twitter


quote:
Workers hired by the Arizona Senate's main contractor, Cyber Ninjas, are shining what appears to be an ultraviolet flashlight on each ballot. This observation is based on views from the audit livestream at azaudit.org and journalists who now have access inside the Arizona Veterans Memorial Coliseum, where the audit is happening.

Cyber Ninjas told the Senate that, along with fully recounting the nearly 2.1 million ballots cast in the county, part of their scope of work would be physically inspecting the ballots to "identify any ballots that are suspicious and potentially counterfeit."

The plan did not include any details for how they would do this, or what exactly they would be looking for. Although reporters have now had a closer look at what the workers are doing to the ballots to examine them, it's still not clear what they are doing.

Ken Bennett, the Senate's liaison to the audit, told media on Tuesday he didn't know what the workers were doing with the flashlights, even though he has been observing the audit since it began.
Echt! What's wrong with these people? :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199215122
Hij is nog gewaarschuwd ook! Maar ja wat weet de FBI nou nietwaar! :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 april 2021 @ 08:14:22 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_199215636
Whoop there it is

quote:
11s.gif Op vrijdag 30 april 2021 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
En laten we Matt Gaetz niet vergeten:

[ twitter ]

Natuurlijk Roger Stone is er ook weer eens bij betrokken :')
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 09:28:52 #98
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199216190
Volgens mij breekt de pleuris nu een beetje uit.

twitter


Heel draadje met links naar artikelen. Dit is trouwens wel een pareltje van een antwoord:


twitter


[ Bericht 30% gewijzigd door Ulx op 30-04-2021 09:35:48 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 09:49:04 #99
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199216398
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 02:30 schreef Kijkertje het volgende:
Giuliani is nu ook bij Tucker

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Totaal gestoord 8)7
Ik dacht dat Giuliani Hunter Biden's laptop al lang aan de FBI had gegeven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_199216479
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:28 schreef Ulx het volgende:
Volgens mij breekt de pleuris nu een beetje uit.

[ twitter ]

Heel draadje met links naar artikelen. Dit is trouwens wel een pareltje van een antwoord:

[ twitter ]
Herinner je je nog de gelekte tape in 2017 met daarin Paul Ryan, Kevin McCarthy en Cathy McMorris Rodgers?

quote:
Ryan: He basically…He has this really interesting riff about… people have said that they have Ukraine fatigue, and it’s really Russian fatigue because what Russia is doing is doing to us, financing our populists, financing people in our governments to undo our governments, you know, messing with our oil and gas energy, all the things Russia does to basically blow up our country, they’re just going to roll right through us and go to the Baltics and everyone else.

Rodgers: Yes!

Ryan: So we should not have Ukraine fatigue, we should have Russian fatigue.

Rodgers: Yes! The propaganda…my big takeaway from that trip was just how sophisticated the propaganda…

Ryan: It’s very sophisticated.

Rodgers:…coming out of Russia and Putin.

Ryan: Very sophisticated.

[Crosstalk]

Rodgers: Not just in Ukraine. They were once funding the NGOs in Europe. They attacked fracking.

Ryan: Correct.

Rodgers: Russia TV. I was not…you know…I hadn’t tuned into Russia TV until that trip. It’s, it’s frightening.

Ryan: So he’s saying they’re doing this throughout Europe. So, uh…

[Unintelligible]

Ryan: This is, this isn’t just about Ukraine.

Rodgers: So, yeah, it is a, um…[unintelligible]…a way...it’s really a messaging…you know…they are…it’s a propaganda war.

Ryan: Russia is trying to turn Ukraine against itself
Hebben ze goed voor elkaar nu, maar dan in de VS, dat niet alleen hele drommen Republikeinen geloven dat berichtgeving over Russische propaganda Democratische propaganda is, maar ook minimaal een Senator dus en dan zelfs over inlichtingen uit zijn eigen overheid. Ergens wel ironisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 30-04-2021 10:10:18 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 11:00:52 #101
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199217207
twitter


In 2019 was Barr volgens mij AG. Het is dus geen actie geweest van Biden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_199217550
Mogelijk gemaakt door de CLOUD act. Signed into law by President Donald Trump on March 23, 2018. >:)
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 11:40:23 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199217611
So unfair om die tegen je eigen mensen in te zetten!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:06:58 #104
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199217907
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:00 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

In 2019 was Barr volgens mij AG. Het is dus geen actie geweest van Biden.
Guiliani leverde een gevaar op voor Barr, die had al snel door dat Guiliani een ratelende babbelkous is, en heeft op zorgvuldige wijze zijn toekomst veilig gesteld.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 12:11:02 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199217960
Hoezo? Barr heeft toch ook lopen kutten in die onderzoeken? Dat kan nu net zo hard uitkomen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:22:40 #106
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199218109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:11 schreef Ulx het volgende:
Hoezo? Barr heeft toch ook lopen kutten in die onderzoeken? Dat kan nu net zo hard uitkomen.
Ik geloof niet dat Barr dat risico wil nemen. Daar is hij veel te gehaaid voor. Ik ga er van uit dat hij zorgvuldig enkele hints heeft gegeven en hier en daar wat duwtjes heeft gegeven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 12:33:32 #107
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199218261
Nah, Barr is gewoon een partisan hack. Die zal het grofste ambtsmisbruik wel vermijden, maar dat is wel zijn definitie van misbruik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 12:44:22 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199218414
Hoe moet je nu nog respect krijgen als New Yorkse mafioso?

'Ah, dus de rackets van jouw familie werden dus opgerold door Rudy Giuliani? Gniffel. Gniffel. Mhuwahahaha!'
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 12:55:18 #109
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199218567
Tja, dat de President zo achterlijk is om iemand tot zijn persoonlijke advocaat te benoemen waarvoor de inlichtingendiensten hem gewaarschuwd hebben dat hij gecompromitteerd is lijkt mij toch een gevalletje self-inflicted injury.

En als Barrs DoJ geen huiszoekingsbevel voor zijn iCloud had dan heeft hij inderdaad een punt maar dat heeft niets met Biden of Garland te maken, natuurlijk. Maar het is eerder aannemelijk dat ze dat wel hadden, natuurlijk, zeker bij een advocaat met connecties met Trump.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199219155
Ah The Cloud! :D

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199219337
Systemic racism is a myth aldus Tate Reeves:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199219639
Wie zijn Brian Tashman en Ashton Pittman? En waarom zou een foto uit 2013 en een anekdotisch artikel zonder verder bewijs, van een radicaal linkse website, uitspraken omtrent 'systemic racism' in 2021 ontkrachten? Deze connectie ontgaat mij hier even.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2021 14:37:25 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 14:50:50 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199219793
Anyway....Die vorige deed het niet zo goed.

twitter


Allemaal dankzij Biden. Want dat de POTUS te danken is hiervoor weten we dankzij Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_199219810
twitter

Haha, "Biden is weaponizing the IRS against the rich" als propaganda gebruiken.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 15:01:46 #115
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199219907
Jongens, klachten of opmerkingen over de FP kunnen in de daarvoor bestemde topic terecht.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 15:04:59 #116
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199219942
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Haha, "Biden is weaponizing the IRS against the rich" als propaganda gebruiken.
Mischien is de FOX News doelgroep miljardairs?

Aan de andere kant, de Trump aanhangers hebben wel bewezen dom genoeg te zijn om hierover boos te worden, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 30 april 2021 @ 15:06:14 #117
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199219955
Alvast voor het geval ze zelf rijk worden uiteraard.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199220458
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 15:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien is de FOX News doelgroep miljardairs?

Aan de andere kant, de Trump aanhangers hebben wel bewezen dom genoeg te zijn om hierover boos te worden, natuurlijk.
Dat hebben we in NL ook met de vvd waarop veel mensen stemmen terwijl deze juist beleid voeren om deze mensen nog verder uit te kleden. :')
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 16:06:55 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199220506
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 15:06 schreef Perrin het volgende:
Alvast voor het geval ze zelf rijk worden uiteraard.
Wat was het ook alweer?

"Als de kruimels die van tafel vallen niet voldoende voor je zijn moet je zorgen dat de mensen aan tafel meer krijgen zodat er meer valt."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 30 april 2021 @ 16:11:27 #120
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199220544
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 16:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat hebben we in NL ook met de vvd waarop veel mensen stemmen terwijl deze juist beleid voeren om deze mensen nog verder uit te kleden. :')
Vandaag is bekend geworden dat ze bij de vvd wat minder keuze hebben.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199221581
twitter

Gut, wat een slimpieperds om dit allemaal in text te zetten. En überhaupt om die vuige streken uit te halen.

Plus: Praying for the lord to help him get away with paying an underage teenager for sex.
”I want to do the best for me and my family (my two young kids)” 8)7
Zou het gaan gebeuren dat het schorum allemaal in het gevang belanden?
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 17:57:32 #122
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199221614
Je moet RS altijd op de hoogte brengen van je criminele acties. Just in case.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 18:01:47 #123
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199221663
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 17:57 schreef Ulx het volgende:
Je moet RS altijd op de hoogte brengen van je criminele acties. Just in case.
Inderdaad, je weet nooit wanneer hij dat kan gebruiken om een pardon te krijgen voor hemzelf, tenslotte :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199222044
https://www.politico.com/(...)tter_impression=true
Hiernaar was ik wel benieuwd, want af en toe krijg ik wel de kriebels van het Noord Korea gehalte van Harris’ uitspraken over de President.
Blijkbaar is het geen gelopen race van veep naar potus. Zie ook Gore destijds.
En dan heeft zij ook nog het etiket ‘vrouw’ en ‘kleurling’.
Ben erg benieuwd over wat er over 2 jaar gebeurd met democratische kandidaten stelling.
Biden is toch meer een tussenpaus, gezien de leeftijd.
pi_199222054
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 15:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien is de FOX News doelgroep miljardairs?

Aan de andere kant, de Trump aanhangers hebben wel bewezen dom genoeg te zijn om hierover boos te worden, natuurlijk.
Dat komt omdat deze mensen er al heel lang in slagen om 'de gewone man' te doen geloven dat zij de meest geslaagde producten van "the American Dream" zijn.
Iemand die daar ontzettend veel poen heeft, wordt daar vaak erg gewaardeerd. Hij/zij, of de generaties van die familie daarvoor, zijn nu eenmaal de beste voorbeelden van waar dat land voor staat.

Ik geef toe dat ik hiermee heel erg generaliseer, maar ik ben ervan overtuigd dat er enige waarheid in schuilt. Het 'winners versus losers' principe doet het daar gewoon erg goed... in toenemende mate geldt dat de laatste decennia volgens mij ook voor (West-)Europese landen... er is steeds minder begrip voor enige solidariteitsgedachte.

Terzijde: daarom moet ik altijd enorm lachen wanneer in ons land vertegenwoordigers van D'66-ers worden uitgescholden voor 'linkse kerkgangers'. De meeste D'66-stemmers die ik ken hebben heel weinig met solidariteit en herverdeling. Er is helemaal niks 'linksig' (meer) aan die mensen, behalve dat ze staan voor een minder vervuild milieu (wat volgens mij ook niets met 'links' of 'rechts' te maken heeft) en goed onderwijs. Dankzij dat goede onderwijs kan iedereen in ons land succesvol worden. Wie dat niet lukt, behoort tot de verliezers. Zoals een kennis van me (en trouw D'66-stemmer) onlangs tegen me zei: "voor die losers ga ik geen belasting betalen."
Ik doe het ff rustig aan.
pi_199222254
Overigens, i.c. FOX News (en waarschijnlijk ook andere nieuwszenders): ik denk dat ze veel poen krijgen toegestopt van zeer rijke mensen/organisaties. Uiteindelijk is FOX opgericht door een miljardair (Murdoch), dus "wiens brood men eet, diens woord men spreekt". Ik heb er al die jaren dan ook nog nooit iets kritisch gehoord jegens de rijken, behalve jegens de rijken die bereid waren/zijn om extra belasting te betalen, en/of die riepen dat hun voorouders ook immigranten waren en dat er daarom een soepel(er) immigratiebeleid moest worden gevoerd.

"We have a moral obligation to admit the world’s poor, they tell us, even if it makes our own country poorer, and dirtier, and more divided." (Tucker Carlson, 2018).
Dat heb ik altijd een goed motto voor FOX gevonden.
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 30 april 2021 @ 22:27:45 #127
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199225475
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 23:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag? Kijk even waar hij zijn crack rokende zoontje neer heeft gezet.
Naast de coke snuivende trump junior?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 22:34:09 #128
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199225597
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:49 schreef Toby56 het volgende:
Overigens, i.c. FOX News (en waarschijnlijk ook andere nieuwszenders): ik denk dat ze veel poen krijgen toegestopt van zeer rijke mensen/organisaties. Uiteindelijk is FOX opgericht door een miljardair (Murdoch), dus "wiens brood men eet, diens woord men spreekt". Ik heb er al die jaren dan ook nog nooit iets kritisch gehoord jegens de rijken, behalve jegens de rijken die bereid waren/zijn om extra belasting te betalen, en/of die riepen dat hun voorouders ook immigranten waren en dat er daarom een soepel(er) immigratiebeleid moest worden gevoerd.

"We have a moral obligation to admit the world’s poor, they tell us, even if it makes our own country poorer, and dirtier, and more divided." (Tucker Carlson, 2018).
Dat heb ik altijd een goed motto voor FOX gevonden.
Nee, ze maken winst omdat er altijd mensen zijn die het prima vinden dat ze als shit behandeld worden zolang zij iemand anders maar als shit mogen behandelen zodat ze nog het gevoel hebben dat ze geen shit zijn omdat iemand anders nog lager staat dan zij dat doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199227062
DOD annuleert alle contracten voor de constructie van Trump's muur

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 23:57:25 #130
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199227157
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 april 2021 23:50 schreef Kijkertje het volgende:
DOD annuleert alle contracten voor de constructie van Trump's muur

[ twitter ]
Tja, dat lijkt mij dan ook volkomen logisch, Trump kreeg geen fondsen van het Congress dus werd het gewoon uit andere budgetten gehaald. Typisch Trump maar nu hij weg is en de volwassenen weer aan het roer staan is het over met die grappen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 08:03:01 #131
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_199228671
Krijgt Mexico nu geld terug?
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 1 mei 2021 @ 09:43:26 #132
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199229452
Ted feliciteert degenen die de na 6 januari vrijgekomen plekken invullen, mede dankzij zijn werk!
twitter

Die man kent echt geen schaamte he
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199229535
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 22:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, ze maken winst omdat er altijd mensen zijn die het prima vinden dat ze als shit behandeld worden zolang zij iemand anders maar als shit mogen behandelen zodat ze nog het gevoel hebben dat ze geen shit zijn omdat iemand anders nog lager staat dan zij dat doen.
En dat refereert aan mijn eerdere post: het 'winners versus losers' gevoel dat in de VS sowieso sterk is ontwikkeld, en door FOX wordt versterkt.

(Maar er zijn in de eerste plaats hele grote fondsen nodig om een dergelijk gedachtengoed continu de ether in te kunnen blijven slingeren... en die komen niet uit de portemonnees van de 'gewone' mensen die zo graag andere mensen als shit behandeld zien worden.)

[ Bericht 14% gewijzigd door Toby56 op 01-05-2021 09:59:46 ]
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 10:09:40 #134
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_199229763
twitter

old man vs. clouds
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 1 mei 2021 @ 10:10:18 #135
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199229767
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 08:03 schreef Montov het volgende:
Krijgt Mexico nu geld terug?
:D :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zaterdag 1 mei 2021 @ 10:15:35 #136
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_199229813
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 08:03 schreef Montov het volgende:
Krijgt Mexico nu geld terug?
Misschien kunnen ze Ted Cruz (R-Cancun) inhuren om voor ze te lobbyen?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_199229845
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 10:09 schreef Hyperdude het volgende:
[ twitter ]
old man vs. clouds
His own Bechtesgaden. |:(
  zaterdag 1 mei 2021 @ 10:54:07 #138
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199230230
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 10:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

His own Bechtesgaden. |:(
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 10:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

His own Bechtesgaden. |:(
Cynisch, maar o zo waar..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zaterdag 1 mei 2021 @ 11:05:01 #139
8369 speknek
Another day another slay
pi_199230353
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 09:43 schreef Szura het volgende:
Ted feliciteert degenen die de na 6 januari vrijgekomen plekken invullen, mede dankzij zijn werk!
[ twitter ]
Die man kent echt geen schaamte he


Wat een gast echt. En nog steeds won dat van Beto.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 2 mei 2021 @ 00:42:01 #140
323401 Kijkertje
met filter
pi_199240574
Rectificaties WaPo, NYT en NBC: blijkbaar was er een briefing voorbereid Giuliani te waarschuwen maar heeft de FBI daar vanaf gezien omdat dat het onderzoek naar Giuliani zou compliceren.

Draadje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199240604
quote:
2s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:42 schreef Kijkertje het volgende:
Rectificaties WaPo, NYT en NBC: blijkbaar was er een briefing voorbereid Giuliani te waarschuwen maar heeft de FBI daar vanaf gezien omdat dat het onderzoek naar Giuliani zou compliceren.

Draadje:

[ twitter ]
Ongelofelijk ... hoe kan dat zo erg fout zijn gegaan? Ze zijn zich ongetwijfeld bewust hoezeer dit soort zaken juist leiden tot meer geloof in types als O'Keefe.
  zondag 2 mei 2021 @ 00:50:50 #142
323401 Kijkertje
met filter
pi_199240610
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ongelofelijk ... hoe kan dat zo erg fout zijn gegaan?
Ja slordig.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199240623
quote:
84s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja slordig.
3 die het fout hebben? Da's niet slordig .. dat kan haast niet anders dan dat een paar bronnen de boel bedrogen hebben.
  zondag 2 mei 2021 @ 00:56:32 #144
323401 Kijkertje
met filter
pi_199240644
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:53 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

3 die het fout hebben? Da's niet slordig .. dat kan haast niet anders dan dat een paar bronnen de boel bedrogen hebben.
Het kan ook zijn dat er maar één bron was?

NBC meldt dit:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199240686
quote:
15s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat er maar één bron was?

NBC meldt dit:

[ afbeelding ]
Ja, dat kan, maar dan hebben ze dus een cruciaal onderdeel van het verhaal gebaseerd op 1 bron. Terwijl ze die disclaimer er niet bij vermeld hebben .. noch dat dat echt vrij dun is, tenzij het normaal een superbetrouwbare bron is.
  zondag 2 mei 2021 @ 01:04:50 #146
323401 Kijkertje
met filter
pi_199240702
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, dat kan, maar dan hebben ze dus een cruciaal onderdeel van het verhaal gebaseerd op 1 bron.
Hat was één persoon. Dat stond ook in het artikel van de NYT iig.



'A person briefed on the matter'. Het zou kunnen zijn dat die persoon wist dat er een briefing voorbereid was maar niet wist dat die uiteindelijk niet doorgegaan is?

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 02-05-2021 01:10:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199240920
quote:
84s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hat was één persoon. Dat stond ook in het artikel van de NYT iig.

[ afbeelding ]

'A person briefed on the matter'. Het zou kunnen zijn dat die persoon wist dat er een briefing voorbereid was maar niet wist dat die uiteindelijk niet doorgegaan is?
@KoosVogels ... wat vind jij er professioneel van om te publiceren met 1 bron over zo iets ernstigs?
  zondag 2 mei 2021 @ 01:57:04 #148
323401 Kijkertje
met filter
pi_199240988
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

@:KoosVogels ... wat vind jij er professioneel van om te publiceren met 1 bron over zo iets ernstigs?
Het lijkt mij afhankelijk van de bron. Als er al tijden van deze bron gebruik wordt gemaakt en betrouwbaar is gebleken kan ik me voorstellen dat ze dat risico durven te nemen. En beide kanten hebben in dit geval de (foute) aanname gedaan dat die briefing ook plaatsgevonden heeft na de voorbereiding ervan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199241037
quote:
6s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het lijkt mij afhankelijk van de bron. Als er al tijden van deze bron gebruik wordt gemaakt en betrouwbaar is gebleken kan ik me voorstellen dat ze dat risico durven te nemen. En beide kanten hebben in dit geval de (foute) aanname gedaan dat die briefing ook plaatsgevonden heeft na de voorbereiding ervan.
Ik kan me dat ook voorstellen, maar alsnog weet ik niet goed wat hier journalistiek verantwoord geacht zou zijn en ben daar wel nieuwsgierig naar.
  zondag 2 mei 2021 @ 02:12:30 #150
323401 Kijkertje
met filter
pi_199241056
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 02:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik kan me dat ook voorstellen, maar alsnog weet ik niet goed wat hier journalistiek verantwoord geacht zou zijn en ben daar wel nieuwsgierig naar.
Dat soort afwegingen maken ze zelf natuurlijk ook continu. Het punt zal wel zijn dat het sws lastig is om uberhaupt een bron binnen de FBI te hebben die bereid is om te lekken terwijl de informatie zelf erg nieuwswaardig is.

Bij het Watergate-schandaal was er immers ook maar één bron? Laat je de informatie dan lopen om die reden?

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 02-05-2021 02:18:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 2 mei 2021 @ 02:33:25 #151
408813 crew  trein2000
pi_199241136
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 02:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik kan me dat ook voorstellen, maar alsnog weet ik niet goed wat hier journalistiek verantwoord geacht zou zijn en ben daar wel nieuwsgierig naar.
Dit zegt de NRC code er over:
quote:
• Anonieme bronnen zijn soms onontkoombaar (bijvoorbeeld in politieke berichtgeving of gevoelige juridische dossiers). Cruciaal is of informatie die zo is verkregen, voor publicatie kan worden gecheckt of kan worden ondersteund met ‘on the record’-bronnen.

• Wij zijn zeer terughoudend met anonieme citaten. Bij uitspraken die letterlijk worden geciteerd, hoort in principe een naam. Alleen in uitzonderlijke gevallen (risico van persoonlijke of professionele schade) en als het belang van de informatie groot genoeg is, gebruiken wij anonieme citaten.
B

• Anonieme citaten mogen niet dienen als vrijbrief voor laster of smaad, beledigingen of niet onderbouwde beschuldigingen.

• Feitelijke beweringen van anonieme bronnen kunnen vaak worden geparafraseerd (“Na de schorsing liep de zaak uit de hand, aldus een betrokkene.”), of nemen wij voor eigen rekening nadat ze zijn gecheckt (“Na de schorsing liep de zaak uit de hand.”).

• Meningen of interpretaties van anonieme bronnen (“Het is haar schuld dat het na de schorsing uit de hand liep”) geven we zoveel mogelijk in eigen woorden weer (“Volgens een aanwezige was het de schuld van de voorzitter dat het na de schorsing uit de hand liep.”), waar nodig met weerwoord.

• Feitelijke beschuldigingen (“De voorzitter ging er na de schorsing met de kas vandoor”) verplichten tot wederhoor en citeren we alleen met een ‘on the record’ toeschrijving.

• Chefs en hoofdredactie kunnen redacteuren voor en na publicatie vragen anonieme bronnen vertrouwelijk bij hen te identificeren.
quote:
A

• Feitelijke informatie die niet 'on the record' is, staven wij zoveel mogelijk met een tweede of derde, schriftelijke of mondelinge bron.
Wij gaan ervan uit dat mensen in de regel de waarheid (zouden) willen vertellen, maar houden altijd rekening met vertekening van informatie en leugens. Daaronder vallen ook: propaganda, desinformatie, spin en contraspin.
B
Sommige organisaties, actiegroepen en personen maken zich schuldig aan weloverwogen bedrog inclusief valse gegevens en identiteiten (hoaxes).
Indicaties van een hoax zijn: nieuws met het karakter van een stunt; woordvoerders of bedrijven die onbekend zijn (en naar elkaar verwijzen); gebrek aan documentatie.
Bij twijfel aan de geloofwaardigheid van een initiatief of actie voeren we extra checks uit, zoals het opvragen (en laten beoordelen) van nadere documentatie. Zorgvuldigheid gaat - zeker bij twijfelachtige verhalen - boven snelheid.
Populariteit van een onderwerp op sociale media kan een nieuwsfactor zijn, maar is geen vervanging voor eigen waarheidsvinding met de gebruikelijke checks.
https://nrccode.nrc.nl/hoe-we-werken
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 2 mei 2021 @ 02:47:29 #152
323401 Kijkertje
met filter
pi_199241179
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 02:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dit zegt de NRC code er over:
[..]

[..]

https://nrccode.nrc.nl/hoe-we-werken

Ik denk dat deze bron niet eens anoniem is (tenminste niet bij de redactie van de NYT), dat staat er nl altijd wel bij als dat zo is?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 2 mei 2021 @ 03:03:29 #153
408813 crew  trein2000
pi_199241221
quote:
6s.gif Op zondag 2 mei 2021 02:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik denk dat deze bron niet eens anoniem is (tenminste niet bij de redactie van de NYT), dat staat er nl altijd wel bij als dat zo is?
Staat z’n naam er bij? Nee? Dan is het een anonieme bron. Dat de redactie z’n naam kent doet daar niet aan af.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 2 mei 2021 @ 03:13:18 #154
323401 Kijkertje
met filter
pi_199241238
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 03:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Staat z’n naam er bij? Nee? Dan is het een anonieme bron. Dat de redactie z’n naam kent doet daar niet aan af.
Begrijp ik daarom ook (alsnog) die toevoeging van mijn kant. Ik benoem het alleen omdat het in dit geval ook wel cruciaal is qua betrouwbaarheid. Het zal niet zomaar iemand zijn geweest die anoniem die informatie eenmalig verschafte want in zo'n geval heb je natuurlijk wel meer dan één bron nodig.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 10:55:41 #155
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199243554
Florida wil bedrijven verbieden politici te bannen van sociale media.

Benieuwd of bakkers dan ook geen politici meer mogen weigeren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_199243596
Bakkers die politici weigeren?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2021 10:59:16 ]
  zondag 2 mei 2021 @ 11:13:48 #157
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199243811
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 10:55 schreef Ulx het volgende:
Florida wil bedrijven verbieden politici te bannen van sociale media.

Benieuwd of bakkers dan ook geen politici meer mogen weigeren.
Kiezers zijn minder belangrijk dan politici in florida blijkbaar. Het recht om te mogen stemmen is van minder belang dan het recht om valse beloftes te uiten tijdens een opening van een bedrijfspand.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 12:03:43 #158
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199244540
Paardenbloemen zijn trouwens links. Dat je het weet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 2 mei 2021 @ 12:19:14 #159
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199244779
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:03 schreef Ulx het volgende:
Paardenbloemen zijn trouwens links. Dat je het weet.
Dan moet alles wat rechts is, zich bijzonder verkneukelen als ik er een dagtaak van maak om ze uit mijn tuin te verwijderen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 12:49:01 #160
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199245298
Da's even balen voor ze. Misschien kunnen ze doorgaan tot aan het SC.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 2 mei 2021 @ 13:17:53 #161
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199245745
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:49 schreef Ulx het volgende:
Da's even balen voor ze. Misschien kunnen ze doorgaan tot aan het SC.

[ twitter ]
Dat mogen ze proberen. Het punt is dat zich dan wel aan de regels moeten houden. Ze kunnen er een heleboel geld in pompen en al hun invloed gebruiken, maar het protocol mbt het registreren en tellen staat vast en de manier waarop dit gebeurt staat beschreven in de grondwet. In november hielden ze zich aan die regels, de Cyberninjas bij deze "hertelling" niet. Tellen van stemmen moet open en duidelijk zichtbaar zijn, anders hadden ze die tonnen met stembiljetten beter naar Moskou kunnen laten verslepen om ze daar te laten hertellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 02-05-2021 15:33:30 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199248015
twitter

Ook Biden is niet waarheidsgetrouw. Desalniettemin…🇺🇸
  Overall beste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 20:21:19 #163
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199252774
Grassley is rijp voor een verpleeghuis.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 2 mei 2021 @ 21:15:55 #164
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199253829
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 20:21 schreef Ulx het volgende:
Grassley is rijp voor een verpleeghuis.

[ twitter ]
Ergens maakt hij wel een punt. Kabelmaatschappijen hebben veel te veel invloed. Dat kun je zien met de kuiperijen van zogenaamde "newschannels" in de VS. Grassley heeft ingezien dat zijn partij de steun van dit soort zenders heeft verloren aan Trump. Het is een kabelburgeroorlog geworden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 3 mei 2021 @ 13:40:39 #165
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199260903
twitter


Hij denkt volgens mij dat OAN liever strijdend te onder gaat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 3 mei 2021 @ 16:49:19 #166
323401 Kijkertje
met filter
pi_199263408
Het verschil met de vorige First Lady is nu al duidelijk zichtbaar

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199263996
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:49 schreef Kijkertje het volgende:
Het verschil met de vorige First Lady is nu al duidelijk zichtbaar

[ twitter ]
Eerst dacht ik “het zal” en dan de comments lezen. B-)
pi_199264028
twitter

Liz gaat er vol (tegen) in.
  Overall beste user 2022 maandag 3 mei 2021 @ 22:25:30 #169
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199268269
Rhaaaaaaahhhh, de dagelijkse republikeinse Rage-a-thon (prachtwoord, die blijf ik gebruiken) van Fox gaat vandaag over Sneeuwitje. Iemand durfde wat kritiek te uiten in een of ander blad, en dus staat de rechtse boosmensch te schuimbekken.


twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 3 mei 2021 @ 22:37:54 #170
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199268433
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 22:25 schreef Ulx het volgende:
Rhaaaaaaahhhh, de dagelijkse republikeinse Rage-a-thon (prachtwoord, die blijf ik gebruiken) van Fox gaat vandaag over Sneeuwitje. Iemand durfde wat kritiek te uiten in een of ander blad, en dus staat de rechtse boosmensch te schuimbekken.

[ twitter ]
Idiocracy in optima forma
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 00:45:06 #171
323401 Kijkertje
met filter
pi_199269195
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 17:42 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Liz gaat er vol (tegen) in.
Nog meer maar dan gelekt:

twitter


quote:
"We can't embrace the notion the election is stolen. It's a poison in the bloodstream of our democracy," Cheney said, speaking behind closed doors at a conference in Sea Island, Georgia. "We can't whitewash what happened on January 6 or perpetuate Trump's big lie. It is a threat to democracy. What he did on January 6 is a line that cannot be crossed."
Benieuwd wat er met haar gaat gebeuren.

quote:
As the top House Republican, McCarthy has the power to call for a quick vote that would effectively seek Cheney's removal from his leadership team and could do so as soon as next week. But it's unclear if he will do that, according to multiple House GOP sources.

Nevertheless, multiple Republican lawmakers and aides tell CNN that Cheney is on very shaky ground internally.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 4 mei 2021 @ 01:03:02 #172
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199269253
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 22:25 schreef Ulx het volgende:
Rhaaaaaaahhhh, de dagelijkse republikeinse Rage-a-thon (prachtwoord, die blijf ik gebruiken) van Fox gaat vandaag over Sneeuwitje. Iemand durfde wat kritiek te uiten in een of ander blad, en dus staat de rechtse boosmensch te schuimbekken.

[ twitter ]
Die kritiek op Sneeuwwitje is toch idioot?
Dat heeft weinig met rechts of links te maken, maar weer een klein voorbeeld dat die wokewappies soms compleet de weg kwijt zijn.

Ben het er wel mee eens dat het weer helemaal wordt opgeblazen door de media.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_199269467
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 00:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nog meer maar dan gelekt:

[ twitter ]
[..]

Benieuwd wat er met haar gaat gebeuren.
[..]

aha, het was achter ‘closed doors’.
Kan Cheney dan nog verklaren Dem te zijn of Independent? Hóe veel jaren had zij nog te gaan?

En nu proef ik in talloze tweets dat de Reps in de senaat de meerderheid gaat bereiken over 2 jaar? dus dat Biden maar amper tijd heeft om de boel een schop te geven in de goede richting?!
Stel mij eens gerust, pls.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 04:19:10 #174
323401 Kijkertje
met filter
pi_199269671
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 02:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

aha, het was achter ‘closed doors’.
Alleen de laatste uitspraak was uit de 'closed door meeting'. Jouw tweet was van eerder.

quote:
Kan Cheney dan nog verklaren Dem te zijn of Independent? Hóe veel jaren had zij nog te gaan?
McCarthy kan een stemming aanvragen over haar functie als 'Chairwoman of the House Republican Conference'. In feite is dat de derde positie qua leiderschap van de Republikeinen in het Huis (na McCarthy en Steve Scalise) en mocht ze die positie verliezen blijft ze nog steeds lid van het Huis hoor, daar gaat McCarthy helemaal niet over. Dat is aan de kiezers van Wyoming en haar (6-jarige) termijn loopt af in 2022. De vraag is natuurlijk of ze zich dan herverkiesbaar stelt als ze dat voorzitterschap verliest. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze van politieke zal gaan veranderen. Eerst maar eens afwachten of McCarthy uberhaupt die stemming gaat houden.

quote:
En nu proef ik in talloze tweets dat de Reps in de senaat de meerderheid gaat bereiken over 2 jaar? dus dat Biden maar amper tijd heeft om de boel een schop te geven in de goede richting?!
Stel mij eens gerust, pls.
:D Het is wel een beetje vroeg om je wel/niet gerust te stellen wb de senaatszetels in 2022 hoor. Dat zou koffiedik kijken zijn en zoals je weet kan er altijd nog van alles gebeuren wat die verkiezingen gaat beinvloeden zoals bv de republikeinen nu doen met het beperken van stemmogelijkheden in verschillende staten via wetgeving. Geen idee hoe dat allemaal gaat verlopen, een heleboel zal aangevochten gaan worden in rechtbanken net als bij de vorige verkiezingen.

Het zou mooi zijn als ze de Voting Rights Bill ('For the People Act') door de Senaat kunnen krijgen maar ja daar krijgen ze natuurlijk nooit een 60/40 meerderheid voor. Vandaar dat gedoe over het wel/niet afschaffen van de filibuster. Het worden wat dat betreft weer spannende tijden vrees ik.

Artikel over de mogelijkheden om toch tenminste een gedeelte erdoor te kunnen krijgen:

twitter


Het blijft allemaal afhankelijk van de keuze van de kiezers. Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat een meerderheid weer terug zou willen naar het Trumptijdperk maar ja genoeg mensen daar die zich gek laten maken door schrikbeelden als socialisme, belastingverhoging, cancel culture, migrantenspookbeelden, de afschaffing van hun geliefde recht op wapenbezit, verkiezingsfraude etc... Fox News is daar niet voor niks druk mee bezig.

Gelukkig is de GOP op het moment ook niet echt een stabiele partij en uit het feit dat Biden de afgelopen verkiezingen alsnog gewonnen heeft blijkt ook wel dat een hoop gematigde Republikeinen de Trump-cultus zat waren en ik heb niet het idee dat daar veel verbetering in komt. Het zou dus ook best kunnen dat die trend zich voortzet als er genoeg positieve resultaten geboekt worden qua nieuwe wetgeving die wél door de Senaat kan komen via die reconciliation-regel (50/50). De Covid Relief Bill is er al door en de Infrastructure Bill kunnen ze ook nog op die manier door laten gaan.

Je moet gewoon een beetje blijven geloven in het gezonde verstand van de meerderheid en een goede afloop *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 04-05-2021 05:36:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199269739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 01:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Die kritiek op Sneeuwwitje is toch idioot?
Dat heeft weinig met rechts of links te maken, maar weer een klein voorbeeld dat die wokewappies soms compleet de weg kwijt zijn.

Ben het er wel mee eens dat het weer helemaal wordt opgeblazen door de media.
Kritiek op sneeuwwitje idioot vinden nadat 4 jaar lang daar een man de hele dag door loog. Nee dan vind ik het veel idioter dat een pathologische leugenaar 4 jaar lang daar kon blijven zitten en dat de conservatieve mediakanalen daar blijkbaar totaal geen probleem mee hadden. Maar oei oei als een lokaal suffertje iets over sneeuwitje schrijft is voor de conservatieve mediakanalen dat weer een landelijk grote zaak. :')
pi_199269882
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 06:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kritiek op sneeuwwitje idioot vinden nadat 4 jaar lang daar een man de hele dag door loog. Nee dan vind ik het veel idioter dat een pathologische leugenaar 4 jaar lang daar kon blijven zitten en dat de conservatieve mediakanalen daar blijkbaar totaal geen probleem mee hadden. Maar oei oei als een lokaal suffertje iets over sneeuwitje schrijft is voor de conservatieve mediakanalen dat weer een landelijk grote zaak. :')
Populisme heeft nu eenmaal een gezamenlijke vijand nodig. Je ziet zelfs dat een aantal gebruikers op dit forum deze simpele truc blijkbaar niet doorzien.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 mei 2021 @ 07:30:34 #177
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199269888
Hordes trumpisten stemden en masse names grote groepen overleden moeders.


twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_199270228
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 07:29 schreef archito het volgende:

[..]

Populisme heeft nu eenmaal een gezamenlijke vijand nodig. Je ziet zelfs dat een aantal gebruikers op dit forum deze simpele truc blijkbaar niet doorzien.
Je kan als echte populist toch altijd wel tekeer gaan over vluchtelingen en asielzoekers als het moet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:31:12 #179
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_199270778
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 06:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kritiek op sneeuwwitje idioot vinden nadat 4 jaar lang daar een man de hele dag door loog.
Hey wat leuk, een whataboutism.
&lt;signature here&gt;.
pi_199270954
Dank @Kijkertje voor de antwoorden.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:57:19 #181
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_199271003
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hey wat leuk, een whataboutism.
Ah, ik begrijp dat we te maken hebben met een user die Sneeuwwitje beschouwt een urgent thema.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 4 mei 2021 @ 10:12:39 #182
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_199271186
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, ik begrijp dat we te maken hebben met een user die Sneeuwwitje beschouwt een urgent thema.
Om eerlijk te zijn geen idee wat daar belangrijk is of niet. Ik waan mezelf geen democratische amerikaan, zoals hier schijnbaar de norm is.

Maar ik zag wel iemand een whataboutism neerzetten ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_199271191
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hey wat leuk, een whataboutism.
Het gaat er meer om dat er gewoon een probleem gemaakt wordt waar er geen is.
Mijn tante heeft ook rare ideeen, zij vindt het niet kunnen dat mensen hun muur blauw verven. Moet Fox hun programmering aanpassen omdat zij dit vindt? Wat is er nou belangrijk aan? Is totaal geen politiek issue.
pi_199271216
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 07:30 schreef Ulx het volgende:
Hordes trumpisten stemden en masse names grote groepen overleden moeders.

[ twitter ]
Werd er niet een zwarte mevrouw voor 5 jaar de gevangenis ingestuurd terwijl ze niet eens wíst dat ze niet mocht stemmen? En deze kerel krijgt slechts probation terwijl hij bewust stemfraude pleegde....hmkkay :{
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 4 mei 2021 @ 10:18:03 #185
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_199271249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 10:13 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat er gewoon een probleem gemaakt wordt waar er geen is.
Mijn tante heeft ook rare ideeen, zij vindt het niet kunnen dat mensen hun muur blauw verven. Moet Fox hun programmering aanpassen omdat zij dit vindt? Wat is er nou belangrijk aan? Is totaal geen politiek issue.
Nou; ik zelf vind die trend van proberen geschiedenis te herschrijven die we bv ook in Europa waarnemen best problematisch.

Maar ik snap dat in deze topic, waar enerzijds de ene helft het zo ongeveer toejuicht, en de andere helft hooguit lippendienst bewijst aan dat het problematisch is, maar er zich voor de rest zeer laf nooit over uitlaat, dat geen populair standpunt is.

Overigens is per definitie alles politiek.

Jij kan hooguit voor jezelf bepalen dat je het niet belangrijk vind, en daar kan ik me prima wat bij voorstellen ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_199271823
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 10:18 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nou; ik zelf vind die trend van proberen geschiedenis te herschrijven die we bv ook in Europa waarnemen best problematisch.

Maar ik snap dat in deze topic, waar enerzijds de ene helft het zo ongeveer toejuicht, en de andere helft hooguit lippendienst bewijst aan dat het problematisch is, maar er zich voor de rest zeer laf nooit over uitlaat, dat geen populair standpunt is.

Overigens is per definitie alles politiek.

Jij kan hooguit voor jezelf bepalen dat je het niet belangrijk vind, en daar kan ik me prima wat bij voorstellen ;)
Het gaat hier volgens mij bovenal om het feit dat het ergens een opiniestuk in een lokaal sufferdje is. Al die ophef over 'persoon heeft een mening'. Overigens is het misschien confronterend om te horen, maar Sneeuwwitje is een sprookje, geen daadwerkelijk gebeurde historische vertelling.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:03:47 #187
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_199271870
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 10:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat hier volgens mij bovenal om het feit dat het ergens een opiniestuk in een lokaal sufferdje is. Al die ophef over 'persoon heeft een mening'. Overigens is het misschien confronterend om te horen, maar Sneeuwwitje is een sprookje, geen daadwerkelijk gebeurde historische vertelling.
Wil je ontkennen dat die trend die ik signaleer, plaats vind? :)

Want natuurlijk wel grappig, tactisch even inzoomen op, om het op die manier te diskwalificeren, maar deze problematiek is natuurlijk niet beperkt tot sprookjes.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:05:11 #188
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_199271880
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:03 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wil je ontkennen dat die trend die ik signaleer, plaats vind? :)

Want natuurlijk wel grappig, tactisch even inzoomen op, om het op die manier te diskwalificeren, maar deze problematiek is natuurlijk niet beperkt tot sprookjes.
Jij raakte natuurlijk ook compleet over de zeik toen bekend werd dat De Kleine Zeemeermin wordt vertolkt door een donkere meid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:06:57 #189
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_199271895
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij raakte natuurlijk ook compleet over de zeik toen bekend werd dat De Kleine Zeemeermin wordt vertolkt door een donkere meid.
Nee, ik trek het mezelf allemaal niet zo aan.

Maar leuke projectie, koos.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:08:57 #190
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_199271919
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij raakte natuurlijk ook compleet over de zeik toen bekend werd dat De Kleine Zeemeermin wordt vertolkt door een donkere meid.
Net zoals dat jij compleet over de zeik ging toen trump president werd? :)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:09:30 #191
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_199271922
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:06 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, ik trek het mezelf allemaal niet zo aan.

Maar leuke projectie, koos.
Het feit dat je rept over 'problematiek' geeft natuurlijk een inkijkje in jouw denken.

Weet je überhaupt wat projecteren inhoudt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:10:36 #192
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_199271940
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Net zoals dat jij compleet over de zeik ging toen trump president werd? :)
Moest je daar een paar minuten over nadenken, om vervolgens een aanvulling te maken op je initiële reactie?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199271956
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:03 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wil je ontkennen dat die trend die ik signaleer, plaats vind? :)

Want natuurlijk wel grappig, tactisch even inzoomen op, om het op die manier te diskwalificeren, maar deze problematiek is natuurlijk niet beperkt tot sprookjes.
Het ging hier om een specifiek geval. Waarbij in een lokaal sufferdje iemand iets schreef over sneeuwwitje.
Dat jij daarin gelijk een grotere trend ziet lijkt me wat overtrokken.

Dat er discussie is over veel historie in het westen klopt inderdaad. Soms heeft men daar best een punt, soms totaal niet. Om nou alle namen of beelden van historische figuren te weren omdat ze leefden in een tijd waarin er niet of nauwelijks rechten voor vrouwen waren, slavernij de norm was en ga zo maar door lijkt me niet direct zinvol, maar Nederland heeft bijvoorbeeld nogal wat moeite met haar eigen rol in Indonesië. Daar hoeven we wat mij betreft niet zo krampachtig over te doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:14:04 #194
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_199271999
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:09 schreef KoosVogels het volgende:

Weet je überhaupt wat projecteren inhoudt?
Is dat stellen dat iemand blijkbaar over de zeik was, toen in een bepaalde sprookje de hoofdrol speler niet dezelfde huidskleur heeft als historisch altijd het geval was?
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:15:41 #195
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_199272020
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:11 schreef Monolith het volgende:

Dat jij daarin gelijk een grotere trend ziet lijkt me wat overtrokken.
Dus je antwoord op deze vraag:

quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:03 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wil je ontkennen dat die trend die ik signaleer, plaats vind? :)
Is gewoon nee?

Nee is maar 3 letters hé? Zo moeilijk is het niet.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:17:19 #196
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_199272043
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:14 schreef ExTec het volgende:

[..]

Is dat stellen dat iemand blijkbaar over de zeik was, toen in een bepaalde sprookje de hoofdrol speler niet dezelfde huidskleur heeft als historisch altijd het geval was?
Neen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 11:19:16 #197
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199272075
*zucht*...sneeuwitje? Seriously?

Noem het een whataboutism maar als er iets niet relevant is dan is het wel of iemand een mening heeft dat Sneeuwitje wit is en dat een probleem vindt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:19:18 #198
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_199272076
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neen.
quote:
Van projectie kan sprake zijn wanneer men eigenschappen of emoties van zichzelf tracht te ontkennen, verbergen of verdringen door deze toe te schrijven aan iets of iemand anders. De klassieke opvatting en uitleg van projectie is dat het een afweermechanisme is tegen negatieve emoties.
Denk het wel koos :)
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 mei 2021 @ 11:20:23 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199272089
De GOP zal vandaag wel weer schuimbekken over wat anders. Sneeuwitjegate is oud nieuws.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 mei 2021 @ 11:27:15 #200
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199272178
twitter


Oh, leuk....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 11:37:01 #201
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199272284
Stop maar weer met op de man spelen, mensen, laten we gewoon on topic blijven en ja, dat geldt ook voor mijzelf
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199272405
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:15 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus je antwoord op deze vraag:
[..]

Is gewoon nee?

Nee is maar 3 letters hé? Zo moeilijk is het niet.
Ik kan het moeilijk eens of oneens zijn met een vage, ongesubstantieerde algemeenheid die je de ether inslingert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:56:00 #203
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_199272474
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik kan het moeilijk eens of oneens zijn met een vage, ongesubstantieerde algemeenheid die je de ether inslingert.
De trend is er, of is er niet.
&lt;signature here&gt;.
pi_199272577
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:56 schreef ExTec het volgende:

[..]

De trend is er, of is er niet.
Nee, zo werkt dat natuurlijk niet. Maar goed, het gaat hier over de Amerikaanse politiek dus dit soort in vaagheden gehuld geneuzel heeft hier niet echt meerwaarde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 12:21:13 #205
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_199272754
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, zo werkt dat natuurlijk niet. Maar goed, het gaat hier over de Amerikaanse politiek dus dit soort in vaagheden gehuld geneuzel heeft hier niet echt meerwaarde.
quote:
trend

richting waarin iets zich ontwikkeld
Maar ik realiseer me dat als ik hier echt een woordenboek moet gaan kopiëren, ik simpelweg tegen iemand praat die ook geen intentie heeft om te antwoorden.
&lt;signature here&gt;.
pi_199272886
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 08:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je kan als echte populist toch altijd wel tekeer gaan over vluchtelingen en asielzoekers als het moet?
Dat zit er natuurlijk de komende dagen ook aan te komen met de veruiming van het aantal vluchtelingen die biden wilt toelaten.

https://www.nytimes.com/2(...)n-refugee-limit.html
pi_199273364
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat zit er natuurlijk de komende dagen ook aan te komen met de veruiming van het aantal vluchtelingen die biden wilt toelaten.

https://www.nytimes.com/2(...)n-refugee-limit.html
Ben ook wel benieuwd hoe de strijd binnen de GOP gaat verlopen. Als dit soort Trumplets het voor het zeggen gaan krijgen binnen die partij, dan zal dat ongetwijfeld een enorm thema worden / blijven:
https://www.politico.com/(...)iz-cheney-gop-485269
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 13:17:27 #208
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199273454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd hoe de strijd binnen de GOP gaat verlopen. Als dit soort Trumplets het voor het zeggen gaan krijgen binnen die partij, dan zal dat ongetwijfeld een enorm thema worden / blijven:
https://www.politico.com/(...)iz-cheney-gop-485269
En wat gebeurt er als dat wederom tot verlies in de verkiezingen gaat leiden. Want uiteindelijk is het resultaat van Trumpism dat de RNC gewoon 3 verkiezingen op rij verliest en alle meerderheden die men 4 jaar geleden had nu kwijt is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 mei 2021 @ 13:56:40 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199273898
Plus dat de GOP thema's nou niet zo populair zijn. Als je moet kiezen tussen kinderopvang en loodvrij drinkwater van Biden of de GOP-pedofielen die raaskallen over Dr Seuss en Sneeuwitje kiezen veel mensen gewoon voor het eerste.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 mei 2021 @ 14:27:15 #210
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199274374
Ondertussen lijkt de NRA zelfs met hun faillisement te sjoemelen.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 14:48:25 #211
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199274665
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:27 schreef Ulx het volgende:
Ondertussen lijkt de NRA zelfs met hun faillisement te sjoemelen.

[ twitter ]
Niet alleen de NY AG zegt dat, de door het Hof benoemde faillisements expert zegt ook dat er teveel niet klopt aan het verhaal van de NRA. Met name het doordrukken van de aanvraag zonder toestemming van de Board en de prive uitgaven gemaskeerd als NRA uitgaven plus het vernietigen van bewijsstukken net voor de aanvraag roepen veel vraagtekens op.

Het verweer van de advocaat van de NRA was "Wij zijn de enigen die het 2nd Amendment verdedigen". Tja, leuk argument maar niet erg relevant als het om een faillesement gaat, volgens mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 14:51:22 #212
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199274711
Mooi verhaal over wat Trumpisme doet met de RNC, vooral de unintended consequences zijn nogal smakelijk. Alle Republikeinse winnaars in Florida momenteel (DeSantis, Scott) hebben gewoon dankzij mail-in ballots.

quote:
Florida Republicans rushed to curb mail voting after Trump’s attacks on the practice. Now some fear it could lower GOP turnout.

Republican operatives worth their salt remember well the Sunshine State’s 1988 U.S. Senate race.

Floridians went to sleep that Nov. 8 believing that Democrat Buddy MacKay had prevailed with a slim lead of less than one percentage point. The television networks had called the race for him. The St. Petersburg Times published a story the next day declaring that Republican Connie Mack had “failed to win big” in crucial conservative strongholds Lee and Pinellas counties.

Then the last of the absentee ballots came in. They went 3 to 1 for Mack, delivering him a 34,518-vote victory.

“It was legendary,” said David Johnson, a longtime GOP consultant in the state. “The Republicans had done such a good job with absentee ballots that they eked out a narrow win.”

So began a long and fruitful relationship between the GOP and absentee voting. Republican campaigns invested millions of dollars encouraging their supporters to cast ballots by mail. State legislators passed laws making it easier. Over the ensuing decades, GOP voters in Florida became so comfortable with casting ballots by mail that in 2020, nearly 35 percent of those who turned out did so, according to state data compiled by University of Florida political science professor Daniel A. Smith.

https://www.washingtonpos(...)0cb4ff3b5_story.html
Zoals ik al eerder opmerkte, wanneer gaat het kwartje vallen dat Trumpisme een losing proposition is?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199277797
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:56 schreef Ulx het volgende:
Plus dat de GOP thema's nou niet zo populair zijn. Als je moet kiezen tussen kinderopvang en loodvrij drinkwater van Biden of de GOP-pedofielen die raaskallen over Dr Seuss en Sneeuwitje kiezen veel mensen gewoon voor het eerste.
In de volkskrant een stuk over gezinnen die er flink op vooruit gaan vanwege ingevoerd kinderbijslag door Biden. Dan nog zitten er tussen die toch deze uitspraken doen. :')

Amerika krijgt kinderbijslag: ‘Wij profiteren van alles wat Biden doet, maar ik blijf Trump-fan’
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:40:16 #214
323401 Kijkertje
met filter
pi_199277839
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:51 schreef Tijger_m het volgende:
Mooi verhaal over wat Trumpisme doet met de RNC, vooral de unintended consequences zijn nogal smakelijk. Alle Republikeinse winnaars in Florida momenteel (DeSantis, Scott) hebben gewoon dankzij mail-in ballots.
[..]

Zoals ik al eerder opmerkte, wanneer gaat het kwartje vallen dat Trumpisme een losing proposition is?
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:58:17 #215
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199278838
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In de volkskrant een stuk over gezinnen die er flink op vooruit gaan vanwege ingevoerd kinderbijslag door Biden. Dan nog zitten er tussen die toch deze uitspraken doen. :')

Amerika krijgt kinderbijslag: ‘Wij profiteren van alles wat Biden doet, maar ik blijf Trump-fan’
Kan het niet lezen want heb geen volkskrant abbo.
Heb je een korte samenvatting?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 20:08:53 #216
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199279036
The insurrectionist and anti-democratic party is bezig om Liz Cheney eruit te zetten, omdat ze zich zo ongeveer als enige durft uit te spreken tegen de stroom leugens over de verkiezingen en de aanval op de Amerikaanse democratie.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 20:30:51 #217
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199279552
twitter

Dan moet je eruit stappen, halfzachte Mitt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199281557
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In de volkskrant een stuk over gezinnen die er flink op vooruit gaan vanwege ingevoerd kinderbijslag door Biden. Dan nog zitten er tussen die toch deze uitspraken doen. :')

Amerika krijgt kinderbijslag: ‘Wij profiteren van alles wat Biden doet, maar ik blijf Trump-fan’
Geld hoeft toch niet te bepalen wat je stemt? Dan zou je iedereen gewoon omkopen. Ook niet alle miljardairs stemden Trump ondanks dat ze een belastingverlaging kregen.
pi_199281638
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:56 schreef ExTec het volgende:

[..]

De trend is er, of is er niet.
Als elke debiele mening van elke vreemde snuiter zo in het nieuws wordt gegooid lijkt de trend in ieder geval een stuk groter dan die is.
Als je naar de werkelijke discussie gaat kijken zul je merken dat deze een stuk genuanceerder is en zul je zelfs merken dat zij jouw punten begrijpen en jij die van hen ook.
Vereiste is helaas wel dat men zich niet moet laten opnaaien door fox e.d.
  woensdag 5 mei 2021 @ 00:14:00 #220
323401 Kijkertje
met filter
pi_199283215
In 2019 is al gevraagd de memo vrij te geven met het 'advies' aan Barr om Trump niet te vervolgen voor 'obstruction of justice' (bewijzen in Mueller rapport) en die ze geheim konden houden omdat ze logen over de inhoud (dat gaat blijkbaar op vertrouwen). Vernietigend oordeel nu van de rechter.

twitter


quote:
A federal judge has ordered the release of a key Justice Department memo supporting former Attorney William Barr’s conclusion that former President Donald Trump should not be prosecuted for obstruction of justice over episodes investigated by special counsel Robert Mueller.

U.S. District Court Judge Amy Berman Jackson issued that ruling in a withering opinion that accused Barr of being “disingenuous” when describing Mueller’s findings and found that the Justice Department was not candid with the court about the purpose and role of the 2019 memo prepared by Justice’s Office of Legal Counsel.

In response to a Freedom of Information Act lawsuit, Justice Department attorneys argued that the memo was part of the process of advising Barr on whether Trump should be prosecuted, but Jackson said the analysis consisted of a post hoc rationalization of a decision already made.

“The review of the document reveals that the Attorney General was not then engaged in making a decision about whether the President should be charged with obstruction of justice; the fact that he would not be prosecuted was a given,” wrote Jackson, an appointee of former President Barack Obama.

Jackson linked Justice Department’s effort to keep the memo secret to Barr’s initial descriptions of Mueller’s conclusions, declaring both efforts misleading.

“Not only was the Attorney General being disingenuous then, but DOJ has been disingenuous to this Court with respect to the existence of a decision-making process that should be shielded by the deliberative process privilege," she wrote. "The agency’s redactions and incomplete explanations obfuscate the true purpose of the memorandum, and the excised portions belie the notion that it fell to the Attorney General to make a prosecution decision or that any such decision was on the table at any time.”

Justice Department attorneys also argued that the memo is covered by attorney-client privilege, but Jackson said much of it didn’t seem to contain legal advice or conclusions. “The Court is not persuaded that the agency has met its burden to demonstrate that the memorandum was transmitted for the purpose of providing legal advice, as opposed to the strategic and policy advice that falls outside the scope of the privilege,” the judge wrote.

Jackson noted that another D.C-based federal judge, Reggie Walton, previously criticized Barr’s early description of the Mueller report. She said that criticism was “well-founded.”

Jackson released her opinion in part Monday after reviewing the memo herself, a process which she noted that the Justice Department “strongly resisted.” She withheld some portions that include the details of the memo from the version of her decision that was made public.

The Justice Department can appeal Jackson’s decision to force release of the memo.

[..]
Nog een draadje erover met tekst & uitleg:

twitter


"TOTAL EXONERATION!" :{w


En later verklaarde Mueller nog het tegendeel bij de hearing:



[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 05-05-2021 04:19:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 5 mei 2021 @ 00:16:57 #221
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199283227
Die nieuwe site van Trump :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 5 mei 2021 @ 00:40:15 #222
323401 Kijkertje
met filter
pi_199283368
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:16 schreef Szura het volgende:
Die nieuwe site van Trump :')
twitter

twitter


[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 05-05-2021 04:50:35 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 5 mei 2021 @ 00:47:25 #223
323401 Kijkertje
met filter
pi_199283404
twitter


Nou benieuwd of Trump gaat dokken :9
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 5 mei 2021 @ 07:24:24 #224
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199284276
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd hoe de strijd binnen de GOP gaat verlopen. Als dit soort Trumplets het voor het zeggen gaan krijgen binnen die partij, dan zal dat ongetwijfeld een enorm thema worden / blijven:
https://www.politico.com/(...)iz-cheney-gop-485269
Hoeveel GOP kiezers zullen afhaken en overstappen naar de democraten als ze politici die jaren hun ziel en zaligheid hebben gegeven voor deze partij gaan uitsluiten? Die kiezers moeten ergens naar toe, de republikeinse partij is misschien wel te in zichzelf gekeerd geworden voor een gematigde kiezer. De democraten bewijzen bovemdien dat zij best wel willen samenwerken met de republikeinen en zijn nu niet bepaald veranderd in een linksradicale partij. Trumpisme heeft zijn beperkingen. Beperkingen die de democraten niet hebben. De GOP moet zich dit realiseren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 07:55:23 #225
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_199284457
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:47 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Nou benieuwd of Trump gaat dokken :9
Is het überhaupt toegestaan om campagnegeld voor zulke doeleinden te gebruiken?
  woensdag 5 mei 2021 @ 07:57:29 #226
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199284466
https://www.google.com/am(...)lease-173202128.html

Barr moet nu van een rechter die door Trump is geinstalleerd op die positie duidelijkheid geven waarom hij het parlement heeft misleid.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 08:10:07 #227
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199284558
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:57 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.google.com/am(...)lease-173202128.html

Barr moet nu van een rechter die door Trump is geinstalleerd op die positie duidelijkheid geven waarom hij het parlement heeft misleid.
Volgens mij is Jackson een Obama-benoeming
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199284715
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 01:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Die kritiek op Sneeuwwitje is toch idioot?
Dat heeft weinig met rechts of links te maken, maar weer een klein voorbeeld dat die wokewappies soms compleet de weg kwijt zijn.

Ben het er wel mee eens dat het weer helemaal wordt opgeblazen door de media.
want er is nog een donkere sneeuwitje geweest. 30 jaar geleden had je er al een in de show bij disneyland..... maar goed wat is het probleem als een zwarte actrice haar speelt, omdat ze zwart is?
pi_199284738
  woensdag 5 mei 2021 @ 08:36:35 #230
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199284797
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:29 schreef Korenfok het volgende:

[..]

want er is nog een donkere sneeuwitje geweest. 30 jaar geleden had je er al een in de show bij disneyland..... maar goed wat is het probleem als een zwarte actrice haar speelt, omdat ze zwart is?
Daar gaat het helemaal niet over. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:00:11 #231
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199285007
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:29 schreef Korenfok het volgende:

[..]

want er is nog een donkere sneeuwitje geweest. 30 jaar geleden had je er al een in de show bij disneyland..... maar goed wat is het probleem als een zwarte actrice haar speelt, omdat ze zwart is?
Het was een probleem voor de disney familie. Iedereen weet wat voor politieke opvattingen Ome Walt omarmde toen hij nog leefde.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199285194
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Kan het niet lezen want heb geen volkskrant abbo.
Heb je een korte samenvatting?
Direct na pagina openen 100x op escape drukken om de scripts te stoppen ;-)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_199285225
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hoeveel GOP kiezers zullen afhaken en overstappen naar de democraten als ze politici die jaren hun ziel en zaligheid hebben gegeven voor deze partij gaan uitsluiten? Die kiezers moeten ergens naar toe, de republikeinse partij is misschien wel te in zichzelf gekeerd geworden voor een gematigde kiezer. De democraten bewijzen bovemdien dat zij best wel willen samenwerken met de republikeinen en zijn nu niet bepaald veranderd in een linksradicale partij. Trumpisme heeft zijn beperkingen. Beperkingen die de democraten niet hebben. De GOP moet zich dit realiseren.
Zolang de Trump-propaganda kanalen het grootste bereik in de US hebben (Fox & Sinclair) en de belangrijkste swingstates gegerrymandered/voter suppressed kunnen worden blijft het lastig voor de democraten.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:41:20 #234
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199285366
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ twitter ]
[ twitter ]
_O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:54:18 #235
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199285538
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Zolang de Trump-propaganda kanalen het grootste bereik in de US hebben (Fox & Sinclair) en de belangrijkste swingstates gegerrymandered/voter suppressed kunnen worden blijft het lastig voor de democraten.
Ik heb het al eerder gezegd hier, het gaat niet meer om ideologische verschillen maar om pure getallen: de republikeinen konden decennia lang dankzij moderate kiezers aan de macht blijven. In sommige staten hebben democraten de meeste van die stemmen nu aan zich gebonden. Met als gevolg dat ze min of meer altijd op een meerderheid uitkomen. Als die kiezers zien dat ze beter af zijn met moderate democraten dan met de hardcore republikeinen, dan blijven ze permanent bij de democraten hangen. En krijg je onvermijdelijk een getalsmatig probleem voor de GOP. Er komen namelijk niet veel nieuwe republikeinen bij. Ze zijn in dezelfde ingekapselde vorm gebundeld als PVV en FVD hier, die aan het eind van de groei zijn uitgekomen. En in een tweepartijsysteem is dit dodelijk.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199286034
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet over. :')
waar gaat het dan om precies?
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 11:04:58 #237
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199286340
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:47 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Nou benieuwd of Trump gaat dokken :9
Ik ga een gokje doen en ik zeg niet ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:45:59 #238
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199287685
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:34 schreef Korenfok het volgende:

[..]

waar gaat het dan om precies?
Verkrachting en/of aanranding.
De non consensual kus van de prins.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:51:52 #239
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199287763
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In de volkskrant een stuk over gezinnen die er flink op vooruit gaan vanwege ingevoerd kinderbijslag door Biden. Dan nog zitten er tussen die toch deze uitspraken doen. :')

Amerika krijgt kinderbijslag: ‘Wij profiteren van alles wat Biden doet, maar ik blijf Trump-fan’
quote:
Ik heb op Trump gestemd. Hij zei altijd waar het op stond. Maar ik ben blij dat Biden ons helpt. Ik weet dat veel mensen het geld nodig hebben, tegelijkertijd maak ik me zorgen dat het naar de verkeerde mensen gaat, die het uitgeven aan drugs en drank. Maar de modale Amerikaan heeft het echt nodig, zeker met kinderen. Dat de overheidsschuld groeit, maakt me niet uit. Als je al biljoenen dollars rood staat, maakt het niet meer uit of er wat bijkomt. Dan zeg ik: kom op en help je mensen. Dus ja, wij profiteren zeker van alles wat Biden doet. Maar ik ben nog steeds een Trump-fan.’
Die zouden hier op de PVV stemmen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_199287995
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Verkrachting en/of aanranding.
De non consensual kus van de prins.
waar extreem rechts zich druk ommaakt?
pi_199288002
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In de volkskrant een stuk over gezinnen die er flink op vooruit gaan vanwege ingevoerd kinderbijslag door Biden. Dan nog zitten er tussen die toch deze uitspraken doen. :')

Amerika krijgt kinderbijslag: ‘Wij profiteren van alles wat Biden doet, maar ik blijf Trump-fan’
Dus als een politicus iets bewerkstelligt wat in het voordeel werkt, dan moet men zeker direct van politieke affiliatie veranderen. Ik denk niet dat het zo werkt.
pi_199288088
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:51 schreef Harvest89 het volgende:
tegelijkertijd maak ik me zorgen dat het naar de verkeerde mensen gaat, die het uitgeven aan drugs en drank.
Dit zegt meer over de mensen die dit beweren dan over de mensen die ook daadwerkelijk ontvangen lijkt me.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:32:10 #243
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199288251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:11 schreef Korenfok het volgende:

[..]

waar extreem rechts zich druk ommaakt?
Geen idee, maar daar ging dat artikel over.
Jij komt aanzetten met een donkere sneeuwwitje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_199288450
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Geen idee, maar daar ging dat artikel over.
Jij komt aanzetten met een donkere sneeuwwitje.
maar waarom maakt rechts zich druk omdat artikel? we hebben een niks zeggend artikel (kust zonder te vragen iemand tot leven) zou van gelijke strekking moeten zijn john johnson is de reincarnatie van broer konijn. waarom is dat artikel wereld nieuws?
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:51:01 #245
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199288474
quote:
2s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dit zegt meer over de mensen die dit beweren dan over de mensen die ook daadwerkelijk ontvangen lijkt me.
In andere woorden: Liever financiële problemen, geen eigen huis, en niets extras voor ons en de kinderen want stel je voor iemand koopt drank van zijn toeslag. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_199288510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

In andere woorden: Liever financiële problemen, geen eigen huis, en niets extras voor ons en de kinderen want stel je voor iemand koopt drank van zijn toeslag. :')
Wat iemand die op een uitkering moet teren over het algemeen, op de altijd aanwezige extreme uitzondering na, toch al niet doet, maar hee, het gaat om de beeldvorming van de de ontvangers hè. :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:33:52 #247
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199288998
twitter

Q-party
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 14:44:53 #248
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199289125
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

In andere woorden: Liever financiële problemen, geen eigen huis, en niets extras voor ons en de kinderen want stel je voor iemand koopt drank van zijn toeslag. :')
Ja. Maar dat is geen insteek die uitzonderlijk is, dat zie je over de hele wereld. Er is een mooi engelstalig gezegde voor "Cutting off your nose to spite your face"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 14:47:53 #249
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199289146
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:33 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Q-party
Tja, ik zie dit soort bewegingen alleen maar voordeel voor de Democraten opleveren. Want op een gegeven moment is de groep die R stemt omdat ze dat altijd deden het echt wel zat, natuurlijk. En als het nu nog om echte belangrijke issues als belastingen ging maar nee, het gaat om de leugens van Trump.

Maar blijkbaar moet de boel eerst goed afbranden voordat de volwassenen de macht kunnen overnemen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:14:53 #250
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199289508
Facebook kondigde net aan dat ze de ban op het trumps facebook account zo houden als het nu is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:18:59 #251
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199289575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, ik zie dit soort bewegingen alleen maar voordeel voor de Democraten opleveren. Want op een gegeven moment is de groep die R stemt omdat ze dat altijd deden het echt wel zat, natuurlijk. En als het nu nog om echte belangrijke issues als belastingen ging maar nee, het gaat om de leugens van Trump.

Maar blijkbaar moet de boel eerst goed afbranden voordat de volwassenen de macht kunnen overnemen.
Kijk, het is wel zo dat de republikeinen heel traditioneel stemmen en soms generaties lang. Ze redeneren dat als trump het vuurtje kan laten branden, dat er op gegeven moment een fatsoenlijke republikein voor het presidentschap kan gaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199289603
Arme Trump mag nog steeds niet op faceboek. -O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:23:22 #253
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199289636
quote:
8s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:21 schreef xpompompomx het volgende:
Arme Trump mag nog steeds niet op faceboek. -O-
INB4 woeste post op z’n nieuwe, enorm baanbrekende blog
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:28:57 #254
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199289711
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:23 schreef Szura het volgende:

[..]

INB4 woeste post op z’n nieuwe, enorm baanbrekende blog
Oftewel zijn jaren 90 myspace account. Genaamd the big rant.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199290354
twitter

Is er een termijn genoemd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:49:01 #256
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199290641
Barr is officieel door een federale rechter beschuldigd dat hij de senaat heeft misleid. Dat zal gevolgen hebben.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199291462
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:49 schreef klappernootopreis het volgende:
Barr is officieel door een federale rechter beschuldigd dat hij de senaat heeft misleid. Dat zal gevolgen hebben.
Ben benieuwd!

Deze ook gelezen: https://talkingpointsmemo(...)ch-warrant-came-from
(ik vind het allemaal zo lang duren…)
Ow, inmiddels achter een betaalmuur. Het komt erop neer dat men aug’19 al een warrant had. Pas ná benoeming van nieuwe DOJ kon de warrant bekrachtigd worden.
pi_199291714
quote:
De raad, volgens Facebook onafhankelijk en bestaande uit academici, advocaten en juristen, stelt dat Trump de richtlijnen van Facebook „ernstig heeft geschonden”.
Ik ben erg benieuwd wie er zoal in deze raad zaten. Verder heeft Trump nu zijn eigen site, dus Facebook lijkt mij niet zo relevant meer. En volgens mij is hij ook nog op Instagram actief.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 18:18:52 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 18:19:07 #259
2651 svann
night-hawk
pi_199291727
Al jaren medewerkers van Trump in het beklaagdenbankje.
Gaan we Trump & sons daar nog eens zien, ooit?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_199291835
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:18 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd wie er zoal in deze raad zaten. Verder heeft Trump nu zijn eigen site, dus Facebook lijkt mij niet zo relevant meer. En volgens mij is hij ook nog op Instagram actief.
Jij denkt werkelijk dat nu Trump zijn eigen site heeft gelanceerd, FB voor hem niet meer interessant is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199292222
Ik zie dat Facebook's Oversight Board bestaat uit allerlei figuren van over de hele wereld. Opmerkelijk dat die dan mogen beslissen over een toch grotendeels Amerikaanse aangelegenheid.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat nu Trump zijn eigen site heeft gelanceerd, FB voor hem niet meer interessant is?
Minder relevant inderdaad. Meer dan genoeg accounts op verscheidene social media platforms die als doorgeefluik kunnen dienen en mensen naar zijn site sturen als er nieuws is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 18:54:35 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 19:08:32 #262
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199292507
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:18 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd wie er zoal in deze raad zaten. Verder heeft Trump nu zijn eigen site, dus Facebook lijkt mij niet zo relevant meer. En volgens mij is hij ook nog op Instagram actief.
Lijkt me een geweldig initiatief, met four seasons total landscaping nog vers in het geheugen moet dit welhaast een doorslaand succes zijn. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199292727
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:54 schreef Dejannn het volgende:
Ik zie dat Facebook's Oversight Board bestaat uit allerlei figuren van over de hele wereld. Opmerkelijk dat die dan mogen beslissen over een toch grotendeels Amerikaanse aangelegenheid.
[..]

Minder relevant inderdaad. Meer dan genoeg accounts op verscheidene social media platforms die als doorgeefluik kunnen dienen en mensen naar zijn site sturen als er nieuws is.
Misschien omdat het een internationale staff heeft? Dit soort bedrijven hebben (bijna) altijd verschillende nationaliteiten in de top. Een van de founders was een immigrant (uit brazilie). dit soort inovatieven ontstaan nooit in gesloten gemeenschappen.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 19:51:04 #264
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199293193
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:18 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd wie er zoal in deze raad zaten. Verder heeft Trump nu zijn eigen site, dus Facebook lijkt mij niet zo relevant meer. En volgens mij is hij ook nog op Instagram actief.
Die informatie is gewoon openbaar, hoor en Trumps website heeft niet het bereik van Facebook, dat snap jij toch ook wel, hoop ik.

Oh, ik zie dat je daar zelf al achter was.

Ik snap niet waarom jij het een probleem vindt dat die groep internationaal is, Facebook is internationaal.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 5 mei 2021 @ 20:07:03 #265
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199293452
Volgens berichten is een interne memo opgedoken van Barr met de inhoud: geen verdere acties nemen, Trump moet hoe dan ook vrijuit gaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199293489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:07 schreef klappernootopreis het volgende:
Volgens berichten is een interne memo opgedoken van Barr met de inhoud: geen verdere acties nemen, Trump moet hoe dan ook vrijuit gaan.
Hihihi.
  woensdag 5 mei 2021 @ 20:16:48 #267
323401 Kijkertje
met filter
pi_199293603
Ze hadden gehoopt zijn politieke comeback via Facebook te kunnen doen:

twitter


En een blogje op zijn eigen site waar niemand kan reageren is natuurlijk maar behelpen, er is geen interactie. Op social media is de aandacht voor hem behoorlijk gezakt sinds hij overal geband is.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 5 mei 2021 @ 20:22:22 #268
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199293675
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:09 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hihihi.
Als de feds Barr op het matje gaan roepen gaat die hoe dan ook babbelen, en zou er zelfs kans zijn om de zaak Trump te heropenen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 20:26:49 #269
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199293732
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Die informatie is gewoon openbaar, hoor en Trumps website heeft niet het bereik van Facebook, dat snap jij toch ook wel, hoop ik.

Oh, ik zie dat je daar zelf al achter was.

Ik snap niet waarom jij het een probleem vindt dat die groep internationaal is, Facebook is internationaal.
Ja maar dat zijn allemaal kleurlingen misschien! :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199293910
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:26 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn allemaal kleurlingen misschien! :')
Of Mexicanen (of zoals Trump zou zeggen verkrachters en drugssmokkelaars).
  woensdag 5 mei 2021 @ 20:48:20 #271
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199294009
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Of Mexicanen (of zoals Trump zou zeggen verkrachters en drugssmokkelaars).
Bad hombres...
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199294069
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:54 schreef Dejannn het volgende:
Ik zie dat Facebook's Oversight Board bestaat uit allerlei figuren van over de hele wereld. Opmerkelijk dat die dan mogen beslissen over een toch grotendeels Amerikaanse aangelegenheid.
[..]

Minder relevant inderdaad. Meer dan genoeg accounts op verscheidene social media platforms die als doorgeefluik kunnen dienen en mensen naar zijn site sturen als er nieuws is.
Zie post van Kijkertje hierboven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 5 mei 2021 @ 20:56:22 #273
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199294139
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:19 schreef svann het volgende:
Al jaren medewerkers van Trump in het beklaagdenbankje.
Gaan we Trump & sons daar nog eens zien, ooit?
Als er niemand overblijft om dit voor ze te doen, vast en zeker.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 20:57:09 #274
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_199294149
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:18 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd wie er zoal in deze raad zaten. Verder heeft Trump nu zijn eigen site, dus Facebook lijkt mij niet zo relevant meer. En volgens mij is hij ook nog op Instagram actief.
Zijn profiel is nog in de lucht maar er is sinds 5 januari geen post meer gedaan dus actief zou ik het niet noemen. Weet niet of hij nog toegang heeft ook, of dat de historische posts alleen nog online staan.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 5 mei 2021 @ 21:00:19 #275
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199294211
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:57 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Zijn profiel is nog in de lucht maar er is sinds 5 januari geen post meer gedaan dus actief zou ik het niet noemen. Weet niet of hij nog toegang heeft ook, of dat de historische posts alleen nog online staan.
wat staat er eigenlijk? Ik heb de verkiezing verloren?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:45:01 #276
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199295854
Facebook denkt nu na of ze samen met Trump ook gelijk de q-anon wappies en andere politieke outcast gaan verwijderen uit de krochten van hun digitale moeras. In tegenstelling tot fok verstoppen zij zich namelijk achter algoritmes. Als bijvoorbeeld hier users herhaaldelijk over de schreef gaan gaat fok als site dit vanzelf een keer op pijnlijke manier voelen. Zuckerberg is een paar jaar geleden stevig aan de tand gevoeld, en kon zich nog uit de penarie werken, maar hij heeft tijd genoeg gehad om er iets aan te doen. De volgende keer zullen ze hem harder aanpakken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:46:07 #277
323401 Kijkertje
met filter
pi_199295868
twitter


Ik weet niet of het nou zo slim is om Cheney eruit te werken. Zo wordt de verdeeldheid binnen de GOP alleen maar erger.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:47:44 #278
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199295885
quote:
6s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:46 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Ik weet niet of het nou zo slim is om Cheney eruit te werken. Zo wordt de verdeeldheid binnen de GOP alleen maar erger.
En het gaat ze bakken met geld kosten. Het lijstje met potentiele sponsoren wordt aardig uitgedund.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 23:14:23 #279
323401 Kijkertje
met filter
pi_199296300
Op-ed van Cheney in de WaPo:

twitter


quote:
History is watching. Our children are watching. We must be brave enough to defend the basic principles that underpin and protect our freedom and our democratic process. I am committed to doing that, no matter what the short-term political consequences might be.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199296785
quote:
6s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:46 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Ik weet niet of het nou zo slim is om Cheney eruit te werken. Zo wordt de verdeeldheid binnen de GOP alleen maar erger.
De verdeeldheid binnen de GOP wordt juist kleiner dan toch? Steeds meer en meer richting een anti-democratische Trump-cultus en wie dat niet zo tof vindt mag het veld ruimen...
  donderdag 6 mei 2021 @ 00:26:12 #281
323401 Kijkertje
met filter
pi_199296960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

De verdeeldheid binnen de GOP wordt juist kleiner dan toch? Steeds meer en meer richting een anti-democratische Trump-cultus en wie dat niet zo tof vindt mag het veld ruimen...
Eén grote Partij van Trump? Ik denk dat ze dan toch de steun verliezen van de gematigde Republikeinen die ze juist zo hard nodig hebben willen ze bij de volgende verkiezingen enige kans maken.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 6 mei 2021 @ 00:29:30 #282
323401 Kijkertje
met filter
pi_199296994
Interview met Novikov:


quote:
In an exclusive interview with Igor Novikov, former adviser to the Ukraine president, he says that Rudy Giuliani wanted two things, a smear campaign against Joe Biden and getting Ukraine to make public statement that they were responsible for the hacking into the Democratic party in 2016.
Meer bewijs dat Trump terecht impeached is en de Republikeinen hun plicht verzaakt hebben in de Senaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 06-05-2021 00:37:56 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 6 mei 2021 @ 00:34:08 #283
323401 Kijkertje
met filter
pi_199297046
Ah de Trump-methode, medewerkers moeten hun mond houden:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 6 mei 2021 @ 00:38:36 #284
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199297084
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

De verdeeldheid binnen de GOP wordt juist kleiner dan toch? Steeds meer en meer richting een anti-democratische Trump-cultus en wie dat niet zo tof vindt mag het veld ruimen...
De GOP is behoorlijk verdeeld. Die zogenaamde saamhorigheid is kunstmatig en gebaseerd op een cultvorming die uitermate ongezond is. Het is van een politieke partij in een soort mediareligie collectief veranderd. Er worden alleen besluiten genomen als de leider van de partij dit wenst. Er is alleen consensus als die leider tevreden is gesteld. Een verlammende vorm van adoratie die je ook zag bij oostblok despoten uit de jaren 50. Het is dan ook geen wonder dat Trump zich zo profileert asn figuren als Erdogan, kim Jong un en Putin. De GOP heeft zichzelf in een politieke hoek geschilderd. En kom daar maar eens zonder schaamte uit.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 01:02:35 #285
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199297199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

De verdeeldheid binnen de GOP wordt juist kleiner dan toch? Steeds meer en meer richting een anti-democratische Trump-cultus en wie dat niet zo tof vindt mag het veld ruimen...
Yep, dat is waar men nu op aan lijkt te sturen, het waarom is mij eigenlijk een raadsel na 3 verliezen op rij.

Ofwel de gematigden sluiten zich bij de Dems aan ofwel we gaan een echte afscheiding zien in de vorm van een derde partij. Dat laatste lijkt mij echter nog geen serieuze overweging.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 6 mei 2021 @ 06:51:39 #286
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199297592
quote:
81s.gif Op donderdag 6 mei 2021 00:34 schreef Kijkertje het volgende:
Ah de Trump-methode, medewerkers moeten hun mond houden:

[ twitter ]
Wat is dat eigenlijk voor waanzin, dat een of ander random bedrijf in de weer mag gaan met stembiljetten?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199297766
twitter

May I present you: de gedoodverfde vervanger van Liz Cheney.
  donderdag 6 mei 2021 @ 08:03:23 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199297932
quote:
81s.gif Op donderdag 6 mei 2021 00:34 schreef Kijkertje het volgende:
Ah de Trump-methode, medewerkers moeten hun mond houden:

[ twitter ]
Die gasten zijn helemaal de weg kwijt. Ze proberen sporen van bamboe en watermerken te vinden in die biljetten omdat ze denken dat dit papier in China is geproduceerd, en in hun pogingen om dit te 'bewijzen' vergeten ze dat ze daarbij verschillende federale wetten overtreden. Ze laten dit nu gewoon doorgaan zodat ze dat hele groepje later kunnen dagvaarden omdat ze die wetten hebben overtreden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199299253
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 00:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Eén grote Partij van Trump? Ik denk dat ze dan toch de steun verliezen van de gematigde Republikeinen die ze juist zo hard nodig hebben willen ze bij de volgende verkiezingen enige kans maken.
Trump kreeg de vorige verkiezingen 74 miljoen stemmen en daarna heeft slechts een enkeling zich durfen uitspreken tegen de leugens van Trump. Ik geloof niet meer in de 'gematigde republikein'.
pi_199299452
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:49 schreef klappernootopreis het volgende:
Barr is officieel door een federale rechter beschuldigd dat hij de senaat heeft misleid. Dat zal gevolgen hebben.
Rechtse media hebben er natuurlijk een field day mee... "OMG! Democraten voeren wraakacties uit op de Trump-administratie!". Terwijl het natuurlijk gewoon terechte beschuldigingen zijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_199299685
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:03 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die gasten zijn helemaal de weg kwijt. Ze proberen sporen van bamboe en watermerken te vinden in die biljetten omdat ze denken dat dit papier in China is geproduceerd, en in hun pogingen om dit te 'bewijzen' vergeten ze dat ze daarbij verschillende federale wetten overtreden. Ze laten dit nu gewoon doorgaan zodat ze dat hele groepje later kunnen dagvaarden omdat ze die wetten hebben overtreden.
Ik begreep dat UV straling ook de ballots kunnen aantasten, maar of dat daadwerkelijk kan, geen idee.
Uit een Vox artikel probeerden ze wel 'folded' ballots als 'verdacht' aan te merken en 'verder te onderzoeken'. Folded ballots zijn uiteraard mailballots (Biden) en unfolded zijn van election day en dus grotendeels vóór Trump.

Het is in ieder geval een compleet surrealistisch iets. Een totaal biased bedrijf, wiens baas conspiracytheorieën verspreidt die ongecontroleerd met ballots mag pielen. Out in the open. 8)7
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:30:28 #292
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199299929
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik begreep dat UV straling ook de ballots kunnen aantasten, maar of dat daadwerkelijk kan, geen idee.
Uit een Vox artikel probeerden ze wel 'folded' ballots als 'verdacht' aan te merken en 'verder te onderzoeken'. Folded ballots zijn uiteraard mailballots (Biden) en unfolded zijn van election day en dus grotendeels vóór Trump.

Het is in ieder geval een compleet surrealistisch iets. Een totaal biased bedrijf, wiens baas conspiracytheorieën verspreidt die ongecontroleerd met ballots mag pielen. Out in the open. 8)7
Het staat ze vrij om die ballots allemaal te onderzoeken, maar als ze daarbij regels hebben overtreden moeten ze wél de gevolgen van hun acties ondervinden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199300017
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:30 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het staat ze vrij om die ballots allemaal te onderzoeken, maar als ze daarbij regels hebben overtreden moeten ze wél de gevolgen van hun acties ondervinden.
Er is geen controle op en elke ballot waarmee ze tamperen zal niet meer geldig zijn. In principe kan er niets meer aan de uitslag veranderd worden, maar het hele onderzoek is natuurlijk maar voor één reden: de big lie in stand houden en het vertrouwen schaden.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:45:13 #294
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199300117
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Er is geen controle op en elke ballot waarmee ze tamperen zal niet meer geldig zijn. In principe kan er niets meer aan de uitslag veranderd worden, maar het hele onderzoek is natuurlijk maar voor één reden: de big lie in stand houden en het vertrouwen schaden.
De democraten hebben hierop een adequaat antwoord: regeren. Vooral nu de republikeinse partij het vertikt om te gaan werken, en Mitch mcConnell openlijk heeft verklaard dat hij de democraten in ALLES zal gaan tegenwerken moet de GOP straks uitleggen aan de kiezer waarom ze niks hebben uitgevreten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 12:24:20 #295
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199300568
twitter


Bah, die vieze daklozen in de buurt van mijn prive-vliegtuig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_199300654
Caitlyn is goed bezig hoor. Ik hoop zeker dat ze de nieuwe gouverneur van Cali gaat worden. De woede die ze her en der weet op te wekken is natuurlijk ook een mooie bonus.
pi_199300758
quote:
6s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:32 schreef Dejannn het volgende:
Caitlyn is goed bezig hoor. Ik hoop zeker dat ze de nieuwe gouverneur van Cali gaat worden. De woede die ze her en der weet op te wekken is natuurlijk ook een mooie bonus.
Vind je niet dat ze beter kan spreken over dak en thuislozen vanuit het perspectief van die mensen of mensen die het risico lopen dak of thuisloos te raken in plaats vanuit het perspectief van iemand met een privevliegtuig die het kut vindt om geconfronteerd te worden met die armoezaaiers?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 12:42:42 #298
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199300789
Die armoedzaaiers kunnen gewoon cake eten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_199300875
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Vind je niet dat ze beter kan spreken over dak en thuislozen vanuit het perspectief van die mensen of mensen die het risico lopen dak of thuisloos te raken in plaats vanuit het perspectief van iemand met een privevliegtuig die het kut vindt om geconfronteerd te worden met die armoezaaiers?
Nee, eigenlijk niet.

Bovendien hoeft dit geen of-of te zijn. Dat gaf Caitlyn ook aan tijdens haar interview bij Hannity. Maar als je enkel deze clipjes kijkt van Aaron Rupar, die zijn Twitter heeft gewijd aan selectieve beeldvorming creëren om Fox belachelijk te maken, kan dat nog wel eens voor een vertekend beeld zorgen.
pi_199300887
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Vind je niet dat ze beter kan spreken over dak en thuislozen vanuit het perspectief van die mensen of mensen die het risico lopen dak of thuisloos te raken in plaats vanuit het perspectief van iemand met een privevliegtuig die het kut vindt om geconfronteerd te worden met die armoezaaiers?
Inb4 holle bolle frases over eigen keuzes en het woke linkse narratief.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_199300917
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Inb4 holle bolle frases over eigen keuzes en het woke linkse narratief.
Aardige kans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')