quote:Op woensdag 28 april 2021 20:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]Mijn punt was, defensief kwetsbaar en Bakker is gehandicapt. Tegen vrij rappe en creatieve City aanvallers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om nou te stellen dat hij 'bij Roma een 10 overigens' was vind ik ook wel wat als hij seizoenen lang vanaf rechts kwam opdraven.
Vrij armoedig.
Het middenveld is dan weer zeer controlerend, voor de balans waarschijnlijk. Ben heel benieuwd hoe het uit gaat pakkenquote:Op woensdag 28 april 2021 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mijn punt was, defensief kwetsbaar en Bakker is gehandicapt. Tegen vrij rappe en creatieve City aanvallers.
Vrij armoedig.
Ja, beetje jammer dat dit totaal anders dan je twee vorige posts.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mijn punt was, defensief kwetsbaar en Bakker is gehandicapt. Tegen vrij rappe en creatieve City aanvallers.
Vrij armoedig.
Valt wel mee, ik noemde het armoedig, Florenzi en Bakker als backs in mijn eerste post.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat dit totaal anders dan je twee vorige posts.
Zelfs Clarence Seedorf zou het waarschijnlijk (net zo) goed doen bij Cityquote:Op woensdag 28 april 2021 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt een superprestatie , met oneindig oliegeld prijzen winnen
Al zal die wel een probleem met De Bruyne krijgen om vreemde redenen .quote:Op woensdag 28 april 2021 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfs Clarence Seedorf zou het waarschijnlijk (net zo) goed doen bij City
Zolang er geen racisten zijn binnen Man City komt het goedquote:Op woensdag 28 april 2021 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al zal die wel een probleem met De Bruyne krijgen om vreemde redenen .
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al zal die wel een probleem met De Bruyne krijgen om vreemde redenen .
Wat zegt die debiel nu weerquote:
Dat het heeeul moeilijk is om prijzen te winnen (ondanks al het geld en dus spelers die ze hebben)quote:
Ahhh lekker zichzelf omhoog lullen omdt niemand anders het doet.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat het heeeul moeilijk is om prijzen te winnen (ondanks al het geld en dus spelers die ze hebben)
Waarom zou ik in het grind willen staan?quote:
@ChevyCapricequote:Op woensdag 28 april 2021 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou ik in het grind willen staan?
quote:Op woensdag 28 april 2021 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou ik in het grind willen staan?
Haggie zegt dit soort dingen ook met alleen al een voorhoede ter waarde van 60 miljoen + euroquote:Op woensdag 28 april 2021 20:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ahhh lekker zichzelf omhoog lullen omdt niemand anders het doet.
M. Bakkergodquote:Op woensdag 28 april 2021 20:58 schreef Coco het volgende:
NEDERLANDER
Start de Bakker grappen maar @:Mexicanobakker
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:
hoe is deze meem ontstaanquote:Op woensdag 28 april 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |