Wie hypen hem dan? Zie alleen maar boze Chelsea fans.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Steeds als ik Werner zie, kan ik de hype niet vatten. Hij mag niet eens in de aura van Benzema komen.
Vin Diesel en Bruce Willis hebben een extra huis in Amsterdam kunnen kopen dankzij SBS en Veronica.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:51 schreef Zipportal het volgende:
The Cube. Goden programma's weer op SBS6.
50 miljoen, dat kan toch niet Johanquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie hypen hem dan? Zie alleen maar boze Chelsea fans.
Dat is geen tijgerprintquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat tijgerpakje van Helene![]()
Ziet er niet uit en dan niet in de zon gekleurde huid
Ze ziet eruit als een sloerie.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene Veerkampquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Typisch Duitse beuker, goed als de ruimtes wat groter zijn, lekker 3 paar longen van het marsmarcheren in de bossen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
50 miljoen, dat kan toch niet Johan
Moet ie wel zijn pruik op doen Helene is van de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat hij er geen andere bij wil hebben als hij haar een duwtje geeft
Chelsea moet het hier vandaag gewoon al afmaken nu Mendy/Valverde er niet zijn en Real Madrid tuimelt qua Benzema ondersteuning // defensieve set-up balans bewaren. En dan kom je met deze Duitse kneus aanzetten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Typisch Duitse beuker, goed als de ruimtes wat groter zijn, lekker 3 paar longen van het marsmarcheren in de bossen.
Renate vindt dat geen probleemquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:57 schreef Nober het volgende:
Moet ie wel zijn pruik op doen Helene is van de vrouwtjes.
Levensgevaarlijk dat stofzuigen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helene hep er nu een pleister opgepakt.
Dat nageltje (of wat het ook is) daar lijkt me ook wel kwetsbaarquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helene hep er nu een pleister opgeplakt.
Geen voorkeur. Als we maar hebben genoten. Ik gun het beiden.quote:
Moet je dat ding ook maar niet in je kut steken, Helene.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat nageltje (of wat het ook is) daar lijkt me ook wel kwetsbaar
Doet ze bij iemand anders.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je dat ding ook maar niet in je kut steken, Helene.
Ik vertrouw linkshandigen niet.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Linkshandige voor je. @:Caland
Of een pseudo-gotisch vingerhoedje bestellen bij https://www.large.nl/quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom kan die trut niet gewoon even langsgaan bij
https://www.livit.nl/product/cosmetische-prothese/
Hoe moeilijk kan dat zijn
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel ook net in. Is het een leuke wedstrijd?
Nee.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komen er ook bloopers op de DVD? Dat het kootje afbreekt? #dtvquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Easy toys promo opnemen
Vingerplant kopen
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet dit omdat ik ook net inschakel.
Stiekem kijk ik al sinds de rust.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stiekem kijk ik al sinds de rust.
Heb het wel gezien denk ik.
Zou in deze gedaante zo aan kunnen schuiven bij Studio Voetbalquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:23 schreef -XOR- het volgende: