Dat was een topicpointer tijdens ik dacht het WK in Brazilie omdat de haat tegen Neymar toen de spuigaten uitliep.quote:
WK 2018quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was een topicpointer tijdens ik dacht het WK in Brazilie omdat de haat tegen Neymar toen de spuigaten uitliep.
WK 2018 ofzo, waarbij er massaal gezeken werd op Neymar en dit gespamd werd door de mods, dacht ik.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:01 schreef Oriente het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt.
Die Bakker niets vanquote:Op woensdag 28 april 2021 20:58 schreef Coco het volgende:
NEDERLANDER
Start de Bakker grappen maar @:Mexicanobakker
2018 was het jaar van Drizztquote:Op woensdag 28 april 2021 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
WK 2018
Drizzt had toen een
Voordat je reageert
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank
geplaatst.
.quote:Op dinsdag 10 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Iemand met zulke fratsen in het veld kan nooit een fantastische voetballer zijn.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik Neymar echt een fantastische voetballer en stoor ik me niet zo aan zijn fratsen.
Dat was echt een genot wkquote:Op woensdag 28 april 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.
Natuurlijk wel, wat een domme opmerking zeg.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Iemand met zulke fratsen in het veld kan nooit een fantastische voetballer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |