Logische opstelling wel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
5-3-2. Marcelo in de basis om het Mendy-gebrek wat te compenseren met Nacho in zijn rug dunkt me.
Benieuwd hoe Kroos en Carvajal zich na recente blessures houden.
Goeie post was ditquote:Op woensdag 14 april 2021 22:52 schreef hhh38 het volgende:
Nou, na al die jaren hebben we nu eindelijk de meest walgelijke samenstelling van de halve finale te pakken.
Tijd voor de Super League
Valt wel mee, maar ze zijn inderdaad erg stug onder Tuchel. Ik verwacht alleen dat Real altijd wel weer een goal uit de hoge hoed weet te toveren. Zou het kunnen dat ze afgelopen weekend toch deze wedstrijd in het achterhoofd hadden?quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij kijkt vast vaker Chelsea dan ik, maar heb gelezen dat het nogal een stug team is. Vraag me af of Real het conditioneel aan kan en ook zonder Mendy op links.
Heb Chelsea v PSG als finale voorspeld.
Vind ik lastig te zeggen met zoveel blessures en schorsingen. Niet zo zeer dat de semi tegen Chelsea meespeelt, maar meer het niet voluit kunnen vanwege fitheid of angst of zo. Zidane hamert al sinds de Clásico op de fysieke limieten waar zijn team aan zit.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ze zijn inderdaad erg stug onder Tuchel. Ik verwacht alleen dat Real altijd wel weer een goal uit de hoge hoed weet te toveren. Zou het kunnen dat ze afgelopen weekend toch deze wedstrijd in het achterhoofd hadden?
Maak er een topic over.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, Real - Chelsea.
Voor dit soort wedstrijden doe je het toch. Eigenlijk zouden ze gewoon een competitie moeten starten met alleen dit soort wedstrijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |