@Politiequote:Op dinsdag 27 april 2021 13:49 schreef KingRoland het volgende:
Vondelpark weer dicht zal eens niet tyf even op joh kut politie
quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:49 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam heeft minder haters die komen kijken waarom ze het hatenquote:Op dinsdag 27 april 2021 14:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kom naar Rotterdam makker plek zat
PAK ZE Roland.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:49 schreef KingRoland het volgende:
Roland meldde dit een uur geleden al. Zie een paar posts boven jouw nutteloze post, kwast.quote:Op dinsdag 27 april 2021 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ingangen dicht is niet hetzelfde als ontruimen, dommerd
quote:Op dinsdag 27 april 2021 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roland meldde dit een uur geleden al. Zie een paar posts boven jouw nutteloze post, kwast.
Dicht = poorten dicht, niemand extra mag erinquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:49 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan voor jou en onlogisch.
Deze dame heet Vicki Li en is geboren op 31 juli 1993 in Houston, Texas. Ze is 1.62m groot en weegt 50 kg. Volgens internet (en dan is het dus waar) zijn haar borsten echt. Dat is opmerkelijk voor haar lengte en gewicht, aangezien haar cupmaat 32F is (70F in EU).
Haar Instagram:
https://www.instagram.com/vickibaybeee/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar houdt ze ook van kerst!
[ afbeelding ]
@:flippiee @:yvonne
En blijkbaar trekt ze al haar kleren uit als ze naar de wc moet ofzo, beetje raar.WereldsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
We zijn over het hek gegaanquote:Op dinsdag 27 april 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PAK ZE Roland.
Dit pik je toch niet???
Nou eet ik 'm zulf wol opquote:Op dinsdag 27 april 2021 16:12 schreef Zipportal het volgende:
Eerdappelen met een rookworst erbij. @:Drizzt
Stukje lul. @:Muskusboktor57
Krachten aan het sparen voor morgen, stipt om 12.00u aanwezig op het terras. Laat het plebs vandaag maar in een oranje heinekenoverhemd hun feestje vierenquote:
Lamskoteletjes en asperges.quote:Op dinsdag 27 april 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga een Spaanse kapucijnerschotel proberen.
ik denk dat ik mee doequote:Op dinsdag 27 april 2021 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Krachten aan het sparen voor morgen, stipt om 12.00u aanwezig op het terras. Laat het plebs vandaag maar in een oranje heinekenoverhemd hun feestje vieren
Ik heb een doos oranje soesjes gekocht. Met 35% kortingquote:Op dinsdag 27 april 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga een Spaanse kapucijnerschotel proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |