En de talloze telefoons, die hij in de taxi laat liggen, of waarvan hij het ww kwijt is, of van nummer verandert.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, daar kon ik om lachen. Alleen bij Rudy zijn het niet alleen laptops, volgens mij.
Hm. Ik vermoed dat Giuliani te arrogant is om dat te doen en tenzij hij het door een expert heeft laten doen is data terughalen die verwijderd is redelijk goed te doen.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:02 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ik vraag me wel af in hoeverre daar uberhaupt nog iets op terug te vinden zal zijn. Door Barr's nalatigheid heeft Giuliani tijd zat gehad de boel op te schonen lijkt me?
Denk het ook en uit het feit dat ze van de rechter toestemming kregen voor deze in beslagnames blijkt ook wel dat er al sprake moet zijn van bewijzen/sterke aanwijzingen in de richting van een misdaad via andere wegen en mocht hij zaken verdoezeld hebben pleit dat niet voor zijn onschuld natuurlijk.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm. Ik vermoed dat Giuliani te arrogant is om dat te doen en tenzij hij het door een expert heeft laten doen is data terughalen die verwijderd is redelijk goed te doen.
Play stupid games, win stupid prizes.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens mij de eerste veroordeling van een Trump-fan?
[ twitter ]
Die metalgitarist van de Oath Keepers zou ook schuldig pleiten en gaan zingen, in ruil voor minder strafquote:Op woensdag 28 april 2021 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens mij de eerste veroordeling van een Trump-fan betrokken bij de bestorming van het Capitool?
[ twitter ]
Wat heeft Biden misdaan dan?quote:Op woensdag 28 april 2021 23:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Lachwekkend dit. Oekraïne en Biden zijn ongeveer niet los van elkaar te zien en dan Giuliani daar nu voor vervolgen.
Alles stinkt uit die Biden/ Obama hoek.
Dat mag de rechter bepalen en mischien is het je ontgaan maar Trumps eigen mensen waarschuwden hem voor Guiliani's betrokkenheid bij ongewenste figuren.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Lachwekkend dit. Oekraïne en Biden zijn ongeveer niet los van elkaar te zien en dan Giuliani daar nu voor vervolgen.
Alles stinkt uit die Biden/ Obama hoek.
Dat Barr dit blokkeerde is formeel onbekend toch? Kan het artikel niet lezen en het artikel in WaPo erover heeft het daar niet over. Een eerder artikel in februari in WaPo had het er over dat huiszoekingsbevelen werden tegengewerkt door hooggeplaatste lui in de DOJ, maar meer niet.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:02 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ik vraag me wel af in hoeverre daar uberhaupt nog iets op terug te vinden zal zijn. Door Barr's nalatigheid heeft Giuliani tijd zat gehad de boel op te schonen lijkt me?
Smeuig.quote:In 2019, Toensing and diGenova began representing Ukrainian oligarch Dmitry Firtash in his efforts to block extradition to the United States under a federal indictment and became embroiled in the Trump–Ukraine scandal. The couple have worked with Rudy Giuliani in support of President Donald Trump beginning in 2018, and were named to join a legal team led by Giuliani to overturn the results of the 2020 United States presidential election in which Trump was defeated.
Het is niet tegen de wet voor zoontjes van politici om lucratieve baantjes aan te nemen. Nogmaals: wat heeft Biden misdaan?quote:Op woensdag 28 april 2021 23:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag? Kijk even waar hij zijn crack rokende zoontje neer heeft gezet.
Volgens mij is de naam Barr nooit genoemd, maar DOJ officials zouden het eerst niet hebben gewild ‘want te kort voor de verkiezingen’ en daarna niet ‘want Trump is nog protest aan het voeren tegen de uitslag’.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat Barr dit blokkeerde is formeel onbekend toch? Kan het artikel niet lezen en het artikel in WaPo erover heeft het daar niet over. Een eerder artikel in februari in WaPo had het er over dat huiszoekingsbevelen werden tegengewerkt door hooggeplaatste lui in de DOJ, maar meer niet.
Overigens is het huis van Victoria Toensing ook bezocht, die samen met haar man Joe diGenova een advocatenkantoor heeft... volgens Wikipedia:
[..]
Smeuig.
Bullshit en dat weet jij heel goed. Het is duidelijk dat de Biden groep weer lekker hard tegen het o zo gevaarlijke Rusland ingaat. En China zijn gang laat gaan.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nu we toch bezig zijn ben ik anders ook wel benieuwd wat Duveldrinker vindt van waar Trump zijn zoon, dochter en schoonzoon heeft geplaatst... en dan ook direct zelf echt geplaatst in plaats van geluk hebben een papa te hebben in hoge positie.
Ow nu ineens niet..quote:Op woensdag 28 april 2021 23:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is niet tegen de wet voor zoontjes van politici om lucratieve baantjes aan te nemen. Nogmaals: wat heeft Biden misdaan?
Je zou je argumenten echt eens wat beter moeten onderbouwen.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bullshit en dat weet jij heel goed. Het is duidelijk dat de Biden groep weer lekker hard tegen het o zo gevaarlijke Rusland ingaat. En China zijn gang laat gaan.
Eensgelijkquote:Op woensdag 28 april 2021 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je zou je argumenten echt eens wat beter moeten onderbouwen.
Nu ineens niet? Wanneer wel dan?quote:Op woensdag 28 april 2021 23:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow nu ineens niet..
De hypocrisie.
Bron?quote:Op woensdag 28 april 2021 23:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bullshit en dat weet jij heel goed. Het is duidelijk dat de Biden groep weer lekker hard tegen het o zo gevaarlijke Rusland ingaat. En China zijn gang laat gaan.
Dan moet je toch nog maar eens even goed kijken want dan heb je de afgelopen 3 maanden wat gemist.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat af en toe het probleem is hier.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je zou je argumenten echt eens wat beter moeten onderbouwen.
Maar als je het zo erg vindt dat kinderen van politici lucratieve baantjes krijgen, waar is je verontwaardiging over Trumps dochter, zoon en schoonzoon?
Trump heeft dan ook heel veel fout gedaan. Biden tot zover nog niet.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat af en toe het probleem is hier.
De verontwaardiging zou groot zijn in dit topic als het om Trump zou gaan.
Nu vragen users herhaaldelijk wat Biden misdaan heeft.
Met name door zolderkamerfappers die nooit een voet in Amerika hebben gezet en alles voor zoete koek slikken wat bericht wordt. Het is werkelijk te zielig om überhaupt op te reageren.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Biden gaat niet over wie Burisma wel en niet aanneemt, dus de vraag wat Biden gedaan heeft is absoluut een relevante.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Eh...mischien omdat er nooit iets geproduceerd is wat aantoont dat Biden iets verkeerds gedaan heeft? En dat de bewijzen voor Trump nogal duidelijk waren. Weten we nog "Quid pro quo"?quote:Op woensdag 28 april 2021 23:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, geen flut artikel. Wel iets met feiten en bewijzen, dat zou leuk zijn. Zie de OP en de POL richtlijnen als je aanwijzingen waar die te vinden zijn nodig hebt.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Met name door zolderkamerfappers die nooit een voet in Amerika hebben gezet en alles voor zoete koek slikken wat bericht wordt. Het is werkelijk te zielig om überhaupt op te reageren.
Maar ik zal weer bewijs moet leveren voor deze uitspraak uit een of ander verzonnen flut artikel die hun past.
Hoe moet ie tegen China optreden dan? China is nu eenmaal een topspeler geworden op het wereldtoneel, kun je volgens mij weinig tegen doen.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ok, ik moest lachen, dat is een leuke post.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:49 schreef speknek het volgende:
Ja dat is echt hun twitter account.
[ twitter ]
De bewijzen daarvoor zijn lastig te vinden, misschien hadden ze daarvoor de befaamde Cyber Ninjas moeten inzetten, die zijn namelijk goed in zoeken naar iets wat er niet is...quote:Op woensdag 28 april 2021 23:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En een verschrikte buurvrouw die aan de overkant woont...quote:Op woensdag 28 april 2021 23:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
PS: ik heb een hele ruime werkkamer met uitzicht op de tuin hier om te fappen.
quote:Op donderdag 29 april 2021 00:37 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
En een verschrikte buurvrouw die aan de overkant woont...
quote:Biden Directs Education Funding to Community Colleges, a Key Lifeline
President Biden’s proposal calls for community college to be free for all Americans, which may relieve some of the burdens saddling low-income and working-class college students.
After she got divorced in 2015, Sonia Medeiros, 48, knew she had to earn a college degree. She needed to support herself and her young son, but employers were not responding to her résumé, which showed only a high school education from her native country, Brazil.
The coronavirus pandemic made everything worse. She lost her job in food services and sometimes struggled to afford groceries, rent and car insurance payments. She could not look for new paid work, she said, because her 13-year-old son’s school shut down often because of virus cases. Throughout, her federal Pell grant to pay tuition at LaGuardia Community College in Queens, where she is studying nutrition and culinary management, was an essential source of stability.
There are more than five million students, many of them from low-income families, enrolled at the nation’s 1,000 community colleges. Like Ms. Medeiros, many of them stand to see a considerably strengthened lifeline to the middle class in the sweeping higher education provisions in President Biden’s $1.8 trillion American Families Plan.
https://www.nytimes.com/2(...)mmunity-college.html
En of je nu republikein of democraat bent, dit zijn dingen die meetellen. Als democraten op deze manier door gaan, dan hoeven ze voor de midterms geen campagne te voerenquote:Op donderdag 29 april 2021 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
Kijk, dit zijn zaken die verschil maken:
[..]
Lees het artikel voor de complete lijst, de layout is niet echt doenbaar om te kopieeren hier.quote:During the 2020 presidential campaign, Joe Biden’s advisers often tracked the promises made in his speeches as a way to formulate their early agenda. As he entered office, they viewed the coronavirus as the issue on which his presidency would be most judged, which has guided many of their early decisions and promises — around vaccinations, school reopenings and mask mandates. But President Biden also has a long list of other promises, including climate change, gun control, tax policy and ending foreign wars.
Critics say that some of his early estimates appear to have been set low, so he can over-deliver on key issues early in his presidency. Here’s a look at which promises Biden has met, which he has started to address and which he has altered or abandoned.
https://www.washingtonpos(...)n-promises-100-days/
quote:Three men charged with federal hate crimes in fatal shooting of Ahmaud Arbery
A federal grand jury indicted three White men on hate crime and attempted kidnapping charges Wednesday in the death of Ahmaud Arbery, a 25-year-old Black man whose fatal shooting last year in coastal Georgia sparked a national outcry.
Travis McMichael, 35; his father, Gregory McMichael, a 65-year-old former police detective; and William “Roddie” Bryan, 51, are already awaiting trial on murder charges, accused of chasing and killing Arbery as he ran through the Satilla Shores neighborhood of Brunswick, Ga., in February 2020. The case went months without arrests until a video of the shooting went viral, drawing condemnations and comparisons to a lynching.
The indictment accuses the defendants of using “force and threats of force to intimidate and interfere with Arbery’s right to use a public street because of his race.” The McMichaels pursued Arbery in a truck, according to the indictment — yelling at him, cutting off his route and “threatening him with firearms” in a chase that Bryan eventually joined, using his truck to block Arbery’s path. The indictment also alleges that all of the defendants sought to unlawfully trap Arbery and that the McMichaels brandished firearms, with Travis McMichael firing his shotgun.
https://www.washingtonpos(...)-hate-crime-charges/
Niet slecht voor een demente bejaardequote:Op donderdag 29 april 2021 00:46 schreef Tijger_m het volgende:
En voor de lijst met campagne beloftes van Biden...dat valt niet tegen:
[..]
Lees het artikel voor de complete lijst, de layout is niet echt doenbaar om te kopieeren hier.
De feds zijn voortvarend bezig tegenwoordig..quote:Op donderdag 29 april 2021 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
Federale aanklacht tegen de drie mannen die Ahmad Aubery om het leven gebracht hebben in Georgia:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 29-04-2021 02:39:51 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Dus ook Nunes en Solomon ... dan kan het toch bijna niet anders dan dat ze daar ook huiszoekingen gedaan hebben of daar al informatie van gehad hebben?!quote:Op donderdag 29 april 2021 00:16 schreef Kijkertje het volgende:
Draadje van Goodman met handige linkjes voor het hele verhaal:
[ twitter ]
Lijkt mij ook maar daar heb ik niks over gelezenquote:Op donderdag 29 april 2021 01:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dus ook Nunes en Solomon ... dan kan het toch bijna niet anders dan dat ze daar ook huiszoekingen gedaan hebben of daar al informatie van gehad hebben?!
De buurvrouw is een portret op zich.quote:Op donderdag 29 april 2021 00:37 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
En een verschrikte buurvrouw die aan de overkant woont...
Dat hoeft niet per se.quote:Op donderdag 29 april 2021 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
Tim Scott doet 'toevallig' de Rebuttal voor de Republikeinen![]()
Institutional racism gespot!
Een paar negatieve ervaringen maakt een land natuurlijk niet direct in zijn geheel racistisch.quote:
Ik denk eerder dat dit een vrij select groepje kijkers betrof (sample nog geen 1000), waarvan het gros Democraat. Dus dit zegt niet heel erg veel. Hele vage vragen ook in die poll trouwens.quote:Op donderdag 29 april 2021 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
En het volk zag dat het goed was![]()
[ twitter ]
Dit lijkt me een redelijk biased poll. Het land is zo gepolariseerd dat zelfs als Biden de beste orator aller tijden is, minstens 35-40% het een slechte speech zou hebben gevonden.quote:Op donderdag 29 april 2021 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
En het volk zag dat het goed was![]()
[ twitter ]
Zo'n peiling geeft inderdaad en wat vertekend beeld, maar Biden kan sinds zijn aantreden positieve waarderingscijfers overleggen. Een bescheiden meerderheid van de Amerikanen vindt dat hij z'n werk goed doet.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:50 schreef Dejannn het volgende:
Ik denk eerder dat dit een vrij select groepje kijkers betrof (sample nog geen 1000), waarvan het gros Democraat. Dus dit zegt niet heel erg veel. Hele vage vragen ook in die poll trouwens.
Inderdaad. We zullen wel zien in de komende maanden of de bevolking Biden (blijft) steunen maar alle indicaties zijn dat zijn plannen in ieder geval positief ontvangen worden door de kiezers.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit lijkt me een redelijk biased poll. Het land is zo gepolariseerd dat zelfs als Biden de beste orator aller tijden is, minstens 35-40% het een slechte speech zou hebben gevonden.
Ik zit te wachten tot de kritiek op Obama komt dat hij die Garland had moeten wegpromoveren met een leuke levenslange benoeming ergens.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:43 schreef klappernootopreis het volgende:
Sinds Merrick Garland justitie beheert komt er nogal wat beweging in lopende zaken zo te zien. Er is bijzonder veel paniek en dit kun je zien bij de conservatieve mediakanalen, die naarstig naar Biden- schandalen aan het zoeken zijn om de aandacht vast te houden. Een beetje National Enquire achtige berichtgeving omdat de kroonjuwelen om kijkers tevreden te houden door Trump zijn opgebrand. Dat zal de nieuwe minister van justitie niet beletten om onverdroten door te gaan.
Lmao die laatste opmerking. Ja Rudy dat is precies de bedoelingquote:Op donderdag 29 april 2021 12:19 schreef Ulx het volgende:
Elitair rijkeluiszoontje viesmad want ze staan niet boven de wet.
[ twitter ]
Dat is niet helemaal waar. Een amerikaanse burger mag geen politiek bedrijven in het buitenland dus er zijn banen die niet aangenomen mogen worden.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is niet tegen de wet voor zoontjes van politici om lucratieve baantjes aan te nemen. Nogmaals: wat heeft Biden misdaan?
Het is stiekem lollig om te zien dat álles waar de Dems de afgelopen jaren werden beschuldigd nu ineens bij de Republikeinen boven water komtquote:Op donderdag 29 april 2021 10:43 schreef klappernootopreis het volgende:
Sinds Merrick Garland justitie beheert komt er nogal wat beweging in lopende zaken zo te zien. Er is bijzonder veel paniek en dit kun je zien bij de conservatieve mediakanalen, die naarstig naar Biden- schandalen aan het zoeken zijn om de aandacht vast te houden. Een beetje National Enquire achtige berichtgeving omdat de kroonjuwelen om kijkers tevreden te houden door Trump zijn opgebrand. Dat zal de nieuwe minister van justitie niet beletten om onverdroten door te gaan.
Ja joh daarom had ik er ook een clowntje achter gezet. Ik vond het gewoon een grappige afsluitingquote:Op donderdag 29 april 2021 10:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit lijkt me een redelijk biased poll. Het land is zo gepolariseerd dat zelfs als Biden de beste orator aller tijden is, minstens 35-40% het een slechte speech zou hebben gevonden.
Klopt. Dat is volgens mij ook een bewuste strategie van Trump & Co. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat ze zelf geloofden in die beschuldigingen. Het ging er meer om de aanhang ervan te overtuigen en zo de verkiezingsoverwinning binnen te halen. Dezelfde taktiek pasten ze in wezen in 2016 toe bij Clinton.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is stiekem lollig om te zien dat álles waar de Dems de afgelopen jaren werden beschuldigd nu ineens bij de Republikeinen boven water komt
Maar DAT is niet de bedoeling, IK sta boven de wetquote:Op donderdag 29 april 2021 12:26 schreef viagraap het volgende:
[..]
Lmao die laatste opmerking. Ja Rudy dat is precies de bedoeling
Het lijkt me idd logisch dat je niet een politieke baan kan aannemen waarbij je de belangen van de USA actief gaat tegenwerken. En hoewel Hunter Biden duidelijk aangenomen werd vanwege zijn naam en niet vanwege zijn capaciteiten was daar geen sprake van. Het geeft natuurlijk wel de hele verkeerde signalen af, hij had die baan nooit moeten aannemen en ik kan me dan ook niet voorstellen dat Joe Biden daar nou zo blij mee was. Maar ja je kinderen doen soms hele domme dingen als de verleiding groot is.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Een amerikaanse burger mag geen politiek bedrijven in het buitenland dus er zijn banen die niet aangenomen mogen worden.
Daarom heeft Boris Johnson ook z'n Amerikaanse nationaliteit laten vallen (en natuurlijk, belangrijker, de belastingen).quote:Op donderdag 29 april 2021 13:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Een amerikaanse burger mag geen politiek bedrijven in het buitenland dus er zijn banen die niet aangenomen mogen worden.
quote:
Ah, het is unfair and a double standardquote:
Ik denk dat dit de gebruikelijke grootspraak was van Giuliani.quote:Op donderdag 29 april 2021 18:48 schreef Ulx het volgende:
Ik was het overigens vergeten, maar.....
[ twitter ]
Als dat nog steeds zo is moeten grotere vissen zich zorgen maken. En is dat niet zo moet hij dat zelf doen.
quote:Op donderdag 29 april 2021 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
Tim Scott doet 'toevallig' de Rebuttal voor de Republikeinen![]()
en zegt:
[ twitter ]
Institutional racism gespot!
Maar toch ook weer niet
[ twitter ]
https://www.bnd.com/news/(...)rticle251004169.htmlquote:A former Middle Georgia sheriff’s deputy bragged in text messages with members of an alleged extremist group that he had beaten a Black person he arrested and planned to charge Black Georgians with felonies to keep them from voting, according to an FBI affidavit.
...
The affidavit also said Griggers had texted how he “intended to charge black people with felonies in order to keep them from voting.”
Griggers had worked as a deputy in Wilkinson County — which lies just east of Macon and has a population of about 9,000 people, about 40% of them Black — for just over a year, the sheriff said.
According to the FBI affidavit, Griggers also discussed “killing liberal politicians” with other members of the text group, writing they could “make it look like Muslims” were responsible.
quote:Chatman said Griggers, upon being fired last fall, told the sheriff he was “sorry all this happened, that that wasn’t really him.”
Oh, yippie, de "That wasnt really me" verdediging, dat doet het altijd goed. Waarom doe je het dan, malloot?quote:Op donderdag 29 april 2021 20:27 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
https://www.bnd.com/news/(...)rticle251004169.html
Incidentje weer
[..].
Dan heeft hij waarschijnlijk een probleem. Maar misschien gaat hïj voor het "Als ik kies om de fall guy te zijn EN Trump wordt weer POTUS krijg ik misschien gratie" scenario.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de gebruikelijke grootspraak was van Giuliani.
Dat lijkt mij een hele grote gok die waarschijnlijk net zo goed zal aflopen als investeren in een casino van Trump.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan heeft hij waarschijnlijk een probleem. Maar misschien gaat hïj voor het "Als ik kies om de fall guy te zijn EN Trump wordt weer POTUS krijg ik misschien gratie" scenario.
"Schtrojk", zoals de Duitse voetbalcommentator Sven Pistor de naam Pascal Struyk probeert te verminkenquote:Op donderdag 29 april 2021 17:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe zal Ryan zijn achternaam uitspreken?
quote:Op donderdag 29 april 2021 20:27 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
https://www.bnd.com/news/(...)rticle251004169.html
Incidentje weer
[..].
But that wasn't really him!quote:According to the FBI affidavit, Griggers also discussed “killing liberal politicians” with other members of the text group, writing they could “make it look like Muslims” were responsible.
quote:Twitter’s revenue jumps 28 percent in its first post-Trump quarter.
Twitter said on Thursday that its revenue in the first quarter of the year was $1.04 billion, a 28 percent increase from the same quarter the previous year that modestly exceeded analyst expectations. Net income for the quarter was $68 million, a turnaround from an $8.4 million loss in the same quarter a year ago.
Twitter’s first quarter was remarkably tumultuous, even by the company’s often rollicking standards. It permanently banned its most famous user, former President Donald J. Trump, after the Jan. 6 riot on Capitol Hill, and cracked down on the postings of a number of right-wing figures.
But the controversy did not appear to have hurt Twitter’s financial performance in the quarter. The company saw a 20 percent jump in daily active users who see ads, to 199 million. It also added new advertising formats, leading to a 32 percent increase in ad revenue in the quarter.
https://www.nytimes.com/2(...)rowth-trump-ban.html
O ja Marie Yovanovitch, de ambassadeur in Oekraine die eruit gewerkt werd omdat ze in de weg liep.quote:
Ze was nl druk bezig met corruptie bestrijden daar.quote:The warrant also sought his communications with Ukrainian officials who had butted heads with Ms. Yovanovitch, including some of the same people who at the time were helping Mr. Giuliani seek damaging information about President Biden, who was then a candidate, and his family, the people said.
At issue for investigators is a key question: Did Mr. Giuliani go after Ms. Yovanovitch solely on behalf of Mr. Trump, who was his client at the time? Or was he also doing so on behalf of the Ukrainian officials, who wanted her removed for their own reasons?
It is a violation of federal law to lobby the United States government on behalf of foreign officials without registering with the Justice Department, and Mr. Giuliani never did so.
Even if the Ukrainians did not pay Mr. Giuliani, prosecutors could pursue the theory that they provided assistance by collecting information on the Bidens in exchange for her removal.
One of the search warrants for Mr. Giuliani's phones and computers explicitly stated that the possible crimes under investigation included violations of the law, the Foreign Agents Registration Act, according to the people with knowledge of the matter.
Echt! What's wrong with these people?quote:Workers hired by the Arizona Senate's main contractor, Cyber Ninjas, are shining what appears to be an ultraviolet flashlight on each ballot. This observation is based on views from the audit livestream at azaudit.org and journalists who now have access inside the Arizona Veterans Memorial Coliseum, where the audit is happening.
Cyber Ninjas told the Senate that, along with fully recounting the nearly 2.1 million ballots cast in the county, part of their scope of work would be physically inspecting the ballots to "identify any ballots that are suspicious and potentially counterfeit."
The plan did not include any details for how they would do this, or what exactly they would be looking for. Although reporters have now had a closer look at what the workers are doing to the ballots to examine them, it's still not clear what they are doing.
Ken Bennett, the Senate's liaison to the audit, told media on Tuesday he didn't know what the workers were doing with the flashlights, even though he has been observing the audit since it began.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
En laten we Matt Gaetz niet vergeten:
[ twitter ]
Natuurlijk Roger Stone is er ook weer eens bij betrokken![]()
Ik dacht dat Giuliani Hunter Biden's laptop al lang aan de FBI had gegeven.quote:Op vrijdag 30 april 2021 02:30 schreef Kijkertje het volgende:
Giuliani is nu ook bij Tucker
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Totaal gestoord![]()
Herinner je je nog de gelekte tape in 2017 met daarin Paul Ryan, Kevin McCarthy en Cathy McMorris Rodgers?quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:28 schreef Ulx het volgende:
Volgens mij breekt de pleuris nu een beetje uit.
[ twitter ]
Heel draadje met links naar artikelen. Dit is trouwens wel een pareltje van een antwoord:
[ twitter ]
Hebben ze goed voor elkaar nu, maar dan in de VS, dat niet alleen hele drommen Republikeinen geloven dat berichtgeving over Russische propaganda Democratische propaganda is, maar ook minimaal een Senator dus en dan zelfs over inlichtingen uit zijn eigen overheid. Ergens wel ironisch.quote:Ryan: He basically…He has this really interesting riff about… people have said that they have Ukraine fatigue, and it’s really Russian fatigue because what Russia is doing is doing to us, financing our populists, financing people in our governments to undo our governments, you know, messing with our oil and gas energy, all the things Russia does to basically blow up our country, they’re just going to roll right through us and go to the Baltics and everyone else.
Rodgers: Yes!
Ryan: So we should not have Ukraine fatigue, we should have Russian fatigue.
Rodgers: Yes! The propaganda…my big takeaway from that trip was just how sophisticated the propaganda…
Ryan: It’s very sophisticated.
Rodgers:…coming out of Russia and Putin.
Ryan: Very sophisticated.
[Crosstalk]
Rodgers: Not just in Ukraine. They were once funding the NGOs in Europe. They attacked fracking.
Ryan: Correct.
Rodgers: Russia TV. I was not…you know…I hadn’t tuned into Russia TV until that trip. It’s, it’s frightening.
Ryan: So he’s saying they’re doing this throughout Europe. So, uh…
[Unintelligible]
Ryan: This is, this isn’t just about Ukraine.
Rodgers: So, yeah, it is a, um…[unintelligible]…a way...it’s really a messaging…you know…they are…it’s a propaganda war.
Ryan: Russia is trying to turn Ukraine against itself
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |