Ik verwacht ook een kaart voor Ramos ja.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:16 schreef Nober het volgende:
Het schoppen is begonnen, Marcelo en Ramosincoming.
Toen Youri een dappere poging deed om te vertellen dat de hele wereld niet om Ziyech draait kreeg die gelijk Van Basten over zich heen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Gisteren ook bij Rondo waren ze ziedend.
Marco Pannenkoek!!quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen Youri een dappere poging deed om te vertellen dat de hele wereld niet om Ziyech draait kreeg die gelijk Van Basten over zich heen.
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
De laatste keer dat ik een wedstrijd van Real keek regende het ook al.
Dat hele global warming geneuzel is dus klinklare onzin
als het warmer is verdampt er meer waterquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
De laatste keer dat ik een wedstrijd van Real keek regende het ook al.
Dat hele global warming geneuzel is dus klinklare onzin
Jij hebt duidelijk geen onderzoek gedaan!quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als het warmer is verdampt er meer water
12:00:00 stipt neem ik aanquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Lekker terrasje pakken morgen
Moet morgen gewoon werken.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Lekker terrasje pakken morgen
bijna.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
GOL
GOL
GOL
GOL
GOL
GOL
GOL
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
DE CHELSEA.
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL BENZEMA
En z'n pa dan?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:29 schreef Oriente het volgende:
Het vertrek van Ronaldo heeft Benzema geen windeieren gelegd
En Benzepa?quote:
Leek wel of 'ie een vlieg wilde vangenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:30 schreef Coco het volgende:
Laat ook wel weer zien dat negers niet kunnen keepen.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leek wel of 'ie een vlieg wilde vangen
Ik vind deze heel aardig gevonden.quote:
Ik dacht heel even dat die gegeven zou worden.quote:
Enkele maanden geleden was ie stukken beter. Op dit moment niet idd.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Steeds als ik Werner zie, kan ik de hype niet vatten. Hij mag niet eens in de aura van Benzema komen.
Wie hypen hem dan? Zie alleen maar boze Chelsea fans.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Steeds als ik Werner zie, kan ik de hype niet vatten. Hij mag niet eens in de aura van Benzema komen.
Vin Diesel en Bruce Willis hebben een extra huis in Amsterdam kunnen kopen dankzij SBS en Veronica.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:51 schreef Zipportal het volgende:
The Cube. Goden programma's weer op SBS6.
50 miljoen, dat kan toch niet Johanquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie hypen hem dan? Zie alleen maar boze Chelsea fans.
Dat is geen tijgerprintquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat tijgerpakje van Helene![]()
Ziet er niet uit en dan niet in de zon gekleurde huid
Ze ziet eruit als een sloerie.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene Veerkampquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Typisch Duitse beuker, goed als de ruimtes wat groter zijn, lekker 3 paar longen van het marsmarcheren in de bossen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
50 miljoen, dat kan toch niet Johan
Moet ie wel zijn pruik op doen Helene is van de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat hij er geen andere bij wil hebben als hij haar een duwtje geeft
Chelsea moet het hier vandaag gewoon al afmaken nu Mendy/Valverde er niet zijn en Real Madrid tuimelt qua Benzema ondersteuning // defensieve set-up balans bewaren. En dan kom je met deze Duitse kneus aanzetten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Typisch Duitse beuker, goed als de ruimtes wat groter zijn, lekker 3 paar longen van het marsmarcheren in de bossen.
Renate vindt dat geen probleemquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:57 schreef Nober het volgende:
Moet ie wel zijn pruik op doen Helene is van de vrouwtjes.
Levensgevaarlijk dat stofzuigen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helene hep er nu een pleister opgepakt.
Dat nageltje (of wat het ook is) daar lijkt me ook wel kwetsbaarquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helene hep er nu een pleister opgeplakt.
Geen voorkeur. Als we maar hebben genoten. Ik gun het beiden.quote:
Moet je dat ding ook maar niet in je kut steken, Helene.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat nageltje (of wat het ook is) daar lijkt me ook wel kwetsbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |