Ik verwacht ook een kaart voor Ramos ja.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:16 schreef Nober het volgende:
Het schoppen is begonnen, Marcelo en Ramosincoming.
Toen Youri een dappere poging deed om te vertellen dat de hele wereld niet om Ziyech draait kreeg die gelijk Van Basten over zich heen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Gisteren ook bij Rondo waren ze ziedend.
Marco Pannenkoek!!quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen Youri een dappere poging deed om te vertellen dat de hele wereld niet om Ziyech draait kreeg die gelijk Van Basten over zich heen.
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
De laatste keer dat ik een wedstrijd van Real keek regende het ook al.
Dat hele global warming geneuzel is dus klinklare onzin
als het warmer is verdampt er meer waterquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
De laatste keer dat ik een wedstrijd van Real keek regende het ook al.
Dat hele global warming geneuzel is dus klinklare onzin
Jij hebt duidelijk geen onderzoek gedaan!quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als het warmer is verdampt er meer water
12:00:00 stipt neem ik aanquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Lekker terrasje pakken morgen
Moet morgen gewoon werken.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Lekker terrasje pakken morgen
bijna.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
GOL
GOL
GOL
GOL
GOL
GOL
GOL
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
DE CHELSEA.
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL BENZEMA
En z'n pa dan?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:29 schreef Oriente het volgende:
Het vertrek van Ronaldo heeft Benzema geen windeieren gelegd
En Benzepa?quote:
Leek wel of 'ie een vlieg wilde vangenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:30 schreef Coco het volgende:
Laat ook wel weer zien dat negers niet kunnen keepen.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leek wel of 'ie een vlieg wilde vangen
Ik vind deze heel aardig gevonden.quote:
Ik dacht heel even dat die gegeven zou worden.quote:
Enkele maanden geleden was ie stukken beter. Op dit moment niet idd.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Steeds als ik Werner zie, kan ik de hype niet vatten. Hij mag niet eens in de aura van Benzema komen.
Wie hypen hem dan? Zie alleen maar boze Chelsea fans.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Steeds als ik Werner zie, kan ik de hype niet vatten. Hij mag niet eens in de aura van Benzema komen.
Vin Diesel en Bruce Willis hebben een extra huis in Amsterdam kunnen kopen dankzij SBS en Veronica.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:51 schreef Zipportal het volgende:
The Cube. Goden programma's weer op SBS6.
50 miljoen, dat kan toch niet Johanquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie hypen hem dan? Zie alleen maar boze Chelsea fans.
Dat is geen tijgerprintquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat tijgerpakje van Helene![]()
Ziet er niet uit en dan niet in de zon gekleurde huid
Ze ziet eruit als een sloerie.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene Veerkampquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Typisch Duitse beuker, goed als de ruimtes wat groter zijn, lekker 3 paar longen van het marsmarcheren in de bossen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
50 miljoen, dat kan toch niet Johan
Moet ie wel zijn pruik op doen Helene is van de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat hij er geen andere bij wil hebben als hij haar een duwtje geeft
Chelsea moet het hier vandaag gewoon al afmaken nu Mendy/Valverde er niet zijn en Real Madrid tuimelt qua Benzema ondersteuning // defensieve set-up balans bewaren. En dan kom je met deze Duitse kneus aanzetten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Typisch Duitse beuker, goed als de ruimtes wat groter zijn, lekker 3 paar longen van het marsmarcheren in de bossen.
Renate vindt dat geen probleemquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:57 schreef Nober het volgende:
Moet ie wel zijn pruik op doen Helene is van de vrouwtjes.
Levensgevaarlijk dat stofzuigen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helene hep er nu een pleister opgepakt.
Dat nageltje (of wat het ook is) daar lijkt me ook wel kwetsbaarquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helene hep er nu een pleister opgeplakt.
Geen voorkeur. Als we maar hebben genoten. Ik gun het beiden.quote:
Moet je dat ding ook maar niet in je kut steken, Helene.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat nageltje (of wat het ook is) daar lijkt me ook wel kwetsbaar
Doet ze bij iemand anders.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je dat ding ook maar niet in je kut steken, Helene.
Ik vertrouw linkshandigen niet.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Linkshandige voor je. @:Caland
Of een pseudo-gotisch vingerhoedje bestellen bij https://www.large.nl/quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom kan die trut niet gewoon even langsgaan bij
https://www.livit.nl/product/cosmetische-prothese/
Hoe moeilijk kan dat zijn
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel ook net in. Is het een leuke wedstrijd?
Nee.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komen er ook bloopers op de DVD? Dat het kootje afbreekt? #dtvquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Easy toys promo opnemen
Vingerplant kopen
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet dit omdat ik ook net inschakel.
Stiekem kijk ik al sinds de rust.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stiekem kijk ik al sinds de rust.
Heb het wel gezien denk ik.
Zou in deze gedaante zo aan kunnen schuiven bij Studio Voetbalquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou in deze gedaante zo aan kunnen schuiven bij Studio Voetbal
Eerste helft was wel vermakelijk hoorquote:
in spanje weten ze daar wel raad mee @Mexicanobakker @chufiquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:51 schreef Oriente het volgende:
Lekker man, meer dan een minuut blessuretijd verneukt aan die blessure bij Rüdiger en dan affluiten na 93:30
ik ga even een kopje thee drinken. Early grey met 1 klontje suiker en een speculaasquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:14 schreef GGMM het volgende:
Straks in Hart van Nederland een inbreker probeert de politie te slim af te zijn
Ik ga maar eens slapen
Lekker zeg, geniet ervan!quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga even een kopje thee drinken. Early grey met 1 klontje suiker en een speculaas
Groene thee is heel erg gezond! goed bezigquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker zeg, geniet ervan!
(ik heb momenteel groene thee die drink ik ook nog even op!)
Lekker laat gaan maat. Gewoon lekker slapen, laat het je niet irriteren.quote:Op woensdag 28 april 2021 01:43 schreef chufi het volgende:
Man3 wat kunnen ze in Spanje zeiken over voetbal .... Team Barca vindt dat Makellie 3 fouten heeft gemaakt ... Overtreding Casemiro bij de goal van Benzema, Carvaja overtreding die een pingel zou moeten zijn voor Chelsea en geen rood voor Marcelo...
Die gasten zijn echt tering fanatiek .. en gaan bijna janken als Real wel de finale haalt ... zo erg is de haat
Oh nee hoor ... ik maak me er niet druk om .. ik vind het wel lachen zoals sommigen reageren ..quote:Op woensdag 28 april 2021 02:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker laat gaan maat. Gewoon lekker slapen, laat het je niet irriteren.
Ik moet zeggen, toen ik die duw met twee handen zag in die 16 toen Kuyt hem aanhaalde, dacht ik wel daar zijn ze goed weggekomen. Zeker met de VAR tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 april 2021 01:43 schreef chufi het volgende:
Man3 wat kunnen ze in Spanje zeiken over voetbal .... Team Barca vindt dat Makellie 3 fouten heeft gemaakt ... Overtreding Casemiro bij de goal van Benzema, Carvajal overtreding die een pingel zou moeten zijn voor Chelsea en geen rood voor Marcelo...
Die gasten zijn echt tering fanatiek .. en gaan bijna janken als Real wel de finale haalt ... zo erg is de haat
Ik vond vooral het niveau bedenkelijk van Real, het is dat Chelsea voorin een Benzema mist anders was het in de 1e helft al beslist, is die Werner familie van?quote:Op woensdag 28 april 2021 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee hoor ... ik maak me er niet druk om .. ik vind het wel lachen zoals sommigen reageren ..
Die is ook goed met ballen..quote:Op woensdag 28 april 2021 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond vooral het niveau bedenkelijk van Real, het is dat Chelsea voorin een Benzema mist anders was het in de 1e helft al beslist, is die Werner familie van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Geen Marcelo in de terugwedstrijd van de halve finales van de Champions. De verdediger van Real moet als bijzitter fungeren tijdens de lokale verkiezingen in Madrid.
De Koninklijke vertrekt op 4 mei naar Londen met een 1-1-gelijkspel uit de heenwedstrijd tegen Chelsea in de achterzak. Thibaut Courtois en Eden Hazard moeten dus minstens één keer scoren op Stamford Bridge. Maar daar zullen ze het naar alle waarschijnlijkheid zonder Marcelo moeten doen.
De Braziliaan is namelijk een van de willekeurig gekozen bijzitters voor de lokale verkiezing die dag en dus zal hij waarschijnlijk niet tijdig in Engeland kunnen geraken voor de wedstrijd op 5 mei. Real zou intussen al beroep hebben aangetekend tegen het verdict, maar een voetbalwedstrijd spelen zou geen ‘geldige reden’ zijn om ervan onderuit te muizen. Marcelo hoopt nu dat de kiesraad hem een uitzondering verleend wegens ‘werkredenen’.
Opvallend: ook Real Castilla-speler Victor Chust moet gaan bijzitten tijdens de verkiezingen. Daarvoor kwamen alle inwoners van Madrid onder de 70 jaar in aanmerking.
Of ze helpen Real Madrid gewoon een handje, aangezien hun moyenne mét Marcelo tijdens Zidane II niet best is.quote:Op woensdag 28 april 2021 13:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
"willekeurig" uhuh.
De Kiesraad was ook geen fan van de Super League dus
quote:Op woensdag 28 april 2021 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie her en der dat Bakker in de basis start (lol).
Verrati gaat ze dol spelen op het middenveld.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Ome Pep gaat gesloopt worden op de counter. Lekker vooruit verdedigen met Stones.
Hij heeft nog best vaak gespeeld dit jaar verrassend genoegquote:Op woensdag 28 april 2021 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
BakkerKon al niet mee op EK onder 21. Wordt helemaal gedold zo.
Florenzi is aanvallend wel echt sterk.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Lachwekkend dat je zoveel kan besteden en dan Florenzi en Bakker als linksachter hebt.
Ik vind het armoedige backs, Florenzi was bij Roma een 10 overigens.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Florenzi is aanvallend wel echt sterk.
Speelde daar ook al wel eens als (vleugel)backquote:Op woensdag 28 april 2021 20:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vind het armoedige backs, Florenzi was bij Roma een 10 overigens.
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vind het armoedige backs, Florenzi was bij Roma een 10 overigens.
quote:Op woensdag 28 april 2021 20:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja wel, absoluut zeker. Hij is als spelmaker doorgebroken bij Roma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om nou te stellen dat hij 'bij Roma een 10 overigens' was vind ik ook wel wat als hij seizoenen lang vanaf rechts kwam opdraven.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2021 20:38:25 ]
quote:Op woensdag 28 april 2021 20:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]Mijn punt was, defensief kwetsbaar en Bakker is gehandicapt. Tegen vrij rappe en creatieve City aanvallers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om nou te stellen dat hij 'bij Roma een 10 overigens' was vind ik ook wel wat als hij seizoenen lang vanaf rechts kwam opdraven.
Vrij armoedig.
Het middenveld is dan weer zeer controlerend, voor de balans waarschijnlijk. Ben heel benieuwd hoe het uit gaat pakkenquote:Op woensdag 28 april 2021 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mijn punt was, defensief kwetsbaar en Bakker is gehandicapt. Tegen vrij rappe en creatieve City aanvallers.
Vrij armoedig.
Ja, beetje jammer dat dit totaal anders dan je twee vorige posts.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mijn punt was, defensief kwetsbaar en Bakker is gehandicapt. Tegen vrij rappe en creatieve City aanvallers.
Vrij armoedig.
Valt wel mee, ik noemde het armoedig, Florenzi en Bakker als backs in mijn eerste post.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat dit totaal anders dan je twee vorige posts.
Zelfs Clarence Seedorf zou het waarschijnlijk (net zo) goed doen bij Cityquote:Op woensdag 28 april 2021 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt een superprestatie , met oneindig oliegeld prijzen winnen
Al zal die wel een probleem met De Bruyne krijgen om vreemde redenen .quote:Op woensdag 28 april 2021 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfs Clarence Seedorf zou het waarschijnlijk (net zo) goed doen bij City
Zolang er geen racisten zijn binnen Man City komt het goedquote:Op woensdag 28 april 2021 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al zal die wel een probleem met De Bruyne krijgen om vreemde redenen .
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al zal die wel een probleem met De Bruyne krijgen om vreemde redenen .
Wat zegt die debiel nu weerquote:
Dat het heeeul moeilijk is om prijzen te winnen (ondanks al het geld en dus spelers die ze hebben)quote:
Ahhh lekker zichzelf omhoog lullen omdt niemand anders het doet.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat het heeeul moeilijk is om prijzen te winnen (ondanks al het geld en dus spelers die ze hebben)
Waarom zou ik in het grind willen staan?quote:
@ChevyCapricequote:Op woensdag 28 april 2021 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou ik in het grind willen staan?
quote:Op woensdag 28 april 2021 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou ik in het grind willen staan?
Haggie zegt dit soort dingen ook met alleen al een voorhoede ter waarde van 60 miljoen + euroquote:Op woensdag 28 april 2021 20:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ahhh lekker zichzelf omhoog lullen omdt niemand anders het doet.
M. Bakkergodquote:Op woensdag 28 april 2021 20:58 schreef Coco het volgende:
NEDERLANDER
Start de Bakker grappen maar @:Mexicanobakker
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:
hoe is deze meem ontstaanquote:Op woensdag 28 april 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.
Dat was een topicpointer tijdens ik dacht het WK in Brazilie omdat de haat tegen Neymar toen de spuigaten uitliep.quote:
WK 2018quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was een topicpointer tijdens ik dacht het WK in Brazilie omdat de haat tegen Neymar toen de spuigaten uitliep.
WK 2018 ofzo, waarbij er massaal gezeken werd op Neymar en dit gespamd werd door de mods, dacht ik.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:01 schreef Oriente het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt.
Die Bakker niets vanquote:Op woensdag 28 april 2021 20:58 schreef Coco het volgende:
NEDERLANDER
Start de Bakker grappen maar @:Mexicanobakker
2018 was het jaar van Drizztquote:Op woensdag 28 april 2021 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
WK 2018
Drizzt had toen een
Voordat je reageert
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank
geplaatst.
.quote:Op dinsdag 10 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Iemand met zulke fratsen in het veld kan nooit een fantastische voetballer zijn.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik Neymar echt een fantastische voetballer en stoor ik me niet zo aan zijn fratsen.
Dat was echt een genot wkquote:Op woensdag 28 april 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.
Natuurlijk wel, wat een domme opmerking zeg.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Iemand met zulke fratsen in het veld kan nooit een fantastische voetballer zijn.
Ik juich pas als Ruud Gullit erin komt.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:07 schreef Zipportal het volgende:
Er speelt een Nederlander mee. @:Nober is voor die club dan.
Edwin Boulangerie kan er geen reet van.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:07 schreef Zipportal het volgende:
Er speelt een Nederlander mee. @:Nober is voor die club dan.
Het één en ander is ook wel deels te verklaren als je zijn tijd in Brazilië kent. Maar irritant is hij natuurlijk wel ja. En hij heeft er ook een vervelend hoofd bij, dat helpt ook niet mee.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neymar is wel gewoon een heel irritante speler natuurlijk, wel een hele goeie trouwens.
Ik vertrouw op jouw expertise.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Edwin Boulangerie kan er geen reet van.
Rudi Dilquote:Op woensdag 28 april 2021 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik juich pas als Ruud Gullit erin komt.
quote:
https://www.rijnmond.nl/n(...)-drukte-in-de-middagquote:Liveblog Koningsdag 2021: Tompoucen nu al uitverkocht bij bakker Holtkamp, mensen uren in de rij voor niks
quote:Op woensdag 28 april 2021 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)-drukte-in-de-middag
Erg mooi.
Neequote:Op woensdag 28 april 2021 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Die van jou was ook wel net wat minder.
Tenenkrommend om die fotos te zien. Rijen voor de Primark en Ikea.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap nooit dat mensen uren in de rij gaan staan voor onzin zaken, ik vind 10 minuten wachten vrijwel altijd al te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |