Dan druk je toch op mute?quote:
Lopen constant naar achter kan net zo goed die helft van city er uit halenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Erg jammer dat Dortmund alleen nog meer in de eigen 16 speelt
Begint al met dat zinloze getik achterin . Bijna iedereen neemt die hype over en niemand kan het goed uitvoerenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:30 schreef JaapKroket het volgende:
[..]
Lopen constant naar achter kan net zo goed die helft van city er uit halen
Monaco had toen wel een hoop spelers die nu in de Europese top spelen. Lyon en Spurs was wel lachwekkend.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Netjes weer Pep. Altijd lastig een Duitse subtoper. Kan mooi in het rijtje met Lyon, Spurs en Monaco.
Scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd!quote:Op woensdag 14 april 2021 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is weer zo'n regeltjespingel.
Voor regeltjes moet je in het COR subforum zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is weer zo'n regeltjespingel.
quote:Op woensdag 14 april 2021 22:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ah de var komt nog ff voorbij.
Ik ben tegen de var.
Welkom in ons clubje.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben tegen de var.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben tegen de var.
We leven in een vrij land, je mag roepen wat je wil.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg als ik roep dat ik denk dat ie aan de andere kant niet was gegeven?
Rustig maat. Neem een cola zero.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Dat was geen pingel
Moeten we voor elke scheet een pingel geven? Tyf op zeg debiele users hier zeg
Wat heb jij gedaan?quote:
Ik denk uit de Emiraten.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:16 schreef leolinedance het volgende:
Scheids heeft een zakje geld gekregen uit Manchester.
Hier valt niks tegenin te brengenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:21 schreef Zorro het volgende:
Wat een idioot die Erdogan of hoe heet ie
City.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is 2x iemand zo duwen geen geel?
Bij Dortmund was ie eigenlijk beter, wel mooi dat ie dit jaar eindelijk weer echt goed lijkt.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:23 schreef leolinedance het volgende:
Gündogan wat een geweldenaar. Jammer dat hij bij City speelt.
Bij Dortmund was hij niet beter dan dit seizoen hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Dortmund was ie eigenlijk beter, wel mooi dat ie dit jaar eindelijk weer echt goed lijkt.
Nee, dit seizoen is hij wel uitzonderlijk goed ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Dortmund was hij niet beter dan dit seizoen hoor.
Ik dacht 'ik zeg het een keertje niet'quote:
Dit is gespeeld.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zijn deze 20 minuten niet de laatste
Ja dan zit ik wel mooi met een probleem
Ja wie weet scoren ze er nog 3 in de blessuretijd.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:34 schreef leolinedance het volgende:
Het blijven Duitsers hè. Pas gespeeld na het laatste fluitsignaal.
quote:Op woensdag 14 april 2021 22:35 schreef fetX het volgende:
Real
PSG
City
Chelsea
Wat een zaadclubs allemaal.
We juichen allen voor Realquote:Op woensdag 14 april 2021 22:35 schreef fetX het volgende:
Real
PSG
City
Chelsea
Dan nog het liefst Real.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:35 schreef fetX het volgende:
Real
PSG
City
Chelsea
Dit, al heeft City wel een uiterst sympathiek team die ik het wel gun.quote:
Hoogstens eentje in 90+6.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja wie weet scoren ze er nog 3 in de blessuretijd.
Dat doe je leuk.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:37 schreef GGMM het volgende:
Die Håland heeft geen kop waar je graag naar kijkt
Foden is een fantastische spelerquote:Op woensdag 14 april 2021 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind alleen Zinchenko en Foden echt grafsaaie spelers.
Ga je gang.quote:
Foden welquote:Op woensdag 14 april 2021 22:37 schreef GGMM het volgende:
Haaah gaaaayyyyquote:Op woensdag 14 april 2021 22:37 schreef GGMM het volgende:
Leuke.quote:
Liverpool mist een type Rosarioquote:Op woensdag 14 april 2021 22:43 schreef RipCity het volgende:
Liverpool speelt nog trager dan psv pfff
Kut. Weer genaaid.quote:
Op naar morgenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alleen de tweede helft gezien en ik vond het geen topshow.
Discipline van een luiaard.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jemig is Sterling zo traag geworden
Ja, ik heb er gewoon helemaal niks mee.quote:
Barcelona is al uitgeschakeldquote:Op woensdag 14 april 2021 22:52 schreef hhh38 het volgende:
Nou, na al die jaren hebben we nu eindelijk de meest walgelijke samenstelling van de halve finale te pakken.
Tijd voor de Super League
Realgodenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ik buig 86.000 maal voor Zinedine Zidane.
Militao ongekend.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ik buig 86.000 maal voor Zinedine Zidane.
Morgen wordt het allemaal anders.quote:
Zonder Carvajal, Ramos en Varane door een week des doods heen slaapwandelen, niks mis mee. Tussentijds nog Lucas weg zien vallen en er toch geen hol aan merken. Al mijn respect voor Zidane.quote:
Voorspelling?quote:Op woensdag 14 april 2021 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen wordt het allemaal anders.
De grote voetbalshow van Ajax.
En de derde helft.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij kijkt toch vaker naar Liverpool? Wat mist er aan dat team nu, denk je? Heb niet het gevoel dat ze niet meer willen vechten voor Klopp of zo.quote:
Denk van niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2021 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, vraag morgen maar weer.
Dan ben ik weer helder.
Zeker.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij kijkt toch vaker naar Liverpool? Wat mist er aan dat team nu, denk je? Heb niet het gevoel dat ze niet meer willen vechten voor Klopp of zo.
je moet een beetje mazzel hebben, kansen krijg je echt wel, als Salah die buitenkans in de 2e minuut maakt vandaag had ik het nog moeten zien, je zag langzaam maar zeker het geloof er ook uit lopen.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk van niet.
Helaas voor de Ajacieden.
Klopt. Voor jullie is morgen de vroege goal doorslaggevend. Sta je in de rust met 0-1 voor dan zie ik jullie gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet een beetje mazzel hebben, kansen krijg je echt wel, als Salah die buitenkans in de 2e minuut maakt vandaag had ik het nog moeten zien, je zag langzaam maar zeker het geloof er ook uit lopen.
Met Haller heb je dan wel een goed wapen in huis.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klopt. Voor jullie is morgen de vroege goal doorslaggevend. Sta je in de rust met 0-1 voor dan zie ik jullie gewoon doorgaan.
Ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Met Haller heb je dan wel een goed wapen in huis.
Ik zag laatst wel een statje voorbijkomen dat Firmino en Mane sterk onder verwachting presteren qua goals versus kwaliteit van kansen. Zeker met Firmino het geval vandaag.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker.
Kijk, ze hebben veel blessures. Dus dat heeft zeker impact. Maar als je kijkt wat voor spelers ze nog steeds op kunnen stellen dan is het duidelijk dat er meer gaande is. De voorhoede is lang niet zo goed meer als een tijd terug. Dan heb ik het over de welbekende voorhoede met Mané, Salah en Firmino. Firmino scoorde nooit 30 goals per seizoen, maar die scoort nu echt amper nog. Salah scoort op zich nog redelijk veel, maar die kan het niet alleen. Mané is echt uit vorm. Die raakt al tijden geen knikker meer.
Onbegrijpelijk dus ook dat Jota niet begon i.p.v. Mané of Firmino.
De blessures zijn best bepalend, maar als de voorhoede meer thuisgaf zou Liverpool makkelijk in de top 4 staan en hadden ze zeker door kunnen gaan tegen dit Real.
Ik denk ook niet dat er iets mis is qua chemie tussen de groep en Klopp. Het is gewoon van belang dat men goed gaat doorselecteren op de posities waar dit nodig is.
Die stat geloof ik direct. Misschien is het wel gewoon tijd om langzaamaan afscheid te nemen van Firmino.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een statje voorbijkomen dat Firmino en Mane sterk onder verwachting presteren qua goals versus kwaliteit van kansen. Zeker met Firmino het geval vandaag.
Maar je zag vaak genoeg dat Liverpool niet doortastend was bij Real's pressingfoutjes in de eerste helft. Had ik gewoon meer van verwacht, of zo.
Tuurlijk, kan altijd. Maar denk niet dat Roma zo zwak zal zijn als vorige week.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet een beetje mazzel hebben, kansen krijg je echt wel, als Salah die buitenkans in de 2e minuut maakt vandaag had ik het nog moeten zien, je zag langzaam maar zeker het geloof er ook uit lopen.
Pep en Zizou.quote:Op donderdag 15 april 2021 00:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wie zijn dit? En wat hebben ze rare schoenen aan.
Komt precies goed uit in schema voor City. Moordend schema wel.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
Dinsdag 27 april: Real Madrid v Chelsea
Woensdag 28 april: Paris Saint-Germain v Manchester City
Dinsdag 4 mei: Manchester City v Paris Saint-Germain
Woensdag 5 mei: Chelsea v Real Madrid
Zuinige overwinning voor Real, 1-0quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit leeft nog niet echt volgens mij. Verwachtingen voor vanavond?
Super League ploegen, boeit niemandquote:Op dinsdag 27 april 2021 18:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Oh, is er voetbal vanavond. Wie spelen er?quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Jij kijkt vast vaker Chelsea dan ik, maar heb gelezen dat het nogal een stug team is. Vraag me af of Real het conditioneel aan kan en ook zonder Mendy op links.quote:
Ik zie Chelsea doorgaan en hard verliezen tegen PSG in de finale.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij kijkt vast vaker Chelsea dan ik, maar heb gelezen dat het nogal een stug team is. Vraag me af of Real het conditioneel aan kan en ook zonder Mendy op links.
Heb Chelsea v PSG als finale voorspeld.
Logische opstelling wel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
5-3-2. Marcelo in de basis om het Mendy-gebrek wat te compenseren met Nacho in zijn rug dunkt me.
Benieuwd hoe Kroos en Carvajal zich na recente blessures houden.
Goeie post was ditquote:Op woensdag 14 april 2021 22:52 schreef hhh38 het volgende:
Nou, na al die jaren hebben we nu eindelijk de meest walgelijke samenstelling van de halve finale te pakken.
Tijd voor de Super League
Valt wel mee, maar ze zijn inderdaad erg stug onder Tuchel. Ik verwacht alleen dat Real altijd wel weer een goal uit de hoge hoed weet te toveren. Zou het kunnen dat ze afgelopen weekend toch deze wedstrijd in het achterhoofd hadden?quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij kijkt vast vaker Chelsea dan ik, maar heb gelezen dat het nogal een stug team is. Vraag me af of Real het conditioneel aan kan en ook zonder Mendy op links.
Heb Chelsea v PSG als finale voorspeld.
Vind ik lastig te zeggen met zoveel blessures en schorsingen. Niet zo zeer dat de semi tegen Chelsea meespeelt, maar meer het niet voluit kunnen vanwege fitheid of angst of zo. Zidane hamert al sinds de Clásico op de fysieke limieten waar zijn team aan zit.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ze zijn inderdaad erg stug onder Tuchel. Ik verwacht alleen dat Real altijd wel weer een goal uit de hoge hoed weet te toveren. Zou het kunnen dat ze afgelopen weekend toch deze wedstrijd in het achterhoofd hadden?
Maak er een topic over.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, Real - Chelsea.
Voor dit soort wedstrijden doe je het toch. Eigenlijk zouden ze gewoon een competitie moeten starten met alleen dit soort wedstrijden!
Verdommequote:
Door de Nederlandse media ja.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Het miepen en huilen om Ziyech zal wel blijven doorgaan
Gisteren ook bij Rondo waren ze ziedend.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ligt allemaal aan Tuchels systeem ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |