Zeker.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij kijkt toch vaker naar Liverpool? Wat mist er aan dat team nu, denk je? Heb niet het gevoel dat ze niet meer willen vechten voor Klopp of zo.
je moet een beetje mazzel hebben, kansen krijg je echt wel, als Salah die buitenkans in de 2e minuut maakt vandaag had ik het nog moeten zien, je zag langzaam maar zeker het geloof er ook uit lopen.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk van niet.
Helaas voor de Ajacieden.
Klopt. Voor jullie is morgen de vroege goal doorslaggevend. Sta je in de rust met 0-1 voor dan zie ik jullie gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet een beetje mazzel hebben, kansen krijg je echt wel, als Salah die buitenkans in de 2e minuut maakt vandaag had ik het nog moeten zien, je zag langzaam maar zeker het geloof er ook uit lopen.
Met Haller heb je dan wel een goed wapen in huis.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klopt. Voor jullie is morgen de vroege goal doorslaggevend. Sta je in de rust met 0-1 voor dan zie ik jullie gewoon doorgaan.
Ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Met Haller heb je dan wel een goed wapen in huis.
Ik zag laatst wel een statje voorbijkomen dat Firmino en Mane sterk onder verwachting presteren qua goals versus kwaliteit van kansen. Zeker met Firmino het geval vandaag.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker.
Kijk, ze hebben veel blessures. Dus dat heeft zeker impact. Maar als je kijkt wat voor spelers ze nog steeds op kunnen stellen dan is het duidelijk dat er meer gaande is. De voorhoede is lang niet zo goed meer als een tijd terug. Dan heb ik het over de welbekende voorhoede met Mané, Salah en Firmino. Firmino scoorde nooit 30 goals per seizoen, maar die scoort nu echt amper nog. Salah scoort op zich nog redelijk veel, maar die kan het niet alleen. Mané is echt uit vorm. Die raakt al tijden geen knikker meer.
Onbegrijpelijk dus ook dat Jota niet begon i.p.v. Mané of Firmino.
De blessures zijn best bepalend, maar als de voorhoede meer thuisgaf zou Liverpool makkelijk in de top 4 staan en hadden ze zeker door kunnen gaan tegen dit Real.
Ik denk ook niet dat er iets mis is qua chemie tussen de groep en Klopp. Het is gewoon van belang dat men goed gaat doorselecteren op de posities waar dit nodig is.
Die stat geloof ik direct. Misschien is het wel gewoon tijd om langzaamaan afscheid te nemen van Firmino.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een statje voorbijkomen dat Firmino en Mane sterk onder verwachting presteren qua goals versus kwaliteit van kansen. Zeker met Firmino het geval vandaag.
Maar je zag vaak genoeg dat Liverpool niet doortastend was bij Real's pressingfoutjes in de eerste helft. Had ik gewoon meer van verwacht, of zo.
Tuurlijk, kan altijd. Maar denk niet dat Roma zo zwak zal zijn als vorige week.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet een beetje mazzel hebben, kansen krijg je echt wel, als Salah die buitenkans in de 2e minuut maakt vandaag had ik het nog moeten zien, je zag langzaam maar zeker het geloof er ook uit lopen.
Pep en Zizou.quote:Op donderdag 15 april 2021 00:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wie zijn dit? En wat hebben ze rare schoenen aan.
Komt precies goed uit in schema voor City. Moordend schema wel.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
Dinsdag 27 april: Real Madrid v Chelsea
Woensdag 28 april: Paris Saint-Germain v Manchester City
Dinsdag 4 mei: Manchester City v Paris Saint-Germain
Woensdag 5 mei: Chelsea v Real Madrid
Zuinige overwinning voor Real, 1-0quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit leeft nog niet echt volgens mij. Verwachtingen voor vanavond?
Super League ploegen, boeit niemandquote:Op dinsdag 27 april 2021 18:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Oh, is er voetbal vanavond. Wie spelen er?quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Jij kijkt vast vaker Chelsea dan ik, maar heb gelezen dat het nogal een stug team is. Vraag me af of Real het conditioneel aan kan en ook zonder Mendy op links.quote:
Ik zie Chelsea doorgaan en hard verliezen tegen PSG in de finale.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij kijkt vast vaker Chelsea dan ik, maar heb gelezen dat het nogal een stug team is. Vraag me af of Real het conditioneel aan kan en ook zonder Mendy op links.
Heb Chelsea v PSG als finale voorspeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |