prima OP maatquote:Op maandag 26 april 2021 22:02 schreef onlogisch het volgende:
OP speciaal voor mijn goede vriend @:Kingroland
Welke manager?quote:Op maandag 26 april 2021 23:10 schreef KingRoland het volgende:
mijn manager maakte ook een grap dat hij liever blanke mensen aanneemt dan zwarte mensen. de enige uitzondering geldt op aziaten want die zijn vaak heel slim.
waar ik mijn scriptie heb geschreven. nu werk ik fulltime tot sept dan een master)quote:
Je moet die manager eens in zijn gezicht ejaculeren. Dan haal jij september daar niet.quote:Op maandag 26 april 2021 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waar ik mijn scriptie heb geschreven. nu werk ik fulltime tot sept dan een master)
welke universiteit zou jij mij aanraden als ik ambitie heb om bij de big 4 te werkenquote:Op maandag 26 april 2021 23:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moet die manager eens in zijn gezicht ejaculeren. Dan haal jij september daar niet.
University of Life.quote:Op maandag 26 april 2021 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
welke universiteit zou jij mij aanraden als ik ambitie heb om bij de big 4 te werken
Ajuus!quote:Op maandag 26 april 2021 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
Oeps VBL even uit mij actieve topics werpen hoor.
quote:Op maandag 26 april 2021 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
Oeps VBL even uit mij actieve topics werpen hoor.
@Erasmusquote:Op maandag 26 april 2021 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
welke universiteit zou jij mij aanraden als ik ambitie heb om bij de big 4 te werken
Ja sorry. 11 gladgeschoren, geoliede, verzorgde mannen die contactsport doen met 11 andere gladgeschoren geoliede, verzorgde mannen, doet het voor mij niet.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Caland heb jij centjes voor die poké bowl overgemaakt aan Braddie?
Bepaal ik godverdomme zelf welquote:Op dinsdag 27 april 2021 01:36 schreef GGMM het volgende:
Fijne Koningsdag allemaalmaak er een mooie dag van!
Onderzoek gedaan voor jou en onlogisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2021 09:34:27 ]
quote:Op dinsdag 27 april 2021 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan voor jou en onlogisch.
Deze dame heet Vicki Li en is geboren op 31 juli 1993 in Houston, Texas. Ze is 1.62m groot en weegt 50 kg. Volgens internet (en dan is het dus waar) zijn haar borsten echt. Dat is opmerkelijk voor haar lengte en gewicht, aangezien haar cupmaat 32F is (70F in EU).
Haar Instagram:
https://www.instagram.com/vickibaybeee/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar houdt ze ook van kerst!
[ afbeelding ]
@:flippiee @:yvonne
En blijkbaar trekt ze al haar kleren uit als ze naar de wc moet ofzo, beetje raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.normaal doen.
Dit, dus.
[..]
Deze dame heet Vicki Li en is geboren op 31 juli 1993 in Houston, Texas. Ze is 1.62m groot en weegt 50 kg. Volgens internet (en dan is het dus waar) zijn haar borsten echt. Dat is opmerkelijk voor haar lengte en gewicht, aangezien haar cupmaat 32F is (70F in EU).
Haar Instagram:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En blijkbaar trekt ze al haar kleren uit als ze naar de wc moet ofzo, beetje raar.ik vind dit een prima onderzoek, het kan niet aan jou liggen dat de ziekenhuizen op code zwart gaan, die Kuipers moet gewoon eens naar jou luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Haar Instagram:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En blijkbaar trekt ze al haar kleren uit als ze naar de wc moet ofzo, beetje raar.Goeie genade.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik sluit aan.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:01 schreef Caland het volgende:
Tijd voor een ondeugend bakje koffie @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Klap in het gezicht van de zorg @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 27 april 2021 10:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gm.
Wel een kater en avondklokje overschreden.![]()
@:fetx
Geen kater hier en netjes ad avondklok gehoudenquote:Op dinsdag 27 april 2021 10:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gm.
Wel een kater en avondklokje overschreden.![]()
@:fetx
Op FOK is er niet eens een topic over.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toch jammer dat ze niet aan komen rijden in een suzuki swift
Huehuehuehue
Erg mooi.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op FOK is er niet eens een topic over.
Het boeit ook niemand iets.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op FOK is er niet eens een topic over.
Niemand geeft dan ook een neuk om het koningshuis.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toch jammer dat ze niet aan komen rijden in een suzuki swift
Huehuehuehue
Extreem kut in heel veel opzichten, amice.quote:
jaquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Musk zijn BTC voor een deel heeft verkocht?
gelukkigquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Extreem kut in heel veel opzichten, amice.
Ik stel je gewoon een vraag. Dat heeft niets met mijn onkunde omtrent BTC of wat dan ook te maken.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
onlogisch gaat het toch nooit begrijpen dus ik heb het opgegeven
gewoon vechain kopen maat
neequote:Op dinsdag 27 april 2021 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stel je gewoon een vraag. Dat heeft niets met mijn onkunde omtrent BTC of wat dan ook te maken.
Wat vind jij ervan dat Musk zijn BTC heeft verkocht? Dat is toch gewoon een legitieme vraag? In het BTC kwam je niet verder dan 'n00b'.
Ik was benieuwd naar een wat meer onderbouwde mening
Kroondomein-ellende, geluk bij de geboorte, de totale nietszeggendheid, belastingvoordelen, extreme salarissen, van god los.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig
afstammelingen van een dictator verheerlijken en gratis geld geven
Gelukkig is dit andersom ook het geval. Anders had ik al mijn Vechain ingeruild voor Bitcoin (lol)quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:45 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt wel alsof @:atypisch moderator @:onlogisch echt totaal niet serieus neemt
Ik level momenteel een alliance mage makkerquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, we zijn vandaag allemaal oranje. Genot.
Classic of normaal WoW? En welke spec?quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik level momenteel een alliance mage makker
Gohquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:45 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt wel alsof @:atypisch moderator @:onlogisch echt totaal niet serieus neemt
Classic uiteraard maat. Firequote:Op dinsdag 27 april 2021 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Classic of normaal WoW? En welke spec?
Firemagequote:
Wel prima om in zo'n tussenjaar een stad als Eindhoven mee te pakken. Hoeft hij daar voorlopig ook niet meer te komen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:27 schreef Buitendam het volgende:
Hopelijk heeft de koning het naar zijn zin gehad in het mooie Eindhoven!
@Politiequote:Op dinsdag 27 april 2021 13:49 schreef KingRoland het volgende:
Vondelpark weer dicht zal eens niet tyf even op joh kut politie
quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:49 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam heeft minder haters die komen kijken waarom ze het hatenquote:Op dinsdag 27 april 2021 14:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kom naar Rotterdam makker plek zat
PAK ZE Roland.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:49 schreef KingRoland het volgende:
Roland meldde dit een uur geleden al. Zie een paar posts boven jouw nutteloze post, kwast.quote:Op dinsdag 27 april 2021 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ingangen dicht is niet hetzelfde als ontruimen, dommerd
quote:Op dinsdag 27 april 2021 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roland meldde dit een uur geleden al. Zie een paar posts boven jouw nutteloze post, kwast.
Dicht = poorten dicht, niemand extra mag erinquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haar Instagram:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En blijkbaar trekt ze al haar kleren uit als ze naar de wc moet ofzo, beetje raar.WereldsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
We zijn over het hek gegaanquote:Op dinsdag 27 april 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PAK ZE Roland.
Dit pik je toch niet???
Nou eet ik 'm zulf wol opquote:Op dinsdag 27 april 2021 16:12 schreef Zipportal het volgende:
Eerdappelen met een rookworst erbij. @:Drizzt
Stukje lul. @:Muskusboktor57
Krachten aan het sparen voor morgen, stipt om 12.00u aanwezig op het terras. Laat het plebs vandaag maar in een oranje heinekenoverhemd hun feestje vierenquote:
Lamskoteletjes en asperges.quote:Op dinsdag 27 april 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga een Spaanse kapucijnerschotel proberen.
ik denk dat ik mee doequote:Op dinsdag 27 april 2021 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Krachten aan het sparen voor morgen, stipt om 12.00u aanwezig op het terras. Laat het plebs vandaag maar in een oranje heinekenoverhemd hun feestje vieren
Ik heb een doos oranje soesjes gekocht. Met 35% kortingquote:Op dinsdag 27 april 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Walgelijk varkenquote:Op dinsdag 27 april 2021 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een doos oranje soesjes gekocht. Met 35% korting
Bij de AH zeker?quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een doos oranje soesjes gekocht. Met 35% korting
Vivera Chicken Tendersquote:Op dinsdag 27 april 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, maar een proletenwinkel als AH gooit overal 35% korting op, als ze het moeten wegflikkeren.quote:
Weggooien is zonde!quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, maar een proletenwinkel als AH gooit overal 35% korting op, als ze het moeten wegflikkeren.
Karst T had ook geen rempedaal allenquote:Op dinsdag 27 april 2021 18:05 schreef Zipportal het volgende:
@:Wereldgozer
Amalia GOOR ARGENTIJNS VARKEN.
Je bent nu dus bezig, het eetgedrag van Braddie te kopiëren. Doe verder met deze informatie wat je wil.quote:
Erg jammer dat jij dit weer als negatief moet bestempelen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent nu dus bezig, het eetgedrag van Braddie te kopiëren. Doe verder met deze informatie wat je wil.
Ik had niet dezelfde als Braddiequote:Op dinsdag 27 april 2021 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent nu dus bezig, het eetgedrag van Braddie te kopiëren. Doe verder met deze informatie wat je wil.
Sorry, maar meer kan ik hier niet van maken. Als hij vanavond nog een paar pizza's als tussendoortje bestelt, ga ik me echt zorgen maken.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg jammer dat jij dit weer als negatief moet bestempelen.
Dit stelt me weer gerust.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:14 schreef GGMM het volgende:
En ik stop nu met eten voor vandaag, ik bestel niet om 22:00 nog een shoarmapizza
@tong80 heeft hem al eens complimenten gegeven over zijn eetpatroon.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg René, ben je geen eetstoornis aan het ontwikkelen?quote:
Dat was om 19:14 gekquote:Op dinsdag 27 april 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg René, ben je geen eetstoornis aan het ontwikkelen?
Dus je eet tussen 7 en pak ‘em beet 11 niks meer? Dat is geen gezond eetpatroon makker.quote:
Bronquote:Op dinsdag 27 april 2021 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je eet tussen 7 en pak ‘em beet 11 niks meer? Dat is geen gezond eetpatroon makker.
Tompoucen lijkt me het beste, al zijn die anderen niet echt fout volgens mij.quote:
Mijn persoonlijke ervaring vooral, ik heb dat ook even zo gedaan maar merkte dat ik dan steeds slechter sliep. Ondertussen wijzen diverse onderzoeken het fabeltje dat carbs voor het slapen dik maakt al naar het rijk der fabelen. Dus een paar volkoren crackers/boterhammen whatever met iets vetvrij erop hoeft helemaal niet zo slecht te zijn!quote:
Geen last vanquote:Op dinsdag 27 april 2021 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring vooral, ik heb dat ook even zo gedaan maar merkte dat ik dan steeds slechter sliep.
Wat een ondankbare hond kan het toch zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een goedbedoeld advies geven.
Geen idee. Ik val terug op het onderzoek van @Lenny_Leonard deze ochtend.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:46 schreef Caland het volgende:
Ik ben na vandaag wel lichtelijk in de war
Is het nou tompoucen, tompouces of tompoezen? Elke nieuwsboer schrijft het anders.
Kon het CORtopic niet vindenquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee. Ik val terug op het onderzoek van @:lenny_leonard deze ochtend.
Prima topic!quote:
moet jij wetenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:17 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:afcniels @:oriente @:caland @:onlogisch @:jojoortje
Argentijntjes zijn net zo goed met vliegtuigen als met autosquote:Op dinsdag 27 april 2021 18:05 schreef Zipportal het volgende:
@:Wereldgozer
Amalia GOOR ARGENTIJNS VARKEN.
Tot morgenquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
Lig alweer in bed boys. Avondklokje NIET overschreden @:lenny_leonard @:wereldgozer @:caland
Lol @raptorixquote:Op woensdag 28 april 2021 10:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb een COR ban @:zipportal
@:ggmm
alleen maar omdat je de kroegen open wil?quote:Op woensdag 28 april 2021 10:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2021 10:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Afgehandeld.quote:
Ik heb twee vaders.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan die beter bij je moeder langs.
24 inmiddels. Je gaat lekker.quote:Op woensdag 28 april 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
7 likes in een minuut. Hoppa
Dan vind ik het nu tijd om te lunchen!
@Iwaniusquote:Op woensdag 28 april 2021 12:19 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn er al pics van @:Caland z'n biertje op het terras?
@DJMO zit op advies van de coronamelderapp in quarantaine.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op woensdag 28 april 2021 13:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:djmo zit op advies van de coronamelderapp in quarantaine.Te vaak die FOK!Stok opgepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2021 13:21 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel alsof het maandag is!
Het voelt wat in de war inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2021 13:21 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel alsof het maandag is!
Braddie heeft BPDquote:
@Lenny_Leonard stelt wel veel moeilijke vragen. Gewoon kijken.quote:Op woensdag 28 april 2021 14:38 schreef GGMM het volgende:
Geen idee, ik bemoei me niet met Bradge zijn financiën.
Ik kijk slechts voor de foodreviews
quote:Op woensdag 28 april 2021 14:51 schreef Oriente het volgende:
Hij krijgt over drie dagen zijn eerste pik blijkbaar
Die had ik jou voor je verjaardag willen geven.quote:Op woensdag 28 april 2021 14:51 schreef Oriente het volgende:
Hij krijgt over drie dagen zijn eerste pik blijkbaar
quote:Op woensdag 28 april 2021 14:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die had ik jou voor je verjaardag willen geven.
Chin diapersquote:Op woensdag 28 april 2021 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
1:30 Aso's zonder mondkapje en met mondkapje niet over de neus gespot in de supermarkt
Ik eet er 1x per maand een en die eet ik meestal wel gewoon koud opquote:Op woensdag 28 april 2021 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
Ik eet geen frikandellen/frikandelbroodjes, maar warm je die normaalgesproken niet op? Koud lijkt me niet echt lekker.
Ja en braddie haalt 1 keer maand fastfoodquote:Op woensdag 28 april 2021 15:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet er 1x per maand een en die eet ik meestal wel gewoon koud opik vind ze warm juist niet lekker
Oh. Saucijzenbroodje neem ik warm.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet er 1x per maand een en die eet ik meestal wel gewoon koud opik vind ze warm juist niet lekker
BPD is Big Pens Disorder? @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 28 april 2021 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en braddie haalt 1 keer maand fastfood
Die pens komt niet van de worteltjes
Of Big Penis Disorderquote:Op woensdag 28 april 2021 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
BPD is Big Pens Disorder? @:Lenny_Leonard
Gisteren alle laatste filmpjes zitten kijken, staan er nu alweer twee nieuwe op. Dit is niet te doenquote:Op woensdag 28 april 2021 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en braddie haalt 1 keer maand fastfood
Die pens komt niet van de worteltjes
Misschien is dit de reden dat hij niet kan sporten om wat af te vallenquote:Op woensdag 28 april 2021 15:14 schreef Oriente het volgende:
Maar nee @:3rr0r, Bronchopulmonale dysplasie
Camera mee op pad, op de winkelwagen, hij doet wel z'n best (geen idee of hij dit al eerder deed, ik kijk recent pas soms om hem met een view te steunen)quote:Op woensdag 28 april 2021 15:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gisteren alle laatste filmpjes zitten kijken, staan er nu alweer twee nieuwe op. Dit is niet te doen
Zou kunnen.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is dit de reden dat hij niet kan sporten om wat af te vallen
Jou werd ook niks gevraagd.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ik hou me niet bezig met zijn persoonlijke leven, ik kijk gewoon voor de foodreviews.
Ja je punt is duidelijk nu.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ik hou me niet bezig met zijn persoonlijke leven, ik kijk gewoon voor de foodreviews.
Je kan ook doneren, net als @Elanquote:Op woensdag 28 april 2021 15:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Camera mee op pad, op de winkelwagen, hij doet wel z'n best (geen idee of hij dit al eerder deed, ik kijk recent pas soms om hem met een view te steunen)
Ik ben geen feederquote:Op woensdag 28 april 2021 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook doneren, net als @:elan
Je moet toch wat als je door je bed gezakt bent. Slaap al 3 maanden op een dubbel yogamatje.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die blijkbaar maandenlang hebben uitgekeken om weer naar de IKEA te gaan.
Dit had je kunnen voorkomen door meer dan 20 minuten te sporten.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:34 schreef Abid het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je door je bed gezakt bent. Slaap al 3 maanden op een dubbel yogamatje.
Goede keuze. Laat zaken gerelateerd tot financiën maar aan de experts over en niet aan users die op een online forum niet eens door de 1e ronde van het sollicitatieproces van de big 4 kunnen komen.quote:Op woensdag 28 april 2021 14:38 schreef GGMM het volgende:
Geen idee, ik bemoei me niet met Bradge zijn financiën.
Ik kijk slechts voor de foodreviews
Als je daar tussen moet staan, dan hoop je toch dat je corona krijgt en het niet overleeft, wat een ellende.quote:
De webshop was eerder wel open meen ik, dus als je echt haast had... Ik snap wel dat sommige dingen je eerst in levende lijve wil zien, maar dat je dan per se op de eerste dag moet gaan.... en dan ook nog eens in zo'n rij blijft staan (mocht je gedacht hebben dat het wel mee zou vallen met de drukte eer je in je auto stapte)quote:Op woensdag 28 april 2021 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je daar tussen moet staan, dan hoop je toch dat je corona krijgt en het niet overleeft, wat een ellende.
Zelfde volk dat stipt om 12:00 vandaag op het terras zat.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De webshop was eerder wel open meen ik, dus als je echt haast had... Ik snap wel dat sommige dingen je eerst in levende lijve wil zien, maar dat je dan per se op de eerste dag moet gaan.... en dan ook nog eens in zo'n rij blijft staan (mocht je gedacht hebben dat het wel mee zou vallen met de drukte eer je in je auto stapte)
Ben benieuwd hoe lang hij er gezeten heeft. Ze zullen je nu wel (extra) aankijken als je niet gauw een nieuw drankje bestelt of anders oprot.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde volk dat stipt om 12:00 vandaag op het terras zat.
Stukje coronatoeslagquote:Op woensdag 28 april 2021 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang hij er gezeten heeft. Ze zullen je nu wel (extra) aankijken als je niet gauw een nieuw drankje bestelt of anders oprot.
Ik had lasagne bolognesequote:Op woensdag 28 april 2021 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Hoe lang ga jij vandaag? Maar is wel HIT.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, 20 hele minuten?
Kijk je uit dat je niet moe wordt?
@GGMM sport standaard één uur.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:48 schreef Abid het volgende:
[..]
Hoe lang ga jij vandaag? Maar is wel HIT.
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie heeft weer de hele dag lopen janken in NWS-FB
quote:Op woensdag 28 april 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie heeft weer de hele dag lopen janken in NWS-FB
quote:Op woensdag 28 april 2021 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben de godganse dag aan het werk geweest, achterlijke idioot.
Yes, antibiotica slaat aan, hij heeft afgelopen nacht weer geslapen dus dat ziet er goed uit. Hopelijk blijft het zo gaan.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:25 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie gaat het al wat beter met je opa?
Top om te horen man. Zou dus goed kunnen dat (naast de antibiotica) dat ene shot dat hij gehad heeft toch helpt.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes, antibiotica slaat aan, hij heeft afgelopen nacht weer geslapen dus dat ziet er goed uit. Hopelijk blijft het zo gaan.
Dank voor het vragen.
Vermoeiende ventquote:Op woensdag 28 april 2021 18:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch ook een vervelende man
Wat heeft hij?quote:Op woensdag 28 april 2021 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes, antibiotica slaat aan, hij heeft afgelopen nacht weer geslapen dus dat ziet er goed uit. Hopelijk blijft het zo gaan.
Dank voor het vragen.
Oei, ik wens hem beterschap!quote:
Het antwoord is jaquote:Op woensdag 28 april 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
Hallo
Aardig eraf
Net bij de plaatselijke chinees flesje rood gehaald
Zou ik
Hem nog atten?
Natuurlijk, gewoon doorgaan tot je vanzelf in slaap valt.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
Hallo
Aardig eraf
Zou ik
Hem nog atten?
Oh een uur. Zal volgende keer proberen ook eens een uur te doen maar dan geen HIT. Misschien boksen of joggen.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM sport standaard één uur.
HIT is wel pittig, ook bij 20 minuten
We vragen de expertquote:Op woensdag 28 april 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
Hallo
Aardig eraf
Zou ik
Hem nog atten?
Ja sterf lekkerquote:Op woensdag 28 april 2021 19:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Op 79 likes geëindigd uiteindelijk!
Het zal wel een dieetdag geweest zijn.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:19 schreef Caland het volgende:
Zag net Braddie die frikandelbroodjes bij de lidl haalt
Valt vast onder de noemer gezond
Als je wil kan ik voor je modereren, maar dan komt dat je wel op een note te staan!quote:Op woensdag 28 april 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Oh sorry @:ggmm ik bedoelde het niet zo
Wil natuurlijk wel mod op EK worden
De man van Char wisselt z'n hamburgers daar waarschijnlijk mee afquote:Op donderdag 29 april 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen slavink
Dat vind ik meer iets als ontbijt
Worstquote:Op donderdag 29 april 2021 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga een rituals pakketje naar een getrouwde vrouw toesturen!!!
Watquote:Op donderdag 29 april 2021 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga een rituals pakketje naar een getrouwde vrouw toesturen!!!
Hier valt toch vrij weinig aan te reviewen lijkt mequote:
We gaan het zien.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hier valt toch vrij weinig aan te reviewen lijkt me
Kippelingquote:Op donderdag 29 april 2021 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een vernieuwende review. Morgen kipfiletreepjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |